Mos Nicolae in 2010

7 Dec

Acum chiar simt nevoia sa scriu ceva frumos; sa nu ma mai enervez pt. ticalosia si iresponsabilitatea astora in ceea ce priveste indemnizatia pentru mame; sa uit un pic de mizeriile cu care ne podidesc chiar si in aceasta zi mai speciala, sa arat ca dupa ce am fost cateva ore fericit (si chiar uluit) de Irina si Andrei, chiar nu conteaza ce spun preda, lazaroiu, turcan, geoana, boc, etc.

E clar ca vechile trucuri nu prea mai tin la copiii de azi, cei care intra pe net sau vorbesc la mobile inainte sa stie sa scrie si sa citeasca! Dar revelatia concreta merita totusi povestita! Aseara i-am pus lui Andrei, langa ghetele frumos aranjate la intrare, o punga cu cateva dulciuri si o jucarie de construit. A fost foarte fericit, le-a scos pe rand, cu mare satisfactie, si in final mi-a spus foarte calm – “Tati, vezi ca a uitat Mos Niculae in punga bonul cu care a cumparat jucaria!!!”. Sigur, are aproape 8 ani si doar se complace in jocul asta, dar faptul ca poate sa fie deja spiritual (ca sa nu spun ironic) recunosc ca m-a blocat, intre hohotul de ras si ciuda ca am uitat bonul inauntru!

Dar asta a fost doar inceputul. De dimineata, Irina s-a trezit sa vada ce a primit, ocazie cu care mi-am luat si eu din propriile ghete fularul si manusile despre care ii sugerasem Dacianei ca mi-ar trebui. Va dati seama ca m-am inecat cu cafeaua cand, aratandu-i Irinei ce am primit si eu de la Mosu, mi-a replicat foarte direct – “A, astea le-am luat cu mami de la Mall!”. Are doi ani jumate si chiar cred ca-i prea repede sa afle ca Mos Niculae si Mos Craciun se aprovizioneaza de la AFI Cotroceni!

Nu vreau sa fiu demagog (toti cei care aveti copii sunt convins ca ma intelegeti foarte usor), dar chiar imi imaginez cum este sa te duci acasa disperat ca nu poti sa-i cumperi aproape nimic copilului care vede non stop in reclamele de la TV tot felul de Mosi darnici cu saci doldora de jucarii. Poti sa-i explici ca Boc ti-a taiat salariul, sau pensia bunicilor, sau alocatia, sau pur si simplu te-a dat afara de la servici pentru ca esti “omul gras”? Sau ca nu mai ai slujba pentru ca trebuiau angajati tot felul de oameni care sunt “de la partid”? Pana si mie imi vine sa sparg televizorul cand le vad pe doamnele Udrea, Anastase sau Turcan cum vor binele femeilor sa nu mai stea prea mult pe acasa! Ma rog, spuneam ca as vrea sa uit un pic de toate astea. Dar n-ar putea sa uite si ele un pic de noi toti, sa taca din gura, atat? Daca ar face asta in sfarsit ar fi primul pas spre “Sa traim bine” cu cei dragi noua!

80 Responses to “Mos Nicolae in 2010”

  1. Jivcovici December 7, 2010 at 12:22 am #

    Foarte dulci amandoi,dar replica lui Andrei m-a dat gata🙂 Aveti grija sa nu uite si Mos craciun bonul inauntru.

  2. Valentin December 7, 2010 at 12:56 am #

    Frumoasă poza şi spre surprinderea mea n-ai ciorapii rupţi ca Medvedev sau ca preşedintele Băncii Mondiale.🙂

    BTW ce înăţlţime ai ?

  3. exasperat December 7, 2010 at 7:23 am #

    N-avem cum să uităm de jepari. Prin urmare:
    Nu ţi se pare periculos de mare scorul pe care pedelistul de Haţeg l-a obţinut duminică?
    Adică dincolo de faptul că opoziţia a mai câştigat un om (chiar doi cu cel de Alba), să iei aproape 30% în dreptul PD-L după toate crimele lui Boc şi compania mi se pare îngrijorător în perspectiva lui 2012,
    Nu-mi invoca banii şi găinile şi porcii daţi…ăştia vor de nşpe ori mai mulţi peste doi ani. Eu aveam impresia că Guvernul şi PD-L chiar stau prost în sondaje. Bag seama că nu…

    Petruţ – Dâmboviţa

    • justitiaru December 7, 2010 at 8:39 pm #

      unde traiesti d-le? Pana acum n-ai inteles cum se voteaza in Ro ? A astepta alegerile este pentru opozitie sinucidere curata.

  4. traian patrascoiu December 7, 2010 at 8:19 am #

    oare presedintele senatului s a decis sa si plateasca postul s au canta la alte mese de multa vreme si noi nu stim.cate zile si nopti am pierdut ca sa iasa presedinte……pacat

  5. Irina December 7, 2010 at 8:27 am #

    Aveti niste copii minunati, avem niste copii minunati, sa ne traiasca!!Eu am avut SANSA sa stau 2 ani cu copilul meu, l-as omori pr basescu pt ca le ia(s-a dus el ieri la guvern si i-a sucit pe papitoii aia)mamelor un drept esential, fundamental acela de a-si creste copilul!!!
    Incercati sa nu va mai contrati cu dl Geoana, incercati sa va intelegi cu dl Antonescu si faceti ceva pt oamnenii care va aplauda cand apareti in public si care implicit isi pun sperante in dvs. Stiu ca e usor sa dai astfel de sfaturi, dar e mai mult o rugaminte…
    Sarbatori fericite!!!

  6. Bibliotecaru December 7, 2010 at 8:49 am #

    Recunosc că am căutat pe net să văd ce înseamnă AFI Cotroceni. Bucureştii au început să fie de nerecunoscut pentru mine.

  7. gicasandu December 7, 2010 at 10:45 am #

    Ai reusit sa ma faci sa zambesc,cu toate greutatile prin care trecem! Macar cei mici sa nu simta,ei ne dau putere sa luptam cu nemernicii astia de la guvernare.Poate Mos Craciun va aduce poporului mai multa minte, si-n sfarsit ne vom destepta,iar in 2011 vom iesi in strada sa scapam de aceasta ..ciuma”!Cred in continuare ca asta e singura solutie! Sarbatori fericite!

  8. Bibliotecaru December 7, 2010 at 10:53 am #

    @ Victor Ponta

    Domnule Ponta,

    Personal credeam că această postare va conţine celebra (deja) stenogramă a celor ce le-aţi spus socialiştilor europeni. Eventual şi o filmare a televiziunilor prezente la eveniment. Dacă acestea există, nu pot să înţeleg de ce evitaţi să le faceţi publice. Nu pot să înţeleg de ce telviziunile nu fac publică această întâlnire a domniei voastre cu PES-ul. Nici pe site-ul PES nu se vorbeşte măcar de această întâlnire (sau nu am găsit eu).

    Pe de altă parte, acel comunicat către domnul Geoană “Nu mai spuneţi minciuni despre mine şi eu nu voi spune adevărul despre dumneavoastră” este un lucru cumplit pentru un politician care îşi afirmă voinţa politică precum că doreşte dreptate şi cinste pentru România.

    Nu pot să nu constat că, în ultimul timp cel puţin, prezenţa mediatică pe care aţi avut-o nu prea a fost în favoarea domniei voastre. Personal am astăzi multe semne de întrebare, în frunte cu cele legate de stenograme şi campania electorală pentru prezidenţiale.

    Îmi pare rău să vă comunic dar, după mai multe “bile albe” pe care vi le-am acordat succesiv, se cam îngrămădesc “bilele negre”.

    • Victor Ponta December 7, 2010 at 12:43 pm #

      Ca sa mai primesc o bila neagra de la dvs va reamintesc un principiu fundamental al justitiei – cine acuza trebuie sa dovedeasca! Faptul ca ganditi ca eu trebuie sa dovedsc ceva ce nu am facut si nu Dl. Preda care ma acuza de ceva ce eu nu am facut, dovedeste faptul ca propaganda lor are inca efect! Replica catre Geoana este din filmul ” Wall Street” , e foarte inteligenta si nu pot sa spun ca mi-a venit pe loc!

      • oros cristian December 10, 2010 at 5:06 pm #

        …..

      • oros cristian December 10, 2010 at 5:23 pm #

        O SUGESTIE…

        Avand in vedere scandalul media “proaspat” in legatura cu cheltuielile de cazare a deputatilor care nu sunt din Bucuresti,cheltuieli in suma de minim 1875Euro,la sedinta de luni a BNP sa propuneti reducerea acestor cheltuieli la jumatate.In actuala conjunctura o initiativa parlamentara pe aceasta tema ar fi binevenita.
        Cu stima,

    • Bibliotecaru December 7, 2010 at 1:29 pm #

      @ Victor Ponta

      Dincolo de principii de drept, dincolo de “nevinovat până la proba contrarie”, vă amintesc că domnul Păcuraru a pierdut postul de ministru în urma unei acuzaţii false aproape penibile, nimeni nu a revenit să spună că până la urmă nu a fost nimic întemeiat, nu s-a ajuns în Justiţie… şi cariera sa politică s-a terminat. Nici doamnei Mona Musca nu i-a trebuit prea mult scandal pentru a cădea de foarte de sus până la “Nimeni nu a mai auzit nimic despre domnia sa”.

      Dincolo de replica din Wall Street… de fapt cred că domnia voastră vă referiţi la filmul din anul acesta, Wall Street: Money Never Sleeps (01:12:35) şi nu la cel din 1987.

      Revin. Dincolo de replica din film, moralitatea spune că a minţi şi a nu spune adevărul sunt dimensiuni echivalente moral. De aceea se spune adevărul, tot adevărul şi numai adevărul

      Emisiunea de ieri, şi de la Realitatea TV şi de la Antena 3, s-a terminat nu numai cu suspiciunea că l-aţi îndemnat pe domnul Geoană să mintă, dar şi cu suspiciunea că nu spuneţi adevărul pe care îl cunoaşteţi. Această stare va escalada, cu siguranţă.

      Haideţi să facem un pic altfel. Îmi puteţi trimite mie stenograma şi o pun eu, pe blogul meu. Nu trebuie să o faceţi în numele dezvinovăţirii, ci în cel al informării cetăţenilor. Aşa este mai bine?

      • Socrate December 8, 2010 at 10:35 am #

        @Bibliotecaru * Victor are dreptate. Cine acuza, trebuie sa aduca dovezi. Disculparea prin prezentare de dovezi inseamna slabiciune si angrenare in jocul adversarului. Deocamdata, adversarii n-au prezentat decat afirmatii nesustinute.

      • Bibliotecaru December 8, 2010 at 2:03 pm #

        @ Socrate

        Eu îmi reînnoiesc propunerea către domnul Ponta. Dacă domnia sa îmi dă stenograma, eu o public pe blog, nu pentru a-l dezvinovăţii pe domnul Ponta, ci pentru a informa cetăţenii României relativ la întâlnirea dintre domnul Ponta şi socialiştii europeni.

        Ceea ce nu voi pricepe niciodată este de ce fiecare politician al României în parte, fie el premier, ministru, parlamentar, primar, preşedinte de CJ sau chiar consilier local, nu-şi face un blog pe care să-şi promoveze activitatea de zi cu zi, cu documente, cu imagini, cu filme video, cu orice este tehnic posibil. Marele adevăr este că dacă domnul Ponta prezenta o înregistrare video a discursului său la maximum o oră de la eveniment, nimeni, absolut nimeni, nu ar fi avut de ce şi cum să răspândească informaţii false. Întotdeauna informaţiile false în politică derivă din lipsa de informaţie generală oferită de politician. În momentul în care se face ceva în secret (adică nemediatizat, nu neapărat ocult), atunci apar şi interpretările.

      • Bibliotecaru December 8, 2010 at 2:23 pm #

        Şi nu este vorba numai despre această stenogramă, ci despre orice material informativ de acest gen, cât timp este corect şi nu manipulează.

  9. catalin December 7, 2010 at 11:33 am #

    bine ca nu a uitat totusi mosul si chitanta de la POS…acolo apare si numele, cat despre cum sa te duci acasa sa ii spui la copil cine ti-a taiat salariul , aici va contrazic, copilul meu stie ca Basescu si Boc i-au luat banii lui tata si mama si nu rateaza nici o ocazie sa spuna cand vine vorba de bani faptul ca el nu are bani deoarece i-au fost luati de Basescu.
    Simpatic cum este iti lasa totusi un gust amar…
    PS : copilul are aprox 3 ani si nu ii este frica sa spuna lucrurilor pe nume asa cum le este la cei de zeci de ori mai mari ca el.
    numai bine,
    sarbatori fericite…

  10. Mirel December 7, 2010 at 11:39 am #

    Foarte frumoasa poza!!!!

  11. Cristinel Virgilius Degeratu December 7, 2010 at 12:34 pm #

    Aveti dreptate, este dureros sa constati ca mai ai cateva zile pana la salariu și, pentru ca ti-a taiat bok din el, sa ajungi să faci pentru prima data o nedreptate copiilor tai: sa-i privezi de bucuria cadourilor lui Mos Nicolae. Din nefericire, pentru prima data in acești ani, a trebuit să-mi dezamăgesc copiii. Pot doar sa jur ca nu voi uita! Atat!

  12. Domitian December 7, 2010 at 1:26 pm #

    Destept pustiul ! : )) Legat de nefericitii ce ne conduc, cu siguranta nu l-au citit pe Machiavelli: un Principe, chiar daca nu e iubit, se poate face temut si poate dainui prin cruzime si despotism. Insa A FURA din proprietatea supusilor este o greseala capitala, fara intoarcere…🙂

  13. Isabelle December 7, 2010 at 1:33 pm #

    Fotografia este nemaipomenita. Cine a facut-o are un simt artistic special si stie cum sa patrunda cu duiosie in suflet.

  14. sandman December 7, 2010 at 2:59 pm #

    Eu nu fac parte dintre “grasi”, dar traiesc la fel de prost: ma cocoseaza impozitele pe firma, faptul ca nu mai deduc benzina si reparatiile, controalele tot mai dese dupa spaga, scumpirile… Si ma duc acasa la copii tot mai golas, tot mai ingindurat, tot mai deceptionat de viata de aici. Si ma gindesc: miine ce sa mai fac?

  15. Vasile Roaita December 7, 2010 at 3:23 pm #

    Sa ne “imaginam”…
    Mai greu sa iti imaginezi o lume fara discriminare decat o lume fara tari!

  16. Baronul Munchhausen December 7, 2010 at 3:54 pm #

    Da, zic si eu: desteapta poza: copiii stau la picioarele cuiva, un tip inalt, foarte puternic, foarte batzos care, probabil, simte un puternic fior fiindca are tot poporul psd-ist la picioare.:D😀
    Iar ei, copiii, par fericiti, simtindu-se in siguranta daca se prind cu ambele maini de acest falnic “catarg” de pe o corabie aruncata in furtuna😀😀
    Pe de alta parte, a-i invata pe copii, inca de la aceasta frageda varsta, cum ca nenea Boc si cu Basescu le-au taiat salariile si pensiile “babacilor” si de aceea nu au acestia cum sa le cumpere minunatele jucarii din reclamele tv sau din vitrinele magazinelor, este o strategie foarte desteapta si “corecta” a liderului psd-ului de a-si racola adeptii inca din faza gradinitei!!! Daca tot vorbeste psd-ul despre solidaritate sociala, echitate, etc, cred ar trebui sa remarcam ca atunci cand trebuie sa faca dovada acestei teorii, recte prin punerea ei in practica, ne trezim ca nu mai e valabil azi, ce au propagat ieri.
    Ar mai fi multe de spus, dar nu am timp acum…..

  17. CLAUDIA December 7, 2010 at 3:57 pm #

    Rusine sa le fie ca s-au atins inca o data de mame si copii. Ei habar nu au ce inseamna sa cresti un copil.Normal ca la banii lor nu i-au crescut ei.. i-au crescut bonele lor minune. Da noi nu ne permitem nici cresa din cele 500 lei aruncati in mila sa mergem la lucru. Apoi sa mergem sa contribuim mai mult? Sa aiba de unde ne fura mai mult???
    Cum de nici o actiune de-a d-voastra nu duce la schimbarea lor?
    Asa nu se mai poate. Deja suntem sub limita decentei.
    Ce trebuie sa facem domule Ponta sa scapam o data de ei? Inca o REVOLUTIE?

  18. didi December 7, 2010 at 6:28 pm #

    Se pare ca principiul cu “Cine acuza trebuie sa aduca dovezi” va e potrivnic…Geoana nu stiu daca are dovezi dar are martori…pe Gusa.

    • Socrate December 8, 2010 at 10:23 am #

      Testis unus, testis nulus. Iar daca e vorba de Gusa, credibilitatea lui este sub zero. Dl Gusa face multe jocuri, dar nu-s toate ale noastre.

      • Domitian December 8, 2010 at 8:30 pm #

        ale noastre… in sensul de ‘ale noastre, ale Romanilor’….. right?😉

      • Socrate December 9, 2010 at 11:45 am #

        @Domitian * Right.

  19. exasperat December 7, 2010 at 7:48 pm #

    Victor,

    O nedumerire mare în legătură cu comunicatul referitor la Geoană pe care l-am primit pe mail: de ce căţeaua mă-sii era nevoie de bâlciul ăsta în piaţa publică?

    Adică dincolo de faptul că Geoană a ajuns atât de penibil încât minte acum despre ce a minţit acum un an. Eu ştiu că o logică elementară spune că partidul are de suferit de pe urma unui aşa circ, nicidecum de câştigat ceva. De ce era nevoie de scrisoare asta?

    Petruţ – Dâmboviţa

    • Socrate December 8, 2010 at 10:40 am #

      Ce a facut MG se numeste crima la adresa propriului partid si la adresa tarii asteia saracite si indatorate. Ca lo orice crima, sa aplicam tehnica “ Cui prodest ? “. Evident, in primul rand lui TB, care, cu o opozitie slaba si dezbinata, scapa de cosmarul alegerilor anticipate. In al doilea rand, lui Crin, care viseaza o alianta la guvernare in care PNL sa fie vioara intai, si are tot interesul sa slabeasca si sa dezbine PSD-ul ( o axa Crin-UDMR-PD este previzibila) Nu este exclus un blat MG-TB, cu binecuvantarea unor anumite cercuri de interese. Nu este exclus nici santajul din partea stapanului dosarelor, daca ne amintim de caseta ( casetele ?) compromitatoare pentru MG, pe care TB a recunoscut ca o are si a promis ca o sa i-o dea lui Geoana dupa alegeri. Dupa alegeri nu s-a mai auzit nimic de inapoierea casetei cu pricina. De ce s-a trezit MG tocmai acum, cu un autointerviu ( daca voi nu ma vreti si nu-mi luati interviuri, ma autointervievez ), taman cand portocaliii sunt intr-o situatie grea ? ( LEN, salarizarea, bugetul, legea pensiilor, indemnizatia mamelor, impozitarea pensiilor, etc. ? Parca seamana cu o mana de ajutor data lui TB. Si acum, despre stergerea urmelor. MG simuleaza ca ar fi o problema de orgoliu, o adversitate fata de Ponta, si o incercare de a recastiga presedentia PSD ( comisia de dezvoltare, un program publicat p blogul sau, altele ). Concluzia – MG este terminat, este o marioneta politica, si altii trag sforile.

  20. Bibliotecaru December 7, 2010 at 11:49 pm #

    @ Victor Ponta

    Am o rugăminte la domnia voastră, dacă se poate. Este vorba despre o lămurire.

    Astăzi Comisia Juridică a votat o restanţă din 30 noiembrie 2010, care văd că nu este introdusă pe ordinea de zi. Mai precis este vorba despre Solicitarea Direcţiei Naţionale Anticorupţie de încuviinţare a unei percheziţii informatice, a fostului ministru doamna Iacob Ridzi Monica Maria; Referent: consilier Iuliana Fuiorea.

    Repet, dacă se poate (că s-ar putea să fie şi secret, nu ştiu ce regim are informaţia), ne puteţi spune cine au fost cei 14 care au votat “împotrivă” şi cine au fost cei 7 care au votat “pentru”. Sper că nu este un secret.

    • Socrate December 8, 2010 at 11:02 am #

      DDan Sova spune ca cei care au votat impotriva au fost 13 .“….. iar conducerea Comisiei Juridice apartine tot PD-L ( Daniel Buda) unde deputatii arcului guvernamental detin majoritatea asupra opozitie, cu 13 la 12 si, desi votul a fost secret si nu putem face procese de intentie, totusi este straniu ca numarul celor care s-au opus cererilor parchetului este tot de 13. “ ( Blog Dan Sova.)

    • Theodora December 8, 2010 at 11:17 am #

      Domnule presedinte Victor Ponta,
      Am aceeasi nelamurire ca Bibliotecarul
      Au fost 11 deputati care au votat impotriva extinderii urmaririi penale si 14 (13 dupa alte surse) deputati care au votat impotriva cererii pentru incuvintarea perchezitiei informatice.
      Ziarul Adevarul sustine ca deputatii PSD au votat impreuna cu deputatii PDL.
      http://www.adevarul.ro/actualitate/politica/ridyi-salvata-pdl-psd_0_385761939.html
      “Potrivit unor surse parlamentare, o parte a deputaţilor PSD au votat alături de PDL pentru Monica Iacob Ridzi. În acest fel se explică diferenţa consistentă de voturi în special în ceea ce priveşte în special percheziţia electronică. Înainte de şedinţă, parlamentarii PSD din comisie au discutat între ei şi varianta majoritară a fost sprijinirea lui Ridzi”, scrie un ziarul Adevarul.
      Sper ca acesta informatie nu este adevarata.
      Dupa parerea mea si sper ca imi permiteti sa am si eu o parere, daca nu parlamentarii PSD au votat in favoarea Monicai Iacob Ridzi atunci cineva trebuie sa spuna acest lucru presei.
      Cu deosebit respect
      Theodora Marinescu

  21. Liliana December 8, 2010 at 1:35 am #

    Va pupam si Sarbatori Feicite va dorim!
    Eu una am fost foarte trista de sarbatorile acestea.. am plans uitandu-ma cum fata mea imi arata jucariile pe care si le doreste din revista de la Metro..iar eu trebuia sa-i explic ca Mosul nu are atatia bani..ca trebuie sa duca jucarii tuturor copiilor din lume.. iar daca ea isi doreste lucruri asa scumpe alt copil nu mai primeste jucarie.. a inteles in cele din urma.. sau a incercat sa inteleaga.. ceea ce m-a facut si mai nefericita.. a venit la mine sa imi spuna sa nu mai plang.. ca face ea rost de bani si ii da la Mosu sa-mi aduca si mie ceva..
    si ma gandesc totusi ca eu sunt o norocoasa.. pentru ca mi-am permis totusi o punga de pufuleti si o papusa de 10 lei pentru fata mea..

    • Bibliotecaru December 8, 2010 at 7:04 am #

      @ Liliana
      Stimată doamnă,
      Lucrul cel mai de preţ pentru un copil, care crede încă în Moş Crăciun şi Moş Niculaie, nu este jucăria pe care o primeşte, ci timpul pe care părintele îl petrece alături de el. Dacă îi oferiţi dragoste, atenţie, este îndeajuns. Nu vă îngrijoraţi prea tare că Moşul nu aduce daruri.

      PS.
      V-aş recomanda să renunţaţi la a da pufuleţi copilului dumneavoastră. Sunt ieftini dintr-un motiv. Aparent sunt mai mult porumb, în realitate aportul caloric este dat de grăsimi, deloc sănătos pentru un copil. Mai bine un mic pacheţel de stafide.

      • Liliana December 8, 2010 at 11:15 pm #

        Timpul mi-l mai dedic ei si celei mici deocamdata.. prin “bunavointa” d-lui BOC care a decis ca nu ma pune sa ma intorc la serviciu maine..(pt ca cea mica a implinit deja 1 anisor)..insa mi-a facut un cadou mai bun.. un
        -10% la indemnizatie.. daca pana acum luam 870 RON cu tot cu cele 2 alocatii ale fetelor(una de 3 ani pt care primesc 42RON si cea de 200 pt cea mica).. acum imi mai taie ala mic inca 30 de lei.. asa.. ca sa fie suma rotunda..
        Iarta-ma insa insa ca nu sunt de acord cu tine.. pe langa spiritual..e nevoie si de material.. La gradinita..prima intrebare pt ziua de 7 decembrie a fost: ce va adus Mos Nicolae? si au existat copii care au pus capul in pamant de rusine.. si au zis cu lacrimi in ochi ca ei nu au fost foarte cuminti pentru ca nu au primit nici o jucarie..
        neputinta unui parinte de a asigura copiilor tot ceea ce acestia isi doresc provoaca o frustrare imensa..la mine cel putin asa e..
        Cat despre pufuleti..i-am cumparat pentru ca aveau jucarii inauntru..jucarie de care a beneficiat cea mica..

      • Bibliotecaru December 9, 2010 at 9:43 am #

        @ Liliana
        Sunt binişor trecut de prima tinereţe, amintirile nu mai sunt atât de colorate…
        Când mă gândesc la copilăria mea, jucăriile pe care mi le aduc aminte sunt nişte soldăţei şi 5 maşinuţe Matchbox (şi asta nu pentru că nu am avut şi alte jucării). Restul amintirilor sunt legate de timpul petrecut cu părinţii, şi au fost rare momente, acel timp în care mama îmi citea din cartea cu Greuceanu, sau când mergeam în parc, sau când… Îmi amintesc însă şi faptul că cea mai mare parte a timpului îl petreceam de unul singur, pe covor, imaginând o lume care nu exista… Poate că măcar jumătate din ceea ce sunt astăzi este strâns legat de relaţia cu acele lumii născute împotriva plictiselii, pe covor. Poate dacă mama nu m-ar fi abandonat acolo în timp ce făcea ceva din lucrurile nesfârşite ale casei, zic poate, nu aş fi dorit astăzi o lume pe care o imaginam la doi sau trei ani, o lume funcţională, fără băsescu, fără boc, fără miniştrii cu feţe de gâde, fără parlamentari care se luptă în teorii ale beţelor de chibrit…

        Când eram singur, pe covor, visam ca sunt într-o astfel de lume şi duceam o astfel de discuţie…

        PS.
        am scris băsescu şi boc într-un mod generic, nu fac referire la persoanele lor ci doar la ceea ce domniile lor reprezintă.

  22. rel December 8, 2010 at 12:26 pm #

    Cititi asta domnule Ponta:
    http://www.cotidianul.ro/131420-Petitie-impotriva-denumirii-de-rom

    Poate faceti ceva cand veti fi la putere impotriva denumirii nefericite. Poate revenim la numele in engleza al Romaniei care era Rumania ,ca in restul limbilor europene, nu Romania. Cititi ziarele din perioada interbelica din America si SUA. Noi nu le spunem nemtilor doici, asa ca nu ne deranjeaza sa ni se spuna rumanians. In perioada comunista s-aschimbat denumirea internationala a Romaniei in engleza.Iar limba lor era romali nu romani cum se promoveaza acum. Adica europenii sa ne creada nomazi si sa nu ne respecte istoria din cauza confuziei acestea nefericite? I am a rumanian. Ruman e forma arhaica folosita in valahia, pe care au luat-o nemtii, slavii , francezii, italienii si englezii.Dar cand il vezi pe ungurul Soros care promoveaza mizerii roma si romani language si pe romanies… we are rumanians

  23. rel December 8, 2010 at 12:31 pm #

    Confuzia romanies\romanians este distrugatoare pentru Romania. De multe ori tind sa scriu ‘rumanian’ in loc de ‘romanian’. Probabil ar fi fost mai bine sa pastram veched denumire de ‘ruman’.

  24. dany December 8, 2010 at 1:23 pm #

    eu in locul tau l-as da afara pe penibilul asta de geoana, intr-adevar este imaginea esecului si aduce numai deservicii celor cu care este asociat, in cazul nostru psd…nu mai trebuie tolerata o astfel de situatie

    • justitiaru December 8, 2010 at 5:24 pm #

      O idee f.isteata? Si la presedentia Senatului ce se intampla?

      • dany December 8, 2010 at 6:15 pm #

        pai presedintele senatului se schimba doar daca grupul care l-a propus isi retrage sprijinul pt ca acesta sa mai ocupe aceasta functie in scris; eu nu am spus ca trebuie sa-i retraga acest sprijin, ci doar sa-l dea afara din psd; acum ai priceput sau trebuie sa-ti si desenez?

      • justitiaru December 8, 2010 at 7:22 pm #

        Deci sa revenim aupra supuselor tale, propui ca sa-l dea afara din partid pe “penibil” dar sa nu-i retraga sprijinul politic. O gaselnita f.f. tare numai buna de comunicat la Academie.
        Daca ti-e mai lesne sa te exprimi prin desen n-am nici o problema, sunt inginer proiectant.

      • dany December 9, 2010 at 9:48 am #

        asa, si ce ti se pare atat de iesit din comun!? in tara asta s-au intamplat lucruri cu f.f.f. mult mai incredibile decat asta sau tu nu traiesti in romania!? tu de exemplu ce-ai face daca cineva ti-ar da o palma, ai intoarce si celalalt obraz sau ai incerca sa ripostezi intr-un fel sau altul? si sa nu uitam ca “penibilul” nu-i la prima isprava de acest gen; numai si pt faptul ca din cauza lui il mai avem pe chioru presedinte, ar merita sa fie dat afara de prin orice functie

      • justitiaru December 9, 2010 at 1:37 pm #

        De acord ca oamenii sufera din cauza gogomaniei lui.Nu este insa momentul sa-si plateasca politele acum.Basescu si UNPR ar fi incantati ca MG sa le pice in brate.Oricum ei sunt incantati de bulibaseala din PSD. Afacerea trebuie inchisa, MG linistit si pus sa-si stearga rahatul de pe blog.Nu i vezi pe portocalii cat sunt de solidari si isi acopera gafele. In “focul”luptei te lupti.Judecatile se fac dupa lupta

    • anna December 8, 2010 at 10:03 pm #

      Nu cunva ca sa vina Ilie Sarbu ca presedinte al Senatului?D-le Ponta ,noi pesedistii din Bucuresti ,credem ca tradatorul,omul lui base ,sunteti chiar dv.Va comportati la fel,dar absolut la fel.

  25. Roxana December 8, 2010 at 4:40 pm #

    Ce ne aduce noua mosul? BNR şi Finanţele susţin în Parlament neaplicarea OUG 50/2010 la creditele în derulare.. prin urmare inca un “cadou” de la stimabilul Basescu si o lovitura sub centura pentru cei care inca mai sperau intr-o lege menita sa restabileasca ordinea in raportul consumator-banca…
    domnule Ponta.. dumneavoastra ne-ati asigurat de sprijinul dumneavoastra si al partidului dumneavoastra in vederea aplicarii acestei Ordonante in mod echitabil pentru toti cetatenii acestei tari..insa astazi am vazut ca deputatii PSD au absentat de la sedinta..dand posibilitatea PDL de a intruni majoritate in Camera.. Va rugam sa atentionati colegii dumneavoastra ca Guvernul acestei tari lucreaza din nou pe sub pres .. invocand un acord cu FMI si o conditie ca aceasta ordonanta sa nu se mai aplice la stocul de credite..
    Noi sustinem ca o astfel de Lege de adoptare ar fi neconsitutionala intrucat Ordonanta s-a aplicat deja si stocului de credite.. prin urmare o noua lege care sa abroge acest lucru ar fi retroactiva ceea ce in Romania INCA nu se poate.. De asemenea.. odata cu adoptarea ei s-a abrogat toata legislatia veche.. prin urmare.. noi cei cu credite la momentul actual daca nu vom beneficia de prevederile OUG50/2010 nu vom mai avea nici un fel de legislatie..care sa reglementeze aceste raporturi..ramanand si mai descoperiti in fata bancilor..
    Curtea Constitutionala insa e tot a Guvernului.. si nu ne putem incredinta soarta in mainile lor.. de aceea va rugam sa atrageti atentia colegilor dumneavoastra asupra importantei acestei legi (de care ar beneficia circa 8 milioane de creditori)..si de ce avem nevoie de dumneavoastra ca sa nu mai lasam acest Guvern sa-si asume lucruri sau sa decida pentru ceva ce nu a fost mandatat (vezi la ceea ce s-au angajat in acordul cu FMI)
    va multumim anticipat
    grupul de clienti nemultumiti

  26. justitiaru December 8, 2010 at 6:27 pm #

    D-le Ponta
    Dezgroparea “rahatului” legat de celebra vizita la Vantu nu poate sa faca decat mult rau imaginii si asa deteriorate a lui MG personal dar si a PSD-ului dupa celebra confruntare cu TB incheiata cu un fiasco, concretizat cu pierderea alegerilor.
    Interesant de ce MG a gasit tocmai acum de cuvinta sa dezgroape “potcoave de cai morti” care nu-i fac nici o cinste ? Probabil datorita pozitiei sale subrede in PSD a simtit nevoia sa manjeasca cu KK si pe criticii sai din partid.
    Este o mare gresala care trebuie urgent remediata . Marginalizarea si desconsiderarea cu care este tratat MG si implicit frustrarea lui este f. probabil sursa reala a acestui scandal care se rasfrange extrem de negativ asupra imaginii si conducerii PSD care arata ca un “sat fara caini”.
    Acest scandal trebuie “stins” urgent printr-o discutie dse linistire a spiritelor tinand cont ca MG este presedintele Senatului, a doua functie in stat.
    Opriti imediat orice declaratii publice pe aceasta tema puturoasa.

    • orizonturi December 8, 2010 at 6:59 pm #

      ” Dacă vrei să ştii cine este om dă-i o funcţie de conducere “.
      Aş adăuga ” şi dă-l jos din funcţia de conducere “.

      • justitiaru December 8, 2010 at 8:01 pm #

        @orizonturi
        La modul general ai dreptate,dar in mod special nu caci “omul” in cauza este din intamplare presedintele Senatului,iar situatia din Parlament este stiuta.
        Vezi controversa pe aceasta tema cu Dani.

    • Cristinel Virgilius Degeratu December 8, 2010 at 9:07 pm #

      E posibil sa creada ca il poate ajuta pe Crin si ca il pedepseste pe Victor. Se face de cacao si, mai rau decat atat, face pe adversari sa zica: Daca pe Geoana ni-l dadeati de bun si uite cum e, urmatorul candidat de ce ar fi mai credibil?
      Imi pare rau numai pentru noi, cei care am muncit pe rupte sa il ridicam peste Basescu, cei care am suferit de pe urma ciumei portocalii si cei care suferim inca.
      In halul in care se tavaleste jenant, ne ridiculizeaza pe toti o data cu el.

  27. Elisabeta Marin December 8, 2010 at 8:01 pm #

    E tare dregut cand sunt atat de mici, dragalasi si nevinovati! Ale mele ( 2 fete, actualmente 23 si 24 de ani) au aflat din greseala ca nu exista nici un fel de Mos, pe la 3-4 ani. Surpriza! au respirat usurate: pai, daca in loc de Mos, cumpara mami si tati cadouri, inseamna ca s-a terminat cu emotiile: o sa primeasca, indiferent daca au fost cuminti sau nu. Oricum farmecul s-a pastrat: inca punem ghetutele la usa, indiferent de varsta si inca mai cautam pe sub brad. chiar si pe criza, ceva-ceva tot pica! Felicitari pentru copii dvs frumosi! La multi ani!

  28. justitiaru December 8, 2010 at 8:36 pm #

    D-le Ponta
    Trebuie lichidata afacerea asta puturoasa si in primul rand sterse postarile pe aceasta tema de pe blogul lui MG.Trebuie ajuns la “pace”.Basescu si UNPR de abia asteapta sa mai racoleze cativa nemultumiti PSD.
    MG pt.UNPR ar fi o “mina de aur”

  29. Doina December 8, 2010 at 10:17 pm #

    VA RUGAM NU FACETI JOCUL PUTERII INCA DIN NOU CUM ATI FACUT CU D-NUL NICA CAND ATI IESIT DE LA GUVERNARE SI ATI LASAT TOT PE MANA PDL-ISTILOR SI UITATI IN CE DEZASTRU AM AJUNS. IN LOC SA VA UNITI FORTELE TOTI PARLAMENTARII DIN OPOZITIE SI SA NE SALVATE DIN GHEARELE ACESTOR INCOMPETENTI ,VA CERTATI TOATA ZIUA. NU UITATI CA V-AM VOTAT IN PROCENR DE PESTE 50% DIN ELECTORAT. DACA D-NUL GEOANA ESTE SLAB SI SE LASA INFLUENTAT ,FITI CEILALTI MAI RATIONALI SI NU DATI CURS PROVOCARILOR DE ACEST GEN. EU V-AM SFATUIT SI DATA TRECUTA SA NU VA RETRAGETI DE LA GUVERNARE CA FACETI JOCUL PUTERII SI NU ATI ASCULTAT SFATURILE NOASTRE ALE ELECTORATULUI FIDEL DE 20 DE ANI. NU VEDETI CUM MINTE PRESEDINTELE SI LINGAII LUI,SI OCOLESC RASPUNSURILE LA INTREBARILE INCOMODE? ASA TREBUIE SA INCEPETI SA PROCEDATI CU ASTFEL DE OAMENI NU SA RASPUNDETI LA PROVOCARILE LOR.”

    • justitiaru December 9, 2010 at 4:35 pm #

      Ai perfecta dreptate Doina dar n-ai cu cine vorbi.Opozitia in general si PSD in special sunt posedati de instincte sinucigase.Nu-i nimic de facut.
      Si eu “latru la launa” ca opozitia sa se uneasca,dar pacat de efort.Nici sansa.
      Recentul scandal din PSD este inca o dfovada in acest sens.Actioneaza visceral si sunt incapabili sa gandeasca rational.

  30. EC211 December 8, 2010 at 11:26 pm #

    Si acestor frumuseti de copii le dam sa manance plastic , pungutze cu gunoaie frumos colorate ,otravitoare ,facute dupa directivele CODEXULUI ALIMENTARIUS …. CA ASA A BATUT PALMA GUVERNUL …. Si asta nu e tot… urmeaza ”informatizarea” Romaniei…
    Ce ziceti d-le Ponta ????????????????? Raspunde cineva vreodata???

  31. brebu December 8, 2010 at 11:48 pm #

    @dn ponta

    spre deosebire de @justitiaru eu as sugera o alta strategie decat aceea a “caderii la pace” in privinta lui geoana. nu frica fugii acestua la unpr sau la basescu ar fi problema… se vede clar ca geoana se autoexclude in ceea ce priveste eforturile psd ca partid de opozitie. cred ca ar trebui reactionat cu fermitate in privinta lui geoana din punct de vedere al declaratiilor acestuia. o excludere insa a lui geoana sau suspendare a sa nu ar face insa decat sa se abata atentia asupra sa si a psd pe ansamblu tocmai acum cand pentru tara sunt problme mult mai importante de dezbatut. poate ca geoana isi doreste asa ceva – sa se autovictimizeze pentru a castiga capital de incredere. nu-i dati ocazia! s-a facut singur de ras.. a recunoscut ca a fost la vantu pentru a copia la examen… exploatati aceasta gafa ca si altele… fiti ferm in declaratii, cautati sustinerea in declaratii a unor lideri importanti ai partidului si axati-va in continuare pe temele importante pentru tara… nu-i dati prilejul lui geoana sa revina in fata prin victimizarea lui. cineva vorbea pe acest blog de Sun Tzu. pasarea piere pre limba ei…..

    • justitiaru December 9, 2010 at 3:41 pm #

      @brecu
      Esti f. confuz. Spui ca trebuie reactionat cu fermitate (fara exluderea lui MG). Adica cum ? De ce ne lasi in suspans ?
      Opinia mea: continuarea acestui scandal idiot este letala pentru PSD,spre bucuria lui Basescu.Cine nu pricepe atata lucru sa isi cauite alt hobby inafara politicii.Se pare insa ca in PSD se manifesta instincte “sinucigase” si Impotriva lor nu-i nimic de facut.

  32. Socrate December 9, 2010 at 12:00 pm #

    Mircea Geoana da cartile pe fata. Ia uiati-va ce declara la FM, dupa ce PD-ul a obtinut 30% la Hateg ( hai sa nu mai spunem cum, numai STS-ul stie ). “Cine crede că PDL a murit se înşeală. In ciuda părerii negative a electoratului faţă de măsurile economice, PDL are resurse mari, deci este un partid care oricand îşi poate reveni. Deci e nevoie nu de un mariaj politic, ci o colaborare, un parteneriat strategic, cu PDL”

    • Socrate December 9, 2010 at 12:57 pm #

      Errata. Dupa alte surse din presa ar fi spus “parteneriat strategic cu PNL”, nu cu PDL, ceea ce este foarte rational.

  33. Fragmentarium Politic December 9, 2010 at 12:19 pm #

    Adrian Nastase lanseaza pe blogul sau o dezbatere extrem de interesanta, in prelungirea celei a Consiliului PES de la Varsovia, pe o tema relativ dihotomica, de rebranduire sau revolutionare a social-democratiei (http://nastase.wordpress.com/2010/12/08/). Nu cred ca cei doi termeni se exclud, abordarea lor trebuind sa fie, mai degraba, nu una alternativa, ci una complementara (corelata chiar, putandu-se vorbi foarte bine si de o rebranduire a revolutiei social-democrate, care inca asteapta la portile istoriei), deoarece e nevoie si de rebranduire, si de revolutionare. Este nevoie, in primul rand, de o proiectie aplicata, de etapa, care presupune adaptare, un new look, o rebranduire. Acest fapt nu exclude, ci presupune ca din portofoliul de idei al social-democratiei sa faca parte, alaturi de cele curente, si cele de perspectiva, cat si posibilitatea ca uneori rebranduirea sa revolutioneze. In al doilea rand, este nevoie de strategii si tactici adecvate de tintire si infaptuire, in care sa fie turnat un anumit militantism (de care amintea Ion Iliescu la Congresul extraordinar din octombrie), ceea ce ne aduce pe terenul revolutionarii. In doua cuvinte, Idee si Metoda, rebranduirea primeia si revolutionarea celei de-a doua (de exemplu, cum ar putea fi oare inovata comunicarea electorala pentru a o sustrage influentei hipnotice a Ciclopului mediatic, care face uneori ca, prin show-ul manipulativ care o insoteste, rezultatul alegerilor sa fie mai mult o proiectie de laborator si mai putin una sociala ?!).

  34. justitiaru December 9, 2010 at 4:00 pm #

    Basescu invita iarasi partidele la “consultari”.
    Ma “emotioneaza” eforturile acestui presedinte de a dovedi ca este presedintele tuturor.
    Ce vrea Basescu este clar ,vrea legitimizarea actiunilor lui care au ca scop final eternizarea “dictaturii portocalii” si a “dinastiei Basescu” cu blagoslovirea opozitiei.Daca ar fi dorit sa arate intentia de reconciliere Anastase ar fi fost demisa, dar asa este clar linia pe care se merge: strivirea oricarei opozitii.
    Prin cazul Anastase s-a dat “unda verde” tuturor fraudarilor electorale viitoare.
    Se pare ca Basescu are intradevar 10 clase peste toti ceilalti politicieni romani.
    Scandalul MG dovedeste instinctele sinucugase care salasluiesc in PSD.Basescu isi freaca mainile cu voiosie.

  35. doru December 9, 2010 at 4:42 pm #

    D-le Ponta ce cauta Geoana in PSD?D C da apa la moara puterii?suspendati bufonul

  36. justitiaru December 9, 2010 at 10:05 pm #

    D-le Ponta
    Asta seara d-l Crin Antonescu a declarat la Realitatea(referitor la hotararea PSD pentru o alinata cu PNL)
    ca problema conflictelor in conducerea la nivel inalt a PSD fac aceasta posibila alianta f. problematica.

  37. VirtualKid December 11, 2010 at 7:27 pm #

    Juniorul care va transmitea incurajarile sale, la raliul de la Tragu Mures, va trimite acum si o prima compozitie, scrisa pentru mos Neculai.

  38. toma necredinciosul December 17, 2010 at 2:55 pm #

    15sept.2010 Legea pensiilor este aprobata cu 80 voturi pentru . Restul parlamentarilor care sustin puterea unde au fost? Sigur nu au fost prezenti pentruca nu au vrut voteze legea! Daca opozitia era prezenta si vota iar rezultatul era 160 impotriva si 80 pentru mai putea basescu sa abroge legea?!Concluzia:-opozitia face jocul puterii iar banii nostrii merg in continuare 70% la putere iar 30 % la opozitie.Cat basescu se ocupa de politica, opozitia nu poate castiga(si ei stiu asta)asa ca, se multumesc si cu 30%.Trebuie sa fi nebun sa nu observi ca OPOZITIA -LATRA SI FUGE-.Nu le pasa de nimeni ei se gandesc numai cum sa imparta banii luati de la noi.Eu daca cumpar o hartie igienica 24% din valoare ii dau lui boc si lui basescu.Dar daca nu vreau sa-i mai dau de pomana ei de unde mai primesc salarii si….etc..etc.Eu sunt pensionar cu 1000 lei pensie pe care o primesc din bani dela FMI (asa spune basescu) dar banii mei cotizati pentru pensia mea unde sunt ? Stiu i-a furat altii, dar dece ai vrut puterea daca nu esti in stare sa faci ordine in tara.Cel putin jumatate din pensie o luati inapoi(taxe,impozite,tva,etc)de unde bani pentru intretinere(lumina,caldura,medicamente,etc).Dece voi puterea va stabiliti salariile si alte drepturi din banii publici fara sa ne consultati,doar sunt banii nostrii nu ai vostrii.Dumnezeu ne-a dat o tara bogata dar noi am ales in fruntea ei niste…….mi-e teama sa scriu,cineva ma va……Faceti jocurile….(alesilor)

  39. Marin January 10, 2011 at 2:08 pm #

    Dle Ponta noi romanii nu mai avem incredere in politicieni ; nici chiar in PSD sau PNL sau PC; Toti baga bani grei in alegeri si dupa aceia recupereaza cu profit (lucrari proaste si foarte scumpe de ex autostrada); deci trebuie interzis sa se mai umble cu bani la alegeri in afara sumelor aprobate prin lege. Migratia parlamentarilor trebuie interzisa; cel care pleaca lasa locul urmatorului de pe lista la alegeri. Voi avea incredere in statul roman cind nu voi mai vedea justitie la televizor si ce mi doresc cel mai mult sa fie inchis Basescu pe viata si alaturi de el toti cei care au vandalizat Romania fara mila inclusiv de la PSD; cind vei face treaba asta vei ramane in istorie daca nu vei ramane ca inca unul care a tras barbi pe la televizor si cind s a vazut cocotat la putere a uitat tot ce a promis; scuze se vor gasi : Basescu a furat tot, etc Primul lucru care trebuie sa l faca cine vine la putere(a venit timpul) sa umple puscariile cu politicienii hoti, sa redea autoritate statului si increderea poporului in organele statului si in conducatori sa creasca. Trbuie striviti toti mafiotii condusi de clanul Basescu Udrea iar pe aceasta Udrea de lindic s o sinzurati pentru ca o prostituata a ajuns sa toace banii tarii.

  40. GENA January 10, 2011 at 6:04 pm #

    Domnule Ponta trebuie sa gasiti o cale pentru ca psd-ul sa se afle separat pe listele de alegatori altfel nu veti avea succes.Eu care am votat numai psd-ul facand-o pentru domnii Iliescu, Vacaroiu,Nastase daca nu voi vedea lista separat nu voi merge la vot. Cam asta e parerea omului de pe zebra ca sa citez pe cineva.PSD-ul ca partid ar obtine un procent mult mai mare singur pe lista si nu in combinatie cu Voiculescu.Stiu ca in partid sant capete luminate si ca va va ajuta sa luati cele mai bune masuri.Nu ignorati nici o parere nici chiar a dl.Geoana,experienta isi spune cuvantul intotdeauna.

  41. borodi cornelus January 25, 2011 at 1:04 pm #

    D-le Ponta trebuie sa readuceti culoarea albastra pentru sigla de partid si alte insemne ale PSD,doar nu suntem in comunism in uniunea sovietica cu secera si ciocanul sau in capitalismul salbatic american,cred ca suntem in uniunea europeana si cred ca unde locuim trebuie sa ne conformam .

  42. iancu simona January 31, 2011 at 10:19 am #

    Domnule Ponta,
    Aveti toata admiratia familiei mele! Sunteti un politician tanar care , este vizibil, doreste sa faca o politica total diferita de cea cu care am fost diferiti: cuvantul sa fie cuvant, responsabilitatea sa domine actele politice infaptuite. Speram sa va pastrati asa, sa nu “schimbati macazul” asemenea atator alesi care , odata ajunsi in capul trebii, au uitat promisiunile sau au cautat fele de fel de scuze pentru neputintele lor.Dar, domnule Ponta, va rugam, urgentati cumva procesul de a va alia cu alianta deja realizata, pentru ca nu mai putem !!!! Suntem in varsta, dupa 31 ani de invatamant, cutoate gradele , iau 800 lei, iar sotului meu , ofiter in rezerva, de la 2 100 lei i-a scazut pensia la 1 400 lei. Cand veniti la Tg-Jiu, poate putem sa stam fata in fata sa va dau si alte relatii legate de viata celor da jos. Am vazut la Antena 3 ca multi dintre membrii de seama ai PSD au averi fabuloase, unii dintre ei au fost cercetati pentru diferite motive(unele din ele le mai stim si noi ca sunt reale). Va rugam, scapati de aceste lichele! Avem incredere in dv!

  43. ellyssa74 February 4, 2011 at 10:06 am #

    BUNA ZIUA,STIU CA POVESTEA MEA NU E PREA INTERESANTA PT.DVS.DAR MA AFLU INTRO GROAPA MARE.DOAR 1000 DE EURO M-AR SALVA.AM 2 COPII UN BAIAT SI O FATA DIN TRIPLETI,UNUL MI-A MURIT IN SPITAL,SOTUL A FOST DAT AFARA DE LA LUCRU CAND A VENIT DIN PARENTAL,EI AVEAU NEVOIE SPECIALA PT.CRESTERE SI NEAVAND BUNICI AU NECESITATA MULTA ATENTIE.ACUM CELE 2 CAMERE DE FILMAT NI S-AU STRICAT SI NE COSTA SA LE REPARAM,IMI DORESC SA SCAP DE DATORII SI SA REUSESC SA REPAR CAMERILE SA NE CASTIGAM CINSTIT MUNCA.IN TIMISOARA E MAI GREU DAR NU NE-AM PLANS.NU MAI AM BANI NICI DE PAINE IN ACEST MOMENT,BAIATUL TREBUIE OPERAT SI TOT AMAN,AM 2 SOMATII SI IMI E TEAMA SA NU FIU DATA AFARA PT.400 RON .AICI E UN FILMULET CU FAMILIA MEA http://www.youtube.com/watch?v=Uf_oPSYVgN4
    M-AR AJUTA MULT DACA CINEVA S-AR INCUMETA SA IMI DEA SI 100 DE RON,DAR NU CRED CA VOI VEDEA NICI 10 RON,AACESTA E CONTUL CE MAI ARE DOAR 1 RON leahu augustin marius RO59BRDE360SV42718333600 RON

  44. teodor February 5, 2011 at 5:15 pm #

    Aveam parere mai buna despre dumneavoastra dar incepeti sa ma dezamagiti! Ati inceput sa mintiti la fel orice psd-ist.Chiar credeti ca noi alegatorii nu vedem ce vreti de fapt sa faceti?Chiar ne credeti atit de prosti?

Trackbacks/Pingbacks

  1. Ti-am furat porcii pentru ca dumneata esti bogat « Hai ca se poate! - December 7, 2010

    […] Pete, Aliosa, KinR, Basarica, Chat Noir, Alianta Dreptei, Gebelezis,  Corina Cretu, Victor Ponta, Oana Niculescu Mizil, Simion,  Popa Teapa, Pro Atitudine, Motanul Filozof, Augustin, Renata, […]

  2. Wikileaks-Dirty Jobs sau Julian-Mike « Popateapa's Blog - December 7, 2010

    […] Wikileaks and Julian Assange sent me thinking about the show Dirty Jobs on Discovery, and Mike Rowe,… […]

  3. De necrezut – Comisia juridica a Camerei Deputatilor a scapat-o pe Ridzi de perchezitie si urmarire penala « Dum spiro, spero - December 7, 2010

    […] Pete, Aliosa, KinR, Basarica, Chat Noir, Alianta Dreptei, Gebelezis,  Corina Cretu, Victor Ponta, Oana Niculescu Mizil, Simion,  Popa Teapa, Pro Atitudine, Motanul Filozof, Augustin, Renata, […]

  4. De necrezut, hoata Anasase participa la Micul Dejun cu Rugaciune de la Parlament « Hai ca se poate! - December 8, 2010

    […] Cristian Dima,  Madi si Onu, Teo Negura,  Aliosa, KinR, Basarica, Mihai Voicu, Corina Cretu, Victor Ponta,  Oana Niculescu Mizil,  Popa Teapa,  Pro […]

  5. PSD informează că deputaţii săi din Comisia juridică au votat favorabil solicitările DNA privind-o pe Monica Iacob Ridzi « Dum spiro, spero - December 9, 2010

    […] Onu, Teo Negura,  Aliosa, Basarica, Gica Contra, Starea Natiunii,  Bibliotecarul,  Corina Cretu, Victor Ponta,  Oana Niculescu Mizil,  Popa Teapa,  Pro […]

  6. Vladimir Tismaneanu a primit 32 000 de euro de la Administratia Prezidentiala « Hai ca se poate! - December 9, 2010

    […] Onu, Link-Ping,  Teo Negura, Anca Florea,  Aliosa, KinR, Basarica, Dan Voiculescu, Corina Cretu, Victor Ponta,  Oana Niculescu Mizil, Popa Teapa, Chinezu’,  Pro […]

  7. Nu stiu cum o sa rezist socului – PD-L nu este un partid de sfinti spune Elena Udrea « Dum spiro, spero - December 9, 2010

    […] Contra, Madi si Onu, Link-Ping,  Teo Negura,  Aliosa, Basarica, Dan Voiculescu, Corina Cretu, Victor Ponta,  Oana Niculescu Mizil, Popa Teapa,  Pro […]

Leave a Reply

