Presedintele melcilor

11 Nov

Ati vazut “Senatorul melcilor”, filmul lui Mircea Daneliuc din 1995? Este, dupa parerea mea, cel mai bun film cu subiect politic produs vreodata la noi, iar interpretarea lui Dorel Visan este geniala. Tipul de politician este asa de bine creionat – corupt, mincinos, lipsit de scrupule, incult, mitocan, megaloman etc – incat Traian Basescu (si nu numai el, ca sa fiu sincer) ar fi putut juca in propriul rol. Din toate replicile memorabile exista insa una pe care o folosesc si eu foarte des ca sa ma amuz cu prietenii care imi impartasesc modul de a gandi sau macar genul de ironie – senatorul spune “Nu ma intereseaza, sa se-mpace. S-a-nteles? Executarea!”

Pt cei care nu au vazut filmul (vi-l recomand cu mare caldura, este pe dvd in librarii) vreau doar sa va explic contextul replicii – in satul in care se afla Dorel Visan la odihna, un tigan o violeaza pe Cecilia Barbora (si ea isi joaca rolul impecabil, ca intotdeauna) generand un conflict violent intre locuitorii satului si comunitatea de tigani, cu incendii, batai, omoruri, politisti, tot tacamul!  Sigur, toata lumea vine sa primeasca rezolvarea salvatoare de la Dom’ Senator, un pic obosit (adica beat), un pic preocupat de alte femei (o trimisese pe nevasta acasa, normal), un pic ingrijorat de situatie. Raspunsul –  “Nu ma intereseaza, sa se-mpace. S-a-nteles? Executarea!”

Acum ma intorc la zilele noastre si la Presedintele melcilor – Dnul. Basescu. Ce a facut el marti, cand a venit in Parlament – tot un fel de sat in care s-a produs un viol (cu draga de Roberta in rolul tiganului Menix), cu lupte deschise, incendii si totul scapat de sub control? Un  pic obosit (n-am zis altceva, ca era totusi devreme), un pic preocupat de alte lucruri (n-am zis alte femei) si un pic ingrijorat, Presedintele Melcilor ne-a propus aceeasi solutie – “Sa va-mpacati. S-a-nteles? Executarea!”.

Rezultatul acestei inteligente abordari? La fel ca in film, nu se impaca nimeni, urmeaza alte fapte mai grave, cei vinovati nu patesc nimic iar Senatorul pleaca cu garzile lui lasand totul de izbeliste, ca sa nu para ca el stie ceva sau e vinovat de ceva! La fel ca la noi in Parlament.

Domnule Presedinte al melcilor, stiu ca ma urmariti unde imi fac vacanta, cu cine sunt prieten si ce vorbesc la telefon; cu speranta ca imi cititi si blogul aflati ce aveti de facut:

1. cereti asumarea faptei de catre cei care au comis-o (nu doar Anastase, ci tot PDL-ul) si scuzele de rigoare fata de romani, nu fata de noi;

2. sanctionati persoana care, in mod evident, este simbolul acestei fapte grave;

3. reintroduceti ordinea in “satul” ravasit;

4. chemati toate partile sa dialogheze, dar dupa ce ati parcurs primii trei pasi, ca altfel inseamna ca doar vreti sa ne pacaliti si sa-i protejati pe cei vinovati;

5. anuntati ca, de acum incolo, oricine incalca regulile va fi sanctionat la fel;

6. vegheati la o reconciliere de durata si la o intrare in normalitate, fara sa mai turnati gaz pe foc.

Pare simplu, nu? Si chiar se poate; trebuie doar sa renuntati la orgoliul urias care va impinge la atatea feste si la slabiciunea incredibila in fata prea multor fete (care nu pot in niciun fel compensa lipsa de inteligenta si/sau de caracter prin aspect fizic sau doar obedienta)! Eu pun pariu ca nu puteti! Si as vrea sincer sa pierd.

Astept.

86 Responses to “Presedintele melcilor”

  1. Vasile Roaita November 11, 2010 at 1:56 pm #

    Asta…al melcilor, cum ii spune si ce (mai( e…N-are cum sa faca toate chestiile astea!…

    Lasati-l, va rog, ca e obosit!

    El vrea, si trebuie, sa renunte…

    Ca sa ma “esprim” poetic…S-ar duce sa moara putin!

  2. stefan November 11, 2010 at 2:11 pm #

    eu m-am saturat…Pe cand suspendarea….este singura solutie, ce tot o lungiti…
    altfel, dupa gandirea lui basescu, nu mai e nevoie de Guvern, nu mai e nevoie de Parlament, nu e nevoie de CC si implicit de Constitutie, nu e nevoie de presa, nu e nevoie de opozitie, nu e nevoie de Politie, nu e nevoie de Sindicate, nu mai e nevoie nici sa gandim noi, nu e nevoie de NIMIC altceva decat de el si de o tara de emil boci

    • Coana Mare November 12, 2010 at 8:46 am #

      Stefane maica, ca sa se intample ce vrei tu, trebuie sa vrea si ursul, adica majoritatea parlamentarilor. Poate ca stii, sau daca nu, afla ca majoritatea se afla in curtea lui basescu, sub bagheta lui. Singurul lucru pe care il poate face in situatia data Ponta, impreuna cu opozitia, este sa scoata limba si sa se strambe la Traienel, sau sa bage coada maturii printre ulucile gardului de la Cotroceni.
      Mai multa putere de actiune ai tu si eu in acest moment. Noi doi, impreuna cu multimea celor care s-au saturat de regimul lui basescu, putem pune presiune pe parlamentarii puterii pentru a sarii din vaporul ciuruit al piratului sangeros. Putem prin protestele noastre vehemente si zgomotoase, in fata parlamentarilor puterii si a familiilor lor sa-i facem sa tremure de frica urmarilor complicitatii lor cu Presedintele melcilor.
      Asa, doar sa ne rastim la Ponta, este simplu, dar fara rezultat.

  3. alina1 November 11, 2010 at 2:12 pm #

    In priumul rand tin sa precizez ca mi-a placut fff mult prezentarea dvs din cadrul emisiunii domnului Gadea..Totul cat mai simplu si pe intelesul oricui..
    In al doilea rand vreau sa va spun ca nu ma numar deloc printre cei care l-au apreciat sau il apreciaza pe TB..nu mi-a placut cat a fost ministru transporturilor,primar si nici acum nu imi place…pot zice ca il detest chiar..va rog sa aveti mare grija cu pnl-ul,cu domnul crin..s-ar putea sa treaca de partea pdl-ul,de partea lui base..cel putin asta intuiesc eu din iesirea lui de zilele trecute,prin atacurile impotriva psd..
    Cu multa stima,
    Alina C

  4. Socrate November 11, 2010 at 2:22 pm #

    Foarte buna paralela , care demonstreaza ca viata bate filmul. Asa ca nu pot decat sa spun, cu resemnare mioritica, vai de viata noastra.
    P.S. Excelenta prezentarea dvs. La Sinteza Zilei, argumentata, cu materiale grafice, tabele si consideratii. Ar trebui sa o puneti pe site-ul PSD. Sper ca de acum inainte discutiile in diferite talk-show-uri sa fie la fel, ilustrate grafic si argumentate. Ne-am saturata de vorbe. Verba volant, imaginile raman.

  5. gicasandu November 11, 2010 at 3:33 pm #

    Nici o sansa,domnule Ponta!Acest om e bolnav de putere,le stie pe toate,cearta pe toata lumea(vedeti declaratiile facute azi la intalnirea cu investitorii),asa ca niciodata n-o sa faca ce-i cereti!Numai disparitia acestuia de pe scena politica ar mai putea salva Romania,l-am ,,avut in mana”anul trecut,din pacate pentru tara asta,l-am scapat!Vedeti-va de drumul dumneavoastra,ignorati-l,cred ca asta l-ar face sa innebuneasca!

  6. justitiaru November 11, 2010 at 3:36 pm #

    D-le Ponta
    Agreez mult ideea de a vedea in filmul citat(genial,original si f.autohton)o metafora a Romaniei postdecembriste, iar personajul creeat de Dorel Visan a fost intradevar antologic,dar asta nu ne ajuta prea mult.Nu critica ne intereseaza in primul rand ci schimbarea in bine a acestei lumi,iar ca om poltic de frunte trebuie sa ne arati drumul schimbarii.
    Acest drum nu este insa (deocamdata?) vizibil, pentru ca deocamdata partidele care verbal se opun actualei puteri nu au dovedit ca stiu sa dialogheze constructiv si de aceea sunt tota; necredibile.Iata de ce :
    1)In perioada dinaintea motiunii ai gresit fata de Crin ,iar el acum ti-o “plateste”.
    2)Comunicarea cu UDMR este inca mai slaba deoarece refuzati sa admiteti ca pentru sustinere parlamentara trebuie sa “platiti” cu concesiile de rigoare.
    La aceste capitole TB (al carui fan nu sunt)a dovedit pragmatismul necesar unui politician:
    a)L-a “vrajit” pe D-l Geoana cu vorba dulce ca sa-l atraga in capcana aliantei cu PDL si apoi a aruncat fara scrupule PSD-ul dupa ce si-a facut “treaba” cu el.
    b)I-a “vrajit” pe UDMR cu posturi si concesii privind invatamantul in limba maghiara.
    TB este criticabil din multe puncte de vedere dar pana acum el s-a dovedit mult mai abil decat adversarii sai politici.
    Cine vrea sa-l invinga trebuie sa si invete de la el !

  7. Iluminatu November 11, 2010 at 4:09 pm #

    IA-I FAŢA, PROCURORULE

    Pentru cei care vreţi să ştiţi :
    toţi melcii sunt hermafrodiţi.
    Pot fi masculi şi-apoi chiar târfe;
    aşa sunt ei, lăsaţi-vă de bârfe.

    Caracteristica în faza de tribali-
    mortală-mai toţi sunt canibali,
    indiferent că-i viitor părinte
    şi/sau un căcăcios de preşedinte.

    Aşa-i viaţa, cred că n-ai ce-i face
    „Nu mă interesează, să se-mpace.
    S-a înţeles ? Executarea!”,melcilor
    cu ochii-n coarne, cotobelcilor…
    —————————————–
    P.S.De vrei să scapi de „el”, şi-ţi pasă,
    fierbe-l, şi iute va ieşi din „casă” !!!

  8. traian patrascoiu November 11, 2010 at 4:30 pm #

    eu l am vazut tot timpul pe tb ca pe o vecina certareata de la tara din anii 60 70.dar atentie ,nu se certa cu cei mici si slabi ci cu cei cu ele grele,preceptor,padurar,invatator,popa,primar.acusi o sa vina randul sa si i devoreze pe cei apropiati-care mai sunt-si va ajunge sa se manance singur sau cel mult cu intelectualul radu moraru

  9. nina37-pt.Alexa-fan Ponta November 11, 2010 at 6:55 pm #

    Alexa mama,tu ai impresia ca Ponta sta pe blog si el scrie raspunsurile ?Sau ca citeste emailurile ? Nu stiu dupa ce tte tot obosesti atata,zau asa. Parerea mea , si sunt din ce in ce mai convinsa (mi-ar placea sa ma insel)ca este doar un narcisist (da si asta e adevarat ca nu -i singurul) ,preocupat doar de imaginea sa ,multa ipocrizie ,multe vorbe goale . Pentru mine d-l Ponta este o mare dezamagire ca om in primul rand .Chiar am crezut ca e altfel.Ca si politician asa si asa ,dar cum ne dezamagesc toti politicienii ,n-aveam asteptari prea mari in sensul asta.
    Din articol inteleg ca PDL trebuie sa-si ceara scuze fata de noi.Ok,de acord cu asta. PSD-ul cand isi va cere scuze?Ce reguli ,regulamente se respecta in propriul dvs. partid,d-le Ponta ? Niciuna si nu va vad sa sariti asa tare in sus.

    • Victor Ponta November 11, 2010 at 8:51 pm #

      De citit citesc, de raspuns raspund cand am timp, pe cuvant! Daca vreti sa cer eu scuze pt frauda Robertei, o fac! E mai bine asa?

    • Marin November 13, 2010 at 12:07 pm #

      pai daca Ponta ca e narcisist, atunci CRIN cum este?

  10. Bibliotecaru November 11, 2010 at 7:44 pm #

    @ Victor Ponta
    Ceea ce aţi uitat să spuneţi este că acel conflict cu viol a luat naştere la o acţiune “patriotică” de strâns melci pentru o “afacere” cu investitori străini din care senatorul spera să scoată nişte bani frumoşi. Dimensiunea este cu atât mai profundă cu cât acei escargots fatidici provoacă senatorului starea de rău.

    De fapt centrul filmului se joacă în jurul vechiului sat scufundat sub ape. Vechile valori şi principii nu mai pot fi cunoscute astăzi decât prin atingerea turlei bisericii. (scufundarea în apă, simbol tarkovskyan)

    România este astăzi sub ape, toate valorile româneşti, principiile, democraţia… sunt ascunse, invizibile, sub apă, conservate. Trebuie ca cineva să distrugă barajul pentru ca apa să se reverse diluvian, să ne boteze iarăşi pe toţi, să ne cureţe, şi să reapară valorile tradiţionale româneşti. În film este cineva care construieşte o arcă în vârf de munte… dar barajul nu se va sparge niciodată, PENTRU CĂ ESTE NEECONOMICOS. Diluviu nu va veni şi nu va curăţa pentru că valoarea materială sufocă spiritul.

    Indiferent cine este senatorul Vârtosu în viaţa reală, tare îmi este teamă că nimeni nu va sparge barajul pentru ca poporul român să renască. România nu poate să renască pentru că, şi în acest caz, este mult prea neeconomic.

  11. Bibliotecaru November 11, 2010 at 7:45 pm #

    @ Victor Ponta
    Recunosc, chiar m-aţi impresionat cu această legătură… Mi-a făcut plăcere să citesc acest post (nu neapărat legătura cu Traian Băsescu).

  12. Alexa November 11, 2010 at 9:30 pm #

    Mai fratele meu rosu, tu trebuia sa te faci regizor!

    Ia te uita ce bine le descrii, dar nu-mi place filmul.

    Totusi nu pot sa nu remarc numele actritei, Cecilia=in Latina cea Oarba, care in descrierea ta, se potriveste bine cu proverbul “Justitia este oarba.” si cu toate statuile care o reprezinta pe Justitie incepand cu secolul al 15-lea, in care este aratata purtand o legatura pe ochi,

    “Legatura care ii acopera ochii reprezinta impartialitatea,in aceea ca justitia este (sau ar trebui sa fie)dusa la indeplinire obiectiv, fara frica sau favoruri,indiferent de identitatea,statutul social,puterea sau de slabiciunea acuzatilor; justitie oarba si justitie impartiala (am citat din wikipedia)”

    Adica, mai precis in parabola ta, victima este Justitia, personificarea fortei morale a sistemului judiciar.

  13. nina37 November 11, 2010 at 9:38 pm #

    Daca ziceti dvs. ,d-le Ponta, …dar nu asta era ideea.

    • Coana Mare November 12, 2010 at 8:55 am #

      @nina37

      Nina draga. vezi ca pe unde te deplasezi tu, raman doar urme de oranj.
      Daca nu mi-ar fi teama ca nici cu ariel nu voi mai putea scoate petele de pe lingerii, zau ca te-as invita sa-mi vizitezi stabilimentul.

  14. Iulian November 11, 2010 at 9:43 pm #

    Domnule Ponta

    Paralela cu filmul este una cvasi-inspirata…la fel ca si prezentarea de catre dumneavoastra la televiziune a solutiilor economice de iesire din criza…..

    Spun asta pentru ca cred ca atat paralela cat si analiza facute de dumneavoastra nu conving populatia de alternativa venirii la guvernare a PSD..

    Mai simplu ar fi, sa provocati o dezbatere pe teme, in primul rand economice si apoi pe teme politice impreuna cu reprezentanti “de marca” ai pdl, carora sa le adresati intrebari simple, cum ar fi urmatoarele: din sfera economicului – “Ce este TVA-ul”? iar cea de a doua din sfera politicii : “Care este definitia statului ?”…credeti-ma, raspunsurile si balba celor de la pdl ar convinge populatia, care in majoritate(apropo’sintagma ” marea majoritate” – este un pleonasm la moda- majoritatea nu are cum sa fie mica, ea este numai mare ), raspunsurile celor de la pdl zic, ar convinge populatia , inca o data, de slaba pregatire a actualilor guvernanti,dar si de viabilitatea alternativelor propuse de dumneavoastra, chiar daca un procent infim din popor stie raspunsul corect la astfel de intrebari simple din sfera economicului sau a politicii …

    Trebuie sa convingeti oamenii, ca sub asa guvernare nu are cum sa traiasaca mai bine, lucru care este perfect adevarat… cred ca stiti ca in prezent , tot poporul injura pdl-ul dar in acelasi timp, manipulat fiind, gandeste ca nu exista alternativa mai buna…ei cauta rezolvarea problemelor tot la pdl, sper ca ati inteles ideea, dezbateti deci lucruri simple, pe intelesul majoritatii, graficele sunt ok, dar sunt intelese de maxim 20% din populatie… cu cat sunt mai subtile si destepte explicatiile cu atat mai mici sanse aveti sa fiti ascultati sau intelesi de majoritate…..

    In acelasi timp, sunt convins ca stiti faptul ca cei care sunt acum la putere in Romania, in frunte cu Presedintele, datorita obligatiilor pe care si le-au asumat, sunt ferm sustinuti de puterile occidentale, puteri care ofera suport inclusiv serviciilor secrete romane in mentinerea actualei guvernari romane la putere…de aici siguranta si aroganta lor… grea misiune aveti…

    Chiar acest blog e supravegheat zi si noapte, calculatoarele celor care intra in legatura cu el sunt la randul lor supravegheate ….

    Va multumesc pentru posibilitatea de a ma adresa direct dumneavoastra si sper sa aveti rabdarea sa cititi postarea mea pana la capat… cei din servicii vor face asta cu siguranta….

    Inca o data mult succes!!

    Iulian

  15. Alexa November 11, 2010 at 9:47 pm #

    Totusi mie nu-mi place deloc filmul, nu prea imi plac filmele romanesti de dupa ’90, se vor filme de arta dar reusesc sa fie doar intunecate si sterse(chiar la propriu,nu-mi place pelicula si unghiul de filmare, nu au cameramani buni si sonor bun).
    Poate mai sunt si exceptii printre aceste filme asa zis de arta,dar nu asta.Nu-mi pare rau ca nu l-am vazut.

    Tu fiind procuror esti mai hardcore,de-asta ti-ai ales pentru alegoria ta un film atat de tragic si dur, fratele meu, io sunt mai soft, mie imi plac chestiile amuzante si neaparat cu final fericit.

    Asa ca m-ai provocat, te rog lasa-ma sa-ti descriu si varianta mea soft de alegorie pt. ce se intampla acum cu Parlamentul Romaniei si cu Romania.

    I’ll be back,soon.

  16. ANGELA STOICA November 11, 2010 at 11:15 pm #

    buna seara
    felicitari pentru prezentarea de asara ….a fost la obiect si pe intelesul tuturor….insa intrebarea intrebatoare cand treceti la aplicarea lor ?….ca suntem la sapa de lemn !
    Mult noroc !

  17. Alexa November 12, 2010 at 1:23 am #

    Am revenit, dar nu mai sunt entuziasmata.Pt. ca mi-am dat seama ca toate discutiile din lume nu vor rezolva ceva, vorbe, doar vorbe,pana cand nu vedem situatia lamurita si pana nu vedem o schimbare in bine concreta,toate vorbele nu au mare valoare.

    Deci,in primul rand sa lamuresc ce-am vrut sa zic cu tu esti hardcore si io soft, ca sa nu se creada cineva rautacios ca vorbeam despre altceva,zau Doamne Fereste!

    deci ma refer evident la hardcore existential view,
    adica faptul ca tu ai o filozofie de viata mai dura, si o atitudine existentiala dura, probabil si din faptul ca n-ai crescut la pension, dar si din faptul ca ai pregatire si experienta de procuror si te-ai confruntat cu diversi criminali, cred, nu stiu, si vezi si partea rea a lucrurilor.

    in schimb eu sunt mai boema, imi plac si desenele animate desi sunt ditamai adultul,imi plac filmele Disney,si tot ce e mai idilic, romantat,vad in toti numai binele, sunt cam naiva. Mie imi place cand scrie acolo la sfarsit, Happy End.Si-au trait happily ever after.Si cred intr-o lume prospera in care cu totii putem trai fericiti si putem fi prieteni.

    Asa ca vezi ca niciodata nu o sa pot sa fiu 100% de acord cu tine.

    De aceea imi permit sa te privesc cu ochi critici dar constructiv si admirativ.

  18. Alexa November 12, 2010 at 2:34 am #

    In al doilea rand, as vrea sa ma refer putin la statul politienesc.

    Si te citez: “… stiu ca ma urmariti unde imi fac vacanta, cu cine sunt prieten si ce vorbesc la telefon”

    este absolut ingrozitor sa te confrunti cu asa ceva

    bine, astea sunt dezavantajele vietii de om public
    si vedetele sunt tratate cam la fel ca voi, dar de paparazzi, nu de fortele de ordine ale statului

    Dar vezi ca are si avantaje, cum zicea Mircea Badea pe la tv., ca stie ca e fotografiat si poate cine stie chiar filmat si se gandeste sa-si indrepte spinarea sa dea bine pe cadru, si in momente mai nu stiu cum, daca ma intelegi, ma rog, asta-i in stilul amuzant al lui Badea, pt. ca altfel e trist

    Deci uite ca e si un avantaj, daca tot stii ca te asculta atunci inseamna ca este o garantie ca nu poti sa comiti nici o ilegalitate,nu-i asa?deci esti curat cum s-ar zice

    Eu chiar m-am gandit odata, cand am vazut cati oameni publici sunt acuzati de coruptie, sa-i monitorizam, monitorizarea lor 24 h sa faca parte din functia publica
    dar nu doar pt. servicille secrete, ci activitatea lor sa fie postata pe internet,la fel si sectiile de politie, sa fie filmati 24 h si activitatea politistilor pe internet, oficial

    cred ca la asta se va ajunge in viitor, peste 80-100 de ani probabil

    dar oamenii de rand nu au voie sa fie urmariti, nu e corect, decat cu camere de supraveghere pt. protectie

    Domnul iulian de mai sus, zice : “Chiar acest blog e supravegheat zi si noapte, calculatoarele celor care intra in legatura cu el sunt la randul lor supravegheate ….”

    Deci domnule Ponta sunteti popular, da ce-au cu ceilalti si cu mine frate?

    Pentru ce ar face asa ceva?Eu sunt o biata soricica,
    amarata, n-am nici 20 lei in buzunar, si nici nu prea cred eu in bani, eu sunt mai mult visatoare, doar nu crede cineva ca ma luati prea in serios dupa ce comentarii am facut pe blog pana acum?

  19. Alexa November 12, 2010 at 2:37 am #

    Doar au vazut toti cat m-am chinuit sa va fac sa-mi cititi fabula, si tot n-ati zis un cuvintel daca v-a placut sau nu (a doua versiune)

  20. Alexa November 12, 2010 at 4:45 am #

    Sunt nocturna, da. Ma doare un dinte si nu prea pot sa dorm, asa ca scriu pe blogul tau si imi cer scuze daca ce scriu nu e perfect.

    Deci ieri ai fost in Reghin, si totusi ai scris un blog impecabil, bravo, nu vreau sa cred ce spunea doamna de mai sus, nina37.

    Si am ramas datoare cu o alegorie despre situatia momentului dar n-am chef s-o scriu acuma, poate o sa scriu maine.Si imi cer scuze,deh.

    Hai sa-ti povestesc insa despre altceva, ca acu’ mi-am adus aminte ca eram in greva japoneza a comentatorului de blog.

    Hai sa-ti spun ce filme am mai vazut eu zilele astea.
    Am revazut de curand Batman Dark Knight(2008) si Les Tortues ninja, cred ca tu nici n-ai vazut testoasele ninja cand erai in liceu,asa-i?, erau pe la tv pe vremea lui sandhi bell, prin 92-93. Am fost fan Dragon Ball Z, ani de zile urmaream cu sufletul la gura pe TF1 ce mai facea(cum isi cauta un sensei si pana la urma l-a si gasit si cum se lupta), asta in loc sa invat pt. facultate. Imi place manga si anime, acum mai putin dar inainte eram innebunita dupa orice manga mai buna.Asa am invatat eu si franceza ca eram tufa de venetia la franceza.

    GATA? Am facut greva destul?Sper ca te amuzi si tu si nu mi-o iei in nume de rau. Daca crezi ca e o problema,nu publica comentariul.

    • Coana Mare November 12, 2010 at 9:03 am #

      @Alexa

      Alexa maica, in ultima vreme mi-au cam plecat din fetite.
      Daca tot zici ca esti nocturna, n-ai vrea sa vii la mine, in casa de oaspeti, sa sa-ti petreci si placut si lucrativ niscai vreme. Dupa cat te vad de harnica, sunt convinsa ca profitul va fii mai mult decat multumitor pentru amandoua.
      Gandestte-te, dar nu prea mult ca faci riduri si sunt paguboase.

      • Alexa November 13, 2010 at 12:31 am #

        coana mare, sunt convinsa ca esti pusa pe fapte mari, din nefericire pt. tine eu nu sunt deloc genul acesta.

      • Alexa November 13, 2010 at 12:53 am #

        ca sa nu mai zic ca inciti la fapte ilegale si imorale intr-un loc public

        probabil ca n-ai vazut ce i-am zis si lui ponta la alt blog de-al lui, ca eu sunt o feminista ultra-radicala si pe mine n-o sa ma convinga niciodata nici un senator gen prigoana ca ar trebui sa legalizeze aceste forme de sclavie sexuala care exploateaza oamenii ca si noi, ca si tine nu, ca si noi in general, ceilalti oameni

        asa ca du-te si plimba catelu’ !

  21. Alexa November 12, 2010 at 5:17 am #

    Hai inca un subiect de greva si gata.

    Acu’ cateva zile au reusit un experiment de stiinta uimitor.

    “Large Hadron Collider (LHC) de la GENEVA a creat un mini Big Bang-
    Experimentul a creat temperaturi de un milion de ori mai fierbinţi decât cele din centrul soarelui.” “Procesul a avut loc într-un loc sigur, controlat şi a generat mingi de foc sub-atomice fierbinţi şi dense, cu temperaturi de peste 10 trilioane de grade, de un milion de ori mai mult decât în centrul Soarelui”. doar pentru cateva milionimi de secunda evident

    LHC =apropo, a costat vreo 5 miliarde de euro prin 2008.

    Nu e o stie din politica, dar e o chestie, nu-i asa?
    Oamenii au ajuns sa rivalizeze cu natura, ba chiar sa o intreaca.Oare se joaca cu focul? ca am auzit multe despre acest accelerator de particule, ba ca ar genera mini black-holes care vor inghiti pamantul, numai tampenii de-astea, ba ca de la astia o sa se traga sfarsitul lumii in 2012.

    Apropo de asta eu nu cred in sfarsitul lumii in 2012.
    Cum sa vina sfarsitul lumii si sa-l lase pe Barack Obama fara al doilea mandat? Macar de-asta si tot o sa scapam.

    Uite si-o gluma cu black holes, dintr-o povestire veche de tot, pe care nu mai stiu pe unde am mai citit-o.
    Un savant inventase o masinarie grozava care te lasa sa materializezi tot ce gandesti. Si s-au perindat multi si fiecare isi materializa cate ceva. Cand a venit randul unui politist (politistul era din tara in care se povestea,deci nu la noi) hai sa materializeze si el ceva, dar n-a iesit nimica oricat a incercat.Dupa ce a renuntat, spectatorii au vazut cu groaza cum incepe sa se formeze o gaura neagra care a iesit din masinarie si i-a devorat pe toti. Asta apropo de ce este in capul unui politist. Cred ca se potriveste si la politicieni.

    Hai sa vedem ce este in capul fiecarui politician, ce iese din capul vostru daca vi s-ar da mana libera?

  22. Alexa November 12, 2010 at 5:24 am #

    Eu una nu prea vreau sa risc. Asa ca numai unii politicieni ar trebui sa ajunga sa-si aplice ideile.
    Cei care vor binele tuturor si lupta pt. oameni si care ne apara pe toti si …

    Hai ca daca as face portretul robot al acestui politician perfect cred ca ar semana atat de bine cu tine incat oricine l-ar recunoaste pe VICTOR PONTA.

  23. Alexa November 12, 2010 at 5:39 am #

    Si vad ca vineri,,adica astazi mergeti la Sighisoara,voi cu psd-ul.

    Frumos oras si merita pozat.

    Fa si tu niste poze faine, mai fratele meu si pune-le pe blog sa vedem orasul din perspectiva ta.

  24. nina37 November 12, 2010 at 8:17 am #

    Cred ca nu prea ati inteles ideea ,care oricum nu prea o sa va convina si e prea lunga ,de aceea o sa vi-o trimit pe mail.Alexa,prin ce ti-a demonstrat tie d-l Ponta ca e altfel de crezi asa in el? Ceva concret? Sau doar vorbe,vorbe?

  25. Coana Mare November 12, 2010 at 9:10 am #

    Inspirata paralela. Dar….
    Mircea Daneliuc asta, avea si poate ca mai are pete portocali pe creier si prin urmare el spune povestea ca fiind din regimul Iliescu, iar senatorul PSD-ist.

  26. Coana Mare November 12, 2010 at 9:17 am #

    @Ponta
    Spre stiinta ta, mama, sa nu ramai neinformat:

    Cine l-a ajutat pe Traian Basescu sa castige alegerile…

    Si raspunsul purtatorului oficial de mesaje:

    Cine l-a ajutat pe Traian Basescu sa castige alegerile…

    Scopul nu este zazania, ci doar sa te determin sa fii atent la purtatorul de vorbe, care este mai mult decat periculos.

  27. exasperat November 12, 2010 at 11:21 am #

    Victor,

    Vorbesc la persoana a II-a ca să-mi fie mai uşor în comunicare. Sper să nu te superi.

    Fără prea multă legătură cu postul în sine, dar esenţial pt viitorul PSD, îţi mai transmit câte ceva din ce se întâmplă la noi, în D-ţa.
    Eu nu ştiu în ce relaţie te afli tu cu Ion Stan. Nici nu-i prea important asta. Dar modul în care procedează dumnealui ca demers politic în perspectiva alegerilor din 2012 este, cred eu,greşit.
    Faptul de a-l lăsa numai pe Adrian Ţuţuianu să iasă la bătaie în apariţiile publice e cel puţin o eroare de strategie. Pentru că ştii ce impresie s-a creat? Că Ţuţuianu are un “meci” personal cu Florin Popescu şi atât. E inadmisibil să nu ataci cu toţi parlamentarii pe care îi ai în aceeaşi direcţie. Pe mine, ca d-ţean nu mă interesează să vină Ion Stan, Gheorghe na sauIon Dumitru şi să vorbească de Boc sau Ialomiţianu. Sau nu mă interesează asta în primul rând. Eu aştept ca ei să vb de prostiile lui Florin Popescu şi ale PD-L-ului din Dâmboviţa. Dispersarea asta a mesajului anulează avantajul creat de inepţiile actualei Puteri în ultimii doi ani.

    Îţi scriu toate astea bazându-mă nu pe faptul că o să-mi răspunzi (de fapt nici nu ştiu ce ai putea să-mi spui), ci pe faptul că vei face ceva ca lucrurile să nu mai continue într-o aşa manieră.
    Altfel, îţi spun de pe-acum: bătălia pt CJD şi Primăria Târgovişte din 2012 e dinainte pierdută cu graţie.

    Mulţam fain!

  28. mariana November 12, 2010 at 11:23 am #

    off topic
    daca psd vine la putere cursul sare…calul?
    va rog frumos, daca-mi raspundeti intru-un fel dau altul, nu ma luati drept…neganditoare.

  29. exasperat November 12, 2010 at 11:24 am #

    Şi să nu crezi că sunt cel mai înfocat fan al lui Ţuţuianu. Dar nu pot să nu observ că e sg parlamentar psd de d-ţa care iese la bătaie fără menajamente.

  30. Marcus November 12, 2010 at 11:27 am #

    Recunostinta Lu’ “N-are Mama, N-are Tata”

    Cred ca singura categorie de romani, care a scapat pana acum de veninul acuzator al balelor pline de ura si visceralitate ale realesului, este reprezentata de pruncii aflati in faza de proiect matrimonial, in scrisori de dragoste. Restul societatii de la vladica si pana la opinca, mai putin el si ai lui, a fost de-a lungul timpului, functie de toanele, pohtele sau starea bahica in care se afla la momentul respectiv, tinta mahalagismelor si badaranismelor ilustrului sfertodoct din capul statului care se viseaza dictator.
    Gaozarii, tigancile imputite, tonomatele, tampitii absolventi ai oricaror forme de invatamant din tara, mogulii, oligarhii, politicieni ticalositi ai Opozitiei, candidati cu schelete in dulap, medici, profesori, finantisti pomanagii, tarani lenesi care nu muncesc campul, asistati social, pensionari nesimtiti, militari, politisti, sinistrati, judecatori etc, absolut tot ce i-a deranjat lui chelia la un anumit moment dat a fost bestelit si umilit ca la usa cortului lu’ Mondialu’ de acest accident politic mioritic.
    Ieri a venit si randul judecatorilor de la Curtea Constitutionala, in mare parte produse prezidential-portocaliii si de cele mai multe ori, pana de curand, slugi umile ale chiombului de a li se servi papara cotrocenista a umilintei nationale. A fost suficient ca o singura data acestia sa dea o hotarare contrara indicatiilor sale pretioase si brusc deciziile lor, nu numai ca sunt contestate iresponsabil de seful statului, in fapt garantul si aparatorul de drept al acestei institutii, ci ele devin pur si simplu penibile in viziunea prezidentiala.
    Cu o incrancenare ce tine deja de patologic, frizand de-a dreptul dementa, chiombu’ a atacat dur si fara precedent Curtea Constitutionala, facand trimitere la judecatorii acesteia, decredibilizand si trimitand in derizoriu aceasta ultima reduta care teoretic si legal s-ar mai putea opune nazuintelor sale tiranocrate de instaurare a dictaturii in Romania.
    Pe undeva, ca sa fiu sincer, cam asta merita distinsii judecatori desemnati sa apere prin judecata lor spiritul si litera Constitutiei, deoarece de-a lungul celor doua mandate ale chiombului, ori de cate ori acesta a calcat stramb, facand praf legea mamă si transformand-o practic in hartie igienica, domniile lor au avut grija sa nu care cumva sa-l deranjeze prin hotararile lor din marsul triumfal de desfiintare a statului de drept, netezindu-i astfel calea spre un regim totalitar.
    Cand treaba a devenit groasa insa si chiombu’ a atacat si la drepturile lor s-au trezit din letargie, au intors foaia si au indraznit sa-i trimita aberatiile inapoi in Parlament.
    Motiv de turbare, pur si simplu, si de blamare publica colectiva a distinsilor judecatori.
    Basescu nu s-a dezis nici de aceasta data si a dat cat a putut de tare in cei care, prin decizia lor in cazul suspendarii, au indus prostimii cu drept de vot, la nivel subliminal, ideea ca presdintele nu a incalcat Constitutia, fapt care l-a ajutat sa-si mentina scaunul prin votul popular.
    Caci asa stie “n-are mama, n-are tata” sa multumeasca celor care de-a lungul timpului l-au ajutat in parvenitismul lui politic.
    Stau si ma intreb, acum, ca a reusit decridibilzarea si ridiculizarea si a acestei institutii de top a Justitiei romane si a statului de drept, oare cine a mai ramas sa fie batjocorit in acesta tara, functie de toanele sale de moment?
    Ca pana si mortii ilustri ai acestui neam au avut parte de acest tratament.
    Tot eu imi spun ca nu-i nicio graba, mai avem teoretic si legal inca patru ani pentru aflarea raspunsului, asta daca n-o intra intr-o buna zi cu tancurile in Parlamentul tarii, ocazie cu care se va decreta ales pe viata.

    Nourat si tras la fata, dup-o noapte de betie,
    Chiombu’ a tunat spre Curte, facand-o de bacanie.
    Javra noastra nationala a latrat ca apucatu’
    Spre juratii zisi penibili pe motiv de stricat blatu’,

    Arvunit cu maghiarimea, marfa, limba stramoseasca,
    Ca din scoli sa iasa-afara, ungurii sa n-o vorbeasca.
    Tratand Curtea drept otreapa a spalat cu ea pe jos
    El uitand ca altadata i-a fost pavaza la dos.

    Asta-i chiombu’, de-i faci bine, te injunghie in spate
    Un ingrat de trei parale, mai misel nici ca se poate.
    Cat despre juratii nostri ce nu l-au vrut suspendat
    Li s-a dat cu nod papara, improscati fiind cu rahat.

    Sa le fie-nvatatura ca la stramba judecata
    De dau chiombului dreptate pentru cauza nedreapta
    Sus in cer e-o alta Curte ce repara cateodata
    Si restabilind egalul, ea invarte-a morii roata.

  31. Bibliotecaru November 12, 2010 at 11:57 am #

    @ Victor Ponta
    Dacă v-a plăcut Senatorul Melcilor… îi musai să urmăriţi următorul scurt-metraj.

    http://bibliotecarul.blogspot.com/2010/11/interesul-national.html

  32. nina37-pt.Coana mare November 12, 2010 at 1:42 pm #

    Coana mare foloseste cu incredere detergentul !Scoate orice pete :rosii,galbene,portocalii,numai petele de prostie nu le scoate!
    Insa vedeti dvs.coana mare,nu prea ati nimerit-o cu culorile.Mi-a placut pana nu demult culoarea rosie,am purtat-o foarte mult.Momentan am renuntat” sa mai vad lumea in culori” .
    Rosu pare o culoare frumoasa,nu? Si foarte amagitoare…

    • tintashu November 12, 2010 at 9:53 pm #

      Daca nu-ti place aici la noi, hai, pa! Cauta sa-ti aburesti prietenii de aceeasi culoare. Noi suntem aici o echipa in sprijinul unei idei. Nu-ti place, ia-ti papucii si du-te-n … lumea ta!

  33. Doru Dinu November 12, 2010 at 2:17 pm #

    Am citit pe blog….Ma rog pentru Adrian Paunescu. Acum cand Maestrul nu mai este, ramane in constiinta celor care, i-a inspirat si i-a ajutat sa inteleaga cum este cu viata si traiul pe Pamant. II JUDECAM ACUM TRECUTUL, PE NOI NE JUDECA PREZENTUL. Nu pot fi grozavi cei care atenteaza la demnitatea aluia, plus, cand este vorba de un poet iubit si pretuit(s-a dovedit). De ce pe unii ii doare ca, nu esti deacord cu ei? Sunt inganfatzi, agresivi, de aici isi trag nefericirea. Este adevarat, nu toti suntem de acord, tocmai asta da valoare mesajelor celor inzestratzi sa spuna ceva….maret. Cum? Fiecaruia cat ii sta in putintza(convingeri, idei prefabricate si comode, intamplari si studiu). Cand Maestrul vorbea despre pigmei, abia acum am inteles la ce se referea. Sta in voi batrani si tineri, Fortza de a va schimba, De a fi intre voi oameni, Si de a va educa ! Era prea cunoscut, a marcat prin viata lui pe multi. A fost poet, a fost si politician, a fost omul care a avut de spus multe celor dornici sa inteleaga. Voi politicienii de azi avetzi de invatat ce este un umanist, ce este cinstea si dreptatea. Tocmai asta da maretie VALORII, este pretuita de multzi cei care se simt atasati, este improscata si denigrata de nonvalori. Valorile au caracter de generalizare, insufla idealuri. Atunci cand nonvalorile au caracter generalizator, lumea nu va mai fi, vor fi conflagratii, crize, convulsii, rivolutii (a nu se confunda cu… revolutii). Avetzi mesaje ce insufla sperantze, avetzi solutzii, avetzi persoane care sa puna in practica cele sesizate. Cand vetzi ajunge la putere, va vetzi achita de toate astea? Ca oameni cu o anumita intelegere si corectitudine, de ce va legatzi de forme fara fond? Citeam acum ca, nu stiu ce argumente avetzi ca erati tanar si neimplicat (asta ar fi un atu) acum 20 de ani. Si ce? Multzi suntetzi tineri si avetzi mesaje manipulatoare. Cum Maestrul era si in lumea de atunci si din lumea asta, fracturata prin evenimentele din dec 89, avea mai putzina valoare? Valoarea nu are atuuri, nu are societate, nu are nimic comun cu aceia care sunt marginitzi, pur si simplu inspira idealuri inalte. Am mai scris un comment. Spuneati ca vreti sa facetzi o altfel de politica. Ma asteptam sa fie una mai elevata, civilizata, cu castiguri sociale si lamuritoare. Adevarurile adevarate (daca se poate spune asa) sunt cele care, sunt destepte, lamuritoare, le poti intelege, au bun-simt. Adevarurile proaste sunt greu de inteles, nu au rezonantza, sunt pentru linistea celui care il/le “dezvaluie”, socheaza, sunt agresive. Adevarurile proaste nu suporta contraziceri. Avetzi grija cum tratazi cu Antonescu, are stofa de politician, poate fi (cred) un interlocutor valabil. Gasitzi ce va uneste (tzara si cetatezenii), altfel micul Titulescu se va pierde in banalitate. Oamenii cu o anumita tzinuta morala uneste oamenii, le insufla incredere, iti vor sta aproape.

  34. Socrate November 12, 2010 at 9:39 pm #

    Asta seara la A3 Gelu Visan a spus ca o parte din raspunderea pe care o avea Robeta Anastase pentru fraudarea votului la LEN a trecut si asupra coalitiei, care a votat cu 166 de voturi nerepetarea votului. Gura pacatosului adevar grait-a. Pai atunci, de ce sa nu completeze PSD-ul reclamatia penala impotriva Robertei cu reclamatie penala impotriva tuturor acestor 166 de parlamentari-infractori, in fapt co-autori ai fraudarii votului ? Daca-i bal, bal sa fie, nu-i asa ?.

  35. Cristinel Virgilius Degeratu November 12, 2010 at 10:09 pm #

    Cred ca ar fi bine sa o lasi mai usor cu nervii la adresa jurnalistilor (azi 12.11.2010 in discutie cu Corina Dragotescu si nu pentru prima data). Stiu ca sunt agasanti si in special dumneaei sau d-na Stancu, dar daca acum nu ai rabdare sa le intelegi pozitia si sa iti explici crezurile tale, care ar fi asteptarile din partea ta daca ajungi la putere? Aceeasi aroganta ca a lui bok? In felul lor de a te sacai te pun si la incercare sa ti se vada reactia. Nu cred prea buna pentru moment iritarea ta cand esti starni. Mai calm, dar hotarat, energic dar nu arogant si pus pe hartza. Cu scuze, sussemnatul

  36. tintashu November 12, 2010 at 11:32 pm #

    Ciudata si cam negandita reactia ta de azi la spusele lui Antonescu. Te inteleg ca vrei sa il pui la punct pentru tampeniile debitate in ultimul timp, dar crezi ca acum si asa era momentul? Pai sa dai de inteles ca esti de partea javrei? Da, de acord, „suspendarea nu este un subiect banal de aruncat oricand pe piata, bla, bla,” dar sa te razbuni aiurea-n tramvai pe crina si in loc sa pari ca il pui la punct, pari ca sari sa-l aperi pe chiomb? Pentru ca promulga o lege dupa o asumare pe care CCR a decretat-o neconstitutionala, da, javra poate fi suspendata. Ca nu e momentul pentru ca magharii, pardon maghiarii, nu vor vota suspendarea, e adevarat, dar sa te arati indignat de idee e cam nashpa. Cam repezit, tinere! Trage-i-o crinei, dar sub alte forme! (partea cu „ce, ma, acum vine la noi, nu mai suntem comunisti”, foarte buna, trebuie, insa, separata de lupta antiportocale, pe care trebuie sa lasi impresia, macar impresia, ca o conduci) Nu trebuie sa iti sara mustarul ca li-berarii s-au miscat mai repede si au prins subiectul de pagina intai. Trebuie sa te arati prudent, dar nu impotriva. Hai, la revedere, ca te-am plictisit destul!

  37. Alexa November 13, 2010 at 12:25 am #

    REPLY PT. nina37 si Cristinel Virgilius Degeratu
    nina37: “Alexa,prin ce ti-a demonstrat tie d-l Ponta ca e altfel de crezi asa in el? Ceva concret? Sau doar vorbe,vorbe?”

    Domnul Ponta e altfel pt. ca e bun, destept, frumos si devreme pe blog. Si in plus e si campion national la raliuri. Cine se mai poate lauda cu un asa palmares?

    Dumneata esti campioana cumva la ceva?
    Cei care vorbesc urat prin presa de el sunt cumva campioni? Au fost vreodata campioni la ceva, in afara de a denigra o persoana care vrea sa faca lucruri bune in Romania?

    Poti sa-i vorbesti la per tu pe blog, nu se supara si te si asculta, ai mai vazut tu vreun alt politician care sa se poarte asa?

    Este mult mai inteligent decat multi ziaristi poate de-asta se enerveaza cateodata pe ei, desi trebuie sa recunosc ca nici mie nu-mi place cand se enerveaza. Dar omul asta se lupta prin parlament pentru noi,vreau sa-i acord credit.

    Nici nu auzisem de el pana acum cateva luni.Dar a demonstrat in cateva luni ca merita sa-l asculti. Eu l-am ascultat si am inteles ca trebuie sa treaca motiunea.
    N-a trecut si am plans de suparare.

    Acum astept si eu sa vad ce mai face opozitia, si domnul Ponta este liderul opozitiei, fratilor.

    • pt alexa November 13, 2010 at 8:22 am #

      alexa draga cred ca te incadrezi la capitolul “fericiti cei saraci cu duhul….”

      • Alexa November 13, 2010 at 8:46 pm #

        …pentru ca a lor va fi imparatia cerurilor.Amin.

    • Cristinel Virgilius Degeratu November 13, 2010 at 9:14 am #

      Cred ca ma confunzi daca ma pozitionezi alaturi de nina37 cea portocalie. Mai mult decat atat, ma jignesti punandu-ma alaturi de un mancator de bok. Nu am intentia de a-l critica fara sens pe Victor, pentru ca tin la el, este al nostru si ne bazam pe el. Dar pentru ca ne-am pus toate sperantele in el, inseamna ca trebuie sa ne transformam intr-un cor de laudatori care sa-i ascunda defectele sau defectiunile? Critica sub forma constructiva nu cred ca a facut rau la nimeni. El e singura noastra sansa de a le bate pe javre si daca nu este foarte performant, o sa-i gaseasca puncte slabe de atacat. Din greseli omul invata si, cu tot riscul de a ma insela in propriile aprecieri, ma simt dator sa ii prezint si opinii diferite. Pentru ca aici, jos, in popor, ca mine gandesc si altii. Daca pierzi contactul cu bazele societatii nu faci decat sa te consideri unic si inegalabil, asa cum pe viu vezi azi la portocale. Cu scuze daca am parut agasant si plictisitor, cu scuze mai mult catre Victor, daca a ajuns la acelesi pareri ca tine, pentru ca tu nu cred ca ai dreptul sa ma critici, tu cea care nu ai reusit decat sa plictisesti majoritatea cititorilor blogului cu insistenta ta cu tente erotice. Inca odata, cu scuze si bafta mai departe!

      • Alexa November 13, 2010 at 10:18 pm #

        Domnu Degeratu, cred ca esti degerat si la minte nitelus si te citez:”Cu scuze daca am parut agasant si plictisitor, cu scuze mai mult catre Victor, daca a ajuns la acelesi pareri ca tine, pentru ca tu nu cred ca ai dreptul sa ma critici, tu cea care nu ai reusit decat sa plictisesti majoritatea cititorilor blogului cu insistenta ta cu tente erotice.”

        Daca pentru ca am vorbit de motiune,daca am criticat diversi oameni politici aici pe blog si daca am pus si eu poezii de adrian paunescu inseamna ca am insistat, scuze.

        Iar restul postarilor care au fost off-topic, am vrut sa fiu om, nu doar un robot care comenteaza.,

      • Alexa November 13, 2010 at 11:07 pm #

        Si cred ca eu m-am plictisit de nivelul unora de pe blog, doar pt. ca am zis ca ponta are hardcore existential view imediat te-a dus gandul la prostii,pe tine, ca pe mine NU,sa stii.

        Ma simt singura printre comentatorii blogului, parca sunt singura care are viata aici.N-am auzit nici un comentariu cat de cat inteligent si interesant pana acum, de cand tot citesc blogul. Normal ca tot ce scriu eu iese in evidenta in aceste conditii.

        Tare as vrea sa vina pe blog sa comenteze si altii, care au intr-adevar ce spune si le spun inteligent, sa avem ce conversa, nu doar sa criticam tampenii.

      • Cristinel Virgilius Degeratu November 14, 2010 at 4:58 pm #

        Atata vreme cat sunt subiecte este normal sa le comentezi. Daca ai o relatie speciala cu domnul Ponta, poti sa comunici prin e-mail. Nu am avut treaba cu tine, dar daca tu esti vie, asa cum te dai, faptul ca adresam niste pareri, altfel decat de lauda, iti pareau semne de moarte? Pe de alta parte, dupa cum ai observat pana acum, nu sunt singurul care iti apreciaza ca plictisitoare interventiile. Daca ti s-au infierbantat creierii dupa Victor, repet, exista mesaje private. In ceea ce priveste numele meu, cred ca mai rusinos este sa te ascunzi dupa un nick-name, decat sa te prezinti cu adevarat. Iar daca iti inchipui ca m-as rusina acum de numele strabunilor mei, atunci nu am decat sa-ti spun ca il port cu mandrie si nu l-am facut de ras pana acum. Si ca sa inchei, l-as parafraza pe Adrian Paunescu „Ca sa te certi cu mine cucoana, trebuie sa existi”. Hai, pa! vorba unui alt comentator de pe aici.

  38. justitiaru November 13, 2010 at 9:53 am #

    @Alexa
    Cred ca esti o persoana cumsecade,am inteles cat de mult il simpatizezi pe Victor Ponta ,dar exagerezi si in plus genul postarilor tale este cam deplasat.
    Fara suparare,o recomandare spre binele tau: ceva mai multa maturitate.

    • Alexa November 13, 2010 at 9:01 pm #

      CUM INRAZNESTI BA, SA M-AMENINTI? CE-AI SA-MI FACI BA DACA NU VREAU SA POSTEZ MATUR? E BLOGUL TAU?

      ESTI SECURIST?

      • Alexa November 14, 2010 at 5:44 am #

        Domnule ponta imi pare sincer rau ca i-am raspuns asa lui justitiaru, te rog sa ma ierti ca am vorbit asa, sincer nici nu ma asteptam sa aprobi comentariul de mai sus, dar vad ca l-ai aprobat si atunci trebuie sa-mi cer scuze.

        Te rog inca o data sa ma scuzi. Dar pur si simplu ma enerveaza cu minciunile si rautatile astea.

        Mie imi place sa fiu prietenoasa,si nu-mi place sa ma cert.

  39. Marin November 13, 2010 at 12:16 pm #

    Victor,

    Mare atentie la CRINU!
    A devenit foarte contradictoriu, instabil, atotstiutor si facator de bine. Pare a fi fost deja atins de schizofrenia zilelor noastre, iar pentru noi devine astfel, pe zi ce trece, foarte periculos.
    Nu mai este mult si va distruge si cea mai mica idee de opozitie.
    Cum altfel am putea interpreta comportamentul sau? Asta daca nu are cumva o misiune?

  40. nina37 November 13, 2010 at 12:31 pm #

    Deci ,d-l Ponta e bun ca e “bun” si e frumos ca “e frumos” si “e bun ca vorbim la per-tu pe blog.”Sincer cred ca nu are pretentia sa-i zici sarut-mana data fiind varsta ,nu neaparat pozitia. “Si in plus e …si campion la raliuri “. E laudabila chestia nu zic nu ,mai ales cand ma gandesc ca din 3 parcari laterale de abia imi iese una.O.K.Dar cu ‘argumente’ de acest tip nu prea poti sa convingi oamenii in lumea reala .Ei iti vor cere mai mult ,niste argumente mai solide de genul e bun fiindca a facut asta si asta. Si e corect si credibil fiindca a facut asta si asta, nu fiindca va face sau o sa faca…Intelegi? Eu nu o sa mai cad in plasa asta niciodata.
    M-ai intrebat daca sunt campioana la ceva. Am fost la multe campiona ,dar stii ceva -cel mai mult am fost campioana la a-i apara pe acesti domni Ponta, Dragnea,Iliescu etc.,in unele situatii nu mult a lipsit sa incasez si cativa pumni ,dar daca de cate un pumn am mai scapat, de injurii si calomnii te asigur ca nu.Cand a venit randul lor ‘sa ne apere’, nu intuiesti ce s-a intamplat? Ei,cand a venit randul lor sa ne demonstreze ca sunt “altfel “si ca nu am aparat niste persoane reci sau niste masti de plastic,…stii tu carpa de praf pe care o tii in spatele televizorului si o folosesti cand ai nevoie sa faci curatenie ,ce faci cu ea apoi? -o folosesti de cateva ori cand e nevoie si apoi o arunci.
    Spui ca “e bun” ,ca sa fiu sincera mie mi se pare un tip destul de rece .In orice caz daca tu crezi ca milionarii din partidul pe care-l reprezinta d-l Ponta (fiindca problema este ca Ponta nu-l reprezinta doar pe Ponta ci reprezinta tot ce e legat de PSD) vor rezona vreodata cu tine care citez “n-ai nici 20 de lei in buzunar” cred ca faci o mare eroare .Eventual vor rade bine si te vor dispretui ca nu faci si tu ca ei -vreo ghidusie, ceva din care sa-ti iasa ceva…N-am vrut sa cred nici eu la inceput aceste lucruri cand eram asa visatoare ca tine ,dar cand mi s-au aruncat in fata cu dispret ,cand am primit acest ‘bobarnac’ in fata si altele de acest fel,m-am trezit.Si am inteles.E cam rau sa cazi din visare,te mai asigur si de asta.
    Asa ca in timp ce tu nici nu-i cunosteai asa cum zici ,eu avusesem timp sa ma lamuresc aprope definitiv.
    Sa nu-mi aduci argumentul retoric ca Basescu e mai bun Ca Antonescu e mai bun ? ,ca chiar nu tine.Nu sunt buni si trebuie taxati toti (cred ca Antonescu mai putin).Dar eu vreau sa vina in locul lor niste politicieni ,niste oameni in primul rand mai umani ,si care mi-au demonstrat ca sunt “altfel’ nu vreau sa mai aud – ca stai sa ajungem ca o sa va demonstram.Asta e singura problema. Si spune-mi te rog cum iti explici ca desi avem un guvern rahitic si prost care a adoptat cele mai neinspirate masuri,PSD -ul nu acumuleaza 50-60% in aceasta situatie? Pai de aia ,ca nu este un partid de stanga adevarat si fiindca sunt multe vorbe si fapte destul de putine si oamenii incep sa se uite mai bine ce sa puna in loc ,fiindca si ei vad niste lucruri. Nu e buna dreapta ,dar problema e ca n-avem o stanga cu care sa o inlocuim .Si nici nu se sfarma nimeni sa creeze o alternativa credibila si adevarata asa cum si tu iti doresti ,dar crede-ma asa cum imi doresc si eu la actuala putere.
    Vreau si eu sa avem sau sa punem in locul celor de azi politicienii cu profilul pe care tu il descriai ca ti l-ai dori ,dar si d-l Ponta mai are ceva de lucru la acest profil .O sa vezi daca va reusi.

    • justitiaru November 13, 2010 at 2:03 pm #

      @Nina37
      Teoria ta ca toti politicienii sint la fel de rai este izbitor de asemanatoare cu sloganul lui Basescu ca toate guvernele Roamniei au fost rele si corupte.Aceasta conceptie otravita incearca sa tulbure bunul simt si capacitatea umana de a discerne intre bine sai rau.
      Este clar ca nu exista politican perfect si immaculat moral asa cum nu exista om perfect,dar intuitia bazata pe bunul simt ne permite sa clasificam persoanele intr-o scala a preferintelor noastre cu bunele si cu rele lor.
      In aceasta scala (personala) TB radiaza grosolanie, siretenie vicioasa si rautate intr-o masura incomparabil superioara oponentilor lui politici( Ponta si Antonescu de exemplu).
      A vorbi de politicieni ideali, ca asteptarea unui print din poveste venind calare pe un cal alb, inseamna ca de fapt sprijini perpetuarea actualului regim odios.De fapt acesta este subtextul postarii tale.
      Scumpa mea Nina37 nu incerca sa ne fraieresti ca nu tine !

    • Alexa November 13, 2010 at 8:55 pm #

      Merge foarte rau blogul astazi nu stiu ce are, abia se incarca si a trebuit sa astept 5 minute sa pot sa dau REPLY.

      Draga nina37, imi pare sincer rau sa aud ca ti s-a intamplat asa ceva. Intr-adevar, daca i-ai aparat trebuiau sa te apere si ei la randul lor pe tine. Ba chiar mai mult, ei trebuia sa te apere si daca tu nu-i aparai pe ei, pt. ca de-asta sunt acolo, sa apere si sa ajute oamenii.

      Dar vad ca zici ca i-ai trimis domnului ponta email cu ce te-a deranjat si poate te ajuta el.

  41. Marcus November 13, 2010 at 12:58 pm #

    Altu’ Mos De La Basescu

    Mos Craciun, de anu’ asta, fara reni a fost lasat,
    Cand sa intre-n tara noastra, chiombu’ sania i-a luat
    Pe motiv de evaziune si neplata de impozit
    Mosu’ fu oprit in vama, fiind taxabil la depozit.

    An de an el impartit-a jucarii fara chitanta,
    Uriase sume-n carca-i sunt tinute ca restanta.
    Printr-o lege de-a lu’ chiombu’, smenuita d-Anastase,
    Mosu-i obligat la plata, amanet sacu’ sa-si lase.

    Intre timp copiii nostri au la schimb un surogat
    Din Siberia, chiombila, Mos Gerila a rechemat.
    Asta mos, de-au plans copiii, ca nimica n-au mancat
    I-a certat ca sunt obraznici si din lista i-a taiat.

    Darurile cuvenite, dulciuri ursi si iepurasi
    Fost-au toate-nlocuite si sub brad sunt fluturasi,
    Ce prin nuditate atesta cum parintii-s jefuiti
    De Basescu si-a sa gasca de banditi si trogloditi.

  42. tintashu November 13, 2010 at 2:26 pm #

    @nina37 Spui pentru Alexa > “In orice caz daca tu crezi ca milionarii din partidul pe care-l reprezinta d-l Ponta vor rezona cu tine care citez “n-ai nici 20 de lei in buzunar” te inseli”, sustinand ca lor, celor din sferele inalte ale puterii nu le pasa de noi si ca lupta doar pentru voturi. Aici trebuie sa-ti dau dreptate, pentru ca, da, asa sunt si asa gandesc despre noi, ganganiile ce traiesc prea aproape de pamant. Mai apoi insa te contrazici, considerand ca poate Antonescu nu este asa. In aceasta situatie vin si te intreb. 1. Milionarii pnl sunt mai buni la suflet? (din proprie experienta iti spun ca nu, in fata mi-a spus un li-berar ca ei au partid pentru elite sociale, nu pentru muritori de rand de la care le trebuie doar voturi). 2. Te deranjeaza, in momentul in care te dovedesti partizana, sa avem dreptul ca noi sa credem in Victor si nu in Crin? Daca nu iti plac rosii, nu crezi ca ai putea sa cauti alt loc in care sa te exprimi? Cred ca, daca esti adversar, dar aduci idei si critici care sa indrepte lucrurile, faci ceva pozitiv, dar daca iti descarci doar frustarile, atunci nu, nu cred ca e aici locul potrivit de exprimare, pentru ca Victor nu e psiholog.

  43. miha/ela November 13, 2010 at 3:10 pm #

    @ nina37, Lasă că va face Băsescu partidul democrat-creştin şi popular, adică o amestecătură de portocale cu platforma creştină lansată de domnul Baconsky, unpr-işti trădători şi îi pune numele de ” al poporului ” şi gata vei avea cu cine să votezi.

    Acesta nu înseamnă că psd a arătat vreodată că este întradevăr un partid de stânga. Dacă ar fi fost aşa, cei aflaţi la vârful acestui partid în anii 1990 ar fi făcut posibil managementul privat pentru companiile de stat care erau sau care ar fi putut fi profitabile în scurt timp. S-a preferat furtul prin privatizări frauduloase în dauna cetăţenilor români.

  44. catalin November 14, 2010 at 12:09 am #

    …din pacate, doar d-ul Cristian Preda a inteles mesajul d-vs :))

  45. Sondaj electoral pe 2010 November 14, 2010 at 5:53 am #

    Sondaj electoral evectuat in anul cu masuri anticriza si vezi pe S.E.

  46. liana November 14, 2010 at 7:23 am #

    Domnule Ponta, chiar nu va dati seama ca mentinerea la putere a lui Basescu si PD-L, PRIN LIPSA DV DE ACTIUNE SI PRIN CERTURILE ZILNICE CU PNL, va ingropa definitiv Romania? Nu inteleg ce mai asteptati? Asteptati momentul in care sa nu se mai poata face nimic?! Nu intelegeti ca atunci nici dv,nici PNL, opozitia, nu o sa mai puteti redresa ceva? De ce nu plecati din Parlament?Toti , prin demisie. Toata opozitia. In acelasi timp, sa organizati manifestari de strada impreuna cu societatea civila…oamenii vor veni. Apoi alegeri anticipate. Asta e singura solutie. Aveti vreun interes sa-l mentineti pe Basescu la putere?!

    • justitiaru November 14, 2010 at 1:34 pm #

      @liana
      Ai perfecta dreptate lipsa totala de coerenta ,de coeziune,de determinare si de logica politica elementara a unei “opozitii”( semantica lipsita de continut) condamna definitiv Romania. Ca sa fim insa realisti populatia s-a autocondamnmat singura la inapoiere si pauperizare respimgand suspendarea lui Basescu si, culmea tampeniei publice , votand realegerea lui.
      Cum se spune “cum e turcul si pistolul” sau fiecare popor are conducatorii pe care ii merita” !

  47. nina37 November 14, 2010 at 8:45 am #

    In PNL nu am crezut niciodata (nu poti crede in dreapta daca esti de stanga si invers),fiindca am stiut de la inceput cui se adreseaza, –acelei elite de care vorbeai,asa ca milionarii din PNL nu ma deranjeaza in mod deosebit si nu ma intereseaza –PNL a sustinut mereu ca apara clasa mijlocie,elitele asa s-a si declarat de la inceput ca partid .Deci de milionarii din PNL stiam de la inceput asa ca nu mi-am pus speranta in PNL. Fiind un astfel de partid declarat, ca PNL-ul are milionari si pe ei pune accentul mi se pare destul de firesc..Da problema e ca n-am stiut de milionarii din PSD si cat de importanti sunt ei intr-un partid de stanga .Macar daca ar fi fost niste milionari ‘seriosi’,dar sunt niste milionari de carton si caracterizarea mai poate cuprinde si alte epitete.PNL macar a fost onest in sensul ca nu a spus ca se adreseaza si-i apara pe cei multi,etc, ca valorizeaza una si surpriza iaca valorizeaza alta, ca sa crezi in asta si apoi sa-ti dai seama ca te-a prostit ,adica de fapt nu-i apara pe cei multi ci apara de fapt o elita.PSD –ul in schimb,da,vad ca se declara una si e de fapt alta, nu numai ca e, dar iti si demonstreaza asta cu toate ocaziile.Oricum nu numai asta este problema in PSD .
    Eu n-am frustrari Tintashu,eventual am dezamagiri.Si nu poti avea dezamagiri decat de la cei in care ai crezut ,nu pot sa am dezamagiri de la PDL sa PNL fiindca n-am crezut de la inceput in ei, n-am asteptat nimic de la ei.Si nu inteleg de unde ai dedus tu ca eu as fi o adversara sau o partizana ?
    Justitiare,nu de mine trebuie sa-ti fie teama ca incerc sa te “fraieresc” !(a nu se intelege ca incearca neaparat sa te fraiereasca Ponta)
    Mihaela,nu se stie niciodata ce surprize poate sa mai aduca scena politica .Nu –ti fa griji pentru votul meu,eventual gandeste-te ce vei face cu votul tau !Da stii ce idée avansezi tu si altii care gandesc la fel ? Una de genul ca o femeie trebuie sa stea cu un barbat toata viata sau invers ca un barbat trebuie sa stea cu o femeie toata viata,ca altfel e considerat imoral/imorala,indiferent daca sa zicem barbatul respectiv o bate toata ziua ,o batjocoreste ,o umileste ,daca l-a ales trebuie sa mearga cu el inainte,nu? Daca saraca se desparte de respectivul…toti ,inclusiv magarul de barbatu-sau o candamna, iar daca isi mai gaseste cumva in timp un barbat potrivit,este catalogata in toate felurile , infidela,etc.Dar n-ar fi fost mai normal ca barbatul ei sa revina pe calea cea buna daca sustine ca tine la femeie ,sa se lase de bautura,sa n-o mai bata, sa n-o mai batjocoreasca si atunci si femeia care i-a facut saraca toata viata mancare,l-a spalat,l-a aranjat , ramane cu el toata viata si ii e fidela in continuare si le este amandoura bine? Sau el poate fi in continuare porc , nici o intentie de a se schimba ,dar femeia trebuie sa stea cu el ,ca oare ce va zice lumea ?Nu te judec nici pe tine ,nici pe altii (si nici nu vreau) ,fiindca in primul rand n-am acest drept si in al doilea rand , fiindca exact asa gandeam si eu.
    Si vreau sa –ti mai pun o intrebare Tintashu:daca sa zicem acum 20 de ani te-ai indragostit orbeste de o fata ,fiinca era frumoasa,desteapta sfioasa si ti-a spus ca e cuminte si devreme acasa.Esti fericit ,o vezi numai pe ea,faci totul pentru ea,nu-i gresesti niciodata cu nimic. Cand ajungi in pat cu ea peste 3-4 luni vezi ca de fapt nu e nici asa sfioasa nici n-a fost chiar asa cuminte. O iubesti insa , e totul pentru tine,treci peste asta.Peste 3 ani descoperi ca de fapt a mai fost casatorita si nici macar nu ti-a spus. Treci si peste asta,doar o iubesti nu,e totul pentru tine.Peste inca 5 ani descoperi ca are un amant,incepi sa ti pui niste intrebari dar treci si peste asta ca o iubesti nu poti fara ea,e totul pt tine.Peste inca 4 ani descoperi ca de fapt serile cand iti spunea ca intarzie la servici,le consuma in compania unor barbati contracost.Spui gata,de ajuns ! Spune-mi ,consideri ca ai fi fost tu fraier ca ai iubit si ai stat cu o astfel de femeie atata timp sau a fost ea o ipocrita care te-a amagit mereu?
    Alexa draga,daca i-as fi aparat si m-as fi luptat pentru Basescu ,pentru Antonescu,le-as fi cerut lor niste lamuriri ,ceva,cum nu s-a intamplat asta nu pot sa le cer sau sa le spun lor ceva ,nu ar fi cinstit,nu?Nu ar fi cel putin corect .

    • Spartacus November 16, 2010 at 3:51 pm #

      @nina37:am si eu o nelamurire: 37 reprezinta varsta sau IQ-ul?
      Ce trebuie sa mai faca domnul Ponta pentru a-ti demostra ca e intr-adevar de stanga?(Poate doar domnul Iliescu mai era asa)
      Se lupta pentru pensii, salariile oamenilor saraci, vine cu un impozit care sustine ajutarea tuturor locuitorilor unei tari, merge impreuna cu nemultumitii la miting… Ce sa mai faca sa te multumeasca?
      Inteleg ca ai fost candva dezamagit, dar astazi este intr-adevar o alta situatie in PSD.
      Numai bine!

  48. Bibliotecaru November 14, 2010 at 8:57 am #

    @ Victor Ponta

    Nu puteţi face un comentariu, aplicat juridic, pe deciziile tribunalelor de a da înapoi acei 25%? Cred că ar fi de un real folos.

    Văd că domnul Boc, constituţionalistul care va ajunge, în curând, de renume mondial (prea se abat pe capul domniei sale problemele juridice), a lansat în nemurire un concept uimitor… Dacă cei de la CCR au dat un verdict de constituţionalitate, atunci legea nu are cum să încalce tratele internaţionale şi nici nu poate să intre în contradicţie cu alte legi…

    Nu ar trebui să-i explice cineva domnului Boc că CCR se exprimă, de cele mai multe ori, punctual, pe ce i se pune în faţă ca obiecţie, şi nu global, pe toată legea, nu ar trebui să i se explice, cu răbdare, şi că una-i una şi alta-i alta?

    Domnule Ponta,
    În calitate de deputat ar trebui să vă mai îngrijoreze ceva, faptul că nu a existat nici o reacţie de îngrijorare a Consiliului Legislativ relativ la aceste tratate internaţionale. În consecinţă, sau judecătorii reacţionează exagerat, sau Consiliul Legislativ nu-şi face corect treaba. Oricum ar fi, pentru un deputat este un motiv major de îngrijorare. Părerea mea.

  49. Sextant November 14, 2010 at 9:46 am #

    Motto : Fierbe oala, burta speră !

    KO
    Pun chezăşie pe T.B. chiar de s-ar duce buhul;
    Băiatul e cel mai sărac, de-aci, sărac cu duhul…
    Poate norocul salvator creie-nadins astă dispută ;
    Pe neted encefal să-i facă, mintenaş, măcar o cută.
    Koңeџ

  50. Marcus November 14, 2010 at 1:08 pm #

    Doua La Prefectura, Trei La Scoala De Fete…

    Precum Pristanda, in piesa, pe cand numara drapele,
    Boc cel mic si fara minte socoteste azi sosele:
    Doua-n Cluj si trei in Turda, din nou Cluj si Timisoara
    Bucati mici de kilometru, impanzit-au toata tara.

    Prin metoda Anastase a-nsumat chiar si-o poteca,
    Suta lui i-a dat totalul, rezultat de circoteca.
    Nu conteaza nici cinci veacuri sa avem de asteptat,
    De-om vota portocaliii, avem lucru garantat.

    Pentru a-si serba succesul Boc cu un alai rasat,
    Copilot fiindu-i Ancuta, a luat drumul la testat.
    Dupa zece kilometri, cu motorul greu turat,
    Se oprira intr-o in groapa, cand drumeagu’ s-a gatat.

    Norocos fu totusi Bocu’ de suseaua pe pamant
    De-ar fi fost tip suspendata, la asemenea avant,
    Decola cu masinuta ca pe rampa de lansare
    Avand sansa de poveste de-a ateriza pe mare.

  51. Doina November 14, 2010 at 1:14 pm #

    D-LE PONTA, AVETI CEI MAI COMPETENTI SPECIALISTI IN PARTID SI DIN ACEST MOTIV,TOTI INCEARCA SA INTOXICE PRIN DENIGRARE MEMBRII PSD,PE CINE MAI POATE CU TOT FELUL DE MESAJE. NU AU LOC DE OAMENII COMPETENTI DIN ACEASTA TARA, ROMANII SAU LASAT PACALITI, DE ACESTE MESAJE SI AM AJUNS LA DEZASTRU. AVETI CELE MAI COMPETENTE MASURI PENTRU PERIOADA DE CRIZA, CARE VIN IN SPRIJINUL MAJORITATII ROMANILOR INFOMETATI SI ASTEPTAM SA SCHIMBATI ACESTI INCOMPETENTI DE LA PUTERE. NOI ROMANII NU AM VOTAT ACEASTA MAJORITATE COCOTATA UNDE NU MERITA. TOTI CARE SCRIU MESAJE IN FAVOAREA PUTERII ,SUNT PROFITORII,LINGAII,HOTII,INCOMPETENTII LOR CARE NE MACINA NERVII IN FIECARE ZI..

  52. Alexa November 14, 2010 at 7:18 pm #

    Domnule ponta, inchide dracu’ postarea asta si treci la alta noua, ca uite la ce s-a ajuns cu comentariile!

  53. Alexa November 14, 2010 at 7:29 pm #

    Si mai zice tintashu ” pentru ca Victor nu e psiholog.”
    Ba esti domnule Ponta, esti un pshiholog al dracu’ de bun.

    Ca dovada ca n-au mai indraznit sa te citeze in presa cu subiectul prezent de blog.

    Sper sa inchizi actualul subiect de blog inainte sa ne luam cu toti de par ca la meci pt. tampeniile altora (adica vezi guvernantii).

    Sper ca subiectul viitor va fi si mai interesant.Si ma declar in continuare fan Ponta. (thanks nina37,pt acest titlu)

  54. CALIMAN EUGEN November 14, 2010 at 11:07 pm #

    Stimate d-le Ponta,
    PSD nu va putea construi o alianta a opozitiei si cu atit mai putin,o alianta (durabila) de guvernare,acum sau in 2012,in lipsa unui “proiect politic,economic si social de iesire din criza,prin reindustrializarea Romaniei”.
    1.In unica lucrare nationala ideologica politica, economica si sociala de valoare,d-l Adrian Nastase arata cu clarviziune,ca “fundamentul restructurarii economice a Romaniei il constituie reindustrializarea”.
    Numai reindustrializarea poate asigura crearea celor 4-5 milioane de locuri de munca in indudustrie,care sa elimine toate “crizele” in care se afla azi Romania.
    2.In lipsa unui asfel de proiect,PSD nu va putea crea niciodata o alianta a opozitiei si cu atit mai putin,o alianta de guvernare,durabila.
    Numai un program de dezvoltare economica de mare anvergura poate asigura prin obiectivele sale dificile si de durata,o cooperare reala intre partidele aliate,care in lipsa de o “ocupatie” serioasa si responsabila,se pierd in conflicte de detaliu sau imagine,interesate doar de alegerile urmatoare.
    Numai un program economic poate sa cimenteze alianta pentru o lupta politica comuna,de natura sa elimine o competitie de “imagine” pentru accesul la guvernare,iar deosebirile ideologice,de natura economica si sociala sa fie asezate pe plan secundar,in raport cu un “proiect” de “fond”,prin care OPOZITIA planifica si apoi cucereste puterea politica.
    3.In lipsa unui program economic care sa schimbe pozitiv si definitiv “fata” Romaniei,lipseste orice LIANT,care sa asigure nu doar un “ideal” comun,ci si o “ocupatie” serioasa pentru activele de partid,care sa evite intrarea in deriva a aliantelor.
    4.Depunerea motiunii,atragerea sindicatelor in procesul de sustinere a acesteia,marsul prin Bucuresti, apelul “moral” la parlamentarii puterii,in fine intreg efortul de demitere al guvernului Boc a fost un exercitiu democratic si politic valoros,cu care era dator PSD unei populatii asediate de toate efectele negative ale crizei LIPSEI A 4-5 MILOANE de locuri de munca.
    Daca PSD ar fi avut ca “insotitor” al acestui demers democratic si un “PROGRAM POLITIC,ECONOMIC SI SOCIAL,DE IESIRE DIN CRIZA,prin reindustrializarea tarii”,oare rezultatul nu era cu totul altul?
    Ar mai fi votat parlamentarii pentru perpetuarea guvernului Boc,ar fi plecat la drum PSD cu senzatia ca rezultatul este indoielnic,iar PNL cu convingerea ca sansa de nereusita este de 54 la suta? Cu siguranta ca nu!
    In lipsa unui astfel de program(care va sta la dispozitie la tel. 0761/196940,daca cititi comentariile),lupta dvs. este lipsita de OBIECT SI OBIECTIVE.CHIAR CISTIGIND PUTEREA,acum sau in 2012,ce ve-ti putea oferi Romaniei,altceva deci ceeace a oferit de 20 de ani PDL sau PNL,deoarece vremea cind mai vin bani cu duiumul,odata cu investitorii,este de domeniul amintirilor.
    Cu stima,

    • justitiaru November 15, 2010 at 1:02 pm #

      @Calimasn Eugen
      Un program economic de reindustrializare este actualmente o himera: lipseste si vointa politica si(in primul rand)ideile novatoare.
      1)Daca PSD si PNL sunt in profund dezacord in ceeace priveste impozitul(PNL pentru impozit unitar,PSD pentru impozit diferentiat)despre ce fel de acord politic poate fi vorba ? Lipsa de vointa politica este evidentiata si de permanentele atacuri reciproce intre PSD si PNL.
      Atunci despre ce vorbim ?
      2)In afara de asta nu stiu la ce fel de “reindustrializare” te gandesti in conditiile existente astazi pe piata? In ce domenii are Romania avantaje tehnologice si de know-how care sa-i permita sa fie competitiva ?

  55. Bibicu November 15, 2010 at 10:30 am #

    Melc-Traian şi Melc-Nuţa

    – Hai să te fac un amor la p.g., gagico !
    – Vrei să-mi spargi casa, nebunaticule ?
    – E goală aia din Mihăileanu.
    – Ce, vin vremuri grele ?
    – Poci să şti ce aduce iarna asta politică…
    – Hai s-o facem într-un picior, ca melcii !!!

  56. sandman November 15, 2010 at 10:47 am #

    Foarte buna initiativa PSD!
    http://www.mediafax.ro/cultura-media/psd-va-initia-o-lege-prin-care-sa-se-abroge-obligativitatea-platii-abonamentului-tvr-7712032/#comments
    Eu o platesc ca persoana fizica si ma obliga legea s-o platesc si ca persoana juridica, cu toate ca nu am TV la serviciu si nici nu ma duc sa vad filme acolo, dar…
    Sper sa o finalizati si sa stopati aceasta taxa aberanta. TVR ia si taxa si publicitate. E corect? Iar eu nu ma mai uit la TVR de vreo 10 ani, pentru ca nu e nimic de vazut acolo.
    Stima, dl. Ponta!

  57. Marcus November 15, 2010 at 11:20 am #

    Pofta Buna Si Sa Le Fie De Bine!

    Ceausescu, pe vremea cand ne chinuia pe la tevere cu inaugurari, o facea macar chemandu-ne sa aclamam si sa aplaudam lucrari intr-adevar epocale ce vor dura in veac, justificand totodata (in mintea lui) foamea si privatiunile la care isi supunea poporul pentru achitarea datoriilor. Basescu, prin mana cu care se sterge la cur, Boc cel mic si fara minte, si pe modelul “aici sunt banii dvs”, da ordin sa se stranga ditai alaiul portocaliu cu micutu’ narod in frunte care, insotiti de televiziunile pupincuriste, ne prezinta inaugurarea a 10 (zece, poate nu s-a inteles) km de susea, drept o mare realizare investitionala basista, in care s-au pompat chipurile banii imprumutati de chiomb si gasca sa, mai de pe la toate bancile care mai crediteaza acest guvern de handicapati si hoti.
    Ce mai tevatura, ce mai fete simandicoase, ce mai testari in regim de raliu cu Boagioaica pe scaunu’ mortului, in masinuta lui Boc, ce mai declaratii demagocie si mincinoase ale piticului atomic care, pentru a-i iesi cat de cat o socoteala, s-a apucat sa numere prin combinata Pristanda-Anastase toate potecile, drumeagurile si ulitele ramase necontabilizate din tara, doar-doar o sari de suta de kilometri.
    Curat, murdar, Coane Fanica!
    Lasand insa la o parte aceasta mascarada triumfalista, privitorii raman cu gustul amar al nesimtirii cu care acesti trogloditi incearca sa rupa gura targului, al penibilitatii unui astfel de act propagandistic de rasul curcilor cu care Guvernul unei tari membra UE mai bifeaza o data la capitolul ridicol.
    Sa vii sa te lauzi cu un lindic de asa zisa autostrada intr-o Europa pe care si cotigile albanezilor si ale muntenegrenilor circula de mult confortabil pe autostrazi adevarate, fara ca macar aceste tari sa fie membre UE, trimite deja in patologic pentru lipsa de discernamant.
    In ritmul asta n-ar fi exclus si n-ar mai surprinde pe nimeni, daca l-ar vedea pe Prim Ministrul Romaniei inaugurand noi private sapate in curtea scolilor rurale, sau oarece WC-uri publice prin garile patriei. Macar prin inaugurarea unor astfel de obiective guvernantii portocaliii in frunte cu Basescu si-ar mai scapa cavitatile bucale de avalansa scatologica de la cururile impainjanite de foame ale romanilor.
    Pana la o astfel de “inaugurare” insa, “Pofta buna si sa le fie de bine”!

  58. Bibicu November 15, 2010 at 2:56 pm #

    (R) DESPRE MELCI

    Un melc proletar : Limaxul, veşnic în fundul gol !
    Un melc capitalist : Ghiocul, vânzătorul de iluzii…
    Un şurub melc : Fără fine, nepotul infinitului.
    Roata melcată : Fidelitatea-ntruchipată (se cuplează numai cu şurubul melc).

  59. Sextant November 16, 2010 at 8:21 am #

    DIN GRĂDINA COTROCENILOR

    – Ia să vă văd alergănd, melcilor ! le strigă Preşedintele.
    – 21 cm / oră, viteza maximă de marş, răspunse din fund, Micuţul.
    – Ca la autostrăzi, târâturilor !?
    – Ne şoldeşti, Şefu ! Se bucură opoziţia…
    – Zi-i lu Nuţica să vină la mine… fără casă.
    – Da Şefu ! Cât o munceşti pe ea noi dăm… palme (la idealul politic).

  60. Spartacus November 16, 2010 at 8:28 am #

    Foarte bine ca s-au impacat PSD si PNL… Oricum eu nu vad posibila o alianta in 2012 intre acestea din cauza tipului de impozitare(aici sunt totalmente de acord cu PSD, si Victor Ponta in special deoarece el a sustinut inca de la inceput acest impozit diferentiat).
    Eu as propune sa faca alianta doar pentru locale in turul II si apoi sa se desparta si sa se prezinte in fata electoratului separat.
    P.S.1:PSD ar avea de castigat mult mai multe primarii decat PNL.
    P.S.2:Poate cu mai multi primari, cu un scor bun la Parlamentare, cu redistribuiri si cu PRM, PSD-ul ar putea face singur Guvernul:D

  61. Sextant November 16, 2010 at 9:09 am #

    ÎN PAT…DUPĂ

    – Melc-Nuţa mi-ai pus coarne !, le-am văzut în oglinda vieţii…
    – Numai două iubitule : tu şi soţul.
    – Da alea două mici, de jos, ce sunt ?
    – A! dau consultaţii la nişte puşti…
    – Mai uşor cu armele că şi-acum o trag cu frate-miu !
    – !!!

  62. Marcus November 16, 2010 at 10:56 am #

    Romanii Si Gaurile Negre

    Agentia de presa Erevan News a intrat in posesia unui Comunicat de presa emis de Agentia americana NASA in care se fac precizari importante in ceea ce priveste descoperirea unei imense gauri negre, in imediata proximitate a planetei noastre in spatiul cosmic.
    Conform acestui Comunicat, dintr-o regretabila eroare (datele au provenit de la un satelit de spionaj care tocmai survola teritoriul Romaniei), la momentul respectiv aparatura sa de observatie si inregistrare era focalizata spre Pamant.
    Dupa analizarea cu cele mai performante mijloace de investigare a imaginilor respective, specialistii NASA au ajuns la concluzia ca de fapt satelitul a surprins doua gauri negre, atat de strans unite incat pot genera o singura imagine. Ele reprezinta, in interpretarea specialistilor, organele de gandire si decizie politica din Romania la momentul actual, mai precis, continutul cutiei craniene prezidentiale surprinsa la un moment de tandrete erotica vinovata intr-o pozitie Kama Sutra, in imediata proximitate a gaurii negre, situata la nivel pelvian, a Elenei Udrea.
    Cu toate ca la nivel global cele doua gauri negre, conform aprecierilor specialistilor, nu reprezinta nicio amenintare, acestia atrag totusi atentia asupra consecintelor catastrofale pe care acestea le-au produs si continua sa le produca asupra nivelului de trai si destinului romanilor.
    A consemnat penntru Dvs.
    Vartan Vosganian

  63. alx December 6, 2010 at 8:02 pm #

    Sa nu va asteptati ca un profesor de provincie cu un salariu de ~1000ron sa renunte la cateva zile de catedra( si implicit la plata acelor zile), sa-si lase familia, pentru a manifesta in fata cotrocenilor sau a parlamentului.

    Cu totii stim cine ca aceasta ar fi responsabilitatea liderilor de sindicat , dar ei sunt veriga slaba(a se citi veriga coruptibila si corupta).

    Rugamintea mea ar fi sa gasiti/gasim o solutie prin care toti liderii de sindicat sa iasa la proteste. Ii platim nu doar pentru a negocia si a se plimba de la centru in provincie. Degeaba in institutia mea, majoritatea imi dau dreptate, daca la nivel national perceptia este ca nimic nu se mai poate face si tot ce avem de facut e sa asteptam alegerile.

    Din pacate nu am instrumentele necesare pentru a propaga o astfel de idee. Poate cu sprijinul si potentialul d-voastra sa gasim o solutie concreta.

    va multumesc !

    ps: nu trebuie sa faceti acest lucru public, mai ales daca credeti ca este o idee buna. Nu ma intereeaza decat rezolvarea problemelor si nu paternitatea unor idei.

Trackbacks/Pingbacks

  1. Despre presedintele Siriei domnul Dr. Bashar Al-Assad cu respect « Hai ca se poate! - November 12, 2010

    […] Ieri am descoperit un presedinte adevarat, presedintele Siriei domnul Dr. Bashar Al-Assad […]

  2. Sfidarea deciziei Curtii Constitutionale un precedent deosebit de periculos « Hai ca se poate! - November 15, 2010

    […] Supravieţuitor, Basarica,  Onu,  Bibliotecarul, Teo Negura, Cristian Dima, Pro Atitudine, Victor Ponta, Alex Mazilu, Corina Cretu, Dan Voiculescu,  Oana Niculescu Mizil, Marcus, Transildania,  […]

Leave a reply to Coana Mare Cancel reply