Duminica, de la 10:00, voi fi invitat la ProTV

20 Nov

Maine dimineata, de la ora 10:00, voi fi invitatul lui Cristian Leonte in emisiunea ”Dupa 20 de ani”, difuzata de ProTV. Astept, ca de obicei, sugestiile si intrebarile voastre!

52 Responses to “Duminica, de la 10:00, voi fi invitat la ProTV”

  1. gicasandu November 20, 2010 at 6:05 pm #

    Stiu ca emisiunea e inregistrata,dar poate abordati si probleme de politica externa,mai ales dupa ,,succesurile”lui basescu de la Lisabona!

  2. fise2003 November 20, 2010 at 6:34 pm #

    dl.ponta, am asistat siderat vineri 19.11.2010 la o emisiune de la antena 3( conexiuni), in care “eroul” negativ poarta numele de valentin stan. timp de aproape 50 de minute acesta a facut un atac josnic continuu la adresa psd ( numit tot timpul comunist ) si victor ponta ( gratulat cu acelasi gen de epitete s.a.) este clara tendinta moderatorilor de la acest post de ai proslavi pe cei de la pnl si in special pe liderul lor antonescu si de a ataca psd-ul si liderii lui. nu inteleg totusi de ce nu raspundeti acestor dese atacuri care la fel ca si picatura chinezeasca va afecta in timp scorul electoral al psd-ului.

    • CosminG November 22, 2010 at 12:19 am #

      Da, am văzut şi eu emisiunea aia. Mie nu prea mi-au plăcut niciodată emisiunile solo ale lui Stan ăla, dar asta a fost chiar culmea! Caricatura aia cu Iliescu şi Năstase cum îl “ghidonează” pe Ponta, toţi pictaţi cu secera, ciocanul şi stele sovietice, redus tare de tot omul. Am şi schimbat repede canalul să nu-i fac audienţă. Scârbos…

  3. speranta November 20, 2010 at 10:26 pm #

    domnule Presedinte, na bucura mult alegerea dumneavoastra in fruntea acestui mare partid, parte integranta si obligatorie in orice democratie.intrucat un partid de stanga nu poate fi condus, ci doar reprezentat,in anumite functii, va rog sa o faceti cu cinste si cu demnitate.sa fiti intelept ca un batran al satului si sa dati dovada de devotament.va doresc succes , domnule Presedinte Victor Ponta.

  4. Camelia November 20, 2010 at 11:07 pm #

    Buna sa va fie inima!
    Aveti toata dragostea, respectul si admiratia noastra si in acelasi timp traim si cu speranta ca dumneavoastra nu ne veti insela asteptarile! Sa va ajute Domnul sa tineti Calea dreapta!
    Avem si noi o mare durere: oare tarisoasa noastra nu va redeveni crestina?! Duminica este ziua Domnului, dimineata este Sfanta Liturghie unde fiecare dreptmaritor crestin ar trebui sa fie prezent. In acest timp, la televiziuni sunt emisiuni pentru lumea satelor ( taranul nostru se uita la TV sau priveste Icoana Maicii Domnului in Biserica? ) sau emisiuni asemenea celei la care sunteti invitat ( chiar daca este inregistrata sau nu, privitorul o poate vedea tot duminica, in timp ce Mantuitorul se daruieste in Sfantul Potir! ).
    Asadar, intrebarea la care asteptam raspuns de ani buni si care am vrea sa fie rostita de catre un politician la care tinem tare mult, este: de ce sunt emisiuni informative in timpul Sfintei Liturghii intr-o tara predominant ortodoxa? Si practicantii ortodocsi au dreptul la informatie, nu?! Sau poate ca nu, cine stie…
    Toate cele bune si Post Binecuvantat! Iertare de am suparat cu ceva!

    • mariana November 22, 2010 at 12:55 pm #

      cred ca ai gresit blogul

      • Camelia November 28, 2010 at 8:13 pm #

        Cred ca am gresit poporul! Sunteti crestina? Urat comentariu pentru o femeie.

  5. Alin-B. Mihailescu November 21, 2010 at 1:05 am #

    Stimate domnule Victor Ponta,
    suportaţi, vă rog, o sugestie din partea unui simplu student în filologie clasică şi filosofie din Konstanz. Opinia mea umilă este ca – dacă doriţi să fiţi următorul preşedinte al României sau cel puţin să rămâneţi în memoria viitorului ca un politician autentic – la următoarea intervenţie publică să faceţi o declaraţie decisivă prin care să vă împăcaţi (nu zic să cereţi scuze, ar fi poate prea revoluţionar pentru politica românească)cu dl. Tismăneanu şi, în general, cu intelectualitatea română. Vă place sau nu – aceştia sunt cei mai de seamă reprezentanţi ai epocii în care trăim. Şi, la drept vorbind, la ce vă foloseşte această dispută oarbă cu societatea civilă? Dl. Tismăneanu e profesor universitar la o universitate americană şi un istoric reputat nu numai în ţară cişi în străinătate. Dvs? Un simplu procuror intrat în politică. Aveţi vreo realizare culturală, spirituală pentru ţărişoara noastră?… Mizaţi pe elogiul celor mulţi? Nu asta vă va aduce recunoştinţa următoarelor generaţii.
    Nu vă temeţi de mai vârstnicii dvs. colegi de partid. Destinul lor istoric nu îl va declasa pe cel biologic. Aveţi autoritatea formală. Dacă o veţi avea şi pe cea informală (a societăţii civile) puţine lucruri vă vor fi imposibile. Dar vă trebuie curaj pentru asta. Curaj şi modestie…paradoxal, nu?
    Domnule Victor Ponta, un filosof spunea cândva că înţelegerea apare atunci când accepţi că celălalt s-ar putea să aibe dreptate. Gândiţi-vă şi dvs. cât de mult s-ar putea să priască viitorului dvs. politic – apropiat şi îndepărtat – să faceţi..aşa.. un gest brusc de reconciliere cu societatea civilă. Cu toată, adică…inclusiv cu alţi oameni de cultură despre care ştiţi ce aţi mai spus! Sau poate veţi spune că sunt “oamenii lui Băsescu”..Totuşi, nu văd de ce inteligenţa dvs. politică v-ar împiedica să câştigaţi respectul acestor personalităţi, aşa cum a înţeles să facă adversarul dvs. ideologic.
    Enfin…sau poate vorbesc degeaba? Mă rog…nici nu ştiu de v-am scris.
    Vă respect totuşi, chiar dacă îmi vine greu….

    • Victor Ponta November 21, 2010 at 8:18 pm #

      Imi pare rau, nu pot sa fac ceva ce este impotriva convingerii mele, cu riscul de a va supara! Consider ca Dl. Tismaneanu nu este deloc un intelectual, si in niciun caz nu poate reprezenta intelectualitatea romana. Este un om capabil sa-si arunce in noroi propriul tata doar pentru a obtine niste bani si functii de la un om – D. Basescu – despre care chiar si dvs cu greu ati putea afirma ca este un intelectual sau un anticomunist! Astea sunt faptele pur si simplu, sper ca fiind intr-o tara care respecta regula adevarului o veti accepta si dvs.!

      • Alin-B. Mihailescu November 21, 2010 at 9:08 pm #

        Stimate domnule Victor Ponta,
        vă deranjez cu un ultim mesaj. Fireşte că actualul preşedinte nu este un intelectual. Dar dl. Tismăneanu este profesor universitar la Univ. Maryland şi este autorul a numeroase cărţi, dintre care unele apărute la edituri prestigioase. Cum ar fi putut edituri ca Princeton University Press sau Routledge sau University of California Press sa publice operele unui non-intelectual? Eu, cu mintea mea modestă, aş zice că cine reuşeşte să publice măcar o carte la una dintre aceste edituri, nu doar că este intelectual…este chiar “scholar”, adică savant.Ca să nu mai spun că la facultăţile de ştiinţe politice din România sunt adesea parte a bibliogrfiei obligatorii. Dar, în fine, credeţi cum doriţi. Totuşi, nu consideraţi că ar fi mai în spiritul adevărului măcar să recunoaşteţi meritele intelectuale ale domniei sale, dar în schimb să spuneţi că se înşeală în analizele sale? Eu cred că dacă ar fi un gest nobil din partea dvs. să încercaţi un dialog în termeni mai amicali..Sigur, vă socotiţi jignit de articolele dumnealui. Dar de ce neapărat să răspundeţi pe un ton de 10 ori mai vehement? De ce nu încercaţi să fiţi mai afabil, să nu îl invitaţi la un dialog cu argumente? Politeţea fermă dar prietenoasă e adesea o armă invincibilă…Dar deja sunt prea lung. Vă mulţumesc pentru răbdarea de a fi citit.

      • Vlad November 22, 2010 at 8:36 am #

        Dl Mihailescu,
        Am avut si eu profesori cu o activitate profesionala foarte buna, si printre cei mai inteligenti in meseria pe care o presteaza, dar niste Jeguri de oameni in restul relatiilor interumane. Parerea mea este ca nu se pune problema ce activitate profesionala are acea persoana daca principiile sale sunt cele mai josnice.

    • Cristinel Virgilius Degeratu November 21, 2010 at 9:59 pm #

      @Alin „Un filosof spunea cândva că înţelegerea apare atunci când accepţi că celălalt s-ar putea să aibe dreptate”. Ai spus un adevar, draga Alin, un adevar care ti se aplica si tie: ai incercat vreodata sa accepti faptul ca un simplu procuror ar putea avea dreptate? Te-ai intrebat vreodata daca un om ca Tismaneanu ca TR Ungureanu, fini intelectuali cum ii consideri tu, sunt oameni de valoare atunci cand se apuca sa arunce cu noroi in adversari si coboara in mocirla porcilor ca sa faca acolo sluj in fata lui Basescu? Te-ai gandit ca daca unul ca Ceausescu nu ar fi avut „intelectualii lui”, nu ar fi instaurat o dictatura de felul celei care a fost si poate o sa mai fie? Nu crezi ca intelectual este cel care, departe de lumea politica, trateaza cu ratiune, luciditate si maniera stiintifica, mediul inconjurator?
      Te salut cu respect si sa stii ca nu-mi vine greu. Si adversarii pot fi respectati daca se dovedesc corecti!

      • CosminG November 22, 2010 at 8:47 am #

        @Cristinel: frumos enunţat, mi-ai luat vorba din gură. Nicio dictatură nu poate fi instaurată fără “intelectualii” proprii. Chiar şi Hitler avea proprii teoreticieni care se credeau intelectuali, el însuşi avea oareşce veleităţi, doar este autorul “măreţei” opere “Mein Kampf”, o carte care la vremea aceea nu numai că era obligatorie în şcoli, dar înlocuise Biblia!
        Un intelectual, ca să fie denumit intelectual ROMÂN, ar trebui să-şi pună capacităţile intelectuale în slujba acestui popor, să fie un exponent autentic al valorilor româneşti, nu o prostituată care-şi utilizează capacităţile intelectuale după cum bate vântul! Nu este întâmplător faptul că intelectuali precum Cărtărescu şi Liiceanu s-au dezis de Zeus şi de regimul său. Nu zic că acest gest le şterge petele negre din carieră, dar măcar au realizat în ceasul al 13-lea că nu e corect ceea ce fac.

      • Alin-B. Mihailescu November 22, 2010 at 9:58 am #

        Domnului Degeratu:
        sigur, vorba respectivă e menită tuturor. Dar problema nu e că îl consider eu pe dl. Tismăneanu un scholar…Îl consideră aşa mediul universitar, atât cel din România ci şi din străinătate, ceea ce se poate verifica/infirma foarte uşor. Problema era dacă nu se poate găsi o cale de dialog mai afabil, sau măcar sobru dar argumentat. De pildă, dvs. sau altcineva dintre simpatizantii dlui. Ponta, care ar avea mai mult răgaz, să citească lucrările dlui. Tismăneanu şi să producă o analiză critică. Exista parca o fundatie, institutul Sincai – daca nu gresesc – unde se poate face lucrul acesta. Asta ar fi, cred, mai onorabil, decat să se arunce cu arsenalul care îţi vine pe moment la îndemână…
        Ultima remarca e că eu îmi amintesc de faptul că într-un regim totalitar nu există pluripartitism şi că cenzura lucra acerb pentru defăimarea şi chiar exterminarea intelectualilor care nu erau susţinătorii acelui partid. Să sperăm, într-adevăr, că nu vom ajunge acolo din nou.
        Nu mai pot scrie prea mult… am şi şcoală de făcut.
        Vă doresc numai bine!

    • Socrate November 22, 2010 at 1:13 pm #

      Tismaneanu face parte din ineptualitatea noastra ( numesc ineptualitate acea fractiune toxica din intelectualitatea noastra care a confiscat denumirea de “ intelectualitate “ si denumirea de “societate civila” ), care a fost dresata cu burse, premii si sinecuri, de neprietenii nostri, ca este “ cool “ sa fi anti-PSD-ist. Orice ar face Victor Ponta, ar fi inutil. Nu inteleg de ce insisti.

      • Alin-B. Mihailescu November 22, 2010 at 2:45 pm #

        Pai nu mai insist.(Dar ceea ce afirmaţi dvs. sunt simple injurii pline de nervi, nu sunt argumente raţionale susţinute de o documentare obiectivă cu privire la persoanele în cauză.)

      • Theodora November 25, 2010 at 7:48 pm #

        Ce bine l-ai definit pe Tismaneanu 🙂

  6. Marcus November 21, 2010 at 12:32 pm #

    Ia De La Sarkozy, Basescule!

    Abia ce incepuse oarecum sa se estompeze umilinta nationala pe care ne-a servit-o Basescu la momentul in care o lume intreaga a vazut cum este tratat efectiv cu fundu’ de catre omologii si partenerii sai euroatlantici, ca a venit randul “amicului” Sarkozy sa-i aplice un “oral” in public, mai abitir decat cel pe care i l-a transmis el lui “draga Stolo” in niste imagini televizate care au facut deja cariera.
    Nu stiu de ce, dar imaginile in care chiombu’ tragea pur si simplu de Sarkozy pentru a fi bagat in seama, iar acesta din urma isi turase motoarele in marsarier mai ceva decat armata franceza, urmarita in WW2 de blindatele hitleriste si inghesuita pe plajele Manecii, mi-a trezit in minte o analogie cu imaginea unei prostituate, consumata in abuz de alcool si sex, lipsita de nurii tineretii, care a ajuns sa traga de clienti cu promisiunea ca-i va plati ea doar, doar o mai baga-o cineva in seama.
    Si pentru ca umilinta sa fie totala, piticul francez recurge si la picamer in ideea intensificarii “oralului” si se prezinta cu niste scuze jalnice care amplifica grotescul situatiei, motivand ca era presat de o anumita situatie la momentul in care doar ca nu l-a scuipat pe Basescu.
    Nu trebuie sa fii mare as in ale diplomatiei pentru a realiza ca o asa pretinsa graba intre sefi de stat, nu se face dom’le in public, la o intrunire la un asemenea nivel, decat poate din motive fiziologice fiind presat de o eventuala pantecarie ori nevoie urgenta de treaba mica.
    Si unde mai pui ca doar ce ne asigurase chiombila cu foarte putin timp in urma ca, vorbele presei ticalosite cum ca Franta s-ar opune admiterii noastre in Spatiul Schengen nu sunt altcvea decat niste rautati inventate de oamenii mogulilor rai, deoarece relatiile noastre cu Franta pot fi date de exemplu in materie de excelenta.
    Tare mi-e teama ca, in loc sa fim primiti in Spatiul Schengen, in foarte scurt timp vom fi nevoiti sa ridicam pavilionul galben de carantina ca urmare a politicii externe mai mult decat neghioabe si paguboase dusa de chiriasul de la Cotroceni si sa ne izolam in lazaretul ciumat in care a transformat Basescu Romania din punct de vedere al frecventabilitatii internationale.
    Dar la rahatu’ in care ne-a varat pana peste cap chiombu’, chiar ca nu mai conteaza motul pe care ni-l pune francezu’.

  7. nina37 November 21, 2010 at 2:05 pm #

    Am urmarit emisiunea.Niste lucruri ‘mi-au sarit in ochi si in urechi ‘ in prestatia dvs :
    1. Multe raspunsuri ambigue ,prea multa crispare
    2. Daca Antonescu sta mai bine in sondaje ,PSD trebuie sa se ataseze ca o remorca la PNL? (asta cred ca o sa se interpreteze vizavi de afirmatia dvs. cu presedintele care poate fi liberal ,(deci vioara intai),Psd-ul sa dea primul ministru,renuntarea la impozitul progresiv si ce concesie mai urmeaza? )Nu credeti ca incurajarea ideii cum ca PSD poate accepta aceasta varianta ,poate duce la ideea in mentalul colectiv ca PSD a devenit un partid de rangul doi la nivel informal,nu la nivelul formal-scorul mai mare al PSD fata de PNL? Si in plus daca se incurajeaza ideea ca e bun si de acceptat un presedinte liberal ,de ce oamenii nu s-ar gandi sa puna stampila si pe partidul liberal nu numai pe un presedinte de la liberali, in defavoarea votului pt. PSD ca partid?Si atunci lucrurile nu ar putea evolua in sensul ca PNL ar deveni primul partid pe esicherul politic ,ar putea fi in fata PSD ca scor la partide si atunci ar avea si presedintele si primul ministru…?
    Dar nu mai bine ati fi sustinut ideea ca PSD se va lupta sa ridice scorul candidatului sa aiba candidatul principal si la presedentie ? Si la fel ,ca PSD-ul trebuie sa se lupte sa ia 50 plus 1 la suta din voturi? E adevarat ca nu prea mai are cu cine sa o faca si nici prea mare interes nu este,dar macar asa ca idee nu trebuia spus sau amintit lucrul asta? NU stiu,zic si eu.
    3. In ce priveste scorul dvs. sub partid care apare in sondaje,stati linistit. Nu trebuie sa faceti efortul sa alergati sa-l prindeti ,scorul partidului se va apropia de cel al candidatului si nu invers ,fiindca intre intentia de vot si votul in sine e ceva diferenta ,asa ca PSD-ul nu cred ca va avea scorul de 37 %,mai ales odata cu campania electorala lucrurile se mai schimba cu ceva procente (mai multe sau ceva mai putine ,depinde ) ,lucru specific PSD-ului din cauze la fel de specifice.
    4. Etc.
    Pt. justitiarul: ti-am raspuns(si lui Socrate) la cele ce mi-ai scris ,dar postarile nu au fost bagate .Nu contineau injurii ,te asigur.Poate mai tarziu,ti le retrimit.Sa vedem.

  8. popateapa November 21, 2010 at 4:33 pm #

    Din pacate s-a facut tot ce era posibil pentru inlaturarea pasnica a Strapului de la Cotroceni si a haitei sale PDL-iste! De vina sunt sitinerii prin neimplicarea lor!

    https://popateapa.wordpress.com/wp-admin/post.php?post=942&action=edit&message=1

  9. sandman November 21, 2010 at 5:57 pm #

  10. buni November 21, 2010 at 6:08 pm #

    cea mai buna reactie fata de atacurile joase ale lui Valentin Stan este ignorarea totala.
    E prea cusuta cu ata “galbena!”pornirea individului

  11. Bonom November 21, 2010 at 8:25 pm #

    DEX-RĂSPUNS

    E adjectiv sau substantiv cuvântul interlop?
    A întrebat şoric, răscopt pe lemn de plop.
    Să zicem adjectiv (răspund de la New York).
    Esenţial pentru mâncăi e că-i şorici de porc.

  12. speranta November 21, 2010 at 9:58 pm #

    felicitari,domnule Presedinte,replicile dumneavoastra sunt din ce in ce mai bune,mai puneti un pic din patosul si din nationalismul domnului Vadim si va fi perfect pe gustul romanilor.interlocutorii dumneavoastra au fost foarte slabi. la un moment dat am crezut ca o sa puneti dumneavoastra si intrebarile, si o sa dati si raspunsul.in dorinta lor de a servii regimul nici nu stiu ce intrebari sa puna sa fie pe placul omului de la Cotroceni.

  13. CALIMAN EUGEN November 21, 2010 at 11:10 pm #

    1.La demonstratia profesorilor din octombrie am participat personal,pina la capat,incepind din piata Victoriei,marsaluind cu ei pina la ministerul Muncii,apoi la cel al Invatamintului,intelegind totul,mai bine decit daca citeam 1000 de pagini de stiri.
    2.Si dvs. a-ti facut acest lucru,cistigind o victorie “personala” imensa,impotriva politicii de “televizor”,fiindca un lider al PDS TREBUIE NECONDITIONAT sa fie (macar cind si cind),in “rindurile” salariatilor,indiferent de opinia analistilor sau adversarilor politici ori personali.
    Fara aceasta atitudine “participativa”,nu veti putea patrunde in sufletul poporului.Practic trebuie sa urmati exemplul lui Basescu,dar nu ca “baie de multime” al celui de la putere,ci ca “baie de sustinere” a dreptatii sociale,ca lider al multimii salariate.La inceput totul pare ciudat si contestabil,dar pina urma lumea se obisnuieste cu asta si va apreciaza!Un sef de partid este un “general” politic si exemplele din istorie sint pentru acest tip de comportament in perioade de dezastru economic si social.
    3.Prin prisma celor de mai sus,MOTIUNEA si MARSUL cu demonstrantii a fost o imensa victorie personala,o batalie cistigata,fara un razboi pierdut.
    Pentru a cistiga insa si razboiul,este necesar ca odata cu actiunile de IMAGINE si ATASAMENT cu poporul roman,trebuie sa aveti si un “plan de razboi”,care sa cuprinda:
    a.evaluarea starii politice si economice actuale,pentru a putea asigura analiza si stabili prioritatile actuale,(numai) eu putindu-va prezenta componentele “postcomunismului politic, economic si social”(fara conotatie cu PSD,ele apartinind tuturor partidelor romanesti).Analiza o am facuta sub titlul “Romania dupa 20 de ani”,putind sa v-o transmit,daca imi comunicati la tel. 0761/196940,un E-mail(mai personal).”Consultanta” este gratuita,eu fiind din Gorj!
    b.proiectul politic,economic si social national,de iesire din criza,prin reindustrializarea tarii”,eu avind aceeasi viziune asupra reindustrializarii,ca d-l A.Nastase(In Romania Europeana).Am in plus, programul “tehnic” de realizare a reindustrializarii;
    Fara a cunoaste si intelege aceste lucruri, lupta politica ramine sterila,lipsind PSD-ul de “proiectele de schimbare”,care sa faca functionale domeniul politic, economic,institutional,social,administrativ,organizatoric,etc., al tarii care sa asigure crearea celor 4-5 milioane de locuri de munca si a industriei,pierduta dupa 1989.Nimeni in Romania,afara de mine, nu are un astfel de “program politic,economic si social de iesire din criza,prin reindustrializarea tarii”,iar simpla viziune “teoretica in acest sens este insuficienta.
    c.O viziune,un proiect asupra iesirii din CRIZA nu are PSD,totul fiind redus la masuri economice “punctuale”,fiscale sau financiar- contabile,impuse si de FMI.
    Performanta economica nationala fiind o “rezultanta” a activitatii politice,economice, administrative, institutionale, organizatorice,scolar-educative, etc.,iesirea din criza STRUCTURALA a Romaniei, determinata de lipsa a 5 mil. de locuri de munca care sa finanteze Bugetul si sistemele bugetare,nu poate fi realizata prin simple masuri fiscale sau financiare.
    Ce poate acoperi restul nejunsurilor si nefunctionalitatilor?
    Este necasara o reforma generala,care sa faca toate sistemele nationale functionale si performante,incit performanta lor sa se regaseasca in performanta economica nationala si in functionalitatea institutiilor.
    Nu am spatiul de a dezvolta latura “tehnica” a acestui “program” de reforma,urmind ca in cazul in care voi avea un E-mail (personal) sa va prezint “datele” de fond,principiile,tehnicile si instrumentarul de realizare a reformei GENERALE de care are nevoie Romania.
    Fara un astfel de PROGRAM ECONOMIC,care sa asigure schimbarea,toate miscarile de “imagine” nu pot aduce la guvernare PSD,iar scorul electoral de azi,este unul iluzoriu,in fata DREPTEI romanesti,care se va coagula pina in 2012.
    In speranta ca pe linga ilustri dvs. ideologi si economisti,imi ve-ti accepta “consultanta” si veti promova unicul “programul economic” de scoatere din criza a tarii,astept raspunsul dvs.
    Cu stima,

  14. Bonom November 22, 2010 at 7:35 am #

    Motto : Utopic este modelul de viaţă fără bătrâni !

    ÎNGRIJIŢI-I PE BĂTRÂNI

    E 6:15 am. Mama îi duce lui bunicu nelipsita ceaşcă de ceai din mustăţi de porumb, la temperatura camerei, indulcit cu o linguriţă de miere naturală. Este unica lui fiică făcută pe când avea 22 de ani.
    Noapte trece prin camera lui, tiptil, să-i asculte respiraţia.Noi locuim toţi într-o vilă cu 4 apartamente şi o curte verde în suprafaţă de 950 mp. Am doi fraţi mai mari cu lefuri modeste, fiecare cu copii. Eu sunt în III la medicină. Fac aproape zilnic pentru bunelul două trebi neesenţiale care-i fac mare plăcere : deschid şi potrivesc calculatorul pe revista presei iar seara îi fac un masaj cu apă caldă şi puţin oţet, la picioare. În dieta lui zilnică nu lipsesc : brânza de vaci, iaurtul, peştele alb sau pieptul de pui, legumele agreate, fructele indigene, miraculosul ceai de măceşe înainte cu o oră de culcare, etc., toate aspectate şi avizate de mama..
    Bunica o isteaţă şi vizionară a spus că modelul social „de după” nu favorizează viaţa; să trăim uniţi şi să-l îngrijim 24 din 24 pe bunicul pentru o longevitate maximă, el fiind singura şi sigura opţiune pentru pilotarea printre aisbergurile vieţii. Când a plecat definitiv i-a repetat mamei : aveţi mare grijă de el (bunicul), e singura zestre ce v-o las !
    Bunicul nu vorbeşte de bani niciodată (are o pensie de 170 milioane lei vechi) de care nu se interesează, administrarea lor revenindu-i în exclusivitate mamei care îi drămăluieşte pentru existenţa celor 11 membrii ai familiei noastre unite.
    P.S. Doctorul lui care-l vizitează preventiv, afirmă că speranţa de viaţă a bunicului este de 100 de ani.
    Uraaaaa !!!

  15. Vlad November 22, 2010 at 9:17 am #

    D-le Ponta,
    Emisiunea din pct-ul meu de vedere a decurs bine, desi intrebarile nu s-au axsat pe ceva concret, ma asteptam in special de la ziaristul ziarului financiar sa va puna intrebari de specialitate, despre cota diferentiata, si despre programul economic pe care-l propuneti, in schimb v-a pus intrebari despre Basescu si Antonescu.
    Si eu cred ca dati un pic prea mult inapoi in strategia de noncombat. iar nina37 are dreptate in unele afirmatii. Inteleg ca nu aveti orgoliul lui basescu dar ceva orgoliu tot trebuie sa aveti, si sa incepeti sa pregatiti si un candidat la presedentie care sa inceapa sa se faca cunoscut nu de alta dar la cum se arata Antonescu pe la televiziune pe el o sa-l deranjeze un premier PSD.
    Cat despre programul economic al PSD-ului acesta ar trebui comentat mai des in emisiuni si chiar pe bloguri, oamenii trebuie sa vada diferenta intre ce este si ce doreste PSD-ul. Poate ca ar fi cazul sa tipariti brosuri. Faceti in asa fel incat sa duceti discutia spre program, obligatii pe opozantii dsv sa vorbeasca despre program si nu despre faptul ca PSD-ul are sau nu la origini partidul comunist, care orcum nu este relevant.

  16. Marcus November 22, 2010 at 10:50 am #

    Cine Sapa Groapa Altuia

    Din mocirla si din smarcuri, gratie a doua sfarcuri,
    Si-a tradarii de alcov, pentru chiomb păzit de mov,
    Vopsita la par ca paiu’, si mai jos ca putregaiu’,
    Pupaza portocalie se vrea Boss la Primarie.

    Ode-i canta camarazii ce se-ntrec la vers cu barzii
    Vorbe-n comedie bufa, epitete pentr-o fufa,
    Prototip de tarfulita, ajunsa-n Olimp zeita
    A lu’ Zeus preferata, din parcari recuperata.

    Oltean Soare-n cer o vede, Anastase sfanta-o crede
    Si cu cuvioasă mina, stau la rand sa ia lumina.
    Baconschi in ciuda putzii, o vrea nimfa in jacuzzi,
    Izmana-si renega mama, proslavind rău panarama.

    Turcan doi de Bill impusca, stiind-o ca-i rea de musca,
    O Lewinsky-n Cotroceni la depanusat coceni.
    Boc ne-o da cuc de perete, sa dea ora la pulete,
    Greenwich, dunga-n capitala, etalon de ora-n tara.

    Totu’ e ca la Congres, pe Nutzy scriind progres,
    Cand Oltean si cu Roberta, Izmana precum gazeta
    Ii ridica osanale, ode, imnuri si urale
    Lu’ Lenutza sus pe soclu, declamand discurs de cioclu:

    Pe Oprescu-l vede-n groapa, cu ea dand de zor la sapa,
    Pesedisti mutati la Belu, in frunte cu nenea Nelu
    Iar pe Ponta si Nastase, in cavou in loc de case
    Ea cantand prohod la toti, si-i doreste reci si morti.

    Ajunsa ministereasa prin metoda preacurveasca
    Specialista-n Kama Sutra, tot mai sus viseaza tuta.
    Dar ca Iorgu-n Sadagura, cioara ce da azi cu gura,
    A uitat proverb cu sapa, cand tot ea ocupa groapa.

    Ciuruitu’ nu e trist, caci Basescu-i comunist,
    Si-ajutat de-ai sai ciraci, il continua in draci.
    Cultul nou grotesc rasuna, din baseasca vagauna,
    Nici chiar el in vers cantat, n-a fost astfel adulat.

  17. Marcus November 22, 2010 at 1:03 pm #

    Opriti-va leprelor!

    Cand am auzit stirea cu dementu’ portocaliu din Alba Iulia care a modificat culoarea galbena a Tricolorului, transformand-o pur si simplu in portocaliu, nu mi-a venit sa cred. Pana si maghiarii, cu tot sovinismu’ lor, nu-si permit o asemenea blasfemie, cel mult recurgand la magaria cu nearborarea Drapelului National cu ocazia unor sarbatori care marcheaza devenirea noastra istorica.
    Cretinii astia insa, incepand cu EBA care a lezat insemnele nationale prin portul neautorizat al unei uniforme apartinand Armatei Romane si terminand cu acest oligofren care si-a batut joc de Tricolor, au pierdut orice frau si fac ce “vrea” muschii lor in tara in care s-au transformat in stapani.
    Nu le este de ajuns ca fura de la voturi in Parlament si la alegeri pana la ultimul sfant din bugetul national si cele locale, nemernicii dracului intineaza si cele mai dragi simboluri ale neamului.
    Pai daca acest derbedeu portocaliu, ajuns birau in orasul intregirii neamului, si-a permis o asemnea magarie sinistra, nu vad de ce dracu’ nu i-a comandat lu Salam si Printesei din Ardeal (ca tot are un moment de respiro, dupa faza cu contrabanda de tigari), si un nou imn national pe ritmuri de manea si “versuri” a la Guta cand cu indemnu’ la vot prezidential.
    Si ne mai miram cand presedinti, ca Sarkozy sau Berlusconi, fie ca aproape il flegmeaza pe Basescu, fie ca ii indica prin gesturi mai mult decat graitoare si publice ca e cazul sa se trateze de boala grea care-i bantuie prin teasta.
    Opriti-va leprelor, nu ne mai batjocoriti si nu ne mai umiliti in tara noastra, ca mai devreme sau mai tarziu, va veni si ora de dat socoteala, cand Procuratura si institutiile statului nu vor mai fi la slitul lui Basescu, iar voi veti fi pusi sa dati socoteala pentru toata mizeria si haosul pe care le-ati generat in aceasta tara, parca batuta de Dumnezeu!

  18. Krüger November 22, 2010 at 1:57 pm #

    Rugaminte!
    Domnule Ponta, rugamintea mea la adresa dumneavoastra consta in a va ruga , daca este posibil, sa atasati inregistrarile cu dumneavoastra cand sunteti invitat la televiziuni.Cred ca sunt destul de multi romani care traiesc inafara graniteleor tarii si care ar fi interesati sa va urmareasca.
    Va urmaresc blogul cu mare interes.
    Va multumesc anticipat.

  19. mariana November 22, 2010 at 2:54 pm #

    Domnule Ponta,
    AFOFM Bistrita-Nasaud ,(institutie pastorita de min. muncii, pana nu demult) pune la dispozitia somerilor 60 locuri de munca , in conditiile in care judetul are aprox. 10.000 someri. Desteptii de portocalii cica taie din somaj pt. a incuraja angajarile. Astia ori sunt prosti, ori sunt prosti!! Unde mama naibii sa se angajeze somerii cand si pentru locurile cica vacante, cand intrebi ti se spune ca s-au ocupat. Eu nu-i mai suport, ne imbolnavesc astia , domnule Ponta. E ca un stigat de ajutor… Ajutati acest popor , domnule Ponta, stiu ca daca vreti, veti reusi. Nu se poate sa-i avem la conducere pana in 2012. Cand puneti capul pe perna ganditi-va cata lume asteapta sa faceti ceva pentru cetatenii acestei tari.
    Toate bune

    • mariana November 22, 2010 at 2:55 pm #

      AJOFM- scuze, am gresit

  20. bah2010 November 22, 2010 at 7:28 pm #

    N-am inteles parte din afirmatiile dvs. din week-end. Mai ales n-am inteles cine v-a mandatat sa negociati ceva cu liberalii si mai ales de cand se fac negocierile la televizor. Cred ca ar trebui sa va calmati un pic si sa analizati mai temeinic TOATE informatiile. Graba strica treaba.
    …my last 2 cents uitati de ANAF-ul lui Basescu.

  21. Romeo November 23, 2010 at 3:10 am #

    D-le Ponta incep prin a va spune ca prin atitudinea pe care ati exprimat-o in ultima vreme ati reusit sa imi castigati increderea. Incerc sa va privesc in primul rand ca om pentru ca din pacate politica pentru mine nu mai reprezinta o solutie(este adevarat ca tot va trebui sa existe o forma de organizare dar probabil ca ea va trebui sa fie constituita altfel, vom vedea). Dealtfel veti constata si dvs.(desi cred ca ati si facut-o deja) ca in cea mai mare parte lipsa de reactie hotarata a populatiei este tocmai pierderea increderii in politica si in oamenii pe care ii atrage aceasta. De fapt cam asta este marea problema a romanilor, deziluzia. Si nu cred ca vor mai fi dispusi sa-si mai puna pielea la bataie pana nu vor fi convinsi ca au pentru ce si mai ales pentru cine sa o mai faca. Trebuie sa intelegeti ca oamenii vad mereu acele figuri in partide, oricare ar fi ele, chiar daca unii nu mai sunt, ei si-au lasat amprenta. Se cere altceva. Probabil ca suna cam neplacut ce spun eu, dar timpul o sa ne lamureasca si mai bine in acest sens. Si mai e o mare problema. Populatia nu mai este dispusa la violenta si acest lucru este unul bun pana la urma, insa va trebui totusi sfatuita cum si ce anume poate face pentru a protesta pentru ca si sindicatele sunt praf, nu mai explic de ce, mi se pare inutil.
    Parerea mea ar fi ca e timpul sa explicam oamenilor mai concret cum stau lucrurile(un adevar spus numai pe jumatate poate eventual incurca lucrurile mai tare). Inteleg de asemenea ca teama a ajuns la cote la care nu credeam dupa ,90 ca se mai poate ajunge, dar nici nu ne va baga nimeni in traista daca nu ne miscam un pic. Incercati sa gasiti si alte forme de constientizare a populatiei impreuna cu moderatorii de la posturile care percep aceste lucruri. Ati vazut ca se poate(ma refer la mitingul celor 2 moderatori Ciutacu si Badea). Incercati asocieri cu oameni de cultura(cati au mai ramas)si alte categorii sociale care credeti ca au credibilitate pentru dezbateri televizate si care sa aiba subiect concret, scaparea tarii de cancerul care o macina. Trebuie gasit un consens nu neaparat acela de care ne tot pomenea d-l Iliescu sau cel putin asa cum il vedea d-lui. Incercati astfel sa-i lamuriti pe oameni ca nu vor mai ajunge sa conduca in tara asta indivizi de tipul celor care ne conduc acum(stiti ca si in partidul dvs sunt o caruta din acestia, de aceea nici nu aveti credibilitate si vi se tot fac reprosuri de catre populatie. Iar cei de la putere va arata ca nu sunteti mai breji). Nu mai vorbiti de viitoare alegeri pentru ca sunt prea departe si pana atunci cum foarte bine ati remarcat Romania are toate sansele sa dispara. Fiti increzator ca tara asta are si oameni inteligenti care au inteles cum stau lucrurile iar cei care nu s-au luminat o vor face repede. In ciuda aparentelor de mare tragedie, lucrurile ar putea lua rapid o intorsatura. Insa e clar ca acest lucru trebuie sa vina prin conlucrare si constientizare. Trebuie sa oferiti oamenilor cu totul altceva(nu bani, nu locuri de munca, etc.) si anume sa le aratati calea sprea a-si recastiga increderea si demnitatea. Incercati solutii de tipul celei la care s-a gandit un fost membru al cenaclului Flacara la moartea poetului A. Paunescu si care va e coleg de partid sau alte solutii de tipul acesta. Nu cred ca vom reusi altfel. Asta si din motivul ca este musai ca noi toti sa schimbam ceva si in afara noastra dar in primul rand in noi.
    Am postat acest film desi sunt convins ca nu e ceva nou insa el reprezinta doar un inceput al adevarului pe care trebuie sa-l gasim fiecare in noi.

    Corporatocratia – asasinarea economica



  22. π.z. dake November 23, 2010 at 7:19 am #

    PORTO K

    Traian Băsescu primeşte în audienţă la Cotroceni un primar pedele dintr-o zonă viticolă de proastă faimă, renumită în poşircă nevandabilă :
    – Şefu, pentru captarea atenţiei naţionale propun să lansăm pe toate canalele vizuale şi auditive lozinca : “Beţi PORTOK servit de Boc !!!”
    – Şi cine e Portok ăsta ?
    – Ia priviţi. Pune pe masă o sticlă din plastic de 330 mililitri cu un lihcid confuz, având o superbă etichetă cu inscripţia PORTOK
    – Dar ce înseamnă PORTO K ?
    – PORTO e o marcă renumită de vin străinească ce dă bine la ureche iar K e din tabelul lui Mendeleev, cu nr at. 19 (KALIU). Românu e prost de curios, o cumpără şi abia pe urmă întreabă ce e, prilej cu care se dezleagă enigma, adică PORTO K = PORTOKALIU
    Om l-am făcut, merge pe mâna noastră !!!
    – Extraordinar ! te pun sub Nuţica.
    – Dar matale ?
    – Eu deasupra. Sunt Şef. Bă ! Mendeleev e cu noi ?
    – Se rezolvă. Ziceţi-i lui nea Emil să-mi elibereze scaiva atenţii…
    – OK! facem firmă în câteva zile (22 milioane de sticle)…
    I-am ciuruit, Frend !

  23. π.z. dake November 23, 2010 at 9:33 am #

    RECLAMĂ

    (R) PortoK – PortoK – PortoK – PortoK – PortoK
    De azi şi la Bufetul Parlamentului. Promoţie.
    “Beţi PortoK servit de Boc !!!”

    P.S. Marcă-nregistrată.

  24. justitiaru November 23, 2010 at 10:44 am #

    D-le Ponta
    In cazul Chelu-Fatuloiu cateva chestiuni care trebuie clarificate:
    1)Cu ce il avea Chelu la “mana ” pe Fatuloiu ca l-a santajat ca il distruge daca nu colaboreaza?
    2)In ce fel a fost “tradat” Fatuloiu de proprii ofierii de la sectia economica ? Fata de cine a fost tradat ? Fata de Chelu ?
    3)Cum este posibil ca un om intreg la minte sa dea asemenea mita ziua in amiaza mare si in prezenta camerelor de luat vederi?
    Comportarea bizara a lui Chelu denota ca are deficiente mintale grave si deci nu este apt sa fie judecat necesitand in primul rand tratament psihiatric.

  25. Marcus November 23, 2010 at 10:55 am #

    Ce Dracu’ Astepti, Romane ??!!!

    Nu e mult de cand chiombila, la indemn de-Aliodor,
    Mov boit-a stema tarii, etaland-o-n nou decor.
    Sau de cand odrasla-i, EBA, candida pentru Briusel
    Imbracata-n uniforma, amintind c-a fost model.

    Jocul asta de-a tembelii cu insemnele de stat
    De-un birau tampit din tara e cu brio continuat
    Neplacandu-i uniforma si nici mov de-Aliodor
    Fasie portocalie mascari pe Tricolor.

    Si pentru ca umilinta sa reverse din pahar
    Pavoaza chiar catedrala cu acest drapel bizar.
    Alba, simbol al Unirii, cu un glorios trecut
    Devenit-a peste noapte loc de circ pentru incult.

    Trei culori cunosc pe lume, invatat-am noi in scoala
    Azi Basescu si-a lui sleahta in oranj le nuantara.
    Rosu, galben si albastru, sfant simbol pe-al nostru steag,
    Terfelit e de magarii ce ne vor popor pribeag.

    De se-ntampla toate astea, iar noi stam ca popandaii
    Tampi privind cum derbedeu’ e slavit de toti lingaii
    Ce se-ntrec in osanale si-n a terfeli norodu’
    E pentru ca romanasu’ nu le canta-n prag prohodu’.

    Ce-au uitat insa golanii, ce se vad stapani in tara
    Este Imnul ce ne-ndeamna sa-i dam pe pagani afara.
    Desteapta-te deci, romane, si-ncepi liber sa traiesti
    Caci de nu si Imnul Tarii in curand il “manelesti”.

  26. Şam Săn Jur November 23, 2010 at 9:49 pm #

    SFÂNT CATREN

    Înspăimântat că-mpeliţaţii în M.A.I. fac hora,
    TB s-a spovedit la Patriarh cum că sosita ora
    Să introneze Dascălu şi Popa, spre sfinţire,
    Salvânu-şi pielea tăbăcită de-atâta nesimţire.

  27. Şam Săn Jur November 24, 2010 at 8:09 am #

    PANTEONUL

    – eternitate în inegalitate;
    – ultimul lustru dat iluştrilor;
    – „menajeria adormită” a junglei umane.

  28. Marcus November 24, 2010 at 11:13 am #

    Nici Anateme N-aveti !

    Orice urma de indoiala privitoare la imbecilitatea acuta de care sufera fruntasii portocaliii a fost raspandita in cele patru zari cu ocazia alegerii ispravnicesei in fruntea termitelor basiste bucurestene. Idiotii astia, lipsiti de orice forma de bun simt elementar si coplesiti de un ridicol total, nu au realizat ca discursurile lor, inspirate din cel mai al dracu’ si mai pupincurist cult al personalitatii stalinisto-maoist (nici laudatorii lui ciuruitu’ nu si-au permis un asemenea stil propagandist-bomabastic), in loc sa evidentieze eventualele calitati ale Lenutichii, nu au facut altceva decat sa declanseze hohote de ras si sa genereze motive de mistocareala balcanica cu caru’.
    Lasand insa la o parte aspectul de comedie bufa al situatiei respective, trebuie totusi remarcata la modul serios atitudinea Bisericii Ortodoxe Romane, care asista neputincioasa si tacuta la maniera in care, politicieni de frunte ai partidului de guvernamant se intrec in blasfemii, ce in alte tari n-ar trece nesanctionate.
    Dar ce sa ne mai miram atata timp cat preasfintiile lor i-au pus chiombului la dispozitie amvonu’ pentru discursuri electorale?
    Sau cand inalti clerici ai ortodoxiei romane, cu toate ca sunt cercetati penal se bucura inca de scaunele in care au fost intronati? Ca de-ar fi sa stim si noi averile pe care preafericitii le-au realizat dupa ’89, la buna pace cu politicienii, poate am intelege si aceasta atitudine de noncombat a domniilor lor.
    Trecand la modul gluma din nou putem constata insa ca, daca in Evul Mediu pentru astfel de blasfemii Inchizitia te trasforma in carburant, reprezentantii BOR se pare ca nici anateme nu mai au, atat de aserviti si dependenti sunt de Puterie. Ceea ce-mi aduce aminte de un banc de pe vremea ciuruitului:
    Intr-o zi, un tip intra intr-o Alimentara, unde are loc urmatorul dialog intre el si vanzatoare:
    – Buna ziua,carne aveti?
    – N-avem, dom’le, ce-ti veni?
    – F…-va muma-n c..r, nici carne n-aveti, dupa care pleaca.
    A doua zi situatie identica:
    – Buna ziua, branza aveti?
    – N-avem dom’le ce-ti veni?
    – F…-va muma-n c..r, nici branza n-aveti, dupa care pleaca din nou.
    A treia zi organele, sesizate de vanzatoare, il asteptau:
    – Buna ziua, oua aveti?
    – N-avem dom’le, ce-ti veni?
    – F…-va muma-n c..r, nici oua n-aveti.
    De data asta nu mai pleaca singur ci insotit de baietii cu ochii albastri, care-l duc la beci si-l iau la prelucrat:
    – Pai bine mai, nea, dumneata in situatia grava prin care trece tara, iti permiti sa faci astfel de agitatie? Pai, daca eram in anii 50 pentru astfel de vorbe te impuscam direct:
    – F…-va muma-n c..r, nici gloante n-aveti!

  29. Şam Săn Jur November 24, 2010 at 2:11 pm #

    VICTORIE

    Preşedintele Traian Băsescu un abil diplomat de punte a obţinut pentru România dreptul de a folosii fără restricţii tot spaţiul Schengen al satului cu acelaşi nume din Luxemburg, spre nemuţumirea lui Nicolae Sarkoy. Această fază pilot va dura până la 21.12 2012 potrivit prezicerilor mayaşe.

  30. Fragmentarium Politic November 24, 2010 at 3:11 pm #

    M-am intrebat, dupa intronizarea Elenei Udrea la PDL Bucuresti, ce ar putea insemna aceasta mutare in plic facuta de Traian Basescu. In pofida osanalelor circumstantiale aduse pupilei Zeus-ului, alegerea caragialesca a candidatei unice, impuse de la centru, a dovedit, prin majoritatea extrem de subtire a voturilor obtinute, ca aceasta nu se bucura de un capital de elegibilitate deosebit in propriile randuri. S-a crezut, un timp, ca aceasta impingere in fata a branduitei sirene cu frunza, pe cea de-a doua pozitie de putere din PDL, ar tinti pregatirea candidaturii acesteia la urmatoarele alegeri prezidentiale sau pentru sefia partidului, dar aceste alternative au fost excluse din calculul politic de insusi Basescu, prin declaratii publice fara echivoc. Cel mai probabil, infirmarea acestor scenarii de catre chiriasul de la Cotroceni nu s-a facut din scrupule politice, potopul post-basescianist fiind deja garantat, ci, zgandarit de orgoliu-i machiavelic, acesta si-a dat seama ca dupa scandalurile rasunatoare legate de femeile pe care le-a adus in politica i se va reprosa ca nu a avut mana buna (si nici nu avea cum sa aibe, folosind criterii clientelare), ceea ce va face ca pentru oricare dintre acestea proba scrutinului popular sa fie una, daca nu imposibila, cel putin, greu de trecut. Cum Elena Udrea a elogiat marca Basescu de Primar General, declarand ca modelul ar trebui readus la Capitala pentru a scapa Bucurestiul de Sorin Oprescu, s-a presupus ca aceasta ar viza Primaria Generala a Capitalei. Supozitia a fost insa dezmintita chiar de catre gratioasa doamna, care, avand probabil in minte si esecul unei la fel de gratioase doamne de la Prefectura Capitalei, a intuit sau gandit corect, daca a facut-o, ca un echipament de serviciu compus din casca de protectie, pufoaica si cisme de cauciuc, cu care doctorul Oprescu innoata prin noroaiele santierelor urbei sau alte intemperii pentru a rezolva problemele cetatenilor, nu inseamna nici pe departe cu eleganta pe care ar da-o pantofii cu toc sau geanta Vuitton, de exemplu. Si atunci ?!… Incurcate sunt caile politicii, ca si ale Domnului ! Un singur lucru este insa cert. Constitutional, din capul lui Traian Basescu nu poate fi clintit nici macar un fir de par. Fix pana in 2014. Viclean ca un sarpe, el isi cunoaste foarte bine datoria, dar mai stie si ca de oricat de mult politicianism ar da dovada, niciodata si nicaieri acesta nu a fost si nu va fi sanctionat de vreo Constitutie (adevar la fel de valabil si pentru Putere si pentru Opozitie, ceea ce subliniaza responsabilitatea votului politic, dat atat de catre partide cat si de catre electorat). Asa ca, inauntrul ultimului sau mandat, problema care mai conteaza cu adevarat pentru Presedinte, in termeni de lupta politica, este de a-si pastra controlul asupra Legislativului, prin intermediul majoritatii parlamentare (chiar si masluite, dupa precedentul uneperist), care sa-i valideze, dupa orice posibila criza guvernamentala, desemnarea Primului-Ministru, caz in care, nu-i asa, acesta nu va putea fi decat dupa chipul si asemanarea sa. Ca orice maur care si-a terminat treaba, si Emil Boc va trebui sa plece, chiar daca, ce-i drept, micutul mus, in rol de sef de echipaj, a lustruit ca nimeni altul puntea inaintea comandantului. Desi obisnuit sa-si conduca Guvernul ca la vapor, cu semnale date cu sifleea, marinarul nu da semne ca ar fi nelinistit cu adevarat de gasirea unui secund care sa-i raspunda la sfert de fluier, pentru ca stie sa-si mestesugeasca de fiecare data plasa potrivita din regulile jocului politic. Dimpotriva, la catargul de la Cotroceni flutura falnic steagul cu Sifleea, in timp ce la cel de la Victoria a inceput sa urce mandra naframa cu Frunza…

  31. Şam Săn Jur November 24, 2010 at 3:59 pm #

    HĂIS şi CEA

    Cei care aveţi cunoştinţe solide despre circulaţia pe drumuri sau arătură sunteţi familiarizaţi cu faptul că atelajele cu boi sunt conduse prin comenzile verbale : CEA petru cel din dreapta şi HĂIS pentru cel din stâga. Altfel se întâmplă dezastrul din eterna Românie unde cei doi mari ( Traian şi Emil) fiind de CEA au distrus carul..

  32. tintashu November 24, 2010 at 8:36 pm #

    Iata parerea portocalelor despre lupta voastra din Parlament:”Liviu Iordache> Cit priveste ce se intimpla la camera, distractia e maxima: cind puterea are oamenii la munca se pune presedinta de sedinta Anastase, cind mai lipsesc unii-altii, il pun pe Oltean, sa aiba cvorum. Iar psd si pdl, condusi de juna Aura Vasile si lenesul Tariceanu, tin de sase!” E cam adevarat, ce zici? Se cam joaca astia cu voi.

Trackbacks/Pingbacks

  1. Despre flagrant, Fatuloiu, Chelu si Toba « Hai ca se poate! - November 21, 2010

    […] SE POATE!,  Dragon, Supravieţuitor, Basarica, Onu,   Teo Negura, Cristian Dima, Bibliotecarul, Victor Ponta, Corina Cretu,  Mirela Pete,  Pro […]

  2. Este fezabilă varianta ca PSD să dea premierul, iar PNL să dea preşedintele a declarat Victor Ponta « Dum spiro, spero - November 21, 2010

    […] Marinescu,  Dragon, Supravieţuitor, Basarica, Onu,   Teo Negura, Cristian Dima, Bibliotecarul, Victor Ponta, Corina Cretu,  Alex Mazilu, Chat Noir,  Mirela Pete,  Pro […]

  3. Etnobotanice la Olteniţa!!!!!!!! « Popateapa's Blog - November 22, 2010

    […] Nu Drogurilor în Olteniţa! […]

  4. POPORUL UDREA ROMANIA STIMA NOASTRA SI MANDRIA « Hai ca se poate! - November 22, 2010

    […] Supravieţuitor, Cristian Dima, Basarica, Onu,   Teo Negura, Orfiv, Horatiu, Alex Mazilu,  Victor Ponta, Corina Cretu, Victor Ciutacu, Dan Voiculescu,  Bibliotecarul, Roxana, Starea Natiunii, Consiliul […]

  5. Mult iubita si stimata tovarasa Elena Udrea « Dum spiro, spero - November 22, 2010

    […] Supravieţuitor, Cristian Dima, Basarica, Onu,   Teo Negura, Orfiv, Horatiu, Alex Mazilu,  Victor Ponta, Corina Cretu, Victor Ciutacu, Dan Voiculescu,  Bibliotecarul, Roxana, Starea Natiunii, Consiliul […]

  6. Gânduri de jale/Thoughts of gloom « Popateapa's Blog - November 23, 2010

    […] I want to know your views […]

  7. De ce si pentru ce actuala criza!/ Why and for what crisis? « Popateapa's Blog - November 24, 2010

    […] Articol ce l-am trimis spre publicare pentru publicare catre  ” SPIEGEL ONLINE” […]

Leave a reply to Romeo Cancel reply