Raliul de la Monte Carlo s-a terminat – Elena Udrea s-a intors de la shopping

22 Jan

Inceput miercuri, Raliul de la Monte Carlo s-a incheiat azi cu victoria campionului mondial, Sebastian Loeb. Evenimentele din tara nu mi-au permis sa urmaresc competitia, desi a fost transmisa pe Eurosport. Desi mult mai putin decat faimoasa etapa de Formula 1 desfasurata in acelasi loc, si raliul este suficient de mediatizat pe plan international si chiar intern.

In Romania inceputului de an 2012, cu grave proteste sociale impotriva Regimului Basescu-Boc-Udrea, Raliul de la Monte Carlo a devenit tema principala de atac a Puterii impotriva mea, ca lider al Opozitiei. Pe banii Elenei Udrea dati lui Dan Andronic (patronul de la Evenimentul Zilei), ziarul care reprezinta in acest moment punctul de vedere al Puterii si care se ocupa de toate atacurile murdare impotriva adversarilor sai – a inceput campania.

Pe langa abominabilele acuze aduse de acelasi ziar lui Raed Arafat (doar pentru ca l-a suparat pe Basescu) sau acuzatiile cu „banii dati de USL protestatarilor”, pare ca asaltul asupra mea e nimica toata, si chiar asa e! In definitiv cei de la Evenimentul Zilei nu fac altceva decat sa aplice fara rusine tacticile patentate de „Volkischer Beobachter”, organul de presa al nazistilor, sau de mai recenta „Scanteia”. Dai o minciuna, oricat de gogonata, pe principiul ca tot gasesti cativa atat de naivi incat sa o creada.

Chiar daca Raliul a inceput frumos miercuri, cand eu ma aflam la Parlament la intalnirea cu Emil Boc, si a continuat joi (ziua mitingului USL de la Arcul de Triumf) evident ca pentru Evenimentul Zilei nu a contat – Ponta e la raliu cheltuind sume mirobolante (capacitatea mea de a fi in acelasi timp in doua locuri aflate la mii de km departare e de invidiat!) Oricum nimeni nu i-a mai bagat in seama, absurdul afirmatiilor fiind prea evident. Iar pentru mine chiar nu mai conteaza – i-am dat in judecata doar pentru ca intentionez ca din banii castigati de la ziarul Puterii sa finantez un tanar talentat care participa la competitii auto.

Iata insa ca, vineri, chiar ministrul turismului s-a trezit vorbind. Intoarsa probabil recent de la Monte Carlo, acolo unde merge frecvent la shopping, yachting si alte preocupari normale gradului de pregatire, ministresa care are in poseta jumatate din bugetul Romaniei a reluat povestea cu mine la Raliu. Probabil ca nici Basescu, nici colaboratorii sai nu mai au curajul sa-i spuna cand o ia razna, altfel nu inteleg cum niciun consilier nu i-a soptit ca vorbele ei sunt cu totul in afara unei realitati foarte usor de dovedit.

In primul rand, vreau sa precizez inca o data ca nu am fost in cei 40 de ani de viata niciodata in Monte Carlo – la raliu, turism sau pentru orice alt scop. Pur si simplu nu s-a ivit ocazia, si sper sincer sa ajung candva, macar sa vad cursa de Formula 1. Nu ma intereseaza nici faptul ca acolo merg foarte des Elena Udrea si acolitii sai (am inteles ca Dan Andronic are chiar locuinta cumparata din banii castigati din consilierea premierilor Nastase si Tariceanu, pe vremea cand Basescu era foarte rau si nu il „reevaluase”).

Pur si simplu ma bucur enorm ca doamna ministru a vorbit, chiar preluand o acuzatie absolut aberanta la adresa mea. Pe baza tuturor studiilor la care am acces, rezulta ca dna Udrea este personajul politic cel mai detestat de romani la acest moment, mai rau chiar decat opinia fata de Traian Basescu, parintele sau politic. Nu e un fenomen unicat, romanii au urat-o mai mult pe Elena Lupescu decat pe Carol al–II-lea, si pe Elena Ceausescu mai mult decat pe Nicolae. Orice noua aparitie a dnei Udrea este un mare ajutor pentru noi cei din Opozitie.

Nimic nu putea sa-l ajute mai mult pe Sorin Oprescu (si implicit pe noi cei din USL) decat faptul ca Elena Udrea este lidera PDL Bucuresti.  Nimic nu submineaza mai mult credibilitate lui Basescu in fata oamenilor rationali decat completa sa dependenta decizionala fata de aceasta doamna. Nimic nu poate compromite mai mult un guvern decat pastrarea sa in functia de ministru (orice remaniere care nu o cuprinde are valoare zero).

Singura sansa pentru ca Basescu sa mai atenueze tensiunile contra sa era sa o ascunda cat mai departe si mai bine pe Elena Udrea. E clar insa acum ca nici macar el nu mai are vreun control, si ca arivismul si lacomia doamnei ii sapa temeinic groapa politica tocmai binefacatorului ei.

50 Responses to “Raliul de la Monte Carlo s-a terminat – Elena Udrea s-a intors de la shopping”

  1. Plano10 January 22, 2012 at 6:46 pm #

    Nimic nu se realizeaza fara demisia lui Boc!
    http://www.plano10.com/2012/01/poate-guvernul-sa-devanseze-alegerile.html

  2. Menotty January 22, 2012 at 7:04 pm #

    Singura varianta de a inchide gura acestor “scursuri ale societatii romanesti” este ca imediat sa se inceapa urmarirea penala impotriva celor ce au jefuit in acesti tara, cei care au incalcat fragrant Constitutia Romaniei si legile tarii , cu probe si dovezi concludente.
    In cazul in care nu va avea loc niciun demers, romanii vor fi dezamagiti.

  3. petre January 22, 2012 at 7:13 pm #

    sunt de varsta dumneavoastra d-le Ponta,au venit probabil mai devreme si vremurile sa treceti la fapte.am incredere in U.S.L.nu ne mai dezamagiti si dumneavoastra,nu mai putem suporta,alte necazuri,abuzuri sau furaciuni.sa va dea dumnezeu putere de munca si intelepciune.
    p.s.- nu uitati de popor! sa nu uitati asta,in fiecare zi!

  4. Maria January 22, 2012 at 7:13 pm #

    Ma dezamagiti,cum chiar nu ati fost la acel raliu? Pentruca acolo participa doar oameni foarte puternici,Eu nu am auzit lucrul asta de la UDREA ci scria pe postul OTV asa:”Victor Ponta la raliu”,dupa cum tot acelasi post a facut o demonstratie pe care nu am inteles-o prea bine,saptamana trecuta,cum ca dvs ati contribuit la destructurarea sanatatii si implicit a SMURD prin faptul ca pe structura SMURD,vreti sa va faceti o firma privata cu Sorin Oprescu si Ioana Basescu,de la care veti castiga asa:Ioana cate 350 milioane iar dvs cu Oprescu tot 350 milioane dar impreuna.
    Puteti verifica, pentruca demonstratia aceasta a fost vazuta de catre o tara intreaga.Eu de obicei nu agreez postul insa la o reclama,de pe Antena3,am schimbat canalul sa vad ce fantome au mai venit la respectivul post si asa am vazut cum DD a facut demonstratia respectiva pe o coala foarte mare situata in spatele scaunului pe care stateau :el,Condurateanu si omul acela care initial a lucrat cu Politia

    • ZOE, fii barbata ! January 23, 2012 at 6:54 pm #

      @Maria,
      Saracul Ponta, o fi el super-tare dar nu e nici însurat cu Samantha si nici nu a jucat în “Ce vraji a mai facut nevasta mea” ca sa fie în doua locuri în acelsi timp ! Din moment ce a fost în carne si oase la Protestul USL, cum putea sa fie la Monte Carlo ?!
      Cât despre OTV, ce sa mai vorbim, postul din tomberon nu poate debita decât gunoaie !

      • GEO February 5, 2012 at 12:30 pm #

        Eu unul as fi fericit daca ar fi fost si la Monte Carlo si la Bucuresti in acelasi timp…insemna ca este M’ua Dib din Dune …adica Mesia…

  5. Iluminatu January 22, 2012 at 7:35 pm #

    File din BIBLIE
    CAP. 19
    Pieirea Sadomei
    ……………………
    30. Apoi a ieşit Lot din Ţoar şi s-a aşezat în munte, împreună cu cele două fete ale sale, căci se temea să locuiască în Ţoar, şi a locuit într-o peşteră, împreună cu cele două fete ale sale.
    31, Atunci a zis fata cea mai mare către cea mai mică : „Tatăl nostru e bătrân şi nu-i nimeni în ţinutul acesta, care să intre la noi, cum e obiceiul pământului.
    32. Haidem dar să îmbătăm pe tatăl nostru cu vin şi să ne culcăm cu el şi să ne ridicăm urmaşi dintr-însul !”
    33. Şi au îmbătat pe tatăl lor cu vin în noaptea aceea ; şi în noaptea aceea, intrând fata cea mai în vârstă, a dormit cu tatăl ei şi acesta n-a simţit când s-a culcat şi când s-a sculat ea.
    34. Iar a doua zi a zis cea mai în vârstă către cea mai tânără : „Iată, eu am dormit astă-noapte cu tatăl meu ; să-l îmbătăm cu vin şi în noaptea aceasta şi să intri şi tu să dormi cu el ca să ne ridicăm urmaşi din tatăl nostru !”
    35. Şi l-au îmbătat cu vin şi în noaptea aceasta şi a intrat şi cea mai mică şi a dormit cu el ; şi el n-a simţit când s-a culcat ea, nici când s-a sculat ea.
    36. Şi au rămas amândouă fetele lui Lot grele de la tatăl lor.
    37. Şi a născut cea mai mare un fiu, şi i-a pus numele Moab, zicând :”Este din tatăl meu”. Acesta e tatăl Moabiţilor, care sunt şi astăzi.
    38. Şi a născut şi cea mai mică un fiu şi i-a pus numele Ben-Ammi, zicând :”Acesta-i fiul neamului meu”. Acesta e tatăl Amoniţilor, care sunt şi astăzi.
    ……………………………………………………………………………………………
    Le va fi dat românilor să repete acest precedent Biblic ?
    Poate ! România va împărtăşi soarta Sodomei… dacă mai stăm la televizor.
    Traian Băsescu a jurat strâmb pe Biblie, şi asta nu se iartă ! Ce-i acum în stradă e începutul sfârşitului pentru el şi acoliţii lui.

  6. Alexandru January 22, 2012 at 7:48 pm #

    “Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator.”
    citat din Petre Ţuţea

  7. alecsandru January 22, 2012 at 7:54 pm #

    Domnule Ponta – tunurile pe ei, Nu-i lasati sa se dezmeticeasca. Serpii,chiar fara cap . mai misca mult timp . Am va zut foto cu banii primiti la miting. Ma intreb de ce nu au dat figurile celor primeau banii. Dati-i in jude cata si aduce-ti la cunostinta noastra pronuntarea judecatorilor. Va doresc succes alaturi de colegii Dvs.
    alecsandru
    Ramnicu valcea

  8. gena January 22, 2012 at 7:57 pm #

    Elena U drea nici nu merita sa fie amintita in iesirile dvs.pe tv.Aceasta individa ridicata in slavi de Cristoiu despre care cred ca a fost un vajnic ciripitor si lucrator la securitate.Vedeti cum a disparut Mona Musca?Acum incearca sa scoata artileria gaitelor pe televiziuni:Macovei,Tatarcan,Udrea,Mircea Toader,Spanu…..Astazi am vazut-o si pe Lavinia Sandru care vrea ca Basescu s-o trimita din nou pe centura.O fi stiind el ceva.Asa e cand nu ai demnitate,or Sandru se vede de la o posta ca-i place sa fie presh sau sa linga clanta,si-i place cand Basescu o jigneste.Oare ce cuvant i se potriveste acum?Eu nu dau raspunsul pentru ca nu-mi permite pregatirea mea intelectuala.

    • ZOE, fii barbata ! January 23, 2012 at 6:21 pm #

      @gena
      Sa fie cumva Sandru masochista, sau ce ?!

  9. gazetarul January 22, 2012 at 8:35 pm #

    Domnule Ponta,actuala putere si-a cam trait traiul,si-a mnacat malaiul,cum se spune. Problema este aceea ca mizerabilii portocalii sunt pe orice tip de siteuri si mint cu nerusinare la adresa dvs.,ar trebui ca si cei din US.L.sa fie mai activi si sa invadeze siteurile lor,pentru o contraofensiva,fie ea si mediatica.In alta ordine de idei,am incercat sa intru in aceasta seara pe http://www.uslonline.ro si n-am reusit defel,pentru a semna petitia anti-marinar,pentru ca-n viitor sa fie cazat la Jilava sau Rahova. 🙂 🙂 Ce se-ntampla cu acest site? Si-a bagat cumva S.T.S.-ul coada,incercand sa-l blocheze,pentru a nu semna prea multi oameni aceasta petitie?

  10. gazetarul January 22, 2012 at 8:36 pm #

    mancat,nu mnacat,scuze pentru eroare.

  11. Sorin Ciobanu January 22, 2012 at 8:48 pm #

    1. Suna aiurea “regimul Basescu-Boc-Udrea”,domnule Ponta.
    2. Eu l-am votat pe domnul Basescu,fiindca a fost cea mai buna optiune la acel moment(sorry!),insa mereu am fost scarbit de cele doua elene nesimtite(udrea si mica analfabeta).Va rog nu mai reactionati la atacurile matracucii – pur si simplu orice atac din partea udrei,va ridica in fata poporului roman. La fel cum orice atac, al penibilului de mazare, la dresa domnului Basescu,ajuta PDL-ul. Din pacate, toate atacurile initiate de dumneavoastra si domnul Antonescu au acelasi efect.
    3.Va felicit pentru faptul ca ati inceput sa acceptati idei de genul “guvern de tehnocrati”, “demisia intregii opozitii pentru declansarea alegerilor anticipate” — incepe sa sune bine. Ar fi bine sa o tineti tot asa:daca castigati alegerile,sa mergeti tot pe mana unui guvern tehnocrat.
    4.Bineinteles,ca nu vor fi alegeri anticipate – nu-si au rostul acum.Eu voi vota in toamna USL – insa va rog sa veniti cu oameni care sa merite acest lucru(ca recomandare va propun sa incarcati listele cu oameni gen MihaiTanasescu,Bogdan Boldea… etc — sunt ei mai seci si uneori penibili in comunicare,dar tara are mare nevoie de ei).
    Toate cele bune.
    Sorin Ciobanu

  12. Theodora January 22, 2012 at 8:53 pm #

    Jandarmeria declara ca nu a intervenit in forta si ca “diferite canale media incearca sa discrediteze”
    Televiziunile sunt de vina ca au fost prezente si au filmat?
    Oare ce s-ar fi intamplat daca nu erau acolo?

    Miting Bucuresti, 20 ianuarie 2012, Piata Universitatii – despre Jandarmeria Romana si manipularile din Piata Universitatii

  13. Theodora January 22, 2012 at 8:59 pm #

    Mai multe partide incearca sa confiste miscarile de protest din Piata Universitatii.
    In Piata Universitatii si-au facut aparitia grupuri formate in special de tineri care au pancarte de genul “Toate partidele sunt compromise” si “PDL-USL aceeasi mizerie”
    Atentie!!! – Tinerii respectivi nu striga “JOS BASESCU!”
    Grupurile ocupa locurile din fata gardurilor, zonele foarte vizibile din aproprierea camerelor de transmisie a televiziunilor aflate in Piata Universitatii si sunt agresivi verbal si fizic.

    Miting Bucuresti, 18 ianuarie 2012, Piata Universitatii – In atentia liderilor USL: Mai multe partide incearca sa confiste miscarile de protest – Nu ramaneti fara reactie

  14. Theodora January 22, 2012 at 9:01 pm #

    “Sunteti site de cultura?
    Luati site-ul de cultura si bagati-l in duba”

    Site-ul politic HAI CA SE POATE! – theodora0303 se solidarizeaza cu tinerii de la site-ul de cultura http://www.tustiai.ro – “Luati site-ul de cultura si bagati-l in duba” – Felicitari Jandarmeriei Romane!

  15. Micu Ioana Aurica January 22, 2012 at 9:08 pm #

    V-am vazut si v-am ascultat in ac. seara la Dl. Radu Tudor. Am auzit ce a spus javra despre Dvs., nu am citit, am auzit diverse comentarii sau frinturi din cele ce le-a spus despre Dvs. Va trimit aceste citeva rinduri ca sa va spun ca sunt 100% sigura ca nu
    a plecat nicaieri din Bucuresti – dar nici nu a aparut pe posturile TV sau in diverse interviuri.
    Va spun – deci – ca eu am intrat zi de zi pe blogul ei oficial despre care chiar Andreea Berecleanu spunea ca ” Elena Udrea nu a mai scris din data de 13 ian. 2012″, ceea ce era adevarat – pe 13.I.2012 isi aducea osanale despre turismul din Romania dar in toate zilele in care m-am uitat eu, cam pina pe 19 sau 20 ianuarie, statea la discutii pe acel blog sub urmatoarele doua pseudonime: “lulu” si “silverstar”, unde bineinteles ii balacarea pe cei din Piata Universitatii, spunea ca “o iubeste pe Doamna Udrea” si ca “il iubeste pe Domnul Basescu”, ca “are o sora in Italia careia i s-a propus de catre USL sa lipseasca de la serviciul pe care-l are in Italia si ca va primi o suma de bani ca sa participe in Romania la mitingul USL”. Deci, va dati seama cit de diabolica este aceasta javra perversa, ca si mentorul ei al carei urmas este. In acest moment, nu am mai intrat pe blogul ei, nu stiu daca mai exista aceste postari. Va doresc Dvs. si aliatilor din USL mult succes!
    Cu stima, Micu Ioana Aurica Bucuresti.

  16. Razvan January 22, 2012 at 9:57 pm #

    Dupa domnul Tariceanu vom avea un nou prim ministru pasionat de sporturile cu motor:)
    Mi-ar placea sa va vad invitat in emisiuni specializate pe motorsport dar treburile tarii sunt mai importante la ora actuala.
    Iar de Udrea ce sa mai zic…

  17. PetruS January 22, 2012 at 9:59 pm #

    Aveti mare dreptate in tot ce scrieti in acest articol. Dar pe langa asta mai astept sa ne spuneti (si sa va obligati la) cateva chestiuni de guvernare. Cum sa avem incredere in dumneata? Numai pt ca nu ai fost la Monte Carlo? De cand va face (si implicit ne face) Evz si Elena agenda? Care e lupta Opozitiei? Ce veti face in Parlament, in extern? Ii dam jos? Ce punem in loc? La ce putem spera? Daca ajunge Opozitia la putere, vom mai auzi vreodata sloganul “Va rugam sa ne scuzati/Nu producem cat furati”? Gasiti o rezolvare a starii in care se afla tara, asta e rolul dumneavoastra acum.

  18. Vasile Roaita January 22, 2012 at 10:03 pm #

    Daca guvernul isi da demisia si noul guvern este investit pe termen limitat, conform unor intelegeri mutuale, alegerile vor avea loc la momentul potrivit…

    Este vorba de o intelegere politica.

    In acest caz, nu este exclus ca Traian Basescu sa ceara niste garantii…

    Dar, sa nu uitam, si Regele Mihai a beneficiat de garantii date de cei mai puternici oameni ai lumii…Si la ce i-a folosit!?

  19. Rapsod January 23, 2012 at 6:36 am #

    DEMOCRAŢIE

    Am patruzeci de kile şi ghete găurite
    Privesc pe cei avuţi, cu mutrele tâmpite,
    Ce-mi zic: „mai rabdă, nu-s vremi de avuţie,
    Atât se poate nene bă, asta-i democraţie.”

    Mi-e frig, mi-e foame, şi-n canale locuri nu-s
    Păienjenii brodează plase la gură şi anus.
    „Mai rabdă Neculai, pricepe că-n democraţie
    Brânza e tot pe bani, nici vorbă de frăţie.”

    Când Moartea-mi poposi la cap, pe nechemate,
    I-am sugerat să-şi cate drum încolo, la palate.
    M-a sărutat cu buze reci pe ochii din orbite
    Şoptind : „asta-i democtraţie, cum marile ispite.”

    Chiar, zău, mă-ntreb : avuse Neculai vr’un rol ?
    Cumva ţinea Preasfânta dietă de colesterol ?

  20. mishu January 23, 2012 at 9:16 am #

    corect! va doresc succes !

  21. ZOE, fii barbata ! January 23, 2012 at 9:49 am #

    @Victor Ponta
    Ai perfecta dreptate când spui ca populatia o uraste pe Udrea, chiar mai mult decât pe Basescu. Si fiind sinceri trebuie sa spunem ca lui Basescu, de la Udrea i-se trage, daca nu ar fi avut o mare slabiciune pentru aceasta patachina, multe lucruri rele poate ca nu s-ar fi întâmplat. “Amorul” pentru acest drac împielitat cu chip de femeie, l-a pierdut pe pirat si a dus indubitabil la esuarea corabiei nebunilor. Si fiti siguri ca aceasta arivista fara scrupule, care n-are nimic sfânt, i-ar da în cap însusi mentorului ei . Totusi se pare ca astrele spun ca în loc de a deveni o Evita Peron, îsi va pierde E -ul si va ramâne cu restul cuvântului pe Peron !
    Nu mi-o pot imagina pe diva maladiva decât costumata într-o zeghe, de firma desigur, ca tot cârpe de “firma” purta ea si când era muritoare de foame si bântuia prin Buzau !!!
    Madam Udrea, nu gândesti, cât de mica dejà esti !

  22. Ovi January 23, 2012 at 10:00 am #

    Domnule Victor Ponta,permiteti-mi va rog sa va dau un sfat simplu si eficient,iesiti pe televiziuni cu ceva concret mai precis spuneti domnule poporului direct si la obiect “votati-ne sa ajungem la putere sa constatam cat de mare e dezastru portocaliu si in functie de ceea ce constatam va dam date concrete cum iesim din mizeria si problemele in care ne-au bagat Basescu si ai lui”.
    Asta e ceea ce vor oamenii,sa stie exact cum stam si mai ales ce avem de facut pentru a ne pune economia pe roate si implicit crearea de locuri de munca.
    In momentul in care aveti datele concrete si le spuneti oamenilor ce au de facut si mai ales le oferiti o directie clara veti vedea ca acestia isi vor schimba parerea despre clasa politica si in speta despre USL.
    Permiteti-mi sa va spun ca discursurile de la miting au fost lipsite de consistenta si mai ales nu au adus nimic concret care sa convinga electoratul ca USL e alternativa la putere.
    Aveti circa o treime din electorat care oscileaza intre usl si pdl,acestia sunt cei pe care dvs impreuna cu usl trebuie sa ii castigati de partea dvs.
    Sunt un somer care in 2006 s-a intors in Romania dintr-un post foarte bine platit in Rotterdam in domeniul IT cu iluzia ca suntem pe drumul cel bun si ca valoarea este necesara in Romania si care si-a pierdut locul de munca in 2009 din cauza Nepotismului Portocaliu
    Va rog sa ma scuzati ca mi-am permis sa va critic si sa va dau sfaturi.
    Cu stima

    • fratia112muresana January 24, 2012 at 9:11 am #

      critica este o masura productiva in sensul bun al innaintarii oricarei proiect sau idee.

      si eu eram in aceea treime oscilanta si nu stiam ce tabara sa aleg.mi-ar place sa fi avut timp destul Romania in asa fel incat sa ramana basescu in continuare numai pe principiul sa vad cum isi scot camasa in urmatorii 4 ani.

      mi-ar fi placut o revolutie,sa am motiv si mijloace sa ”aranjez fumos in pat de lemn” majoritatea celor care m–au adus la sapa de lemn,si mi-au furat visele.

      Dar nu mai avem timp.De aceea trebuie facut ceva azi si nu maine.Desteapta-te romane din somnul tau …….fa si tu ca mine…….cere-ti innapoi tot ce e al tau…….ei sunt inca acolo doar pentru ca inca mai vor.o parte dintre noi……

      Sustin ideea de a demonstra clar si peste tot planurile de dupa Base,si cum va ganditi sa realizati ce gandim……

  23. Cornu January 23, 2012 at 10:20 am #

    Cei mai multi din piata sunt la limita existentei, au salariul sau pensia sau ajutorul de somaj foarte mici, ingheata de frig in case, nu mai au bani de medicamente, sunt disperati, solutiile politice pe termen mediu sau lung pentru ei insemna doar o condamnare la moarte lenta, in chinuri si umilinta.
    Dl Ponta, este posibil sa nu prea intelegeti foarte bine aceste lucruri, dar pentru cei din Piata Universitatii este vorba despre viata si moarte inainte de toata vorbaria politica.
    Acestia au nevoie de solutii financiare imediate, nu este vina lor ca nu s-au adaptat la noua societate “capitalista” si nu trebuiesc condamnati la moarte pentru aceasta inadaptare. Nu sunt prosti, nu sunt lenesi, sunt romani si trebuiesc respectati !

  24. Ilie January 23, 2012 at 10:55 am #

    Am citit articolul din Evenimentul zilei. Am citit şi atacul la Raed Arafat. Nu credeam că un ziar poate minţi aşa de evident.

  25. mnd January 23, 2012 at 11:34 am #

    Dupa fuga din Egipt , evreii au ratacit 40 de ani . Ratacirea avea scopul ca in – noua tara – sa nu intre nici un fost sclav. Iata ca istoria se repeta ;nu am aplicat punctul 8 de la Timisoara ,azi platim .Sigur ceilalti au furat mai cu bun simt ,dar au furat. PDL-ul pune capac.
    Dureros ,stiu ca nici daca v-ati dori nu s-ar putea aplica punctul 9 din piata ,care seamana cu pct 8.
    Dureros ca sunt PSD-ist si vad practici de tot felul si la noi .
    S-auzim de bine !

    • Anonim January 23, 2012 at 1:17 pm #

      Punctul 8 si 9 impreuna cu 40 de ani imi ies 3 numere pentru loto 8, 9 si 40.

      • mnd January 23, 2012 at 7:44 pm #

        La mine in casa sunt 28 de grade fara sa joc la loto , dar am fost la proteste. Nu am “spa”, dar am doua slujbe, deci 8,9,40 ,28,2 si 13 pot reprezenta o combinatie norocoasa. Succes !
        Nu va obositi sa-mi raspundeti , nu intru pe bloguri decat rar.
        S-auzim de bine !

  26. Gabriela January 23, 2012 at 11:56 am #

    Daca tot e interesat guvernul de micsorarea cheltuielilor, propun o lege: fiecare ministru si politician de la putere sa dea 10% din salariu la fiecare inaugurare de cladire, autostrada, partie sau alt obiectiv, pentru ca ei vin cu coloana oficiala, SPP si uneori, se intorc cu elicopterul, de unde rezulta cheltuieli inutile si campanii de imagine pe banii din buget! Sa nu mai pretinda guvernantii ca muncesc! Nu e treaba unui prim-ministru sau ministru sa vada cati km de strada s-au intins, daca au respectat contractele verifica alte institutii! Cine ar fi cei care in luna urmatoare ar da tot salariul la buget? Udrea, Boc, Boagiu, Basescu! In lege sa fie precizat ca politicienii sa publice dovada ca au platit fiecare 10% la Trezorerie, iar daca nu respecta legea, sa fie sanctionati cu schimbarea de la guvernare! Asa face un guvern cinstit! Legea sa fie propusa in Parlament de USL, iar daca nu trece, sa se stranga semnaturi pentru promovarea proiectului de lege!

  27. operatiunispeciale January 23, 2012 at 2:36 pm #

    Elena Udrea si-a facut-o cu mina ei. Aroganta si tupeul, faptul ca nu-i pasa de nimic, ca nu tine cont de nimeni sunt de natura sa o ingroape de aceasta data. Pentru ca este realmente cel mai detestat personaj catarat in viata politica romaneasca. In smecheria ei autosuficienta nu realizeaza ca torul are un sfirsit. Si ca va fi sacrificata doar doar “seful” de la Cotroceni se va mai putea salva. Din pacate pentru el – s din fericire pentru noi, cei multi – nu realizeaza ca circul – chiar si cu detestata Udrea in rol principal – nu tine de foame. Si nici nu mai poate acoperi o politica catastrofala. In ceea ce ma priveste am preconizat inca de anul trecut aceasta mutare a marnarului: sacrificarea Reginei. Se vede insa ca sahul nu a fost o pasiune a capitanului de nava Traian Basescu. 🙂

  28. operatiunispeciale January 23, 2012 at 2:37 pm #

    Scuze pentru graba…am mincat citeva litere..desi nu mi-e foame!:)

  29. bibi.oana January 23, 2012 at 2:48 pm #

    toti sunteti la fel de unde aveti bani sa va duce-ti copii la studii in srtainatate , de la matusa Tamara…. nu faceti nici unii pt. romani ,faceti tot pt. voi

    • Ovi January 23, 2012 at 5:29 pm #

      @bibi.oana
      Matusa Tamara e micuta rau pe langa Vuitoanele lu dna Nuti sau pe langa facturile platite de alde Cocos pe la Viena piratului chior.
      O prefer pe matusa Tamara de 1000 de ori in locul nesimtirii si a nepasarii cu care portocalii fura ne insulta si ne jignesc pe fata.

      Domnule Ponta

      Vreau sa vad dreptate vreau sa ii vedem pe pirat,pitic,blonda si tot gascalionul dupa gratii pentru tot restul zilelor , judecati ca tradatori de tara subminarea economiei,genocid impotriva poporului roman,jigniri si insulte la adresa poporului roman si mai ales incalcarea flagranta si continua a constitutiei.

      • Ilie Micu January 24, 2012 at 1:29 pm #

        @Ovi
        Nu ma prapadesc de dragu lui Basescu &Co.
        Dar:
        -prefer ca darile platite in Transsilvania sa nu fie folosite de Hrebenciuci si Fenechii in folosul regatenilor
        – prefer ca acestia la intrarea in Transsilvania sa prezinte pasaportul, de preferinta cu viza de intrare
        -prefer sa ma conduc dupa alta constitutie(a Transsilvaniei)

    • ZOE, fii barbata ! January 23, 2012 at 6:29 pm #

      @bibi.oana
      Nu stiu draguto de unde au ei bani… stiu sigur un lucru, tu trebuie neaparat sa înveti gramatica româna. Când vei învata sa conjugi corect verbul “a duce” sau cum se scrie pluralul substantivului “copil”
      si chiar sa prescurtezi corect cuvântul “pentru” atunci, bibico, o sa ignoram ca ai fost platita sa “ataci” !

  30. ZOE, fii barbata ! January 23, 2012 at 6:42 pm #

    TO BE, OR NOT TB !
    Ghici, ce va face TB mâine ? Manastire într-un picior, ghici ciuperca, ce-i ? Mâine din câte am auzit, marele si nepretuitul nostru presh, va pleca în Egipt, mai precis la Cairo.
    Nimic nou sub soare, la fel si împuscatul în timp ce tara fierbea, el era în Iran !
    Mai important este însa ce vom face noi si se pare ca “La strada” a dat raspunsul, noi vom continua în dorinta noastra unica si unanima de a scapa de ei, cu orice pret !
    Pentru ca TARA SUNTEM NOI si nu tagma jefuitorilor !

  31. ing. Teodor I. January 23, 2012 at 8:15 pm #

    http://www.youtube.com/watch?v=2eiQ4sLsC00 “PIATA UNIVERSITATII E UN FENOMEN” ! 🙂 Ana Blandiana (citat)

  32. Ion January 24, 2012 at 7:21 am #

    Dragilor,
    Toata increderea in voi. Ramaneti impreuna in USL. Actionati impreuna, aveti suportul nostru moral!

    • ZOE, fii barbata ! January 27, 2012 at 1:35 pm #

      @Ion
      Dragul meu, sper ca tu sa fii Ion – Gura de Aur !

  33. BOGDAN January 24, 2012 at 4:50 pm #

    foarte frumos si apreciez stilul ,, respectos,, care nu merge la adresa unor asa oameni ,dar apreciez ca v ati facut timp sa scrieti in asa perioada critica si va apreciez dar sper ca ce va spus dna de la Iasi ca sa nu faceti ce a facut PDL adica furt si numiri pe banda rulanta de dragul banului sa fie o lege , si mai este ceva va rog sa cercetati afacerile firmei confort timisoara care de fapt este A DL COCOS DAR MASCATA CU ALT MEMBRU PDL SI ARE LUCRARI 90 % DI MIN DN UDREA ,VI SE PARE NORMAL VA MULTUMESC SI ASTEPT RASPUNS SI VOI AJUTA SI CU ALTE INFORMATII

  34. radu January 26, 2012 at 6:55 pm #

    băsescu si asta udă şi rea au furat împreună cu clica PDL ,până au transpirat. USL va avea o misiune grea pentru refacerea tarii.

    • ZOE, fii barbata ! January 27, 2012 at 1:37 pm #

      @radu,
      daca tot au transpirat, sper sa se transforme în sloiuri de gheata si sa se dezghete când le-oi zice eu !

  35. Mariana January 28, 2012 at 11:01 am #

    Din nefericire unii din piata protesteaza pentru rege si Duda.Am INBOXUL plin cu mesaje de la ei

Trackbacks/Pingbacks

  1. Sesiunea extraordinara a Parlamentului Romaniei – Teodor Baconschi demis – Liderii USL au cerut demisia lui Traian Basescu, demisia guvernului Boc si demisia tuturor parlamentarilor « Hai ca se poate! - January 23, 2012

    […] acord cu decizia de revocare a ministrului Baconschi, dar este mult prea putin si mult prea tarziu. Oamenii asteapta solutii pentru problemele lor, nu pentru problemele de imagine ale PDL” Presedintele PSD a cerut un pact politic prin care toti parlamentarii sa demisioneze. Ponta […]

Leave a comment