Raspuns catre Monica Macovei

15 Sep

Doamna Macovei imi cere sa prezint dovezile privind declaratiile pe care le-am facut acum o saptamana cu privire la dosarul casei parintilor sai.

Raspuns: am aflat din presa!

Asa cum spune si domnia sa cand citeaza date confidentiale din dosarele in curs. Doar ca eu chiar am aflat din presa. Mai jos, unul dintre articolele pe acest subiect.

Sursa Gandul:

“Patru judecatori de la Inalta Curte de Casatie si Justitie au fost la un pas de a fi trimisi in judecata pentru abuz in serviciu pentru “contributia” pe care au avut-o in dosarul casei parintilor ministrului Monica Macovei. Dupa cum se stie, Parchetul General a pronuntat, insa, solutia de neincepere a urmaririi penale, fara a efectua in cauza nici un fel de probe.“

“Surse judiciare ne-au declarat ca este vorba de o “chestiune delicata” si ca nimeni nu are curajul sa redeschida nici dosarul disciplinar si nici dosarul penal, pentru ca sanctionarea magistratilor care au judecat cauza ar insemna singura posibilitate legala de schimbare a sentintei, printr-o actiune de revizuire a acesteia. Consecinta ar fi faptul ca sotii Silvia si Vasile Gherghescu – parintii ministrului Justitiei – ar pierde locuinta. Acesta a fost unul dintre motivele pentru care CSM a promovat o actiune disciplinara doar impotriva lui Danut Cornoiu, care nu a facut parte din completul de judecata, ceea ce inseamna ca sanctionarea acestuia nu are nici o urmare asupra sentintei pronuntate.”

70 Responses to “Raspuns catre Monica Macovei”

  1. gigimarcu48 September 15, 2012 at 9:40 am #

    Domnule prim-ministru, Am adresat un mesaj de felicitare europarlamentarului Corina Cretu si colegilor sai din USl,pentru prestatia demna pe care au avut-o in PE! Va redau ,mai jos,acest mesaj deoarece,cred ca lor le-a scapat din vedere un lucru deosebit de important privitor la Viviane Reding si Jose’ Manuel Barroso! Va supun atentiei dumneavoastra acest lucru pentru ca,luni cand mergeti la Bruxelles,sa aveti in vedere acest aspect!
    Am urmarit,cu satisfactie,dezbaterile din PE! Va felicit pe dumneavoastra,pe Catalin Ivan si Norica Nicolai pentru prestatiile avute.
    Cu regret insa am constatat ca tuturor euro-parlamentarilor v-a scapat un aspect deosebit de important care,sigur,ar fi pus in mare dificultate pe Viviane Reding si Jose’ Manuel Barroso! Ma refere la faptul ca,spre deosebire de cazurile Berlusconi ori Victor Orban,cand Comisia Europeana a intervenit POST FACTUM(dupa producerea evenimentelor!),in Romania ,cei doi S-AU IMPLICAT DIRECT,in timpul organizarii ,desfasurarii si validarii referendumului! Prin aceasta imixtiune antieuropeana,antidemocratica,cei doi,au decis mentinerea pe functie a lui Traian Basescu!
    Daca erau ingrijorati de situatia democratiei in Romania(si nu de mentinerea in functie a lui Traian Basescu!),dupa demiterea lui Basescu de catre cei 7,4 milioane de romani,puteau sa analizeze,POSTFACTUM,daca demiterea s-a facut legal si constitutional.
    Cred ca implicarea DIRECTA,IN REFERENDUMUL AFLAT IN DESFASURARE,era un prilej clar de demitere a lui Barroso si Reding,pentru amestecul in problemele interne ale unui stat membru al UE!

    • Ruşinică Tristoiu Taifas September 17, 2012 at 12:08 pm #

      “În lupta-i pentru libertate
      Depune chiar un mare zel;
      El luptă şi pentru dreptate,
      Dar când dreptatea-i pentru el.”
      de Otto Ernest

  2. Vasile Roaita September 15, 2012 at 9:47 am #

    Raspunsul este bun dar, de la un premier asteptam mai mult!

    Ma intreb, cum ar trebui procedat in relaria cu oastea portocalie; ea devine tot mai mica si, aparent, mai puternica; sprijinul pe care l-au primit de afara este suficient; n-ar trebui sa mai mizeze pe altul deoarece:
    – nu va mai veni
    – nu mai este necesar

    Daca urmarim perseverenta si rabdarea cu care au pus mana pe Romania, am putea concluziona ca “reparatia” s-ar putea produce in acelasi mod; dar eu nu vreau ca o Romanie portocalie sa devina una rosie, sau galbena…Eu vreau o Romanie libera si prospera, empatica si eficienta, frumoasa, curata si dreapta!

    Vreau prea mult, stiu asta!

    • Ruşinică Tristoiu Taifas September 17, 2012 at 12:05 pm #

      “Când ne-a urat “Să trăiţi bine”,
      Gândea Băsescu-n sinea lui:
      – Urarea nu-i pentru oricine!
      Voi să vă puneţi pofta-n cui!”
      “Urarea preşedintelui Traian Băsescu”,
      de Virgil Petcu

  3. Ruşinică Tristoiu Taifas September 15, 2012 at 10:28 am #

    “- În ţara asta românească
    Dreptatea când o să domnească?
    Iar unul, optimist sadea:
    – Păi vom muri şi vom vedea!”
    de Ioan Hodaş

  4. mihaela carmen September 15, 2012 at 10:35 am #

    faceti ceva cu nesimtita asta! nu se poate sa fie lasata sa blameze pe toata lumea , indiferent unde!

    • Ruşinică Tristoiu Taifas September 17, 2012 at 12:10 pm #

      “N-am avut impedimente,
      La proces, mi-au dat dreptate,
      C-am venit cu argumente
      Din minciuni adevărate.”
      de Mihai Danielescu

  5. cornelia September 15, 2012 at 11:26 am #

    Domule Prim ministru,aveti mare dreptate ,da, din presa a-ti aflat ca doar nu va trageti de manica si nici gandurile nu le pureti citi (asta tinand de metemphsioza) procurorilor ca sa aflati de la ei nu???.
    Dar sa va expun un caz ca azi e sambata si poate daca mai sunteti prin Delta va uitati si pe corespondenta electronica si vedeti ce aberatii va mai scriu unii din noi,si va rog sa ma iertati dar eu sufar de mania persecutiei de catre orice regim venit sau plecat de la putere.
    Unii ca mine au avut o casa un ap. cu 2 camere si ce sa vezi un regim foarte bine educat s-a gandit ca noi astia care am cumparat case de la stat dupa 1990 sa le dam inapoi si pt. ca nu au putut sa le ia, au facut de asa natura sa ne mute in ghetouri ca sunt mai rentabile si mai usor de gestionat.2003 cand lucram si eu pe la “secretariatul tehnic al guvernului “si pentru ca am reclamat un abuz de pe urma caruia v-ati preocupat dumneavoastra ,eu am plecat fara sa mi se dea un raspuns favorabil dar mai ales pentru ca am indraznit sa fac acest gest (era vorba de bani bugetari ) nu prea multi dar pentru 12 persoane care si-au tras 50 milioane lei fara acte si apoi intocmind acte false de care au ras si curcile numai eu nu pentru ca nu am primit,am mai fost si amenintata ca voi ajunge in Baicului la ghetouri si am ajuns.M-am acomodat ca tot din banii mei munciti am cumparat-o.Numi permit sa va invit ca ar trebui sa stati in usa si in picioare ,nu ca as fi nepoliticoasa ci pentru ca nu e loc iar acusi vine iarna nu avem caldura apa calda iar pensia e de 570 din care 3 lei ii opreste CEC pentru comision ,lucru care nu ar trebui sa-l faca ,din cate stiu e o lege ca pensia nu se impoziteaza .Socoteala dumneavoastra de aseara ca 1+ 1 fac 3 sau patru sau chiar mai multi m-a bucurat enorm ca nu e 2.Vreau sa stiu cum faceti ca sa pot sa reintregesc si eu venitul meu de 567 lei cu inca 100 sau 200 lei ca sa nu raman de multe ori cu intretinerea neplatita sau cu electrica ca vin si-mi inchd lumina si nu mai putem coresponda. ca de mancat nu e problema ,buruian pe strazi se mai gaseste si daca nu este ca a fost seceta sigur gasim la lazile de gunoi ceva ,si asta cu o conditie sa ai si curaj sa cauti.Va rog sa credeti ca e un pamflet ce scriu aici unul tagic al unei bunici care aseara a fost judecata de nepot care luni merge la scoala in clasa intaii si are de toate dar mama lui are o pensie de 2 400 000 iar eu am mai mult ca ei si ca acum doua zile frigiderul lor era gol si eu nu le dau nimic mai ales ca mama lui e bolnava si nu poate avea un serviciu, o nimica toata ( scleroza multipla in placi in regresie).De unde sa dau daca fumez nu asa zilnic un pachet de tigari care costa 10 lei.(asta o spun toti) dar poate faceti ceva sa fiu mai bogata in suflet si-n simtiri ca sa nu mai am acest viciu ,apropo de vorba unui mare intelept al timpurilor noastre si de care nici cand inchid internetul nu pot sa scap”bucurosi le-om duce toate”cum nu stiu si nici cat.
    Dumneavoastra va pregatiti de alegeri dar nu suflati un cuvant de ce se petrece in aceasta tara cu noi indivitii care mai cuvantam ,pentru ca notiunea de popor trebuie si in mare parte a disparut.(embargou lui, nu noua,) ca nu va mai dam vot fara sa spuneti adevarul,si daca va e frica gasim altii mai curajosi .
    Va inteleg perfect daca nu voi primi la aceste zbateri ale mele nici un raspus .Chiar daca nu pot sa va spun tot ce am pe suflet si din pacate drumurile mele cu ale dumneavoastra sau intersectat din pura intamplare, eu am pierdut ,dar asta nu inseamna ca doresc ca sa va fie rau ,nu inca sunt lucida ( cat ma vor mai lasa) si nu va doresc decat sa faceti bine tarii sa aveti o sanatate perfecta ,sa va bucurati de copii si sotia dumneavoastra ,si jur ca o respect din toata inima pe doamna Daciana.
    Cu respect
    .

  6. Mihaella September 15, 2012 at 11:29 am #

    Bun raspuns!

  7. Socrate September 15, 2012 at 1:17 pm #

    Este adevarat ca nu exista probe directe a implicarii numitei Monica Macovei in manarirea dosarului locativ al parintilor domnieie sale, insa, aplicand jurisprudenta ICCJ, prin rationamente logico-judiciare se ajunge la concluzia ca numita si-a folosit influenta, ca ministru al justitiei, si este implicata pana in gat in manaria mentionata. Cazul numitei este un caz penal la care procuratura, daca n-ar fi fost portocalizata de numita Macovei, ar fi trebuit sa se sesizeze din oficiu. Dixit.

  8. ZOE September 15, 2012 at 2:57 pm #

    Daca Barosso va mai amenita spuneti-i ca exista posibilitatea ca Romania sa vrea afara din UE
    Sa ne lase maoistul asta cu federalizarea Europei
    Babatiei de Reding sa-i spuneti ca votul este secret si ca avem voie sa votam. si ca procurorii haituiesc oamenii care au votat pentru demitere ca sa justifice rahatul mancat de basel lui gordon (frauda masiva de 2,5 mil)
    Si sa mai stie rahatii astia de la CE ca madam macovei a schimbat fara sa aiba voie Procurorul General si Seful DNA( fostPNA) si membrii CSM

    Asta sa le spuneti si sa nu va mai lasati calcat in picioare de javrele astea de la ppe. care fac ceva pe legi dar nu mai pot de dragul propriului interes.

    • Ruşinică Tristoiu Taifas September 17, 2012 at 3:47 pm #

      “De când stelele şi luna,
      De când valul spart de stâncă,
      Adevărul e minciuna
      Nedescoperită încă.”
      de Mircea Ionescu-Quintus

      • Damocles September 19, 2012 at 6:48 am #

        O gandire personala ceva acolo sau numai sa zici de pe la altii poti

  9. Sandru Mihai September 15, 2012 at 3:03 pm #

    Am depus acum 25 de ani bani pentru cumpararea unui autovehicul Dacia. Nu am primit valoarea reactualizata a depozitului meu bancar, nu am primit masina, nu am primit nimic. In aceeasi situatie mai sunt 2000 de oameni. Exista un proiect de lege, Plx 226/2011 care inlatura consecintele acestei privari de proprietate/ sanse in viata. De ce nu este adoptata ?

  10. Moromete September 15, 2012 at 3:31 pm #

    Ma uit cu cita condescendenta va purtati cu aceasta prea *nobila si ilustra* *cucuvea pdl-ista* care cinta a paguba in parlamentul europei —- *cucuvea comunista —— care pentru interesul sau meschin —a facut libarita in asi apara
    *stapinul*. —- Este asemeni *vrajitoarelor * ce erau arse de vii pe rug in alte
    timpuri. Cind o vad parca e *MAMA ISTERIA * in persoana .

  11. Ion September 15, 2012 at 3:57 pm #

    Doar atit? Asta e tot?

    • Ruşinică Tristoiu Taifas September 17, 2012 at 3:50 pm #

      Unui preşedinte-primar-marinar
      “Nu-i vaporul ca şi lotca
      Şi nici vinul nu-i ca vodca,
      Bucureştii nu-s ca ţara
      Şi nici… “iarna nu-i ca vara”!”
      de Marian Grigore Dobreanu

  12. Moromete September 15, 2012 at 4:10 pm #

    Aceasta este un *procuror comunist*
    Ce cinta intruna imnul lui *base *-lobist
    Ca o *cata* – tipa ca *apucata* tipa in van
    Pentru-al puterii * miros si gust * de ban.

  13. Androne Dorina September 15, 2012 at 4:30 pm #

    I-am scris Monicai Macovei despre coruptia din instantele din Timisoara. Nici una dintre adresele de mail nu pareau a fi necunoscute, fiind publicate pe site-ul cabinetului de europarlamentar dar si pe site-ul europarlamentarului de la Parlamentul European . Nu au fost interesante informatiile date de mine desi erau asemanatoare cu cele pentru care, Monica Macovei, ministru al justitiei fiind, a demarat o importanta ancheta la un cabinet de executor si, acum stiu de ce , l-a distrus pentru restul carierei sale. Ca niciun parchetar de la nici o unitate de Parchet nu va face nimic impotriva magistratilor corupti este bine inteles de oricine!! Nu se face nimic impotriva infractiunilor evidente dar ce sa mai vorbim de subtilitati de genul falsurilor in acte publice ?! Si daca eu credeam ca ar fi putut fi sincera, de fapt era doar interesata. Acest executor suparase o matusa a acestei fiinte venita din Iad. Si in ziua de astazi presa scrie despre mizeriile executorilor judecatoresti, ale avocatilor corupti si ale magistratilor carora nici nu-mi vine sa le mai pronunt numele ca mi se face rau. Cine nu a citit despre cetateanul german sau austriac care si-a dat foc in fata Tribunalului din Timis din cauza unor hotariri nelegale si nedrepte date de Roibu Mihaela!? Cine nu a citit despre cetateanul care intra in casa pe geam din cauza unei hotariri cu iz penal data de judec.Crainiceanu Aline!? Cine nu a citit despre av.Halmaghi Oana care a xerocopiat chitantierul si a depus aceasta fila pentru a obtine pentru clientul sau Dobromirescu dafin (var bun al juristului Chira Sorin dela Primaria Timisoara) si, magistrata cu orbul gainii Bogdan Laura Ani a admis o astfel de dovada pentru a da cheltuieli de judecata? Cine nu a citit despre judec.Roibu Mihaela care a admis o chitanta rosie ( adica exemplarul al doilea al chitantei) de la acelasi av.Halmaghi Oana , si a acordat cheltuieli de judecata?!!Ca doar exemplarul albastru trebuia folosit in alt dosar!!! Aceasta odioasa femeie nu a citit decit dosarele lui Daniel Morar si, cred eu, nu trebuie sa mai existe de fapt in viata polititca! Daca o putere divina i-ar putea stoarce intreaga suflare ar fi un bine pentru cel putin 8,4 milioane de romani. Daca in mintea ei Romania exista doar prin TB atunci sa si-l ia in circa si sa se duca cu el unde a intarcat dracul iapa!

  14. fury September 15, 2012 at 5:07 pm #

    Politica de vineri seara
    Au mai rămas mai puţin de trei luni pâna la alegerile parlamentare, iar lucrurile par mai încurcate ca niciodată. Situaţia în care ne aflăm ne impune să acceptăm că, anul acesta, nu vom mai asista la o luptă între partide, ci la un război nemilos între două blocuri: blocul anti şi blocul pro-Băsescu. În blocul anti-Băsescu, USL este forţa dominantă, deşi se vor alătura probabil şi câteva partide de apartament, din categoria celor care dau mereu culoare alegerilor româneşti. De partea cealaltă avem o alianţă a partidelor de apartament, inventate tocmai pentru a livra electoratului imaginea unui Băsescu susţinut de mai multe formaţiuni politice, nu doar de către PDL, care la rândul său este pe cale să devină un partid de apartament. Unii pot fi tentaţi să mai introducă în discuţie o a treia forţă: PPDD, partidul construit din ambalase de biscuiţi de către Dan Diaconescu. Cred că e greşit: PPDD nu e nici “forţă”, nici “a treia”, e doar încă o fetidă secreţie băsistă.

    USL îşi propune să formeze viitorul guvern, iar pentru a atinge acest obiectiv are de rezolvat mai multe probleme. Deşi sondajele de opinie indică un USL care ar putea obţine mai mult de 50% dintre mandate, socoteala e ceva mai complicată. Mai întâi USL ar trebui să şi obţină acele mandate, nu doar în sondaje, ci la urne. Apoi ar trebui ca USL să îşi poată păstra acele mandate pentru a-şi impune propriul guvern. Ori, experienţa alegerilor trecute ( din care se pare că nu s-a învăţat nimic!) arată că asta nu e deloc simplu.

    Prima dificultate a USL vine din prezenţa la guvernare. Nu mai repet truismul arhi-cunoscut: guvernarea erodează. Erodarea vine şi fără bălbele/prostiile pe care guvernul USL le-a comis în cele câteva luni de mandat. În lunile următoare guvernul USL va fi supus unui adevărat asediu, iar atacurile, aşa cum se întâmplă în campania electorală, nu vor respecta nicio regulă de fair-play. Problemele pe care le are de rezolvat guvernul Ponta nu sunt nici puţine, nici simple, iar apropierea iernii nu face deloc lucrurile mai uşoare. Cea mai mare greşeală pe care o poate face Ponta este să angajeze guvernul, acum, în lupta politică. Deja a făcut asta, în campania pentru referendum, şi costurile sunt semnificative. Obiectivul executivului ar trebui să fie buna gestionare a treburilor ţării, până la alegeri şi legea bugetului.

    O a doua problemă pe care USL trebuie să şi-o rezolve ţine de reglarea propriului metabolism. Deşi, cu multă stăruinţă, se doreşte insuflarea convingerii că USL reprezintă un bloc de neclintit, în interior alianţa este îngrijorător de fragilă, iar principala problemă e dată de cel mai puternic partid al alianţei: PSD. PSD pare, în permanenţă, că deţine o agendă proprie, separată de cea a USL. Un exemplu semnificativ este ciudata şi de neînţeles alianţă cu partidul lui Gabriel Oprea, fără ştiinţa şi fără consultarea aliaţilor din USL. În felul ăsta UNPR intră în USL aşa cum a intrat şi în Parlament, pe uşa din dos, fără merit. Prezenţa UNPR în USL, introdus de către Ponta, în felul pe care tocmai l-am pomenit, reprezintă o certă vulnerabilitate. Mandatele pe care uneperiştii le vor obţine, sub umbrela USL, nu sunt mandate pe care se poate conta pentru obţinerea majorităţii parlamentare. Doar un imbecil se poate îndoi că, după alegeri, Oprea va merge cu cel de la care va obţine mai mult. La mandatele UNPR adăugaţi şi mandatele pe care le vor obţine traseiştii adoptaţi cu mult prea mult entuziasm de către partidele din USL. Apoi partidele din USL au deja riscul trădătorilor din interior – să mai amintesc de Meleşcanu sau Maior?

    Alianţele bizare, cu partide dubioase sau personaje cel puţin exotice ( ca Remus Cernea) sunt neconvingătoare şi lipsite de orice fel de beneficii, ba dimpotrivă. Cei de la PDL nu vor ezita să speculeze orice astfel de gafe ( ca în cazul ciudatei asocieri cu Dogaru). Nici aşezarea în posturi cheie a unor foşti oameni apropiaţi de Băsescu nu cred că face vreun bine – dau doar exemplul lui Claudiu Săftoiu, paraşutat la TVR pentru naiba ştie ce merite.

    Aşa cum tocmai am constatat, USL nu e pregătit pentru a gestiona eventuale presiuni externe. Şi acestea nu vor lipsi. Este esenţial ca, în perioada care va urma, acest neajuns să fie corijat. Acesta reprezintă deja un subiect în sine, pe care am să-l dezvolt, poate, cu altă ocazie. Problema majoră a USL este că, la acest moment, nu are nicio personalitate cu influenţă la nivel european, atât cât ar putea avea un politician român. Ne place sau nu, Monica Macovei are aşa ceva. Printre intelectualii afiliaţi sau stipendiaţi de Băsescu se mai află şi alte personalităţi de relativă influenţă. Ori USL duce lipsă de aşa ceva. Şi mă tem că duce lipsă şi de viziune – ori dacă aceasta există, până acum a fost păstrată la loc tainic.

    Mai adăugaţi la toate acestea şi alte elemente de care e bine să se ţină seama: problemele (încă nerezolvate) de imagine ale domnului Ponta, epuizarea resurselor de simpatie pentru Ponta şi Antonescu, resursele limitate, dosariadele ( care vor continua), etc. USL rămâne favorit, dar nu are foarte mult timp la dispoziţie pentru a se pregăti de alegeri aşa cum trebuie. Hibernarea în culcuşul “noi suntem USL, favoriţi, iar 7,4 milioane de anti-băsişti vor vota cu noi” e faliment curat.

    De partea cealaltă avem alianţa pro-Băsescu, alcătuită dintr-un PDL care şi-a propus să se reformeze, dar care nu ştie prea bine ce şi cum ar trebui reformat, şi nişte caricaturi de partide cu al căror nume n-are sens să vă plictisesc. PDL îşi imaginează că înlocuirea lui Boc cu Blaga, trecerea la izolare a Elenei Udrea şi alianţa cu nişte partiduleţe de garsonieră poate face uitată scârba românilor de tot ce a însemnat PDL şi Băsescu. Ciudaţii apăruţi peste noapte, cu marele şi unicul merit de a se declara şi manifesta ca nişte băsişti istericie, ar trebui să fie pavăza sub care PDL să îşi ascundă toate beteşugurile. Problema este că personajele astea ridicole nu au nici notorietate ( deşi se lucrează destoinic la asta), nici credibilitate. Transplantul unor nervoşi ca generatorul de zgomot, Pavelescu, sau împăierea şi proptirea în fereastră a lui MRU ori ascunderea PDL sub numele a tot felul de alianţe nu schimbă cu nimic evidenţa: avem de a face cu gruparea băsiştilor. Băsescu rămâne blestemul şi binecuvântarea pedeliştilor.

    Alianţa băsistă mizează pe un scor de peste 25 %, care i-ar permite ca, în anumite combinaţii, să revină la guvernare. Pentru ca asta se întâmplă, cei de la PDL au nevoie ca PPDD să măture îndeajuns de multe procente de la nemulţumiţii de USL. Însumând aceste eventuale procente ale PDL cu cele ale PPDD, UDMR şi ale trădătorilor din USL se speră pe constituirea unei viitoare majorităţi. Problema majoră a băsiştilor este, acum, lipsa de acces la resurse, situaţie cu care nu se pot obişnui, dar mai ales sentimentul de insecuritate. Puţini dintre pedelişti au certitudine că, la viitoarele alegeri, mai pot obţine un mandat rămânând lângă Băsescu. În acelaşi timp teama de dosare îi paralizează.

    Avantajele alianţei băsiste sunt serviciile, parchetul şi sprijinul extern. Iar lucrurile astea pot cântări enorm. Chiar dacă, la masa verde, Băsescu a reuşit să îşi păstreze mandatul, votul celor 7,4 milioane de români i-a speriat pe mulţi pedelişti. Cartea majoră pe care se pare că vor să joace cei din alianţa băsistă a devenit cartea ideologică. Orice proiect de guvernare e necredibil, orice promisiune alunecă în ridicol, pentru că experienţa guvernărilor PDL e îndeajuns de recentă şi de vie, aşa că alianţa băsistă va miza pe mesajul ideologic, afirmându-se ca armată a dreptei româneşti. Sigur că, pentru un observator raţional, lucrul acesta pare ridicol. Apostolii portocalii ai dreptei sunt foşti comunişti, deveniţi membri ai internaţionalei socialiste, după ’89, trecuţi la dreapta şi zbierându-şi acum apartenenţa la neo-con-ul isteric. E, totuşi, singurul mesaj pe care alianţa băsistă îl mai poate livra.

    PPDD e un furuncul care a fost proiectat să adune toată mizeria din organismul corpului politic românesc. Ambele blocuri îşi imaginează că, după alegeri, mandatele eventual obţinute de PPDD le vor servi în consolidarea unei majorităţi. Nu puţini sunt useliştii care curtează “partidul” lui Diaconescu, mizând pe ciudate şi neserioase înţelegeri. De fapt PPDD e o construcţie securistă aflată în totalitate în slujba lui Băsescu. Orice alte discuţii sunt neserioase.

    Suficient pentru o seară de vineri. Aici ne aflăm. USL trebuia să iasă rapid din narcoza photo opportunity-urilor, a zâmbetelor largi, a beţiei cu sondaje şi a auto-contemplării. Are o şansă reală de a câştiga alegerile, dar trebuie să se asigure că odată cu această câştigarea a alegerilor va obţine şi guvernarea. Şi, desigur, trebuie mai întâi să câştige acele alegeri. Pentru asta e nevoie de muncă serioasă, iar gafele nu mai sunt de admis. Personal m-am plictisit să tot lansez astfel de semnale de alarmă, să fiu mustrat că nu sunt fervent şi necondiţionat susţinator al USL ( ca şi cum aş avea vreo astfel de obligaţie) şi că mă încăpăţânez să critic. În cele din urmă e treaba celor de la USL să-şi câştige bătăliile. Dacă pot. Cea mai bună modalitate prin care noi îi putem susţine este să le arătăm ce nu este în regulă. Dacă suntem constant ignoraţi sau primim ( aşa cum mi se tot întâmplă, recent) răspunsuri în doi peri, rostite pe un ton suficient, de hrănaci ai politichiei care le ştiu pe toate, atunci alegerile din decembrie vor fi o repetare a referendumului: am câştigat, deci n-am obţinut nimic.

    P.S. Nu sunt un susţinător al lui Patapievici. Dimpotrivă. Îl detest cu mare cheltuială de resurse. Andrei Marga îmi e, din contră, simpatic. Totuşi, numirea lui Marga la ICR, după plecarea lui Patapievici, mi se pare încă o greşeală. Am înţeles, Marga e intelectual, e de-al nostru, trebuie să-i găsim ceva, un post de ministru, dacă nu … unul de ambasador, dacă nu… unul de şef la ICR. Pe bune, atât putem? Asta e tot ce poate scoate USL…??? MOSHE MORDECAI BLOG Analiza va rog…!!!

  15. Florea Dumitrescu September 15, 2012 at 5:15 pm #

    SCRISOAREA Nr. 3

    CĂTRE
    COMISIA EUROPEANĂ
    Domnului Preşedinte J. M. Barroso

    I. Condamnările rostite de domnul Băsescu la adresa cvorumului de participare la referendum
    29 Noiembrie 2007
    Cităm din de declaraţia publică a politicianului Băsescu făcută în anul 2007:
    „Tratamentul care se aplică de către politicieni votului poporului, în comparaţie cu votul pentru interesele politicienilor, este inadmisibil.
    Introducerea artificială a unui prag (cvorum) de 50 la sută plus unu din electoratul din listă pentru validarea unui referendum arată discriminarea pe care politicienii o practică atunci când cetăţenii români sunt chemaţi la vot împotriva interesului lor, dar în interesul românilor.
    Cred că o astfel de limită ar putea fi stabilită, 50 la sută plus unu din cei înscrişi în listă – condiţie de validare a unui referendum, numai dacă în România ar fi votul obligatoriu.
    Dar în România participarea la vot nu este obligatorie, nu este sancţionat absenteismul.
    Ca atare, cei care se prezintă la o consultare electorală sunt cei care doresc să fie activi şi implicaţi politic.
    În aceste condiţii, fixarea unor parametri atât de dificili pentru validarea unui referendum, care exprimă, conform art. 90 din Constituţie, voinţa poporului, mi se pare că este o acţiune îndreptată spre minimalizarea importanţei titularului puterii şi a suveranităţii în stat, care e poporul român, şi nu politicienii”.
    Este necesar şi oportun ca această declaraţie publică a politicianului Băsescu să ajungă la urechile domnului Barroso, al doamnei Viviane Reding şi a doamnei Angela Merkel şi să judece – pentru a se lămuri – ce politician este Băsescu, cum se răzgândeşte.

    II. Anul fatidic 2012. Politicianul Băsescu a impus cvorumul de 50 la sută plus unu la referendum
    Ştergând din memorie cele declarate în 2007, speriat de vocea poporului român nemulţumit şi revoltat faţă de politicile sale de distrugere – politicianul Băsescu – prin manevrele sale, cu ajutorul a şase judecători aserviţi domniei sale de la Curtea Constituţională, a impus introducerea cvorumului de 50 la sută plus unu din lista la referendum.
    Această întoarcere cu 180 de grade faţă de 2007 a realizat-o politicianul Băsescu şi prin inducerea în eroare a domnului J. M. Barroso, doamnei Viviane Reding şi a doamnei Angela Merkel.
    În felul acesta, a fost călcată în picioare voinţa poporului român suveran;voinţa celor 8,4 milioane de cetăţeni care au participat la vot, a celor 7,4 milioane de cetăţeni care au votat pentru demiterea politicianului Băsescu.
    Acum rostim noi condamnări la adresa dictatorului Băsescu, a clicilor sale, a celor şase judecători cu conştiinţele vândute de la Curtea Constituţională, folosind „cuvintele” din 2007 ale politicianului Băsescu:
    (1) introducerea artificială a unui prag (cvorum) arată o discriminare, reprezintă un tratament inadmisibil;
    (2) fixarea unor parametrii atât de dificili este o acţiune îndreptată împotriva poporului.
    Am adăuga şi faptul că Băsescu şi cei şase judecători de la Curtea Constituţională s-au folosit de fals şi uz de fals – prin faptul că cifrele din listele electorale permanente, erau neactualizate timp de opt ani, şi nu corespundeau realităţii scăderii dramatice a numărului populaţiei (cu o diferenţă de peste 2,6 milioane persoane).
    Poporul român batjocorit la acest referendum aşteaptă că – în ultimă instanţă – să facă o judecată dreaptă domnul J. M. Barroso, doamna Viviane Reding şi doamna Angela Merkel.
    Nici o instanţă din lume nu are dreptul să anuleze cele 7,4 milioane de voturi ale poporului român suveran pentru demiterea domnului Băsescu din funcţia publică de Preşedinte al ţării.

    15 septembrie 2012

    Cu deosebită consideraţie,

    Grupul de Iniţiativă „Reînnoirea”
    Florea Dumitrescu
    fost Ministru al Finanţelor şi Guvernator al Băncii Naţionale a României
    Gheorghe Stroe
    fost Prim-viceguvernator al Băncii Naţionale a României
    Cristian Apostol
    expert financiar

  16. aneta September 15, 2012 at 5:28 pm #

    nu e corect,multa lume si a-u perdut locuintele numai pentru faptul ca aveau spatele asigurat ca si in cazul lui Macovei si stiti mai bine decit mine care cum a visat la o oarecare casa au optinuto,dar nici unul nu se gindeste la blestemele din partea acelor locatari.

  17. Murfy September 15, 2012 at 5:30 pm #

    Daca tot ati discutat impartirea —pe colegii , tin sa va recomand pentru a nu avea surprize in noul mandat —- cu ( UNPR -istii – masochistii) nu-i de glumit!?
    puteti sa aveti iar surprize din cauza lor —– oricum este perceput ca un patid al
    *destrabalarii politice* fara ideologie la fel ca PDL ul .
    De dragul *prezentului* (pt. ca va santajaza privind sprijinul conditionat) –sa nu uitati VIITORUL d-voastra al PSD ului. La Fel PNL-ul. –sa aiba grija cu incuscreala ?
    JONGLERIILE POLITICE aduc doar necazuri —atit partidelor cit si poporului.
    Astfel incepe decadenta/decaderea — in urma jongleriilor politice .
    Fiti nobili si integrii in exprimare …………….si uniti/ unitari ca *bloc* – USL. Succes.

  18. epolitikon September 15, 2012 at 6:30 pm #

    @Vi.P.
    Domnule premier, nu se mai poate. Schimbati ceva pe zona ordinii publice pentru ca am ajuns o tara de banditi, violatori, talhari, ucigasi, hoti, recunoscuta pe plan international. Puneti politia in strada sa aplice legea, sa taie amenzi cu nemiluita pentru ca lucrurile au luat-o razna peste tot si mai ales. Romania are nevoie de mai multa politie si mai putini paznici platiti din bugetele locale. Tara are nevoie de puscarii iar puscariasii sa reconstruiasca infrastructura tarii (drumuri, cale ferata, diguri, irigatii, etc).
    Poate ca scriu la cald, oripilat ca tiganii minori ataca turistii straini, ziua la drumul mare, dar asa nu se mai poate.

    E mai usor sa previi decat sa combati, asa ca…actiune si fermitate.

  19. JUSTITIARU September 15, 2012 at 9:42 pm #

    D-le Ponta
    Este timpul ca parlamentarii si europarlamentarii actioneze si sa reactioneze mult mai dinamic la evenimente.Ce s-a intamplat in PE trebuie sa fie doar un inceput.Trebuie sa difuazati in cercauri largi “frauda Anastase” si NUP-ul parchetului in acest caz.
    Acest caz este edificator pentru abuzurile antidemocratice ale guvernarii basescu si “independente justititiei” creeata de acest regim odios.Iesitri din somnolenta si pasivitate pe plan intern si international.

  20. moromete September 15, 2012 at 10:27 pm #

    Ia priviti ce mai nascoceste PDL-ul ?.
    Arunca *momeala* in apele PNLului — pentru a *prostii pe fata anumitele structuri potrivnice lui C. Antonescu * gen L. ORBAN ca ulterior sa fie compromise
    si folosite de PDL in scopuri personale lor si multiubitului lor conducator T.B.
    Pescuiesc in *ape tulburi* –dindu-le apa la moara pnl -lor de rind sub lozinca
    de adormit copii mici — *DREAPTA UNITA * —- CARE DREAPTA ??!!.
    Cuvinte fatarnice/ samavolnice /strategice —numai bune de tinut USLul UNIT.
    Sireata /rapitoarea -Vulpe PDL-lista vrea din nou — sacrificarea PNLului cu orice pret. – sa cada in * Cursa* intinsa de *broscoiul cel urit*. Aveti grija de USL .

  21. marian_gl September 16, 2012 at 9:23 am #

    suntem alaturi de voi..
    partea buna e ca inca ne putem lua si de base..
    forza usl..exact de ce avea tara nevoie

  22. ANONIMUS September 16, 2012 at 10:50 am #

    “Iguana cu breton “a avut tupeul dupa care a laudat desantat DNA-ul ca functioneaza corect si ca se urmareste licentierea “bunilor”procurori, desi toata lumea stie ca este o politie politica in solda Sceleratului, ca la atentionarea dlui Bostinaru, ca are date secrete despre cazurile in lucru ,mai are si nerusinarea sa raspunda ca se cunosc datele din presa.In ce stat a lumii o institutie ca DNA-ul lasa sa se strecoare prin intermediul procurorilor date despre cazurile care trebuiesc atacati adversarii fantosei de la Cotroceni,presedintele CCR-ului?!Prostia si neobrazarea acestei persoane nu are margini.Dle Ponta va rugam faceti bine si spuneti dlui Barroso tot ceea ce romanii cred despre el.Nu faceti exces de diplomatie si spuneti acelui domn de doi bani ,servitorul dnei Merkel ca a incalcat grav bunele practici in UE in efortul de a-l salva pe Basescu ,in pofida faptului ca D-sa nu mai este presedintele romanilor ci a serviciilor, institutiilor aservite,parte a magistraturii si care desi fac parte din puterile statului nu sunt piloni statului democratic ci partea de retrosiune si control.Purtati-va cu demnitate si taios fara menejamente caci Barroso nu are puterea de a face rau Romaniei mai mult decat o face si acum si in dispretul democratiei si bunului simt.Explicatiei ca in Romania politica statului o face Parlamentul si Guvernul si nu un tip fara nici o legitimitate.Vreau sa fiu mandru ca la sedinta PE cand s-a vazut ce impresie au parlamentarii europeni si ce scuturatura au primit imfami Barroso,Reding,Daul ,si alti” yes mani”ai doamnei Merkel .Mult noroc si faceti totul ca sa fim mandrii de DV.

  23. gelu September 16, 2012 at 5:31 pm #

    P-le Ponta aveti dovada care impune schimbarea urgenta a lui Morar si Kovesi, dovada pe care trebuie sa i-o bagati pe gat lui Barroso si Reding. Daca nu tineti cont de aceasta dovada si nu-i schimbati pe cei doi inseamna ca sunteti las ori sunteti locotenentul din umbra al marelui Borfas National No.1 si doriti sa-l salvati. Tot la fel daca nu-i schimbati pe cei din SRI si SPP care s-au interesat de dovezile detinute de Garda Financiara vis-a-vis de firma Mia Airlines. “http://www.luju.ro/dezvaluiri/anchete/falsa-imunitate-procurorii-politici-numiti-in-functii-de-traian-basescu-au-jonglat-cu-imunitatea-prezidentiala-pentru-a-i-inchide-toate-dosarele-penale-in-timp-ce-romanii-erau-mintiti-ca-basescu-are-imunitate-iar-seful-dna-daniel-morar-bloca-dosarul-flota”

  24. vali September 16, 2012 at 8:27 pm #

    sunt un roman ce traieste in italia de 20 de ani ,sper sa reusiti in decembrie sa castigati alegerile si sa veniti cu un program concret de crestere economica,fara crestere nu o sa avem educatie sanatate si prosperitate pentru romani.o idee tva prima casa 5 la suta

  25. Barboi Mariana September 16, 2012 at 9:52 pm #

    Buna seara domnule Victor Ponta. In legatura cu reportajul de mai sus, Dv. sunteti in totale cunostinte juridice pentru aplicarea masurilor care trebuiesc luate nu numai cu d-na Monica Macovei cat si cu atatea “altii”. Oricum domnule Prim-ministru sunt total dezamagita, si cu mine cel putin 7.4oo.ooo cetateni ai acestui “teritoriu guvernat de Traian Basescu”. Si, cred, ca in 9 decembrie 2o12 o sa aveti cam tot atatea voturi lipsa. 7.4oo.ooo cetateni romani au pus stampila pe DA in 29 iulie 2o12 au fost total ignorati de niste tipi si tipe, cu diverse interese (exemple “n”) . Va stiam un om cu discernamant cand luati o decizie si o si puneati in aplicare. Oare v-a inmuiat “puterea” de prim-ministru ?
    Pe domnul Adrian Nastase nu l-a atins “puterea”. D-lui asa a fost si asa va ramane. Un om cu coloana vertebrala. A-ti crescut ca politician in umbra d-lui, chiar nu a-ti invatat nimic?
    Oricum am ramas o dezamagita impreuna cu 7.399.ooo de cetateni romani, care, ma repet, am ajuns, datorita si d-stra, intr-un “teritoriu guvernat de Traian Basescu”.

    • Alex September 17, 2012 at 2:51 pm #

      Corect.
      Si Cand te gandesti ca Victoras se lauda ca el este un Che Guevara ……
      Parerea mea e ca el s-a dovedit ca nu e demn sa se compare nici macar cu umbra lui Che Guevara.

  26. Andrei Bora September 17, 2012 at 11:48 am #

    CTP este de părere că, doamna în cauză: “Bazată pe nimic, pretinzând, cu un zâmbet de cucuvea insomniacă, cum că a luat de undeva, «din presă», «informaţia» că «1,5 milioane de voturi la referendum au fost fraudate»!, fosta procuroare Macovei, fostul ministru al Justiţiei Macovei, ţinută a fi un om al Dovezii, s-a dovedit a fi doar o agitproapă de joasă speţă. Agitaţie şi propagandă îndreptate împotriva a milioane de români“. Coroborate cu informaţiile false referitoare la “lovitura de stat”, care ar pune în pericol siguranţa statului, ar putea fi încadrate în dispoziţiile ART. 168^1 CP: “Comunicarea sau răspândirea, prin orice mijloace, de ştiri, date sau informaţii false ori de documente falsificate, dacă prin aceasta se pune în pericol siguranţa statului, se pedepseşte cu închisoare de la unu la 5 ani”. Aceste informaţii au fost făcute şi de subcomisarul TB. Ruşine TB şi acoliţilor!

  27. Marinelu JB September 17, 2012 at 12:27 pm #

    @Fury Trimite-l pe patacurievici la fratii lui peste Ocean ..Sau lui Bibi.Si sa lasa poporul Roman in pace cu bunele si defectele lui.Dar nu inainte sa-l pupe-n fund pe EMINOVICI.

  28. Adi September 17, 2012 at 1:10 pm #

    Asta e tot? Articole de ziar si nimic mai mult?

    • Ruşinică Tristoiu Taifas September 17, 2012 at 3:55 pm #

      Lui Traian Băsescu
      “Dacă nu-i iese proiectul
      Să dizolve parlamentul,
      Va semna, pe loc, hârtia,
      Să dizolve România
      de Condstantin Voinescu, “Linia întâi”

  29. nastyb0y September 17, 2012 at 3:12 pm #

    M-am lămurit. Şi cu unul, şi cu alţii. Voi posta doar preluări, nimic original, până la noi evoluţii în numele trandafirului ori al celor 8 milioane de români. Bine, măcar, că aţi rezoilvat problema cu Ciortu’l dvs. Asadar, repostez un comentariu de pe alte site-uri: Sper că nu aţi ajuns în Brussels, incă. “De neînţeles. I-au trebuit atâţia ani presei ca să afle că Viktor Bout , traficantul de arme deţinut pe viaţă în SUA, ofiţer KGB, era vecin, perete în perete, la Anvers cu Traian Băsescu. Viktor Bout era trimis din partea URSS, precum naşul nostru trimis de o altă Elena a acelor vremuri. Desigur, ei nici nu se cunoşteau, nici nu se salutau cu: “Good, morning, Viktor” sau “Dobraia utra, kamarad!”. Acum, se încearcă nişte conexiuni hăăăăt, pe departe, că la moartea sultanului nu stiu care Băsescu a mers cu o companie nu ştiu cum care făcea trafic cu nu ştiu ce şi care, ce să vezi, avea legături taman cu Viktor Bout. Mergeţi la Anvers, aici colea, şi aflaţi tot ce vreţi, vajnici ziarişti de anvergură dâmboviţeană! Numai să aveţi lichide reci în instalaţie, desigur. Apropo, astăzi, Victor Ponta se întâlneşte cu premierul Belgiei. Sper că îi dă prin cap să solicite…
    http://www.cotidianul.ro/marturia-unui-roman-din-bruxelles-despre-trecutul-intunecat-al-lui-traian-basescu-194317/

    • % September 19, 2012 at 8:32 pm #

      O sa vezi o gramada de Viktor Bout la cazinoul din Constanta dupa vinzare si renovare.

  30. Victor September 17, 2012 at 9:13 pm #

    D-le Victor Ponta,
    Eu nu mai astept de la nimeni , nici de la USL,nici de la o anumita data (ex. 10 dec.), nimic bun pentru romanii de rand (nu zic popor, ca nu mai suntem).. Soarta de slugi/sclavi moderni, ne este stabilita de cei mari si tari , iar Romania va fi o colonie, probabil divizata. Indiferent de ce/cum vom vota, komisarii straini vor hotari cine castiga si ce trebuie sa faca. La referendumul din 29 iulie, chiar daca prin absurd votam 30 de milioane, era pregatita varianta a doua, cea a fraudarii masive 90%. Ati vazut ca nemernicul Gordon a zis, fara sa clipeasca ca s-a fraudat 25%, iar Merkeloaia a zis ca Grecia trebuie impiedecata (cu orice pret) sa iasa din zona euro. Deci chiar grecii asa popor darz, civilizator cum sunt, trebuie sa joace asa cum ii canta altii. Deci sa nu ne mai amagim, ca nu reprezentam nimic important, nici pentru cei ce ne conduc (indiferent sub ce sigla) din tara, cu atat mai mult pentru cei din afara.

  31. Rasputin September 18, 2012 at 11:10 am #

    Toata aceata tara a-ti distrus-o incepand cu anul 1990, acum ce mai este de furat incercati sa furati. Tinerii pleaca din Romania iar ceilalti nu au locuri de munca, iar voi veniti acum cu cel mai cinstit guvern. Cine dracu va mai crede?
    A-ti facut praf toata industria noastra si totusi vreti sa mai furati.

    • Ruşinică Tristoiu Taifas September 20, 2012 at 4:24 pm #

      “Judecâd îi dau dreptate
      S-a emancipat ţăranul
      Lăsând secera de-o parte
      A preluat în timp… “ciocanul”!”
      de Gheorghe Gurău

  32. batranul September 18, 2012 at 12:47 pm #

    Ma-ngrozesc cand vad atata plebe ce va iubeste, va da sfaturi, tin la Domnia voastra si sunt convins ca la nevoie v-ar pupa si-n dos. Pacat. Credeam tot timpul ca oamenii (adica romanii) au putin discernamant si stiu sa deosebeasca binele de rau. Pacat ca nu e asa. In primul rand nu aveti de loc cuvant si asta o dovedeste faptul ca ati schimbat prin mana unui ministru interimar al invatamantului componenta Comisiei de Etica pentru a avea sprijinul acesteia in privinta plagiatului. Cand vi s-a stabilit de catre Comisii de Etica (ce nu tin de Ministerul Invatamantului) si chiar din afara tarii ati considerat ca imputarea plagiatului este de natura politica. OK domnule Ponta. Dar cum e cu respectarea deciziilor Curtii Constitutionale? Ei au stabilit ca Romania poate fi reprezentata de Presedintele tarii iar dvs. v-ati dus la Bruxelles – Pai de ce ? de unde i-ati milogit un mandat Presedintelui tarii. Ce fel de matematica ati invatat la scoala daca considerati ca 47 % sunt mai multe de cele 53 % ?Nu credeti ca ati depasit de mult limitele bunului simt? Cum considerati ca se poate colabora cu presedintele unei tari daca dvs. va impotriviti la ori ce acesta ar spune sau ar face? Cel mai indicat lucru ar fi sa nu mai ascultati sfaturile Tovarasului Iliescu (comunist convins si educat in acest spirit plus criminal odios – ca nu eu am omorat oameni la mineriada- )). Asta va invata numai prostii ca de exemplu : l-ati dat pe Blaga afara sa-l puneti pe Crin ca sa ajunga presedinte interimar. L-ati data afara pe seful de la Institutul ala de Constructii ca sa retraga prettentiile pecuniare ca sa fie salvat ala de la Puscarie – Nastase. Ati schimbat reguluile pentru Monitorul Oficial, – si toate astea nu se cheama lovitura de stat. Credeti ca oamnii din afara nu observa ce faceti sub bagheta tovarasului Iliescu?

    • Ruşinică Tristoiu Taifas September 20, 2012 at 4:21 pm #

      “Prostul, ce e drept e drept,
      Spun şi îmi asum tot riscul,
      Aparent e-un om deştept
      Dacă nu-şi deschide pliscul.”
      de Alexandru Clenciu

  33. moromete September 18, 2012 at 5:12 pm #

    M.R.U. -= Ministrul Rusinii Umane .
    La acest *om * functioneaza zicala — “Obrazul subtire cu mare cheltuiala se tine” – Cheltuiala din bani publici (banii nostri ai tuturor) – pe timp de criza.
    La fel si cu Baconski…… In * MARE NESIMTIRE * – lafaiala pe bani publici
    le-a placut/ place sa traiasca toti PDL-istii de VAZA ai neamului.
    Si cind te gindesti ca mai *marele lor -T.B -imparatul rusinii * – i-a pregatit si
    scos in fata pentru ai fii urmasi de nadejde la COTROCENI .
    CE MARE DEZILUZIE -pentru el si * ARD* – UN VIITOR – FARA VIITOR .
    Intreg poporul – fie si cei 7,4 milioane – nu mai pot fi inselati de catre acesti
    menestreli al palatului de clestar . POPORUL LE V-A PREGATI MAREA LOVITURA- cit de curind – 2012.

  34. sorin September 18, 2012 at 8:21 pm #

    Sunteti slabi rau cu tot cu votul nostru.iesim ca boii la vot sa-l dam pe ala jos si voi va duceti sa sugeti ciorapi lui Barroso.El e sefuyl vostru sau noi.
    Nu aveti oua in voi,sunteti moi ca untul la soare si isi bate ala joc de noi toti ca sunteti voi slabi.Felicitari nu mai ies la vot.

  35. Marinelu JB September 18, 2012 at 9:39 pm #

    http://www.jurnalul.ro/observator/protest-parlamentul-european-roman-incatusat-623994.htm In timp ce tu faci sluji in fata lui Barroso si Reding si cui vrea sau nu vrea din UE un ROMAN adevarat lupta cu adevarat pt DREPTATE ca un om curajos.Pe cand tu Ponta.Hai cenzurati.

  36. argusdre September 19, 2012 at 7:35 am #

    Domnule,
    trebuie sa realizezi ca schimbarea lui Kovesi si Morar este cea mai importanta misiune a dumitale si a USL, fiind adevarata cale de infrangere a lui Besinescu. Este, daca vrei, mai importanta decat destituirea matrozului monstru. De aceea trebuie sa lasi totul si sa-i dai Monei Pivniceru tot ajutoarul de care esti instare. Tine minte : DACA NU VETI REUSI SCHIMBAREA ASTORA DOI CU OAMENI NEIMPLICATI IN MIZERIA BASISTA , PUTETI SA VA CONSIDERATI TERMINATI…

  37. Damocles September 19, 2012 at 9:12 am #

    Lumea a inceput sa vorbeasca ca sunteti omul lui Basescu.
    Cei de la pnl si multi blogeri pnl si fosti pnt spun ca pnl a pierdut foarte mult dupa alianta cu psd.

    Aveti sange in instalatie si discutati aceste probleme cu Antonescu si apoi spuneti si romanilor adevarul.

    daca nu lamuriti anumite probleme oamenii nu vor veni la vot pe 9 decembrie.

    Lasati eleganta si dati cu javrele de pamant.

  38. Adi September 19, 2012 at 3:55 pm #

    Iarasi imobiliarele! Care imobiliara e mai buna daca toate merg pe comisioane mari?

  39. Anamaria September 20, 2012 at 12:04 am #

    D-nule Ponta…daca nu se pune mancare in padure,e normal ca ursii coboara dupa mancare…sa stiti ca ne-am cam saturat de usl-ul acesta care nu face nimic… puneti mana si schimbati niste legi…iubitorii de animale sunt dezamagiti de d-voastra… este inadmisibil ce se intampla…sunt oameni care au vazut cu ochii lor cum super-marketurile arunca mancare la gunoi….animalele din paduri coboara si ucid oameni de foame… va rugam sa luati masuri…

  40. Black Rose September 20, 2012 at 10:05 am #

    LA MULTI ANI!

  41. Ruşinică Tristoiu Taifas September 20, 2012 at 10:36 am #

    Vă urez mult succes în lupta pentru demantelarea sistemului paralel, corupt şi mafiot din Romănia, despre care s-a făcut vorbire în PE. Milioane de români sunt alături de dv. La mulţi ani!

  42. COSMIN STANCIU September 20, 2012 at 11:46 am #

    LA MULTI ANI! SA FITI SANATOS!

  43. adela September 20, 2012 at 11:55 am #

    asta e tot? sper ca e o gluma. In alta ordine de idei, ce face Corpul de control al primului ministru de nu se implica in cazul MRU.Puneti-l sa dea inapoi cele 10 miliarde platite de noi.Te-am auzit aseara luand lucrurile f.usor si spunand ca se exagereaza in aceasta privinta.Am crezut ca nu aud bine. Cat dispret la adresa romanilor care te-au votat

  44. gelu September 20, 2012 at 1:08 pm #

    Romania e in criza numai prentu fraieri, smecherii isi poleaza scaunele cu aur. Iar Ponta doarme-n ghete in pozitia ghiocelului langa Barroso. De ce PM nu le taie bugetele cu 50% la SRI, SIE, STS, SPP, CCR, CSM, Palatul Cotroceni pentru a armoniza visteria statului cu criza prin care trece Romania??????

    • moromete September 21, 2012 at 10:38 am #

      Sunt intru totul de acord —-*sa le taie bugetele —numaidecit* si sa-i restructureze —-pentru ca T.B. —i-a INMULTIT -TRIPLAT CA NUMAR. ——Inghit la bani publici fara numar .

    • mirel September 22, 2012 at 1:39 pm #

      Dl.Ponta,cine va propus ministru? Sunteti rusinea natiunii, nu faceti nimic pentru tara asta ,vb.la tv.si radeti tot timpul,probabil ca sunteti omul lui Basescu,sigur asta, numai aruncati pe UE,asa ati vrut sa fie,dracu mai voteaza cu voi,eu nu inteleg nimic cand aveti discursuri.faceti pe sfantul si nu sunteti,RUSINE!

  45. constantin dan (@Constantin98Dan) September 21, 2012 at 6:22 pm #

    Cu lefegiii lui Basescu se vorbeste , se vorbeste , se vorbeste . Ei nu vorbesc , ei trec la fapte contra celor considerati adversari .Batranii de la tara care au votat sunt vizitati de asa-zisii nostri procurori , Adrian Nastase este saltat la 5 zile de la impuscare din spital la Jilava si se gaseste un nemernic sa-l insulte , culcat pe targa , in auzul tuturor televiziunilor ( spontan , gestul si individul ? ) , Dragnea este acuzat , Borbely este haituit pentru ca se opunea unor interese in minerit … Nu mai vorbiti , actionati odata impotriva lor !

  46. marcel September 25, 2012 at 4:14 pm #

    Ce mai este de spus ?PARTIDUL GARAJISTILOR LENANTINI si o reprezentanta de marca /tipica .

  47. Admirator de lucruri cand sunt facute bine September 26, 2012 at 12:24 pm #

    Vasile CEPOI trebuie salvat altfel barca USL se cufunda !!!

    Apropiati lui Arafat sunt gata sa preia conducerea ministerului !!!
    Relu FENECHIU confirma ca USL a esuat, isi cauta loc prin strainatate !

    Mai aveti o sansa, cu majoritatea de care dispuneti inca cateva saptamani sa declarati AMNISTIE GENERALA in ROMANIA si sa incepeti o noua era ROMANIA CURATA prin demisai guvernului PONTA , dizolvarea USL.

    Astefl castigati , NASTASE liber, VANTU liber, CEPOI si CARACATITZA IASI libera, ARGESUL liber, FOCSANI liber, etc

    Urmaza arabul si senatorul VASILE cu jurnalisti ostetici, HREBENCIUC liber.

    DEMISIA !!!
    AMNISTIA !!!

  48. Vasile, October 3, 2012 at 12:33 pm #

    Domnule PM Victor Ponta,
    Am citit azi Proiectul de Hotărâre de Guvern privind formalităţile de raportare aplicabile navelor la sosirea în şi/sau la plecarea din porturile româneşti, aparent nou dar totul este vechi nici o modificare de fapt , sau poate va asteptati ca sugestiile sa modifice legea.
    Demersul privind sugestiile ramane insa laudabil, insa sincer nu vad ce ar aduce acest proiect nou,exceptind poate citeva posture in plus pe la institutiile guvernamentale sau societatile comerciale de sub tutela Ministerului Transportului.
    Daca guvernarea Traian Boc a fost mizerabila si a pregatit in ceas de taina sacrificarea unui colos economico industrial care de ani de zile aduce sume fabuloase la bugetul consolidat ,prin “donarea”proprietatii statului/managementul unui alt stat America sau Olanda, ca moneda de schimb pentru intrarea in Schengen, guvernul dumneavoastra actioneaza mai jealnic ! Si hai sa ma explic:
    – O conducere portuara care actioneaza discretionar incalcind regulile economiei de piata conceptual concurential.
    – O conducere mizerabila in minister care din lipsa de posture de sinecura ,muta activitati pur portuare din Constanta in Bucuresti.Ma intreb de ce nu mutate si portul la Bucuresti, eventual pe Snagov linga vile.
    – Suntem alaturi de Galati cei cu institutii specializate cu experienta in formarea personalului navigant si dumneavoastra aduceti exemenele “marinaresti” la Bucuresti la specialistii dupa Dambovita????
    – Pina si Ceausescu a fost mai destept atunci cind a mutat ANReul la Constanta, au venit insa desteptii de la USL sa-l duca la Bucuresti!
    – Traian Basescu nu a facut mare lucru pentru Constanta , dar intr-o sedinta de pomina pentru a mari traficul portului , “a sugerat” , mediului de afaceri , ANReului, APMCeului, Pilotajului si Remorcajului maritime sa o lasa mai moale cu escaladarea tarifelor.Acum cu dumneavoastra la putere statul etatizeaza si jefuieste tot.
    – Acesti dobitoci nu inteleg ca Constanta este un port dependent de interactiunea celorlalte porturi din lume , acesti dobitoci nu inteleg ca portul Constanta din cauza tarifelor exagerate poate fi ocolit , pe Dunarea pe la ukrainieni pe mare pe la bulgari.!

  49. Raluca October 5, 2012 at 6:18 pm #

    Sunt alaturi de tine, asta daca nu stiai deja. Hope not da. Doamne ajuta!

  50. Raluca October 5, 2012 at 6:18 pm #

    Sa scapam de cifra, anuland-o si utilizand-o.

  51. Raluca October 5, 2012 at 6:19 pm #

    Hope!

  52. VRE October 5, 2012 at 6:21 pm #

    Apeleaza la numerologie pentru al demasca.

  53. cezara October 14, 2012 at 2:03 pm #

    D-NA MACOVEI CHIAR NU VA PASA CA VA BATETI JOC DE ROMANI SI DE ROMANIA? DE CE CREDETI CA SUNTETI TRIMISA LA C. E . PE BANII NOSTRI ? SA NE FACETI DE RAS .DE CE CREDETI CA SUNTETI DE NEINLOCUIT ?DAR NU VEDETI CUM ARATATI .CHI AR NU AVETI PIC DE OBRAZ .NU FACETI NIMIC BUN PTR ROMANIA .VA INTERESEAZA NUMAI PUTEREA CIOLANUL .SA VA FIE RUSINE .

  54. Nitica Alexandru-dumitru November 6, 2012 at 2:27 am #

    Domnule ponta va rog frumos faceti tot posibilul si dupa ce castigati alegerile anpreuna cu domnu crin s-ai bagati laPUSCARIE PE VIATA pe macovei basescu udrea[dar nu an celula cu basescu ma refer la elena] sipe toti hotii de la P,D,L, anpreuna cu fanfaronul de DAN DIACONESCU.Va multumesc anticipat.

  55. iNeagu Ion November 29, 2012 at 12:34 am #

    Jos Ponta Jos Mafia PSD

  56. Cristian February 17, 2013 at 8:57 am #

    LOCURI DE MUNCA nu se fac cu un impozit pe profit generalizat.
    Ce fel de ganditori sunteti daca puneti productia pe acelasi palier cu comertul care deja este acaparat de conceren starine unde intr-un colt sunt cateva produse romanesti.
    Aceste concerne prospera si nu va doare ca magazinasele romanesti au dat faliment !
    Pentru comert va propun 75 % impozit pe profit ca nu degeaba s-a dat piata romaneasca strainilor care nu fac productie ci au venit la castigat usor banii si la promovarea produselor lor, ca ei pot fi patrioti. Oare voua nu va este rusine de acest spectacol cand singura cale in mana noastra este LOCURI DE MUNCA in capitalul romanest, pe care il terminati.

Leave a Reply

