Dovada ca Vila Dante ii era destinata lui Traian Basescu

26 Jul

Dovada ca Vila Dante era destinata presedintelui Traian Basescu, acesta urmand sa o ocupe odata cu incheierea mandatului.

150 Responses to “Dovada ca Vila Dante ii era destinata lui Traian Basescu”

  1. Daniela July 26, 2012 at 3:28 pm #

    Va felicit! Dumnezeu sa va ocroteasca! Admir inteligenta si as vrea ca urmatorii cel putin 10 ani natia asta sa fie condusa de oameni inteligenti, sper sa fie in stare sa si-i aleaga.

    • Anca July 26, 2012 at 6:11 pm #

      In ce consta inteligenta draga Daniela? Tu nu vezi ca aceasta adresa este de astazi? Daca tie ti-ar cere seful tau o confirmare in legatura cu o anumita chestiune legata de serviciul tau, ti-ai permite sa il contrazici?

      • mihaela carmen July 27, 2012 at 3:19 pm #

        VORBESTI NUMAI PROSTII! JOS BASESCU!

      • Vasile Roaita July 27, 2012 at 7:11 pm #

        Bineinteles ca este de astazi; este un raspuns la o solicitare facuta aceste zile…

        nu putea sa raspunda inainte de a primi solicitarea; si nici de maine nu putea fi…

        anca, daca il iubesti pr basescu, hai la vot! omul asta traieste pentru a strange bani; ce dreaq va face cu ei cand nu va mai fi? ca, doar, si caii se impusca!

      • gabriel July 30, 2012 at 4:55 am #

        Bravo Anca!
        Este o observatie de bun simt. Intr-adevar este o adresa din 26 iulie 2012…. adresata …….. celui care a solicitat-o

      • Basil July 30, 2012 at 4:57 pm #

        Poate nu-s destul de retardat, dar n-am inteles ce-ar trebui “chipurile” sa demonstreze aceasta hartiuta, poate doar faptul ca Victorras incearca sa manipuleze opinia publica, sa nu comenteze nimeni nimic cand el s-o instala in vila respectiva ( sa para ca n-a facut altceva decat ca i-a “suflat” vila lui Basescu) !

      • Gabriela Maria Herzbruckner Aczel July 31, 2012 at 2:57 pm #

        Domnule Basil, problema nu este despre ce-o sa faca dl. Ponta cu Vila Dante, ci despre nesimtirea si dubla masura cu care Basescu propovaduia austeritatea pentru noi “prostimea”, in timp ce pentru luxul si confortul lui nu avea nici o jena sa aloce bani din bugetul statului! Asta ne-a indignat si ne-a oripilat pe toti! Ca din punctul lui de vedere noi poporul avem doar obligatii (de-a plati taxe si impozite), si el are doar privilegii! NEDREPTATEA si NESIMTIREA lui ne-au indignat la culme!

      • zep July 30, 2012 at 7:38 pm #

        Dear Anca, daca seful meu mi-ar cere o situatie de acum doi ani de zile legata de serviciul meu, zau ca as fi capabila s-o intocmesc. Tu nu?

    • un roman July 27, 2012 at 10:05 am #

      Admiri Inteligenta ? In ce ? In plagiat ?
      Dle Ponta, la televizor ati adaugat “…”la cererea expresa” a inceput efectuarea de reparatii …” UPS in document NU apare “la cererea expresa”. Ati “plagiat” si documentul asta ?
      Dle Ponta, inainte cu o zi RAPPS a dat un cu totul alt comunicat, public. Acum a schimbat brusc decizia … Oare pentru ca RAPPS este in subordinea Dvs. dle Ponta ? Se pare ca si aici ati intervenit in forta, nu ? La fel ca la avocatul poporului, la CCR …
      Demisia v-ar fi spalat cat de cat imaginea. Istoria isi va spune cuvantul.

      • nimabe July 28, 2012 at 3:58 pm #

        Abia asteptam ,,sa-si spuna istoria cuvantul,, !!!… Sa inteleaga toti romanii ca Basescu si slugile lui sunt MAFIA Romaniei, cancerul tarii pe care au cotropit-o mai ceva ca turcii! JOS MAFIA !!! ,, Iarba rea ,, si ,,dusmanii poporului,, SA PIARA! Sa lasam tinerii, ca Victor Ponta si Crin Antonescu , sa aduca pacea in sufletele romanilor. Sa arate lumii frumusetea poporului roman, care nu-i ,,hot,, , prost si ranchiunos. Ne-am saturat de atata ura emanata de la cativa dusmani ai poporului din care, zice-se, ar face si ei parte! Vrem sa fim iubiti de presedintele si primul ministru al tarii, nu urati .

      • ANA July 30, 2012 at 3:42 pm #

        fara sa te jignesc tu de ce esti in stare, ce scoli ai,…….Ponta este un om foarte inteliget se vede din prima clipa cum isi deschide gura nu ca si Basescu care efectiv ne-a facut pe noi toti care am fost la vot ,,puscariasi,, poate acolo ajunge el.

      • Basil July 30, 2012 at 5:06 pm #

        Pentru demisie ar trebui sa existe bun simt, onoare etc., calitati inexistente pentru politicienii rromani….

    • Barosanul July 30, 2012 at 3:01 pm #

      Domnule Ponta

      Pana in momentul de fata faptele sunt clare
      a. 8.5 milioane de votanti adica 54% din cei 15.7 milioane conform BEC 09/07/2012 http://www.becreferendum2012.ro/DOCUMENTE%20BEC/Situatie.pdf au decis in proportie de 88% (7,5 milioane) ca Traian Basescu nu mai ii reprezinta si ca trebuie demis.

      Ca Romania sa nu devina Bataia de Joc a Europei ,cu un presedinte care are 1milion de voturi pentru si 7, 5 milioane impotriva si tot ramane presedinte.
      Ca in Societatea Romaneasca sa nu se instaureze o boala crunta (Indiferenta, Lehanitea, Neputinta si Frica)

      Dupa parerea mea USL ar trebui sa faca URGENT urmatoarele:
      a. Sa faca loby la UE ( Sir Graham Watson, Rebecca Harms, Daniel Cohn-Bendit etc) faca presiune pe Basescu sa-si dea demisia(are peste 7.5 milioane de voturi impotriva).
      b. Sa puna presiune pe CCR care indiferent de validarea sau invalidarea referendumului sa declare ca Basescu si-a pierdut LEGITIMITATEA de a mai Reprezenta Romania. (Tineti minte ca in rezolutia CCR referitoare la disputa Bruxel s-a invocat ‘Legitimitatea votului popular care-l facea pe Bassescu sa fie reprezentant al Romaniei).
      c. Sa exprime clar , ferm si sustinut, mesajul ca ‘Cine a votat a CONTAT’ si ‘Cine nu a votat nu conteaza’.
      d. Sa negocieze demisia lui Basescu in schimbul unei imunitati ( Antonescu a declarat la OTV ca nu si-ar dori sa vada un presedinte in puscarie). Da poate ca nu e o solutie ideala dar, Romania are nevoie sa termine cu MIZERIA POLITICA si chiar dupa Razboiae extrem de dure se dau amnistii asa ca se poate. Apoi stiti cum se spune ‘you may please some people sometimes but you cannot please all the people all the time’.

      • ioana July 31, 2012 at 2:10 pm #

        Si noi cei 10 milioane ,care nu am votat pentru a-l sustine pe Basescu,ce suntem? Nu ca ar fi el cel mai grozav,dar din doua rele una mai “buna”……………….

      • Gabriela Maria Herzbruckner Aczel July 31, 2012 at 6:06 pm #

        Intre cei 10 milioane pe care-i invocati sunt foarte multi decedati (printre care rude si vecini de-ai mei), si emigranti pe care nu-i mai intereseaza ce-au lasat in urma… Cred ca pe ei ii invoca Basescu cum ca ar fi de partea sa… Iar pe dvs. imi permit sa va suspectez de interese personale nu tocmai ortodoxe in sustinerea sa.

      • Basil August 1, 2012 at 11:49 pm #

        Draga Gabrielo si cu cine ma rog sa-l inlocuim pe Base cu unul fara onoare si coloana vertebrala precum Victor Ponta? Dupa cum suna postarile tale mi-amintesc de lacheii lingusitori ai impuscatului, am senzatia ca tu ai oarece interese in linguseala ta dezgustatoare !!!

    • olga August 6, 2012 at 9:33 pm #

      Va felicit pentru raul produs Romaniei. Va felicit ca tara nu e guvernata de 3 luni. Va felicit pentru criza in care tarati Romania. Va felicit pentru felul in care reusiti sa va mentineti titlul de doctor….pentru manipulari, minciuni si repetate incalcari ale legii!!! Va felicit domnule Ponta, Dumnezeu sa va ocroteasca si sa va ierte pacatele ca noi nu putem…

      • NICU DIN ARDEAL August 7, 2012 at 9:59 pm #

        Aveti mare dreptate doamna Olga ! Inlocuim vechiul hot cu altii noi si flamanzi!

      • dorian65 August 8, 2012 at 6:19 pm #

        Sunt de acord cu tine dl. Nicu.

      • Basil August 13, 2012 at 7:08 pm #

        Din pacate optiunea electorala se ingusteaza pe zi ce trece, aia vechi sunt rai, astia noi sunt si mai rai, eu propun sa aducem niste straini (nemti sau danezi-nu maidanezi ) sa ne guverneze ca-ai nostri politicieni se pare ca nu-s in stare, si-asta cat mai repede pana nu ajungem si noi in situatia Greciei !

  2. ribelalu July 26, 2012 at 3:44 pm #

    Ca de obicei, minciuni pe banda rulanta. Vila era intr-o “avansata stare de degradare”, nu exista solicitari scrise ale Guvernului sau Cotroceniului, iar pana in 2014 se puteau sschimba nu stiu cate Guverne. Chiar si asta va mai sta doar cateva luni, sunteti constienti, nu?

  3. Referendac July 26, 2012 at 4:03 pm #

    Coloană vertebrală
    Traiane, în loc să renovezi Maternitatea Giuleşti, spre exemplu, ai renovat Vila Dante, ca să-ţi îndrepţi coloana prin hidromasaj. Nu crezi că ar fi mai bine să ţi-o îndreptăn noi duminică, cu ştampila?

  4. Stefanis July 26, 2012 at 4:08 pm #

    Nu ma mai mira nimic la grandomani

  5. gigip1948 July 26, 2012 at 4:20 pm #

    Nu am avut,macar o secunda,indoieli asupra faptului ca Vila Dante este pregatita pentru Suspendatul Mincinos! Cu nonsalanta specifica mitomanului,Basescu,minte si cand vrea sa spuna adevarul! A fost invatat metode securistice de mistificare a adevarului din vremea cand era informator al securitatii,la Anvers! Noi ,romanii umiliti si jefuiti de catre coruptul Basescu si clanul lui de mafioti(sunt general in rezerva!),vom scapa de nedemnul presedinte,in ziua de 29 iulie!
    Va felicit pentru declansarea ,organizarea si conducerea procedurii de suspendare a “Marelui Carmaci”,alaturi de Crin Antonescu si,mai ales,pentru masurile rapide si eficiente de inlaturare a nedreptatilor comise de catre regimul BUBA(Basescu,Udrea,Boc,Anastase),contra veniturilor bugetarilor si pensionarilor romani! La fel,pentru masurile pregatite si dispuse,pentru redresarea economica!

    • gigip1948 July 26, 2012 at 4:26 pm #

      Va mai informez ca am infiintat,pe facebook,grupul UNI-USL(Uniunea Nationala a Internautilor -USL) care a ajuns la peste 600 de membri,simpatizanti ori membri ai USL! In curand,membrii din Bucuresti ne vom intalni(am discuitat deja proiectul cu primarul Robert Negoita)pentru a constitui organizatia internautilor din PSD-pentru inceput! Vom face acelasi lucru si la nivelul organizatiilor noastre locale! Internautii isi doresc mult sa facem asta!

  6. Iordache Dragos July 26, 2012 at 4:24 pm #

    Cum rămâne cu celălalt comunicat RAAPPS care susține că Președintele nu a solicitat nici o vilă? Poate mă lămuriți și cu asta. Vă mulțumesc! Și dacă aceea era o greșeală, spuneți public.

    • Bogdan July 30, 2012 at 8:44 am #

      Daca erai putin atent si nu-l pupai in cur pe colonel turcescu ai fi observat ca primul comunicat RAAPPS este din 2010-2011.

  7. MARIUS July 26, 2012 at 4:55 pm #

    mda…DA pe fond alb acoperit de tricolorul romanesc.

  8. Lorelei July 26, 2012 at 5:18 pm #

    Domnule Ponta, ma gandeam si eu de cand a explodat aceasta bomba…Stiu ca este legal ca orice demnitar, sau fost demnitar sa se bucure de anumite drepturi, dar nu credeti ca acestea ar trebui sa se inscrie intr-un anumit plafon??? Adica casa, cheltuielile cu intretinerea, paza, etc. tot ceea ce intra in aceste drepturi sa aibe un buget standard alocat? Eu cred ca nu este drept ca un demnitar indiferent care i-a fost functia in stat, fie el chiar si fost presedinte sa-si atribuie orice fel de casa, palat, etc. a carei intretinere sa mai depaseasca si 10000 de euro pe luna, plus celelalte cheltuieli. Daca nu exista o lege in acest sens, nu ar trebui sa dati una in care sa stabiliti un plafon de bun simt pentru demnitari? La ce-i poate folosi unui fost demnitar, care de obicei are si o varsta venerabila un astfel de palat? De sa platim noi pentru ca el sa huzureasca, dupa ce in timpul functiei si asa s-a bucurat de multe privelegii??? Sunt atatia oameni tineri si nu numai in Romania care nu au un acoperis deasupra capului, chiar asa “cutie de chibrit” cum spuneau unii la casele lui Ceausescu, dar aveau si nu stateau pe sub poduri, in parcuri, pe banci sau in corturi din carton… Multi dintre ei, au avut o casa, dar ramanand fara serviciu, fara bani, le-au fost vandute nemaiavand cu ce sa-si plateasca datoriile fata de stat si astfel au ramas oamni ai strazii. Credeti ca este corect, fata ce acei oameni carora li s-a furat viata si din oameni onorabili au devenit o paria a societatii??? M-ati putea catologa drept nostalgica, da, am apucat adolescenta pe timpul lui Ceausescu, dar cel putin atunci oamenii aveau serviciu, aveau case, aveau ce sa manance (chiar daca intr-o anumita perioada stateau la cozi, dar aveau congelatoarele pline) nu-ti era frica sa mergi pe strada, faceau uneori si 2 concedii pe an, aveau bani…Da nu aveau luxul de astazi, masinile, asa-zisa libertate ( daca-ti vedeai de treburile tale, nimeni nu avea nimic cu tine) tot cei cu bani “oculti”, care umblau cu “cioara vopsita” erau desidenti politici pentru ca desi aveau multe facilitati, tot erau nemultumiti si voiau si luna de pe cer…
    In rest, va doresc mult succes, putere si Bunul Dumnezeu sa va ocrtoteasca si sa treceti/ trecem cu totii cu bine ziua de 29…sa putem trai si munci linistiti.

  9. SARA July 26, 2012 at 5:25 pm #

    Adresa a fost facuta recent. Raspunsul este dat de Guvern. Concluzia, e vorba de o manipulare ordinara. Era dovada daca vedeam comanda sau contractul din perioada respectiva, nu scrisori recente, atat intrebarea cat si raspunsul sunt ale Guvernului, deci ale lui Ponta.

    • cristina July 26, 2012 at 6:10 pm #

      anul trecut cand se faceau renovarile si muncitorii de acolo spuneau ca pregatesc casa pt basescu cred ca ponta ii invatase ce sa spuna si i-a trimis si pe spp-isti sa o pazeasca asa de ochii lumii si filma si cu camera ascunsa. bravo ponta!

    • Andreea July 26, 2012 at 10:57 pm #

      Ai grija draga mea….maine vei fi “stransa” cu usa de catre sustinatorii infocati de aici daca=ti permiti sa vorbesti urat de mai marele nostru Prim-Ministru Ponta😀

    • Constantin C. July 27, 2012 at 7:50 am #

      Chiar nu vezi ca raspunsul e dat de RA.APPS la solicitarea secretariatului guvernului? In josul paginii semneaza directorul RAAPPS si nu primul ministru.Substartul e vizibil. Initial cladirea a fost folosita de elite pentru mese festive apoi dupa o perioada cladirea a fost inchisa pentru renovare la finalul careia fostul secretar general al guvernului si RA.APPS au cazut de acord ca cladirea sa fie mobilata (cca 560000lei) urmind sa fie destinata pentru un fost sef de stat ca resedinta de locuit dupa ce guvernul ar fi emis o ordananta de urgenta in 2014, Cum 2014 e anul in care Basescu ar fi terminat mandatul (bine ca il termina mai repede) reiese clar ca locuinta nu putea fi nici a lui Iliescu, nici a lui Constantinescu si cu atit mai putin al lui Ceausescu care alaturi de Basescu au fost singurii sefi de stat care au avut calitatea de presedinte al Romaniei.

  10. cristina July 26, 2012 at 5:54 pm #

    imi doresc sa vina mai repede ziua de duminica si sper sa nu regret ca ma aflu in tara mea, in tara noastra. nu vreau sa mai aud saraca tara bogata, oricum a doua parte nu mai este valabila demult dar sper sa aratam ca meritam ceva mai bun.

  11. cornelia July 26, 2012 at 6:53 pm #

    Mai multa umilire a acestui popor slabit din toate punctele de vedere ,nici ca se putea.
    Sper sa raspunda pentru tot ce au facut toti acesti detractionisti si iresponsabili ,dupa faptele lor,si sper sa se mearga la vot pentru a fi schimbat.

  12. dorian65 July 26, 2012 at 7:04 pm #

    Mai nea ma crezi un idiot?Chestia aia este data 26 iulie 2012.Dumneata chiar atat de idiot ma crezi?

  13. Domnule July 26, 2012 at 7:13 pm #

    Ma uit iar la Sinteza Zilei.

    Zice ceva de genul gard in gard cu vila Dante au dat unii 1 milion de euro.
    Pe mine nu ma mira nimic de vila Dante,era in patrimonul de stat, insa raman uimita cum de vecinii lui au vila de 1 mlilion de euro,bani particulari.

    Domnule Ponta, de unde au aparut milionarii dupa 1990?
    Adica toti am pornit de la acelasi nivel.
    Cum de unii au devenit milionari?
    Asta vi se pare Romania corecta?

    • NICU DIN ARDEAL July 27, 2012 at 9:08 pm #

      ERAU LA CONDUCERE UNELE DIN ACTUALELE PARTIDE DIN USL si acum arunca vina pe altii, ei nu stiu nimic ?????

  14. Antibăsist July 26, 2012 at 7:34 pm #

    Drept la speranţă
    Traiane, tu reprezinţi trecutul bine cunoscut, cel fără de speranţă şi, din acest motiv, nu te mai poţi întoarce la Cotroceni, ascunzându-te sub roba lui Zegrean. Dacă vei avea 7 milioane de voturi DA, vei sta cu capu ascuns ca un parazit în vilele comuniste! Cum vei media între puterile statului, atribuţie principală a preşedintelui? Românii şi, implicit, străini nu te mai băgă în seamă! Cu cine vei dialoga, cu BUBA-EBA-CNA? Mai bine ai proceda redând românilor dreptul la speranţă! Pa! Hai la referendum!

  15. Miron July 26, 2012 at 8:03 pm #

    In legea de functionare a asociatiilor de locatari, este prevazut ca deciziile care trebuie luate cu majotitate dar la prima convocare nu se atinge cvorumul de 50%+1, se amana sedinta si deciziile se iau la urmatoarea, cu majoritatea celor prezenti. Nu se poate aplica aceasta solutie si pentru referendum?

    • Adrian July 30, 2012 at 12:25 pm #

      Hai sa ne facem legi proprii care ne convin pe moment si ne pot fi folositoare.!!!!!!Nea Miron este costitutie care prevede deja modalitatea
      de a vota.In concluzie au pus deja altii coada la cirese.

  16. alabala July 26, 2012 at 9:56 pm #

    UNPR va trada!!!!

    Reprezentantii UNPR din sectiile de votare vor sustine invalidarea referendumului

    • MIHAELA July 27, 2012 at 5:59 pm #

      @ alabala
      Mai dai dracului si pe UNPR-istii astia, ca nici sustinatori nu mai au (sunt unele sondaje in care, la intentie de vot, ei intra la capitolul “altii” – nu untrunesc nici macar 1%). Cum dracu’ sa sustina in sectiile de vot invalidarea referendumului? Ce vor face, vor sta la usa si-i vor impiedica pe oameni sa intre la vot? Partidul asta s-a cam fasait de mult.

      • RODICA MANOLIU August 8, 2012 at 10:40 am #

        SUNTETI FOARTE SLABI SI FRICOSI. AVETI TOATA PUTERA IN MANA. DATI AFARA PE COVESI, MORAR, MELESCANU, ZEGREANU, SEF ANI SI PE TOTI BASISTII COCOTATI DE BASESCU . ASA A PROCEDAT BASESCU INCA DE LA INCEPUTURI . CAND SINGURA PREOCUPARE A FOST SA INTRODUCA DICTATURA. ACTIONATI FOARTE RAPID SI NU MAI TINETI CONT DE LEORBAIALA CELOR DIN AFARA CARE SUNT BOMBARDATI CU MINCIUNI DE SLEAHTA LUI
        BASESCU.
        PUNETI PE MINISTRUL DE EXTERNE SI PE PRESEDINTE SA LAMUREASCA OCCIDENTUL SI PE CEI DE PESTE OCEAN CA SUNT INTOXICATI CU MINCIUNI SI CA AMBASADORII LOR NU- SI FAC DATORIA , EI CUNOSCAND PE PERSONAJUL BASESCU CAT ESTE DE INTRIGANT PERFID SI NEAGREAT DE ROMANI.
        LASATI FRICA SI LASITATEA , SALVATI-VA SI SALVATI-NE .VOM FI RECUNOSCATORI LA ALEGERILE DIN TOAMNA . RODICA MANOLIU

      • dorian65 August 8, 2012 at 6:17 pm #

        Tu oare crezi ce spui stimata doamna?
        Spune-ti ,,salvati-va si salvati-ne” de la ce doamna?
        Vorbiti de ambasadorii tarilor straine la Bucuresti ca nu isi fac treaba,ce vreti sa ii expluzeze?
        Credeti ca Occidentul si SUA sunt dezimformate .Nu doamna acum au la dispozitie canalele prin satelit .A cred ca ganditi ca sunt fraieri si nu stiu Limba Romana?
        Nea Crinut cu basca rosie a spus ceva de demigrarea tarii cu agenturi platite la Antena 3 .Eu,cand ama auzit,mi-am adus aminte de Ceausescu in 1989 cand a pornit Revolutia din Timisoara.
        Sa aveti o viata buna!

  17. Adarian July 26, 2012 at 11:38 pm #

    Nu de resedinta de la vila Dante are nevoie basescu ,ci de un loc de veci !

  18. tiberiuretu July 27, 2012 at 1:07 am #

    D-le Ponta
    reactiile USL privind documentul semnat cu CNSC au fost f. proaste.Cred ca nu trebuia sa negati aceste obiective caci politizatea CCR si DNA reprezinta o problema reala.Sunt institutii care trebui fie depolitizate fie desfiintate.Nu trebuie ocolita aceasta preocupare extrem de justificata care are ca scop o justitie cu adevarat independenta.Actualele structuri juridice aservite politic nu au nici o credibilitate publica.
    Cum a fost posibila o asemenea gafa comparabila cu cea a vizitei la SOV ?

  19. Constantin C. July 27, 2012 at 7:26 am #

    Basescu a declarat la mitigul din Piata Revolutiei :

    ((((“Eu lupt pentru o Romanie europeana”))))

    Pai ia sa vedem ce inseamna o Romanie europeana:

    – spitale inchise.
    – un milion de firme priavte suspendate.
    – salarii si pensii reduse.
    – reducerea nivelului de trai .
    – alungarea unor investitori straini.
    – permiterea accesului unor analfabeti in CE.
    – intarirea politiei politice.
    – crearea unor discrepante uriase intre clasele sociale.
    – protejarea infractorilor (in 8 ani trebuiau sa fie toti la racoare).
    – umilirea poporului roman.
    Si mai sint o multime de “binefaceri”. Nu are rost sa continui . Dar daca asta inseamna Romania europeana, multumesc nu avem nevoie.Ati avut 8 ani la dispozitie sa demonstarti ca vreti sa faceti ceva pentru Romania.Dar va-ti batut joc de tara si de popor.Si acum in al 12-lea ceas faceti acelasi lucru. Sinteti as in domeniul dezinformarii. Ati invatat lucrul acesta in birourile Directiei a V-a.In mod special ati acaparat presa independenta. La ce bun sa va mai intoarceti in scaunul de la Cotroceni? Nu intelegeti ca 8 ani ati domnit degeaba? O demisie ar fi fost mai utila si demna. Nu se mai cheltuiau bani pentru un referendum care l-ati transformat in mascarada. . Oameni buni, iesiti la vot si spuneti DA.

  20. blogideologic July 27, 2012 at 8:38 am #

    În vreme ce preşedintele Traian Băsescu vituperează împotriva ideologiei naţionalismului românesc, împotriva USL-ului care l-a adoptat ca parte a Doctrinei Naţionale, USL-ul mergând acum pe linia Memoriei lui Dan Amedeo Lăzărescu şi a Pruncilor noştri quintesenţiali, vorbesc eu aici despre Petrache Poenaru şi Ioan Eliade Rădulescu, dar de ce să nu îl amintesc şi pe filosoful Vasile Conta ?, doamna Viviane Reding sprijină prin politica pe care o duce foarte activ, deci această doamnă Viviane Reding sprijină la modul cel mai concret naţionalismul economic din Luxembourg! Pentru că linia de politică macroeconomică stupidă trasată în ultimii ani de către „preşedintele jucător” Traian Băsescu a favorizat la modul indirect naţionalismul economic din Luxembourg promovat de către Viviane Reding. Astfel, marile companii de Net-Economie americane care trebuiau să delocalizeze în România, fiind deja în tratative începute, unele chiar în tratative avansate, cu IMM-uri noi româneşti care lucrau cu mult succes şi cu o caracteristică rapiditate de acţiune românească pe Internet, au poposit până la urmă în ducatul Luxembourg ! Aşa că imediat după 29 iulie 2012, orele 23 şi 1 minut, lui Traian Băsescu trebuie să i se deschidă un proces de subminare a economiei naţionale din România!

  21. Antibăsist July 27, 2012 at 9:07 am #

    Doamne scapă-ne de bezmetic!
    Cu dragoste votez DA la referendum pentru că „vreau o ţară ca afară!” Avem nevoie de un preşedinte şi nu de un comandant de pluton, sau de oricare ar fi. Cred că dl Antonescu nu va umili, dezbina, învrăjbi şi minţi pe români. Sper că va fi un preşedinte european. Doamne ajută şi scapă-ne de bezmetic!

  22. Sergiu July 27, 2012 at 9:54 am #

    Esti incorigibil, acealasi om miiiiiiic. Nu pot crede ca ai fost procuror, imi imaginam ca un astfel de om trebuie sa aiba o alt fel de croiala. Esti chiar atat de mic dl Ponta?????

    • mihaela carmen July 27, 2012 at 3:23 pm #

      MIC ESTI TU CA TII CU UN OM LIPSIT DE SCRUPULE CA bASESCU!

  23. Iulian Somacescu July 27, 2012 at 10:05 am #

    Este posibila revenirea d-lui Basescu la Cotroceni?

    La toate intrunirile publice d-l Traian Basescu „jucand profesionist”, obtine aplauze prelungite si aprobari cand intreaba retoric:
    – poate cineva sa-mi spuna macar un articol din Constitutie pe care l-am incalcat grav?
    NU-ul necontestat profesional de nimeni si aplauzele adresantilor ii permit d-lui Basescu sa justifice in mod „credibil si constitutional”, acuzatia „loviturii de stat”, cat si indemnul adresat populatiei de a nu legitima prin prezenta la vot, o asemenea „actiune antidemocratica”.

    Deoarece diferenta evidenta de profesionalism intre expertii celor doua parti risca sa-l readuca pe d-l Basescu la Cotroceni, cu consecinte imprevizibile pentru populatia Romaniei, sugerez liderilor USL sa gaseasca modalitatea de a transmite in mass media un raspuns adecvat la intrebarea retorica a d-lui Basescu, de tipul celui redat in continuare.

    D-l Traian Basescu a incalcat grav Art. 47(1) din Constitutie, care dispune:
    „Statul (care-l include in primul rand pe Traian Basescu in calitate de „sef al statului”, cum se autointituleaza) este obligat sa ia masuri de dezvoltare economica si de protectie sociala, de natura sa asigure cetatenilor un nivel de trai decent”.

    a)- Statul sub sefia (presedintia) d-lui Traian Basescu nu si-a indeplinit obligatia de a lua „masurile necesare pentru dezvoltarea economica, de natura sa asigure cetatenilor un nivel de trai decent”, asa cum il obliga art.47 din Constitutie.
    Dimpotriva, d-l Basescu, incalcand grav dispozitia constitutionala mentionata, in loc sa actioneze pentru utilizarea miile de specialisti cu experienta in proiectare la nivel mondial (existenti doar in societatea civila, nu in interiorul partidelor de guvernamant), pentru absortia celor peste 30 de miliarde euro nerambursabili, pusi la dispozitie de catre UE in scopul dezvoltarii economice (asa cum a procedat Polonia care a absorbit peste 93% din fondurile comunitare mult mai mari avute la dispozitie in aceeasi perioada), a facut presiuni asupra guvernului sa inglodeze tara in datorii de peste 20 miliarde euro utilizati in principal pentru imbogatirea prin frauda a sustinatorilor lui, care vor compromite nivelul de trai pentru actualele si viitoarele generatii de romani.

    b)- Statul sub sefia (presedintia) d-lui Traian Basescu nu si-a indeplinit obligatia de a lua „masurile necesare pentru protectia sociala, de natura sa asigure cetatenilor un nivel de trai decent”, asa cum il obliga art.47 din Constitutie.
    Dimpotriva, d-l Basescu, incalcand grav dispozitia constitutionala mentionata, in loc sa actioneze pentru consolidarea protectiei sociale de natura sa asigure pensionarilor, copiilor si cetatenilor aflati in nevoie, un nivel de trai decent, a facut presiuni asupra guvernului:
    – sa amputeze pensiile prin impozitarea declarata ilegala de catre Curtea Constitutionala, etc.
    – sa diminueze cu cca 50% (25% salariile simultan cu cresterea TVA cu 25%) veniturile profesorilor, doctorilor, politistilor si altor bugetari care presteaza aceeasi munca si platesc produsele si serviciile la aceleasi preturi cu omologii lor din zona euro, insa fiind platiti de guvernarea Basescu-Boc-MRU, de cca zece ori mai putin;
    – sa diminueze prin cresterea TVA cu 25%, puterea de cumparare a tuturor romanilor cu inca 25% , desi prin devalorizarea continua a monedei nationale stimulata de indemnurile publice ale d-lui Basescu, puterea de cumparare a romanilor era deja redusa de cca opt ori fata de cea existenta in UE, la un raport de productivitate globala doar de 1 la 2;
    – sa desfiinteze unitati spitalicesti absolut necesare populatiei expusa deja unor boli care disparusera de mult in Romania, precum tuberculoza, sifilisul, etc.;
    – sa diminueze pana la 6 lei , ratia alimentara zilnica pentru copiii aflati in asezamintele de protectie sociala.

    (Disputele de orice fel intre cei inteligenti si ceilalti, nu se termina de obicei in favoarea celor prosti dar multi! – cugetare de la Lapusneanu)

    • cmnlnr August 19, 2012 at 11:48 pm #

      Bugetari care te tin pe la ghisee cat vor ei si te plimba dintr-un loc in altul,si multi bugetari care pentru un loc in gradinite sau in alta parte daca nu le dai pliculetul nu te baga in seama.

  24. Asterisc July 27, 2012 at 10:45 am #

    @Sara
    Hai să acceptăm că hîrtiile pot fi fabricate. Dar realitatea obiectivă, adică vila respectivă cu toate dotările respective sunt obiecte palpabile! Lucrările acelea nu au fost făcute în ultimele două luni! Puteau ele fi făcute fără ştirea Guvernului Boc? Cu siguranţă nu vom găsi semnătura lui Traian Băsescu pe vreo comandă, dar Guvernul Boc ştia bine, ca noi toţi, care preşedinte va urma la rînd să primească o vilă după terminarea mandatului.

    • zep July 30, 2012 at 7:54 pm #

      Asterisc, esti acelasi cu palarie de cardinal??

  25. Antibăsist July 27, 2012 at 11:18 am #

    La groapa de gunoi a istoriei!
    Votez DA la referndum pentru ca Moroiul şi BUBA lui zombiotică de Strigoi să nu se mai întoarcă de la groapa de gunoi a istoriei!

  26. ionut matias (@ionutk9) July 27, 2012 at 11:33 am #

    domnule prim ministru al Romaniei Victor Ponta, de cate ori trebuie sa va scriu? ce faceti cu noi persoanele cu handicap? v-am atras atentia ca nimic bun nu s-a mai intamplat cu indemnizatia noastra de la ultima sedinta de guvern a lui Calin Popescu Tariceanu. a dat el atunci o indexare si nimic niciodata nu s-a mai intamplat. o sa va scriu toata viata mea de acum incolo cat veti mai fii prim ministru. al Romaniei faceti ceva domnule Ponta dati-mi 10 lei in plus ca sa nu mai fie 390 de lei sa fie 400 sute pentru ca ar fii timpul si pentru ca asa este firesc. vi se pare ca cer mult? mie nu!!! eu inteleg ca regimul anterior a procedat cum a procedat dar de la dumneavoastra ma asteptam la mai mult dar se pare ca nici pe dumneavoastra nu va preocupa durerea mea (noastra) pacat. mare mare pacat. oricum nu cititi dumneavoastra asta va doresc viata buna sincer

    • dorian65 July 27, 2012 at 5:32 pm #

      Ati spus ca ati asteptat o sa mai asteptati ca nea prim minstrul este ocupat cu alte treburi.Asteptati iesirea din sistem.

  27. Totedati Urechilă July 27, 2012 at 1:11 pm #

    nu vă fie frică! că băsescu picăăăă!

    e sigur! garantat 100%! problema cvorumului de 50% din alegătorii înscriși pe liste nu e decît un pipe dream al marinelului cel mincinos!

    se poate rezolva atît de simplu! fără să se încalce nici o lege! nu trebuie decît ca duminică, cu 2-3 ore înainte de sfîrșitul referendumului dacă e pericol să nu fie întrunit cvorumul, să se anunțe, deloc întîmplător, că dacă e necesar se va prelungi cu încă o zi referendumul!

    și mincinosul marinel e ko! ce mai poate face? să țipe că e lovitură de stat? că e încălcată voința poporului!? PRIN REFERENDUM!? lol!

    în ultimele zile și-a dezvăluit adevărata față … capacitatea de a minți a individului toxic băsescu e fenomenală! deabia acum ne dăm seama cum ne-a mințit și manipulat! tehnologia manipulării sa desfășurat în toată splendoarea ei, și de data asta sa limpezit inclusiv zona mass-media!

    vectorii portocalii de manipulare a opiniei publice s-au descoperit pentru că n-au mai putut face pe obiectivii și independenții! la faza cu îndemnul de neprezentare la vot au executat ordinul fără perdea, fără nici un fel de acoperire informativă! nu mai era timp de împachetat frumos bomboana otrăvită a manipulării grosolane …

    cît înțelege cinstitul băsescu din democrație sa văzut mai limpede ca niciodată! faptul că ultima linie de rezistență portocalie e nici mai mult nici mai puțin decît pretenția că toți cei care nu votează sunt de partea lui și împotriva USL e jenantă și scabroasă dar totuși reală! nici o urmă de conștiință, ordinul se execută! la fel ca în vremea guvernării boc cînd în loc să își sprijine premierul sau să susțină legile pedeliste preferau să stea în bănci! la ordin!

    acum vor ca electoratul să facă la fel! să fie la fel de portocalii ca ei! incredibil!

  28. guvi July 27, 2012 at 1:55 pm #

    Iulia | 27 Iulie 2012 12:17

    Buna ziua

    La SC NEMO PROD COM IMPEX SRL Str. Unirii nr 11-13, Magurele, judet Ilfov
    Tel.: +4 (021) 9392 s-au facut liste numele tuturor angajatilor si au fost obligati sa predea buletinele de identitate pe motiv ca li se vor intocmi diverse acte aditionale si li se vor inapoia luni sub amenintarea ca cei care nu dau buletinele vor fi dati afara.

    Va rog sa interveniti!

  29. i.nicolae July 27, 2012 at 3:53 pm #

    Pe mine o sa ma convigeti sa mai votez cu PSD atunci cand :
    -toti parlamrntarii vor renunta la imunitatea parlamentara (la noi este o nemernicie)
    -traseistii parlamentari scosi in afara oricarui partid (sa ramana independenti toata viata lor)
    -reziliati acordurile cu profitorii,ciolanistii (vezi UNPR;UDMR;liderii nationalitatilor conlocuitoaresi IUDELE din diferite partide.Astia nu au mama nu tata vad numai ciolan atat.
    -atunci cand PSD renunta la boicot in parlament (noi va trimitem acolo sa votati nu sa fugiti de raspundere) votul poate fi pentru ,contra sau abtinere,asa se voteaza in tarile civilizate nu cum se intampla la noi (si mai aveti pretentia sa nu fie boicotat referendumul).Ia amintitiva cat timp sa scurs de la ultimul boicot al PSD
    -atunci cand toti parlamentarii care lipsesc mai mult de trei zile de la lucrarile parlamentului sau nu participa la sedinte vor fi dati afara.Asa se intampla cu noi care muncim la privat si va platim pe voi.
    Nu voi alege niciodata un presedinte care are cele mai multe absente din parlament.Chiulim pe banii cui ?
    -ati ridicat in rang pe transfugii din PDL.Ce este astea domnule Ponta.Poate il puneti pe OPREA ministru al apararii.abia asteapta saracutul la cate servicii a adus PSD-ului.
    Sunt scarbit de politicienii di Romania si de politica lor.Voi taia tot de pe liste in speranta ca marioneta UDMR sa nu atinga pragul.Astia au fost in toate guvernele,ma intreb cand au fost corecti.Au fost 7 ani cu Basescu iar acum nu le mai convine.Sobolanii fug primii cand corabia se scufunda.
    In lupta voastra oarba dupa putere ati adus tara in pragul falimentului. Daca as putea v-as schimba pe toti.Nu meritati sa conduceti o tara. Cu cine v-as schimba ?Cercetati blogul domnului Nastase.

    Sa auzim de bine.

    noi

  30. Walt Disney July 27, 2012 at 4:19 pm #

    Domnule Premier,

    Vă supun atenției un aspect care trebuie obligatoriu cunoscut de către susținătorii europeni ai lui TB. Președintele suspendat a susținut aseară într-un interviu la OTV că acțiunea opoziției prezintă aspecte ilegale, cade sub incidența codului penal, iar cei responsabili vor răspunde în Justiție. De asemenea, domnia sa a specificat în mod direct că cetățenii care se prezintă la vot susțin această acțiune ilegală, adică un fel de complicitate la aspecte penale. Bănuiesc eu că domnia sa este exclus de la această complicitate, chiar dacă se va prezenta la vot. Aceasta este o amenințare directă la adresa cetățenilor pe care îi reprezintă și o tentativă de intimidare odioasă. Vă rog să cereți colegilor să consulte acest interviu.

    Spuneați aseară la Sinteza zilei că aveți dificultăți în a le explica unor români că trebuie să participe la vot. Eu un am nimic împotriva celor care vor veni să voteze cu TB, este opțiunea lor. Îmi provoacă greață cei care susțin că un se vor prezenta pentru că este singura variantă în care câștigă TB. Într-o țară în care 30% nu votează niciodată, nu au acces la o secție sau figurează eronat pe liste, este evident că acești români acceptă că neprezentare lor la vot + Merkel, poate impune voința lor, o minoritate, unei majorități covârșitoare a românilor. Asta demonstrează că ei sunt niște mici dictatori ratați și nu au înțeles nimic din democrație. E absolut respingătoare această atitudine și ignoranța de a lua democrația drept o garanție, când în realitate este un sistem obținut după mii de ani de evoluție și nenumărate sacrificii.

  31. Theodora July 27, 2012 at 4:44 pm #

    Asta este Basescu Traian.
    Isi aranja vila din banii statului … 1 milion de euro …. in timp ce inchidea scoli si spitale, romanii bolnavi de cancer nu aveau morfina si suportau dureri de neimaginat sau mureau in fata spitalelor inchise.
    Traiesti bine? Uniti putem scapa de el!
    Demite-l! Voteaza pentru demitere la referendumul din 29 iulie 2012!
    http://theodora0303.wordpress.com/2012/07/24/niciodata-presedintele-unei-tari-europene-nu-a-facut-atat-rau-pentru-tara-unde-a-fost-ales-presedinte-cum-a-facut-presedintele-suspendat-basescu-traian/

  32. Theodora July 27, 2012 at 4:47 pm #

    Mergi la referendum pe 29 iulie si voteaza DA! Se decide soarta ta, a familiei tale, a prietenilor tai!
    Hai ca se poate!
    Referendumul este procesul de consultare directa a cetatenilor asupra unei situatii de importanta nationala.
    Un referendum NU ARE CUM SA FIE LOVITURA DE STAT!!!!
    Ziua de 29 iulie 2012 este ziua adevarului, ziua in care noi romanii vom inlatura regimul Basescu.
    Basescu este un pericol pentru democratia si statul de drept din Romania.
    Votati DA la la Referendumul din 29 iulie 2012!
    http://theodora0303.wordpress.com/2012/07/21/mergi-la-referendum-pe-29-iulie-si-voteaza-da-se-decide-soarta-ta-a-familiei-tale-a-prietenilor-tai-hai-ca-se-poate/

  33. Theodora July 27, 2012 at 4:50 pm #

    ROG BASARABENII CARE AU CETATENIA ROMANA SA SE PREZINTE LA VOT!
    ROMANII DIN TARA AU NEVOIE DE VOTURILE VOASTRE!
    FRATILOR NU VA MAI LASATI PACALITI!
    MERGETI LA VOT SI VOTATI DA!
    NU NE MAI CONDAMNATI LA O VIATA IN INFERN CUM ATI FACUT LA ALEGERILE DIN 2009!
    VISUL ROMANILOR DIN TODEAUNA INCA NU S-A IMPLINIT SI POATE VOR MAI TRECE ANI PANA SE VA IMPLINI!
    LASATI-NE SA VA IUBIM SI SA VA RESPECTAM!
    BASESCU NU VREA BINELE ROMANILOR INDIFERENT UNDE LOCUIESC EI!
    BASESCU ESTE UN SECURIST COMUNIST CARE A PUS STAPANIRE PE APROAPE TOATE PUTERILE DIN TARA.
    BASESCU ARE TENDINTE DICTATORIALE
    AM SCAPAT DE CEAUSESCU ON 89 SI AM DAT DE UNUL MULT MAI RAU.
    BASESCU SI-A BATUT JOC DE PENSIONARI, DE TINERI, DE MEDICI, DE ARTISTI, DE ZIARISTI… DE TOATA LUMEA.
    IN TIMP CE 5 MILIOANE DE ROMANI AU AJUS IN PRAGUL SARACIEI EL, FAMILIA SI ACOLOTIILOR LUI SE IMBOGATESC.
    VA ASTEPT LA VOT FRATILOR!
    FITI ALATURI DE NOI!
    CU DRAG
    TATIANA

  34. Vasile Roaita July 27, 2012 at 7:23 pm #

    Am plecat in concediu pe 01. iulie; intr-un loc linistit, fara tv, fara radio, fara stiri…
    informatiile le-am primit prin telefon! putine, oricum…

    daca mai stateam cateva zile, m-as fi intors in era postbasescu…

    ma mir ca nu s-au actualizat listele electorale in conformitate cu numaratoarea recenta…

    in fine; cred ca droaia de pedelisti care au devenit uselisti, unii cu functii, nu vor juca o cacialma…si vor aduce oamenii la vot.

    teoretic, dupa evadarile postalegeri, pdl mai controleaza 15-20 % din electorat…
    alti 15-20% sunt in liste dar nu si in realitate….

    marja de siguranta este foarte mica!
    sa asteptam orele de final, de duminica….

  35. Victor July 27, 2012 at 8:44 pm #

    D-lor, vad ca unii (multi) nu sesizeaza un aspect clar ca lumina zilei in adresa de la RAPPS, din care se deduce clar ca destinatia vilei Dante, era Basalaul. In adresa se scrie clar ca, vila era destinata drept locuinta unui “VIITOR FOST PRESEDINTE AL ROMANIEI”, iar guvernul urma sa intreprinda demersurile necesare in 2014. Cine urma sa devina in 2014, un “viitor fost presedinte al Romaniei”, nu chiar Basescu ?
    Nu-i mai includeti aici pe Ceausescu, Iliescu si Constantinescu caci ei sunt FOSTI PRESEDINTI AI EOMANIEI, nu “viitor fost presedinte”.
    Haideti cu totii la vot, sa ii dam lui Base-n bot ( trebuia sa scriu rat, dar nu rima !).

  36. Constantin C. July 28, 2012 at 4:20 am #

    Domnule Ponta. In editia online a ziarului Evenimentul Zilei apare un titlu cu litere mari care suna asa:

    “ROMÂNI, NU IEŞIŢI LA VOT! NU LEGITIMAŢI LOVITURA DE STAT”
    Presedintele suspendat, desi ar trebui sa tina seama de Constitutie sustine acelasi lucru.

    Am constatat ca ati observat ca se incalca ART 52 din Legea Referendumului care suna asa:

    ART 52/1: “Impiedicarea prin orice mijloace a liberului exercitiu al dreptului de a participa la referendum se pedepseste cu inchisoare de la 6 luni la 5 ani si interzicerea unor drepturi.”

    Ceea ce fac cei de la EVZ, care sustin din plin boicotul referendumului, incalca vadit acest articol de lege folosind propriul ziar pentru impiediacrea prezentei oamenilor la vot.

    Nuanta pe care am sesizat-o este urmatoarea. Desigur orice cetatean ca individ e liber sa mearga sau nu la referendum. Insa ca o publicatie care se considera ziar independent sa indemne fatis la neprezentarea la referendum , un drept sustinut de Constitutia Romaniei, se transforma in incalcarea legilor statului roman. E valabil si pentru presedintele suspebdat care in calitatea sa trebuia sa sustina si nu sa combata acest referendum.

    In calitate de cetatean al Romaniei sper ca dupa referendum sa dati curs cerintelor art 52 din Legea Referendumului.Si sa aplicati legea atit in cazul publicatiei EVZ cit si pentru ex presedintele Basescu. Caci o tara nu se conduce dupa bunul plac.

  37. salut! July 28, 2012 at 4:38 am #

    Character is more than a medal.
    Mi-a placut ce-a zis tipul ala din comitetul olimpic. Dealtfel tribunele n-au aplaudat niciodata mai mult decat cand tot el a zis multumesc voluntarilor care au ajutat.

  38. blogideologic July 28, 2012 at 8:28 am #

    Teama reală a suedezilor este … http://www.romanialibera.ro/actualitate/europa/mae-ingrijorat-de-declaratiile-ministrului-suedez-pentru-afaceri-europene-271791.html faţă de rapiditatea şi exactitatea românească în coordonare şi acţiune. Deci …, nu cumva „rumânii” ăştia îşi vor apăra mai bine bogăţiile lor naţionale ? Cam la fel au fost eliminate şi sovromurile. Suedezii au deja pregătite o mulţime de „vechi” revendicări băneşti faţă de noi. Cine le garantează că vor fi plătite ? Doar Traian Băsescu.

  39. blogideologic July 28, 2012 at 11:46 am #

    De ce tac Manuel Barroso şi Viviane Reding ? Viktor Orban : “Sperăm că nu va fi nevoie să introducem un nou sistem în locul democraţiei, dar avem nevoie de noi sisteme economice, şi de noi idei” http://www.romanialibera.ro/actualitate/politica/viktor-orban-sper-ca-nu-va-fi-nevoie-de-instaurarea-unui-nou-sistem-in-locul-democratiei-271766.html

  40. R July 28, 2012 at 2:26 pm #

    Domnule Ponta,

    Sunt cetatean roman cu domiciliul in strainatate. Avand doua cetatenii, nu am avut nevoie sa-mi reinnoiesc pasaportul romanesc care se intampla sa fie expirat. Nu am niciun act de identitate romanesc cu care pot vota, desi as fi vrut sa o fac. Totul pare relativ firesc (pana la un punct insa dat fiind ca votul ar trebui sa fie gratuit si nu conditionat de niste taxe consulare, pe care le-as plati fara probleme daca as avea suficient timp sa pot reinnoi pasaportul dar pe care altii ar putea sa nu doreasca sa le plateasca), dar prin decizia CCR fara voia mea particip la cvorumul necesar suspendarii. Ba chiar, daca inteleg bine aritmetica imbecila a lui Basescu&co, sunt contabilizat printre cei care s-ar disocia de “lovitura de stat”. Doua lucruri as vrea: 1. Daca cineva de aici stie in ce masura se poate vota folosind alte acte – sa zicem certificat de nastere plus pasaport expirat…, i-as fi recunoscator. 2. Daca nu se poate, puteti folosi astfel de exemple pt a explica de ce cvorumul in primul rand si folosirea listelor electorale permanente in al doilea rand sunt anti-democratice. Va doresc un weekend placut🙂

    R

  41. blogideologic July 28, 2012 at 3:43 pm #

    Bizar (sau nu ?), dar iată că Traian Băsescu şi Viktor Orban transmit la acest moment practic acelaşi mesaj către populaţia României ! Traian Basescu: “Nu mergeţi la vot, nu fiţi părtaşi la această ilegalitate!” http://www.romanialibera.ro/actualitate/politica/live-text-traian-basescu-nu-mergeti-la-vot-nu-fiti-partasi-la-aceasta-ilegalitate-271785.html Viktor Orban : “Aş dori să urez românilor şi maghiarilor din România să aducă decizii bune, adică să nu ia nici o decizie, ceea ce mâine (duminică) este o posibilitate.”

  42. ovidiu July 28, 2012 at 6:26 pm #

    nici nu era nevoie sa se insiste prea mult cu aceasta vila Dante. era clar din start ca este pentru un maniac grandoman. daca se vrea o mobilizare la vot a romanilor(care trebuie sa recunoastem ca, in majoritate, in momente cheie, sint ori lasi ori indiferenti) trebuia difuzat Aliodor Manolea la “vorbe grele” la ore de audienta maxima. poate in combinatie cu un interviu: “Dana Saftoiu si motivele ei” de lehamite. asta fiindca pe orice roman il macina mai mult dispretul conducatorului decit indiferenta lui.

  43. ovidiu July 28, 2012 at 6:36 pm #

    DA Teodora. el este un pericol, nu pentru democratie neaparat. am trait si fara democratie si am razbit(oricum nu mai vreau asa) dar individul este un pericol pentru mine si urmasii mei. nici eu nici urmasii mei nu-i apartinem astui las. nu poate fi stapin pe sufletele noastre, nici el, nici infractorii si tirfele din jurul lui. ar fi o mare nedreptate ca aspiratiile celor care voteaza sa nu ia fiinta din cauza indiferentilor care stau acasa. le respect parerea tuturor. tuturor celor care si-o exprima prin vot si asta fiindca nu mai vreau nicicum un guvern boc 7!!!

  44. blogideologic July 28, 2012 at 6:38 pm #

    Tokes Laszlo : “Preşedinţia temporară a lui Crin Antonescu ne amărăşte inimile”; “în maniera cea mai scandaloasă, forţele post-comuniste pseudo-liberale ajung la putere în România” ; “este aroganţă neruşinată afirmaţia lui Victor Ponta că secuimea nici nu există.” http://www.romanialibera.ro/actualitate/politica/tokes-post-comunistii-ajung-la-putere-in-romania-271821.html

  45. Vasile Roaita July 28, 2012 at 9:52 pm #

    Gelu Vlasin a fost decorat, de curand, de Traian Basescu.
    Asta nu l-a impiedicat sa publice comentariul urmator…

    http://reteaualiterara.ning.com/profiles/blog/show?id=1971741%3ABlogPost%3A1602114&xgs=1&xg_source=msg_share_post

    MODELUL PRESEDINTELUI, MODELUL DEMNITARULUI
    Postat de Terezia Filip în Iulie 26, 2012 la 2:53pm

    Argumentam cuiva, deunăzi într-o discuţie, că nu-i neg preşedintelui, deja demis, inteligenţa, perspica-citatea, flerul politic, spontaneitatea, o anumită forţă a personalităţii, ci deprinderea de-a eticheta semeni, adversari, jurnalişti, oameni politici, de-a deforma adesea realitatea în favoarea sa. Consider a fi preşedinte, o demnitate publică mai presus de impulsivităţi reactive de moment, indiferent prin ce situaţii e silit să treacă cel în cauză. A fi preşedinte impune un comportamment neutral, o prestanţă şi o distincţie a comunicării fermă şi argumentată, o atitudine care persuadează fără trucuri şi captivează fără ostentatie. A fi preşedinze obligă pe cel în cauză la a deprinde respectul semenilor şi al opiniilor, chiar inconvenabile, al dreptului la alteritate şi diversitate. Auzind adesea de reacţiile prea personale ale preşedintelui, credeam că nu-şi fac treaba consilierii. O consiliere bună îi implică egal şi pe cel ce-o oferă şi pe cel vizat, iar în democraţia reală nici chiar preşedintele nu se poate dispensa de acesta, nici el nu ştie şi nu stăpâneşte în totalitate situaţiile, datele, soluţiile. E, în fond, o problemă de deontologie a acestei înalte demnităţi statale, întrucât preşedintele nu e o persoană, ci o instituţie. Aş vedea necesară formarea omului politic, într-o şcoală anume destinată demnitarilor. O educaţie strictă şi specific destinată le-ar putea crea aspiranţilor la demnităţi publice, ceea ce nu pot asigura connsilierii – deprinderi şi capacităţi de-a fi rezervaţi în momente acute, de-a se abţine de la reacţii şi impulsuri personale, ca de pildă, să se înfurie, să se supere, să jignească, să califice, să-njure ori să lovească, un copil sau pe altcineva, “să dea un cap în gură” unuia etc. Din păcate, scena noastră politică ne-a prezentat mereu, nu atât demnitari şi personalităţi de forţă, ci jucători antrenaţi în confruntări care, în loc să fie exemple de dispută la nivel înalt, erau spectacole ieftine, mahalagism politic, în care opinenţii se ofensau de zor, închipuindu-şi că dezbat şi argumentează. Campania din Franţa acestei primăveri a oferit celor atenţi, înfruntări tari, care, deşi tensionate, precum cea dintre Sarkozyi şi Hollande, s-au derulat captivant şi demn, cu fiecare problemă pusă-n discuţie, cu fiecare opinie exprimată de candidaţi. Nu puterea tonului, nu atitudinea ieşită de sub control, nu bruiajul adversarului, ci argumentaţia inteligentă, net exprimată şi elegant formulată au dat un spectacol politic şi intelectual de ţinută. Aceasta necesită desigur, o conduită politician puternic, educat anume şi apt de-a primi adevărul în faţă, fără a se clătina sau a acţiona reactiv. Cetăţeanul român de azi, de rând ori de elită, şi-ar dori, cu siguranţă, în fruntea statului, inşi pe al căror cuvânt să poată conta, pe care să-i respecte şi urmeze, să creadă în ei şi când ţara e în criză. În mentalul nostru public s-a produs însă o mutaţie gravă în ce priveşte modelul carismatic al omului politic – o periculoasă răsturnare de valori ce ameninţă să ne dea peste cap până şi viitorul, căci devenim – nu-i aşa? – ceea ce suntem capabili să proiectăm cu mintea. Istoria, ştim, se construieşte după tiparul mental al celor ce-o trăiesc şi o ghidează. În imaginarul nostru colectiv predomină tiparul comportamental al omului politic fără clasă, fără distincţie şi respect pentru semeni, pentru adevăr şi legi, un ins abil ieşit din etica bunului simţ, superior prin poziţie nu prin valori, care ştie tot şi poate orice. Reminescenţă veche, de regim totalitar. Când vede la tv ori în realitate, un personaj public vorbind normal şi comportându-se civilizat, pe Crin Antonescu bunăoară, care nu sfidează, nu râde, nu ameninţă, nu jigneşte, cetăţeanului nostru mai că nu-i vine să creadă şi să accepte că omul politic de vârf poate fi un ins normal, respectuos, civilizat, de bun simţ. Nu, fiindcă tiparul carismatic al demnitarului a fost viciat tocmai modelele din vârful vieţii publice a ultimilor ani, încât s-a ajuns la percepţia pe dos a valorilor. Cine nu afişează aroganţă şi superioritate, nu face paradă de puterea şi de poziţia sa, cine nu-şi umileşte semenii şi adversarii, cine nu e cinic şi zeflemisitor riscă să pară fragil şi, chipurile, ineficient, în timp ce tupeul, minciuna, persiflarea, aroganţa şi abuzul sunt semnele insului puternic, bun să conducă. Astfel, privind anormalul ca firesc, viclenia ca inteligenţă, valorile ca deficienţe, ajungem să admirăm ce de condamnat şi să ultragiem ce merită atenţie şi respect. Ghidaţi de un astfel de tipar mental, mergem sigur spre eşec, nu degrabă vom ieşi din criză. Ce-i de făcut? Puţin: de schimbat modelul ce ne-a deformat mentalul public, înlocuindu-l cu unul specific democraţiilor autentice – al demnitarului definit de valori şi principii, apt să ghideze ţara prin orice fel de criză.
    Terezia Filip

  46. lkdjshfhdjasgshd July 28, 2012 at 10:12 pm #

    O sa avem carnaval in fiecare zi daca nu vin romanii la vot?

    • NICU DIN ARDEAL July 29, 2012 at 9:12 pm #

      TARA ASTA E TOT UN CARNAVAL, ASA CA NU E CEVA DE MIRARE.PACAT CA LA ACEST CARNAVAL UNII MANANCA ,SE DISTREAZA SI BEAU SI ALTII PLATESC

  47. justitiaru July 28, 2012 at 10:38 pm #

    D-le Ponta dv si tutturor blogerilor mult succes la referendum.

  48. justitiaru July 28, 2012 at 10:41 pm #

    D-le ponta va urez dv si tuturor blogerilor mult succes la referendum.Sa luptam pana la ora 23 sa mai aducem pe inca cineva la vot :ruda,prieten, vecin ,trecator inalnit aleator.
    Cu multa credinta si dragoste vom reusi
    Asas sa ne ajte Dumnezeu !

  49. justitiaru July 28, 2012 at 11:58 pm #

    D-le Ponta
    Jos palaria pentru modul in care actionati in ultima vreme ,.Campania a fost f. buna,dusa cu nerv si determinare,,cu agresivitate.Tineti-o tot asa.! Numai asa veti putea elibera tara de mafia portocalie

  50. Constantin C. July 29, 2012 at 4:05 am #

    Ceva nu este in regula cu populatia cu drept de vot. Comform ultimului recensamint din 2011 Romania are o populatie de 19 milioane de locuitori (incluzind si pe cei ce lucreaza afara)din care 4,5 milioane de copii pina in 14 ani.. Daca am adauga si segmentul de adolescenti intre 14 si 18 ani probabil ca numarul real al celor cu drept de vot nu ar trece de 14 milioane de votanti. Cum s-a ajuns la 18 milioane de votanti e un mister. Sper ca in liste nu sint trecuti si cei de genul lui Pacepa sau ma rog. Astia nu pot avea drept de vot deoarece nu sint arondati la sistemul fiscal din Romania.

    • NICU DIN ARDEAL July 29, 2012 at 9:09 pm #

      i-au inmultit ei peste noapte sa fie siguri ca pun mana pe ciolan si sa vezi dupa aceea : ce ne-a facut BASESCU e nimic pe langa ce o sa ne faca ei {VEZI CURSUL LEU-EURO}!

    • Constantin July 29, 2012 at 10:07 pm #

      Nu inteleg de ce va mirati.Parlamentarii si-au taiat singuri craca nedorind sa se publice rezultatul recensamantului pentru a nu fi nevoiti sa micsoreze numarul de parlamentari drept consecinta a scaderii populatiei in Romania.V-am dat explicatia crezandu-va pe cuvant ca sunteti sincer cand va exprimati nedumerirea.

  51. Proprietar July 29, 2012 at 8:08 am #

    Pastorala berbecuţului plieşuv
    Astăză, DA, punem berbecul cel gras la proţap şi înţărcăm berbecuţii pleşuvi şi obezi de la ţâţa sleită. De mâine, oile la brânză!

  52. cezara July 29, 2012 at 1:59 pm #

    D-LE MINISTRU NU STIU DACA CITESTI MESAJELE IN F ZI .PTR CA CEI CARE SCRIU SUNT ROMANI .ESTE UN LUCRU F BUN CUM AI INCEPUT .DACA BANII PUBLICI AI ROMANILOR AU F CHELTUITI FARA RUSINE SI FARA BUN SIMT SAU RESPONSABILITATE TE ROG SA FACI IN ASA FEL SA ECUPEREZI ACESTI BANI SI SA LE FACI DOSARE PENALE VINOVATILOR.NU SE POATE SA NU FIE CINEVA IN ROMANIA CAEUIA SA-I PESE DE CE SE-N TAMPLA CU BANUL PUBLIC SI CU TARA .ASTEPT UN SEMN CA AI CITIT MESAJUL MEU .STIU CA ESTE MULT CEA CE CER DAR CRED CA NU ESTE IMPOSIBIL .CU MULTUMIRI .UN ROMAN NECAJIT.

  53. cezara July 29, 2012 at 2:03 pm #

    DESCOPERA ACESTI IMPOSTORI CARE AU JEFUIT ROMANIA .SI FA-I SA PLATEASCA SI LAPTELE CE L-AU BAUT

  54. Black Rose July 29, 2012 at 2:43 pm #

    Eu am votat! Faceti-o si voi.Dureaza trei secunde,dar efectul unui astfel de gest poate dura o intreaga viata.Exercitarea acestui drept este de esenta democratiei.Fac un apel catre femei, care au luptat secole pentru a avea acest drept, sa si-l exercite!Pentru viitorul bun al vostru si al copiilor vostri!

    • Constantin July 29, 2012 at 9:50 pm #

      Wither Rose,chiar nu mai inteleg nimic.Pana la urma se poate vota in 3 secunde sau nu?Ca din spusele USL in 2009 a fost fraudat votul diasporei din Paris pentru ca in nici intr-un caz nu s-a putut vota in cca 12-13 secunde de catre o persoana.Pasarea pe limba ei piere!

  55. Cetăţean responsabil July 29, 2012 at 3:00 pm #

    Unde se ascunde berbecul gras? Se fereşte de privirea zombiotică de la geamul lui Lăzăroiu ? Ce fac berbecuţii obezi, care nu se mai satură de ţâţa filozofală a păşunii serile? Îşi mută conturile în bănci străine, contemplând la nemurirea cursului de schimb? Atenţie, eu sunt cetăţeanul responsabil DA şi, începând de astăzi, sunt hotărât să urmăresc şi să trag la răspundere toate animalele păşunii politice, după comportamentul şi faptele lor, aşa cum face orice bun gospodar!

  56. vecaterina July 29, 2012 at 3:14 pm #

    Si daca a amenajat o vila sapoata locui in ea dupa ce scapa de nebunia din politica, care e problema?

    • zep July 30, 2012 at 8:13 pm #

      Pentru ca nu-i corect. Deja mai are o casa in Mihaileanu, deja a mai avut o casa donata fiicei. Toate date de catre stat.
      Chiar daca e presedinte, tie ti se pare firesc ca statul sa-ti dea 3 case? Sau sa-ti dai tu insuti, ca tot spune EL ca reprezinta statul

  57. yes July 29, 2012 at 3:45 pm #

    Dle Ponta v-ati gandit ce se va intampla de maine cu politicienii usl daca nu se valideaza referendumul?

    v-ati gandit care va fi soarta ROMANILOR de maine daca nu se va valida referendumul?
    PRIMARII ASTIA USL DORM PE BANII ROMANILOR.?

    SA MOBILIZEZE LUMEA LA VOT

    TREBUIE SA COMPENSAM NUMARUL MARE DE MORTI DE PE LISTE. LA SECTIILE DE VOTARE NU SE DORESTE SA SE AFLE LA BEC CA SUNT MORTI PE LISTE

    MAMA MEA A MURIT IN 1977 SI APARE PE LISTE SI ARE SI CNP

    asta pentru ca J………ele de la PPE din UE ne-au impus cvorum

    Trebuiau dati afara portocalii din functii . mai sunt o multime de ………….pdliste

  58. balbeck July 29, 2012 at 3:47 pm #

    La Centrul Comercial “La Strada” de langa Gara Tiburtina(Roma, Italia),persoanele erau indemnate sa puna stampila pe “NU”.
    USL ce poate face?Se fura in Italia.

  59. dacul July 29, 2012 at 4:41 pm #

    Domnule Ponta ,poti explica provenienta a cea ce promiteti, “galetile de lapte si miere”?
    De unde acesti bani ,sau marim salariile astazi si maine crestem artificial €/leu ?
    De ce trebuie intotdeauna sa se amestece rusii in treburile noastre ?Oare nu este dea ajuns cat am suferit din cauza lor ?

    http://xdangels.com/lapte-si-miere/

  60. Vasile Roaita July 29, 2012 at 5:39 pm #

    Romani, iesiti din casa!
    Veniti la vot!

    Suntem de rasul curcilor daca nu se strang 9200 mii de voturi!

    Recunosc. M-am saturat sa pierd corect!

  61. blogideologic July 29, 2012 at 6:30 pm #

    Birocraţia din UE (focalizez special asupra numelor Manuel Barroso & Viviane Reding) şi actualul ambasador USA în România nu înţeleg absolut nimic din ideologia naţionalismului românesc care ne-a permis să ieşim din epoca fanariotă, şi a creat condiţiile ca să devenim o naţiune modernă. Repet, la adresa lor, ceea ce am mai spus aici pe blog. Jeffersonianismul american şi naţionalismul românesc au incorporat de la naştere exact acelaşi nucleu prudenţial ca un acquis de modernitate : Ideologia primară, denumită astfel de către Antoine Destutt de Tracy. Dar grupul de ideologi primari francezi nu se limita la această singură persoană, ci număra câteva generaţii. În acest context al votului nostru de la referendum, trebuie să amintesc numele matematicianului şi politologului Condorcet. În secolul XVIII el a stabilit câteva condiţii de corectitudine „sine qua non“, cum ar fi spus probabil Nicolae Ceauşescu. Or, votul la referendum a fost monstrous deformat prin cerinţele total ilogice, chiar anti-matematice, impuse de străinii Mark Gitenstein, Manuel Barroso şi Viviane Reding care n-au dovedit vreodată că excelează în studiul istoriei noastre. Aceşti străini ne-au forţat să ieşim din condiţiile matematice de corectitudine ale votului, condiţii cerute de către ideologul primar Condorcet ! Or, naţionaliştii români, printre care mă număr, cred cu mai mult în principiile de vot enunţate de către Condorcet, decât în impunerea, cu intelectualism redus dar cu putere decizională implacabilă, a birocraţilor din UE şi a diplomaţilor cu empatie faţă de Traian Băsescu şi de Monica Macovei.

  62. Doru Bantus July 29, 2012 at 8:28 pm #

    Fostul prim ministru al Republicii Moldova, Ion Sturza, declara recent la Cluj: “Marele handicap al spatiului pruto-nistrean este prostia endemica ce afecteaza marea majoritate a populatiei autohtone.”
    Parafrazandu-l pe Ion Sturza, as face, cu obida, afirmatia: “Marele handicap al spatiului carpato-danubiano-pontic este indolenta endemica ce afecteaza marea majoritate a populatiei autohtone.”
    Nu merita sa te zbati pentru o asemenea pletora imbecila. Din punctul asta de vedere, atitudinea lui Crin Antonescu este, probabil, singura corecta. Orice alte variante nu sunt decat ipostaze ale arivismului impertinent. Nu prea cred ca o sa vreau sa aud de aici in colo de PSD, de USL, de politica in general si nici nu cred ca o sa mai calc vreodata printr-o sectie de votare. Pentru mine, Romania a sucombat in ziua imnului ei national iar “minunatul” popor roman a redevenit o populatie…

  63. Georgica July 29, 2012 at 9:30 pm #

    Stimate domnule Prim Ministru,
    Ma simt mandra sa va ascult si sa va vad. Nu am neaparat comentarii pe subiectul vilei Dante, dar am o sugestie.
    In cazul in care nu reusim sa adunam cvorumul necesar pentru validarea referendumului, va rog sa cereti Curtii Constitutionale sa solicite Institutului de Statistica datele exacte ale recensamantului inainte de a valida / invalida referendumul. Mi s-ar parea o solicitare legitima si corecta pentru luarea unei decizii de necontestat. Altfel, orice decizie a Curtii Constitutionale e discutabila.
    Nu va lasati, mergeti tot inainte. We, the people, suntem aici si va sustinem.

  64. Paul Ionescu July 30, 2012 at 12:53 am #

    Conform BEC până la ora 23.00. 45,92% dintre români au votat.
    Referendumul va fi invalidat. Este un eșec enorm pentru dl. Ponta și Antonescu.

  65. gus July 30, 2012 at 3:42 am #

    pavelescu de la pnt si base au spus ca trebuie ca dvsantonescu si altii va trebui sa raspundeti penal pentru lovitura de stat si pentru alte derapaje ale usl

  66. gabriel July 30, 2012 at 5:02 am #

    Domnule Ponta,
    cati bani a inghitit referendumul dumneavoastra? Cate spitale, gradinite, parcuri sau mai stiu eu ce se puteau face cu acesti bani. Cine i-a platit? Dumneavoastra? Sau domnul Antonescu?

  67. Constantin C. July 30, 2012 at 6:06 am #

    Revin la comentariul anterior cu date certe.Potrivit datelor de la Evidenţa Populaţiei, folosite la alegerile locale, pe listele electorale permanente sunt înscrise 18.300.595 de persoane.

    Insa recensamintul populatiei de anul trecut indica un total cu putin peste 19 milioane de locuitori!!!

    Pai unde ne sint copii si adolescentii de pina in 18 ani care nu au drept de vot?? Acestia constituie un nucleu de cca 4,5 milioane persoane!! Numarul total al celor cu drept de vot se situeaza la 14-14,5 milioane!! In acest caz ideea de validare a referendumului cu cel putin 50 plus 1 trebuie sa stringa doar 7,5 milioane de votanti.

    Va rugam cercetati aceste date.

  68. blogideologic July 30, 2012 at 7:07 am #

    Baza de calcul / Cât este baza de calcul pentru calculul majorităţii electorale ? Rezultatul recensământului din 2002, sau rezultatul recensământului din 2011 ? Curtea Constituţională condusă de Zegrean, fost economist şef de BJATM în România socialistă, a hotărât ca această bază de calcul să fie 18 300 000 de locuitori. Deci Curtea Constituţională a României a introdus o EROARE ABSOLUTĂ de 3 000 000 de locuitori. Iar BEC anunţă, foarte corect, numai ERORI RELATIVE, după principiile probabiliste ale lui Condorcet (ideolog primar, matematician şi politolog). Votul la referendum a fost monstrous deformat prin cerinţele total ilogice, chiar anti-matematice, impuse de străinii Mark Gitenstein, Manuel Barroso şi Viviane Reding care n-au dovedit vreodată că excelează în studiu, fie cel al paradigmei thermidoriene, fie cel al istoriei noastre moderne începând cu secolul XIX. Aceşti străini ne-au forţat să ieşim din condiţiile matematice de corectitudine ale votului, condiţii cerute de către ideologul primar Condorcet !

  69. nastyb0y July 30, 2012 at 9:23 am #

    Nu làsati să se întâmple aşa ceva, domnule Ponta. În noaptea aceea nenorocită, de după înfrângerea în culise a lui Geoană, în turul doi, am promis şi ati promis că nu vom pleca. Nu vom pleca de aici până când nu ne vom asigura că România este locul copiilor noştri. Ieri, poporul a învins. Nu lăsaţi să fie altfel. Nu vă fie teamă de o Europă aparte, închistată în proprii percepte morale expuse într-un dublu limbaj. Nu pot accepta ca morţii mei să fie contabilizaţi în victoria lui Băsescu împotriva neamului. Ei nu mai pot vota în niciun fel. Cât despre cei ce există şi simt româneşte, nicio CCR, CE, UE, Cameră a Deputaţilor sau Senat, Băsescu ori Monica Macovei nu le poate lua această victorie. Altfel, poporul va cădea într-o ură infinită, născătoare de monştri. Vă stă în puteri să opriţi aşa ceva. Iar istoria vă va păstra la loc de frunte Vă veţi bucura, cândva, de a vă privi nepoţii în ochi cu mândrie. Puteţi să opriţi încă o imensă nedreptate istorică ce se făureşte în laboratoarele obscure ale demonilor purtători de ură antiromânească. Cât despre mine, am obosit, domnule Ponta, nu mai pot lupta, De data aceasta, voi pleca definitiv, oricât de greu mi-ar fi, nici nu voi mai clipi la cuvântul de “român” dacă cineva, oricine din lumea largă ori de aici, va lăsa să se întâmple acest coşmar. Acest alt coşmar naţional.

  70. Bogdan July 30, 2012 at 10:07 am #

    Incredibil ….. se pare ca jumatate din romani nu au nici cea mai mica dorinta ca Romania sa se dezvolte . Pacat … sunt foarte dezamagit de cat de putini oameni au iesit la vot …..

  71. ion July 30, 2012 at 10:23 am #

    Nu puteti renunta.Trebuie sa reusiti .Altfel ne vom pierde tara.

  72. un roman July 30, 2012 at 10:42 am #

    VA ROG DIN SUFLET , NU IL LASATI SA SE INTOARCA , VA RUGAM FACETI CEVA, GASITI O SOLUTIE IN PARLAMENT (PARLAMENTUL DECIDE CALEA DE URMAT), FACETI O MINUNE, LUPTATI-VA PANA LA CAPAT, NU MERITAM SA FIM IGNORATI SI BATJOCORITI

  73. Ovidiu July 30, 2012 at 10:47 am #

    Basescu lasa-ne!!!!

    Se pare ca nu vrea sa cedeze deloc puterea. Dupa referendum cei peste 8 mil de oameni am putea sa iesim la un meeting anti Basescu ca sa-si dea demisia. El este prea prost impreuna cu PDL-ul ca sa-si dea seama ca lumea nu-i mai vrea. Ei inca traiesc un vis intr-o tzara a lor.

    Haide-ti la meeting ca sa le aratam ca nu-i mai vrem.

  74. Carmen July 30, 2012 at 11:21 am #

    domnule prim ministru, am plans aseara de nervi, de tristete , de oftica….mi-a ranjit inca o data basescu si mi-a transmis ca votul meu impotriva lui nu conteaza…..el e invingatorul….va implor in numele meu si al celor 8 milioane de votanti FACETI CEVAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!! asa cum ati acceptat qvorumul pe nedrept…faceti ceva pentru noi, altfel inebunimmmm!!!inca mai sper si cred
    in USL!!!!

  75. Constantin July 30, 2012 at 11:41 am #

    D-ule Ponta,va urmaresc declaratia la televizor si ma vad nevoit sa va intreb de ce repetati obsesiv ca veti sustine interesele celor care au votat demiterea lui Basescu?Cei care nu s-au prezentat la vot deoarece au considerat ca nu era necesar acest referendum nu mai sunt romani si cu atat mai mult nici agreati de d-voastra,USL,ca am inteles ca erati si purtator de cuvant al uniunii in acelasi timp?Va pun aceste intrebari deoarece pentru mine PDL a fost pedepsit electoral la alegerile locale cat despre Basescu ,la cat erati de sigur ca va fi demis cu o majoritate larga,s-ar putea interpreta si ca a fost reinvestit in functie de cei care nu s-au prezentat la vot.Ma intreb daca aceasta putere USL,care a pus mana pe fraiele acestei tari dupa caderea guvernarii MRU,reprezinta cu adevarat interesele tuturor romanilor asa cum declara peste tot.

  76. Gabriela Maria Herzbruckner Aczel July 30, 2012 at 12:02 pm #

    Din pacate rezultatul referendumului de ieri ne demonstreaza inca odata ca cei care mint si fura deci necinstiti cistiga, iar noi astia 8 milioane daca am fost sinceri si cinstiti am pierdut… Asta e lectia pe care am invatat-o noi ieri, cu permisiunea dvs. care ati pus mai presus impresiile celor din afara decit interesul nostru al celor de aici… Deprimant si extrem de frustrant!

  77. Gabriel ES July 30, 2012 at 12:14 pm #

    In 2007 a fost suspendat de 322 parlamentari. Aceasta decizie a fost anulata de cei 6,059,315 romani care au votat NU. Cu alte cuvinte voturile celor 322 a fost anulata de catre romani iar decizia de suspendare a fost anulata pentru ca Basescu a DOVEDIT sprijinul popular.

    2012 a fost suspendat de 256 parlamentari. Aceasta decizie poate fi anulata DOAR de un sprijin popular, adica voturi majoritare NU. In acest referendum Basescu nu a putut dovedi sprijunul tarii.

    Cu alte cuvinte votul celor 256 ramane VALABIL pentru ca Basescu nu a prezentat dovada sustinerii.

  78. casandra July 30, 2012 at 12:23 pm #

    Mai modificati si voi legislatia referitoare la listele electorale permanente astfel incat sa asigurati realitatea acestor liste.
    http://www.legex.ro/Hotararea-720-2000-23042.aspx

    Ia vedeti voi daca electorii cu domiciliul in strainatate si inscrisi in liste acum 1000 de ani sunt nemuritori si de accea nu mai sunt radiati. Mai verificati ce fac cei cu atributii legale in domeniul listelor electorale. Nu-i posibil ca cei de la evidenta populatiei sa spuna ca sunt doar ceva peste 15 milioane de cetateni cu carte de identitate si in varsta de vot, iar in liste sa apara 3 milioane in plus. Mereu.

  79. Ovidiu July 30, 2012 at 12:42 pm #

    Se poate face ceva ca Basescu sa pice azi!!! Trebuiesc facute oficiale datele de la recensamant si atuci vor fi 60% de participati la referendum. CCR ar trebui sa recunoasca acest fapt.

    • Constantin July 30, 2012 at 1:06 pm #

      Si sa ramanem si cu mai putini parlamentari odata cu scaderea populatiei Romaniei.Aveti o parere foarte buna despre bunele intentii ale parlamentarilor cand in joc se afla interesele lor.Cam naiv!

  80. Andrei July 30, 2012 at 12:54 pm #

    Ca si off topic, as vrea sa vad daca, poate poate se valideaza demiterea lui Base, cine o sa fie acela care o sa ia atitudine in legatura cu boicotul ungurilor impotriva Romaniei si sa le zica stop, ati stat in case, acolo sa ramaneti, nu la putere ca pana acum, actionand din umbra. Unul nu o sa aiba curaj sa zica stop cand lingaii astia o sa schimbe tabara. Cine o sa ia atitudine impotriva rasismului de care au dat dovada cand aveam nevoie de ei. S-au ridicat impotriva a 8 milioane de romani. Sa le fie rusine.

  81. Carpescu Dumitru Calin July 30, 2012 at 1:02 pm #

    Domnule Ponta se pare ca acest referendum nu a avut prezenta necesara si din cauza calului troian din guvernul USL Ioan Rus cum ati putut fi atat de naiv (v-a avertizat si domnul Mazare) si sa ii dati ministerul de interne luandu-va dupa niste clisee ce “performant” ar fi fost ministerul in timpul guvernului Nastase.Cred si la Cluj tot cu “ajutorul” lui a castigat Boc Cum ati putut organiza votul in asa fel incat pe lsite sa fie in total 18 milioane de alegatori (buletine de vot) cand populatia intreaga Romaniei cu tot cu cei plecati nu depasesc 20 de milioane cand mai mult de 16 milioane nu are cum sa existe ca doar mai sunt si minorii care nu drept de vot sau persoanele aflate in detentie.Geoana cu toate gafele lui cat de prostanac ar fi fost si-a dat seama de “caracterul” grupului de la Cluj ,care faceau partidul de ras la Cluj in alegeri , si i-a dat deoparte.Va rog luati in considerare ce v-am spus si puneti un alt ministru la interne chiar si de la liberali in speta pe domnul Paul Dobre sau pe Dan Nica de la dumneavoastra din partid.

  82. salut!domnule ponta! July 30, 2012 at 1:37 pm #

    Domnule Ponta, as dori sa stiu de ce cetatenii din afara Romaniei, care au stat mai mult de 6 luni in strainatate se considera printre populatia Romaniei.Deci oamenii care nu mai locuiesc pe teritoriul Romaniei au drept de vot si e democratic dar nu e normal sa-i pui sa vina la vot si sa-i scazi din alegatori. Oamenii aia poate nu-si permit sa calatoreasca 200 km doar ca sa dea un vot, si poate unii nici n-au auzit de referendum.

    Deci suntem 18 milioane cu drept de vot, dar 2 milioane sunt plecati.
    Cei care nu locuiesc pe teritoriul Romaniei de mai bine de 6 luni ar trebui scazuti din cei 18 milioane. Deci 16 milioane ramasi, 8 milioane =50%

  83. salut! domnule ponta July 30, 2012 at 1:51 pm #

    apropo, schimba blogul, ca poarta ghinion, stii de ce? pt. ca instiga la ura, de-asta a si iesit incalceala asta cu referendumul. pt. ca ati trambitat sus si tare ura si voi si ei. nici unul nu merita sa castige. doar poporul suveran

    iar pica judecata pe molfaitii aia de la cc? aia care si-au pastrat pensiile in timp ce au fost de acord ca la altii sa le-o scada? doamne ce nu pot sa-i sufar
    pai poporul s-a pronuntat ce mai vor ei?

    si au zis ieri ca pe litoral seara au plecat alegatorii de la sectii pt. ca nu i-au primit dupa 23, desi statusera la coada. pai, nu trebuiau sa ceara prelungirea programului cu 1 ora pt. ca aveau cetateni dornici sa voteze? ce tampenie, au venit oamenii si organizatorii n-au fost in stare sa le faca fatza si tocmai tinerii aia de care vorbeai ieri, ponta; in prahova am citit ca au cerut prelungirea programului ! ca de, oamenii erau in vacanta!
    cine si-o permite, evident!

    ai zis pe facebook, pace, pai pace sa fie frate

    daca faceti pace=sigur o sa aveti castig, cel putin asa cred

    in orice caz, revin si spun inca o data

    suntem 18 milioane alegatori dar peste 2 milioane sunt plecati din tara de peste 6 luni si nu li se poate cere sa se manifeste electoral cand nu au bani sa calatoreasca pana la centrele de votare, sau lasa totul pe umerii celor din tara.

    Consider ca trebuie sa cereti la Evidenta Populatiei cati Romani cu drept de vot locuiesc pe teritoriul Romaniei

    si din astia sa vedeti cati face 50%

    Deci daca voi demonstrati la CC ca peste 50% din cetatenii romani cu drept de vot care rezideaza permanent in Romania s-au prezentat la vot, cred ca aveti o cauza intemeiata!

  84. blogideologic July 30, 2012 at 2:02 pm #

    Totuşi, este foarte bine că au început să se mişte lucrurile în sensul dorit de noi. Constatăm totodată şi o inerţie foarte mare. După existenţialistul Jean-Paul Sartre, inerţia rezultă din persistenţa unei senzaţii de frică, el mai vorbeşte despre ilustrarea acestei persistenţe în pictura lui Tintoretto. Dar, dar, dar, mai spune filosoful francez, cauza care a produs frica a dispărut de mult ! Acesta este şi mesajul liderilor USL către oamenii care au votat DA la referendum.

  85. andrei July 30, 2012 at 3:02 pm #

    CEI CARE VRETI SA VA FACETI AUZITA VOCEA HAIDETI DISEARA IN PIATA UNIVERSITATII. ASA II VOM IMPIEDICA PE BASISTI SA ANULEZE VOTURILE A 9 MILIOANE DE ROMANI. NE VEDEM ACOLO.

  86. nastyb0y July 30, 2012 at 3:22 pm #

    Interogati Baza de Date de la Evidenta Populatiei. Extrageti o lista cu toate persoanele decedate din 2002 si pàna in prezent, din care extrageti pe cele care aveau cel putin 8 ani in 2002. Atasati aceasta lista in format electronic cererii catre CCR. Se estimeaza ca din 2002 pana in prezent ar fi murit aprox. 200 000 cetateni romani/an.

  87. Theodora July 30, 2012 at 4:09 pm #

    Votul celor 8, 3 milioane de romani va obliga la o reactie ferma.
    Daca nu gasiti o solutie corecta, legala si constitutionala care sa il opreasca pe Basescu Traian sa se intoarca la Cotroceni, veti avea ….
    http://theodora0303.wordpress.com/2012/07/30/in-atentia-liderilor-usl-nu-cedati-nu-il-lasati-pe-basescu-traian-sa-se-intoarca-la-cotroceni-riscati-sa-va-pierdeti-propriul-electorat/

  88. justitiaru July 30, 2012 at 4:14 pm #

    D-le Ponta
    Constat ca acum la \”spartul targului\” intentionati sa atacati la CCR decizia lui base si pdl sa boicoteze referendumul.Legat de aceasta tema am trimis urmatorul mesaj pe 25.07

    tiberiuretu
    July 25, 2012 at 6:32 pm # D-le Ponta
    Excelenta lovitura mediatica cu vila Dante.Tine-o tot asa.Exercitati presiuni permanente pe UE cu boicotul pedist.Adresati-va CCR si cereti scoterea in afara legii a PDL care a dat un atac grav la dreptul fundamental al democratiei -dreptul de vot.
    Popularizati in toata lumea aceasta manevra marsava,acuzati-l pe Barosso de complicitate cu base pentru a invalida referendumul.Denuntati politica antidemocratica si antiromaneasca de la Bruxelles.
    Nu va fie frica si canalia pica !

    Pentru ce nu ati atacat imediat aceasta initiativa evident neconstitutionala si antidemocratica si pe plan intern si pe cel extern ?
    Cu toate progresele inregistrate USL a dovedit inca mult amatorism politic in special pe plan extern unde s-a dovedit inexistent.E o situatie inadmisibila.

  89. justitiaru July 30, 2012 at 4:22 pm #

    D-l Ponta
    Cand va veti hotara sa luati o initiativa serioasa pe plan extern mobilizand pe cele mai reprezentative persomalitati ale tarii care sa explice lumii situatia grava in care se afla Romania ?
    Imediat trebuie mobilizati :Regele Mihai,Petre Roman,Tariceanu,M.Geoana si altii

  90. Scrie opinia ta July 30, 2012 at 4:26 pm #

    Eu nu inteleg ce se intampla cu USLul dupa votul de ieri.

    Dvs, Victor Ponta ati iesit cu niste declarati penibile avand in vedere tupeul lui Basescu de a se comporta ca si cum castigase Champions Ligue, pierzand insa cu 14 la 86, cu un referendum pe buza cvorumului.

    Victor Ponta nu trebuie “sa apere” cei 8-9 milioane de votanti, ci sa reprezinte REVOLTA celor 8 milioane, impotriva NEDREPTATII. Pana la discutii de coabitari tampite sau ilegalitatea lui Basescu, trebuie reprezentata REVOLTA celor peste 8 mil de votanti prin presiune pe CCR, presiune pe validarea referendumului, pasi concreti in parlament dupa ce CCR se pronunta, sa se vada un plan care sa arate acelor peste 8 mil de votanti ca nu s’au dus la vot pt niste penibili care nu stiu sa’i reprezinte.

    Cu Basescu nu exista discutii despre coabitate sau nu, si nici referiri la ilegalitatea lui sau cereri de demisie. Cererile de demisie se fac in strada de catre oameni. Politicienii trebuie sa lupte, nu sa accepte NEDREPTATEA.. Cu Basescu trebuie continuat razboiul, lasand la o parte presiunile puparilor din Europa . Noi ne rezolvam problemele, Parlamentul trebuie sa’l suspende dinnou, schimbata legea ref., vot dinnou in 2 sapt, pe lege fara cvorum.

    Vreau sa vad ca USL ne reprezinta, nu vreau sa vad cum Ponta il tradeaza pe Crin, ci continua pana la victoria finala.

    Orice alta cale de tergiversari, lalaieli vor face sa piarda suportul celor 8 milioane, iar Basescu sa revina ca un super nesimtit la Cotroceni.

  91. Ilie July 30, 2012 at 4:30 pm #

    CCR tocmai urmeaza sa-si dea examenul de maturitate. Votul romanilor intr-o proportie covarsitoare, versus interese de partid.

  92. Ioana July 30, 2012 at 4:31 pm #

    Un aspect de studiat: CCR a spus ca Basescu poate fi demis cu majoritatea simpla a voturilor exprimate, in conditiile de cvorum de 50%+1. Asta inseamna ca, daca prezenta ar fi fost de exact 50%+1 (sa zicem 9.000.001) si ar fi votat pentru demitere 4.500.001 (majoritate simpla), Basescu ar fi fost demis. Deci, in perspectiva CCR, Basescu poate fi demis cu 4.500.001 dar nu poate fi demis cu 8.000.000!? Considerand, prin absurd, ca PDL si Basescu nu s-ar face vinovati de o atitudine neconstitutionala (asa cum este, chiar dupa spusele CCR, boicotarea), tinand cont ca votul a fost in favoarea demiterii, ca cei care nu au votat nu pot fi inregimentati automat si abuziv intr-o tabara sau alta, dar si ca listele sunt neactualizate, referendumul ar trebui validat pentru ca numarul celor care s-au exprimat in favoarea demiterii este superior celui minim necesar pentru un astfel de demers, de 4.500.001, indicand o optiune clara, cum am aratat mai sus. Alternativ, atitudinea si actiunile neconstitutionale de boicotare a referendumului si de limitare a dreptului de vot, ar putea face obiectul unei alte suspendari a presedintelui. In acest caz, legea referendumului ar trebui amendata indicand in locul pragului de 50%+1 pragul de 4.500.001 (50%+1 din 50%+1) voturi exprimate. Daca CCR trateaza prezenta si votul intr-o maniera corecta, presedintele ar trebui demis. Decizia CCR se ia cu doua treimi iar argumentul de mai sus cred ca e suficient de solid, macar pentru ca CCR sa nu poata lua o decizie ferma si a permite (macar) repetarea referendumului, eliminand partial elementele care favorizau boicotarea.

    • Gabriela Maria Herzbruckner Aczel July 30, 2012 at 7:18 pm #

      Este in sfidarea oricarei logici sa cistige “la masa verde”echipa care nu se prezinta la meci! In footbal din cite stiu eu, cistiga cu 3-0 echipa care se prezinta pe teren tocmai pentru ca partea adversa nu s-a prezentat!

  93. HELL July 30, 2012 at 5:39 pm #

    Traian Băsescu a anunţat că revine la Cotroceni pentru că 10,5 milioane de români au stat în case şi astfel i-au dat votul de încredere. Validarea referendumului trebuie să treacă însă de controlul Parlamentului, care este în vacanţă parlamentară şi se reuneşte pe data de 21 august. Până atunci, nu există obligaţia constituţională de a se reuni în Sesiune Extraordinară. Sorin Minea, preşedintele Patronatului Romalimenta, atrage însă atenţia că USL, mizează pe aflarea datelor de la refendumul din 2011 până atunci.

    Parlamentul îl poate ţine pe Băsescu suspendat până pe 21.08. Care este mizaUSL ar putea depune o contestaţie la Curtea Constituţională. Chiar dacă aceasta nu primeşte aviz pozitiv, USL va lansa tema în discuţie la prima reunuine a Plenului. Atunci va intra în joc punctul 3 din decizia CCR care stipulează că “Parlamentul decide calea de urmat.”

    În joc intră însă o altă strategie. USL va trage de timp, iar până la revenirea Parlamentului să fie publicate rezultatele recensămânutului. Datele de la recensământ ar putea da peste cap tot calculul şi ar putea arăta că, în condiţiile reale ale populaţiei cu drept de vot, referendumul ar fi fost validat.

    Cu aceste două dovezi USL merge în Parlament şi cere validarea referendumului de pe data de 29 iulie. Traian Băsescu face calculul la datele recensământului din 2002, dar USL va arăta că la nivel practic nu mai avem 18 milioane de votanţi în România. Conform unor date provizorii, din recensământ reiese că în România mai sunt puţin peste 15 milioane de persoane cu drept de vot. La acest scor referendumul ar fi validat cu condiţia de prezenţă de 50 plus 1%.

    Presiunea populară şi presiunea politică ar putea determina Parlamentul să valideze referendumul. Cele două argumente invocate de USL ar putea conduce la demiterea lui Traian Băsescu şi păstrarea ca interimar a lui Crin antonescu până la organizarea de alegeri prezidenţiale anticipate.

  94. Un cetateal LIBER July 30, 2012 at 6:19 pm #

    Stimate Domn prim Ministru,

    In calitate de cetatean LIBER al acestei tari, care a participat la acest referendum de demitere a presedintelui suspendat Traian “Sunt mai puternic ca oricand” Basescu, va rog sa-l reclamati in Parlamentul European sau la alta institutie europeana pe premierul Ungariei, Viktor Orban, care in data de 28.07.2012, intr-o zi in care campania electorala pentru referendum era interzisa, a indemnat public comunitatea de cetateni ROMANI de etnie maghiara, sa boicoteze acest referendum, fapt care a dus la invalidarea lui.
    De asemenea va rog sa-l declarati “persoana non grata” pentru ca in calitate de premier al unei tari vecine a intervenit in probleme politice interne ale Romaniei.
    Va rog sa luptati pentru cauza noastra pentru ca nu vreau sa cred ca traiesc intr-o tara unde votul meu nu conteaza si mai mult de atat nici macar prezenta mea la vot nu mai conteaza.
    Inchei asa cum a declarat Mircea Badea : “Basescu du-te pe mare…suntem 8 milioane!”

  95. adrian adam July 30, 2012 at 7:26 pm #

    Domnule Ponta, eu va recomand un control psihiatric. e clar ca aveti probleme mari. ati pus partidul intr-o pozitie jenanta si ar trebui sa va fie rusine. mie imi este rusine cu dvs. dati-va demisia si lasati un om capabil in fruntea USL, pentru ca este un partid cu potential.

  96. Vasile Roaita July 30, 2012 at 7:47 pm #

    Strategie de comunicare….
    Calitate comunicatori…
    Guvernare eficienta si, mai ales, inteligenta…
    Managementul resurselor umane din partide…
    Deschiderea competitiei interne din partide si incurajarea valorii…
    Si multe alte lucruri despre care in PSD nu se vorbeste…
    Dar, cel mai grav, incapacitatea de a organiza scoaterea la vot a oamenilor nemultumiti; nu este corect sa fie acuzati oamenii care au stat acasa…L-ati avut in mana si l-ati scapat! E mai grav decat imi pot imagina!

    Se ingroasa gluma! Si unii se tin de retorica la tv…

  97. tiberiuretu July 30, 2012 at 8:28 pm #

    D-le Ponta
    initial ati facut plangere penala pentru base si conducerea PD care au instigat la boicotul referendumului.Chemarea la boicotul referendumului este un act de sabotaj al institutiei democratice a referendumului organizat de instituia presedintelui suspendat si de un partid politic.De ce ati lasat balta aceasta pista

    • tiberiuretu July 30, 2012 at 8:40 pm #

      recurgand la boicot TB a pierdut dreptul la cvorum.
      Un exemplu : doua echipe de fotbal care trebuie sa participe la un meci oficial ar fi trebuit sa se prezinte fiecare dintre echipe cu 11 jucatori pe teren.
      Conducatorul unei echipe isi retrage cativa jucatori si meciul se joaca in inferioritate numerica si este bineinteles pierdut.Oricum am vrea meciul NU POATE fi castigat de echipa care in mod voluntar si-a retras juvatorii.E absurd.

  98. blogideologic July 30, 2012 at 8:31 pm #

    Văzut, auzit, pe Viorică la Antena 3. Doar că nu spunea direct că rezultatul la referendum este un cadou pe care i l-a făcut lui Traian Băsescu. Conchid că prezidenţialele din 2004 la fel …

  99. Misu July 30, 2012 at 8:34 pm #

    Victore, ti-am mai scris in timp cateva mesaje pe care nu cred ca le-ai citit. Macar spune-ne ca sa nu mai pierdem timpul. Oricum, tin sa-ti spun ca suposenia fata de Merkel si
    Barroso este pentru multi dintre alegatorii USL inacceptabila. Eu unul sufar poate mai
    mult decat tine pentru previzibila reintoarcere a marinarului la Cotroceni. Pentru greselile
    tale si ale lui Antonescu(totusi sper din tot sufletul sa nu se retraga) suportam consecinte
    morale grave, noi, cei care ne-am convis rude, prieteni , vecini sa iasa la vot. Sa nu uiti
    acest lucru. Cu PDL-ul si Basescu trebuie dusa lupta pana la capat.

  100. bantas daniela July 30, 2012 at 9:01 pm #

    sunteti niste …………. ce mama naibi e aceasta pune biciul pe cei de la INS punei sa faca o conferinta de presa scoate-l pe DAN SOVA are el imagine curata dar e prea avocat ca sa vorbeasca oamenilor daca in 12 de ore nu rezolvi cu basescu nu ma primesti votul meu [stiu ca nu tu dar cel din colegiul meu da mai bine votez cu PP-DD e mai atent la detalii ]crede-ma sunt fffffffffffffffffffoarte suparata

  101. Fault July 31, 2012 at 5:21 pm #

    DACĂ
    Preşedintele interimar Crin Antonescu nu renunţă la « onoarea de cavaler medieval » mi-ar place ca Premierul Victor Ponta să pună la cale imediat repartizarea vilei Dante Institutului de Cultură Român iar după debarcarea lui Patapievici să fie instalat pe acest scaun deosebit de important, domnul Crin Antonescu.

  102. aisha August 1, 2012 at 11:31 am #

    VILA DANTE SIGUUUUUUUUR PENTRU BASE

    AUZITI VOI PDL-ISTI CARE VA CREDETI ATAT DE DESTEPTI? PENTRU CINE OARE CREDETI CA AR FII FOST PREGATITA VILA AIA? CHIAR NE CREDETI PROSTI PE TOTI?
    SIGUR A FOST PREGATITA PENTRU MINE NU? CU BANII PUBLICI NU? CU BANII DIN MEDICAMENTE NU? PAI FRATE O SA MA MUT ACOLO DE MAINE DACA NU ERA PENTRU BASE……..NU?!

  103. Adrian August 1, 2012 at 1:21 pm #

    Nu ar strica o dovada mai concludenta,cum ca presedintia a cerut acest lucru sau mai exact ca Dl.Traian Basescu a cerut ca aceasta vila sa ii fie pregatita.In rest sunt doar
    vorbe in vant.

  104. Totedati Urechilă August 1, 2012 at 3:45 pm #

    păcat de toată agitația și speranța pusă în USL … nu reușesc să pricep de ce n-ați prelungit referendumul cu încă o zi! ce era așa mare scofală!? se rezolva în mod curat și cinstit problema! fără circul care se va prelungi încă doi ani de acum încolo! cu ce e mai onorabilă și mai democratică op eventuală decoizie a CCR de validare a referendumului!? cu nimic! dimpotrivă! marinelul cel mincinos, cu nasul mai lung de un cot, va putea să țipe în continuare că poporul la votat pe el iar USL la demis în mod necinstit, pe ușa din dos, folosind tot felul de tertipuri nedemocratice!

    și în cel mai prost scenariu iar o lălăim aiurea, cu marinelul cel viteaz pe capul nostru încă doi ani spărgîndu-se în figuri cum la salvat pe el poporul, da, incredibil dar adevărat, toți cei care nu sau prezentat la vot au fost susținătorii lui, ai președintelui, și bășină-pinocchio n-are grețuri să spună asta inclusiv cînd e singur în fața oglinzii!, cum a mai învins o dată în lupta cu parlamentul și policienii cei corupți!

    antrenamentul în manipulare și minciună e atît de bine exersat încît chiar și el crede asta!

    sunteți slabi!
    păcat … de nervii stricați degeaba pentru a împinge în față politicieni incapabili, fără sînge în instalație!

  105. Danutz September 6, 2012 at 5:17 pm #

    Dle Victor. Ponta

    Va asigur ca demersul de demitere al lui T.Basescu a fost unul f f normal dupa felul cum s-a comportat acesta pana acum, si mai ales acum MULTUMIND UE, SUA etc.
    va rog sa solicitati Comisiei Europene sa ANCHETEZE SI FELUL CUM s-a votat in 2009 la Paris si in alte locuri, ex la Neamt pt nu stiu ce parlamentar in 2011 sau 2012. Unde era Parchetul?
    Si mai ales, comunicati faptul ca Parlamentul nu da niciodata LOVITURA DE STAT.
    Eu oricum m-am hotarat sa votez cu PSD de acum incolo, mereu, cat voi trai.

    Nu abandonati lupta.

  106. paula September 14, 2012 at 11:47 am #

    va recomand, d-le prim ministru, sa initiati o lege care ar limita accesul nesimtitului, presedintelui fara onoare, la aceasta vila la terminarea mandatului. ca la cum s-a comportat fata de cetatenii acestei tari, nu avem obligatia sa suportam cheltuieli exorbitante pentru confortul lui cate zile i-a mai da d-zeu !!! poate beneficia de confort si intr-un apartament destinat unei familii de 2 persoane !!!

    • Gabriela Maria Herzbruckner Aczel September 14, 2012 at 6:30 pm #

      Excelenta idee!

  107. Vlaicu March 2, 2013 at 3:05 pm #

    SUNT MANDRU DE POZITIA DOMNULUI CORLATEAN PRIVIND ADERAREA ROMANIEI LA SCHENGEN.VA MULTUMESC CA A-TI PRECIZAT CA E POZITIA GUVERNULUI.VA MULTUMIM DIN TOATA INIMA!
    DA,NU VA DATI JOS PANTALONI CA boc si basinel!

  108. Balc Augustin February 26, 2014 at 11:00 am #

    sa fiti tare si sa reusiti in activitatea guvernamentala.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: