O veste buna pentru prietenii din online

8 Jun

Am primit o veste buna de la Apple. M-au anuntat ca aplicatia mea pentru iPhone are toate aprobarile necesare si este disponibila pe App Store. Va invit sa o descarcati de AICI si sa imi spuneti ce parere aveti!

Bineinteles, este vorba despre o aplicatie gratuita, menita sa asigure o mai mare transparenta intre mine si voi, intre guvern si cetateni.

Incepem usor, cu doar cateva optiuni, si crestem pe parcurs – la fel cu tot ce facem deja in online.

In fiecare zi, veti fi pusi la curent cu cele mai importante decizii guvernamentale si activitati politice. Iar pentru ca opinia voastra despre aceste decizii este esentiala pentru mine, aplicatia are si o sectiune speciala in care ma puteti consilia – si chiar va invit sa profitati cat mai des de ea!

Am speranta ca, prin astfel de demersuri, putem aduce atat guvernarea, cat si activitatea noastra politica, mai aproape de oameni, dar si de secolul XXI.

109 Responses to “O veste buna pentru prietenii din online”

  1. blackmetal June 8, 2012 at 6:26 pm #

    fain!
    cu câteva excepţii:
    1. n-am aifon sau aipad
    2. n-am net mobil
    cum facem să ajungă informaţiile respective şi la noi ăştia mai afoni? poate merge să conectaţi blogul acesta sau google+ cu aplicaţia respectivă? nu mă pricep, dar aşa ar fi mai “productiv”, că nu s-au născut toţi cu “mărul” în mână😀
    dacă tot e să ne dăm cu părerea despre ţara noastră, parcă m-aş înscrie şi eu!
    oricum, tot e o veste bună că se mai găseşte timp şi pentru discuţii “în afara orelor de program”.
    şi vedeţi cum faceţi să ne scoateţi din sărăcie, că parcă altă şansă nu se mai întrevede; oricum, nu în timpul vieţii noastre, cel puţin.
    mult succes.

    • ZOE, fii barbata ! June 9, 2012 at 1:53 pm #

      @black… bla,

      Asta cu scosul din saracie, trebuie sa i-o spui Udrei ( ca am înteles ca esti mare fan) ca nu Ponta v-a taiat tot ! Vad ca Ponta se chinuie sa dreaga, ce a stricat armata de portocalici, carora le urez multa, muuulta caldura !

      • Mi s-a luat de ipocrizia asta politica! June 9, 2012 at 9:55 pm #

        Draga Zoe, fii happy, uite premierul tau care-ti da de toate pe tava, te si tine in top cu tehnologia moderna…dar saracu cred ca sta prost cu memoria, cei de la cucietii din deal habar n-au ce e ala ipad🙂 sau net pe telefon performant!
        Eu stau in oras si nu-mi permit asemnea tehnologie, dar marog, domnu Ponta isi permite si crede ca ne permitem toti!
        La cit de infocata esti pentru domn Ponta…ar trebui sa le amintesti romanilor ca romania se afla in situatia asta datorita clasei politice din romania, raul nu este doar din ultimi 8 ani, raul a inceput inca din anii 90 dar nimeni nu vorbeste despre asta.
        Sa aveti dumneavoastra memoria scurta ori va limitati doar la ultimi 8 ani si atat?

      • ZOE, fii barbata ! June 10, 2012 at 4:47 pm #

        @black,
        Ahahaha, deci am brodit-o esti fan Udrica ! Bravo dragutule(o) iubirea e libera ! Dar, chiar daca nu-ti convine Victoras este si premierul tau, cum si Traienel e “presedintili” meu – volens nolens, hap sarmaua !
        Românii n-au nevoie sa le amintesc eu nimic, ei stiu cât de”bine traiesc” mai ales în ultimii 3 ani si daca s-au lasat ciuruiti de 2 ori, e numai vina lor, deci n-am ce sa le spun.
        Sa speram însa ca le-a venit mintea la cap, daca nu, le urez asomare usoara !

      • MIHAELA June 10, 2012 at 6:55 pm #

        @ Mi s-a luat…
        Si pentru ca nu toata lumea isi permite Ipad sau Iphone trebuie sa ramanem in evul mediu intunecat al tehnologiei? Cand in Romania au aparut primele telefoane mobile cati si-au putut permite sa le cumpere? Si acum cati au telefoane mobile(si nu numai unul)?
        Cand s-a fabricat prima masina de spalat electrica au avut oare toti bani sa si le cumpere? Nu. A stat progresul in loc din acest motiv? Categoric nu Cred ca doar cautati un motiv sa criticati.

      • blackmetal June 11, 2012 at 8:35 am #

        Doamnă (sau Domnule) sub acest pseudonim,
        Sincer, nu prea văd de unde aţi tras concluzia că aş fi fan al Ilenei băsesciene, dar fiecare are dreptul la interpretarea proprie.
        Probabil nu sunteţi posesoarea (posesorul) unei inteligenţe ieşite din comun, dar, bineînţeles, nu putem toţi fi. Aveţi, totuşi, şansa să recitiţi cele scrise de mine, mai sus şi să “reevaluaţi” (?)
        Şi dacă tot e să vorbim de fani şi de tăieri, află că jumătatea mea (mai bună) este bugetar (şi chiar munceşte!) şi am fost foarte afectaţi de anunţul marinarului. E şi unul dintre motivele pentru care a trebuit să plec la muncă afară, şi să pierd (poate) cei mai frumoşi ani din viaţă alături de copil şi partener. Ca să nu mai zic că sunt de loc dintr-un oraş care a văzut ce înseamnă ciuma portocalie, odată ce primarul a ales să facă saltul la PL-D (pe vremea aceea) şi este, la ora actuală unul dintre cei mai “deştepţi” băieţi din domeniul energetic, împreună cu progeniturile sale.
        Aşa că, revin la apelul iniţial către nouă guvernare: hai cu nivelul de trai, Domnul Ponta, că de foame şi înjurat hoţi ne-am săturat!
        Vă mulţumesc.

      • blackmetal June 11, 2012 at 7:53 pm #

        @acritura de ipocrizie
        dacă tot e să vorbim “de la 90 încoace”, dă-mi voie să-ţi reamintesc că nen’tu băse e bugetar de-o viaţă.
        normal, întrebarea de bun simţ de rezultă imediat, este: de unde “învârte” atâtea parale? din notăreala de la Păuneşti sau salariul de europarlamentar al mezinei agramate?
        ah, şi dacă tot am deschis subiectul, să amintim şi de un domeniu care mă afectează direct: drumurile.
        cine mi ţi-a fost mistru al transporturilor, împreună cu neica berceanu şi alţi pedelei de frunte, atâta amar de vreme? drumurile unde-s, atunci, dacă au fost la “cârmă” toţi competenţii ăştia?
        dacă are cineva curiozitatea, accesaţi fişierul de la linkul următor:
        http://www.mt.ro/autostrazi2007-2013/Evolutie%20autostrazi%202007%20_%202013_inserare_tabele.pdf
        dacă era marineru’ atât de performant precum îl proslăveşti, acum aş fi putut face drumul până acasă în 11 ore, nu 23. şi nu aveau toţi “culţii” bugatti şi palate.

  2. Last Reader June 8, 2012 at 6:59 pm #

    nu merge pt toate versiunile de iPhone, precum 3G, de pilda. adica, social-democratie, dar nu pentru toata lumea?

    • ZOE, fii barbata ! June 10, 2012 at 9:26 am #

      E tot vina lui Ponta, ca n-ai tipul de IPhone care se preteaza la aplicatia respectiva ?!

      • Votant June 11, 2012 at 6:27 pm #

        Este exact vorba despre ce se spunea mai sus. Raul a pornit din anii ’90, nu de acum si nimeni nu recunoaste.
        Si da, aplicatia trebuia sa fie pusa la punct, este exact genul acesta de superficialitate si lipsa de colaborare care ne-a adus in situatia asta, si arata ca nici acum, nu vor sa fie o comunicare buna.

        Este exact ca intr-un magazin in care au pus hartii cu : va rugam spuneti-ne ce nu merge, sau ce doriti sa schimbam si apoi cand oamenii le scriau ei nu tineau cont de sugestii.

  3. Bibliotecaru June 8, 2012 at 7:38 pm #

    😀 Mai e nevoie de iTelefoane…😀 Sau merge şi fără…

  4. Ghita June 8, 2012 at 7:39 pm #

    Felicitari! Sper ca in viitorul apropiat sa fie disponibila si o versiune Android, din moment ce sistemul de operare are probabil una dintre cele mai mari cote de pe piata, si astfel as putea sa o folosesc si eu. Ce sa zic… O astept cu nerabdare, si felicitari pentru modul modern in care abordati cum trebuie sa se faca politica cu adevarat in Romania.
    Va sustin.

    Ghita – Repedea, Maramures

    • VladM June 12, 2012 at 9:25 pm #

      Subscriu. Aceste cuvinte le scriu de pe un sistem Android. Si voi astepta cu nerabdare si o varianta pentru Android.

  5. vax-albina June 8, 2012 at 8:07 pm #

    Felicitari pentru reusita. Semnalez insa ca pe nici un site USL (nici PSD si nici PNL) nu exista o lista cu minime informatii despre candidatii propusi pentru consiliile generale si locale. Iar votam de-a’n boulea?

    • Simona C June 9, 2012 at 12:14 am #

      @vax-albina

      Iti recomand sa intri pe site-ul http://www.uslonline.ro, unde vei gasit toate aceste informatii.

      Mai exact, gasesti o harta interactiva cu toti candidatii USL, aici:
      http://uslonline.ro/category/oameni/lideri-judeteni/

      • vax-albina June 9, 2012 at 7:47 am #

        Multumesc. Eu nu caut candidatii la postul de primar. Caut listele cu candidati ai USL pentru consilii. Doar PDL-ul le-a afisat (asta ca sa va provoc) nu ca i-as vota.

      • vax-albina June 9, 2012 at 8:22 am #

        M-am descurcat. Noroc cu voxpublica ca am gasit un link. Asta e: http://www.beclocale2012.ro/candidati.html .Aici sunt niste fisiere Excel cu tot felul de campuri codificate. Daca voi avea timp il voi descifra pentru sectorul meu. Succes in alegeri. Sper sa-i mobilizati si pe cei care trebuie sa ne informeze corect si complet, pe net.

  6. radu June 8, 2012 at 9:40 pm #

    cu program “rabla” ce se intampla? pe timpul givernarii PDL a functionat. De cand guvreneaza USL nu mai merge.
    Oare de ce domnule Ponta?

  7. studenta June 9, 2012 at 12:45 am #

    Trebuie sa fii retardat sa nu apreciezi progresele din tehnologie si bineinteles sa le si utilizezi,insa acest mod nu inlocuieste dialogul direct sau comunicarea cu oamenii din jurul nostru!

  8. SAGYTARIUS June 9, 2012 at 9:35 am #

    cel mai bun exemplu: zicala….cainele nu pleaca de linga macelarie..!!!!

  9. justias June 9, 2012 at 11:35 am #

    nu ar fi rau ca aplicatia sa fie disponibila si pentru sistemele de operare Android. (au o raspandire mult mai mare si ati putea comunica cu mai multi cetateni)

  10. Bibliotecaru June 9, 2012 at 11:57 am #

    @ Victor Ponta

    Încurajat de vax-albina, vă semnalez şi eu că sunt foarte mulţi “bloggeri” ai PSD care au comentariile blocate sau nu le moderează (toate comentariile rămân în moderare) şi, în cazul fericit, moderează comentariile dar nu răspund la comentarii.

    Pe 7 martie, domnul Dan Şova a păţit un… “temporarily” removed from the office of Speaker of the party. El este unul dintre cei care lasă comentariile în moderare…😀 Nu este inedită situaţia cuiva care vrea să fie “comunicatorul” PSD?

    Eu cred că o astfel de atitudine a politicienilor cu blog afectează şi PSD-ul nu numai imaginea politicienilor membrii PSD, pentru că măcar neseriozitatea reiese cu certitudine (alteori şi alte aspecte negative legate de limbaj şi obiceiuri). Şi zău că nu înţeleg. Cine nu doreşte să comunice, de ce nu-şi face un site banal, de prezentare, de ce se îmbăţoşează să-şi facă un blog pe care pe urmă îl părăseşte? Blogul este un site special legat de comunicare, un fel de site-messenger sau site-IRC în cazurile fericite. În lipsa comunicării blogul este inutil.

    • ZOE, fii barbata ! June 10, 2012 at 9:45 am #

      @Bibliotecaru

      Daaa, ce s-ar face Ponta daca ar trebui sa raspunda tuturor romanelor fluvii pe care le postezi tu pe blogul lui ?!
      Vezi, el mai are si alte treburi decât sa stea toata ziua cu nasul pe “Goagal” si apoi sa vina si sa vorbeasca discutii citând diverse surse, cum faci tu !

      Ai curajul ca mâine sa spui cu cine ai votat ? Sunt sigura ca nu !

      • Bibliotecaru June 10, 2012 at 2:23 pm #

        @ ZOE, fii barbata !

        Da, era cât pe ce să nu-l mai votez pentru că abia după 5 minute de căutare pe listă am reuşit să-l găsesc. Cine a făcut acel buletin de vot cred că i-a periclitat la maxim şansele de reuşită alesului meu pentru că mai bine ascuns nu se putea. Am discutat cu mai multă lume şi toată lumea a avut problemă cu “găsitul” lui pe buletin, mulţi nici nu l-au votat pentru că au renunţat să-l mai caute.

        Dacă aţi votat în Bucureşti, probabil intuiţi despre cine vorbesc (pentru că doar puţini au fost ascunşi astfel pe buletin), dacă nu aţi votat în Bucureşti, nici nu are de ce să vă intereseze cu cine am votat eu.

        Apropo, a întreba pe cineva cu cine a votat este ceva lipsit de bun simţ. Până la urmă votul este secret dintr-un motiv anume. Şi poate nu ştiţi, dar vă spun eu, a spune cu cine ai votat este o infracţiune, de aceea nu te lasă cu celularul să-ţi pozezi votul.😉 Sper că nu doriţi să mă instigaţi la a comite o infracţiune?

      • ZOE, fii barbata ! June 10, 2012 at 4:56 pm #

        Da, m-am lamurit, ai votat bine : cum e turcul si pistolul ! Acum am înteles ai acelasi stil ca “persoana”, vorbesti mult fara sa spui nimic.
        Nu te instig la nimic, ti-am sugerat ca mâine sa spui când deja numai conteaza dar raspunsul tau a fost într-adevar “abscons”, încât am înteles din prima.
        Cât despre lipsa bunului simt, fiecare gândeste asa cum e, concluzia o tragi singur.

      • Bibliotecaru June 11, 2012 at 10:14 am #

        @ ZOE, fii barbata !

        Apreciaţi dumneavoastră dacă am votat BINE sau RĂU?

        V-am întrebat eu cum aţi votat, cine sunteţi, ce loc de muncă aveţi, dacă tastaţi cu stânga sau cu dreapta, dacă v-aţi dat Bacalaureatul… şi astfel de prostii? Desigur că nu, pentru că acestea sunt fie declarate, fie nu… din proprie iniţiativă. În spaţiul web nu se cer date personale, este minimum de curtoazie. Este motivul pentru care lumea foloseşte un nick şi nu numele real, cu adresă, număr de telefon şi poza făcută pe ascuns “la nudişti”. Ştiţi oricum cu mult mai multe date personale despre mine decât ştiu eu despre domnia voastră. Nu simţiţi “un pic de penibil”?

        Priviţi în urmă de câte ori v-aţi băgat în vorbă neîntrebat(ă)… Aţi făcut-o cu sentimentul că sunteţi un cerber al blogului care apără comoara centrală: Victor Ponta… Din păcate faceţi un deserviciu SCOPULUI blogului. Orice om inteligent al politicii româneşti îşi face un blog ÎN SPECIAL pentru a culege critici şi injurii şi nu felicitări şi strigăte necontrolate de admiraţie. De ce? Pentru că e mult mai uşor să te înjure 20 de “clienţi” permanenţi ai blogului în cazul unor greşeli de act politic decât să te înjure o ţară întreagă. Criticile aduse pe blog îţi aferă ocazia aflării unui răspuns public înainte de reacţia la nivel naţional… poţi deci evita soluţiile politice greşite înainte ca ele să intre în aplicare şi gestul să fie ireversibil. Cunoaşterea reacţiei viitoare a cetăţenilor este un lucru de nepreţuit pentru politician. Dacă observaţi, cel mai preţios lucru pentru un politician în campanie este afirmaţia “am fost în teritoriu”, cu alte cuvinte, am luat contact “cu masele largi populare” şi “am strâns 20 de mii de mâini”. Un blog permite politicianului să ia contact cu masele 24 de ore pe zi… fără să se deplaseze mii de km pentru asta şi fără ca electoratul să fie ruşinat sau emoţionat de întâlnirea cu un “mare om de stat”. De aceea spuneam mai sus domnului Ponta că sunt foarte mulţi membrii PSD care au blog (deci îşi asumă un dialog cu cetăţenii) numai că au comentariile blocate sau nu moderează comentariile (le lasă nepublicate), sau le publică dar nu dau nici un semn că le-ar citi. Mai grav este că printre aceştia este chiar dl. Dan Şova, cel desemnat cu puţin timp în urmă să fie comunicatorul PSD, deci cel mai “vorbăreţ cu masele” din PSD. Acest bloguri fac rău PSD (fac rău oricărui partid, dar spun PSD pentru că domnul Ponta este preşedintele PSD), pentru că reprezintă un stil arogant de relaţionare, mai ales atunci când articolele pe astfel de bloguri sunt şi pline de acrimonie la adresa adversarului politic şi acesta nu poate răspunde “la faţa locului”.

        Probabil că domnia voastră nu vă puneţi astfel de probleme, răspundeţi limitat în forma “Ghiță, Ghiță, pupă-l în bot și-i papă tot, că sătulul nu crede la ăl flămând…” şi vă gândiţi că dacă tot scrieţi aici, măcar să lăudaţi onor asociaţia politică PSD şi preşedintele ei… că aşa este “elegant”. Este varianta domniei voastre şi nu o contest. Pe de altă parte, eu susţin democraţia… deci, aşa cum se spune în Constituţie, “Pluralismul în societatea românească este o condiţie şi o garanţie a democraţiei constituţionale”. Luptând pentru dreptul meu de a avea o părere diferită de a domniei voastre… de fapt lupt pentru pluralism, respectiv pentru democraţia constituţională. Domnia voastră, luptând împotriva dreptului meu de a spune ce gândesc, șubreziți exact fundamentul democraţiei.

        Acum eu vă respect dreptul de a crede în totalitarism, oligarhie, anarhie… sau ştiu şi eu în ce altceva non-democratic, dar până una alta în România acţionează încă prezenta Constituţie care îmi dă dreptul legal să am o părere diferită de oricine altcineva şi, mai mult, ea însărcinează social oricare partid din România să mă încurajeze să-mi spun această părere (partidele “contribuie la definirea şi la exprimarea voinţei politice a cetăţenilor”).

        PS.
        Mi-a plăcut exprimarea “romanelor fluvii”😀 Dacă Dunăre n-aveam, scrisul Dunăre făceam…😀

      • ZOE, fii barbata ! June 12, 2012 at 8:07 am #

        @Bibliotecaru,

        Da-i înainte cu betia de cuvinte !

      • Bibliotecaru June 12, 2012 at 12:35 pm #

        @ ZOE, fii barbata !😀
        Ce să fac, ca şi Titu Maiorescu în “Revista Contimporană”, scriu şi eu despre “beţia de cuvinte” în politica românească? Bine că v-aţi dat seama că vizam lipsa dumneavoastră de argumente… în sfârşit.😆

      • ZOE, fii barbata ! June 14, 2012 at 10:34 am #

        @Bibliotecaru,

        Da, numai ca Titu Maiorescu, era adeptul artei pentru arta, pe când tu, se pare ca esti adeptul artei cu tendinta, care apartine lui C.Dobrogeanu Gherea. Ai intrat pe “domeniul” meu ( si te asigur ca nu am învatat carte de pe Internet !) deci hai sa nu ne lansam în alte controverse. Si te-as ruga sa pastrezi pentru tine îndoielile ca as fi luat Bacul, etc. Altfel as putea si eu sa spun ca ai fost coleg de “Bac” cu Funeriu !

        P.S. As aprecia daca te-ai abtine sa-mi raspunzi !

  11. cornelia June 9, 2012 at 1:10 pm #

    Da un bun util dar pentru cati ?
    Noi astia mai tinerei poate ne faceti rost de o pensie suplimentara nu mult o suta doua in plus de pe la reducerea “cheltuielilor de protocol ,art.30;cheltuieli cu alte cheltuieli, nu,
    nu-i gresit asa e in buget.”
    Mai sunt agentii guvernamentale care tin evidenta la “canii disparuti”si au salarii de peste 1500,Nu din rautate va spun aceste lucruri dar daca vrei sa faci curat in casa mai inchizi geamul iarna ca de la calorifer caldura se imprastie si face casa igrasie.(ma refer la cei care o au)
    Succes ,mergem la vot maine si asteptam sa ne bucuram impreuna.

  12. mihails June 9, 2012 at 2:11 pm #

    este o solutie foarte buna si care ofera o alternativa rapida si necesara pentru a comunica .. bravo ..pas cu pas se revine la normal in tara asta ! multa lume asteapta un asa moment ,multe familii distruse incep sa aiba speranta ,acea speranta care pana nu demult era un vis amar .. pot spune ca domnul prim ministru este tot ce are nevoie Romania acum si sper asa sa fie mereu .. bravo ptr ordonanta cu sistarea contractelor cu casele de avocatura ..chiar au facut jaf in tara asta . as recomanda domnului Ponta sa verifice si CNADNR-ul ..care pentru autostrada Bucuresti – brasov si-au permis sa angajeze sapte ,7 case de avocatura si au platit in jur de 30 milioane euro pentru a intermedia intre Compania de drumuri nationale si proprietarii expropriati si unde casele de avocatura s-au ales cu milioane de euro iar expropriatii sunt batjocoritii de ani de zile si dati afara ca niste caini .. sper ca domnul Ponta sa ia act ca din cauza CNADNR -ului si a caselor de avocatura au murit oameni nevinovati cu despagubiri derizorii ,in bataie de joc ..sper sa faca dreptate si sa faca ordine in CNADNR-S.A. .sunt multi diavoli acolo care nu mai au ce cauta .. si ii doresc domnului Ponta sa vina personal sa vada realitatea din teren pe care BOC nu a vrut sa o vada deoarece avea in vederea sa ingusta numai panglici de taiat ..si uite ca si-a taiat pana si craca de sub picioare .va asteptam domnule PONTA si o sa vedeti ca realitatea este cruda si de neimaginat …multumiri ,fiti tare si mergeti inainte ,oamenii va apreciaza ..

    • Mi s-a luat de ipocrizia asta politica! June 9, 2012 at 10:04 pm #

      Acum pot doar sa ma amuz, astept cu nerabdare anul 2013-2014 ,,,sunt tare curioasa cati vor mai comenta pe acest blog in afara de membri USL ori PSD🙂

      • ZOE, fii barbata ! June 10, 2012 at 4:58 pm #

        Draguto, pune si tu o virglua dupa “mi s-a luat” sa întelegem si noi sensul, mama ei de gramatica !

  13. MIHAELA June 9, 2012 at 4:44 pm #

    L-am vazut aseara pe d-l Ponta in emisiunea lui Ciutacu (mi-am calcat pe inima si m-am uitat la emisiune numai pentru ca invitatul era Victor Ponta, ca altfel nu-mi pierdeam vremea cu Ciutacu) si mi-a placut, a dat raspunsuri la multe intrebari pe care le-am vazut exprimate pe diverse bloguri.
    Insa daca as fi fost in ,locul d-lui Ponta, la cat de magareste s-a purtat Ciutacu dupa discursul din parlament la investirea guvernului MRU i-as fi spus simplu,cand a adresat invitatia: “hai sictir!”
    Noroc de Victor Ponta nu este un ranchiunos ca mine!

    • MIHAELA June 9, 2012 at 4:50 pm #

      Cine mi-a pus virgula intre “in” si “locul”?
      Scuzati-mi greseala, nu am vazut virgula pusa aiurea decat dupa ce am dat drumul comentariului. Ce o fi fost in capul meu? Cred ca in loc sa apas “blanc” am apasat tasta cu virgula din graba.

      • ZOE, fii barbata ! June 10, 2012 at 9:37 am #

        @MIHAELAAAAAAAA !

        Tu îti faci probleme pentru o virgula pusa aiurea din graba, iar ex-ministrul “Funebru” agramat, “Ingas branconierul” agramat, fata lui tata – “este unii care nu vorbeste cu noi”, “succesuri” si multi altii pe care nu-i mai numesc eu acum, îi dau înainte cu tupeu în semianalfabetismul lor ?!
        Este adevarat ca trebuie sa veghem la corectitudinea limbii noastre si sa nu o asasinam dar orice om îsi da seama ca tu stii sa scrii si o mica eroare nu înseamna contrariul.
        Îmi doresc ca azi, noi sa avem succes, iar ei THE ESEC !

      • Mi s-a luat de ipocrizia asta politica! June 10, 2012 at 11:37 am #

        A gresi este omeneste….mai grav este cind faci rau intentionat.
        Daca aici se pune pret foarte mare pe cum si in ce fel scriem ( ceea ce nu este rau ) omitem ca printre noi se afla foarte multi oameni care au probleme cu vederea, care scriu doar cu o mina…etc.

  14. Cetateanul cugetator (neturmentat...inca) June 10, 2012 at 7:34 am #

    Felicitari pentru reusita!

    In era informaticii cine nu comunica nu exista. Valabil in toate domeniile vietii, mai ales in “viata publica”!

  15. Iulian Somacescu June 10, 2012 at 8:19 am #

    mihails – June 9, 2012 at 2:11 pm #

    In orice domeniu unde coruptia a desertizat Romnia, dupa exemplul cu milirdelor jefuite din banii publici destinati autostrazilor care raman din aceasta cauza inca o “Fata Morgana” pentru romanii ajunsi in desert, este nevoie ca noua guvernare sa emita legi clare (rezultate din cercetari socio-eco-nomice profesionalizate elaborate de catre cercetatori inovativi autentici, nu de catre politruci lozincari fara cultura in domeniu sau de avocatii / juristii interesati persoanl sa profite de pe urma acelor legi, cum s-a intamplat sub guvernarile precedente blamate de populatia adusa in pragul disperarii.
    Echipa noului lider trebuie sa invete cat mai rapid si bine, modul de a guverna bazat doar pe lege, asa cum a promis Premierul Victor Ponta cand a renascut sperantele romanilor intr-o revenire la normalitate in Romania.
    Potrivit principiilor statului de drept si ale tratatului de aderare la UE, in fata instantelor de judecata numai legile sunt opozabile persoanelor fizice si juridice.
    Hotararile de guvern, ordinele ministrilor, regulamentele si orice alte instructiuni de aplicare a legilor, sunt acte administrative obligatorii doar pentru activitatea functionarilor publici din administratie, carora li se adresaza.
    Este necesar ca noile legi adevarate, sa contina capitole clare de interpretare a termenilor utilizati, enuntarea valorilor / principiilor protejate, procedurile de constatare a incalcarilor si de contestare a actelor, cat si sanctiunile civile recuperatorii pentru bugetul public (expropierea fara plata a averilor obtinute prin incalcarea legilor interne si externe la care Romania este parte, fara termen de prescriere a actiunii), cat si separat, sanctiunile penale pentru functionarii publici partasi la jefuirea banului public.
    (Cei care se opun cel mai mult inovarii in orice domeniu sunt cei care o clameaza cel mai tare pentru a acapara pozitii decizionale, in scopul de a profita in continuare de neajunsurile vechiului! – cugetare damboviteana)

  16. ursus June 10, 2012 at 8:53 am #

    Lasati gargara si hai la vot!

  17. Victor PAPADOPOL June 10, 2012 at 10:55 am #

    Buna Ziua

    Asa sa fie cum ganditi pentru DVs si pentru NATIUNE.

    Domnule Victor PONTA,

    Feriti.va de Moldoveni in general si in mod deosebit de cei doi din sanatate.
    Unul se joaca precum pisica si soricelul cu legea, celalant, incitatorul va trimite flacari cu triplarea salariilor la medici.

    Amenintarea este cu dublu scop, incapacitatea de a raspunde favorabil si A FORTA celalant a scoate legea pe placul lui si nu sistemului terminat.

    Moldovenii au in caracterul lor amenintarea, schimbarea in general nu respecta cuvantul, deci ATENTIE !!!

    Sunt capabili la prima ezitare sa va intoarca haina, chiar si cei pe care contati Fenechiu si Adomnitei-

    Liberali joaca atat cat le sunteti pe plac, au aranjat deja un program pentru la toamna.

    In rest aveti tot ce va rebuie sa mergeti singuri la victoria din toamna !!!

    Inca odata PRUDENTA si iar PRUDENTA

  18. Catalin June 10, 2012 at 1:06 pm #

    Daca am stinta de existenta unei probleme cu implicatii nationale si o postez aici credeti ca va primii un raspuns de la dl.Ponta sau macar va fi informat? Sau facem un soi de chat pe care toti ne plingem sau ne felicitam.
    Cu multumiri
    Catalin.

  19. Black Rose June 10, 2012 at 2:00 pm #

    Azi îmi doresc ca voi să arătați că domnia PDL-istă nu v-a pus la pământ și încă mai aveți demnitate! Azi sper să le aratați obrazul acestor portocalii, verzituri, că degeaba și-au schimbat culoarea ca lupul – părul, că nu mai putem fi păcăliți! Azi să le arătăm tuturor PDL-iștilor că în țara asta mai exista demnitate, forță, români adevărați! Dacă veți vota orice candidat PDL, veți vota Anastase, Boc, Băsescu, într-un cuvât:minciuna! 2012 este anul victoriei USL, victoriei României curate !!!

    • Romanii au soarta care o merita June 10, 2012 at 5:38 pm #

      Draga black…felicitari pentru comentariu …ma roade o singura curiozitate…toate promisiunile facute in campania electorala, din ce bani vor fi duse la bun sfirsit?
      Din cate stiu suntem intrati iar in recesiune…iar locurile promise de domn Ponta inca se afla la stadiul promisiunilor electorale.
      Daca nu ma inseala memoria, cred ca sunt una din putine persoane din romania care spune pe unde poate ca starea aceastei natiuni a ajuns mormane de fiare si ruine din cauza politicienilor.
      Nu am vazut nici un fost guvern in instanta pentru distrugerea economica a romaniei…ai alte informatii ?
      Stim ca urmatorii 4 ani vom sub papucul USL s-au poate chiar doar PSD ( doar am fost si intrecut ) …dar asta nu va schimba cu nimic starea economica din romania…poate doar va face domn Ponta ( asa cum anuntat ) un acord cu FMI si mna….ai trebuie bani pentru pomenile promise, nu?
      Eu recunosc, nu merg la vot.
      Pina nu se va reforma toata clasa politica, nici un politician din ziua de azi, nu merita votul meu!
      La mine in sector este piedone candidatul USL….pai cum sa-i dau votul meu cind omul asta in 4 ani a schimbat 3 partide, merita el votul meu?
      Imi pare rau…se aleg ei singuri cu ajutorul celor ca tine😀
      Felicitari USL pentru reusita!

      • ZOE, fii barbata ! June 12, 2012 at 10:01 am #

        @Românii…

        Chiar am avut mari emotii, stiind ca tu nu vei merge la vot – cum ai spus aici – ca Piedone nu “se va alege” ! Si când colo, ce sa vezi ? A iesit cu peste 80% în timp ce Sulfamida Barbu ( vorba lui Vadim )a
        luat un ditamai 8% !
        Ai spus ca vom fi sub “papucul” USL si nu va fi bine dar când ai fost sub JUGUL PDL, ai trait bine, USL a distrus tara sau hoarda portocalica ?!

  20. Black Rose June 10, 2012 at 9:59 pm #

    Victor Ponta despre victoria USL in alegerile locale:

    “Sunt extrem de multumit de faptul ca romanii au iesit la vot, de faptul ca, prin votul lor, asa cum se contureaza in acest moment, a fost legitimata USL si a fost legitimat Guvernul pe care eu il conduc. Ma bucur ca impreuna, USL, am ajuns la Palatul Victoria, impreuna am scos PDL din Bucuresti, impreuna, cei din USL, am castigat in orase si in judete pe care adversarii nostri le considerau de necucerit.”

  21. Bibliotecaru June 10, 2012 at 10:51 pm #

    @ Victor Ponta

    Domnule Ponta, mă îngrijorează ceva.

    În Guvernul pe care îl conduceţi sunt câţiva parlamentari. La aceste alegeri, mai mulţi parlamentari ai USL au devenit primari, prin urmare nu vor mai fi parlamentari. Aţi făcut un calcul dacă USL mai are o majoritare parlamentară sau vom asista în curând la pornirea unei alte bătălii parlamentare menite să dărâme Guvernul Ponta până la organizarea alegerilor anticipate?

    • MIHAELA June 10, 2012 at 11:57 pm #

      @ Bibliotecaru
      Faptul ca sunt ministri parlamentari nu este o nenorocire prea mare, isi pastreaza si calitatea de parlamentari (ceea ce mi se pare o prostie), deci la deciziile de mare importanta participa si ei la vot, mai greu este cu parlamentarii alesi primari, acestia vor trebui sa opteze numai pentru una din ipostaze. Si chiar si asa USL isi poate pastra majoritatea prin organizarea de alegeri partiale in colegiile ramase vacante (unde sunt sigura ca ar castiga) sau poate primi sprijin de la cativa parlamentari PDL si UDMR. Nu mi se pare deloc exclusa aceasta din urma ipoteza, nu credeti?

      • Bibliotecaru June 11, 2012 at 1:08 pm #

        @ MIHAELA

        Aveţi dreptate, numai că în viaţa de zi cu zi miniştri nu vor fi prezenţi în Parlament şi, în consecinţă, s-ar putea ca parlamentarii care la moţiunea de cenzură au format acea majoritate ad-hoc să nu mai constituie o majoritate care să asigure şi cvorumul şedinţelor. Cu alte cuvinte, parlamentarii USL nu vor mai putea aduce la votul final pentru legile importante în care să voteze şi miniştrii parlamentari, plus plecarea spre primării a parlamentarilor USL… S-ar putea ca şi din “calculul hârtiei” (cum se spune la fotbal) USL să-şi piardă forţa în Parlament, ceea ce în sine nu ar fi neapărat un dezastru, numai că se construieşte iar starea de beligeranţă care este totuşi un dezastru pentru România.

      • Felicitari USL!! June 11, 2012 at 3:44 pm #

        Mihaela, ma roade o curiozitate….ai idee cumva citi romani isi permit sa aibe un telefon mobil performant…citi romani prefera tehnologia moderna in loc sa-si asigure traiul zilnic?
        Draga Mihaela…iti raspund eu….isi permit circa un mil din 18 ….diferenta este mare, nu?
        Tehnologia este buna, dar sa fii in pas cu ea, trebuie sa investesti…daca din populatia romaniei isi permite doar un milion de cetateni sa se tehnologizeze cu tot ce este nou…asta este trist, nu crezi?
        N-am spus ca ideea in sine nu este buna..este super….dar romania are tone de lipsuri…oamenii aceia de la tara habar n-au de tehnologia moderna….acum pe bune…sa n-o dam in ridicol doar pentru ca domn Ponta vine cu te miri ce nou in tehnologia moderna…..aseara la antena3…domn Ponta butona telefonu, din ce-am vazut in treacat…avea un telefon bun…..eu am doar un doual-sim care in afara de mail nu il pot folosi pe net….sa devin moderna doar ca sa-l urmaresc pe domn Ponta si a lui guvernare, virtual…insemna sa-mi iau de la gura….ceea ce sigur n-o sa fac.

      • MIHAELA June 12, 2012 at 5:34 pm #

        @ Felicitari USL!!
        Cand vad copii de 7-8 ani cu telefon mobil (si credeti-ma ca nu sunt copii de bani gata) imi vine greu sa cred ca numai un milion isi poate permite sa-si cumpere telefoane mobile.
        Cat priveste a-l urmari pe Victor Ponta si guvernarea lui, nu e nevoie sa va rupeti de la gura ca sa va permitreti ceva sofisticarii, nici nu cred ca aveti un interes prea mare in a urmari mersul guvernarii USL, cautati doar un motiv de carcoteala.

      • Bibliotecaru June 13, 2012 at 11:12 am #

        @ MIHAELA

        Nu e vorba despre “un telefon mobil”, este vorba despre un telefon mobil performant, din seria aşa numitelor telefoane mobile inteligente, cum este şi iPhone 4 sau 5, Motorola Atrix 4G, Samsung Infuse 4G, chiar şi Sharp Kin Two… cam pe la acest nivel.

        Personal estimez cam 5000 de cetăţeni care ar putea şi ar avea nevoie să urmărească această aplicaţie. Evident, aceştia sunt în mare parte membrii PSD şi oameni din presă (oameni care îşi permit un smartphone).

        Eu i-aş fi sugerat domnului Ponta un “abonament” de tip email, în sensul că te “abonezi” la informaţii şi de la Guvern se trimite, în fiecare zi, un email de tip mass spre toţi cei abonaţi la ştiri pentru activitatea guvernului, cu documente ataşate (eu aş fi interesant, de exemplu, să primesc Ordonanţele, Ordonanţele de Urgenţă, Hotărârile de Guvern, minuta şedinţelor de Guvern… în general toate actele care se publică mai apoi în Monitorul Oficial, dar şi iniţiativele legislative depuse în Parlament… şi aşa mai departe). Este calea cea mai ieftină, cea mai rapidă, cea mai completă… de a recepţiona activitatea Guvernului de la A la Z. Mi-aş dori să primesc şi filmuleţele cu înregistrarea şedinţelor de Guvern (că nu suntem în război să se discute acolo secrete de stat). Posibilităţile transmisiei prin email sunt cu mult mai elaborate şi mai complete faţă de ceea ce se poate exprima printr-o aplicaţie de tip twitter.

        Părerea mea.

        La un asemenea sistem pe email estimez 50.000 de cetăţeni interesaţi încă din primul an.

        Ba cred că un asemenea sistem ar trebui inclus şi la Parlament, ba chiar şi la Preşedinţie, CSM, CCR, Monitorul Oficial…

        Eu visez la o lărgire spre fiecare parlamentar, comisiile parlamentare, ministere, serviciile şi direcţiile ministerelor, primari, consilii locale şi judeţene, exhaustiv în orice instituţie a statului român. Fiecare instituţie are un site unde lucrează acel angajat care întreţine site-ul. Email-ul este gratuit, documentele sunt deja redactate electronic şi, la o adică pot fi scanate foarte uşor, şi tot fără costuri… Nu costă nimic dar ce transparenţă minunată!

      • blackmetal June 13, 2012 at 7:43 pm #

        Da, doar că eu nu sunt în ţară şi ar trebui să dau vreo sută – două de euro numai pe telefon, că nu-l pot lua cu abonament, nefiind cetăţean cu domiciliu stabil aici (contractu’ de casă).
        Apoi ar trebui să cumpăr o cartelă cu internet mobil, cel puţin. Alţi bani, altă distracţie, chiar dacă mai puţini.
        Acestea toate în comparaţie cu varianta în care, cei care se ocupă de respectivul flux de informaţii l-ar direcţiona şi prin intermediul altor surse, spre utilizatorii de PC sau alt tip de telefon.
        Monopolul nu este şi nu va fi, sub nicio formă a sa, (intenţionată sau nu) ceva pozitiv.
        Mulţumesc

  22. Black Rose June 10, 2012 at 10:51 pm #

    Mulțumesc tuturor care astăzi au fost la vot și s-au opus a tot ceea ce reprezintă minciună, dezamăgire, tiranie! Au fost zile dificile, dar numai așa ne putem demonstra tăria de popor demn. Sper că munca mea depusă în slujba a ceea ce reprezintă USL a fost o muncă nobilă, o muncă pentru tot ceea ce înseamnă român respectat, sincer, loial, o muncă pentru voi. Mă bucur că ați ales ceea ce trebuia, ați ales demnitatea, siceritatea, dorința de progres și pentru asta vă mulțumesc și sunt sigur ca USL nu vă va dezamăgi !🙂

    • Adi June 11, 2012 at 12:09 am #

      Dar de ce sa ne dezamageasca USL cand ofera mita pensionarilor din Cluj pentru a le obtine votul?

      Dl Nicoara, reprezentant al partidului dvs., a organizat mese festive pentru pensionari. Sper ca toate actiunile de acest gen sa fie solutionate in Cluj, mai ales dupa ce vor fi aduse in atentia autoritatilor. Candidatii care recurg la astfel de actiuni in cadrul campaniei electorale nu ar trebui sa mai aiba dreptul sa fie alesi primari (fie ca este vorba de dl Nicoara, fie ca este vorba de dl Boc).

      Au existat candidati la primaria Clujului care NU au recurs la astfel de actiuni (Eckstein, Culda etc.). Ei ar fi meritat sa castige alegerile locale si sper ca societatea civila clujeana se va manifeste in legatura cu acest aspect! Deci da, ce sa zicem, au ales clujenii ce TREBUIA (se pare ca exista anumite criterii care indica ce trebuia ales, nu? Pentru cine trebuia ales USL in cadrul alegerilor locale? Pt ca partidul sa monopolizeze puterea? Pt comunitate cu siguranta unii candidati USL NU ar fi trebuit alesi !!!).

      • ZOE, fii barbata ! June 12, 2012 at 10:14 am #

        @Adi,
        Nu au fost alesi ungurii la Cluj, pentru ca nu suntem în Ungaria ci în România, iar Clujul este Cluj si nu Kolosvaro ! Dar, avându-l pe Boc
        la butoanele primariei, va trece ! Noroc , ca la Consiliul Judetean portocalicii au avut ghinion, macar asta sa fie consolarea clujenilor cinstiti !

  23. Black Rose June 10, 2012 at 11:42 pm #

    erata”sigura”

  24. brasoveanu' June 11, 2012 at 12:57 am #

    E trecut de miezul noptii si am o intrebare pt, politicianul Ponta: Cum puteti sa va bateti joc de Brasov in asemenea hal, sa nu comandati macar un exit poll? Indiferent de rezultat, am fi meritat macar atat, niste rezultate partiale anuntate dupa inchiderea urnelor, ca si in alte orase importante. Ne-ati lasat tot pe mana lui Scripcaru. Ce organizatii de adormiti aveti in Brasov?

  25. Black Rose June 11, 2012 at 1:44 am #

  26. Mr. Ef June 11, 2012 at 1:53 am #

    Domnule Ponta e interesanta aplicatia.
    Sper sa fiti un premier care sa faca nu politica, ci administratie in adevaratul sens al cuvantului.
    Speram ca Romania sa infloreasca.Promisiuni au fost multe, sa speram ca faptele vor fi pe masura, ca asa e normal si moral, nu?

  27. Victor PAPADOPOL June 11, 2012 at 7:28 am #

    PSD a castigat alegerile si a tras pnl in remorca.
    PSD merita sa-si delege candidatul la PRESIDENTIE daca isi mai doreste sa faca scor la legislativile din toamna.

    Social democratii doresc candidat propriu, ANTONESCU ne dezonoreaza !!!

    Domnule Premier,

    Aveti primariile din BUCURESTI aveti consiliile , aveti majoritate in guvern acum dorim sa va vedem la treaba !!!

    Separati-va cat mai curand de leprele liberale care sunt inselatoare si la orice moment va intorc spatele.

    Interesul lor nu este tara si POPORUL ci presidentia si ciolanul ciocoiilor locali.

    Domnule Premierva felicit si va sugerez ATENTIE si PRUDENTA, PNL poate deveni dusmanul nr.1 daca nu este bine monitorizat.
    De partea cealanta aveti pe VOICULESCU mai aprig ca focul, sansa DVS este ca Presedintele actual controleaza situatia International.

    Intentia Dsale este ROMANIA si NATIUNEA, partidele sunt pe locul secund, deci Domnule Premier aveti responsabilitatea interna a ROMANIEI

    PSD nu trebuie sa dezamageasca NATIUNEA, pnl si-a aratat deja dintii !!!

    • Felicitari USL!! June 11, 2012 at 3:55 pm #

      Frumos spus….timpul va face si aceasta transare intre PSD si PNL…
      PSD a stiut mereu sa-si faca propriile campanii electorale….si la cit de aroganta sunt eu la adresa lor, acest merit il recunosc, sint ai dracului de buni.
      Alianta cu PNL, nu am vazut-o buna inca de la inceput…si sper sa nu aiba aceasi soarta ca si alianta DA.
      Nu am urmarit rezultatele pentru ca, am stiut dinainte, victoria va apartine USL….dar nimeni n-a facut public inca procentul PSD si procentul PNL.
      Da, sunt de acord si chiar as agreea o guvernare PSD chiar daca eu nu le dau ca politicieni nici un fel de credit…cred ca merita sa mearga singuri la alegerile parlamentare si prezidentiale.
      Iar candidatul cel mai bun pentru prezidentiale din partea PSD, ar fi actualul primar al capitalei….Oprescu parca il cheama.

  28. tiberiuretu June 11, 2012 at 7:44 am #

    D-le ponta
    Atentie maxima la numaratoare sa nu fiti furati pe ultima suta.Sunt convins ca aceste canalii au pregatit ani de zile felurite modalitati de fraudare al voturilor

  29. ZOE, fii barbata ! June 11, 2012 at 8:04 am #

    @Victor Ponta,

    Te FELICIT si ne felicitam si pe noi ca am învins !
    Totusi este strigator la Cer, ca furaciunile acolo unde au fost, sa fie lasate nepedepsite !
    Sper ca HOATA de la Ploiesti care a blocat 4 sectii de votare si care a facut atâtea furaciuni – legea pensiilor si multe altele, sa nu ramâna nepedepsita ! Deocamdata vad ca îi lasi de capul lor fara sa iei nicio masura !!! Apropos, tatal hoatei tot 35.000 lei noi ia si pentru luna Iunie ?!!!!!
    La Brasov, studentii nu au fost lasati sa voteze ! La Târgu-Mures, sunt convinsa ca s-a furat la greu, iar oamenii acum sunt obligati sa suporte fara vina lor, primar portocaliu. Si cine stie câte alte localitati sunt supuse de mafiotii vopsiti în toate culorile dar sub aceeasi
    stapânire sinistra. La Cluj, la fel, aud chiar acum despre furaciunea marca Bok !
    Ar fi o mare nedreptate ca voi sa va multumiti cu victoria, iar populatia sa sufere pe nedrept din cauza hotiei PDL -iste nesanctionate.
    Am o mare rugaminte : sa nu ma dezamagesti si sa nu ma faci sa regret ca v-am votat, IA MASURI SI OPRESTE HOTIA, PEDEPSESTE VINOVATII !

    • blackmetal June 11, 2012 at 7:34 pm #

      subscriu!

      • ZOE, fii barbata ! June 13, 2012 at 2:01 pm #

        @blackmetal,

        Tie îti datorez scuze ! Te-am confundat cu cineva care sta presh pe blogul lui Udrea si am gresit în mod nefericit. Îmi fac mea culpa !
        Sa ai o zi frumoasa !

  30. ZOE, fii barbata ! June 11, 2012 at 8:08 am #

    @Victor Ponta,

    P.S. Nu te superi, Rus e cumva turc ? El nu vede ce se întâmpla, ce face politia împotriva hotiei de la alegeri, sta cu mâinile în sân rânjind ?!!!!……..

    • Felicitari USL!! June 11, 2012 at 3:34 pm #

      Ramine acum sa vedem pus in aplicare promisiunile…desi slabe sanse….oficial, suntem in recesiune ….asteptam sa vedem urmatoarele taxe care vor apare ca banii aia 8% nu s-au dat degeaba🙂, nu?
      Zoe, crede-ma ca stiam rezultatul inainte de alegeri🙂 asta este si motivu pentru care am preferat sa ma odihnesc acasa in loc sa merg la vot….voi avea constinta impacata ca nu am participat la inca o runda de prosteala si furtisag.
      Nu ca ar fi relevant….dar cu acest PSD am votat ani la rind pina in ziua in care am spus ” de azi inainte, nici un partid politic nu mai vede votul meu” …m-am tinut pina acum de cuvant.
      Sa se reformeze clasa politica si atunci voi vedea daca votul meu va conta s-au nu🙂.
      Apropo…..curios membri din sectiile de votare, n-au avut “placea” sa puna stampila ( votat ) pe buletinele vecinilor care au mers la vot….sa nu fi contat votul lor sau comoditatea era mai mare ca de…doar traim in romania….suntem noi capabili sa facem un lucru bun?

      • Felicitari USL!! June 11, 2012 at 3:35 pm #

        “placerea” scuze ….ca mna…apoi te iei iar de mine.

  31. Iluminatu June 11, 2012 at 8:56 am #

    Moto : De nota ZECE fu neuitatul 10 iunie 2012 !

    FLER şi FIER

    Avuşi V.P. teribil fler
    Ieri in Baia de Fier ;
    Superbă scăldătoare
    Pentru prezent şi viitoare
    Alegeri către confirmare.

    De-acum, că totul fu licit,
    Sincer, am să TE FELICIT !

  32. vax-albina June 11, 2012 at 12:22 pm #

    Felicitări pentru victoria la locale. Nu uitaţi însă că: “cel care te critica nu iţi e întotdeauna duşman, cel care te laudă nu iţi e întotdeauna prieten”. Nu va lăsaţi păcălit.

    • Admirator de lucruri cand sunt facute bin June 11, 2012 at 3:47 pm #

      Important !!!

      Domnul Victor PONTA trebuie sa anunte dupa confirmarea rezultatului in alegerile locale CREAREA PARTIDULUI SOCIALIST UNIFICAT.

      Acest partid trebuie sa inlocueasca UNIUNEA SOCIAL LIBERALA !!!

  33. Bibliotecaru June 11, 2012 at 2:12 pm #

    @ Victor Ponta

    Domnule Ponta,
    Astăzi ştirea zilei este legată de implicarea doamnei Anastase, a gărzilor de corp ale domniei sale de la SPP şi chiar a unor interlopi, în vederea fraudării votului dintr-un municipiu al României.

    rtv.net/scandal-electoral-in-ploiesti-roberta-anastase-acuzata-ca-a-blocat-numararea-voturilor-video_31911.html

    USL este într-o poziţie delicată şi, spre rezolvare, are o alternativă…

    A. reprezentanţii USL au spus ceva neadevărat şi atunci ei trebuie să-şi ceară public scuze doamnei Anastase

    B. reprezentaţii USL au spus ceva adevărat şi atunci USL are obligaţia minimă de a audia într-o comisie parlamentară de anchetă, atât frauda electorală, dar mai ales folosirea celor de la SPP sub o formă de poliţie politică cu ţinta unei legi care să protejeze poporul român de astfel de abuzuri.

    Recunosc că ideea că SPP-ul doamnei Anastase se constituie într-o armată de soldaţi pretorieni securişti care serveşte “pretorurului”… mă îngrozeşte mai mult decât frauda electorală. Pentru mine ar fi mai bine ca domnul Dragnea să greşească, pentru că dacă SPP-ul ar fi folosit aşa ar fi o ameninţare pentru popor şi mai gravă.

    De aceea, domnule Ponta, aştept de la domnia voastră să procedaţi în consecinţă. Non-acţiunea, sau cum se spune în popor… “las-o cum a căzut”… m-ar face să cred ambele variante (pentru că nu aş putea să aleg) şi atunci, pentru mine cel puţin, ar fi şi mai grav decât o singură variantă.

  34. D June 11, 2012 at 2:28 pm #

    Domnule Ponta,

    Va adresez aici o rugaminte mare, in calitate de cetatean al Romaniei care isi doreste un viitor intr-o tara curata politic.

    Sunt simpatizant PDL pentru cateva motive extrem de puternice pe care PDL le-a sustinut si dovedit constant in intreaga prezenta pe scena politica romaneasca:

    1. O independenta relativ buna a justitiei, comparativ cu justitia din guvernarea Nastase – o mare durere am in suflet pentru moartea procurorului Panait…
    2. O respectare buna a valorilor democratice, a adversarilor politici, un discurs curat si elevat raportat la discursul USL/PSD … altii.
    3. Oameni politici chiar buni, poate nu cei mai buni, dar astia suntem.

    Mi-as schimba optiunea politica spre PSD, daca veti rezolva urmatoarele probleme in tara, care constituie rugamintea majora a acestei scurte scrisori:

    1. Independenta ADEVARATA a JUSTITIEI – iar lucrul acesta trebuie dovedit prin rezolvarea celor 3 probleme CAPITALE ale Justitiei Romane – Revolutia, Mineriadele si devalizarea nationala.

    Devalizarea nationala este un cumul de evenimente, la care responsabili sunt multipli, in principal din PSD, dar si din alte partide care au fost la guvernare.

    Daca rezolvati aceasta problema, si curatati PSDul de imaginea de organizatie mafiota care stapaneste justitia atunci imi voi indrepta votul spre dumneavoastra.

    2. Respectarea valorilor democratice – cel mai mare castig al revolutiei este dreptul de ne exprima liberi, de a constesta democratic, de a demonstra.

    Ori PSDul este cunoscut pentru apucaturile antidemocratice: Mineriadele sunt opera exclusiva a lui Iliescu, baronii si stapanii locali sunt un fenomen exclusiv conturat in guvernarea Nastase, eschivarea din fata Justitiei a prietenilor politici s.a.m.d..

    3. Oameni politici buni – PSDul este un partid care s-a facut de ras puternic prin promovarea unor oameni cu totul nepregatiti si nepotriviti pe diferite pozitii. Dar asta se poate rezolva, e o problema secundara.

    Alte comentarii referitoare la prestatia dumneavoastra pe scena politica: PDL va da clasa la eleganta in exprimare si civilizatie in comportament. PSD, USL si inclusiv dumneavoastra dati impresia unei grup de haidamaci veniti cu rangile sa faceti ordine in tara numita Romania.

    Nu uitati ca si inainte-mergatorul dumneavoastra Iliescu a procedat la fel iar consecintele au fost dramatice. Se pare ca apucaturile astea nu prea pot fi uitate si lasate in urma. Si-au pus amprenta rau de tot in comportamentul dumneavoastra.

    In calitate de cetatean al Romaniei, care va plateste salariul si pe care trebuie sa-l ascultati si sa-l respectati (cel putin atata timp cat discursul este civilizat) va rog sa rezolvati aceste probleme.

    In speranta ca mai aveti timp si pentru a citi ce scriu cetatenii Romaniei pe acest blog va urez intelepciune, sanatate si sa va lumineze Dumnezeu sa conduceti bine tara.

    Un cetatean al Romaniei,
    D

    • Bibliotecaru June 12, 2012 at 10:55 am #

      @ D

      Stimate D,
      Nu trebuie să vă schimbaţi simpatiile politice pentru a cere unui premier, în calitate de cetăţean, ca instituţiile să funcţioneze. Domnia voastră aveţi toate drepturile să cereţi instituţiilor României să funcţioneze normal, aveţi dreptul să cereţi ca democraţia să fie respectată, aveţi dreptul să cereţi ca partidele să propună candidaţi cu o competenţă garantată de partid.

      Aveţi dreptul să cereţi acest lucru ORICĂRUI “membru de partid” (sau “nemembru” de partid) care ocupă un post al statului român.

      Este însă straniu pentru mine că până acum aţi primit acest valori de la PDL şi nu vă aşteptaţi să le obţineţi de la USL (respectiv PSD, pentru că totuşi vă adresaţi domnului Ponta)… dar asta este altă discuţie.

    • MIHAELA June 12, 2012 at 5:48 pm #

      @ D
      Stimate D, vad ca-i reprosati si-i cereti multe lui Victor Ponta, dar ati cerut macar o data celor pe care-i adulati atat si au condus pana de curand sa mai stopeze jaful din banul public?

  35. Vasile Roaita June 11, 2012 at 4:34 pm #

    Corecte, cele spuse de Vax Albina…

    Dincolo de cele pe care le-am spus mai sus, ca Boc si Basescu trebuie tinuti “sus” pe post de Big Brother, regret pierderea primariei din Cluj, in situatia in care acest lucru s-a produs….

    Urez alesilor USL sa guverneze bine!
    La nivel local si central…

  36. Cetateanul cugetator (neturmentat...inca) June 11, 2012 at 9:53 pm #

    Cugetare damboviteana despre castigarea alegerilor in Romania

    A castiga functii administrative importante in Romania desertizata uman si valoric nu este un motiv de bucurie si relaxare. Mai de graba este un motiv de ingrijorare si de maxima motivare pentru actiune si pentru faptele (obligatoriu legislative) asteptate de toate victimele care au supravietuit prostiei si rautatii guvernarilor anterioare!

  37. Iulian Somacescu June 11, 2012 at 9:57 pm #

    @Cetateanul cugetator (neturmentat…inca), June 11, 2012 at 9:53 pm #

    Cugetare damboviteana despre pierderea alegerilor in Romania

    Exista mai multe categorii de politicieni prosti. Pe unii ii recunoastem dupa ce pierd alegerile si se justifica spunand ca alegatorii sunt niste prosti ca nu i-au votat tocmai pe ei care au demonstrat permanent ca sunt de-ai lor!

  38. Cetateanul cugetator (neturmentat…inca) June 11, 2012 at 10:08 pm #

    @Iulian Somacescu, June 11, 2012 at 9:57 pm #

    Cugetare damboviteana despre castigarea alegerilor in Romania

    Castigarea unor functii administrative importante in Romania desertizata uman si valoric nu este un motiv de vaselie si relaxare. Dimpotriva, este un motiv de maxima ingrijorare si o motivare pentru actiuni rationale, hotarate si rapide (obligatoriu legislative) asteptate de toti supravietuitorii prostiei si rautatii guvernantilor anteriori!

  39. Misu June 12, 2012 at 1:15 am #

    Stimate Domni!

    Incep prin a va felicita pentru castigarea zdrobitoare a alegerilor locale!
    Am vazut o emisiunea in seara aceasta la Realitatea TV in care fostul premier Emil Boc,
    spunea ca de fapt scorul inregistrat de PDL se datoreaza masurilor de austeritate pe care a
    trebuit sa la ia ca sa salveze Romania de criza economica, iar in aceeasi nota aproape
    toti liderii importanti ai acestui partid flutura acelasi refren.
    In acest sens, va aduc un contraargument cu impact major in randul populatiei si alegatorilor.
    Este vorba de OUG 50/2010, ordonanta care ar fi trebuit sa apere cetatenii de abuzurile
    bancilor prin reglementarea modului de calcul al dobanzii prin inserarea unei formule
    de calcul clare in contractele de credit si nu sa legalizeze abuzurile bancilor.
    Astfel, foarte multi romani cu libera initiativa, au luat credite si aici vorbim de 4 milioane
    de romani care au contractat credite pana in anul 2009,cand valoarea dobanzii de referinta
    pentru creditele in valuta era ridicata (ex. LIBOR-ul pentru francul elvetian
    avea valoarea aproape de 3% la inceputul anului 2008, iar in prezent acesta are valoarea 0,045%).
    Guvernul BOC prin OUG 50/2010, in loc sa protejeze populatia imprumutata la banci de abuzurile
    bancilor, tinand cont ca toate bancile central europene au scazut cotatiile dobanzilor de
    referinta aproape de 0(zero), Guvernul BOC a LEGALIZAT abuzurile bancilor.
    Cum? In OUG 50/2010, se specifica ca formula de calcul a dobanzii va fi formata din
    marja bancii + valoarea dobanzii de referinta la 3 luni, omitandu-se in mod intentionat sa se
    specifice ca prin marja bancii se intelege marja de la momentul semnarii contractului si nu marja
    cand vrea banca, aceasta alegand o zi cand valoarea dobanzii de referinta este aproape zero,
    punandu-si astfel in marja toata rata de dobanda.
    Cum au procedat bancile, in cazul creditelor cu dobanda variabila?
    Sa luam un exemplu simplu, ca sa se inteleaga. Un credit in franci elvetieni contractat in
    anul 2008, cu dobanda variabila de 6,9%.
    La momentul contractarii creditului, valoarea indicelui de referinta era de 3%. Rezulta ca
    marja bancii la momentul contractarii creditului era de 3,9%(diferenta dintre 6,9% si 3%).
    Bancile din Romania profitand de faptul ca OUG 50/2010, este ambigua si nu prevede in MOD CLAR
    formula de calcul a bancii ca fiind MARJA BANCII DE LA MOMENTUL SEMNARII CONTRACTULUI(si nu marja
    bancii de la o data oarecare pe care o vrea banca cand valoarea dobanzii de referinta este aproape
    zero, au transferat la marja toata rata dobanzii si au obligat clientii sa le plateasca acum o
    dobanda variabila plecand de la o marja marita aproape egala cu rata dobanzii, intrucat dobanda
    de referinta oricum era aproape zero.
    Un calcul simplu demonstreaza ca daca in OUG 50/2010, la art.37 lit. a,
    in loc de:
    “a) dobanda va fi raportata la fluctuatiile indicilor de referinta EURIBOR/ROBOR/LIBOR/rata
    dobanzii de referinta a BNR, in functie de valuta creditului, la care creditorul poate adauga
    o anumita marja, fixa pe toata durata derularii contractului;”
    se punea:
    “a) dobanda va fi raportata la fluctuatiile indicilor de referinta EURIBOR/ROBOR/LIBOR/rata
    dobanzii de referinta a BNR, in functie de valuta creditului, la care creditorul poate adauga
    marja DE LA MOMENTUL SEMNARII CONTRACTULUI, fixa pe toata durata derularii contractului;”

    atunci in Romania avea si noi dobanzi de 2,5% sau 3%, adica dobanzi de criza, daca tot vorbim
    de criza si nu noi romanii sa platim, iar bancile sa-si trasfere in profit diferenta care nu se
    poate justifica.

    Astfel, ca bancile au profitat cu LARGUL CONCURS al Guvernului BOC care a permis bancilor
    sa-si treaca toata rata dobanzii de 6,9 % la marja profitand de faptul ca acutalmente valoarea
    dobanzii de referinta este aproape zero. Dar, valoarea dobanzii de referinta este aproape zero
    tocmai pentru ca bancile centrale ale Europei, au inteles ca prin scaderea dobanzii de referinta
    este ajutata populatia care poate returna mai usor creditele si sistemul nu se blocheaza,
    situatie interpretata exact pe dos in Romania.

    Daca intrati pe site-ul https://www.baufinanzierung-bayern.de/baufinanzierungsrechner.html
    veti observa ca dobanda la creditele in franci elvetieni in Germania este de 1,77%, pe cand la
    noi in Romania este de 6,9% cel putin.
    Daca OUG 50/2010, ar fi stipulat la formula de calcul a dobanzii in loc de marja bancii,
    marja de la momentul semnarii contractului de credit, am fi avut in Romania dobanzi suportabile
    de 2,5% sau 3% la creditele in franci elvetieni si nu dobanzi de 6,9%, ceea ce ar fi insemnat
    ca populatia care s-a imprumutat putea sa faca economii si investitii care ar fi dus economia
    inainte, s-ar fi creat locuri de munca, crestea consumul si se repornea motorul economiei prin
    investitii, datoarate economiilor realizare.
    Cum sa investeasca un investitor si mai ales cum sa contracteze credite din Romania cand,
    in Germania pentru acel credit se plateste o dobanda de 1,77%, iar in Romania cel putin 6,9%?
    Aici trebuia sa-l intrebati pe dl. Boc, de ce a actionat impotriva propriului popor in cardasie
    cu bancile comerciale, condamnand populatia la saracie si ajutor, in loc sa incurajeze
    investitiile, economiile, consumul si prosperitatea economica?

    De ce crede dl. Boc, ca bancile centrale au scazut dobanzile de referinta la aproape zero, ca
    sa-si dubleze marjele bancile, asa cum s-a intamplat in Romania???
    Cum a creat PDL locuri de munca in Romania din moment ce la noi finantarea este de 5 ori mai
    scumpa decat in Germania intretinuta fiind de PDL si cu largul concurs al guvernului BOC?

  40. Sibilla June 12, 2012 at 4:46 am #

    Îmi uraţi au ba ” Dobrodosli ! ”, să nu mai pierdem timpul, iată-mă, SUNT şi-s tot eu!
    Decartez tăt :
    Cea mai solicitantă campanie electorală, cele mai epuizante săptămâni, după o perioadă ( peste doi ani, ca să vezi !! ) în care multora le-am părut ” veşnicul nemulţumit ”… sunt nedormită, obosită, daaaar, jur c-a meritat !
    Pe scurt : în Caraş-Severino, PSD a făcut o figură frumoasă , sigur, întotdeauna există loc de mai bine…
    a. – pe liste separate

    Naidas- Lescovita – VICTORIE PSD !!
    Oravita – VICTORIE PSD !!
    Berliste – VICTORIE PSD !!
    Armenis – VICTORIE PSD !!
    Carbunari – VICTORIE PSD !!
    Coronini – VICTORIE PSD !!
    Cornereva – VICTORIE PSD !!
    Doclin – VICTORIE PSD !!
    Bucosnita – VICTORIE PSD !!
    Goruia – VICTORIE PSD !!
    Vrani – VICTORIE PSD !!
    Varadia – VICTORIE PSD !!
    Teregova – VICTORIE PSD !!
    Tarnova – VICTORIE PSD !!
    Turnu Ruieni – VICTORIE PSD !!
    Zavoi – VICTORIE PSD !!
    Rusca Montana – VICTORIE PSD !!
    Moldova Noua – VICTORIE PSD !!

    b.- pe liste comune – USL-PSD

    RESITA – VICTORIE USL DIN PARTEA PSD !!
    Otelu Rosu – VICTORIE USL DIN PARTEA PSD !!
    Berzovia – VICTORIE USL DIN PARTEA PSD !!
    Bucosnita – VICTORIE USL DIN PARTEA PSD !!
    Buchin – VICTORIE USL DIN PARTEA PSD !!
    Ciudanovita – VICTORIE USL DIN PARTEA PSD !!
    Cornea – VICTORIE USL DIN PARTEA PSD !!
    Garnic – VICTORIE USL DIN PARTEA PSD !!
    Gradinari – VICTORIE USL DIN PARTEA PSD !!
    Maureni – VICTORIE USL DIN PARTEA PSD !!
    Ocna de Fier – VICTORIE USL DIN PARTEA PSD !!
    Toplet – VICTORIE USL DIN PARTEA PSD !!

    Ca să nu mă suspecteze nima-n lume de ipocrizie, cum de subtilitate nu se pune problema a fi suspectată… că tot mi se spune mie dl ” Goe ” pe la partid, o spun direct, nah: mă bucur maxim şi peste poate ŞI pen că i-am tras-o ayatollahului frunzesky, recunosc, recunosc, recunosc !!! Klisura i-a dat o lecţie cât să ne ţină minte câte zile mai are! Felicitări colegilor mei, Bravo PSD !! Bucuria mea e înmiită ŞI pentru că victoriile obţinute în Klisură îmi zâmbesc aripa srpska. Pe de altă parte, Lescoviţa, leagănul copilăriei mele, comuna Naidăş, s-a întors unde-i e locul, în familia PSD. Apoi, Oraviţa a revenit nouă prin victoria unui tânăr, Ursu Dumitru ( care e neam de neam cu Sibilla prin crenguţele arborelui nostru genealogic pe ” ruta ” Lescoviţa-Radimna ). Lupu Matei a reuşit să smulgă Moldova-Nouă greu, f greu şi-a fost o luptă frumoasă şi cu atât mai mulţumitoare ! Luca Mălăescu ne-a adus Oţelu Roşu la capitolul victorii PSD. Am luat Coronini-ul prin Ilie Boboescu şi iarăşi ne-am bucurat, mai ales eu ! Am pierdut Socol-ul la mustaţă dar nu ne lăsăm, data viitoare, atacăm din nou !
    I-am căpăcit pe adversari unde nu se aşteptau, Armeniş, Cornereva… Am câştigat 4 oraşe ( din care unul e Reşiţa, municipiul reşedinţă de judeţ ) .
    Veteranii noştri au punctat din nou fără tresăriri : Gârnic, Ciudanoviţa, Măureni, Doclin…
    Una peste alta, toată perioada cât am cam lipsit din blogosferă, n-am stat deloc : am învăţat şi-am muncit pe brânci cu întreaga echipă care m-a suportat că i-am suduit şi le-am tot ridicat ştacheta ( asta-s eu ! ), i-am criticat şi pe drept şi când nu era cazul ca să fiu sigură că merem în direcţia bună. Şi zic că ne revenim bine şi dacă o ţinem la fel va fi şi mai bine ! Începe să-mi placă!
    În opinia mea şi peneleaua va intra într-o următoare etapă . Una a analizelor. O spun cu încă blândeţe ( ceea ce nu mă caracterizează ).. Achiziţia de succesuri, Frunză”verde” este SUB procentele obţinute de USL la nivelul judeţului. Pt dumneamea şi cei care never ever n-am făcut, nu facem şi nu vom face vreodată sluş la uşa ayatollahului sugativă de rachiu, masonsky, era PREVIZIBIL ! De tot hazul dacă n-ar fi de plâns pt tare multă suflare, zău ! Am votat şi-am susţinut cu tot sufletul candidaţii PSD, liberalii LIBERALI, am votat listele de consilieri locali şi judeţeni ai USL CS, dar…. iarăşi previzibil, n-am votat una bucată ayatollah. Pe mine nu mă merită ca votant ! Nu votez păcălici. Pe frunză-n vânt să-l voteze Dognecea, aista e ” calitatea ” cu care se … ” evidenţiază ” toarăşu. Cu una ca Elena Moise ” primăriţa ” pe care nush din ce motive tot NU o deranjează DNA-ul !!
    PSD CS a câştigat Alegerile Locale, PNL…. ei bine , e rostul ca cineva să-şi asume minusurile, n-aşe ? Păi dară! PNL a pornit la rezbel cu 50 de primari în funcţie, dar… a devenit vioara duo. Aista din vina ” achiziţiilor de succesuri ”, ca s-o spun direct şi limpede. Şi iarăşi şi iarăşi întreb retoric : oare ALTĂ soluţie, FĂRĂ de achiziţii ” de succesuri ” di jenu frunzesky, să nu se fi putut debarca gaşca securistului alcoolic de la Anvers ??!!! Presupunea mai mult efort, mda.
    Iată ce spune un cititor al unui ziar loco :
    ” Deci care va să zică, Frunzăverde nu este locomotiva PNL-ului ci frâna acestuia! Semn că va trebui să se descotorosească de el până nu-i prea târziu. Dacă nu, oricum Frunzăverde se va descotorosi imediat de ei în momentul în care nu-i mai sunt de nici un folos. Dar atunci va fi prea târziu pentru PNL. ”
    Tactic, strategic, prin multă, multă muncă, noi, PSD am fost mai buni şi da, se impune să devenim şi mai buni de-atât pentru că SE POATE şi pe cuvânt că merită!
    Revenind : pedelichelele şi-au luat-o-n freză, rău şi-n Caraş-Severino, feuda nezdruncinată de ceva ani. Era timpul să ne trezim iar PSD să se audă şi impună . Adevărat, deocamdată paşi mici , însă ÎNAINTE.
    De ” rumegat ” MUSAI :
    – achiziţiile ” de succesuri ” ne-au…. ” dăruit ” pe feuda Caraş-Severino procente cam mari pt PP-DD ( peste 15% – !! ), UNPR ( 14% ) – nemulţumirea, frustrarea, debusolarea, furia, neputinţa, dezamăgirea oamenilor care aşteptau ALTCEVA de la noi, NU ” achiziţii de succesuri ” e pe undeva justificată dar a adus… ce-a adus. Putem fi mai buni de-atât lărgindu-ne paleta de ” oferte ”, dincolo de promisiuni. E minusul nostru, al tuturor că n-am avut altceva cu care eram mai convingători, mai credibili….
    – NU are nevoie / folos PNL CS de toată zestrea de penali de Curtea ai ayatollahului ( Ghiorghioni, Borduz, Ana Vasile, etc ), nici USL de microbi şi pete, de damf atât de asemănător cu al bă-SECU-lui ( altă grupare, acelaşi iz, tot un ghem !! )
    – în fine şi NU în ultimul rând: abia aştept să se încheie Tatălui odată cu hăle procese comandate din ordinul Cotroceniului iar AN să fie DOAR al nostru, c-avem tare mult de lucru, arză-te-ar, bă-SECU&lacheii săi ( !! , AMIN ! ) şi încă ceva, îmi doresc mult, dar muuult ca ” Procurorul ”, VP, să facă ce se impune şi să surprindă plăcut una furnică-atomică, că se porni bine şi zău că nu-l slăbim, poate şi mai mult , chiar poate !
    Bine v-am regăsit !!

    p.s. subscriu mesajului ” pescuit ” de pe facebook pe care, dacă mi-e permis îl postez ŞI aici :
    ” Numaratoarea EXACTA a voturilor realizata de PNL arata ca Nicoara a cistigat PE BUNE cu diferenta (e drept, minuscula) de 254 de voturi.
    Furaciunile de zece mii de voturi de peste zi si de o mie si ceva de voturi peste noapte a facut ca boc sa apara ca invingator.
    Clujeni, iesiti la proteste in sprijinul adevarului!!! ”

  41. Preda Gabriela June 12, 2012 at 8:39 am #

    D-nu Ponta nu uitati va rog de revolutionarii de la Timisoara. Noi am fost in 16-22 acolo cand toata lumea isi vedea de treaba. Nu noi am cerut bani de la guvern iar bancile au fost cele care au aprobat credite in baza acelor cupoane,fiind data o lege pe viata. Acum cum sa ne platim creditele? Sunt si oameni in pragul disperarii,care au familii si copii. Va rog nu uitati de noi si nici noi nu vom uita de d-vs. Va multumesc

  42. ZOE, fii barbata ! June 12, 2012 at 9:42 am #

    @Victor Ponta,

    Toata lumea discuta ca ati sacrificat Clujul ! E corect ? la clujenii care au votat USL nu v-ati gândit ? Iar acum urmeaza sa-i dati HOATEI, Ploiestiul ? Cum e posibil ca toata tara sa anunte preliminariile, iar Ploiestiul sa spuna ca n-au fost în stare sa întocmeasca niste procese-verbale ? Ce e Ploiestiul asta, stat în stat ?! Am vazut pe facebook, oameni care spuneau ca toti gunoierii ( sigur ai frigotehnistului ) si muncitorii din constructii au fost amenintati ca daca nu voteaza “cu cine trebuie”, a doua zi nu vor mai avea munca.
    Te întreb, Ploiestiul va fi cumva “Clujul” Munteniei ?

    • Felicitari USL!! June 12, 2012 at 2:39 pm #

      Mai Zoe, te vad foarte inversunata in ceea ce priveste alegerile..ai ceva de castigat? Nu esti multumita de victorie, de ce tot comentezi ?
      Te vad extrem de acctiva pe aici, vad ca-ti dai cu parerea despre tot…chiar ma intreb daca esti o sustinatoare infocata USL, banuiesc ca esti si vreo membra de partid🙂
      Spun asta pentru ca te deranjeaza comentariile mele critice….draga Zoe, eu critic si imi permit sa fac asta, din simplu motiv ca eu nu fac parte din nici un partid, nu sustin pe nimeni din politica….imi spun o parere si atat, daca criticile supara USL, nu este treaba mea….
      Treaba mea, sunt problemle de zi cu zi….nu ce face domn Ponta ca om.
      Ca au sacrificat, ca au facut, ca n-au facut….deja astea sint chesti ieftine si chiar deranjante.
      Nu am fost la vot, nu am pe constinta ca, am dat votul meu unuia care in 4 ani de mandat si-a permis sa-si faca un cartier rezidential in comuna berceni.
      Nu i-am contestat lui Piedone nimic si nici n-o voi face…dar inceteaza sa ma ironizei ca si cum as tine partea nu stiu carui partid, sau politician.
      Lasa-ma doamne iarta-ma in pace, nu fac nimic in afara de a-mi exprima o parere…
      Antipatia mea la adresa PSD si a intregi clase politice din romania, se datoreaza dezastrului economic in care suntem noi ca tara….cauza o stim cu toti, diferenta este, ca unii o comenteaza, altii se multumesc cu te miri ce atentie din 4 in 4 ani.
      Eu vreau sa traiesc decent in propria mea tara….nu vreau sa fiu “stransa ” cu usa de taxe si impozite mai mari de cat imi pot permite eu, de facturi incarcate…etc.
      Legislatia si birocratia din romania sunt complexe ca fiecare ramura sa aibe de cistigat.
      Stim cu toti ca spaga in romania a functionat, functioneaza si va functiona cit timp romanii nu-si schimba mentalitatiile comuniste si nu se reformeaza din toate structurile.
      Stim cu toti, beneficiile financiare si facilitatile de care beneficiaza politicienii acestei tari, care politic si administrativ au dus-o in wc-ul europei, nu in fruntea ei.
      Astept de la domn Ponta si a lui guvernare reforma politica, administrativa, justitie si economica…..daca nu este in stare sa faca asta…sa plece acasa si sa lase pe altu care este capabil.
      Romania nu are nevoie de pomeni electorale, Romania are nevoie de economie, invatamint, sanatate si trai decent pentru toti locuitorii acestei tari.
      Romania are nevoie de profesionisti….n-are nevoie de cei scoliti doar ca sa-si vada propriile interese.
      Avem o groaza de specialisti adevarati care sint capabili sa faca ceva pentru romania….dar cum nu au bani, ori nu fac parte din te miri ce partid, n-au cum sa-si arate valoarea ( vorbesc in cunostinta de cauza )
      Cit timp nici un fost guvern nu se afla in instanta pentru dezastru economic al tari, de ce as crede ca domn Ponta ar face in 4 ani ce au distrus altii ( inclusiv PSD ) in 22 ani!?

      • ZOE, fii barbata ! June 13, 2012 at 2:13 pm #

        @Felicitari USL !!,

        Ahahaha ! Râd pentru ca vad ca te “ataci” datorita comentariilor mele – pai s-a dat liber la comentariu, nu stiai ? Doar suntem într-o tara libera, în anul de gratie 2012, fiecare are dreptul sa-si dea cu presupusul despre orice. Daca nu-ti convine ce scriu eu da-mi ignore si treci mai departe, e simplu. Adica trebuie sa fii membru al oricarui partid ca sa vezi ce se întâmpla sub nasul tau si sa iei atitudine ?! Sigur ca sunt multumita de victorie dar nu sunt multumita de nedreptati.
        Haide, bye bye !

  43. Liliana - Emilia June 12, 2012 at 10:12 am #

    Buna ziua domnule prim-ministru,

    va scriu din postura unei persoane neutre d.p.d.v. politic, licentiata in Relatii Internationale si Studii Europene cu licenta axata pe Securitate Nationala cu tot ce presupune aceasta, masterand in acelasi domeniu, va spun acestea ca sa vedeti ca stiu ce vorbesc, dar nu acest lucru este important.
    As dori, va rog frumos, sa ma luminati intr-o problema. USL = UNIUNEA SOCIAL LIBERALA unde se afla pe esicherul politic? Ce caracter a adoptat?
    Aceasta uniune este formata din PSD – pe esicher – stanga
    PNL – pe esicher – dreapta
    PC – pe esicher – centru
    De altfel, sunt mai multe puncte pe care as dori sa vi le semnalez! Un punct foarte important este de ce membrii USL isi bat joc de imnul de stat? Stiti doar ca imnul national este unul din simbolurile nationale!!! Sau pentru cei care nu stiu, vi le spun eu: Drapelul + Imnul + Stema = Simboluri Nationale
    Nu as dori sa ma catalogati ca fiind o nationalista, dar daca noi romanii nu respectam aceste simboluri cum am putea sa avem pretentia ca strainii sa le respecte???
    Un alt aspect deranjant (ca sa nu spun regretabil d.p.d.v. etic) este nerespectarea unei persoane publice care a fost aleasa prin vot NOMINAL ca presedinte al unei tari. Nu ca l-as iubi eu foarte mult pe acest om care a cam uitat de oamenii din popor, dar il respect pentru ca este presedintele ales in mod democratic prin vot NOMINAL ! … sau daca nu l-am votat , nu trebuie sa-l respect? Eu va respect si pe dumneavoastra , cu toate ca nu v-am votat eu personal, ati fost numit pe functia de premier de alte persoane care la randul lor au fost votate in mod democratic pentru a reprezenta interesele cetatenilor chiar daca de multe ori aceste interese nu prea coincid, ca si domnul Boc (ex premier) pe care l-am respectat in ciuda deciziilor drastice pe care le-a luat. Problema este ca daca privesti lucrurile pentru un viitor indepartat a fost premierul care a scos Romania din colapsul economic ca sa nu ajungem precum Grecii, dar daca privesti lucrurile pentru un viitor apropiat Boc este premierul care a micsorat pensiile amaratilor de pensionari si care a taiat din salariile bugetarilor (am simtit si eu pe pielea mea aceste masuri, dar tot asa stiu ca prin acest sacrificiu am contribuit si eu la depasirea perioadei critice).
    Problema este domnule Ponta ca exista o vorba veche: ” Pana la Dumnezeu te mananca sfintii” . De acolo de la dvs.si spun acolo referindu-ma la varful topului sau al piramidei, cum vreti dvs., se vad altfel lucrurile, dar la noi aici la baza piramidei unde omul de rand este incarcat de poverile de zi cu zi, toate directivele, deciziile pe care le dati ajung la noi interpretate de multe ori in mod eronat sau interpretate asa cum le pica bine celor din administratia locala. Acest lucru s-a intamplat din totdeauna!!! CONSILIERII isi pun bete in roate unul altuia pentru ca sunt din “opozitie” , primarul nu aproba un proiect foarte bun pentru ca el vine de la opozitie, si exemplele pot continua …
    Admir dorinta dvs de a ” pune Romania pe picioare” stabile, dar atata timp cat exista “prostitutia” politica (va rog respectuos sa-mi iertati expresia dar alta mai eleganta nu am gasit) pentru o functie sau un scaun de parlamentar, atata timp cat nu recunoastem ceea ce e bun, indiferent de la cine vine (Ponta, Basescu, Boc, Iliescu …), intr-un cuvant, atata timp cat nu dam Cezarului ce-i al Cezarului, si tot o luam de la zero iarasi si iarasi nu o sa ajungem la liman niciodata.
    Va rog sa-mi iertati limbajul folosit uneori si sa ma convingeti de deschiderea dvs. la problemele cetatenilor, cu un feed-back la cele scrise mai sus.

    Cu stima si deosebit respect,
    Emilia

  44. Admirator de lucruri cand sunt facute bine June 12, 2012 at 10:30 am #

    Succesul guvernului Victor PONTA consta in :
    – sanatate
    – educatie
    – justitie

    Aceasta pana in noembrie altfel sunt promisiunii sau poate chiar angajamente fara acoperire de competente si profesionisti.

    ROMANIA suferea de COMPETENTA, cu bla, bla de la Domnul ANTONESCU nu se poate avansa.

    PSD are competente si nu trebuie compromise cu cele liberale

  45. ZOE, fii barbata ! June 12, 2012 at 2:12 pm #

    @Liliana-Emilia,

    Discursul tau este unul din anii ’50 ca la o sedinta de partid unde critici pe cineva cu mânie proletara, înainte de a-i da un vot de blam! Limbajul de lemn pe care îl folosesti, ne duce cu gândul la o epoca de trista amintire.
    Ca orice comunist care “se respecta”, adopti pricipiul “cine nu e cu noi , e împotriva noastra”.
    Desi spui ca nu ai o “apartenenta politica”, PDL-ismul îti iese prin toti porii si dovedesti , pentru a câta oara la PDL-isti, ca nu stiti sa pierdeti ! Desi clamati democratia, se vede clar ca habar nu aveti de ea; în democratie NIMENI nu este lipit de scaun.
    Dincolo de toate încercarile de fraudare SI ale acestor alegeri, PDL a primit din partea românilor raspunsul raspicat, ca a esuat în toate încercarile sale de a se eterniza la putere
    si “multumirea” pentru dezastrul în care au adus tara , mai ales în ultimii 3 ani ! USL este singura alternativa viabila la acest moment pentru tara si tocmai de aceea a primit 88% din votul politic.
    Deci, o mie de vorbe doi bani nu fac !
    Preferabil sa renunti la limbajul de lemn : “stima si deosebit respect”, o formulare desueta în anul de gratie 2012 !

  46. MARESALUL June 12, 2012 at 2:13 pm #

    http://radu-tudor.ro/usl-vrea-cam-prea-rapid-legea-minoritatilor/ Tradatori. Lupul isi schimba parul dar naravul ba.FSN=PSDD=PSD + PNL =USL=PDL.
    Tara geme sub saracie sub inundatii si voua va arde de minoritati .Ati nenorocit o natiune majoritar ROMANA .Cine dracu a putut sa va dea votul?

    • SASA June 13, 2012 at 4:56 am #

      Iti raspund eu la intrebare. Oamenii interesati sau oameni care sunt usor manipulabili, usor de prostit.

  47. Black Rose June 12, 2012 at 3:20 pm #

    Principala concluzie a rezultatelor alegerilor de duminica este nu ca USL a cistigat detasat, ci ca PDL a fost infrint fara drept de apel. Un partid care se credea etern la guvernare, cu lideri aroganti, a fost dat de pamint de un electorat care a dorit nu sa-i aduca pe altii la Putere, ci sa-i pedepseasca pe cei aflati vremelnic in fruntea bucatelor.
    Numaratoarea paralela realizata de partidele politice confirma pana in acest moment urmatoarea statistica electorala: PSD a obtinut 37 de mandate d eprimar in judet, PNL – 30, PDL – 17, PC – 6, UNPR – 2.

    In zona oraselor, singurele schimbari sunt la Onesti si Tg Ocna: Laurentiu Neghina (UNPR) l-a inlocuit pe Emil Lemnaru (PSD) iar Stefan Silochi (PSD) revine in fruntea bucatelor, detronand-o pe Floarea Ivanof (PDL).

    Ionel Turcea ramane primar la Buhusi, Comanestiul isi pastreaza primarul (Viorel Miron – PNL), la fel si Slanic Moldova (Adrian Serban – PSD) si Moinestiul (Viorel Ilie – PC).

    Numaratoarea paralela realizata de partidele politice confirma pana in acest moment urmatoarea statistica electorala: PSD a obtinut 37 de mandate d eprimar in judet, PNL – 30, PDL – 17, PC – 6, UNPR – 2.

    In zona oraselor, singurele schimbari sunt la Onesti si Tg Ocna: Laurentiu Neghina (UNPR) l-a inlocuit pe Emil Lemnaru (PSD) iar Stefan Silochi (PSD) revine in fruntea bucatelor, detronand-o pe Floarea Ivanof (PDL).

    Ionel Turcea ramane primar la Buhusi, Comanestiul isi pastreaza primarul (Viorel Miron – PNL), la fel si Slanic Moldova (Adrian Serban – PSD) si Moinestiul (Viorel Ilie – PC).

    La nivelul comunelor, situatia e in felul urmator:

    Saucesti – PSD
    Beresti – Bistrita – PSD
    N. Balcescu – PSD
    Magura – PNL
    Sarata – PDL
    Cleja – PSD
    Gioseni PNL
    Zemes – PSD
    Helegiu – PNL
    Darmanesti – PSD
    Parincea – PNL
    Horgesti – PDL
    Podu Turcului – PSD
    Negri – PSD
    Rachitoasa – PNL
    Gura Vaii – PNL
    Motoseni – PSD
    Livezi – PDL
    Izv. Berheciului – PNL
    Buhoci – PNL
    Odobesti – PDL
    Traian – PNL
    Balcani – PSD
    Parjol – PNL
    St cel Mare – PSD

    Numaratoarea paralela realizata de partidele politice confirma pana in acest moment urmatoarea statistica electorala: PSD a obtinut 37 de mandate d eprimar in judet, PNL – 30, PDL – 17, PC – 6, UNPR – 2.

    In zona oraselor, singurele schimbari sunt la Onesti si Tg Ocna: Laurentiu Neghina (UNPR) l-a inlocuit pe Emil Lemnaru (PSD) iar Stefan Silochi (PSD) revine in fruntea bucatelor, detronand-o pe Floarea Ivanof (PDL).

    Ionel Turcea ramane primar la Buhusi, Comanestiul isi pastreaza primarul (Viorel Miron – PNL), la fel si Slanic Moldova (Adrian Serban – PSD) si Moinestiul (Viorel Ilie – PC).

    La nivelul comunelor, situatia e in felul urmator:

    Saucesti – PSD
    Beresti – Bistrita – PSD
    N. Balcescu – PSD
    Magura – PNL
    Sarata – PDL
    Cleja – PSD
    Gioseni PNL
    Zemes – PSD
    Helegiu – PNL
    Darmanesti – PSD
    Parincea – PNL
    Horgesti – PDL
    Podu Turcului – PSD
    Negri – PSD
    Rachitoasa – PNL
    Gura Vaii – PNL
    Motoseni – PSD
    Livezi – PDL
    Izv. Berheciului – PNL
    Buhoci – PNL
    Odobesti – PDL
    Traian – PNL
    Balcani – PSD
    Parjol – PNL
    St cel Mare – PSD

  48. Black Rose June 12, 2012 at 3:22 pm #

    Prajesti – PNL
    Poduri – PNL
    Solont – PDL
    Magiresti – PNL

    Tg. Trotus – PSD
    Barsanesti – PSD
    Itesti – PNL
    Filipesti – PC
    Filipeni – PDL
    Racaciuni – PNL
    Bogdanesti – PSD
    Beresti – Tazlau – PSD
    Strugari – PSD
    Ungureni – PSD
    Vultureni – PDL
    Ghimes – PDL
    Agas – PDL
    Brusturoasa – PDL
    Asau – PSD
    Ploapana – PDL
    Lipva – PNL
    Rosiori – PNL
    Blagesti – PNL
    Racova – PSD
    Valea Seaca – PSD
    Oncesti – PSD
    Orbeni – PNL

  49. MARIAN-GL June 12, 2012 at 6:29 pm #

    domnu Ponta sa fiti mereu ALATURI de cetateni..
    ZIC SI EU OFUL MEU..CA DE APLICAT AM APLICAT SI EU O METODA SI AM RAMAS PE DINAFARA PARTIDULUI..EU AM RAMAS FARA JOB DIN CAUZA LU BASE-BOC..APOI.AM INTRAT IN PSD GALATI LA TINERET..NU STIU CUM NAIBA IN TIMP CE STRIGAM IN FATA LA PREFECTURA TIMP DE 2 LUNI JUMATE JOC BASESCU SI BOC ANASTASE ETC,DUPA CE A PLECAT ECHIPA LU CIUMACENCO ..AM RAMAS IN CONTINUARE..DAR ERAU NISTE SEMNE DE INTREBARE DIN AMBELE TABERE SI UTE ASA AM RAMAS PE DINAFARA..SI TOT AM VOTAT USL-UL..MULTI CARE NE,AM STROFOCAT IN STRADA NU NE,AM ALES NICI CU respect..
    PACAT CA AM PUS MULT SUFLET..
    MULT SUCCES USL

  50. gabico June 13, 2012 at 9:44 am #

    Buna ziua! Dl.Prim Ministru va rog sa ma ajutati cu o lamurire,locuiesc in “Orasul” Pantelimon unde se intampla ceva ce mintea mea nu poate percepe. Din data de04.06.2012 din ordinul Primarului Marian Ivan maxi taxi care circula in Oras dintr-o data biletul calatoriei s-a ieftinit, explicatia Primaria subventioneaza costul calatoriei. BRAVO!!!!!!!!!!……………Dar . minunea nu a tinut 3 zile ……….. a tinut fix o saptamina ptr. ca de azi biletul este la fel de scupm, conditiile de calatorie aceleasi, RATB logic nu exista, un fel de a spune ” ati votat prostilor………. acum gata cu binele sa trecem la ce a fost si pana acum. Rugamintea mea este daca puteti sa-mi spuneti unde ma pot adresa ptr o contestatie vis a vis de cum a procedat Primarul.Stiu ca dvs sunteti adeptul DREPTATII deci rugamintea mea este sa ajutati si cetatenii “Orasului” Pantelimon. Multumesc anticipat!

  51. Draghi Puterity June 14, 2012 at 10:55 pm #

    Pe cand si o app pentru Android? Apple-ul e pentru snobi…😛

  52. Catalin June 15, 2012 at 2:43 pm #

    Domnule Prim Ministru,
    Si dvs.sunteti suparat pe noi ,politistii ,de suntem plimbati cu zaharelul ca o sa ne primim drepturile restante? Ba in mai,ba in iunie, ba in iulie sau nu se stie cind.Credeti ca putem sa avem si noi pe cineva sa se gindeasca si la noi? Sau politia este buna doar cind este de munca iar la bani sunt altii la rind.Credeam ca o sa fie un pic mai bine dar vedem ca …..

    Catalin

  53. alabala June 19, 2012 at 9:36 am #

    felicitari ptr conferinta de presa.

  54. Admirator de lucruri cand sunt facute bine June 19, 2012 at 10:38 am #

    Dece sunteti suparat pe admirator ?

    Suntem alaturi de Premier cum am fost si in ianuarie cand ati multumit si am hotarât sa fim impreuna si la bine si la rau.

    Acest RAU este trecator si va vom accompania la Bruxelles si oriunde este nevoie, suntem admiratorii SOLIDARITATI, DISCIPLINEI si CONTROLULUI.

  55. silviu din Transilvania June 20, 2012 at 11:09 am #

    “Dottore” V.Ponta !
    Pacientul de la Cotroceni are nevoie de o Camasa de Forta !
    Daca nu o sa-i adminsistrezi cat mai urgent tratamentul prescris si necesar , o sa-ti inchida el, “Nebunul” si “Spitalul Victoria” si va va trimite si pe voi, “Medicii Natiunii” in Somaj iar pe noi, Poporenii, or sa ne predea cu Pedigree cu tot lui “Gitenstein” si celorlalti “Licurici” ca sa ne stearga din Lista Neamurilor ca si cum nici nu am fi existat vreodata !
    95% dintre Cetatenii Romaniei nu numai ca s-au saturat de T.Basescu dar i-l si urasc !
    Ei asteapta din partea ta si a USL, actiuni mai hotarate care sa inlature Regimul si Dictatura Prostiei, Hotiei si a Tradarii Nationale !
    Toate acestea poarta numele de Traian Basescu !
    Cu totii asteptam, ne dorim si vrem Suspendarea, Demiterea si Pedepsirea lui T. Basescu si a Complicilor sai !
    Cea mai buna Aparare este Atacul !

    http://www.pesurse.ro/2012/06/20/ponta-n-am-avut-inim-s-l-sun-pe-bsescu-probabil-i-.html

  56. mircea June 21, 2012 at 12:30 am #

    Sa nu uiti Victore seara asta

  57. un cetatean June 21, 2012 at 12:48 am #

    Domnule Ponta aveti datoria sa le aratati temnita tuturor mizerilor ce ne-au umilit!!!
    Datorie fata de tara si…fata de OMUL Adrian Nastase!
    Va respect, va iubesc (desi sunt un homofob convins!), astept sa faceti si ceva pt. noi…astia care nu suntem si nu am fost de acord cu ceea ce se-ntampla!
    Desfintati PD-ul , nu ca si partid , ci ca si indivizi, multumesc anticipat!

  58. sanda July 7, 2012 at 12:30 pm #

    Domnule Ponta, urmeaza un razboi cumplit si va trebui sa fiti foarte atent !! Atentie, pentru ca daca poti vota oriunde, se pot face mari magarii. Atentie cu magariile din diaspora!! Cand cel putin 70% din populatie nu mai vor o anumita persoana, inseamna ca acea persoana
    are o problema. Cred ca este record Guiness sa fi suspendat de 2 ori in 2 mandate ! Aduceti aminte poporului , daca au si uitat, cat am tras in acesti ani si atentie la amenintari. pot fi puse in aplicare. Cred ca cei ce va injura nu sunt cetateni obisnuiti- se vede dupa limbaj !

  59. gaby July 7, 2012 at 3:04 pm #

    Domnule Prim MInistru,
    La politisti chiar nu se gandeste nimeni? Circula un zvon printre politisti ca s-ar da doar 50% din restanta la banii pe haine cuveniti pe anul 2011.Domnul ministru vrea sa inceapa mandatul cu mare minciuna? A promis plata in integralitate a restantelor.
    Astept raspuns.

  60. Maia Cristiana Aldescu July 18, 2012 at 10:39 pm #

    Domnule Ponta ,vreti sa nu mai fie coruptie in tara asta?Faceti o lege genul,ca orice functionar care ia spaga ,pedeapsa sa fie una singura…20 de ani.Iar evaziunea fiscala se pedepseste de la 25de ani in sus,argumentand ca daca se fura statul roman,practic ne fura pe toti.La americani,Fiscul e sperietoarea lor ,pt ca au legi dure si ft clare.Sunteti printre ultimele noastre sperante.Cu respect,Doru Aldescu.

  61. MARIOARA PACURAR October 22, 2012 at 8:54 am #

    Buna ziua! sunt revoltata pan la sange,cu nedreptatile ce se practica la taxa de inmatriculare.mi-am adus in aprilie o masina din Italia si nici pana azi nu am reusit sa o inmatriculez. aici in SM trebuie sa platesc taxa auto,apoi sa dau statul in judecata ca sa_mi restitue banii,pai de unde inca 2 mii euro?am crezut ca ve_ti renunta la aceasta taxa,dar vad ca m_ati mintit! de ce in SALAJ taxa nu se plateste ,iar la noi da?va urasc pe toti si va urez sa ajungeti in locul nostru,iar de votat PSD sau USL,nu mai meritati!sunteti niste mincinosi ! MARY din TASNAD

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: