Va urez o saptamana cu mai putina politica!

8 Apr

Pentru prima data anul acesta, dupa revelion, am sansa sa stau cateva zile alaturi de copii. Vreau sa ma bucur de ele, fara politica si scandaluri. Le doresc tuturor romanilor ca, macar in Saptamana Mare, sa stea mai mult alaturi de cei dragi, ceva mai feriti de agitatia obisnuita! Azi sunt Floriile, urmeaza si Sfintele Pasti. Macar acum sa fim mai aproape unii de ceilalti, si mai departe de ceea ce ne desparte sau ne invrajbeste.

33 Responses to “Va urez o saptamana cu mai putina politica!”

  1. vana cornelia April 8, 2012 at 4:31 pm #

    Multumesc si un Paste fericit.

  2. livia April 8, 2012 at 4:32 pm #

    Frumosi copii,sa va traiasca si sa va bucurati de ei.Eu ca bunica nu am cum,ai mei nepoti sunt la Londra,ne” vedem” doar pe internet si ma bucur de bunastarea lor.
    Iar politica ,nu avem ce face ,pana dupa alegeri o mancam pe paine.

  3. STROESCU VICTORIA April 8, 2012 at 4:35 pm #

    MULTUMIM DIN SUFLET,SI EU VA DORESC UN PASTE FERICIT ALATURI DE FAMILIE. AM MARI ASTEPTARI ,SPER SA CASTIGATI APOI SA FACETI CURATENIE.EU SI FAMILIA MEA VA SUSTINEM, SUCCES.

  4. gigip1948 April 8, 2012 at 4:37 pm #

    Un tatic fericit,impreuna cu doi copii superbi! Speram,noi romanii,ca de sarbatorile pascale din anul viitor,sa avem un premier tanar,cinstit si profesionist,Victor Ponta!

  5. CECI April 8, 2012 at 4:39 pm #

    sarbatori pascale linistite!

  6. Dorian April 8, 2012 at 5:18 pm #

    Va doresc multa sanatate dumneavoastra si familiei dumneavoastra.
    Imi cer permisiunea sa comentez un pic asupra faptului ca ati rupt acea scrisoare.Mie mi s-a parut un gest imatur.Electoratul taxeaza tot.Un partid nu trebuie sa se adreseze numai unei anumite mase de oameni ci principiile unui partid, prin liderii lui, trebuiesc explicate tuturor .Eu sunt ,,Toma necredinciosul” ,istoria partidului pe care il conduceti (Istoria partidelor politice dupa Revolutia din ’89)mi-a lasat un gust amar si am crezut ca prin dumneavoastra va aparea o schimbare.Ma refer la corectarea greselior din trecut ale partidului.Principalul handicap al partidului a fost ca nu a avut mai multi oameni ca Dl Ion Iliescuscu.Na asteptam sa nu aveti un comportament similar cu colegul de alianta Crin Antonescu.Am simpatizat liberalii dar omul acesta m-a dezamagit profund si sunt dezorientat nu prea cred acum in viitorul Poporului Roman.Care este tinta ?Observati ca nu am spus Romania.Romania este un teritoriu al Poporului Roman.
    Poate radeti de mine si ironic o sa spuneti ,,uite un alt cetatean turmentat care se intreaba -eu cu cine votez-”
    Va doresc sa aveti un ,,Paste fericit”

    • costel April 8, 2012 at 10:02 pm #

      D-lui Dorian. Nu cred ca ruperea scrisorii lui Basescu e un act imatur, dupa cum sustineti. Basescu nu trebuie crezut, acest om care de-a lungul carierei sale politice a apelat la tot felul de tertipuri , numai ca sa isi atinga scopul. Exploateaza orice in a-si atinge scopurile.

      • SASA April 15, 2012 at 3:49 am #

        Vai de voi, nu va duce mintea catusi de putin. Ruperea unei scrisori oficiale care vine de la institutia prezidentiala, indiferent cine ocupa functia de presedinte, este un act de sfidare a democratiei. Intr-un stat de drept nu este permis un astfel de gest golanesc. Motivul real, este solicitarea in scrisoarea lui Basescu de a se reduce numarul de parlamentari, Se stie ca USL cu ai lor conducatori se opun cu inversunare reducerii, deoarece numarul celor care vor sa se infrupte din ciolan e mare si trebuie sa-i satisfaca pe toti. Daca nu credeti, urmariti acest lucru. In Statele Unite, cu o populatie de cca 300 milioane sun aproximativ acelasi numar de parlamentari ca si la noi. E normal ? In rest vacanta placuta dlui Ponta. Pe mogulul Ghita nu-l vad pe poza, probabil el e fotograful. Mare avantaj sa fii parlamentar la USL. Esti in vacanta nelimitata si iei salariul integral, ca si cand ai lucra. Daca cei din opozitie ar fi fost la servici, legea votului obligatoriu nu ar fi fost votata. Au preferat sa plece in vacante.
        Basescu va pleca la termen si ar fi bine sa dispara de pe scena politica, impreuna cu PDL. PSD, PNL. Toate aceste partide au adus tara in situatia in care este. Daca nu vedeti asta, inseamna ca e grav. Dupa 22 de ani de rocada intre aia si ceilalti. cati ani va mai trebuie sa realizati acest lucru ?. Nu judecati cu propria minte, stati prea mult cu urechea la gura unuia si altuia. De asta ne-a batut Dumnezeu de ne merge atat de bine. Aveti memoria scurta si va lasati manipulati usor.

    • ZOE, fii barbata ! April 9, 2012 at 8:35 am #

      Gestul cu ruperea scrisorii a fost cel mai bun simbol al ruperii definitive
      de o perioada mult mai neagra decât “iepoca de aur”! Si sper sa nu ramâna la nivel de simbol. Tot electoratul trebuie sa se “lepede de Satana” si sa “taxeze” în primul rând prostia care ne-a adus în jalnica situatie în care suntem!

  7. MARIAN ANTONESCU April 8, 2012 at 5:27 pm #

    Victore faci ce faci si iar sari peste cal si dai cu bata-n balta.P.Corneille spunea ca :,,Ca in lupta esti tare te sprjina poporul”.Daca Tudor Vladimirescu spunea ca :,,Patria este norodul, nu tagma jefuitorilor”.R.Rolland ne aminteste ca:,,Patria sunt eu,esti tu,e tot ceea ce iubim,tot ceea ce visam,tot ceea ce va fi cand cand nu vom mai fi noi.” Iti spun toate acestea ,deoarece vad ca ai in brate doi ingerasi.Prin ceea ce facitu si alti ca tine nu faceti decat sa le lasati o tara ocupasta si pe ei cu ghiulele legate de picioare,adica vor fi sclavii altora.E drept sclvi de lux,dar tot sclvi se chiama ca sunt.Noi ,,STUPYD PEOPLE” incercam in zadar sa va spunem si parerile noastre.Consideri ca detii piatra filosofala si faci ce faci sa ne inabusiti parerile noastre cu ale voastre.Pacat.B.PASCAL spunea ca pererea sau parerile care vor inabusi pe cele ale poporului,sunt si ele insusi menite pieirii.”.Din pacate pana acum ne-ati tot dat peste mana pe care v-am intiso.Am cam inceput si noi sa ne pierdem rabdarea si o sa devenim surzi si muti la orice solicitare.Chiar nu va intereseaza ce si cui vom da voturile?Oricum de prostit nu o sa ne mai puteti prosti pe multi dintre noi cu tate metodele diabolice pe care le veti folosi.

  8. crisan horia April 8, 2012 at 6:28 pm #

    o saptamina plina de liniste

  9. Ioana April 8, 2012 at 6:28 pm #

    De pe meleaguri banatene, va urez ,
    Sarbatori fericite , si mult norc in tot ce -a ce veti face pentru viitorul copiilor nostrii!

    Aveti niste copiii minunati si frumosi !
    Va urez succes .

    Cu multa stima ,
    Ioana Bucataru

    • Bucsan Maria, Harsova, Consatnta April 8, 2012 at 11:39 pm #

      Felicitari ! Sarbatorile sunt cele care fac oamenii mai umani ?
      Eu nu cred ca numai sarbatorile apropie oamenii. Ar trebui sa nu uitam ca traim intr- o tara cu multa suferinta si umilinta. In fiecare zi ar trebui sa ne gandim ce trebuie sa facem ca aceste doua stari sa nu existe. Depinde de noi cum ne construim drumul pe care trebuie sa mergem. Si acest lucru sa va vedea la vot, se poate.
      Felicitari, Domnule Ponta! Sunteti o mare speranta a romanilor.
      Sper ca veti dovedi aceeasi consecventa in tot ceea ce faceti si va trebui sa faceti dupa castigarea alegerilor. Sunt un militant activ si sper ca reusita noastra va fi deplina. Succes !
      Felicitari pentru copii si sa va bucurati din plin de sarbatorile pascale alaturi de familia d- voastra !

  10. Bibliotecaru April 8, 2012 at 10:50 pm #

    @ Victor Ponta

    Observ tabla de şah… aţi stat alături de regină, de rege…😀 Bănuiesc că nu ne puteţi spune dacă regina este cu adevărat domnul Blejnar şi nici cine e regele…😆

    Dincolo de glumă… Vacanţă plăcută!

  11. nicool April 9, 2012 at 12:07 am #

    am sentimentul ca daca sar termina cu presedinti ce au terminatia escu ne-ar merge mai bine ,de ce nu vrei presedinte partidul tau sta mai bine ca a loi Crin si esti si mai bine vazut

  12. ZOE, fii barbata ! April 9, 2012 at 8:43 am #

    @Victor Ponta,

    Ai niste copii superbi si va doresc sa va aduca numai bucurii tie si sotiei tale.
    Pentru asta merita sa lupti, ca ei sa traiasca într-o altfel de lume.
    Sa ai o saptamâna minunata cu pace în suflet si bucurii simple – ele sunt cele mai importante în viata !
    Kisses !

  13. MARIUS April 9, 2012 at 10:16 am #

    Sarbatori fericite, alaturi de familie.Pace si liniste sufleteasca.

  14. nastyb0y April 9, 2012 at 12:11 pm #

    Un Paşte fericit alături de familie, domnule preşedinte! Apropo. Cum se spune acolo, în Dubai, “Un Paşte fericit” ?

  15. MARIAN ANTONESCU April 9, 2012 at 12:26 pm #

    De ce-mi mai cereti sa-mi spun parerile,daca- mi stergeti postrile? Pe Ceausescu l-am dus batand di palme in fata plutonului de executie si nu mai vreau sa se mai intanple asaceva si cu altii.L-am lasat pe Basescu sa-si faca mendrele si pentru ca nu l-am tras de maneca la timp,suntem pe punctul de a-l jupui de viu.Razbunator cum este pentru ca nu mai poate face bai de multime,va ajunge in disperare de cauza sa faca baie in sangele multimilor.Dupa cum stii cand ai procedat corect am felicitat.Nu pot sa fac acelasi lucru cand gresesti.Daca nu mi-ar pasa de tine,te-asi lasa in plata domnului.In orice caz nu vrea sa mai vem un alt conducator ca Basescu la carma tarii.De aceeia fac ceea ce fac.Si stiti ca nu o fac,cu rautate.

  16. Morlova Eduard April 9, 2012 at 6:49 pm #

    Buna ziua, domnule Presedinte!
    Va scriu acest mesaj cu aceeasi amaraciune, dezgust si deznadejde pe care le resimt din ce in ce mai acut de mai multi ani. Sunt sentimente pe care le-am incercat sub toate “oranduirile”, atat cea pre-, cat si cele postdecembriste si pe care le voi simti, fara doar si poate, ca un blestem iremediabil, ca o anatema-postulat, si de-acum inainte.
    Am intrat (acum multi ani) in partidul pe care-l conduceti, dupa o “matura” chibzuinta, simtind ca structura mea intima e una ce se afla aproape de ideologia acestui partid. Nu va pot spune cat si in ce fel am fost de dezamagit!… Imi vine sa plang gandindu-ma cat de idiot si de credul am fost!… Peste tot sunt aceiasi “oameni”, aceleasi figuri pline de dispret, dispret pentru noi, cei multi, asupriti, dezradacinati, dezumanizati, transformati in gunoaie ce va asigura dumneavoastra, politicienilor si “oamenilor de afaceri”, de fapt niste delincventi si niste hoti ordinari, in marea lor majoritate, confortul, vacantele exotice, costumele exorbitante, masinile de lux, cu sofer sau fara s.a.m.d.
    Sunt medic, domnule Presedinte si ma uit cu stupoare si dezgust cum conduceti aceasta tara si destinele noastre cu ajutorul unor analfabeti, hoti si ipocriti… si nu aveti nevoie de opinia mea, de cultura mea, de spiritul meu… Si de al multora ca mine.
    Nu, domnule Presedinte, nu vom avea o saptamana fara politica (de ce?; pentru ca asa ati hotarat dumneavoastra?…). Pentru ca politica dumneavoastra a devenit parte din fiinta noastra, din saracia, disperarea si dezumanizarea noastra. Din sufletul nostru.
    Sarbatori Fericite, domnule Presedinte!

  17. moromete April 9, 2012 at 8:58 pm #

    Cea mai mare bucurie —–este sa ne luptam cu totii pentru a asigura un viitor al pacii – libertatii – bunastarii si binelui pe pamint – GENERATIILOR VIITOARE, urmasilor -urmasilor nostri .

  18. ANONIMUS April 11, 2012 at 12:29 am #

    Nu poti multumii pe toata lumea,si in special pe Pupincuristii Basisti.Ar fi culmea !
    Sa va traiasca ingerasii si Sarbatori fericite!”A”

  19. UN GURU April 11, 2012 at 7:40 am #

    Victor Ponta iti urez sarbatori pascale fericite!Un Paste Fericit ! ….numai ca sarbatorile pascale se fac intre romanii crestini ortodocsi si nu intre musulmanii arabi din Dubai,fara dusmanie ,fara prietenie numai adevarul spus in fata omului ce se tine de om,mai sunt si alte adevaruri suparatoare de spus in fata la omul ,la romanul Victor Ponta plecat sa sarbatoreasca Pastele crestin intre necrestini arabi musulmani.Victor Ponta te saluta UN GURU.

  20. Alina April 11, 2012 at 1:57 pm #

    Să ai o vacanță linistită alături de copiii tăi! Profită acum, vei avea un an greu, iar după alegeri va fi cea mai grea perioada din viața ta. Eu am încredere în tine, chiar dacă, recunosc, nu prea am fost încântată în momentul când ai fost ales președinte de partid, dar in ultimul timp chiar am admirat tot ce ai făcut și sunt mândră că un politician care are vârsta mea va fi în conducerea acestei țări. Sper să nu mă dezamăgești, voi sunteți ultima speranță a acestei țări. Dar trebuie să recunosc că în Antonescu nu văd un mare Președinte cu toate că cei de la Antena 3 îl divinizează (mai ales Oana Stănciulescu), în timp ce pe tine te critică de pe acum… imaginează-ți ce va fi după alegeri. Dar cred că aceste critici te ambiționează și te călesc :))
    Sărbători fericite și baftă la alegeri!

  21. veta666 April 17, 2012 at 11:18 pm #

    sa iti traiasca!!!!!…si i io am doi…defapt doua… :D…SA LE FACEM O TARA MINUNATA.

  22. Alexandru April 28, 2012 at 2:49 am #

    Sincere felicitari!Mult succes!Ne-ati bucurat mult,mult,mult,chiar daca noi vom trai la fel.Cu stima si mult respect!Un pensionar “umilit”.

  23. gigip1948 April 30, 2012 at 12:23 pm #

    Felicitari USLfelicitari Victor Ponta,cel mai tanar premier din istoria Romaniei! Va suntem aproape in dorinta de a limita cat mai mult umilintele suferite de catre romani,sub regimul antidemocratic basist! Pe langa cele 5 directii prioritare din motiune,va propun sa o analizati si pe aceasta:Prin procedurile parlamentare sa abrogati legea unitara a PENSIILOR,ADOPTATA PRIN FRAUDA DE CATRE ROBERTA HOATA! Iata motivele:
    1-desi intentia coalitiei basiste a fost sa reduca drastic pensiile militarilor,peste 90% dintre ele au crescut.Restituirea diferentelor intre cele calculate legal,inainte de fraudarea legii,necesita un efort financiar foarte mare;
    2-toate pensiile militarilor au fost gresit calculate,atat cele care au crescut cat si cele care au scazut,nu reprezinta cuantumul real al acestora! Sunt pensii care au crescut cu 2000-3000 lei ,in timp ce altele au scazut cu 8 00-1500 lei.Faptul s-a datorat volumului imens de state de venituri verificate si utilizarii unor soferi,secretare ori alti functionari necalificati;
    3-pe rolul instantelor judecatoresti se afla zeci de mii de actiuni in contencios,ce necesita un mare volum de munca si cheltuieli bugetare imense!
    Solutia corecta si eficienta ar fi revenirea la pensiile ,legal si corect calculate,inainte de legea fraudata de catre Roberta.In acest fel,fara eforturi logistice si financiare s-ar repara o grava nedreptate comisa!

  24. Costel D May 25, 2012 at 12:21 am #

    Va salut ! Ma numesc CONSTANTIN si am incercat sa i-au legatura cu D-L Nastase ,Antonescu si altii pentru a le prezenta o formula cred eu revolutionara pentru Ministerul de Finante cu scopul de a relansa Economia Nationala ,colectarea taxelor,educarea copiilor,combaterea evaziunii fiscale si multe altele care odata aplicate clarifica foarte multe din problemele Guvernului , altfel destul de grave.Daca va intereseaza trimiteti-mi un semnal ,va faceti timp aprox. 1 ora si va explic intregul sistem care leaga f . bine unele lucruri.

  25. Costel D May 25, 2012 at 12:23 am #

    Am uitat sa va spun ca nimeni nu mi-a dat vreun semn ca l-ar interesa ,daca pe dvs va intereseaza ,va rog sa-mi dati un semn!!

    • esme August 11, 2012 at 5:45 pm #

      tu crezi ca politicienii au timp de binele nostru ? vor numai la ciolan care mai de care, cu cei 21 de milioane de euro cheltuiti cu referendumul mai bine faceau ceva pentru popor,sau dadeau din bani inapoi la someri ca legea spune 75% din salariul minim dar boc a modificat si a spus 75% din suma de referenta de 500 ron, deci somerii au pierdut 150 de ron si pe ei nu-i baga nimeni in seama, hai pa !!!

  26. Ioana Bucataru June 7, 2012 at 10:23 am #

    cea mai mare bucurie sunt copiii- viitorul tarii noastre . Ioana!

  27. mihail February 16, 2013 at 9:21 am #

    am incredere foarte mare in dumneavoastra.va urmaresc cu mare atentie si tin sa va multumesc ,pt rezilierea contractelor de la hidroelectrica si totodata pt.faptul ca veti negocia majorarea redeventelor cu omv.noi romanii asteptam foarte mult de la dumneavoastra si va rugam sa nu ne dezamagiti.vreau sa modificati legea in privinta vanzarii terenurilor agricole catre cetatenii straini.vreau sa va propun o lege care sa prevada respectarea destinatiei terenurilor,in acest fel sa reparati lipsa clauzelor contractuale din toate privatizarile care s-au facut.stiti ca in marea lor majoritate intreprinderile privatizate au fost taiate la fier vechi,fara sa se construiasca ceva in loc.prin respectarea destinatiei terenurilor vom obliga acei investitori sa investeasca,sa vina cu tehnologie,in caz contrar se va supraimpozita acele terenuri si se va merge pana la confiscarea lor,iar in paralel trebuie sa facem spionaj pt a fura tehnologie si sa retehnologizam acele intreprinderi.in acest sens avem avantajul ca in foarte institutii de cercetara din lume avem romanii care pot fi spionii.

  28. mihail February 16, 2013 at 9:34 am #

    va rog sa-mi trimiteti un raspuns la cele solicitate de mine.

Leave a Reply

