Azi, de la 21:00, voi fi la Realitatea TV

19 Sep

In seara aceasta, incepand cu ora 21:00, sunt invitatul lui Catalin Striblea in emisiunea ”Ultima ora”, difuzata de Realitatea TV, impreuna cu Sorin Oprescu si Crin Antonescu. Astept mesajele voastre!

89 Responses to “Azi, de la 21:00, voi fi la Realitatea TV”

  1. gigip1948 September 19, 2011 at 6:33 pm #

    Sa fie intr-un ceas bun si colaborarea cu Sorin Oprescu sa va conduca la castigarea Primariei Generale a Capitalei! Mult succes!

  2. ANONIMUS September 19, 2011 at 7:33 pm #

    Dle.Ponta daca nu rezolvati problema cu Dl Constatin degeaba ne chinuim pentru a castiga si scapa de PD-L.Am auzit ,probabil din pricina enervarii,asemenea idiotii de ma mir din gura presedintelui PC.Dar va rog evitati asemenea derapari cu rezultate grave.Se bucura portocalii pentru ce se intampla.Daca va intalniti fara presedintele PC sa vezi alte minuni.Faceti ceva.Cu stima”A”

  3. Reni September 19, 2011 at 9:29 pm #

    Excelenta pozitia dvs, aceea de a prezenta obiectiv greselile facute anterior de PSD, mai ales pentru ca arata diferenta pozitiva pe care o reprezentati. Sustinerea dr Oprescu va proiecta o directie si pentru celelalte municipii si va intari optiunea USL in orasele mari

  4. Gabriel September 19, 2011 at 9:38 pm #

    Mai du-te si dumneata la televiziuni mai serioase!

    • ZOE, fii barbata ! September 20, 2011 at 10:00 am #

      @Gabriel
      Care ar fi alea, TVR, B1, 10 Tv, OTV ?!

  5. Bibliotecaru September 20, 2011 at 10:51 am #

    La mulţi ani!

  6. Marcus September 20, 2011 at 12:32 pm #

    Si De-al Dracu’ Ce Era, Prin Noroi Se Tavalea

    Cred ca v-ati prins oameni buni la cine fac trimitere. Exact, la presedintele pedelistilor Basescu Traian aka chiombu, asimetricu, chiombila, chiombalau etc. De ce fac asta? Pentru ca ori este prost de bubuie, ori este nebun de legat, ori si una si alta. Daca e sa ma intrebati pe mine eu merg pe varianta doi in unu. Adica un prost bun de legat.
    Cand mai aud vreun analist sau vreun deontolog pupinbasist care-l crediteaza pe chiombu cu oarece talente politice, ba mai mult il imbraca in haina animalului politic ma apuca pur si simplu amocu’. Individu’ asta, la tupeu’ pe paine pe care-l mananca, a avut norocu’ rahatitului in scaldatoare si a profitat din plin de o parte a electoratului roman care dupa caderea comunismului si-a zis ca este trendi sa te dai anticomunist exact ca legionarii inregimentati in Partidul Comunist dupa 23 August ’44. Si batandu-se in chiepturile de otel cu lozinci anticomuniste au purces cu mic, cu mare sa-l voteze pe cel mai mare comunisto-securisto-nomenclaturist existent in viata la ora actuala in Romania, anume pe Basescu de Murfatlar (Corabioara-pentru cunoscatori).
    Lasand la o parte sentimentele de jena nationala pe care le traiesc cand vad cum se strofoaca chiombalau’ sa-l faulteze cu orice ocazie pe Majestatea Sa Regele Mihai, dupa ce in mintea aia a lui de bibilica si-a zis ca nedand mana cu ex-presedintii Romaniei, d-l Iliescu si d-l Constantinescu, de Ziua Nationala a Romaniei ii va umili pe acestia in fata publicului, nu pot totusi sa nu fac pisu pe mine de ras dar mai ales pe anticomunistii care l-au votat si au aplaudat ca nebunii cand tatal comunistilor a citit in Parlamentul Romaniei caricatura de document intocmit pe bani grei de Tismaneanu si gasca.
    Iar nu pot sa ma abtin sa nu fac pisu pe ei de taranisti regalisti care, la al doilea mandat au stat umar la umar cu pedelistii si, cu baionetele la arma, au mers si a doua oara pe mana anticristului, in seara anuntarii rezultatului la vot fluturand fericiti drapelul taranistilor, convinsi fiind ca “jos comunismul”. Ei bine, le-a tras-o Traienel cum a putut el mai bine si dupa ce l-a facut pe Maiestatea Sa tradator de tara si-a pus derbedeii si sa voteze impotriva unui gest de o normalitate mai presus de orice dubiu si anume acela ca Majestatea Sa sa tina un discurs in plenul Parlamentului. Ba, mai mult, ca sa ne arate cat de inculti si de imbecili sunt, seful de grup al pedeleilor si anume badea Toader a “emis” o propunere de cascadorii rasului si anume sa-l invite pe Majestatea Sa ca, in loc de dicurs, sa bea una mica cu onor alesii neamului, eventual o secarica si sa stea la o barfa intr-una din incaperile generoae ale Casei Poporului.
    Curat murdar, coane Toadere!
    Da, Basescu este prost deoarece in ceata din capul lui, generata de ura sa viscerala impotriva unor fosti conducatori ai statului roman si a Regelui inca in viata, pe motiv ca acestia au insemnat, inseamna si vor insemna enorm in istoria neamului astuia, pe cand el va intra in galeria tablourilor cu alde Lacusta voda, dar si acolo la capitolul si altii, isi imagineaza ca prin asemenea gesturi isi va spori popularitatea si-si va recastiga manelistii satui si ei de mizeria creata de el.
    Da, Basescu este nebun de legat deoarece nu intelege ca prin astfel de gesturi pana si taranistii loviti in mesa si placa senectutii de sloganuri anticomuniste il vor da dracu’ la viitoarele alegeri, pe motiv de lezmajestate, iar numele lui ca garant al oricarei formatiuni politice intrate in lupta pentru parlament, in loc sa fie o locomotiva, va fi un stigmat. Nebunia lui consta in faptul ca se bazeaza pe furtul masiv de voturi, dar oricat de masiv ar fi acesta, tot nu va putea acoperi voturile pe bune ale romnilor de bine din aceasta tara.
    Asa ca Traienele, tata, da-te rau, fa urat la predecesorii tai, tavaleste-te in noroi in fata lor ca sa le arati cat de al dracului esti tu cand te imbeti si nu numai si vei vedea ce efect produc gesturile tale lipsitede orice bun simt asupra acestui neam de care tu iti bati joc peste limitele saturatiei.

  7. gigi September 20, 2011 at 12:54 pm #

    LA MULTI ANI !
    Excelenta prestatia de aseara la RTV.Cred ca este nevoie de astfel de aparitii si cu ceilalti primari pe care USL ii sustine , mai ales cei independenti sau din alte partide ptr. a demonstra ca USL vrea constructia si vine in intimpinarea dorintelor electoratului nu neaparat sa puna mina pe putere .Discutiile cu PC se fac cu usile inchise si se iese cu un singur pct. de vedere cu forta si intransigenta caci asa se atrage electoratul si de la orase dar si de la tara .Oamenii vor lideri puternici care stiu ce vor .Succes.

  8. justitiaru September 20, 2011 at 1:44 pm #

    D-le Ponta
    Cred ca v-ati pripit cu iesirea in media legat de candidatul USL la primaria Bucurest, tinand seama ca nu ati ajuns la un acord cu PC. A invoca acel punct din acordul de constituire USL conform caruia numai pesedintii PSD si PNL decid candidatul de Bucuresti este o eroare politica. Aceasta atitudine patronalista va este total nefavorabila..
    Si d-l Piedone este un candidat bun. Sa fie sustinut cel mai bine clasat in sondaje. Aveti nevoie de fiecare vot, inclusiv de voturile sustinatorilor lui Piedone,mai ales daca se vor comasa alegerile parlamentare si locale.
    ( Zoitzoooooooo ! )

    • Jr. September 20, 2011 at 4:42 pm #

      @ justiţiar.
      Eu cred că ai venit pe blog ca să-i spui o vorbă frumoasă d-lui Victor Ponta de ziua domniei sale, nu să-l înjuri în pragul casei!? E cel mai simplu gest pe care-l poate face un om educat; dar, mă rog, asta-i altă poveste.

      • justitiaru September 21, 2011 at 12:25 am #

        @Jr
        Postez pe blog exclusiv cu intentia sincera de a-l ajuta pe d-l Ponta. Puteai baga de seama ca observatia critica este urmata de o argumentare si o anumita sugestie constructiva.
        Daca d-ta asta numesti “injurie” cred ca esti intr-o mare confuzie.
        Pentru ca sunt de profesie si inginer dar si cadru didactic observatiile caut sa fie cat mai exacte si mai la rece.
        Fireste ca ii urez D-lui Ponta cele mai bune cu ocazia zilei de nastere,dar asta nu inseamna ca trebuie sa scuz sau sa laud o
        eroare politica grava care poate compromite USL din fasa.Nu am auzit ca ziua de nastere poate fi o scuza pentru erori.Cred ca esti intr-o mare eroare!Un lant interminabil de aprecieri si decizii total
        eronate au condus Romania in actuala situatie

      • ZOE, fii barbata ! September 21, 2011 at 9:55 am #

        Îi propun lui Ponta sa deschida o galerie virtuala, unde sa ne agatam diplomele pe pereti, astfel nu trebuie sa mai spunem de fiecare data, câte diplome avem sau n’avem în colectie !
        Pe de alta parte, când cineva sarbatoreste ceva, nu venim sa-l tragem de urechi si sa-l punem la colt, venim sa-l felicitam !

    • curent01 September 21, 2011 at 1:01 am #

      dl. piedone este un candidat bun aveti dreptate. dar oprescu este si mai bun. trebuie sa fie unul singur. canibalizarea voturilor nu are nici un sens. cum nici un sens nu are sa pierzi sectorul 4. asa usl le poate avea pe amandoua. ambitia PC de a-si impune cu orice pret candidatul este de rau augur. se vede cum orgoliile marunte ale unor politruci nu pot depasi piciorul broastei. daca ne mai aducem aminte si de tradarea PC din 2004 care l-a adus pe basescu la putere avem un tablou de ansamblu al politicianismului romanesc. calitatea proasta a oamenilor , ambitiile marunte impiedica o politica mare. sper ca ratiunea va invinge

    • ZOE, fii barbata ! September 21, 2011 at 8:26 am #

      @justitiaru
      Ti-era “dor” de mine ?! N-avea grija, am percutat la timp , dar nu avea sens ca tocmai de ziua lui Victor, sa-l “cert”.
      Indiferent de motiv, nu trebuia sa iasa în public nici Ponta dar nici Constantin cu eventuale neântelegeri, sa se dea pe mâna presei care face si desface, care interpreteaza cum vrea ea facând din tântar armasar.
      Piedone, indiferent cât de bun e, pierde în fata doctorului.
      Nu stiu ce i-a apucat si pe astia din PC , în felul asta dau apa la moara portocalicilor. Nu mi-a placut deloc, trebuiau sa-si spele rufele în familie si sa nu lase nici cea mai mica portita spre interpretare ca nu s-ar întelege. Mi-se pare complet gresit si le dau la toti trei, o bila neagra !

      • justitiaru September 21, 2011 at 12:58 pm #

        @ZOE, fii barbata !
        Iata Piedone s-a retras din cursa dar daunele deja s-au produs.Dintr-o singura miscare nechibzuita USL si Antena 3 si-au dat singuri autogol.
        TB jubileaza, marii lui adversari se autoanihileaza

      • ZOE, fii barbata ! September 22, 2011 at 8:33 am #

        @justitiarul
        Pai Piedone e destept, de ce sa riste la Capitala si sa piarda apoi sectorul. La sector iese precis.
        Nu stiu, cred ca presedintele Constantin nu trebuia sa iasa pe post.
        Furtuna într-un pahar cu apa, nu se întâmpla nimic, în niciun caz nu
        se anihileaza USL dintr-o prostioara d’asta !
        TB jubileaza( era sa zic juise…hahaha!) din orice, ca e cu capul.
        E atât de evident ca a “scapat caii” încât nu mai e nevoie de psihologi, sau alte specii de genul asta care sa explice, ca se vede cu ochiul liber.
        E mai rau de noi, ca în fiecare zi , ne asteptam ca o alta belea sa ne pice pe cap. Traim vremuri halucinante si asta ne ocupa tot timpul !

  9. ZOE, fii barbata ! September 20, 2011 at 3:24 pm #

    LA MULTI ANI ,cu sanatate si bucurii, cu realizarea tuturor dezideratelor !
    Îti doresc sa fii o “FECIOARA” iubita si fericita, toata viata ta !

  10. gigip1948 September 20, 2011 at 3:47 pm #

    @justitiaru,
    Apreciez,de fiecare data,acuratetea postarilor tale! Aici nu a decis Constantin,ci Dan Voiculescu,primul ,fiind parte al ACD(Alianta de centru dreapta),desi nu trebuia intrebat,a fost de acord cu varianta Oprescu,pana l-a “razgandit” Voiculescu! Singurii care pierd aici sunt cei din PC,vor pierde si Primaria Sector 4,pe care ar fi castigat-o chiar si fara USl,dar si primaria generala si consilierii locali si generali! Stiu ca USL-ul a desemnat un candidat la sectorul 4,bun.care va fi ales.Piedone,va pierde alegerile la PMB si va ramane in afara jocului! Ce-si face omul cu mintea lui….

    • justitiaru September 20, 2011 at 4:38 pm #

      @V.Ponta
      @gigip1948
      http://stiri.rol.ro/usl-pierde-antenele-lui-dan-voiculescu-732496.html
      Cine pierde din aceasta actiune nesabuita care arunca in aer alianta USL nu este Ponta,Antonescu,Voiculescu sau Piedone ci cetatenii Roamniei care isi pierd speranta in edificarea unei alternative politice veritabile la actuala putere .
      USL ca sa poata functiona are nevoie urgenta de un “comandant suprem” de mare experienta si anvergura politica in tara si in exterior,independent de cele trei formatii politice PSD,PNL PC, Numai o asemenea personalitate de mare calibru poate avea autoritatea nepartinitoare de a media intre curente,ideologii si interese contardictorii luand deciziile cele mai bune.pentru coalitie Ma gandesc la d-l Petre Roman.El a fost cel care a condus Roamnia spre democratie, el o poate repune pe “sine” de unde au deraiat portocalii.

      • curent01 September 21, 2011 at 1:07 am #

        mai sa fie…. ambitia unora de a gasi”comandanti supremi” arata ce nivel de cafenea are politica romaneasca. cautarea de “comandanti” este meteahna tipic romaneasca a pupatului de condur. basescu a fost si el un “comandant” si uite unde am ajuns. “alternativa politica veritabila” va fi posibila atunci cand vom avea incredere in acesti “tineri poiticieni” ponta, antonescu, constantinescu si altii si nu vom cauta in zadar “regi”, “comandanti”, “zeitati”. puterea sta in cei multi si nu in “fumuri”.

      • curent01 September 21, 2011 at 1:08 am #

        sa nu uitam rulul negativ al lui roman in politica romaneasca. “PDL” este creatia lui…creat pe mentalitatea lui…mentalitate cu care a rupt FSN si a semanat vrajba acolo pe unde vremelnic a fost….

      • ZOE, fii barbata ! September 21, 2011 at 9:25 am #

        @justitiaru
        Mäi, renunta la limbajul de lemn atât de urât de români -“comandant suprem” si alte d’astea !
        Petre Roman mi-a placut si mie la vremea sa, dar el a încasat niste suturi nemeritate si nu cred ca mai vrea sa se implice prea mult.Dar cea mai mare mizerie i-a facut-o chiombu si ar merita ca Roman sa-i dea o lectie însa el nu e revansard dupa cât se vede. Pe de alta parte, a trecut timpul când femeile de la APACA, cântau :
        “nu vrem lei, nu vrem valuta, vrem pe Roman… “! Asta asa , ca sa” ne râdem”.
        Roman are valoare intrinseca, este o capacitate în specialitatea sa Doctor în Mecanica Fluidelor la Universitatea Paul Sabatier din Toulouse, 5 sau 6 limbi straine le vorbeste fluent, este cult, educat, cu bun simt si modest. Modestia fiind o caracteristica a adevaratei valori. Deci Roman ramâne în banca lui, daca ar fi vrut, te asigur ca ar fi avut multe porti deschise.

      • justitiaru September 21, 2011 at 1:07 pm #

        @ZOE, fii barbata !
        Sunt fericit ca esti de acord cu “solutia” Petre Roman. Nu stiu daca el ar fi interesat, dar ar trebui cel putin ofertat pentru functia onorifica de “presedinte USL”.

      • Socrate September 23, 2011 at 11:47 am #

        @justitiaru * Petre Roman comandant suprem ? Cred ca glumiti. Nu este el cel care a castigat pariul cu agricultura ( adica a facut-o praf, desfiintand CAP-urile prin lege, in loc sa le transforme in societatii pe actiuni, cum a facut Germania ), cel care a stopat imediat investitiile si constructiile, trimitand in somaj cateva sute de mii bune de constructori, cel care a legiferat societatile mixte scutite de impozite pe 5 ani , cu investitori straini de 100 de dolari, cel care a paraduit proprietatea intregului popor spargand-o in bucati fara nici un fel de lege si studiu, cel care a declarat ca industria Romaniei este un morman de fiare vechi ( si s-a comportat cu industria ca atare ), cel care a facut praf 3 miliarde de dolari cash lasati de Ceausescu, cel care a facut praf comertul exterior, cel care a lansat celebrele cupoane pentru 30% din avutia nationala ca sa poata paradui restul de 70%, cel care impreuna cu PD a facut parte din CDR care a inceput distrugerea sistematica a economiei, …. etc.etc. Petre Roman si PD-ul lui au pus bazele dezastrului actual.

      • ZOE, fii barbata ! September 23, 2011 at 3:43 pm #

        @Socrate
        În privinta lui Petre Roman te întreb simplu precum Dana Grecu, la Antena 3 , ai dovezi ?!

  11. Jr. September 20, 2011 at 4:32 pm #

    Victor Ponta, astăzi e ziua ta! Sunt sigur că ai venit pe lume într-o zi norocoasă, luminoasă, limpede ca cerul în luna Mai. Zodia în care te-ai născut, e apanajul luptătorilor care cred în victorie, orice-ar fi. Viaţa te-a încearcat mereu şi mereu ai izbândit. Acum îţi cere să promovezi examenul vieţii tale: câştigarea alegerilor şi demnitatea de PREMIER al României. Îţi doresc SUCCES şi tot binele din lume. Atenţie la PC şi Dan Voiculescu; avem nevoie de ANTENE.
    LA MULŢI ANI CU SĂNĂTATE! Vasile Raret – Piatra Neamţ.

    • gigip1948 September 23, 2011 at 6:02 pm #

      @socrate,Nu sunt un fan al lui Petre Roman dar,se impun cateva corecturi la cele postate de catre tine:
      1-Nu Petre Roman a desfiintat CAP-urile,dimpotriva,el si Iliescu s-au zbatut pentru mentinerea lor! Taranistii i-au indemnat pe tarani sa fure tot ce era in CAP-uri ,ei le-au desfiintat!
      2-ca industria era un morman de fiare vechi,da,a spus-o dar era un faplt real! Mamutii industriali construiti de catre Ceausescu,bazati pe importul de materii prime din CAER,nu mai erau rentabili dupa caderea comunismului!
      3-guvernul Roman a condus tara fara a avea un cadru legal corespunzator,legile,in proportie de 90& erau comuniste,inclusiv Constitutia.A avut cativa ministri tehnocrati,tineri si priceputi(Adrian Nastase,Bogdan Duvaz,Adrian Severin etc),oameni cinstiti ,care au reusit sa scoata Romania din marile necazuri post decembriste!
      4-partile sociale au fost nec4esare,romanii s-au bucurat sa aiba primele avantaje ale capitalismului,au devenit actionari.Unii ,treptat s-au imbogatit pentru ca au avut inspiratie si spirit de investitori!
      Cand analizez prestatia lui Ion Iliescu ori Petre Roman,tine cont de imprejurarile de atunci,cand nimic nu mai functiona in tara.Eu stiu ca pe vremea sa am trait mai bine si mai linistit decat acum,sub Basescu.
      Un singur exemplu iti mai dau si anume evolutia”comisionului”,a spagii,pe parcursul guvernarilor:pe vremea lui Petre Roman,0-2%,pe timpul taranistilor,5-6 %,al lui Nastase,5-7%,al lui Tariceanu,10-20%,al lui Boc,100-150%!

  12. Fragmentarium Politic September 20, 2011 at 4:33 pm #

    La multi ani, Victore! Apropo, “Victor” vine de la “Victorie”, nu?

  13. Angela September 20, 2011 at 4:39 pm #

    La multi ani!

  14. justitiaru September 20, 2011 at 4:55 pm #

    @gigip1948
    Multumesc pentru apreciere.

  15. Argusdre September 20, 2011 at 5:10 pm #

    @justitiaru,
    Crezi ca Piedone e atat de fraier incat sa dea din mana candidatura la primaria lui de sector (unde castiga sigur), pe primaria generala unde s-ar putea foarte bine sa-l bata Oprescu ?
    Eu nu cred.

  16. Marcus September 20, 2011 at 6:03 pm #

    La Multi Ani Cu Impliniri Si Sanatate!
    sa fii iubit
    marcus

  17. gigip1948 September 20, 2011 at 6:17 pm #

    Schimbari importante la PSD Bucuresti si sectoare! Urmariti stirile tv de seara si de maine dimineata!

  18. Florian September 20, 2011 at 7:02 pm #

    In primul rand “LA MULTI ANI ” Domnule Ponta !

    Am o rugaminte la dvs., DATI JOS ACEASTA CONDUCERE DE “PARTID SI DE STAT” , dati-l jos pe Base si,,,,,,,,,,,, nu uitati la cata “scoala a vietii ” are marinarul se poate cu astfel de “mici” probleme in USL sa distruga toata munca dvs.(PNL+PSD+PC)
    Lasati “ambitiile” deoparte si incercati sa mai luati ceva partide(partidulete) in USL nicidecum sa se plece din uniune !

  19. Reni September 20, 2011 at 7:33 pm #

    La multi ani !!!

  20. ANGEL September 20, 2011 at 9:03 pm #

    “LA MULTI ANI!
    MULTA SANATATE, PUTERE DE MUNCA, DRAGOSTE PENTRU TARA SI POPOR, INTELEPCIUNE IN TOT CE FACETI, MULT SUCCES IN ACTIVITATEA POLITICA.
    USL-UL SA CASTIGE ALEGERILE VIITOARE, LOCALE, PARLAMENTARE SI PREZIDENTIALE.

  21. satmar September 20, 2011 at 10:47 pm #

    Domle’ Ponta, pe langa urari am si eu cateva sugestii: pentru a avea succes in campania care urmeaza, este nevoie sa dezbateti in mod repetat si rasunator, subiecte pe care roamnii doresc sa le asculte: unul dintre ele ar fi “mita la vamile din vestul tarii”….daca este de folos se mai pot descoperi multe astfel de subiecte, insa e inutil sa dezbateti ceva ce deja i-a plictisit pe majoritatea romanilor. Succes!

  22. mgabim2009 September 20, 2011 at 11:19 pm #

    La Multi Ani! Si tot ce iti doresti.

  23. CALIMAN EUGEN-analist de provincie September 20, 2011 at 11:21 pm #

    In speranta ca, promovarea unui program de reindustrializare va face din dvs. DENG XIAOPING-ul nostru,va urez succes si la multi ani !
    Liderului providential al Romaniei poate fi cel ce va schimba pozitiv si ireversibil Romania,astazi esuata – in “mica China” a Europei – printr-un proiect politic,economic si social de reindustrializare !

    • ZOE, fii barbata ! September 21, 2011 at 9:38 am #

      @Caliman Eugen
      Mäi draga analistule, tu vorbesti discutii ! Ce reindustrializare ?! Ai uitat ca esti în UE si joci cum îti cânta ea ?
      Care “mica China” a Europei, pai China bate lumea, cum viata bate filmul ! Ai ramas în sabloanele trecutului, mäi baiete, vino la realitatea
      anului de gratie 2011 !

  24. Vasile Roaita September 20, 2011 at 11:37 pm #

    Mai sunt cateva minute din ziua aniversara; sper sa petreceti fericit, intre cei dragi…

    Va urez ani buni, plini de iubire si bunastare; pentru dumneavoastra, familia si cei apropiati!

  25. Genoveva September 20, 2011 at 11:42 pm #

    Toamna in Moldova
    Petru Carare(din Basarabia)
    Din pomul verde si frumos
    Mai cade-o frunza,inca una…
    Si seastern covor de pufos
    Asa e toamna-ntotdeauna!

    Si pasari zi de zi se duc,
    Si vezi doar una cate una…
    Precum o frunza-n varf de nuc
    Asa e toamna-ntotdeauna!

    Pe drum,pe case si pe flori
    Frumoase brume-si pun cununa
    Se-ascunde soarele in nori
    Asa e toamna-ntotdeauna!

    LA MULTI ANI! din Botosani.

  26. CRAI NOU September 21, 2011 at 9:19 am #

    I-O BAGI SAU IOBAGI

    De f. multă vreme s-a dovedit că toţi rătăciţii în zone plane întinse nepopulate, incapabili să se orienteze din lipsa instrumentarului sau a cunoştinţelor minimale, se mişcă circular, în disperarea lor, potrivit acelor de ceas, ajungând după o vreme aproximativ unde s-au pierdut. Ştiinţa a pus, pasămite, pe seama ficatului această regulă stranie, aflat după cum se ştie pe dreapta.
    De aici şi Mişcarea populară de dreapta care îşi propune să racoleze taman aceşti rătăciţi politici.
    Cipuirea cu senzorii orientarii trigonometrice, de pe acum, a rătăciţilor politici este o chestiune care pentru USL trebuie să fie la ordinea zilei…

    PS : Patria lui Engels şi Marx cunoaşte acest adevăr. În perspectiva apropiată nemţii vor perfecţiona sistemul economic chinezesc

  27. Marcus September 21, 2011 at 10:48 am #

    O Palma Basesc-Englezeasca Pe Obrazul Ambasadorului American

    Nu mai departe de acum cateva zile il catalogam pe “marele” analist politic Chireac drept politruc pupinbasist “sub acoperire” trimis in misiune la televiziunile mogulilor pentru a lansa mesaje subliminale probasiste. A fost nevoie doar ca ziarul Gandul sa publice o cablograma WikiLeaks in care Basescu, atins rau de nebunie, informa partenerul american de alianta militara, ca rusii se pregatesc sa atraga Romania intr-un conflict armat dincolo de Nistru, pentru ca Chireac sa o dea dracu de acoperire si sa incerce sa scuze pe fata atitudinea dementa a chiombalaului, aruncand motanul in curtea ambasadorului american din acea vreme (2008) la Bucuresti, Mr. Taubman.
    De tot rasul este modul in care a incercat sa-l scoata din (…) pe ilustrul gafeur national atribuindu-i acestuia calitati la care nici in visurile sale cele mai frumoase chiombu nu indrazneste sa spere si anume posibilitatea de nuantare in exprimare si nu oricum, ci in limba lui Shakespeare.
    Cu alte cuvinte atat Chireac cat si alti pupinbasisti care au sarit cu gura pe american au dat sa inteleaga ca Basescu s-a exprimat atat de subtil in limba engleza incat a dat posibilitatea la interpretari, motiv pentru care ambasadorul american a relatat gogorite guvernului care il trimisese la post in Romania.
    Daca acesti pupinbasisti fara frontiere ar fi invocat faptul ca chiombu vorbeste engleza de talcioc arabesc in care un “plan” poate fi confundat cu un “avion” si o “nava” cu o “oaie”, atunci da, mai treaca mearga, s-ar fi putut genera confuzii, dar sa-l creditezi pe acesta cu nuantari de exprimare si mai ales in limba engleza este de rasul curcilor.
    Pe de alta parte el este cunoscut de toata lumea drept un individ care de “sincer” ce este (sac!) spune lucrurile pe sleau, motiv pentru care este atat de iubit de partenerii sai straini din Uniunea Europeana care il trateaza cu curu’ si fug de el ca dracu de tamaie.
    De-a lungul timpului am tot scris in zicerile mele despre chiombalau ca acesta are un ego atat de bolnav si dereglat psihic incat, in lipsa de altceva cu care sa atraga atentia asupra sa, ar fi in stare sa declanseze un conflict armat numai si numai pentru a fi el in prim plan.
    Pentru cine il cunoaste pe acest mascarici este mai mult decat evident faptul ca ‘mnealui a facut afirmatiile respective in fata senatorului republican american pentru a-si da aere ca calu’ de basini, subliniind cat de important este el in aceasta parte a Europei, unde doar Siretul si Prutul ne despart de cancerul sovietic care a pus stapanire e Marea Neagra si a transformat-o in lac rusesc.
    Ceea ce este mai tragic consta in faptul ca americanii inca nu si-au dat seama cu cine au de-a face si in loc sa-i recomande sa se interneze la balamuc stau cu el la discutii, ba mai reiau si din aberatiile pe care le debiteaza uratu’ la mahmureala.
    Oare chiar atat de mult sa fi decazut CIA incat americanii sa nu aiba habar de ceea ce coc rusii la granitele estice ale NATO si asteapta informatii oferite de chiombila?
    Hai sa fim seriosi, o fi SRI-ul tata pralmentarilor romani pe care ii tine chiombu sub obroc, iar SIE o reusi performanta votului la 13 secunde dar doar atat. Serviciile basescului sunt strict limitate in a-i indeplini lui fanteziile in materie de mentinere la Putere si nimic mai mult.
    Asa ca Mr. president a comis-o iar si prin devoalarea continutului acestor cablograme le-am mai dat rusilor un motiv de revizuit pretul gazelor si de indexat conducerea politica de la Bucuresti.
    Si asta deoarece ei nu se bazeaza pe analize politice facute de deontologi ca alde Chireac & Cie, ci pe profesionisti care cunosc marfa instalata printr-o frauda urias de nesimtita in capul Romaniei.
    Sincer imi pare rau ca un ziarist pe care il apreciez mult, si aici fac zicere de Radu Tudor, a putut sa puna botu’ si sa inghita gogorita asta cu Taubman care n-a inteles chipurile subtilitatile de limba engleza 🙂 🙂 🙂 🙂 ale Nesferatului de Murfatlar (Corabioara pentru cunoscatori).

  28. gigip1948 September 21, 2011 at 1:46 pm #

    @marcus,
    Corect rationamentul,corecta postarea! Un mic amendament! Americanii,mai ales in politica externa nu pot fi prosti! Au cea mai valoroasa agentie de informatii din lume si dispun de fonduri imense in acest scop.Tocmai defectele de caracter,de sanatate psihica ale Intaiului Carmaci al Romaniei,il fac atractiv pentru ei pentru a le spala rufele intime murdare,fara a se compromite ei.Lor le-a convenit ca matrozul,slab de minte,i-a atacat pe rusi cu treaba cu Transnistria dar si cu regele Mihai pentru ca ,in discutiile separate cu rusii,il condamna pe Basescu ,desi cele spuse de marinar le convin!

  29. CALIMAN EUGEN-analist de provincie September 21, 2011 at 2:08 pm #

    Stimata,
    ZOE fi barbata,

    Cu siguranta ca nu sinteti analist economic si nici nu aveti “preocupari” personale privind constructia unor “programe nationale” de dezvoltare economica.
    Cu toate acestea trebuie sa stiti citeva lucruri legate de economie:
    1.UE nu impiedica si nu interzice constructia si implementarea programelor nationale de dezvoltare economica.Din contra le sustine si finanteaza.Daca Romania nu are de la integrare un program pro-activ care sa determine aparitia de noi locuri de munca si intreprinderi,asta este altceva;
    2.Este vorba de programe economice da tip nou,capabile sa determine ajungerea din urma a tarilor foste comuniste in 7-8 ani,crearea anuala a cca. 300 de mii de noi locuri de munca,etc.,el valorificind experienta programatica a tarilor :tigrilor asiatici”,a tarilor socialiste(Polonia), si din tarile dezvoltate.
    3.Romania si clasa politica trebuie sa revina la “realitatile anului 2011″(nu eu care sint deja acolo),cind trebuie urmate prevederile programatice si drumul economic al Coreii de Sud,Singaporelui,etc.,tari care concureaza astazi industrial Vestul. Ce erau ele in anii 7o,decit tari semifeudale,analfabete,fara traditie industriala,etc. Ce ne impiedica sa aplicam prin programe economice speciale,drumul lorcatre industrializare si progres?
    .

    • ZOE, fii barbata ! September 22, 2011 at 9:42 am #

      @Caliman Eugen,
      Încep cu sfârsitul comentariului tau. Pai tu compari pe biata Românica, cu Coreea de Sud si Singapore, unii dintre cei mai putrnici Tigri ai Asiei, tari capitaliste, unde economia de piata functioneaza în mod real , nu ca la noi. Acolo s-au obtinut investitii straine foarte importante, bancile au un rol covârsitor, iar bursele de valori genereaza venituri enorme. Mai sunt si paradisuri fiscale, pe deasupra ! De ce au dat buluc investitorii straini acolo, nu pentru ca mâna de lucru este ieftina , nu pentru ca nu cer spagi aberante cum se face la noi ?! De ce oare investitorii straini dar si ai nostri fug ca dracul de tamâie din Românica, spre alte zari ?
      Ca sa ajungem ca Polonia, pe care o dai ca exemplu, trebuie sa avem o conducere ca acolo, nu o tagma a jefuitorilor ca la noi. Mai are rost sa dezvoltam subiectul arhicunoscut, despre derapajele care se fac la noi ?!
      Intrarea noastra în UE, nu a fost gratuita, din contra s-au facut sacrificii dureroase. Noroc ca la momentul respectiv erau oameni cu scaun la cap în fruntea tarii, nu ca azi, ca n-am mai fi intrat noi în UE, cât e lumea si pamântul !
      O tara mica si destul de neânsemnata, ca a noastra trebuie sa-si vada lungul nasului, ca nu suntem noi buricul pamântului ! De ce crezi ca ne-au acceptat în UE – desi acum regreta ca au facut-o – de dragul nostru ca eram frumosi ?! De ce Turcia, care a devenit o uluitoare putere economica, se chinuie de ani buni sa intre în UE si nu poate – aud, domnule mare analist economic ?! Pai lor le trebuie concurenta, sau le trebuie piata de desfacere ?!
      Spune-mi si mie te rog în aproape 7ani de portocaliu, câte locuri de munca s-au înfiintat în tara asta ?!
      Nu-mi mai bat capul degeaba, pâna nu scapati de gândirea portocalie care va intuneca mintile, tu si altii ca tine nu veti reusi sa vedeti “luminita de la capatul tunelului”!

  30. Compass September 21, 2011 at 4:16 pm #

    DIn pacate nu am prins emisiunea. Cand va fi redata aveti idee?

  31. gigip1948 September 21, 2011 at 4:50 pm #

    Intra pe Realitatea Net si o vezi!

  32. Vasile September 21, 2011 at 6:39 pm #

    LA MULTI ANI D-LE PONTA SI MULTA PUTERE DE MUNCA SPRE BINELE ACESTEI TARI. Nu fac politica, lucrez in strainatate de 11 ani si urmaresc tot ce se intimpla in tara noastra. Avem nevoie de tineri ca dvs. ca d-ul Constantin d-ul Antonescu chiar daca a depasit cu putin 50 de ani si nu as vedea ceva rau daca ati lua si din experienta politica a d-lui I.Iliescu (ma refer la faptele bune pe care lea facut ptr. ca greseli minore a avut ca orice politician dar care nu a afectat grav destinele tarii) pe care eu peresonal il consider ca cel mai bun politiciar roman, deasemeni din experienta d-lui Nastase si multi altii deoarece USL are cei mai pregatiti oameni ptr. politica romaneasca. Ca un sfat sau o ideie personala este aceea de a cobori cu totii (ma refer la popiticienii USL) mai mult in rindul electoratului ptr. a le explica greutatile prin care trec datorita cestei ciume portocalii in frunte cu Basescu si ptr. ca acestia sa inteleaga dece trebuie sa se prezinte masiv la vot si sa nu se lase cumparati de mafia portocalie cu sacose de 20-30 lei.

    • ZOE, fii barbata ! September 22, 2011 at 9:52 am #

      @Vasile
      Subscriu comentariului tau pertinent, am aceleasi pareri ca si tine ! Vorbeste cu toti compatriotii pe care îi cunosti, sa deschida bine ochii la alegeri.
      Felicitari si curaj sa suporti departarea de tot ce îti este drag în tara,
      lucru care pentru un român plecat departe, înseamna mult !

  33. Ioanitescu September 22, 2011 at 12:01 pm #

    Stimate domnule Ponta,
    Acest comentariu este din simpatie reala.
    Am urmarit emisiunea la Realitatea. M-a impresionat remarca dv. referitoare la faptul ca statul nu are nimic a face cu crearea de locuri de munca! Numai firmele private si numai ele sunt cele care creaza locuri de munca, care pot face ceva pentru cresterea numarului de locuri de munca in Romania !Dumnezeule, ce fel de stat social(doctrina social democrata si socialista) promovatzi dumneavoastra ? Pai sistemul privat promovat de Pdl si Pnl a suferit un esec evident ! Va este teama sa va luatzi de sistemul privat falimentar din Romania? Consideratzi o blasfamie sa va luatzi de sistemul privat ? O fi obtzinut sistemul privat rezultate in alte partzi unde productivitatea muncii si cercetarea stiintzifica este la inaltzime …dar nu in Romania!!
    A schimbat sistemul privat din Romania pozitzia codasa a Romaniei in Europa ? Dimpotriva ! Putzinele resurse ale tzarii inclusiv in fortza de munca calificata au fost secatuite si imprastiate !
    De ce va este frica sa vorbitzi de statul social ? De ce va temetzi de pozitzii de stanga ? Doritzi ca alegatorii sa spuna “pai nu-i o mare diferentza intre doctrina PSD si PDL” !
    SISTEMUL PRIVAT A INJUMATATZIT FOLOSIREA FORTZEI DE MUNCA IN ROMANIA, tara pierzand cca.4 milioane locuri de munca !
    Romania este tzara cu cel mai mica pondere a profiturilor din PIB si cu rea mai mare pondere a profiturilor din PIB ! Ha ?
    Fitzi de stanga domnule Ponta.
    NU SEMALE LA STANGA SI COTITZI DREAPTA (ca sa folosesc un termen auto)!!!
    Cu respect,

    • Ioanitescu September 22, 2011 at 12:04 pm #

      sorry :”cea mai mica pondere a salariilor din PIB”

    • Socrate September 23, 2011 at 1:05 pm #

      @Ioanitescu * Aveti perfecta dreptate. VP a remarcat ca “nu statul creaza locuri de munca”. Nu este prima oara cand spune asta. La lansarea programului economic al USL VP a spus ca nu statul creeaza locuri de munca, insa statul poate ajuta, prin mixul de politici economice aplicate, mediul necesar cresterii ocuparii in economie, acesta fiind si motivul pentru care programul economic al USL se adreseaza, in primul rand, mediului de afaceri. Cu alte cuvinte, este un program mai mult de dreapta decat de stanga ( influenta PNL-ului ), potrivit conceptului pagubos al statului minimal si al neimplicarii statului in economie. Electoratul a perceput acest lucru, nu mai are incredere in politicile economice de dreapta si asta si explica faptul ca PSD (USL ) stagneaza in sondaje. VP si PSD-ul nu are curajul sa adopte un program cu adevarat de stanga ( macar model nordic daca nu model chinez sau BRICS ). Daca va veni la putere, USL-ul va trebui sa faca fata unei cu adevarat grele mosteniri, pe care inca nici nu o realizeaza. De exemplu, datoria publica a crescut de la 109.1 miliarde lei (21.65% din PIB) la sfarsitul lui 2008 la peste 214 miliarde de lei (39.4% din PIB ) la mijlocul lui 2011.

    • gigip1948 September 23, 2011 at 6:17 pm #

      @Ioanitescu,
      Corecta observatia cu statul social,optiune de stanga! Omiteti faptul ca politica USL-ului ,in economie ,nu e a PSD-ului ,partid de centru stanga ci e comuna cu PNL,deci impaca si capra si varza! Daca ar cuprinde numai strategii de stanga,ar dispare USl-ul! In rest,observatia e corecta!

    • ZOE, fii barbata ! September 24, 2011 at 10:29 am #

      Mai, MORTAL si articolul asta, numai tu puteai sa vii cu asa ceva, felicitari ! Esti de coma !
      Dar nici cu Marcusica, nu-mi e rusine ca si el mânca-l-ar mama de “zapacit” le scoate la moment , ca “bobocul” asta, mai rar cineva !
      You’re the best, go one !

  34. Marcus September 22, 2011 at 12:40 pm #

    Croitorasul Cel Viteaz Versus Analistu’ Militar

    Face ce face chiombu si tranteste cu mucii in fasole de asa maniera incat, dupa ce comite nefacuta, o natie intreaga se-ntreaba de-a muta si surda ce-a urmarit ipochimenul cu treaba respectiva, sau daca a avut ceva in cap la momentul comiterii delictului.
    Parerea mea in legatura cu cablograma WekeLeaks trimisa de ambasadorul Taubman la White House prin care executivul american era informat ca Basescu delireaza pe motive de provocari armate rusesti in Transnistria mi-am argumentat-o ieri, iar astazi am aceeasi convingere: Croitorasul cel voinic s-a dat mare in fata americanilor , aratandu-si muschii si asigurandu-i pe aliatii de peste ocean ca atata timp cat el si chieptul lui otelit sunt pregatiti sa acopera ambrazura cazematei din care trage rusu cu mitraliera, Uncle Sam nu are de ce sa se teama in aceasta parte a Europei.
    Eu altceva nu inteleg si anume, de ce trebuie sa platesc eu abonamentul la televiziunea publica, transformata de chiombu si pedeleu in oficina de propaganda portocalie, atata timp cat aceasta nu ar trebui sa se implice politic si sa ne serveassca zilnic ore de emisie cacalau in care este proslavit chiombu si gasca sa de derbedei penali.
    Ca sa se justifice Nosferatu de Murfatlar putea pur si simplu sa dea un comunicat de presa si nu sa vina la televiziunea publica unde intr-un diluviu mahalagesc sa se certe minute bune cu un jurnalist din media romana, intr-un monolog de un penibil total. Si asta pe banii si pe nervii mei.
    Faptul ca dintr-o “oaza de latinitate” sau “sora mai mica a Frantei” ne-a adus la stadiul in care mai avem putin si cetatenii romani de buna credinta care traiesc si muncesc in Franta vor trebui sa poarte pe modelul nazist al stelei lui David, sigla pedele cusuta in piept pentru a sti toata lumea ca romanii sunt urmasii lui Traian, ai lui Traian Basescu, nu conteaza pentru choiomb nici cat o ceapa degerata. Faptul ca suntem astazi catalogati drept lazaretul de leprosi ai Europei la fel nu conteaza nici cat un scuipat pentru raspopitul crestinat in jacuzzi, care are tupeul sa-si spuna ministru de externe, in realitate el fiind doar un gainar croit pe furt de voturi.
    Faptul ca “Adio Schengen” pe motiv de ministru de interne oligofren, preocupat doar sa dea militieni afara din sistem iar nu conteaza.
    Conteaza doar ca chiombu sa-si verse naduful pe un ziarist roman, la televiziunea romana, la ora de maxima audienta printr-un recital de badaranisme si minciuni marca Basescu.
    Imbecilul dracului nu realizeaza raul pe care il face el minut de minut acestui neam, chestia cu amenintarea rusilor la granitele Romaniei in Transnistria (sac!) punand capac tuturor elucubratiilor izvorate si afisate public din mintea mononeurala a uratului cu adresa la fostul vecin de la Rasarit.

  35. fault September 22, 2011 at 1:12 pm #

    POTECA IUBIRII

    Oportună şi realizabilă ar fi fost „Poteca Iubirii Româno-Maghiare Bucureşti-Budapesta”, lată cât să treacă un om, mărginită de garduri de rugi uniţi în arcade, pe care să se scurgă, ca timpul, milioanele de trăitori din cele două părţi de neâmpărţit.
    Datorită îngustimii potecii, deliberat concepută, depăşirile originale i-ar fi obligat pe români şi unguri să se îmbrăţişeze strâns, să se-nvârtă cu 180° în sensul rotaţiei pământului, făcând şi cea mai izbutită afacere de turism din toate timpurile.
    Ca un amănunt, s-ar fi evitat şi costisitoarea mită (Bechtel) oferită, veşnic imaturului Bush junior.

    PS : Cele două capitale Bucureşti şi Budapesta ascund, subtil, emblemele originale (prima în literele 3,4,5, şi a doua în literele 1,2,3,4) care le fac de nedespărţit.

  36. CALIMAN EUGEN-analist de provincie September 22, 2011 at 4:04 pm #

    D-le Zoe fi barbata,
    1.)Ca “analist de provincie”,vorbesc de programe economice,de tipul celor care au facut Coreea de Sud,ceeace este ea astazi.
    Ce era Coreea de Sud in anii 1978,dupa razboaiele cu americanii de o parte,si rusii de alta?Romania este rai pe linga starea Coreii dupa razboi!
    2.)Pentru a ajunge ca ei,trebuie sa facem ce au facut ei,asigurind acest parcurs,prin proiectul economic.
    3.Nu UE ne-a facut piata de desfacere,ci “proiectul ” care a interzis privatizarea si ce a urmat de 20 de ani.UE nu face nimic pentru noi,daca nu facem si nu realizam proiectele de reindustrializare.Facem parte dintr-o uniune “monetara” doar,iar nu din “statele unite ale UE”,care poate vor exista peste 50 de ani,in ritmul in care s-a construit pina acum,acest bloc economic.
    Gindirea mea este una tehnocrata,neavind nimic comun cu stinga/dreapta sau cu rosu/portocaliu !Concluzia este ca avem doar ceeace ne facem singuri,iar pina acum n-am realizat,decit o Romanie falimentara,pe care USL trebuie sa o aduca la progres si bunastare.
    Fara proiecte economice,orice noua putere,continua sa imparta politic,saracia strinsa in 5o de ani de comunism,plus cea de 20 de ani,de postcomunism- fiindca nulai un proiect de genul celui propus,ne poate conduce la capitalism eficient si functional!

    • justitiaru September 23, 2011 at 12:21 pm #

      D-le Caliman
      Sau nu esti bine informat sau nu intelegi .ce se petrece in Ro.
      La ora actuala clasa politica romana este angrenata intr-un veritabil razboi electoral al supravietuirii in care confruntarea nu este ideologica ci una strict politica intre forte politice masive care au reusit sa deturneze Roamnia de la cursul ei democratic facand-o sa derapeze spre autocratie si totalitariosm si forte politice alternative care incearca sa restaureze functionarea legala a institutiilor democratice , parlament, justitie.etc
      Discutiile nu se poarta in jurul programelor de guvernare sau al programelor pe termen lung ci au un character exclusiv electoral caci castigarea viitoareleor alegeri este o chestiune existentiala nu numai pentru cetatenii romani dar in primul rand pentru politicieni. Daca opozitia va castiga alegerile asta va avea ca rezultat deferirea in justitie a multora din cei care astazi fac averi din afaceri ilegale cu statul. Daca opozitia pierde,destinul liderilor lor va fie asemenea amar urmand neindoielnic o “vanatoare de vrajitoare USL-iste” si instaurarea unui regim totalitarist de tip franchist- slazarist.
      Intentiile d-tale in esenta corecte sunt total neavenite la ora actuala, neinteresand pe nimeni nici pe politicieni nici electoratul preocupat de problema supravietuirii. Este ca si cum in toiul unei lupte de gladiatori pe viata si pe moarte d-ta propui sa discutam despre influenta “razelor de lunas asupra galosilor de guma”.
      Chestiune nu intereseaza nici pe spectatori si cu atat mai putin pe combatanti.
      Intelege ca esti total deplasat

    • justitiaru September 23, 2011 at 12:47 pm #

      D-le Caliman
      P.S
      D.p.d.v economic alternativa este f. clara ;este bine stiut care au fost rezultatele economice ale guvernarii PSD (Nastase) si PNL (Tariceanu) fata de rezultatele actualei guvernari. Cine are putin creier a priceput de mult iar cine nu a priceput sau n-are creier( inutila orice discutie) sau nu vrea sa inteleaga(este legat de actualul regim).
      Sper ca te-am lamurit,iar daca nu inseamna ca, te incadrezi in una din cele doua categorii enuntate mai sus..

  37. un roman September 22, 2011 at 5:09 pm #

    Succes in emisiune!
    De cand sunteti presedinte ati crescut in procente datorita dv. nu datorita partidului. Cu indivizi ca cel de la Braila, care ieri a fost vedeta in primele pagini ale presei centrale si locale inclusiv la televiziunile centrale, PSD-ul are de pierdut, respectiv USL. Daca nu gresesc cred ca este aceeasi persoana care in ultimul an a facut deliciul mass-mediei centrale in repetete randuri: in relatiile cu reprezentantii presei – jurnalisti, ai televiziunilor: Pro tv, Canal D, OTV, Realitatea, Antenele. S-a facut remarcat datorita grobianismului sau. Si ca acesta mai sunt si altii, dar el este exemplul cel mai recent. Delimitati-va de astfel de persoane, nu va ajuta la imagine. Sunteti inconjurat de oameni tineri si destepti, e randul lor, nu ezitati sa-i consultati. Conducerea centrala a partidului ar trebui sa acorde mai multa atentie celor tineri, la fel si in teritoriu, sa nu se mai spuna ca este un partid al pensionarilor.
    Cu respect,
    un roman onest

    • ZOE, fii barbata ! September 23, 2011 at 3:10 pm #

      @un român
      Asa este, Ponta aduce capital electoral prin persoana sa, partidului si nu invers. Daca era sa ma gândesc la partid, ar fi asteptat mult si bine sa-l votez ! Mi-a placut de Ponta din prima lui zi de Presedinte al partidului. Primul lucru pe care l-a facut a fost sa le scoata masinile granzilor în strada, din curtea partidului. Am râs când a facut asta si mi-am zis ” insfârsit are si PSD un sef” ! Cred ca l-au înjurat destui, dar s-au executat. Multora nu le-a picat bine venirea lui în fruntea PSD si vorbeau pe la colturi ca “va fi mâncat”, ei uite ca inteligenta, bunul simt, omenia, corectitudinea, cinstea, au învins !
      Ca pâna la urma, din cauza cui am ajuns noi în halul în care suntem?!
      Nu PD a câstigat alegerile ci PSD a pierdut , pe mâna celor pe care prea bine îi cunoastem ! Si daca trebuie sa-i multumesc lui Nastase pentru ceva, îi multumesc, ca l-a descoperit pe Ponta !

    • Socrate September 23, 2011 at 3:08 pm #

      Domnule Zara, daca aurul de la Rosia Montana ar fi al dvs. personal si nu al intregului popor ( proprietate publica, conform Constitutiei ), ce ati face ? V-ati multumi cu 4% sau v-ati imprumuta la banca ca sa-l extrageti singur, stiind ca astfel veti obtine peste 50% din aur ? Aceeasi intrebare pentru toate resursele minerale neregenerabile din subsolul tarii.

      • ZOE, fii barbata ! September 24, 2011 at 9:50 am #

        @Socrate
        Corect, subscriu !
        Domnul Zara aduce un iz de portocale stricate, care razbate prin mirosul de parfum cu care vrea sa le cosmetizeze, nu tine !

  38. murfy September 22, 2011 at 5:52 pm #

    Asa imi place sa vad, mereu – uniti -increzatori si siguri pe situatie – asta in ciuda ( marinerului.TB, PDL-ului , UNPR -lui, UDMR-lui.PP-DD -lui, viitoarea*Miscarea Populara*) si a tonomatelor TVR 1,2,3, i, B1, OTV, ETNO,) – TRAIASCA USL .

  39. CALIMAN EUGEN-analist de provincie September 23, 2011 at 11:53 pm #

    d-le Justitiaru,
    problemele de azi ale Romaniei sint doua:1. Tatucul care a monopolizat puterea politica in Romania si este lipsit de programe economice pro-active de creare de noi locuri de munca si in al doilea rind,ai lui sifoneaza banii din Buget,pe gondole,parcuri si terenuri de sport la tara,patinuare,etc.
    2.Lipsa a 5 milioane de locuri de munca- care este problema alegatorilor,adica si a mea.
    Prin ce se deosebeste USL de PDL & CO,daca nu are proiecte de regenerare economica,de creare de noi locuri de mu nca?
    Crezi ca pe votant il intereseaza de Besescu si de monopolizarea puterii politice,ori ca nu are unde sa lucreze si moare de foame?
    Daca nu are programe de creare de locuri de munca,prin ce se deosebeste USL de actuala Guvernare?
    Oare nu intelegi,ca stagnarea la 51 la suta a USL se datoreaza lipsei de proiecte economice,prin care sa desfiinteze pur si simplu acest PDL inert economic,nascut pentru a face ce nu a facut PNL,dar aducator doar de taieri de salarii si drepturi sociale – ca suprema reforma economica?

  40. marcus September 24, 2011 at 9:42 am #

    Unui Olteanu Ajuns Aiurea Deputat

    De compari regele Cioaba c-un monarh cu sange pur
    Dovedesti ca ai ca minte doar ce are Cioaba-n c..r.
    De mai dai si interviuri chiniund cu-asta dantura
    Esti un prost, bade Oltene, nu e doar nema cultura.

    • gigip1948 September 25, 2011 at 8:03 am #

      Corect,bade Markus!Cred ca prostia congenitala,nu are leac pentru inghititorul de broaste!

  41. ZOE, fii barbata ! September 24, 2011 at 10:05 am #

    @Victor Ponta,
    Pacat ca renunti la hobby -ul tau ! Faceai treaba asta in weekend, nu ? Cu ce putea sa deranjeze ?!
    Sunt de aceeasi parere cu Radu Tudor, pe care îl apreciez foarte mult – pâna acum cel putin, nu m-a dezamagit – care a spus ca la sfârsit de saptamâna orice om are libertatea sa faca ce vrea si sa aiba si el o placere care nu deranjeaza pe nimeni.
    El îti recomanda însa, sa fii mai dur si intransigent cu adversarii portocalii si are dreptate.
    Nu te supara pe mine, dar prea va purtati cu mânusi cu ei – voi toti trei – sunteti prea delicati iar ei profita. V-o spune atâta lume, dar voi nu luati aminte ! Îmi vine sa va bat !

  42. Marcus September 24, 2011 at 2:44 pm #

    Eu, El Si Basescu !

  43. Youguesswho, September 24, 2011 at 4:19 pm #

    Ciao, domnule Ponta!
    Hai sa-ti spun ceva sexy!

    Aseara mi-am cumparat o paine feliata de la Mega Image, totul parea in regula, 1 singura felie am apucat sa mananc din ea, si a inceput sa ma doara burtica, si asa m-a tinut pana dimineata.

    Nu-i asa ca-i sexy?

    Are la ingrediente propionat de calciu=un fel de prezervativ si enzime, si am citit pe net ca propionatul de calciu poata da stomac deranjat in special la copii.

    Deci eu sunt un copil, sa inteleg.

    Si sunt ofticata pt. ca a costat 3,5 lei cu care puteam sa-mi cumpar altceva.

    Unde s-o dau acum? mai are inca 20 de felii? S-o dau la biserica? si daca mananca cineva din ea sau ii da vreunui copil sa manance si face diareee, nu zice ca eu i-am dat ceva rau?

    Painea e facuta de Titan sub marca Mega Image.

    Deci ce fac eu acum cu painea asta? Nici la pasarele nu pot sa o dau.

    Domnule Ponta, ce ma fac?

    Acum mi-am bagat la cuptor o paine fara drojdie cu praf de copt, in care am bagat ou si lapte si unt si bineinteles ca nu s-a ridicat, e aproape ca un aluat.

    Sunt suparata.Si m-am si ars pe mana cu aceasta ocazie.

    Deci ce-ti spuneam eu alaltaieri ca firmele produc chestii care fac rau unor oameni?

    As vrea sa nu mai fiu atat de sensibila. Unii mananca slanina cu branza si ceapa, cu mainile nespalate si sunt perfect sanatosi.

    Vreau si eu sa mananc orice si in orice conditii si sa n-am nici o problema.

    Ce crezi, ca e din cauza corpului meu fizic sau e o atitudine mentala?

    Hai, zii, ca dumneata ai tot umblat prin lume si in special prin Asia si te-ai mai si casatorit cu o fata de preot.

    Deci e o pedeapsa divina pt. mine? PT. ce, ca n-am facut nimica rau.

    Sau e o incercare? Sau e doar o tampenie de-a mea?

    E o chestiune mentala, sau nu sunt eu de vina?

  44. Salutare, domnule Viorel, cu ochii de castane coapte September 24, 2011 at 10:54 pm #

    Iti scriu din firefox acum, vad ca n-ai citit inca mesajul de dupa-amiaza scrid din explorer.

    Mananc niste migdale, dietetice, si sunt sub imperiul socului vizual.

    Stii reclama aia care era acum cativa ani la tv. cu o tipa care statea in fata televizorului si se uita la o telenovela in care jucau unii si se speriase atat de tare ca varsase paharul cu apa pe ea. Adica era dusa din cauza telenovelrei.

    Ei bine asa ma simt eu acum din cauza lui Nikita.

    Nu stiu daca ai vazut tu filmul acela Nikita, cu o tipa luata de pe strada de serviciile secrete franceze si care lupta ca o vagaboanda, nu avea scoala dar dadea tot ce putea si invata repede ce-i aratau si reusea sa invinga in diverse misiuni. Era un film politist.

    Ei bine acum au facut un serial si Nikita e jucata de o asiatica care a fost model in viata reala, dar a jucat si in filme de actiune pana cand a fost ranita la o ureche intr-o explozie pe platourile de filmare. E frumusica dar cam slabuta, si tot timpul pe tocuri, destul de incredibil pt. toate luptele pe care le duce in fiecare episod.

    Probabil ca o Nikita reala nu ar purta tocuri asa decat daca ar avea un echilibru fantastic, si o fortza extraordinara, venita mai mult din energie decat din muschi.

    Ei bine in serialul asta e si un personaj Alexandra, o tanara rusoaica careia Nikita i-a ucis parintii, adica s-a dus in casa lor si i-a omorat pt. ca asa i se ordonase pe cand lucra la serviciile secrete. Fata care era copil se ascunsese sub pat si a gasit-o si i-a fost mila s-o omoare si a dus-o undeva. Apoi cand a crescut mare a avut niste probleme cu o retea de prostitutie si apoi se droga pana cand Nikita iar a intalnit-o si a antrenat-o sa devina agent secret si a infiltrat-o in Division, asa se numea serviciul ala secret.

    Nikita parasise Division si era cautata de agentii Division ca s-o elimine. Asa ca a infiltrat-o pe Alexandra acolo ca sa-i dea informatii.
    Intre timp Alexandra a aflat ca Nikita ii omorase parintii si acum o ura la fel de mult pe cat ura Division.

    Asta a fost in Sezonul 1.

    Acum in sezonul 2, Alexandra a inceput sa lucreze pt. Division separata de Nikita, in speranta ca o vor ajuta sa se razbune pe mafia ruseasca care ordonase sa-i omoare tatal. Division lua misiuni clandestine de la unii cu bani, si desi Nikita ii omorase parinjtii, comanda venise de la un mafiot rus care i-a preluat si forma tatalui ei.

    Deci nefericita fusese aruncata din lux in reteaua de prostitutie si droguri, saraca si singura.

    Acuma mie imi placea de Alexandra, personajul, si astazi am fost socata sa vad cum s-a intalnit cu Nikita si s-au luat la bataie, dar fara arme, si fara intentia de a se omorai una pe cealalta, totusi Nikita la sfarsitul luptei i-a suciat mana, a lovit-o si a facut-o sa cada pe jos si apoi a impuscat-o in picior si i-a zis: “Remember . I’m doing this because I care.”

    Si apoi a aratat-o razand cu un fost agent secret, amandoi fugisera din Division, in timp ce Alexandra s-a intors in Division si primea ingrijiri medicale.

    Pe mine m-a socat ce-a facut Nikita.
    Adica mai intai ii omorase parintii, apoi s-a folosit de ea si a bagat-o in Division si apoi a impuscat-o si i-a sucit mana, nu se stie daca isi mai revenea, pt. ca agentii trebuiau sa fie in perfecta stare fizica, si daca aveau si o problema minora ii putea costa viata. Si asta desi tanara nu o atacase sa o raneasca.

    Imi pare rau dar nu mai imi place de Nikita. Desi ea era personajul cel bun, care lupta impotriva coruptiei, etc.

    Cred ca e prea multa violenta in serialele astea.
    Ma socheaza si ma deranjeaza.

    Si in plus, chiar merita sa trebuiasca sa te feresti tot timpul? Adica asta ne invata? Sa nu te increzi in nimeni?

    E adevarat ca de exemplu puii de gaina sunt hraniti si se zice sa nu musti mana care te hraneste, ce-ar trebui sa faca sa se increada in cei care-i hranesc sau nu?

    Dar pt. pisici si catei de exemplu e o alta regula, ei ar trebui sa se increada in stapanii lor?

    Dar cum stii daca esti un pui de gaina sau un caine? Pana la sfarsit?

    Cum stii daca esti om?

    Nici Division nu era buna, dar nici Nikita. Toata povestea asta e prea intunecata pt. mine. Eu vreau Disney, povesti cu zane bune si happy-end.

    Apropo, domnule Ponta, te lasi de raliuri aud.
    Stii ce-ti zic eu.

    Faci cum crezi dumneata, dumneata stii mai bine.
    O sa fie bine. Este okay.

    Ia zi, iti place cum scriu?
    Ma deosebesti de ceilalti care iti scriu?
    Nu ma refer la subiect, neaparat ci la stil, se vede ca iti scrie un scriitor? te tin cu sufletul la gura pana la sfarsitul mesajului?

    Mi-ai da pe mana o chestie care implica scris?
    Daca ai fi mogul media?

  45. fault September 24, 2011 at 11:06 pm #

    INSECTA PDL

    Se potriveşte şi „insecta PDL”, ca musca ţeţe;
    Jon* şi istorici consacraţi se iau în beţe…
    Nonagenarul stă pe tronul său de ultim rege
    Republica zâmbeşete: ce-a fost nu se mai drege.

    PS : Deşteaptă-te române… din „boala somnului”.

  46. Domnule Ponta, stii ce-am facut? September 24, 2011 at 11:43 pm #

    Am sters aseara folderul in care imi tineam tot ce aveam cu dumneata, print-screenuri de la comentarii misto pe care ti le-am trimis si aveam si un Word cu poezeaua aia de ziua dumitale.

    Si astazi am dat Empty Recycle Bin fara sa-mi aduc aminte. Si Paf! gata cu poezeaua.

    Nu era grozava, dar era totusi o creatie. Te impresionase,ti-a placut, nu stiu daca ai apucat s-o citesi sau nu.

    La fel am facut si acum 1 luna si jumatate, nu stiu daca iti vine sa crezi dar eu pastrasem tot ce ti-am trimis pe email. Si atunci cand cu sirena am sters toate emailurile.

    Acum chiar ca au ramas doar in memorii si amintiri.

    Poate e mai bine asa, asta le face mai pretioase. Uita-te bine la ele, ca sunt ca artificiile.
    Dupa ce le citesti, nu mai ramane nimic.

    Aveam si o colectie de poze cu dumneata, luate de pe net, tare imi placea sa ma uit la tine, (asta prin primavara), si pe-alea le-am sters.

    Aveai in special niste poze misto, una era mare si te uitai direct, si altele erai tu in echipament sportiv, imi placeau. Le-am cautat din nou pe net si nu le-am mai gasit, cred ca ti le-au sters,

    Oricum, situatia era grava, imi placea de tine in poza aia mare atat de mult, incat cand apareai la tv in direct nu-mi placeai la fel de mult ca in poza aia,

    asa ca mai bine ca le-am sters, acum, daca te vad te apreciez ca nu mai am poze cu tine, si vreau sa vad originalul

  47. justitiaru September 25, 2011 at 12:21 am #

    D-le Ponta
    Trebuie remediate urgent marile daune produse in USL
    http://www.ziare.com/uniunea-social-liberala/daniel-constantin/pc-merge-singur-in-alegerile-locale-1121639
    http://stiri.rol.ro/usl-pierde-antenele-lui-dan-voiculescu-732496.html
    altfel ideea isi va veti pierde rapid credibilitatea.
    Reiau propunerea de a merge la primaria Bucurestiului cu D-l Oprescu si d-l Piedone si numai in proximitatea alegerilor sa se decida care va fi candidatul corespunzator cu sondajele.Este preferabil sa mergeti cu doi “atacanti” la primarie decat cu unul singur.Asa si pedeul nu va sti pe cine sa “sape” Important este sa refaceti climatul de incredere cu PC,nu va puteti permite destramarea USL din “fasa”.Gasiti o personalitate neutra ca presedinte USL si a carei sarcina sa fie medierea intre cele 3 formatiuni.Revin asupra propunerii d-lui Peter Roman ,dar important sa gasiti acea personalitate care sa fie acceptata de toate formatiunile USL.

  48. Sibilla September 25, 2011 at 3:18 am #

    Apropo de hobby… dacă tot n-avem parte de sfârşit de săptămână şi n-apucăm să ne vedem copilaşii, măcar să ne aflăm toţi pe redute. Că de ce unii da şi alţii ba ? Dobro.
    O zisăi NU pentru Ponta care începe să mă convingă, ci pentru ăia care mimează opoziţia, ies la interval în faţa liderilor de la Centru cu nişte ” explicaţii ”, ” scuze ” şi chestii de-ţi vine să-i dinamitezi nu alta, de puşlamale pretenare cu diverşi ayatollahi. Toleraţi-i fraţilor că rezultatilii vor vorbi, DUPĂ, nu eu, nu altul, nici altul…
    Pun şi acilea ce pusăi dija la AN

    ” ‘Ideea că există diferenţe în abordare pe judeţe este total greşită.
    Noi vrem să câştigăm peste tot şi să obţinem funcţiile importante
    pentru a putea pune în aplicare soluţiile pe care le avem. Ne batem
    pentru readucerea la normalitate a judeţelor aflate sub ocupaţia unor
    baroni locali PDL’, a spus Adrian Năstase, într-o conferinţă de presă
    susţinută la sediul PSD Arad. ”

    Ziceţi BINE, daaaarrrr…. VĂ AŞTEPT !!!
    Vă aştept mai ales pentru că NE BATEM pe foarte bune unii, alţii, fie mimează de ochii liderilor de la Centru, fie depun strădanii să scoată la interval candidaţii fără nicio şansă, să servească pe tavă şi la tavă anumiţi ayatollahi, adicătelea hăia care au ca unic scop în peisaj acela de-a ţine PSD ÎN URMA PD, prin diverse metode/scenarii/mijloace şi ştiţi bine că nu vorbesc întâmplător ori de amorul de-a mă băga în seamă….
    Cum spuneam… VĂ AŞTEPT, căci şi eu zic la fel, SĂ CÂŞTIGĂM. Mă simt însă cam singură !!!! Pe redute, zic ! NIJE DOBRO !
    O să vă scriu. Măcar să crăp cu conştiinţa curată că am făcut ŞI asta, ufff !!
    Că d-aia insist şi nu încetez să , recunosc, răcnesc din toţi rărunchii, VREAU SCHIMBARE CU TOATĂ FIINŢA MEA, dar aia schimbare SĂ FIE FĂRĂ de pălămizi, omizi, buruieni, fufe, d-ăia, dijiaba, sconcsi, cameleonsky ! Şi ăştia NU se schimbă dacă nu le cerem zi de zi şi… mai mulţi !!
    Peisajul politichiei mioritice, DEOCAMDATĂ e unul bacovian, aista-i trista realitate. Până la PROBA contrarie, NU tac ! Iar proba aia fie dincolo de vorbe şi deasupra de tăcerile de ni se impun.
    Mai vorbim, DUPĂ alegeri, c-abia aştept …. să vorbească rezultatele de prin anume colţişoare ale patriei şi să asistăm la penibilul spectacol oferit la acel moment, ” scuze ”, ” explicaţii ”, chestii, văicăreli. Zisăi limpede, NU la nivel naţional, ci, în unele colţişoare ale patriei unde se joacă hora unirii şi nu se mai gată jocul, trăznească-l de … joc !

  49. Marcus September 25, 2011 at 7:37 am #

    Domnului Oltean Vicepresedintele Camerei Deputatilor:

    De compari regele Cioaba c-un monarh cu sange pur
    Dovedesti ca ai ca minte doar ce are Cioaba-n c..r.
    De mai dai si interviuri chinuind cu-asta dantura
    Esti chiar prost de prost Oltene, nu e doar “nema” cultura

    Si un bonus pentru sefa sa directa doamna Roberta Anastase, dovedita hoata fara de pata de oamenii lui Kovesi:

    La un an aniversare, de cand ne-ai furat ca-n codru
    Ai putea, stimata doamna, sa-ti incepi viata de lotru.
    Si-n raionul de legume, cand in piata iti faci turu’
    Sa iti exersezi talentul furand morcovii cu c..u’.

Trackbacks/Pingbacks

  1. La multi ani tata! La multi ani Victor Ponta! La multi ani Virgil Raducanu! « Hai ca se poate! - September 20, 2011

    […] La multi ani domnului Victor Ponta! […]

Leave a reply to ANONIMUS Cancel reply