In seara aceasta, de la 21:00, voi fi la Antena 3

31 Mar

In aceasta seara, de la ora 21:00, sunt invitatul lui Razvan Dumitrescu si al lui Mihai Gadea, la emisiunea “Editie speciala”, de la Antena 3. Astept sugestiile si intrebarile voastre!

52 Responses to “In seara aceasta, de la 21:00, voi fi la Antena 3”

  1. pagadel March 31, 2011 at 6:06 pm #

    cinste,onestitate,curaj,umor

  2. dana March 31, 2011 at 6:30 pm #

    Si de ce crezi tu ca ne intereseaza?
    Dovada ca am dreptate este lipsa oricarui raspuns la cererea ta de sugestii de la cititori.
    Get a grip, baiete!

  3. Rox March 31, 2011 at 7:22 pm #

    Succes !

  4. Supergoblenuri March 31, 2011 at 8:36 pm #

    Diseara ma voi uita la telefizor..

  5. Un om revoltat March 31, 2011 at 11:25 pm #

    Domnule Presedinte am promis ca voi intra destul de rar pe blogul d-voastra si m-am tinut de cuvint, insa in seara asta simt nevoia sa scriu ceva cuiva si d-vastra sunteti “vinovatul de serviciu”.
    Pe scurt am 45 de ani, am avut o firma intr-un oras pdl-ist numit Rupea din Brasov, Am doi copii studenti, sunt in ultima luna de somaj, depun zilnic 3-4 CV-uri,primarul meu m-a interzis in zona si ca firma si ca persoana si astept ca banca sa vina sa ma scoata in strada. Dar nu asta e marea mea drama ci faptul ca mult trimbitata Uniune Social Liberala nu face nimic, m-am saturat sa ne tot ferim de UE, Americani, Chiezi sau de cine ne-om mai feri noi, trebuie sa iesim in strada. Dar pentru asta ne trebuie un lider care sa aiba curajul sa se ia de piept la propiu cu politia, cu basescu, cu serviciile, sa scoata lumea in strada si sa nu mai plecam pina cind nu pica dictatorul, sau daca nu sa cerem Francezilor sa intervina si la noi ca in Libia.
    Spunea Doamna Dana Grecu Ca nu crede ca cei carora li s-au luat drepturile banesti nu ii vor mai vota, gresit domilor profund gresit fiindca acesti nenorociti au resurse pe care nici nu le banuti, iar pe flaminzi ii cumperi cu foarte putini, iar ce e mai rau e faptul ca nu avem un Baci dupa care sa luam urma, fiindca dumneavoastra (lideri opozitiei) sunteti intr-un turn de fildes sau de clestar , la alegere, si nu va puteti cobori la gloata iar gloata “nu musca mina ce a hranit-o”.
    Am vrut sa scriu acest cateva rinduri Presedintelui Meu Crin Antonescu dar domnia sa e deasupra muritoril, domnia sa e filozof , orator, e tot ce vreti dar om de actiune nu. Iar intre noi fie vorba, la nivel local toti sunt o apa si un pamint.
    Va rog sa iertati cele cateva idei spuse la suparare si cind mai treceti prin Rupea oriti-va si la organizatiile pe care le aveti in zona fiinca sunt praf, sunt conduse ori de analfabeti ori de betivani si credetima ca nu vreau sa jignesc cu nimic.
    Daca credeti de cuviinta dati um raspuns pe e-mai si poate am sa va dau mai multe detalii. Nu ma semnez nu ca imi e frica de ei dar nu asi vrea ca sa sufere si mai mult copiii si ceilanti din familie din cauza mea
    O seara buna

  6. nastyb0y April 1, 2011 at 12:30 am #

    La sfârşitul comentariului meu vă voi stresa, la rândul meu, cu o întrebare pe care cred că o visaţi şi noaptea în somn, de câte ori o auziţi în cursul zilei. Aş dori să mă refer, însă, la rezultatele tulburătoare ale unui sondaj. Nu ştiu cine este această organizaţie, AVANGARDE, şi nici nu am căutat date despre ea. Au realizat o consultare publică referitoare la percepţia asupra eşichierului politic. Am rămas siderat. Nu numai că poporul sau, mă rog, un eşantion reprezentativ, spune, în proporţie de 90%, că ţara merge în direcţie greşită, dar USL se bucură de încrederea a 67% din respondenţi, în timp ce dl.Antonescu ar fi votat la prezidenţiale de 45% din populaţie. Aproape că mi-e teamă să nu dăm în altă dictatură. Păi, domnule Ponta, cu un asemenea scor vă puteţi gândi de acuma la o Constituţie pe gustul dvs., îi puteţi stabili domiciliul d-lui Băsescu, exclus Mihăileanu, iar pe dl.Antonescu puteţi, de pe acum, să îl întâmpinaţi la şedintele USL cu apelativul “d-le preşedinte plin”. Dar, până să puneţi şi în realitate mâna pe putere mai este ceva timp. De acum, important este, pur şi simplu, să nu faceţi gafe. Să respiraţi şi să aveţi grijă cum traversaţi strada. Eventual, dacă tot nu v-a ieşit microbul pe nas, să controlaţi bine frânele înainte de prima etapă din raliu. Atât. În rest, poporul vă va împinge acolo de unde actualii distrugători de glie, naţiune şi vise vor fi goniţi cu pietre. Şi acum vine şi veşnica, obsedanta întrebare, de care vă pomeneam la început şi pe care o auziţi zi de zi: “Dom’le, nu mai putem, când ne scăpaţi de ăştia? Chiar trebuie să aşteptăm încă un an? Îndurare, domnule Ponta!”

  7. Alexa April 1, 2011 at 1:11 am #

    Hi salut, pOnta!

    Nu te-am vazut azi la tv. ca eram la plimbare. Si in plus vreau sa renunt la calculator adica sa ma uit doar maxim 15-20 minute pe zi, pt. ca am observat ca tampeste.

    Adica afli totul despre diverse, dar nu-ti mai vezi de viata ta. Ei bine, eu voi renunta si la filme/seriale si la navigatul pe net, cu exceptia unor informatii stricte care ma intereseaza care se incadreaza in 15 minute pe zi..

    Asa ca nu prea o sa-ti mai scriu pe blog,sper sa nu te superi.

  8. Alexa April 1, 2011 at 1:11 am #

    In schimb ca sa nu plec fara sa comentez ceva, te vazui azi intr-un articol din iunie 2010, din libertatea(nu stiu cum de nu l-am vazut pana acum) http://www.libertatea.ro/detalii/articol/victor-ponta-da-bacsisuri-de-100-de-lei-2933780.html

    si dadeai frate un bacsis la unul care iti adusese masina, era mai inalt decat tine,cred ca de-asta, te-a impresionat

    cu ocazia asta am vazut-o si pe bona voastra bambinutza, oare ea ce-o fi zis ca i-ai dat celui de la parcare care ti-a parcat masina ta si a dacianei 30 euro=100 lei pt. ca ti-a parcat masina ta si a dacianei =deci munca grea de 5 minute si pe ea o plateste cu 500 euro pe toata luna ca are grija de copii in fiecare zi? poate ar fi vrut sa se reprofileze sa se faca parcheoza

    (stiu de 500 de euro pt. bona din alt articol-scuze stiu ca viata ta e personala dar ti-au pus-o astia pe tapet)

    bascis sau poate nu? asta in cazul in care nu cumva scrisesesi vreun cod secret ceva pe bancnota vreeun mesaj si tipul nici nu era parcheor, ma rog, nu te inflama, am imaginatie de scriitor

    dar nu-i bai,stiu ca asa se procedeaza peste tot in lume, si in tarile mai civilizate ca noi, ba chiar iti calculeaza bacsisul in nota de plata, si eu sunt de acord cu bacsisul,e ca un mic dar pt. cineva care te-a servit

    deci nu asta-i problema, totusi nu pot sa nu protestez si ma intreb daca nu cumva legile sunt gresite cand vad ca un vames e arestat pt. aceeasi suma de 100 lei daca o primeste, iar unul care lucreaza la hotel nu

    taxiurile, hotelistii si restaurantistii e voie sa le dai bani=pe care ei nu ii declara=deci sunt bani nedeclarati,desi au o activitate for profit=nu e non-profit ca la donatii

    este un venit pe care statul nu il fiscalizeaza
    deci este aproape o frauda fiscala, daca n-ar fi un obicei atat de incetatenit

    iar medicii, functionarii si politistii desi lucreaza pt. binele comunitatii si au un salariu de mizerie sunt incadrati in categoria mita daca primesc ceva

    standard dublu de apreciere, pt. unii mita pt. unii bacsis

    cred ca s-ar rezolva problema cu functionarii, daca s-ar percepe comision,stiu ca sunt servicii gratuite, dar mai bine se stabileste un comision inteligent cu suma in functie de venitul celui care solicita serviciul, si pt. anumite categorii gratuit, ca oricum se dau bani peste tot, deci mai bine s-ar stabili prin lege un comision, care sa-i revina functionarului,suma pe care o declara si se impoziteza, in felul acesta totul ar fi civilizat

    si la scoala, e gratuita, dar tot parintii contribuie cu bani sa repare, sa etc.

    asta e o discutie ampla, este vorba de cum trebuie sa fie statul social dar si eficient? e mult de discutat si nu am acuma chef, mai ales contra unui expert in statul social cum esti tu,,domule Ponta

    sunt sigura ca aveti idei sociale buna si destule daca cumva o sa ajungeti la putere dupa alegeri

  9. Alexa April 1, 2011 at 1:16 am #

    In alta ordine de idei, ura! au zis ca-l demite pe boc pana de Pasti!

    o fi adevarat sau doar 1 aprilie?

  10. Alexa April 1, 2011 at 1:47 am #

    Uh, Ponta, ce-mi faci, acu vazui si un articol cu tine si keleti
    http://www.ziare.com/victor-ponta/stiri-victor-ponta/colegul-de-raliu-al-lui-ponta-copilotul-stapaneste-pilotul-1081708

    in care kelewti iti zice pompos : domnul Ponta,nu Victor si uite ce grozav esti tu domnule Ponta:

    “Necesita niste calitati pe care dnul Ponta le are cu prisosinta, dar si inteligenta, memorie, dictie, sange rece, tact, sa fie un fin psiholog, el trebuie sa tina pilotul practic sub control, sa-l stapaneasca si sa-l ajute prin informatiile date la timp si prin calcularea traseului, calcularea orelor, minutelor, deci este o munca extrem de precisa si foarte, foarte complexa. (…) Tot ce inseamna munca minutioasa din spatele succesului echipajului ii apartine copilotului”, a spus Edwin Keleti.

    uh, ce-mi place, citez: “inteligenta, memorie, dictie, sange rece, tact, sa fie un fin psiholog, el trebuie sa tina pilotul practic sub control ”

    suna tare de tot, esti tare de tot, domnule Ponta

    tu ai viziune, domule Ponta, cand te pune prim-ministru?

  11. Alexa April 1, 2011 at 1:48 am #

    apropos, doamna udrea, ministresa de turism, o fi dand bacsis pe unde se duce?

  12. Alexa April 1, 2011 at 2:01 am #

    vad ca in seara asta ai noroc, cand am intrat pe ziare.com sa citesc un articol de-al tau, aparu sub imaginea ta o betoniera

    deci ce ti-am zis, ca esti tare, esti beton, frate!

  13. nastyb0y April 1, 2011 at 6:40 am #

    “Cireaşa de pe tortul Wikileaks” sau “Bomboana pe coliva puterii” sunt aceste traduceri ale unor cablograme recente, preluate de Kamikaze.ro. Respectiv :”În 2009, diplomații americani de la București au avut întrevederi cu mulți dintre șefii de instituții din sistemul românesc de Justiție. Printre ei, Daniel Morar, șeful DNA, care declara că angajați ai structurilor de informații din Interne, DGIPI și DGA, se ocupă de activități de poliție politică…” Şi pentru că bănuiesc că nu prea aveţi timp de revista presei, ştiu că aveţi un temperament asemănător cu al meu, adică vă cam enervaţi repede când vedeţi nedreptăţi şi vă vine să îl luaţi de guler pe Boc, vă îmbârlig cu o telegramă care vă priveşte direct, probabil aţi călcat pe bombeu vreun licurici yankeu pe la balul de investire, probabil exact pe Zbirbelstein care nu a putut să scoată prea multe de la dvs. Cică “…Datoriile pe care Ponta le are față de vechea gardă, tinerețea lui, relația cu Năstase și provocarea că va trebui să facă față de unul singur multitudinii de grupuri de interese din PSD înseamnă șanse foarte subțiri pentru reforma din PSD“-sursa Kamikaze.ro,Wikileaks. Ei, nu v-aţi ‘nervat măcar puţin? La prima serată dansantă făceţi-vă că vărsaţi paharul de şampanie pe codoşul de Zilberştain. Voi reveni mai pe seară. Poate încheiaţi şi protocolul de la Bacău până atunci.🙂

  14. Maxim Daniela April 1, 2011 at 8:04 am #

    Colonelul Virgil Ardeleanu a fost condamnat definitiv la trei ani de pușcărie, cu executare. El se va consola în pârnaie cu diploma de excelență primită de la Deșteptarea, în același an cu Gabriel Berca, acum senator PDL. Complet dezinteresat, Berca l-a susținut, pe când era prefect, cu frumoasa frază „Domnul Ardeleanu e cinstit, eu am dat examen de permis cu el și nu mi-a cerut șpagă”.
    http://www.adevarul.ro/locale/bacau/Bacau-_Comisarul_Ardeleanu_a_venit_singur_la_politie_si_a_cerut_sa_fie_dus_la_puscarie_0_454155122.html

  15. mariana April 1, 2011 at 9:20 am #

    perfect de acord cu “un om revoltat”O spun si eu: sunteti la fel de vinovati de perpetuarea situatiei pentru ca nu faceti tot de depinde de voi sa-i puneti capat.Nu-mi spuneti de majoritati si minoritati, politica e mult mai mult decat atat. Eu am o intrebare punctuala, si mi-as dori foarte mult un raspuns. Va rog frumos sa-mi spuneti ce veti face cand veti prelua puterea cu spitalele ce tocmai se desfiinteaza??? Imi vine greu sa cred ca se intampla cu adevarat…Ce tara….Doamne !!!!!…..

  16. ZOE, fii barbata ! April 1, 2011 at 9:27 am #

    @Victor Ponta,
    Nu vreau sa ma îmbat cu apa rece dar eu te si vad Prim Ministru! Totul te recomanda: carisma, inteligenta, fermitatea,modestia,omenia si multe altele.
    Nu as vrea sa fiu acuzata de subiectivism, pentru ca te admir sincer si asta uneori ne face subiectivi; dar nici nu pot nega calitatile vizibile ale unui om.Pe umerii tai atârna o grea povara,sa fii
    comparat cu Titulescu, nu este putin lucru de aceea cred
    ca ai un dublu motiv sa nu dezamagesti.
    Îti doresc sincer, ca în cazul în care se realizeaza acest
    lucru, sa ramâi asa cum esti si sa nu cazi în maladia puterii, boala care invadeaza 99% dintre cei ajunsi la nivelele superioare ale puterii, izolându-i astfel de viata reala.Pe de alta parte,cel mai mare dusman al unui om, este AROGANTA,nu uita ca pe A Nastase aceasta l-a pierdut !
    Mi-a placut prestatia ta de aseara, cu o singura exceptie. Dana Grecu, te-a “încoltit” cu întrebarile ei
    insinuante – tocmai pentru ca vroia sa te prinda la înghesuiala.Ma asteptam sa fii mai spontan în raspuns.
    Vor fi destule întrebari capcana puse de presa si trebuie sa te antrenezi bine.
    Ti-o spun , ca un om de rând care urmareste viata politica a tarii prin intermediu mass/media; cel mai mult deranjaza auditoriul când cel interpelat ocoleste raspunsul.Si crede-ma ca 99,9 %
    din cei intervievati au aceasta meteahna.Luarea prin învaluire, pentru abaterea de la subiect denota dispretul
    si punerea la îndoiala a inteligentei auditoriului !
    Trebuie sa veghezi, ca sa nu cazi în greselile celorlalti.Care i-au facut atât de antipatici si urâti de cei multi.
    Sper, ca voi cei trei tineri frumosi , destepti si onesti sa schimbati imaginea urâta de “somn al ratiunii
    care naste monstri” a României.Sa nu mai fim izolati de restul Europei, ca si cum am fi insula Lepros, din cauza unui nebun care mâine,poimâine ar fi în stare sa se creada Napoleon ( poate chiar se crede)si care “ne-a certat” cu toata lumea si mai ales cu Franta, care este
    aliata noastra de peste 200 de ani!
    Conceptul lui este, après moi le déluge si face totul cu
    sadism, ca sa distruga si ce a mai ramas, dupa ce s-a distrus aproape tot !
    Sunt convinsa ca, daca voi veti câstiga batalia cu aceasta camarila, imaginea tarii va avea de câstigat si vom “drege busuiocul”cu prietenii pierduti si nu numai.
    Asa, sa ne ajute Dumnezeu !

  17. pagadel April 1, 2011 at 10:35 am #

    pacat,seara trecuta a fost un vis urit.tara asta are nevoie de dreptate,dar si de un program economic care s-o revitalizeze,s-o aseze pe drumul ei.dar dumneavoastra aseara nu a-ti dat dovada de echilibru.imi pare foarte rau. gasca lui basescu merita justitie dar in sala de judecata,fara partinire si sfori trase ca atunci nu am schimba nimic decit maria ca palaria…….vreau sa vad un ROMAN echilibrat,care ne poate duce unde ne e locul.

  18. Marcus April 1, 2011 at 10:57 am #

    Doina

    Culeasa in satul Flamanzi de celebrul culegator de folclor Nila Alunemancatu’

    Frunza verde salcioara
    Bate vant de primavara
    Noi cantam doina p-afara
    Caci din criza am iesit
    Azi poporu-i fericit.
    Dusu-ni-s-a saracia
    Revenit-a bucuria
    Cu salariu plafonat
    Si curentu’ facturat
    Fiind scumpit cu smecherii
    De-astia de ne cred copii.
    Bucuria e totala
    N-avem ce baga in oala
    Caci cartofu-i cat caratu’
    Si un lux e zarzavatu’.
    Carnea-i doar o amintire
    Subiect bun pentru privire
    Etalata-n galantar
    Ca-n muzeu exponat rar.
    Nu avem medicamente
    Sau parte de tratamente
    Caci spitalele se-nchid
    De catre-un guvern cupid
    Pus numai pe grea ciordeala
    Trombonit si golaneala.
    Cu tupeu suntem mintiti
    Si in fata fraieriti,
    De un chiomb si-ai sai ciraci
    Ce ne jecmanesc in draci.
    Si de-o merge tot asa
    In curand noi vom canta:
    Hai, cutit, cutit, cutit
    De trei ori te-am ascutit
    Pe tocila si pietroi
    Sa luam capul la ciocoi
    Paturicii lui chiombila
    Azi zapcii fara de mila
    Ce de piele ne belesc
    Iara ei se-mbogatesc.

  19. robert April 1, 2011 at 1:59 pm #

    daaa…foarte incomoda emisiune…chiar ma intreb cum de ai iesit viu de acolo. Sincer nici nu stiu daca cineva in afara de tine era in stare sa raspunda intrebarilor ingrozitoare, sfasietoare puse de acesti impartiali moderatori. Mi-e greata de voi politicienii, de raspunsurile voatre “politice”, de motani cu televiziuni, de “demnitari” pentru care “demnitatea de a fi parlamentar” si a lua niste bani din trebusoara asta nu are a face cu chiulitul de la munca pentru care esti platit, de marinari cu pretentii de sef de stat, de pitzipoance cu ministere pe cap, de bombonei cu prea multe case (din munca cinstita-evident)in care-si tin ouale (cine nu crede este poftit a le numara), de criminali cu “brand” de salvatori ai natiunii, de prostanaci iubareto-saltareti, de sobolani rozalii si de tot felul de jivine umblatoare sau taratoare ale politicii romanesti.
    Un singur mesaj pentru voi toti: sa va ia dracu!

  20. Maxim Daniela April 1, 2011 at 2:28 pm #

    Felicitari celor din PSD, PNL și PC care azi au semnat protocolul USL la Cluj!
    ”Este cel mai important eveniment politic din Cluj-Napoca. Va da semnalul pozitiv de începere a măcinării acestei puteri portocalii care ne macină viaţa”, a spus europarlamentarul Ovidiu Silaghi cu ocazia semnării acordului. ”E un moment istoric”, a declarat şi senatorul PNL Marius Nicoară. “Noi liberalii avem în Cluj cea mai vastă experienţă în a construi alianţe, care au fost câştigătoare în judeţ. Cred că semnalul pe care îl dăm mergând împreună la alegerile locale de anul viitor va genera schimbări şi în toamna viitoare, când puterea portocalie îşi va trăi ultimele ceasuri”, a adăugat Nicoară, care este şi preşedinte al PNL Cluj. ”Când vom înţelege importanţa acestui eveniment vom câştiga şi alegerile locale, şi cele parlamentare”, a declarat şi preşedintele PSD Cluj, Remus Lăpuşan. Preşedintele PSD, Victor Ponta, spune că USL a fost înfiinţată “în ideea unei uniuni naţionale a celor care cred că România trebuie să aibă o şansă pentru schimbare” şi că uniunea nu îşi propune să câştige alegerile: “USL trebuie să-şi propună să construiască un alt proiect politic, pentru următorii zece ani dacă nu sunt prea optimist”, a explicat Ponta. “Sunt români care nu credeau, când au votat, că ţara lor va fi condusă de Elena Udrea. Dacă Băsescu ar fi spus în 2008 că va promova o Lege a Educaţiei doar pentru a se război cu rectorii Marga de la Cluj şi Andronescu de la Bucureşti, românii nu l-ar mai fi votat”, a declarat preşedintele PSD. Ponta spune că alianţa nu va politiza funcţiile publice, dacă va câştiga viitoarele alegeri. “În afară de secretarii de stat, realmente, nu ascuns, toate celelalte funcţii publice sunt pentru profesionişti. Viitorul guvern nu va fi o împărţeală între partide şi cum e fiecare stăpân pe moşia lui”, a spus Ponta. Acesta adaugă că USL urmăreşte să transforme ţara în regiuni de dezvoltare, “cu toate competenţele de care au nevoie pentru a se dezvolta”. “Acum un drum comunal din Apahida trebuie aprobat de ministru”, a spus Ponta.

  21. Iulian JUGAREAN April 1, 2011 at 5:03 pm #

    Poate ai curaj sa vorbiti si despre asta:

    BELOVED CITIZEN OF THE PLANET
    My name is Julian Stelian Jugarean. I can destroy terrorism by love. I donate my organs and blood, for adherents of al-Qaida to retentional life to destroy disbelief. Send a message to your politicians, for a transplant law to vote. If all people see on television or the Internet, only then can one understand the truth of eternal life. From Iuly, we are at the European Parliament, have an open letter to Pope Benedict XVI sent the press and informirt about it, and they are silent. None of these, want destroy terrorism?
    The control of their lives have no Interese that they get the truth about eternal life, because otherwise they will be free and independent! Ask our names when we are still free, not silenced and not suppressed!
    Talk to your friends and help with their contribution.
    You can lose nothing, but all win!
    Blog:jugarean.wordpress.com

    A german and an romanian destroy terrorism with LOVE



    Julian Stelian JUGAREAN
    Frank Peter HAENSCH

  22. Black Rose April 1, 2011 at 7:03 pm #

  23. Black Rose April 1, 2011 at 7:10 pm #

    Sa nu credeti ca este o pacaleala de 1 aprilie dar acesta a fost mesajul PRESEDINTELUI TRAIAN BASESCU in urma cu cativa ani pe 19 aprilie in Piata Universitatii”va asigur ca nu voi abandona poporul roman” va las sa trageti concluziile singuri ca eu sincer nu am putere sa mai spun ceva deci no comment….va las pe voi sa comentati….

  24. Black Rose April 1, 2011 at 7:36 pm #

    http://bibliotecarul.blogspot.com/2011/03/am-sa-iau-o-pauza-mai-lunga.html

    “Constat că Politica, în ansamblul ei, a furat suveranitatea poporului român şi nici nu se gândeşte să o înapoieze proprietarilor de drept. M-am săturat.”asa a scris Bibliotecarul pe blogul lui in urma cu cateva zile si eu pot spune ca are perfecta dreptate.Eu personal am crezut in cativa politicieni pe care i-am sustinut si i-am votat….. Am crezut in oameni, nepermis de mult, am crezut in cuvant si onoare! Si???? Zilnic privesc uimita, la ce se intampla in societatea noastra unde observ o spalare de creiere, ca in filmele SF!
    Privesc cum totul devine un talcioc…..
    Cum sa reziste Biblio-un fin observator, eu, o femeie sensibila si pretentioasa, voi cei care va respectati!!!! Cum???? Toul s-a dovedit a fi fals, minciuna, tradare…..ma intreb cum voi fi raspaltita pentru ca am fost corecta? Dar voi cei ce mai aveti crez si a ti dat din timpul vostru LOR?! Unde ne indreptam si cand vom alege partea frumoasa a vietii si sa nu ne mai tenteze spoiala?!!! Dar….voi ramane cu intrebarile! Nu ma incanta decizia lui Biblio, deoarece retragandu-se, cine o sa mai combata cu atata finete, pe cei care raman LIBERI cei care raspandesc minciuna, dezinformarea? Si, iar am sa spun ca: RAUL este REGELE si BINELE sluga la curtea lui!
    Avem nevoie de MINUNI in viata noastra/a mea! Stiu ca pare nepamanteana dorinta, dar, altfel ne inving cei care s-au nascut sa faca rau……Cine are forta sa lupte cu mizeriile vietii, are tot respectul meu!

  25. Maxim Daniela April 1, 2011 at 8:10 pm #

    Se pare ca PDL își caută nume nou ”PDL își caută nume nou. Eu nu înțeleg cu ce te ajută pe tine, ca partid, faptul că nu te vei mai numi PDL, ci Partidul Popular, de exemplu. Asta te face automat popular, de gașcă, interesant și mai frumos în ochii alegătorilor? Dacă odată cu numele se schimbă și năravurile, de acord. Dar câtă vreme va fi aceeași Mărie cu altă pălărie… scuzați-mă, dar nu văd de ce trebuie să existe asemenea subiect pe agenda noastră într-un martie atât de incert al lui 2011. Adică, scuzați-mă din nou, în apropiere de marele final al recesiunii… mea culpa. Și revenind la nume, dacă schimbarea lui nu aduce și schimbarea d-lui Boc, atunci chiar că mi se pare inutilă toată frământarea asta”, scrie Alina Gorghiu pe blogul propriu.

  26. Iuliu Tezar – April 1, 2011 at 10:28 pm #

    Buna seara, domnule Victor Ponta
    Sunt un inginer roman, stabilit in Franta, la Mulhouse. Va urmaresc cu interes evolutia, in paralel cu declaratia si actiunile socialistilor francezi care, asa cum arata ultimele tendinte in sondajele de opinie, il vor detrona pe Sarkozy la viitoarele alegeri. Cred ca ati castigat mult din simpatia publicului in ultima perioada si postura de presedinte al PSD vi se potriveste foarte bine. Asa incat, permiteti-mi sa va spun, cu toata sinceritatea, ca as lua in considerare posibilitatea de a ma intoarce in tara, numai daca v-as vedea la carma guvernului. Aici in Franta, socialistii sunt considerati reprezentantii “umani” ai politicului, pentru ca francezii pun mare pret pe sanatate, invatamant si securitate sociala la pensie. In Romania, un guvern condus de un tanar de stanga, mi-ar da sperante. Inseamna ca in Romania s-a schimbat ceva si cel mai important – s-a schimbat ceva in felul in care functioneaza partidele politice din Romania.
    P.S. Nu v-as fi scris acest mesaj, daca nu ar fi fost cazul Severin. Ma asteptam sa fie “acoperit”, asa cum se intampla in politica romaneasca de atata timp. Faptul ca nu s-a intamplat asa, mi-a dat o speranta ca in Romania se naste o stanga europeana. Va doresc tot succesul! Honni soit qui mail y pense!

  27. ZOE, fii barbata ! April 2, 2011 at 10:27 am #

    GENOCID LA SCENA DESCHISA
    Fortele Malefice care guverneaza aceasta tara,au mai facut un pas pe harta planului lor distructiv.
    Cu o cruzime de neânchipuit, au scos efectiv în strada bolnavii pe targi si bebelusii în incubatoare, dar si pe toti ceilalti suferinzi! Medicii împreuna cu tot aparatul sanitar, nici nu stiu daca de luni 04.IV.2011 vor mai avea serviciu si unde anume se vor prezenta.
    Ma întreb pe mine, dar si pe voi, daca ati mai auzit vreodata de asa ceva ?!
    Sa distrugi spitale utilate la standarde moderne, cu aparatura performanta, cu medici exceptionali care sunt de-a dreptul “vânati” de strainatate pentru ca se stie ce potential de inteligenta si de pregatire au,in loc sa-i folosesti si sa-i venerezi pentru ca ei se lupta
    în fiecare secunda cu moartea si pentru un salariu de nimic, fac adevarate minuni! Ce gândire trebuie sa ai decât una diabolica si maladiva în acelasi timp?!
    Dar acest plan de un sadism fara margini, vizeaza si alte categorii de oameni – batrânii si copiii- adica cei care au cea mai putina aparare. Se doreste cu orice pret, ca batrânii sa fie aruncati în asa-zisele case de batrâni, pntru ca astfel sa li-se fure pensiile si locuintele.Unele dintre aceste case(azile), vor lua fiinta chiar în spitalele de boli de plamâni ! Se stie clar ca aceste spitale nu pot fi utilizate în alt scop, deoarece bacilul coch nu poate fi anihilat decât prin darâmarea cladirii.
    La ce suntem noi supusi de acest sistem draconic, la selectie naturala ?! Adica cel mai puternic învinge iar cel slab dispare ! Toata aceasta sarabanda la care suntem supusi, are un singur scop, scaparea de “balast” pentru ca domnilor, va place sau nu,asta reprezentam pentru stapânire, ei ne urasc pe toti.Seamana foarte mult cu ceea ce vroia ceausescu în ultimii lui ani de nebunie, dar nici el nu ajunsese chiar asa departe – vroia sa trimita batrânii la tara ca sa le ia apartamentele.A facut multe samavolnicii si acest dictator autor de genocid si se pare ca a ajuns un model pentru acesti demolatori ai natiei.
    Nici copiii nu se bucura de mai mult respect, nu au absolut nicio compasiune pentru cei bolnavi dar nici grija pentru cei sanatosi.Au închis scoli – unii copii fac zilnic naveta km întregi iarna/vara ca sa ajunga la scoala,cei mai multi fara haine adegvate sezonului.Nu sunt gradinite, daca n-ai bani sa-i dai pe micuti la gradinite particulare, ce faci?!
    Toate astea le stim cu totii, dar nu facem nimic.
    Stam ca o stana de piatra, ca o masa inerta si acceptam
    toate loviturile fara sa crâcnim.De ce oare? Suntem cumva vrajiti? Asteptam un Tsunami care sa ne mature pe toti?!
    Ne supunem celui mai aberant si distrugator sistem de exterminare al tuturor valorilor si al fiintei umane ale acestui neam?!
    Îmi pare rau sa închei în aceeasi linie pesimista, însa
    ceva îmi spune ca nu vom iesi prea curând din aceste tenebre!

  28. Marin April 2, 2011 at 3:33 pm #

    Daca actualii mafioti au jefuit tara normal ar fi sa fie judecati si condamnati ; puteti jura ca vor fi judecati (dar nu pina la calendele grecesti ci in regim special)si condamnati de la cel putin 10 ani in sus cu confiscarea totala a averilor ? Nu ma mai intereseaza ce pun in farfurie, ci daca va fi vreodata cit de cit dreptate sociala si cel vinovat cu adevarat sa plateasca (din greu pentru invatatura de minte sa nu se mai fure)nu sa se faca cu ei spectacol de televiziune ! Mi e frica ca dvs sa nu jucati aceeasi piesa si sa nu doriti decit schimbarea regizorului si a actorilor si sa mimati justitia ; eu nu ti fac rau cind sint la putere ca nici tu sa nu mi faci rau cind sint eu la putere si ma ocup cu sporirea averilor clanurilor noastre. Ne trebuie asigurari nu numai promisiuni desarte. Ne trebuie legi dure ca nici un timpit sa nu mai ajunga sa conduca tara (cum este acest avorton numit boc). Poate imi dati vreodata un raspuns nu numai imi trimiteti mail uri.

    • Rox April 3, 2011 at 6:21 pm #

      Bankonsy stie cel mai bine ce ne trebuie din moment ce astazi l-am vazut intr-o emisiune folosind expresia “MASOCHISMUL POPORULUI ROMAN”. Pai guvernantii ne fac pe plac in aceste conditii, ne chinuie, ne provoaca suferinta, ne umilesc caci asta fericeste un masochist, nu? Incepem sa ne explicam niste chestii, ai ne fac pe plac care va sa zica. Nu stiu daca ii este permis unui ministru de extrene sa se refere in acest fel la poporul sau (???)

  29. PLANO10 April 2, 2011 at 10:30 pm #

    In cate seri participa dl Ponta la Televiziune?
    Un titlu neinspirat pentru un anunt valabil doar o zi.
    Din respect pentru cititori acest blog ar trebui sa beneficieze de mai multa atentie din partea titularului.

    • pandora April 3, 2011 at 3:11 pm #

      @plano10

      Nu pune neatentia ta pe seama altora! Cand vezi ca scrie mare 31 martie exact in stanga titlului postarii ar trebui, intr-o logica elementara, sa iti dai seama ca ”in seara asta” se refera la seara din 31 martie, nu crezi?

  30. Iceflame April 3, 2011 at 3:00 am #

    @ Victor Ponta

    Domnu’ Ponta, mi-au ajuns la urechi doua chestii
    ciudate.

    Una este despre dumneavoastra, cealalta despre
    domnul Antonescu si ambele se refera la vot…

    Aud ca dumneavoastra doriti introducerea votului
    obligatoriu.

    Mai aud ca, recent, domnul Antonescu ar fi glasuit
    ceva despre conditionarea votului celor din diaspora
    de plata impozitelor in Romania…

    Un lucru as dori sa va spun amandurora:

    domnilor, Romania nu este PSD si nici PNL!

    Scoateti-va din cap ideea erata ca romanii
    sunt cu totii membri ai celor doua partide
    si ca ei se vor comporta vreodata cu dumneavoastra
    aidoma slugoilor si vanatorilor de sinecuri
    din teritoriu…

    Eu stiu ca fiecare din cele doua partide are interese
    clare din punct de vedere electoral si ca fiecare din
    ele este dispus sa faca totul pentru a atinge tinta sa.

    Atentie mare domnule Ponta!

    Atentie mare de tot!

    Nu va jucati cu focul si incetati sa mai veniti in fata
    romanilor cu chestii oligatorii sau conditionari ale
    drepturilor castigate de noi in urma revolutiei din 1989,
    numai si numai pentru ca asa vi se pare dumneavoastra ca
    veti reusi sa va atingeti tintele electorale.

    Scoateti-va “aerele” din cap domnilor. Altfel, romanii s-ar
    putea sa va intrebe cam asa:

    Cine sunteti dumneavoastra domnule Ponta???

    Cine este domnul Antonescu???

    Ce va recomanda pe amandoi ca sa procedati la limitarea
    dreptului de vot al romanilor?

    Sau la a ne obliga sa votam?

    Pai daca nu vreau sa votez, nu votez si gata.

    Este clar? E dreptul meu si cu asta basta.

    Incercati a faceti “uitate” asemenea propuneri
    imbecile, caci, daca veti veni cu ele in fata
    romanilor, nu-i deloc “a buna”…
    La modul serios.

    Va salut!

    • Rox April 3, 2011 at 6:24 pm #

      Domnule, romanii vor vota, la modul serios ! Nu e nevoie sa-i intrebe nimeni cine sunt, nici sa-i oblige si nici sa-i conditioneze. Ca unii nu mai au incotro, asta intradevar nu-i a buna pentru ei si nu pentru romani. Va salut ! (:

      • Iceflame April 4, 2011 at 11:04 pm #

        @ Box

        Postarea dumneavoastra din 3 aprilie ora 6:24 pm, contine unele elemente care imi dau impresia ca doriti sa parodiati(?) cele spuse de mine in postarea din 3 aprilie ora 3:00 am.
        Va rog, daca se poate, sa confirmati sau nu aceasta ipoteza.
        Dupa aceea, daca e cazul, discutam…

    • murfy April 10, 2011 at 7:48 pm #

      bai inceflame – esti matol
      tu minte n-ai – dar de potol
      Nu cunva te-ai ticnit deatita bine
      Si ai frate rau de inaltime.

      ai vrea sa tii portocalii pe veci
      cind tot poporu-i pe poteci
      catind un adevar si-un rost
      dar tu inceflame esti cam prost.

  31. nastyb0y April 3, 2011 at 9:33 am #

    Părerea mea, domnule Ponta. Vă spuneam, mai demult, că modul de producere al marii mistificări a voturilor din străinătate la ultimele alegeri, ar trebui să stea în atenţia dvs. Şi să vă gândiţi de pe acum la o strategie de a împiedica pe viitor comiterea unui jaf de proporţiile celui din 2009, cel putin la secţiile din diaspora. În acest sens, măcar din datele pe care le-am strâns eu, cred că nu ar fi lipsită de interes o operaţiune strict confidenţială de numire a reprezentanţilor USL în secţiile din diaspora. Mă refer la faptul că numele şi dispunerea acestora pe secţii ar trebui cunoscut de un număr restrâns de persoane, eventual numai de dvs., dl.Crin Antonescu şi încă maximum 3-4 cetăţeni, tineri oneşti, de maximă incredere. Pe scurt, am convingerea, domnule Ponta, că au răsuflat date din PSD, în legătură cu faptul că nu aţi avut reprezentanţi la unele secţii importante din afară şi, tocmai acolo, au avut loc acele “inexplicabile” neconcordanţe, care s-au dovedit decisive în stabilirea rezultatului final. De altfel, se pare că numărul de votanţi a crescut brusc, în medie de 7 ori, pe acele secţii, dar şi pe altele, raportând alegerile prezidentiale faţă de cele parlamentare. O telegrama, in acest sens, foarte interesanta, pe care nu o redau aici integral, din mai multe motive, arata ca adjunctul Misiunii diplomatice SUA la Bucureşti, doamna Jeri Guthrie-Corn a trimis o telegramă pe 10 decembrie 2010, ora 12.11 pm, Departamentului de Stat al SUA, in care se arata ca lipsa de fonduri a PSD-ului (cel puţin cea clamată) a fost unul dintre factorii care au dus la o insuficientă supraveghere a secţiilor de votare externe. Se fac aproximari si asupra voturilor “in plus” precum si creşterii bruste a numarului de votanti ori a metodelor de lucru. Se pare că Geoană ar fi câştigat în interior cu 15000 voturi diferenţă, cu toate PV-urile cu stersaturi si modificari, din teritoriu. Exista prezumtia, care reiese inclusiv din telegrama d-nei Corn, că s-au emis buletine false pentru cetăteni ai Republicii Moldova ori s-au trecut, efectiv, nume fictive pe listele din diaspora. Rog să luaţi măsuri, in principal pe linia lucrărilor de anihilare a dăunătorilor, a cârtiţelor care, în opinia mea, au avut un rol determinant în pierderea alegerilor precedente. Una dintre specializările mele este legată de un anumit tip de detectoare. În câteva săptămâni, vă scap eu de rozătoare, dacă nu găsiţi vreun puştan mai ager decât mine prin partid. Pe şleau, cineva a ciripit din timp cum şi unde stă mai slab PSD-ul în afară iar băieţii portocalii cu ochi spălăciţi s-au organizat tocmai acolo. Sunt convins că şi dîn vizita dvs. în Italia aţi desprins anumite concluzii în acest sens. La revedere, d-le copreşedinte Ponta, aveţi grijă la colectivizare, duşmanul ascultă, să nu vă luaţi iPAD cu microfon, ca Boc, şi nici mini-jupe, iar în loc de salut, închei cu aceeaşi întrebare: “Când ne scăpaţi, dom’le copreşedinte, de àştia?”

  32. Marcus April 3, 2011 at 11:56 am #

    Bocule, Asteptati Apocalipsa Sau Scoateti Voi Mortii Afara Din Morminte ?

    Adevarul este ca pana acum am creditat boc-ul ca avand IQ-ul egal ca valoare cu al unei euglene transformata genetic in varza de Bruxelles, motiv pentru care i-am si recunoscut suprematia lui chiombila, fost si actual ofiter de Securitate sub acoperire, in arta dezinformarii, minciunii si manipularii, fata de sluga sa credincioasa scolita la univesitatea fostilor propagandisti UTC.
    Insa chiar atat de imbecil nu-l credeam.
    Sa vina el, dupa ce timp de mai multe luni a sustinut ideea lansata de chiombu’ cum ca la 31 martie Romania va iesi din recesiune si sa sustina intr-un ditai spiciul televizat ca, de vina pentru faptul ca pe strazile bietei noastre tarisoare nu curge laptele si mierea, pe care de fapt ‘mnealui nu le-a promis romanilor ca le vor avea odata cu iesirea din recesiune, sunt televiziunile mogulilor, asa ceva nu mi-am imaginat. Cu atat mai mult cu cat respectivele televiziuni nu acest lucru reprosau guvernantilor ci ca, in aceste zile au constatat cu groaza, ca de altfel orice roman de bun simt ca in loc de caini de covrigi in coada si lapte si miere pe strazi, paturicii basescului ne-au oferit coloane de bolnavi, amintind de coloanele de victime ale fostelor lagare de exterminare naziste, sau in cel mai bun caz de coloanele de stramutati pe considerente etnice din fosta Yugoslavie, bolnavi manati de autoritatile romane in cautarea unui alt spital, la dracu’ in praznic pentru ca asa vrea muschiul dictatorului de opereta Basescu Traian.
    Si pentru ca minunea iesirii din recesiune la data prevazuta sa fie sarbatorita si perceputa de romani cum trebuie, acelasi guvern de imbecili mai baga si o scumpire de 4,5% a costului energiei electrice furnizata populatiei, in timp ce firmele milionare iute si bogat contribuabile cu spaga la presedinte, cocosi si udrarese raman privilegiate in continuare, libere sa pompeze cat mai mult in conturile personale.
    Daca pomenesc si de intentia plafonarii salariilor cadrelor didactice, pentru a eluda cu nesimtire hotarari judecatoresti definitive, avem tabloul complet a ce le-a putut flatula mintea guvernantilor basiti pentru a evidentia momentul “iesirii” Romaniei din recesiune.
    Pai, Bocule, tampit si imbecil care esti, daca tot ati lansat pe piata gogoasa cu iesirea din criza, pentru credibilitate, puteati sa va produceti cu cele trei abjectii, respectiv stramutarea bolnavilor, scumpirea enegiei electrice si plafonarea salariala, mai inainte sau dupa eveniment nu in ziua in care urmati sa trambitati oracolul basescului.
    Si unde mai pui ca vii si recunosti ca ultimul cretin, in ideea de a pasa responsabilitatea, ca de fapt datele v-au fost furnizate de expertii fondului monetar intrucat voi , ca guvern, nu aveti specialisti care sa poata prognoza asa ceva. Aici ai dreptate, bocule, deoarece drept consilieri ti-ai tras fostul sofer si pe nepoata-ta, care numai la prognoze de acest gen nu se pricep.
    Si atunci, bocule, nu e firesc sa ne intrebam, de ce mama dracului platim un guvern de impotenti intelectual si de ce aceeasi mama dracului inca mai existati sub aceasta forma la Palatul Victoria?
    Bocule, cu ideea stramutarii pacientilor in aceeasi zi, ati reusit sa egalati, daca nu sa depasiti (voi ati praticat-o la nivelul tarii) performanta generalului sarb, criminal de razboi (Ratko Mladici, daca nu ma insel), care a intrat in analele negre ale istoriei contemporane prin “curatirea” in numai 24 de ore a unei localitati de elementul etnic “nesarbesc”. Nu cred ca s-a mai intamplat in vreo tara din lume, fie ea civilizata sau la standard somalez, ca in loc de modernizare si cautare de solutii umanitare sa se recurga la manarea pacientilor catre alte spitale, precum vitele la abator.
    Sunteti o rusine mondiala la adresa speciei umane, bocule, mai aveti putin si veti scoate si mortii din morminte deoarece, de la bebelusi la pensionari si acum bolnavi, ei au ramas singurii romani neatinsi de furia distrugatoare si razbunatoare a basescului in mareata lui “opera” de nimicire a acestui popor.
    Bocule, se pare ca ati uitat, daca ati stiut vreodata, ca guvernati un popor crestin, care in aceste zile se afla in Postul Pastelui, ori ceea ce i-ati facut voi acestui popor, numai fapta crestineasca nu se poate numi, macar pe considerentul asta si ati fi putut amana atrocitatea comisa, daca tineati musai sa va aratati puterea. Dar voi, in frunte cu satana, va considerati mai presus de Dumnezeu, asa ca va permiteti orice.
    Nu v-ar mai rabda pamantul de nenorociti, hoti ordinari si slugi ale anticristului !

  33. Marcus April 3, 2011 at 6:16 pm #

    Mortii Cu Mortii Si Viii Cu Mortii !
    Filed under: Revista presei in versuri naive — Marcus @ 18:04 Modifică

    Pan-acum Executivu’ ne-a lasat mortii in pace,
    Razboindu-se cu viii si vanzandu-ne doar cioace.
    Dupa ce au sfarsit lista cu romanii pusi la taxe
    Alde boc si camarila conceput-au si’alte farse.

    Pentru-a rotunji bugetul si a face rost de-un ban
    Chiombu’ le-a servit pe tava un nou, diabolic plan.
    Pacientii cu boli mai grele vor merge la loc de veci
    Unde vor avea drept paturi patru blani in cripte reci.

    Chiombu vrea echipe mixte dintr-un medic si un popa
    Care vor veghea pacientii sa nu aiba vreo sincopa.
    Insa de nefericirea va lovi in vreun pacient
    Taica popa-i pe felie sa-i aplice tratament.

    La asa solutionare si atata pragmatism
    Nu gandira nici fascistii molipsiti crunt de nazism.
    De-acest plan va da finalul si va impusca s-un ban
    Fericit va fi guvernul proslavindu-l pe golan.

  34. Maxim Daniela April 4, 2011 at 8:01 am #

  35. Maxim Daniela April 4, 2011 at 8:30 am #

    Felicitari DOAMNEI ECATERINA ANDRONESCU pentru discursul si prezenta de ieri de la congesul Partidului Conservator!
    Tot ieri a avut loc la Sala Palatului lansarea cartii “DIALOGURI POLITICE VIRTUALE” a domnului PRESEDINTE DANIEL CONSTANTIN o carte care indraznesc sa o recomand tuturor deoarece ieri am avut onarea sa fiu prezenta la lansarea carti si in drum spre casa am lecturat cu placere.
    O zi frumoasa si un inceput de saptamana excelentva doresc tuturor!

  36. Maxim Daniela April 4, 2011 at 8:54 am #

    Ieri in cadrul Congresului PC a fost ales cu 5971 voturi pentru şi 311 împotrivă senatorul Vasile Nistor, recent venit de la PDL, în funcţia de preşedinte executiv al partidului. Vasile Nistor a declarat, după vot, că îşi cere iertare cetăţenilor care au suferit de pe urma voturilor sale în calitate de membru al PDL. El a adăugat că din cauza aceasta a plecat din PDL.
    Sa nu uitam ca Vasile Nistor se afla in parlament inca din 1990 lucru care ar trebui sa-l faca sa-si ceara iertare la vreo 22 de milioane de romani.

  37. xyz April 4, 2011 at 10:44 am #

    Apropo de nimic, un banc foarte bun:

    Cu o ocazie oarecare, vizitind Anglia, George W. Bush a fost invitat la un ceai cu regina .
    Zambitor, dar cu o netrucata curiozitate, Bush jr o intreaba:
    – La capatul unei asa frumoase cariere, stimata doamna, mi-ati putea raspunde la o intrebare ?
    – Desigur, – spuse regina .
    – Ei bine – cuteza Bush -, care credeti ca este esenta leadership -ului? Care este secretul unei bune conduceri?
    Cu un zimbet suav, regina raspunse:
    – In opinia mea, filozofia minimala a conducerii cere sa fii inconjurat de oameni inteligenti.
    – Si cum iti dai seama cine este inteligent si cine nu? insista presedintele.
    – Foarte simplu, spuse regina ridicindu-se, permiteti-mi sa va arat.
    Imediat ea il suna pe Tony Blair, pune telefonul pe speakerphone si spune:
    -Domnule prim-ministru, va rog raspundeti-mi la o intrebare: Mama dvs. are un copil, tatal dvs. are un copil, iar acest copil nu este nici fratele si nici sora dvs. Cine este el?
    Blair raspunde imediat:
    – Sunt exact eu, ma’am.
    -Corect – spune regina . Multumesc si la revedere, sir Blair.
    Iar apoi, privindu-l pe Bush:
    – Ati inteles, domnule presedinte?.
    – Da, doamna! Foarte interesant! Fiti sigura ca o sa folosesc aceasta lectie! spuse presedintele SUA.
    Odata intors la Washington, Bush jr. se hotari sa-l puna la test pe Jesse Helms, presedintele Comitetului pentru Relatii Externe din Senat. Convocat, senatorul vine.
    – Draga Helms, ma intreb daca ai fi capabil sa-mi raspunzi la o intrebare.
    – Desigur, dle presedinte.
    – Ei bine – incepu Bush – mama ta are un copil, tatal tau are un copil, copilul asta nu este nici fratele si nici sora ta. Cine este el?
    Helms roti cateva clipe ochii intre tavan si podea si finalmente intreba pe sef daca i-ar putea da raspunsul dupa o usoara meditatie. Intors la Senat, el convoaca pe data cativa republicani, alaturi de care zaboveste cateva ore asupra problemei, fara sa ajunga la o solutie.
    Prada disperarii, Helms il suna pe Colin Powell, la Departamentul de Stat:
    – Asculta, fiule, maica-ta are un copil, taica-tau are un copil, si acest copil nu este nici frate-tau si nici sora-ta. Cine este el?
    Powell raspunse pe data:
    – E simplu, sint eu.”
    Mult mai usurat, Helms fuge sageata inapoi la Casa Alba, trece in zbor pe langa secretariat si intra gafaind in Biroul Oval.
    – Stiu raspunsul, domnule! Stiu cine este blestematul asta de tip! E Colin Powell!
    De peste birou, mangaind usor spatarul fotoliului, gandind probabil la ce noroc are regina cu asa oameni inteligenti pe langa ea – englezii astia! -, cu o nemascata grimasa de dezgust pe fata, Bush ii raspunde:
    – Oh, God! Gresit, cretinule! E Tony Blair!

  38. ZOE, fii barbata ! April 4, 2011 at 11:43 am #

    MINISTRU FARA BAC SI COMPOTUL LUI DE DUDE.
    Nemaiavând cine sa-i sufle la ureche cum se vorbeste româneste,dar grabindu-se în acelasi timp sa-si faca
    temele ca sa nu fie tras de urechi,ministrul fara Bac
    emite legea care plafoneaza salariile profesorilor în
    maniera copy/paste !
    Însusi colegul sau de partid Cristi Preda, pe buna dreptate, ramâne siderat de “compotul de dude” care a iesit si din care nu se întelege nimic.
    Greseli flagrante de ortografie si exprimare, de punctuatie,fraze incoerente;un “talmes/balmes unt
    cu ou”, vine sa arate profesorilor care si-au tocit
    coatele pe bancile scolii, cum se aplica o hotarâre
    judecatoreasca în Românika.Dar, ca sa poata întelege ceva bietii oameni, ar trebui un translator din “româna”( sau poate din kirkiza)în româna – daca asa ceva ar exista.
    Noroc, ca ei stiau dinainte ca-si vor vedea drepturile
    când îsi vor vedea ceafa.
    Cu siguranta aceasta lege va ramâne cu titulatura de Legea copy/paste. Daca n-ar fi de plâns si jale, cu siguranta ar fi de tot râsul si badjocura!
    Si când te gândesti ca Graur, Zoe Dumitrescu Busulenga,
    Pruteanu si multi altii care îsi dorm somnul de veci,daca
    ar auzi, ar muri din nou !
    Aceasta este fata “moderna” a Românikai, halal sa ne fie!

  39. ZOE, fii barbata ! April 4, 2011 at 1:14 pm #

    Continua cu succes,scoaterea bolnavilor în strada.
    SA MURITI BINE !
    Daca nu acum, atunci CÂND vom lua atitudine ?!
    Îl asteptam cumva pe NERO sa dea foc întregii
    sandramale ?

  40. Maxim Daniela April 4, 2011 at 2:39 pm #

    Potrivit unui sondaj CURS dat publicității luni, USL se află pe primul loc în preferințele electoratului cu 59 de procente.

    Conform sondajului, dacă duminica viitoare ar avea loc alegeri pentru Parlamentul României, 59 la sută din cei care au participat la sondaj au ales USL, 17 la sută PDL, 8 la sută ar vota cu Partidul Poporului, 5 la sută cu UDMR, 5 la sută cu PRM, 2 la sută ar alege UNPR, 1 la sută PNŢCD si tot 1 la sută PNG-CD. 2 din cei intervievaţi ar vota cu alte partide sau cu candidaţi independenţi. În total eşantion, 69 la sută au exprimat o opţiune, iar 31 la sută nu sunt hotărâţi, nu răspund sau nu votează. Potrivit sondajului, în cadrul USL 57 la sută din cei intervievaţi susţin PSD, 36 la sută ar alege PNL şi 3 la sută PC. 4 la sută din respondenţi nu ştiu sau nu răspund.
    Sondajul CURS a fost realizat în perioada 10-28 martie 2011, pe un eşantion de 1.104 respondenţi adulţi, reprezentativ la nivel naţional. Interviurile au fost de tipul faţă-în-faţă, la domiciliul respondenţilor. Marja teoretică de eroare a întregului eşantion este de +/-2,95% la un nivel de încredere de 95%. Principalele teme ale sondajului au vizat evaluări privind actuala criză economică, percepţii cu privire la ieşirea din recesiune şi opţiuni politice.
    (articol scris de Dana ANDREIU)

  41. Maxim Daniela April 4, 2011 at 5:55 pm #

    Se pare ca zi deputații PDL au cerut demisia ministrului Educației, Daniel Funeriu.

  42. Maxim Daniela April 4, 2011 at 6:01 pm #

    Constantin Scripat, viitorul candidat PDL la Primaria Bacau se va duce maine sa masoare gropile din drumul pe care il va moderniza Consiliul Judetean, cu fonduri europene.Oricum, experienta in masuratul gropilor are, de pe vremea cand a fost exilat la Valcea ca inspector guvernamental.

  43. Maxim Daniela April 4, 2011 at 6:31 pm #

    USL va depune două moţiuni simple în Parlament, una referitoare la situaţia din sănătate şi cealaltă – pe agricultură a declarat azi intr-o conferinta de presa preşedintele PSD, Victor Ponta.
    “Am luat o decizie politică pentru a se elabora şi a se introduce în Parlament două moţiuni simple, o moţiune privind situaţia din sănătate, care va fi introdusă la Camera Deputaţilor, şi una privind situaţia din agricultură, la Senat” (Victor Ponta)

  44. marian popescu April 7, 2011 at 6:26 pm #

    Ii cer ministrului Administraţiei şi Internelor să explice de ce MAI acordă sporuri preferenţiale anumitor angajaţi, în timp ce anunţă că nu mai are bani pentru salariile a aproximativ 10.000 de angajaţi, acest fapt ducând la disponibilizări masive.

    Trebuie să ne explice domnul ministru Constantin Traian Igaş de ce se mai acordă majorarea de până la 50 la sută calcualtă la solda/salariul funcţiei de bază pentru personalul militar, poliţistii, funcţionarii publici cu statut special din sistemul administraţiei, penitenciare şi personalului civil care execută lucrari de excepţie sau misiuni speciale, potrivit art.15 din Anexa nr.VII la Legea cadru nr. 284 din 28 decembrie 2010. Îmi este foarte clar că o astfel de măsură nu are drept scop decât scoaterea din sistem a celor 10.000 de angajaţi ai MAI. Iar criteriile care vor sta la baza acestei decizii nu vor ţine cont de necesităţiele comunităţii, ci numai de interesele de gaşcă. Adică, cei care au fost angajaţi în sistem pe bază de nepotism, stau la birou şi învârt trei hârtii, primesc în continuare salariu de merit şi, evident, pe acest criteriu, nu vor fi afectaţi de concedieri, în timp ce chiar cei care îşi îndeplinesc atribuţiile de serviciu pe teren vor fi primii sacrificaţi. În condiţiile în care şi posturile de poliţie de la comune şi sate vor fi desfiinţate, cred că ne putem imagina unde va ajunge rata infracţionalităţii în România.

    În plus, faţă de această majorare de 50%, semnalez, aşa cum a facut şi Corpul Naţional al Poliţiştilor prin adresele nr. 681360/12.03.2010, 682337/21.10.2019, 3794249/21.02.2011, că această majorare se acordă în mod incorect şi ilegal aceloraşi persoane, în intervalul de timp 2009 – 2011, deşi nu are nicio bază legală în acest sens.

    Faptul că de acordarea acestor sproruri, prime sau majorări beneficiază aceleaşi persoane pe durata a peste doi ani de zile, de când PD-L este la putere, are ca efect important demotivarea puternică a întregului personal. Astfel, atât angajaţii care sunt recompensaţi sine-die, cât şi cei care nu intră în această categorie, nu mai au nici o motivaţie să-şi facă treaba cu responsabilitate. În consecinţă, ne putem lesne imagina cine pierde în acest caz, cine sunt cei maui afectaţi de deciziile aberante ale conducerii pedeliste.

    As vrea sa inteleg de ce ministrul Administraţiei şi Internelor a ales varianta concedierii zecilor de mii de angajaţi ai MAI, în loc să anuleze sporurile şi primele de care beneficiază un număr de angajaţi, în multe cazuri printre aceştia neregăsindu-se cei care au merite excepţionale în munca de teren. As dori sa stiu care sunt normele şi criteriile pe baza cărora se vor face aceste disponibilizări şi care este viziunea ministrului în ceea ce priveşte creşterea gradului de siguranţă a cetăţeanului, în contextul în care se pregătesc disponibilizări însemnate dintr-un sistem şi aşa deficitar. De asemenea, ma intereseaza cum vor fi asigurate ordinea şi siguranţa cetăţeanului în mediul rural în 2011, dat fiind că angajaţii MAI se confruntă cu lipsuri majore privind logistica necesară desfăşurării activităţii şi dacă acordarea sporurilor constutuie unul din criteriile privind disponibilizările.

    Toate aceste lucruri au fost adresate ministrului printr-o interpelare: interpelare MAI 6 aprilie 2011
    « o abordare mai relaxata
    OUG 111/2010 privind concediul si indemnizatia lunara pentru cresterea copiilor in Comisia pentru munca »

  45. Adrian M. April 8, 2011 at 1:32 pm #

    Victor, este important sa spui ce simti…
    dar si sa faci o analiza cu latura umana, nu sociala a actiunii in domeniul sanatatii.
    Poti analiza sursa!
    De ce camine de batrani?
    De ce asa ? – fara un opis de actiuni – dupa anumite proceduri!
    Cui foloseste asa ceva? ( clinicilor medicale private locale) – vezi Ploiestiul.
    Cat pierde Romania prin stocarea de batranei in sedii care prin alocare dinamica ingrijeau populatia de toate varstele.
    O tara bolnava este o piata avida de medicamente.
    Asta vor guvernantii? Asta vrea alesul poporului?

    In rest, ai texte. Spune ce-i doare pe oameni si nu ceea ce te doare pe tine. Publicul este sensibil la egoism. Mult prea sensibil.

  46. gabryela April 10, 2011 at 1:27 pm #

    buna ziua,
    sper ca boc si guvernantii actuali sa plateasca cu ani grei de puscarie pt.inalta tradare impotriva poporului roman.acum sunt pusi precum hitler pe decimarea celor bolnavi prin desfiintarea spitalelor.dumnezeu sa-i aiba in grija pe cei cu probleme,dar pdl-istilor,udmr-istilor si tuturor nemernicilor care ne conduc dumnezeu sa le dea dupa faptele lor.

Leave a Reply

