Diseara, de la 21:40, voi fi la Realitatea TV

10 Feb

In seara aceasta, de la ora 21:40, voi fi invitat la emisiunea “Ora de foc”, difuzata de Realitatea TV. Astept aici intrebarile si sugestiile voastre!

37 Responses to “Diseara, de la 21:40, voi fi la Realitatea TV”

  1. Bibliotecaru February 10, 2011 at 3:53 pm #

    @ Victor Ponta

    Domnule Ponta,
    Pentru că suntem în plin scandal al vămilor…
    Există un plan USL de depolitizare a posturilor pentru a sparge “găştile” din instituţiile româneşti?

    Personal cred că răspunsul la această întrebare ar trebui să fie cheia de boltă a zilei de astăzi.

    Trupa Celelalte Cuvinte are o melodie cu următoarele versuri…
    de-acela, vai, ce nu-şi dă seama spre care rai mai mică-i vama

    http://www.trilulilu.ro/Cosmarulperfect/efab84efefd7e6

  2. Alexa February 10, 2011 at 4:01 pm #

    Salutare, Ponta!

    Cu rugamintea de-a nu ma lovi in cap cu un ciocan pt. off-topic, si cu voia ta, daca imi permiti. Voilà:

    Extras din fabula Halloween de Animalia (fabula dedicata exclusiv lui Victor Ponta,pe care il admir mult)

    fabula cu care te-am batut la cap anul trecut si pe care pe care tu frate Ponta,mai constient decat mine, n-ai vrut sa o pui pe blog in pdf desi vreo 3-4 cititori au cerut sa o vada, yeah, mi-a trecut, nici o problema, se pare c-ai refuzat tu si case mai mari.

    Bine, acum recitind-o si gandindu-ma ca si ceilalti politicieni sunt la fel de teposi la critici umoristice,
    ca si tine, cred ca as fi ajuns in beciurile securitatii precum herta muller daca o publicai pe blogul tau, asa ca m-ai salvat ca n-ai publicat-o.thanks.

    A se tine cont, va rog, ca e scrisa anul trecut, cu mult inainte de a se face prezenta Alianta= USL.

    Rezumat: Se inaugureaza o telegondola la Castelul lui Dracula, si vin toti politicienii de frunte ai tarii Animalia. Toti sunt animale, bineinteles. Povestea se termina cu petrecerea de Halloween din Parlament.

    Halloween de Animalia

    ( O Fabulă cu politicieni
    Sau
    Cum Se Desfăşoară Un An Din Viaţa Politică a Animaliei)


    (boc, elena si traian-sunt in telegondola si se pregatesc sa coboare chiar la Castelul lui Dracula,cand niste turisti straini incep sa-i fotografieze si sa se hlizeasca la ei, din cauza unui nepot al lui boc, deghizat in vampir, determinandu-i sa astepte in telegondola pana pleaca turistii.)

    “Dupa vreo 5 minute, când să coboare din nou, zbură pe lângă ei o maşină cu viteză şi se rostogoli de trei ori şi aproape că se ciocni rău cu telegondola. Din ciudata maşină (de o culoare crizată rău, de nu înţelegea nimeni ce-i cu trandafiri roşii psd-isti peste săgeţi albastre pnl-iste sau invers), ce ajunsese ca vai de ea, ieşi agil Jaguarul, cascador de meserie.

    Povestea noastră vă prezintă un alt tânăr cavaler din Animalia, Ţara lui Dracula:

    Jaguarul Victoraş, zis şi Asul de Inimă Roşie, cascador de meserie şi campion de raliuri. Iată-l în acţiune şi pe eroul nostru!

    – Era un şanţ de 3 metri, chiar în mijlocul autostrăzii. Nu ştiu cum de nu l-am văzut. Abia am scăpat, răsuflă uşurat. Dar nu vă speriaţi, Halei hap!, voi povesti totul pe blogul meu.

    Şi începu să fredoneze optimist: “La vie en rose”, în stilul său binecunoscut, á la Victòr :

    -C’est vous pour moi./ Moi pour vous /Dans la vie,
    Je vous dis/, je le jure pour la vie,/Je vois la vie en rose.*

    cântecul: ‘Viaţa în roz’- joc de cuvinte faţă de versurile originale-se adresează electoratului său :
    Sunteţi voi pentru mine/. Eu pentru voi, / În viaţa mea,/ Vă spun,/vă jur pentru toată viaţa,/ Văd viaţa în roz. /

    (Şi ca fapt divers şi blogul domniei sale ne delectează cu borduri de pagină de un roz vibrant şi optimist.)

    Şi încheie, cântând şi lăcrimând de ţi se rupea sufletul, de parcă era în Andersen, precum “Răţuşca cea Urâtă” sau în “Băiatul cu Chibriturile”:

    -Luaţi trandafirii, neamule!, luaţi trandafirii cu internaţionala stângii! Fraţilor, vă iubesc pe toţi!Je vous aime !…Ya lyublyu tebya !…

    Şi apoi începu să scandeze cu foc, cam cum făcuse şi pe la televizor la emisiunile unde declarase asta:

    -Ming Xing-Xin, Ming-Xing-Xin, să ne-împrumutăm la Miao-Zing, Miaoooouuu!

    -Vive la Révolution!, mai strigă ca un căpiat fluturându-şi tricoul, făcându-i pe cei trei să se crucească.

    -Să iesim cu toţii în stradă/ sau suntem proşti făcuţi gramadă…fluieră îndepartându-se ,

    – Eu sunt cascadoru’ din Boc Die Hard 5, pardonne-moi mes amis, procuroru’, am vrut să zic …, le mai strigă.

    Şi începu iar să cânte încetişor in barba, un cântecel binecunoscut: ‘Să sugi p*la de ziua ta…’, ADICĂ CIUCIU CADOU O SĂ VEDEŢI VOI DE LA MINE CÂND O SĂ CÂŞTIGĂM NOI ALEGERILE…

    îl mai putură auzi scrâşnind din dinţi trecând pe lângă ei, apoi veniră de-l luară la petrecerea de Halloween, prietenii, La Familia şi bona filipineză.”

  3. Alexa February 10, 2011 at 4:16 pm #

    Extras de final, din aceeasi fabula:

    (Vlad Tepes ajunge in Parlamentul Animaliei)

    Cum,necum Vlad Ţepeş se răcori şi se minună de ce vedea şi el cum stau lucrurile în Animalia şi-l întrebă şi el pe un ponei mai răsărit,pistruiat si guraliv, cu ochi sinceri visători şi cu capul cam în nori, şi frumos ca un Crin de primavară târzie:

    –Să-mi fie cu iertare, tinere… Ei, cum e ? Vă iese poanta cu moţiunea doi?
    –Asta nu ştim nici noi, dar la prima sigur a ieşit Ponta şi-n stradă şi cu moţiunea.

    Într-un final, toată chestiunea se lămuri Curat Constituţional, coane! Muzica, maestre ! Să înceapă petrecerea de Halloween ! şi să vezi bătaie !!!
    O gorila cam subtilă, bodyguard cât o movilă, ieşi mintenaş de la gramadă, cu uniforma şifonată, şi-l prinse de caftan pe moşul ce-şi râdea în mustaţa lungă şi ascuţită de parlamentarii care se băteau între ei ca chiorii şi chiar şi doamnele-animale aruncau cu laptopurile în capul rivalelor şi îşi trimiteau invective otrăvite precum CNA-ul somaţii lui Mircea Badea.

    –Da’ tu cine eşti, mă ?Vreun ziarist sub acoperire,d-ăia care se îmbracă în cerşetori şi cer un bănuţ de la un om drăguţ cum e dom’ Jeff Franks dă la FMI? V-a dat 1 euro, nu v-a dat,sâc !? Păi de la ăla cereţi voi mă? Cereţi de la Boc că sigur vă dă. Şi ce-s cu hainele astea? Eşti la circ ? Nu ţi-e ruşine?

    –Io sunt Dracula deghizat în Vlad Ţepeş !, îi făcu cu ochiul moşul. M-am reprofilat, înainte am fost pe la turci. Acu’ îs vampir, o să-ţi sug sângele !
    –Aha! Bine,sângele poţi să-l iei, iar cascheta ţi-o arunc chiar eu! Parol d’onor, da‘ pe cuvânt că m-ai speriat, bre !, am crezut că vrei să-mi furi salariul!

    ŞI-ATÂTA AM AVUT DE RELATAT DIN ANIMALIA.

    SÅ NE FIE DE BINE, VÅ SPUN, ŞI–ÎNCHEI AMINTINDU-VÅ CÅ ÎN ANIMALIA ANUL PARLAMENTAR ÎNCEPE CU PETRECEREA DE HALLOWEEN ŞI CHIAR MAI BINE, PT. EI NU SE TERMINÅ NICIODATÅ HALLOWEENUL.

    DE ZÂMBIŢI, SÅ VÅ FIE DE BINE. DE NU, ÎNSEAMNÅ CÅ NU IUBIŢI ANIMALELE.

    DR.VET
    ANIMALIA CITY

    Autorul dedică această fabulă exclusiv lui Victor Ponta, panthera blog roz, cu ‘serendipity’.

    Update: se-nfraţiră poneiul cu jaguarul şi împreuna cu alte animăluţe destoinice, salvară poporul Animaliei.

    • ZOE, fii barbata ! February 11, 2011 at 9:13 am #

      Vad ca transpiri mult ca sa iesi în evidenta !
      Daca vrei sa vezi talent autentic,dar si modestie,
      citeste blogul lui Marcus.
      Si aici,ca peste tot – multi chemati, putini alesi!

      • Alexa February 12, 2011 at 8:06 pm #

        Ar trebui macar sa ai putin bun-simt fata de o persoana care a scris ceva, macar atat.

        Distruge tot, contesta tot, da in scriitori, zoe, nu-ti face probleme, pt. ca nu-ti place tie.

        de-asta crezi ca omul e un gunoi,

  4. Cristinel Virgilius Degeratu February 10, 2011 at 4:16 pm #

    Asteptam cu interes

  5. traian patrascoiu February 10, 2011 at 4:38 pm #

    Va scrisesem aici in comentariile mele,la comentariul dvs presedintele melcilor,ca traian basescu si pdl se vor manca din interior.Dierenta dintre MANCARE si MANCARIME este mare. Urati le succes in direct si la mancare si la mancarime.

    • iulian February 10, 2011 at 6:41 pm #

      D-ULE presedinte as dori o audienta la dumneavoastra ,am de facut asa cum v-am scris si ieri, un mare abuz care se face impotriva noastra de presedintele c.j prahova. Am lasat tel. la cabinetul dv.parlamentar din tg.jiu.As dori ca audienta sa fie planificata,daca se poate in bucuresti,deoarece locuisc in Prahova.Daca luptati impotriva coruptiei gandesc ca am putea sa ne intalnim sa va aduc la cunostinta abuzul care ne macina sanatatea.Daca dv. nu puteti ,din cauza programului incaecat,atunci as dori sa pot discuta cu d-ul Nica sau secretarul general al partidului D-ul dragnea

  6. alexph February 10, 2011 at 5:54 pm #

    a3 a devenit in ultimele luni tribuna lui antonescu si pnl, facand un joc murdar la adresa psd si liderilor sai in special ponta si nastase. surprinzatoare actiunea dar in timp, odata cu alianta pnl+pc, si-a aratat clar statul impus de sus, probabil de voiculescu. iarasi surprinzator comportamentul moderatorilor a3 la emisiunea sinteza zilei in care au fost invitati cei 3 lideri ai usl. cred ca ati facut o mare greseala acceptand paritatea cu cei din a;ianta. nu aveati de ce sa o acceptati cand cele 2 partide nu reprezinta decat 60% din votanti. pnl nu reprezinta decat cca 20 % iar de pc, ce sa mai spunem? la un scor electoral de cc 35 % psd si cca 27 % alianta care ar fi paritatea corecta?

  7. dt February 10, 2011 at 6:15 pm #

    Poate il invitati pe domnul Boc sa ne lamureasca daca masura inlocuirii domnului Blaga cu domnul Igas face parte din strategia domniei sale de a lupta impotriva coruptiei din sistemul vamal.

    Oare numirea unui apropiat al domnului Falca la interne a fost o miscare pentru a descuraja actiunile domnului Blejnar, apropiatul domnului Falca de la ANAF?

    Sau poate ca miscarea asta a reprezentate doar o repartitionare a teritoriului, cu excluderea domnului Blaga si atribuirea intregii afaceri (cu exceptia Moldovei domnului Flutur) in mainile domnului Falca?

  8. seby February 10, 2011 at 8:56 pm #

    domnule Victor Ponta cu tot respectul va rog initiati si aprobati un proicet de lege pentru a scoate taxa obligatorie pentru TVR…..nu este corecta intr-un stat democratic si liber o taxa obligatorie tuturor….cu respect seby buzau

    • Victor Ponta February 11, 2011 at 12:30 am #

      SEby, am facut deja proiectul de lege, a fost adoptat tacit de Camera Deputatilor si acum este la Senat!

  9. Alexa February 10, 2011 at 10:42 pm #

    Seful anaf Sa faca o pasiune pt. liderul opozitiei, ca barbat?

    Misto!

    (nu-mi vine sa cred ca a zis asta soviani,da’ uite ca a zis-o)

  10. Alexa February 10, 2011 at 10:58 pm #

    oricum au taiat-o repede cu publicitate

    Ponta, chiar azi citeam un articolas din septembrie 2010 al unui blogger care fusese la o intalnire cu tine si cu bloggeri si se declarase nemultumit si dezamagit ca nu ti s-au pus intrebari incomode din public insa zicea despre tine citez ca ” Ştiu că Victor este un bărbat superb, în comparaţie cu mine, un amărât de blogger cu trafic mai mare ca toate partidele şi toţi cei invitaţi în prezidiu”

    Deci Ponta, sa stii ca ai mult success la barbati, in cazul incare te intereseaza.

  11. Alexa February 10, 2011 at 11:06 pm #

    din emisiune mi-a placut si interviul acordat de traian basescu in 2002,

    citez din memorie:
    “sunt un marinar si nimic din ceea ce face un marinar nu-mi este strain”

    hmm, imi suna cunoscuta fraza

  12. Alexa February 10, 2011 at 11:25 pm #

    A, si sa nu uit la faza cu masina si sponsorizarea.

    Ce-i interesa pe ei, exact? sponsorizau echipa campioana

    dar am inteles din ce-ai spus tu ca de fapt ai inchiriat masina

    acum mi-am adus aminte ca am vazut un video de la acciodentul tau de la raliu si au aratat-o pe nevasta-ta cum zicea Victor e bine, si masina la fel, are asigurare, deci cred ca era inchiriata, altfel de ce ar fi spus ca are asigurare?

  13. justitiaru February 10, 2011 at 11:52 pm #

    D-le ponta
    Iata ca la numai cateva zile dupa semnarea aliantei anti -basescu,cel care manifesta cu adevarat initiativa si care dicteaza temele in media este tot Basescu prin operatiunea mamut din vami.
    Aceasta operatiune de amploare denota (in opinia mea) o multitudine de increngaturi de politice interna si externa avand in acelasi timp un grad ridicat de risc pentru actuala putere. Totusi Basescu isi asuma aceste riscuri pentru a forta intrarea in Schengen dar si pentru a lovi in reteaua Blaga care se pare ca devenea amenintatoare.Totodata el demonstreaza ca este singurul capabil sa faca “curatenie” in sistemul corupt . reluand astfel tema centrala pe care a acces la putere in 2004. Aceste aspecte si altele demonstreaza ca Basescu ramane vedeta incontestabila a politicii romanesti si cat timp acest lucru nu se va schimba, nu se va schimba nimic in Romania. Ce face opozitia in tot acest timp? Mai nimic, asista cu nonsalanta si interes (ca noi toti) la “concertul simfonic” dirijat de la Cotroceni. Un singur lucru nu face opozitia-nu aplauda acest spectacol, in rest face perfect jocul cotrocenilor.

  14. Alexa February 11, 2011 at 12:26 am #

    Totusi imi pare sincer rau ca m-am uitat la emisiune, intrucat am fost obligata sa vad transmisia de la cairo asteptand sa te bage din nou in emisie, dar nu te-au mai aratat, si nu vroiam sa vad asta.

  15. Fault February 11, 2011 at 6:33 am #

    (R) LA DOUĂ CAPETE

    Originala păpuşă gonflabilă mioritică având la un capăt gura Preşedintelui TB şi la capătul opus gura Helenei Urdella a spart toate vânzările în materie, cu 11 milioane la intern şi zeci de milioane la extern (vameşii fiind martori de încredere).
    Un studiu psihanalitic portocaliu a concluzionat, contrar aşteptărilor, că 90 % din utilizatori au preferat gura prezidenţială pentru descărcările sexuale !…
    Am în vedere (tot marcă înregistrată) şi oliţe de noapte gonflabile gândite pe mulajarea gurilor politice căscate din arcul guvernamental şi majoritatea parlamentară a puterii efemere…Dar toate la timpul lor.

  16. Alexa February 11, 2011 at 7:49 am #

    Deci concluzie, dupa emisiunrea de ieri:

    in politica atractia (inclusic sexuala) joaca un loc important in a da votul unuia sau altuia

    asta mai nou, de cand candidatii apar la televizor, ca poti sa alegi in voie

    dar se stie asta, si pe obama, de ce crezi ca l-au votat?

    asa ca stai in forma Ponta, nu mai pune un gram pe tine ( si gramele puse deja da-le jos repejor) ca sa dai bine pe sticla

    si bietul soviani(l-am cautat pe net sa vadf cine este, dar l-am mai vazut pe la televizor si mi-a placut cum a vorbit)ce i-o fi venit sa zica:

    citez aprox: “l-a interesat pe seful anaf de ponta?seful anaf a facut o pasiune pt. ponta si a aflat date despre el, putea sa-l caute pe ponta cel mult ca om,putea sa faca o pasiune pt. liderul opozitiei cel mult ca barbat…”

    interesata exprimarea domnului soviani, oare face referire la o optiune personala a sa?inclusiv catre un anume nenumit lider al opozitiei?

    • ZOE, fii barbata ! February 11, 2011 at 9:18 am #

      Obsession, or what ?!

      • Alexa February 11, 2011 at 3:08 pm #

        Hai ZOE, recunoaste ca nu-ti place sa ai o conversatie inteligenta.

        Eu n-am facut decat sa remarc niste chestii spuse in emisiunea de ieri, exact ca un analist.

        Daca tu crezi ca NU SPUN CE TREBUIE, atunci du-te peste Ponta si fa-l sa-mi cenzureze comentariile.

        Pana una alta vad ca le-a pus pe blog.

        Ai auzit vreodata de libertatea de exprimare?

      • Ovidiu Ar February 11, 2011 at 8:29 pm #

        .da totdeauna m-am exprimat liber daca nu aci.ca pe acea vreme nu era netul.Am facut-oprin scisori la Radio free EUROPA
        AM EXPERIENTA ACEASTA!

  17. ZOE, fii barbata ! February 12, 2011 at 10:26 am #

    @Alexa,
    Scuze, ca nu ma pot ridica la nivelul tau de “inteligenta”
    si mai ales pentru ca nu l-am observat, cel putin pâna acum !Nu stiu ce legatura are atractia sexuala cu politica, stiu însa ca un om poate avea carisma sau nu.
    Cât despre libertatea de exprimare, eu chiar militez pentru aceasta,cred însa ca trebuie sa ne exprimam în limitele unei minime decente.
    Ponta, nu te-a cenzurat dar asta nu înseamna ca dându-ti un deget, tu îi iei toata mâna.
    O persoana inteligenta, simte pâna unde poate sa se “întinda”.

    • Alexa February 12, 2011 at 7:41 pm #

      Zoe, daca macar taceai filozof ramaneai.

    • Alexa February 12, 2011 at 8:21 pm #

      Si atat iti mai spun si cu asta am incheiat cu tine.

      Bine ca ai lansat vanatoarea de vrajitoare, si m-ai gasit pe mine vrajitoarea de pe blogul lui ponta.

      Sa stii ca asa au inceput toti dictatorii si inchizitorii. Le cenzurau oamenilor vorbele, ii obligau la ” putina decenta”, adica asa cum vroiau ei.

      Nu stiu ce te deranjeaza pe tine ce spun eu.Ii iei apararera lui ponta? da cine esti, vreo subalterna?

      Sorry ponta!sincer eu nu vreau sa intru in asemenea argumente. eu sunt o fire prietenoasa.

      “As we acquire more knowledge, things do not become more comprehensible, but more mysterious.”
      zise Albert Schweitzer si pe cuvant ca in acest moment exact asa ma simt si eu

      • ZOE, fii barbata ! February 13, 2011 at 9:13 am #

        @Alexa,
        Lipsa argumentelor, te face sa dai citate în engleza ?
        Cât despre bazaconiile , cum ca sunt subalterna lui Ponta si alte tâmpenii de genul asta, denota ca ai ceva
        defect sub scufie.Ma lasi?!

        PS.n-ai ajuns înca la lectia care te învata ca substantivele proprii se scriu cu majuscula ?!

      • Iceflame February 14, 2011 at 9:30 pm #

        @ Alexa

        Dupa cum ati observat deja, exista pe lumea asta niste poetese ratate, niste sarmane creaturi si firi neintelese (nici macar de catre ele insele) care isi manifesta mai mereu frustrarile in generosul spatiu virtual.
        Cum in viata reala nimeni nu le acorda probabil vreo atentie, este cumva de inteles incercarea lor disperata de a se manifesta, oricum, oricand, oriunde, prin orice mijloace.
        Prin urmare, nu cred ca se merita sa va pierdeti timpul incercand sa dialogati inteligent cu astfel de specimene.
        Ignorandu-le si dumneavoastra, veti vedea cum, in timp (spre marea lor disperare) cu cat se vor forta mai mult sa iasa in evidenta, cu atat se vor afunda, de fiecare data mai adanc, in propria banalitate…
        Eu va salut!

  18. antiportocale February 12, 2011 at 2:04 pm #

    Vreau sa-i tratati pe portocalii cu aceeasi moneda: nesimtire, tupeu, impertinenta, acuzatii fara a avea dovezi, etc, etc. Nu-i lasati sa deschida gura ! Sa-i scoateti din sarite pana la excese de nebunie !! Derbedeii astia nu pot fi invinsi decat cu armele lor !
    Cu domnia, bunul simt, corectitudinea, etc, vor invinge 100% !

  19. Fault February 13, 2011 at 7:31 am #

    Motto : Li s-ar potrivi doamelor :
    Monica, Anca, Alma, U!Elena
    Şi altora din oranj-crema…

    SONET
    de Florin Iordăchescu

    Se stinge viaţa falnicei Lucreţii…
    Nu o mai vezi la teatre-n loji sau staluri
    Şi nici frecându-şi nopţile prin baluri
    Venind acasă-n faptul dimineţii.

    Înveşmântată-n spaniole şaluri
    Cu doi bujori în frăgezimea feţii,
    Când împrejuru-i se rotea băieţii
    Şoptindu-i la ureche madrigaluri.

    Azi, greul anilor îi stă în spate.
    Cu riduri convergente spre pupile,
    Sub fardul gros apare pe-noptate,

    Şi-nfiripând utopice idile,
    Cerşeşte tinereţii-mbujorate :
    – ” Un strop din tinereţea ta, copile ! “

  20. Andi February 14, 2011 at 2:47 pm #

    BĂSESCU FIXEAZĂ SCOPUL, ORIENTAREA și REGULILE NEGOCIERII ÎN ANCHETA DE LA VĂMI.

    Traian Băsescu (în interviul acordat României Libere)
    declară că liderii sindicatelor poliţiştilor şi vameşilor ştiu mai multe decât spun în scandalul corupţiei de la punctele de frontieră şi cei reţinuţi ar putea proba că „regina se află printre liderii sindicali”.
    argumentează, pe baza informaţiilor obţinute de la serviciile secrete, că „în cele şase luni de supraveghere nu s-a descoperit nici un tran-sfer de bani spre oameni politici, dar ancheta ne poate rezerva surprize”.
    Dacă aș fi inculpat aș citi astfel: declară că banii mergeau la sindicate și că nu știi nimic de filiera politică și vei fi iertat.
    Dacă aș fi procuror aș citi astfel: să nu te pună dracu să sapi pe filiera politică și încearcă să orientezi întreaga anchetăcătre liderii sindicali.
    CHIAR SUNTEM LUAȚI TOȚI DE PROȘTI? E O IMIXTIUNE PÂNĂ LA DETALIU ÎN JUSTIȚIE !!!

    DE CE NU CONSTATAȚI CA CEL CARE NUMEȘTE SEFII PROCURORILOR DA INDICATII IN ANCHETE SI INCALCA ASTFEL CONSTITUTIA, BUNUL SIMT SI ORICE PRINCIPIU DE DREPT?

    CE SE MAI AUDE CU PLANGEREA ANASTASE? ATI UITAT CA NE_ATI PROMIS CA VETI PUNE SAPTAMANAL CERERI LA PARCHET SA FITI INFORMATI ASUPRA MERSULUI ANCHETEI? N O I NU UITAM! ASTEPTAM SA FITI TENACE, CONSECVENT!

  21. Robert Horvath February 15, 2011 at 7:06 pm #

    Traian Băsescu implicat in afacerea “Şpaga de la Vamă”

    Denunţ penal împotriva preşedintelui României
    Publicaţia de investigaţii Exploziv-News din Bucureşti a înaintat un denunţ penal împotriva preşedintelui României acuzându-l că a instaurat statul mafiot în ţara noastră:

    Băsescu, la un pas de inculpare pentru trafic de arme si crima organizata

    Operaţiunea “Vămile”, – sfârşitul Regimului Băsescu?
    Razboiul Basescu-PDL si scandalul arestarilor din vami ar putea avea un substrat cu adevarat spectaculos, care, in rezumat, ar suna asa:
    Operatiunea “Vamile” a fost pornita nu de Basescu contra lui Blaga, ci de Blaga (sau mai corect, de gruparea Blaga-Videanu-Berceanu), ca sa-l termine pe Basescu si mai ales sa reteze sursa de finantare a gruparii Falca-Udrea.
    Fapte:

    Informatiile spun ca tavalugul va ajunge si la PDL Arad. Daca se vor confirma cu o descindere la finul prezidential, ar putea fi sfarsitul regimului Basescu.

    Reamintim ca Wikileaks a prezentat recent conform careia un om de afaceri strain spune ca o firma din Romania urma sa exporte arme in Liban. Sa mai spunem ca anul trecut, fratele presedintelui a fost implicat intr-un scandal de armament, in disparitia unor containere cu arme la Rm Valcea.

    Sursa
    De asemenea, WikiLeaks.ro dezvaluie urmatoarele:
    Informator spunea…
    3 02 2011 TRAIAN BĂSESCU ÎI TRIMITE ÎN SUA, PE SECURISTUL FLORIAN COLDEA ŞI PE PROCURORUL MATEI LAZĂR
    AMERICA NU DOARME: BASESCU VINDE ARME!

    CNN: Sub regimul Băsescu Romania a devenit placa turnanta a traficului de carne vie!

    NEWS ALERT: Traian Băsescu se teme că F.B.I. ar putea să-i blocheze conturile din Bruxelles

    Regimul Basescu – regim criminal impotriva poporului român
    Regimul Basescu – Boc, tutelat de FMI, a înregistrat cele mai multe recorduri post-decembriste si împotriva Poporului Român. Vom începe enumerarea lor cu cele mai mari recorduri din Europa, consemnate în timpul Regimului Basescu – Boc. Avem: (continuarea aici…)

    Traficantul de arme Bout va face dezvaluiri despre afacerile cu Băsescu

    Inca o dovada: Băsescu si traficul de arme

    Dezvaluiri: Traian Băsescu implicat in trafic de arme si terorism
    Wikileaks :US Embassy, cables about weapons, Romania Basescu
    WIKILEAKS : CABLU ….AMBASADA SUA LA LONDRA

    Razboi in interiorul Mafiei PDL
    Pe fondul crizei economice fara precedent, dublata de criza politica a regimului Basescu-Boc si de scaderea dramatica in sondaje a PDL ( sub 14% intentie de vot), gruparile mafiei politico-economice au trecut la atac una impotriva alteia, odata cu apropierea alegerilor interne in PDL.

    “terorism basescu” si “wikileaks romania basescu mafia”

    WikiLeaks.ro documente

    http://wikileaks-ro.blogspot.com/
    http://wikileaks-ro.blogspot.com/
    http://wikileaks-ro.blogspot.com/2010/12/materiale-si-comentarii-de-la-cititori.html

    WikiLeaks.ro documente
    ——————————-
    Datoria reala a Romaniei: 140 miliarde euro
    Avertisment: Genocid impotriva romanilor
    Supravegherea Big Brother in Romania
    Romania in pericol etnic (I)
    Romania in pericol etnic (II)
    Romania in pericol etnic (III)
    Romania in pericol etnic (IV)
    Surse anonime: Basescu este extrem de grav bolnav!
    Basescu a trimis arme ilegal catre Iran
    Scandalul WikiLeaks si propagandistii Regimului Basescu

    http://wikileaks-ro.blogspot.com/

    http://wikileaks-ro.blogspot.com/2010/12/materiale-si-comentarii-de-la-cititori.html

  22. Robert Horvath February 15, 2011 at 7:08 pm #

    Comentarii recente

    * Anonymous on amiralul g marin schimbat pentru ca nu
    Generalul Danila e de prin zona nevestei lui Basescu! Gura…(more)
    * Anonymous on denunt penal impotriva presedintelui
    Vai,tu cel de departe.Nici nu stii ce mielusel e…(more)
    * Anonymous on denunt penal impotriva presedintelui
    Ce faceti domnilor, va dati coate? Astea sint semne de…(more)
    * Anonymous on documente
    Dupa ce se vede pe acest site totul este numai despre…(more)
    * Anonymous on basescu la un pas de inculpare pentru_10
    care din psd are acest site ?🙂
    * Anonymous on romanii sunt otraviti conform
    Noi aveam codexul implementat inainte de a fi aprobat de…(more)
    * Anonymous on traian basescu minte cu privire la
    Sper sa nu o conduca nimeni iar noi sa ne conducem singuri.
    * Anonymous on razboi in interiorul mafiei pdl
    Pai si tu te uiti in gura lui Basescu? Vai de capul tau!
    * Pius Dabija on wikileaks romania
    pt. Basarica: Nu unchiasule. nu… INCA!
    * Anonymous on wikileaks romania
    acest blog/site nu are nici o legatura cu WLsunt doar niste…(more)
    * basarica on wikileaks romania
    Vadime, tu esti bre ?
    * Anonymous on razboi in interiorul mafiei pdl
    Iata ce grait-a presedintele:T.B.: Nu şi pot să vă dau o…(more)
    * Anonymous on romanii sunt otraviti cu hrana ce
    Ba mai bine ca acum daca stii cateva lucruri ai si metode…(more)
    * Anonymous on denunt penal impotriva presedintelui
    Faca-se voia ta si crezi ce vrei tu.Precum in cer,asa si pe…(more)
    * Anonymous on denunt penal impotriva presedintelui
    Da. Eu. Papa Cornelius al VI-lea

    http://wikileaks-ro.blogspot.com/
    http://wikileaks-ro.blogspot.com/2010/12/materiale-si-comentarii-de-la-cititori.html

  23. ZOE, fii barbata ! February 16, 2011 at 11:25 am #

    @iceflame,
    Nu te mai agita ca dai în clocot si se topeste ghiata !
    Nu e vina nimanui ca ai ramas într-un singur neuron si
    nici ala nu se simte prea bine.
    Vad ca ati început sa va grupati frustrarile si ratarile
    si sa va plângeti pe umar.
    E bine, poate asa va mai trece tristetea !

  24. kappy February 25, 2011 at 11:22 am #

    d-le Ponta sa inteleg ca pe timpul guvernarii PSD de vreo 10 ani v-au placut banutii din vama din moment ce nu ati demascat coruptia de acolo sa nu zic ,ca ati incurajato.

  25. murfy March 4, 2011 at 11:11 pm #

    admir opozitia unita dar vreau multa vigilenta in a le
    controla toate actiunile mirsave ale puterii portocalii
    pentru a preintimpina tot felul de actiuni securiste
    ale acesteia. Trebuie sa le controlati si anticipati
    toate miscarile. Sunt o gasca de odiosi irationali ce
    au rupt ori ce legatura cu poporul – afundu-l in
    mizerie si saracie. Salvati sufletul acestui popor
    chinuit.- luptati pentru popor.

  26. ion March 18, 2011 at 3:55 am #

    Dle PONTA si PSD !
    Atentieee ca eu am observat cum smecherii de la Antena
    ( Ciutacu… Mircea Badea … Ciuvica… si mai sânt
    câtiva care se folosesc de PSD si chiar cauta subtil sa va saboteze. Ei sânt cu opinii numai Liberale , sau taraniste .bine ca l-au adus si pe URSU.. care l-a
    sabotat pe M.Geoana in ajun de alegeri.
    Numai vorbe bune si Felicitari pentru Dl.GÂDEA , RAZVAN
    Dumitrescu , Gaby FIREA ,Dl TUDOR
    In rest… va doresc bafta !

Leave a Reply

