Diseara, de la 21:30, voi fi la Realitatea TV

28 Nov

In aceasta seara, de la 21:30, sunt invitatul lui Mihai Tatulici la emisiunea “Ultima sansa“, difuzata de Realitatea TV. Astept aici intrebarile si sugestiile voastre pentru emisiune!

Advertisements

115 Responses to “Diseara, de la 21:30, voi fi la Realitatea TV”

  1. Maria November 28, 2010 at 3:34 pm #

    De ce nu abordati si subiectul violentei domestice? Ati promis asta la data de 8 Martie.Dar de atunci nimeni nu a mai abordat acest subiect.
    Cum este posibil ca intr-un stat de drept cel care bate sa fie lasat liber, sa mai poata face asa -ceva?La fiecare 3 minute o femeie este agresata,este normal sa fie asa?

  2. I. Meidan November 28, 2010 at 3:38 pm #

    In numele celor care v-au intalnit in seara zilei de 26 noiembrie va urez succes si vom urmari emisunea .
    Cu stima
    I.Meidan

  3. orizonturi November 28, 2010 at 5:19 pm #

    Cum se vor realiza fermele agricole personale de câte 20 hectare şi prin ce metode se va face comasarea terenurilor agricole ?

  4. Fragmentarium Politic November 28, 2010 at 5:56 pm #

    Somnul educatiei

    Laudabil ca efort de cunoastere, rezultatele sondajului CCSB privind stereotipurile despre tigani nu m-au surprins. Probabil ca daca as fi trait oriunde in Europa s-ar fi intamplat acelasi lucru, pentru ca neintegrarea tiganilor reprezinta unul dintre esecurile civilizatiei, portretul robot al acestora ramanand incremenit in timp, desi are aceeasi vechime cu cea a etniei.

    Pentru profilul tolerant al romanilor nu este deloc surprinzator ca in ceea ce priveste atitudinea fata de tigani raportul acceptare-respingere este unul inalt supraunitar, nivelul de acceptanta co-etnica avand valori covarsitor majoritare: 87% dintre romani sunt de acord ca tiganii sa locuiasca in Romania, 77% i-ar accepta in aceeasi localitate, 59% ca vecini, 57% ca prieteni (34% le-ar permite chiar intrarea in propriile familii, desi este cunoscuta caracteristica barierelor de familie de a opune cea mai mare rezistenta).

    Nici in ceea ce priveste perceptiile negative despre tigani nu s-ar putea spune ca sondajul ar aduce vreo noutate: 68% dintre respondenti considera ca tiganii savarsesc cele mai multe infractiuni, 44% ii percep ca fiind “hoti”, 43% drept “lenesi”, 41%-”murdari” etc. Ceea ce ar fi cu adevarat notabil ar fi cauzele percepute ale acestor stereotipuri, respectiv non-educatia si obiceiurile, care actioneaza ca un veritabil mecanism intern de reproducere. Daca economic tiganii au tinut pasul cu societatea (60% dintre chestionati opinand ca tiganii nu sunt mai saraci decat romanii), educational au ramas in urma acesteia.

    Demne de retinut sunt si masurile propuse de catre cei intervievati: 97% cer ca toti copiii rromi sa mearga la scoala, 50% considera ca acestia ar trebui sa dispuna de locuri rezervate in licee si universitati, 77% sunt de parere ca statul ar trebui sa sustina organizatiile culturale ale rromilor, iar 74%-statul sa sustina identitatea culturala a acestei etnii.

    Rezultatele sondajului consoneaza cu aprecierile psihologilor, pedagogilor, medicilor, criminalistilor sau ale altor specialisti in stiintele educatiei privind legatura care exista intre educatie si problemele atitudinale, comportamentale, igieno-medicale si infractionale. Daca exista o problema privindu-i pe tigani, aceasta nu este nici rasiala, nici etnica, ci este una educationala. Consecinta acesteia este ca, intr-o lume competitiva, somnul educatiei naste autoexcluderea si autodiscriminarea.

  5. Domitian November 28, 2010 at 6:17 pm #

    In spiritul dreptatii si al renasterii nationale, ridicati problema necesitatea re-judecarii proceselor politice ale lui C.Z. Codreanu si I. Antonescu.

  6. Bibliotecaru November 28, 2010 at 6:25 pm #

    @ Victor Ponta
    Mesajul “Nu mă cramponez de putere, mai am timp!” este cel care vi se potriveşte cel mai bine în acest moment. Desigur, în măsura în care sunteţi şi sincer când spuneţi asta. Oricum nu se stabileşte astăzi ce va fi peste 3 sau 4 ani…

  7. cmoro November 28, 2010 at 7:19 pm #

    Autonomia universitara agresata si politizata de legea educatiei.
    Interzicerea etnobotanicelor
    Invitatie catre toti PDL istii pentru a trece la PSD.
    Non combat cu PNL in emisiune.
    Bugetul sanatatii scazut cu 38%…in timp ce la Mediu apartinand UDMR a crescut cu 48% pare-se.E mai importanta viata si sanatatea romanilor expusi si vulnerabili la boli avand in vedere conditiile de trai din perioada de criza si austeritate .
    Medicamentele compensate (lista) diferentiata pentru pensionari,someri,asistati social si cei cu salarii foarte mici. Suspendarea temporara a coplatii pentru categoriile de mai sus….asa cum “temporar” s-au redus salariile bugetarilor.
    Explicati cum vor reveni si se vor mari chiar salariile bugetarilor cu salarii mici si foarte mici ,cum vor creste pensiile mici si foarte mici …cum veti decide scaderea TVA ului la alimentele de baza ..si de ce nu controlul preturilor la alimentele de baza ..care se impune pe timp de criza si austeritate extrema ..ca pe timp de razboi ..pentru eliminarea speculei si evaziunii fiscale si stoparea cresterii ratelor datoriilor catre stat.
    Despre libertatea agricultorilor de a-si cultiva singuri soia si alte furaje pentru animale ,acum interzise pentru a proteja importatorii clienti politici ai PDL probabil.
    Anularea legilor aberante si cu dedicatie ale PDL dupa ce veti intra la putere si guvernare in 2012 sau mai devreme.
    Evitarea discutiilor despre impozitarea graduala …sau impozitarea graduala incepand de la plafonul maxim de 20% pana la 8-10% minim sau /si anularea impozitului pentru salarii si pensii mici si foarte mici pe perioada determinata pana la revenirea si cresterea economica.
    Etc etc…

    • satmareanul December 1, 2010 at 1:53 pm #

      Subscriu si eu tuturor celor scrise de cmoro! invitatia catre pedelisti ar fi o mutare interesanta, insa trebuie facuta de asa o maniera incat sa nu se creada ca urmariti sa atrageti in partid vechii tradatori, si eu zic c-ar fi buna o invitatie catre oricare alti membri ai parlamentului care nu fac parte din opozitie,insa trebuie subliniat faptul ca faceti apel la oameni cu constiinta, ca lansati invitatia in alte scopuri decat cele ale “devorarii ciolanului”. Aceste mentiuni sunt necesare pentru a putea fi facuta diferenta intre: 1- intarirea partidului cu oameni capabili si 2- asimilarea oricaror “lichele” cu trecut dubios sau chiar mai mult de atat.

  8. cmoro November 28, 2010 at 7:33 pm #

    Politica economica si fiscala a guvernului PDL bazata doar pe reduceri de salarii ,impozite si taxe noi ,impovararea si infometarea majoritatii populatiei ,impovararea mediului de afaceri si nu prin masuri concrete de relansare economica si crearea de noi locuri de munca legale si inregistrate .
    Rapoartele economice si fiscale se bazeaza exclusiv pe cele mentionate mai sus plus banii care intra in tara de la cei care muncesc in strainatate …pe exporturi cu mare pondere a investitorilor straini care isi repatriaza investitiile si profitul in tara de origine a investitorului prin exporturi…dar si ele mentionate in rapoartele interne si internationale economice si fiscale …rapoarte care falsifica realitatile economice si sociale romanesti pentru a salva inexistenta profesionalitate manageriala a actualului guvern si a responsabilitatii acestuia fata de proprii cetateni.
    Mentionati ca unele masuri luate de guvern erau necesare dar perioada cand au fost luate a fost cu mare intarziere iar modul cum au fost abordate si luate sunt dezastruoase pentru populatie si pentru economia tarii …

  9. cmoro November 28, 2010 at 7:41 pm #

    Nu ma cramponez de putere ,mai am timp….e OK ..
    Mentionati ca dupa accederea la putere si la guvernare ,in 2012 sau mai devreme ,romanii vor decide daca veti candida sau nu la presedintie in functie de rezultatele guvernarii ..daca veti reusi sa faceti mai mult si mai bine pentru romani ,decat a facut-o PDL ul …
    Mentionati ca nu veti respinge si nu veti fi oponenti ai oricaror masuri ale PNL de relansare si crestere economica daca prin acestea veti reusi impreuna sa faceti mai mult si mai bine pentru Romania si romani ..
    Ceea ce va desparte ideologic de PNL nu conteaza atunci cand e vorba de interesul national..de Romania si romani

  10. John November 28, 2010 at 10:55 pm #

    Mi-a placut foarte mult modul in care ati iesit din intrebarile premergatoare celor 2 filmulete. Si comparatie facuta intre dvs si basescu , cum ca sunteti politicieni ambii.
    Multa sanatate!

  11. justitiaru November 28, 2010 at 11:50 pm #

    D-le Ponta
    Iata ca la emisiune ti s-a imputat ratarea in mod inadmisibil a momentului politic “motiunea”.Cred ca vorbitorii au fost chiar mult prea delicati.Motiunea de cenzura a fost un adevarat fiasco deosrece:
    1)Nu a fost pregatita inca din vacanta parlamentara.Nu ati contactat PNL,nu ati ajuns la un acord politic serios cu ei,nu ati stabilit un program politic si economic de comun acord.
    2)Ati procedat insa exact invers decat era de asteptat :ati declansat o campanie concurentiala cu PNL ,popularizand intensiv programul politic si economic PSD cais cum ar veni o campanie de alegeri. Vorbitorii PSD si PNL s-au certat ca “chiorii” pe punctele divergente ale propriilor programe.In plus ati avfertizat ca in cazul in care motiunea va trece si veti prelua guvernarea tarii veti organiza alegeri anticipate. Nu exista cale maiu “buna” de a compromite orice posibilitate de reusita.Cine era nebun sa se asocieze cu dv in aceste conditii, cand era evident ca urmariti exclusiv interesul PSDE de a valorifica avantajul din sondaje ? Ce parlamentar al puterii sa fie “intr-o ureche” sa-si riste scaunul ?
    3) Chiar in al 12-lea ceas cu cateva zile numai inaintea motiunii l-ati trinis pe d-l Antonescu la “plimbare” cand v-a solicitat om intalnire de ulitima ora. De aceea ati ajuns cu el la “cutite”, el declarand in direct la TV in preziua motiunii ca are cu dv o problema personala.mai exista vreo sansa reala in acesate consitii
    4) V-ati lasat pacalit in mod inadmisibil de acel “misterios” grup pedelist care chipurile voia sa treaca de partea motiunii. Daca a existat un asemenea grup el a fost evident un grup diversionist organizat de la Cotroceni
    Dv contati in PSD pe un calcul politic fals ca ve-ti castiga viitoarele alegeri. Va anunt festiv ca sunteti in eroare totala.viitoarele alegeri le va castiga PDL indiferent de sondaje daca ei vor continua sa se mentina la putere pana atunci.

    • justitiaru November 28, 2010 at 11:55 pm #

      scuze pt .greselile de ortografie.M-am grabit de nervi

      • Victor Ponta November 29, 2010 at 6:48 pm #

        Nu contest evaluarile dar te rog sa ma crezi pe cuvant, nu mi-a cerut Crin nicio intalnirile inainte de motiune, este o informatie falsa!

    • satmareanul December 1, 2010 at 2:05 pm #

      Justitiarul are putin mai multa dreptate aici, daca pdl-istii vor ramane la guvernare in continuare vor face tot posibilul ca sa recastige alegerile si au cam toate parghiile necesare, stim cu totii ca se ciupeste de peste tot, iar ei vor avea grija sa aiba oamenii plasati exact acolo unde e nevoie. Daca facem un simplu calcul, intr-o sectie de votare exista: presedinte, vicepresedinte1, vicepresedinte2, reprezentant maghia, reprezentant pdl-ist, reprezentant unpr-ist, iar avand in vedere ca mai nou, nu primarii aleg cine va fi presedinte si vicepresedinte ci prefectii(iar prefectii stim de partea cui sunt), din start avem un mare dezavantaj: legea electorala ii favorizeaza pe pdl-isti foarte mult in contextul actual. Sunt foarte multe de spus, nu stiu daca aveti timp sa le cititi.

  12. adina November 29, 2010 at 1:05 am #

    DOMNULE PRESEDINTE, NE PUNETI SI NOUA PE SITE INREGISTRAREA EMISIUNII, VA RUGAM FRUMOS?? AM AUZIT CA ATI SPUS LUCRURI INTERESANTE SI NU ESTE ACEASTA EMISIUNE IN ARHIVA RTV:( , ULTIMA INREGISTRARE FIIND DIN IULIE 2010.
    VA MULTUMIM FOARTE MULT!
    SUCCES MULT IN CONTINUARE!

  13. EC211 November 29, 2010 at 1:33 am #

    Am o curiozitate: cand va avea un lider politic curaj sa vina si sa informeze/dezbata cu oamenii ,REAL , despre planul aberant cu implementarea de cipuri si despre contractele semnate in legatura cu planul de alimentatie Codex alimentarius? Pe rafturi in magazine deja exista produse etichetate asa .De ce nu se spune ca alimentele venite de la UE ca ”ajutoare ” sunt contaminate ?
    NIMENI NU ARE DREPT DE VIATA SI DE MOARTE ASUPRA OMULUI . Daca aceste planuri sunt reale ,este un atentat la viata si libertatea noastra a tuturor.
    Se INCALCA LIBERUL ARBITRU!
    Nu are nimeni dreptul sa inregimenteze omul prin semnaturi electronicesub pretexte aberante , toti avem dreptul la alegere, la libertate ,la viata asa cum ne-o dorim .
    Oamenii sunt egali si au aceleasi drepturi ..Probabil ca multi ignora acest lucru .DAR PANA CAND?
    Suntem denigrati ca stam la pomana , ca suntem lenesi , dar foarte multi dintre noi astia si-au tocit coatele si creierii prin mult mai multe scoli NEPLATITE,DE STAT decat actuale doamne /domni din prim plan .. Sunt dispretuiti profesorii,medicii , salariile lor sunt mai mici decat ale femeilor de serviciu(fara a denigra un om care trudeste ) sau soferilor. Parca in tara asta se pedepseste inteligenta si valoarea ,ridicandu-se in rang lipsa de cultura , falsurile ,superficialitatea si chiar prostia … Oare ce are tara asta de a fost invadata de aceasta lipsa de sansa???? A venit un domn care nu are nici macar o ora de practica in educatie,sa ceara masterate didactice ABERANTE oamenilor care deja au masterate sau nu au ”beneficiat” de “scoala” stil Bologna ,doar ca sa se ”alinieze” …..Se distruge tot ce e romanesc, autentic, se vrea o unifomizare ,neluand in seama ca toti avem caractere , abilitati, aptitudini specifice si nu ne caracterizeaza spiritul gregar .Se reediteaza Auschwitz-ul??TRAGIC ….
    Faceti legi echitabile ,fara trocuri , pentru a stimula clasa de mijloc si economia … lasati omul sa traiasca LIBER si copiii sa se nasca,sa invete despre valorile romanesti si nu falsuri importate .Manuale corecte ,cu informatie multa VALOROASA care sa stimuleze creativitatea …IN ROMANESTE PENTRU CA AICI ESTE ROMANIA !
    Cand s-a luat atitudine impotriva falsurilor scoase pe banda rulanta de la Spiru Haret ,s-a volatilizat decizia ..
    Am avut incredere maxima in Ponta ,era abil, critic, ascutit la vorba,agil mental …Unde esti Victor Ponta?

  14. Muzsi Attila November 29, 2010 at 6:45 am #

    Vă doresc succes în continuare. Nu uitați de micii meseriași. Noi muncim cu mâinile, nu mutăm marfă prin depozite. Noi creăm de fiecare dată un produs, nu îl aducem de undeva gata și o revindem. Noi care am învățat o meserie în mulți ani, nu putem face altceva. Este rușine, că am ajuns să lucrăm pe ascuns. Să ne eticheteze evazioniști, doar pentru faptul ca nu vrem să murim. Am ajuns să nu ne putem plăti dările la stat, fiindcă sunt mai mari decât manopera ce putem încasa. Pentru un atelier de trei patru persoane să se aplice aceleași formule ca la o firmă de mii de angajați, este o prostie enormă.
    Suntem probabil oameni mărunți, dar dorim să muncim cu capul ridicat, să avem curajul să ne punem reclamă in fața porții, fără să fim hărțuiți pentru nimicuri de oamenii legii.
    Ajutați-ne să putem plăti impozitele și taxele.
    Numai bine.

  15. cmoro November 29, 2010 at 7:05 am #

    E OK avertismentul amical al lui Justitiaru.
    Nu trebuie sa existe competitie intre PSD si PNL daca vreti sa intrati la putere si la guvernare.
    Motiunile de cenzura nu sunt alegeri parlamentare.Nu le confundati.Cautati un program de guvernare comun care sa vizeze strict scoaterea Romaniei din criza si a romanilor din saracie .Imbinati viziunea liberala privind mediul de afaceri cu viziunea social democrata privind protectia sociala .
    Si PSD si PNL au ca tinta aceste doua componente urgente si vitale pentru Romania .Armonizati-le intelept si conciliant.
    Apoi la alegeri prezentati-va viziunile armonizate si lasati electoratul sa decida care sunt mai simpatici si mai buni dintre PSD isti si PNL isti…
    Nu repetati greselile de la motiunea trecuta si de la Prezidentiale ..PDL istii vor trece la PSD sau PNL doar daca vor sti ca aveti sanse maxime de a schimba actuala putere pe o platforma comuna de guvernare.
    Separati atat PSD si PNL veti pierde sansa de a inlocui actuala putere la motiunea de cenzura sau/si la viitoarele alegeri parlamentare anticipate.
    Atentie mare la avertismentul Justitiarului…

    • justitiaru November 29, 2010 at 1:51 pm #

      @cmoro
      Multumesc pentru aprecieri, se pare insa ca interesele inguste de grup prevaleaza intereselor cetatenilor care doresc o schimbare imediata a modului de a guverna.
      “Foamea” individualista de putere a “baronilor” din partid este prea mare.
      Daca in randul PSD si PNL ar fi existat constiinta urgentei unei aliante adevarate ei ar fi putut preveni cu usurinta constituirea guvernului Boc dupa alegerile parlamentare din 2008,deoarece atunci aveau impreuna o majoriutate parlamentara clara . Atunci PSD a preferat sa urce in “caruta” lui Basescu si Boc prim-ministru decat impreuna cu Tariceanu.O vina au evident si PNL cu incapatanarea lor pt, postul de prim-ministru. Cand doi se cearta al treilea castiga, iar poporul roman este cel mai mare perdant.
      Acum problema este mult mai dificila deoarece chiar impreuna nu mai au majoritatea parlamentara. Daca PSD si PNL nu sunt in stare sa se puna de acord prin concesii reciproce cum se poate imagina ca vor reusi sa atraga pe altii (UDMR si Minoritati de ex)fata de care trebuie sa faca concesii politice suplimentareCu regret trebuie sa constat ca
      Basescu , Boc, Udrea, Videanu & Co sunt politicieni mult mai abili, mai determinati si mai realisti in stabilirea si atingerea obiectivelor lor politice.
      Cu toata aprecierea pentru D-l Ponta se pare ca este o sarcina care il depaseste sa-i determine pe “maharii” pesedisti sa devina brusc concilianti.
      Proiectul Johanis ,intr-o varianta sau alta este cred unica solutie.

    • Socrate November 29, 2010 at 2:09 pm #

      @cmoro * Spuneti : “ avertismentul amical al lui Justitiaru. “ Am ceva indoieli. Justitiaru argumenteaza si il sfatuieste pe Victor Ponta sa se inteleaga cu PNL si Crin, de parca Ponta si PSD ar fi de vina pentru lipsa unei opozitii unite. Realitatea este exact inversa. PNL-ul nu doreste o alianta cu PSD-ul, dar a manevrat in asa fel incat sa dea vina pe cealalta parte, si, la unii,cum este Justitiaru, a tinut. Citez ultima declaratie a lui Crin, care a fost obligat sa dea cartile pe fata de propunerile PSD “ Întrebat ce părere are despre dorinţa lui Liviu Dragnea de a forma o alianţă PSD-PNL chiar înscrisă la tribunal până la primăvară, Crin Antonescu se arată a fi extrem de rezervat. “Este o viziune a domnului Dragnea. Din punctul de vedere al PNL, mai greu, pentru că există mai multe elemente care fac greu realizabilă o astfel de alianţă şi, până una alta, fiecare avem drumul nostru”, a declarat Crin Antonescu. ( Cotidianul ). In fapt, PNL-ul s-a impacat cu gandul ca alegerile vor avea loc la termen in 2012, dupa care preconizeaza o alianta cu toate partidele parlamentare, inclusiv PD, alianta in care PNL sa fie vioara 1 ( mizand pe max. 45% pentru PSD ). Daca reuseste, ne paste o noua CDR, cu rezultate economice cunoscute dinainte. Ce s-ar putea sa-i strice socotelile lui Crin.: 1. Electoratul sa se convinga ca singura opozitie reala la PD este PSD si sa voteze in consecinta 2. PRM sa re-devina partid parlamentar. 3. Miscari sociale violente care sa rastoarne portocaliii.

      • cmoro November 29, 2010 at 7:21 pm #

        SOCRATE….De acord …Daca PSD nu are variante de a guverna cu cei max 45% posibile ,PNL joaca cu asi in maneca ..are variante multiple..PD,UDMR,minoritati si chiar UNPR ,PC….Din acest punct de vedere putem spune,cu toate declaratiile lui Crin ca niciodata cu Basescu ,ca PNL este un partid al compromisurilor asa cum a fost si PSD in momentul guvernarii alaturi de PDL…
        Sa fiu decizional in PSD as accepta orice compromis pentru a ma intelege cu PNL pentru a inlatura PDL si a intra la guvernare ..valabil evident si pentru PNL …
        Aceste doua partide trebuie sa ofere incredere nemultumitilor din PDL ,increderea ca sunt unite real de acelasi obiectiv :intrarea la guvernare ..trebuie sa ofere satisfactii si variante parlamentare pentru cei ce doresc sa paraseasca PDL …
        Numai nemultumirile populatiei nu sunt suficiente garantii ca PSD sau/si PNL pot inlatura PDL ul si accede la putere si guvernare ..pentru ca romanii uita repede,cred repede in promisiuni ,vor crede in maririle de salarii si pensii din 2012 ..pe motiv ca economia s-a redresat si e posibil orice de atunci inainte …si e foarte posibil ca PDL sa mai traga inca 30% minim pentru a face din nou cartile cu UDMR si minoritati plus alti fugari din PSD si PNL ..nu pun UNPR pentru ca acesta ori va fi asimilat de PDL ori nu va intra in parlament ..
        Incep sa cred ca ori persoane din PSD ori personaje din PNL fac jocul lui Basescu si al PDL…
        Nu trebuie sa existe incapatanare,aroganta si ideologie cand e vorba de interes national ..asa cum e la moda sa se vehiculeze acum..si de catre putere si de catre opozitie ..numai ca amandoua partile,putere si opozitie nu demonstreaza ca la mijloc ar fi vorba de acest interes national…puterea pe guvernarea ciudata iar opozitia pe umorile si aroganta partidelor care sunt de aceasta parte..
        Voiculescu si PC nu prea sunt “bagati in seama” de putere si opozitie …pot face cartile politice ,cum au mai facut-o …de partea PDL sau de partea opozitiei…

  16. cmoro November 29, 2010 at 7:08 am #

    EC211…Auschwitz-ul spiritual si educational…

  17. Vlad November 29, 2010 at 9:05 am #

    Un transcript, pe cand?

  18. ilLuce November 29, 2010 at 9:40 am #

    mi-ar fi placut sa fiti ceva mai agresiv cu ceausistul de tatuluci la cata rea-vointa a aratat; ati fost ca niciodata f calm, mult prea calm din pct meu de vedere…si nu faceti greseala de a nu mai fi ironic, glumet, doar pt ca exista tot felul de tatulici care scot frazele din context

  19. rusu November 29, 2010 at 10:36 am #

    Spuneti-i lui Marian Lupu sa nu faca alianta cu comunistii. Altfel armata rusa va ajunge la Prut.

  20. CosminG November 29, 2010 at 10:38 am #

    Mi-a plăcut emisiunea. Aş puncta câteva idei.
    Se tot pistonează pe ideea că Ponta e prea tânăr ca să facă ceva, oarecum inapt din cauza vârstei, “ghidonat” de bătrânii din PSD, etc. Mi-a plăcut cum aţi ripostat la aceste acuze în emisiune. Totuşi, aceşti domni ar trebui să înţeleagă clar faptul că la 37 de ani, Ponta este în apogeul capacităţilor intelectuale şi fizice. Ce-ţi trebuie mare experienţă de viaţă ca să constaţi că PDL-ul fură de rupe, Băsexu’ minte precum bea whisky iar Udrea şi gaşca se bat pentru ciolan? Nu trebuie să ai 100 de ani de experienţă în spate pentru a constata aceste adevăruri elementare. Într-adevăr, experienţa vine cu vârsta, dar dacă vârsta este prea înaintată, apare şi senilitatea, blazarea, te dor şalele, coastele şi nu mai merg “sculili”, tu, în loc să-ţi vezi de treabă şi să munceşti, stai şi te lupţi cu crizele vârstei, Viagra, începi să cauţi femei tinere, etc, etc. Ştiţi vorba aia: dacă ai peste 40 de ani şi te trezeşti într-o dimineaţă şi nu te doare absolut nimic, înseamnă că ai murit… Ponta este exact cum ar trebui să fie: suficient de bătrân cât să aibă e experienţă sănătoasă, suficient de tânăr ca să aibă putere de muncă şi de luptă, totodată suficient de tânăr ca să ia taurul de coarne cum ar trebui. Iar la soţia pe care o are lângă el, bag mâna-n foc că nu-i va sta capul la altceva în birou ca la moşnegii actuali, doar aţi văzut ce desfăşurări de testosteron au fost la alegerile din PDL, moşi frustraţi dpdv sexual care votează cu orice, numai cu creierul nu…. Asta să fie “experienţa” vârstei înaintate??
    Altă chestie, referitoare la “noi sper că vom fura mai puţin”. Eu cred că dl. Ponta ar trebui să insiste puţin pe ideea că au fost greşeli de acest gen şi în rândul pesedeilor, doar le-a văzut o ţară. Trebuie să insiste pe ideea că în orice partid mare precum PSD se strecoară şi lichele care merg strict pe căpătuială. S-au văzut,se cunosc. Aceştia, în mare parte, au migrat la putere, doar n-or sta băieţii la fomica din opoziţie… Totuşi, cu toate afacerile necurate care au fost şi cu anumite furturi, în PSD nu a fost o politică de partid ca şi în PDL-ul de azi, au cam fost cazuri izolate. Găina asta de aur numită România face ouă cu totul şi cu totul de aur. E, din ouăle astea mai lua şi câte-un pesedist, sporadic , dar în principiu găina era furajată bine, monitorizată atent de către veterinar. PDL-ul a tăiat găina cu totul şi a dus-o acasă….

  21. Vasile Roaita November 29, 2010 at 11:30 am #

    In mare, si emisiunea lui Tatulici s-a desfasurat in aceleasi coordonate…Si, evident, temele va sunt familiare. Asa ca, astfel de dezbateri nu va mai solicita foarte mult.

    Aveti dreptate, in mare; ceea ce vi se cere este sa luptati cu niste perceptii( baronii PSD, Iliescu si minerii, Nastase si termopanele, etc )…A incerca sa va angrenati in demontarea lor ar fi o greseala; perceptiile pot fi sterse, schimbate, ori prin impunerea altora, ori prin impunerea unei realitati care sa nu poata fi contestata.

    Cel mai bine este sa se creeze, mai intai, o perceptie noua si, apoi, sa se incerce fixarea ei cu o realitate comparabila.

    Problema accederii la putere este una complicata; nu cred ca era momentul pentru o asemenea devenire…PDLul, pentru orice eventualitate, va lasase niste legi imposibil de aplicat: TVAul pentru unele produse, neimpozitarea pensiilor mai mici de 2000 de lei…Cu toate asteptarile si dorintele tuturor, cred ca nu era momentul cel mai fericit. Poate suna cinic, dar asta e!

    Pe de alta parte controland, fara probleme, majoritatea parlamentara, actuala putere este greu de clintit. Si in 2011, dar si in 2012. Din pacate, fiecare zi petrecuta de aceasta haita in fruntea tarii, ne va costa foarte mult, iar costurile vor fi suportate doar de majoritatea saraca.

    Un cost suplimentar al politicii externe a lui Basescu este pierderea alegerilor in Republica Moldova. “Prietenii” lui Basescu de la Chisinau nu vor castiga alegerile daca se vor baza pe imaginea reflectata a Romaniei in sufletele moldovenilor; e o imagine urata, agitata, instabila, dureroasa…

    Este rodul mintii unui semidoct care, gadilat intre solduri de unii intelectuali, a ajuns un fel de chilbil ( habar n-am cine este asta! eu ma uit la alt gen de filme )…

    Daca stiti mai multe, ar fi interesant sa ne spuneti si noua despre “softul” pe care a incercat guvernul de la Bucuresti, sa il vanda celor din Moldova… Chiar daca acest soft a fost folosit si in alegerile din 2004…
    Pentru ca, in 2008 si 2009, fraudele realizate au fost masive.

    Sa nu uitam ca, atat PSDul in 2008 cat si Geoana in 2009 au castigat alegerile, pentru cateva ore!

    Evident, sper sa nu va suparati, PDL a furat mai mult!

  22. Viorica Buda November 29, 2010 at 11:47 am #

    Dle presedinte , ne-am adunat aseara in fata televizorului ,ca la meciuri mari de fotbal , barbatii. Ne- ati facut o seara minunata .a Ati fost impecabil . Vroiam sa va scriem inainte de emisiune ,insa nu ne-a permis timpul;(obiectul de activitate),dar spre fericirea si satisfactia noastra ,nu am avut ce va sopti. Ati fost in tot ,pe placul nostru si in mod sigur si pe a altora Dupa o tura de oras, va promit ca va scriu comentariile.

  23. ilLuce November 29, 2010 at 12:13 pm #

    buna faza aia cu dracu’ basescu; l-ai bagat in ceatza pe ceausistu tatulici la faza asta

  24. justitiaru November 29, 2010 at 8:11 pm #

    D-le Ponta
    Crin a explicat in transmisie directa TV in seara dinaintea motiunii de ce are o “problema personala” cu dv.
    Chiar daca a fost o neintelegere dar Crin se simte ofuscat trebuie sa “spalati rufele murdare” dintre voi cu scuzele de rigoare.Scuzele nu costa bani,dar pot potoli niste animozitati.Sunteti politicieni,aveti nevoie unul de altul,oamenii au nevoie de voi(impreuna) asa ca lasati fasoanele si bateti odata palma.

  25. Maximmouse November 29, 2010 at 11:12 pm #

    Stimate domnule Ponta, astazi seara am vazut oe tvr interviul cu dvs contra trei portocalii….Chiar am inceput sa nutresc speranta ca tineretul vine puternic…Felicitari!:)

    De ce sa ma ascund, va urmaresc cu mare atentie, asa cum urmaresc si PSD cu atentie, pentru ca reprezentati cea mai viabila alternativa la ce se intampla acum….Succes!:)

  26. Domitian November 30, 2010 at 12:55 am #

    Asocierea cu Nastase va trage in jos.

    • justitiaru November 30, 2010 at 9:32 am #

      Aiurea’מ tramvai! Nastase are un record managerial excelent ca prim-ministru. Cat despre incercarea regimului actual de a-l demoniza(ca pe moguli) si de a-l transforma intr-un simbol al coruptiei, aceasta tentativa a esuat datorita coruptiei endemice si de proportii “cosmice” ale actualului regim. A renunta la serviciile unui “calibru” ca Nastase numai pentru a da satisfactie lui Basescu ar fi culmea tampeniei.
      Crezi cumva ca Udrea,un nimic cu “coronita”,este mai agreeata de populatie ? Sau poate crezi ca Boc “cosasul” de vieti prin amputari salariale draconice este un “motor” de crestere PDL-ist? Vorbesti aiurea! Ei sunt slugile lui Basescu si singurul lucru care conteaza este ca “Seful” ii tine in brate (pt.motive diverse).
      In politica tonul l-a dat intotdeauna “seful”( Stalin, Hitler, Ceausescu, Bush, Obama, Basescu,Putin etc) dar asta este adevarat si la nivel de partid ca in cazul lui Ponta. Toti se uita numai si numai la sef(la Ponta in cazul acesta)la actiunile lui. Numai el singur poate ridica sau cobori prin deciziile lui politice si prin imaginea lui mediatica cota partidului. E clar ?

      • Domitian December 1, 2010 at 12:18 am #

        Dl. Victor Ponta a raspuns cu brio capcanelor lui Tatulici, insa e clar ca asemnea lovituri sub centura vor vi repetate la nesfarsit de catre toti adversarii, si il vor face sa piarda puncte pretioase. Asocierea cu hotia si coruptia regimului Nastase e o slabiciune nejustificata. Simple logic, amigo!!

      • justitiaru December 1, 2010 at 2:20 pm #

        @Domitian
        Rationamentul pe care il numesti de o “logica simpla” este in realitate o asertiune f.simplista, departe de o realitate cu mult mai complexa.
        In realitate Guvernarea Nastase este recunoscuta ca una de mare succes in ansamblul ei(pana si Basescu a recunoscut ca d-l Tanasescu a fost cel mai bun ministru de finante dupa 1989), spre deosebire de actuala guvernare care este una total negativa si in ansamblu si in detalii.
        Cu timpul vei invata poate sa cantaresti corect ansamblul lucrurilor si nu numai un detaliu sau alrtul si de asemenea ca nimic in viata nu este insa perfect. Sunt doua proverbe care ilustreaza bine recomandarile mele prietenesti :
        1)Sa inveti “sa vezi padurea si nu copacii”.
        2)Sa intelegi faptul elementar ca “nu exista padure fara uscaturi”.
        Pari mai degraba “afectat” de propaganda basista anti-Nastase si in chestiunea asta asta chiar esti un caz pierdut.
        Pentru problema ridicata de d-ta se potriveste un banc de la radio Erevan.
        -Un ascultator intreaba:Este adevarat ca marele compozitor Sostakovici a fost homosexual ?
        -radio Erevan raspunde: Este intrutotul adevarat dar noi nu pentru asta il respectam !
        De obicei intelepciunea vine cu varsta .Sper si in cazul d-tale !

      • Domitian December 1, 2010 at 3:36 pm #

        @justitiarul(l)
        Mda, n-ai inteles. OK repet, vad ca nu poti pricepe un lucru simplu. Emisiunea lui Tatulici a fost un avertisment a ceea ce va urma in dezbaterile politice adevarate, unde puncte pretioase vor fi pierdute prin simpla asociere cu PSD-ul din vremea lui Nastase. Un sfat pentru tine: fii mai succint si mai la obiect, suntem cu totii oameni ocupati, n-avem timp sa-ti citim bla-bla-ul fara sfarsit.

      • satmareanul December 1, 2010 at 5:28 pm #

        @domitian, colegu’ nu te supara, apreciez ideile tale, dar se poate putin mai mult respect fata de ceilalti! nu-i obligat nimeni sa citeasca toate postarile cuiva, cu atat mai mult cu cat i se par prea lungi sau inconsistente. cred ca faza cu bla-bla-ul a fost reactia ta la ce-a spus omul aici: “De obicei intelepciunea vine cu varsta .Sper si in cazul d-tale !”. ca sa demonstrezi contrariul nu proceda prin a spune ca altii spun bla-bla-uri! Cat despre ideea de baza, da! ai dreptate, prin popor, parerile la adresa domnului Nastase sunt in mare parte cum le-ai descris. Desi guvernarea lui a fost cea mai buna de dupa 89, se pare ca lumea, datorita bomboanelor aruncate de pdl-isti si de alti adversari politici, crede altceva si ar fi bine ca domnul Ponta sa tina cont de asta, insa lucrurile nu sunt atat de simple pe cat par. Ca sa ajungi sef, trebuie sa te sustina cineva, ori, daca iti bati jos sau ii dai la o parte pe cei care te sustin ai doua variante: ori iti cauti noi sustinatori ca sa fii sigur ca ramai, ori pleci in cele din urma. Pe tema asta cred ca putem sa discutam zile-n sir.

      • justitiaru December 1, 2010 at 8:44 pm #

        @Satmareanu
        Multumesc pt.interventie.Asa cum constati singur opinia publica negativa despre d-l Nastase este in principal consecinta propagandei basiste,pe de alta parte esti constient ca politica se face prin sprijinul unor oameni politici si nu al calugarilor franciscani.Asa cu nu poti face mecanica auto fara sa te murdaresti pe maini,nici politica nu poti face cu calugari si preotese imaculate.Ca d-l Nastase si Iliescu sunt inca niste “barosani” al PSD este indiscutabil.Ca Basescu face eforturi sustinute sa compromita toata elita PSD (Geoana,Negoita,Banicioiu etc) este iarasi indiscutabil.Un adevarat sef de partid nu numai ca se dezice de oamenii lui atunci cand sunt in pericol(vezi Basescu vs Boc, Ridzi, Udrea, Anastase)ci ii apara din toate puterile,ca un comandant proprii lui ofiteri.Cine crede insa ca un partid politc este o asociatie calugareasca puritana se insala profund si nu au ce cauta pe un blog de politica.
        D-l Nastase cu toate pacatele sale(daca le are numai justitia le poate stabili) este nu numai un bun de valoare al partidului ci si al tarii pentru guvernarea sa inteligenta.Criticile acerbe in directia Nastazse vin insa din directia unui clan mafiot incompetent al carui scop principal este devalizarea avutului tarii in folosul lor personal,iar acest clan se teme de oameni puternici,inteligenti si cu un record manegerial pozitiv pe care incearca sa-i discrediteze.Oamenii ar trebui sa judece mai lucid si sa inteleaga ca li se spala creierele,altfel sunt condamnati irevocabil la “robia portocalie”.

      • satmareanul December 1, 2010 at 11:50 pm #

        @justitiarul, aveti perfecta dreptate, e foarte limpede ca politica portocalie si nu neaprat doar cea portocalie, foloseste printre metode si aruncarea cu noroi in altii, numai daca ne uitam la ultimele emisiuni, putem vedea cum mai nou, singura replica pedelista este aceea ca: “pai si pe vremea psd-ului era asa, pai si ala facea asa, pai si aia si aia faceau asa”… Pe langa asta, nu trebuie sa uitam cat de tare a rasunat cuvantul “moguli” in ultimii ani si, bineinteles ce efect a avut. Imi place ca am gasit aici pe blog, oameni cu care poti sa discuti, oameni deschisi, oameni care pot gandi si observa lucrurile din mai multe perspective si tocmai de aceea subliniez ca trebuie sa tinem cont si de parerea celor care sunt tinta “bombelor” sau a “bomboanelor” pedeliste. Din pacate aceasta tinta, reprezinta o foarte mare parte a populatiei, credeti-ma, in jurul meu sunt foarte multi astfel de creduli, care nu pot sa foloseasca o balanta si sa cantareasca, sunt oameni care se multumesc cu cateva fapte rasunatoare din trecut, care au fost candva mediatizate si cu lucruri care i-au marcat candva sau cu viziuni impuse demult de cineva. Acestei categorii de oameni trebuie sa ne adresam in primul rand, sa reusim sa le deschidem ochii, macar cu cat putem sa facem! Profesorii, doctorii, functionarii in general si-au dat seama demult cu ce avem de-a face, insa clasa de jos, oamenii saraci, oamenii de rand care ar trebui sa fie fieful unui partid socialist, au fost furati de catre acesti manipulatori portocalii si poate e si vina noastra. E vina noastra ca atunci cand inca aveam o majoritate parlamentara nu ne-am folosit de ea si ne-am lasat dezbinati de catre acesti incompetenti, de aici am putea porni o noua discutie legata de atitudinea pnl-ului prin liderul sau.

      • justitiaru December 2, 2010 at 1:20 pm #

        @Satmareanul
        Nu cei ca noi sunt responsabili de actuala situatie.Toata lumea se uita exclusiv la “sefi” cum vorbesc si cum se poarta si judeca cine este mai tare, iar lumea (asa cum este ea) a judecat corect : Basescu este cel mai puternic ! Asta pt. ca prin comparatie cei din opozitie s-au dovedit (si se dovedesc in continuare)”lasa-ma sa te las” ,lipsiti de luciditate, usor derutabili cu “flaxurile” de gradinita cotroceniste, lipsiti de vointa politica si fac erori politice elementare in lant.
        Vointa si inteligenta politica inseamna a accepta ca trebuie sa cazi de acord cu oameni cu care nu esti de acord,pentru ca ai nevoie de sprijinul lor si ca atare trebuie sa fii concesiv si smecher ca sa-ti faci interesul.La toate aceste capitole Basescu are(spre insatisfactia mea) 10 clase peste toti adversarii sai politici.
        Basescu a stiut sa pacaleasca PSD-ul ca pe niste copii de gradinita atragandu-i la guvernare(desi ii uraste)si i-a aruncat de la guvernare fara scrupule in preajma alegerilor cand i-au fost inutili si mai mult cand puteau sa-i compromita sansele de realegere.
        PSD erau avizati cine este Basescu si totusi s-au “combinat ” cu el in loc sa se solidarizeze cu orice pret cu Tariceanu(evident ca si PNL-istii sunt la fel de vinovati)prevenind constituirea guvernului Boc.Pretul prostiei poiticienilor il platesc astazi cetatenii cazuti in bratele unei organizatii mafiote.Cetatenii unei tari inca inapoiate ca Romania ,in care 40% din populatie traieste in mediu rural inca in inapoiere civica si informatica au fost o prasa usoara smecheriei PDL-iste.Ce sa-i faci fiecare tara are conducatorii pe care ii merita:”cum e turcul si pistolul”
        Desi incerc deja de f. mult timp sa avertizez pe diverse bloguri diversi politicieni ai opozitiei ca gresesc fundamental in abordarile lor naive si fac jocul Cotrocenilor,ei continua sa faca acelasi joc politic pueril rupt total de actiunile dure si lipsite de scupule ale regimului si prin actiunile lor iresponsabile au predat tara “robiei portocalii”.
        Nici acum in cessul al 13-lea nu se intrezaresc semnele unei treziri la realitate.Oamenii ca noi care se afla in afara cercului restrans de decizii politice n-au nici o pondere.

    • brebu November 30, 2010 at 11:32 am #

      eu cred ca dimpotriva… odata cu trecerea timpului nu putem avea decat respect si apreciere pentru omul politic adrian nastase. pe de alta parte demonstreaza constanta si respect pentru cei care au facut ceva in aceasta tara. jocuri politicianiste de genul acelora in care grija fata de imagine este mai importanta decat morala relatiilor umane, a avea coloana vertebrala sunt mult mai importante pe termen lung decat o eventuala ciobire de imagine, cred eu iluzorie

    • satmareanul December 2, 2010 at 7:34 pm #

      @justitiaru da, din cate putem observa, avem o opozitie relativ relaxata, care asteapta si asteapta si care s-a obisnuit deja cu situatia actuala, insa istoria ne poate aminti faptul ca din mici scantei s-au produs mari incendii. Sper ca aceia pe care spuneti ca i-ati avertizat, impreuna cu domnul Ponta sa-si dea seama ca trebuie sa asculte si parerea altora, ba chiar mai mult, sa tina cont de ea! Este foarte adevarat ca toti se uita la lider si faptele acestuia conteaza, atunci cand am spus ca e “vina nostra”, m-am referit la “noi” ca la un tot unitar opozant celor care se afla acum la putere, m-am referit la greseala de a nu ramane uniti atunci cand inca exista o majoritate parlamentara a opozitiei, ceea ce facea imposibila supravietuirea unui guvern boc2, ba mai mult, facea imposibila infiintarea unui astfel de guvern, insa acum este prea tarziu sa vorbim numai despre asta. Astazi, este foarte interesant sa stim ce gandesc liberalii prin liderul lor pentru ca sunt multe calcule care pot fi facute si multe rezultate posibile. Avand in vedere tampeniile care le trec prin cap maghiarilor in ultima vreme, chiar nu vad bine o viitoare includere in alianta a acestora. Prin urmare, in linii mari, PSD si PNL vor trebui sa se descurce pe cont propriu. Daca luam in calcul 32 de procente pentru PSD(in cel mai nefericit caz) si 19 procente pentru PNL, atunci nu ar trebui sa facem apel la maghiari, in ultimii 20 de ani, maghiarii n-au lipsit de la guvernare si continua sa se planga de discriminari si lipsa de privilegii, nu vreau sa par rasist, dar este exagerat ceea ce fac! Pe de alta parte, chiar daca UNPR-ul este format exclusiv din fosti psd-isti sau pnl-isti, se poate face apel la acestia!(acesta ultima afirmatie se refera la situatia in care opozitia s-ar mobiliza pentru a rasturna guvernul inainte de alegeri, pentru ca la alegeri UNPR-ul nu cred ca va trece pragul pt a intra in Parlament). Ceea ce as vrea sa aflu de la domnul Ponta este daca s-a propus Pnl-ului o alianta, daca ati invitat Pnl-ul la discutii si care a fost rezultatul acesteia, pt ca in presa apar tot felul de povesti care de cele mai multe ori sunt doar speculative.

  27. 127 November 30, 2010 at 7:00 am #

    Am auzit ca a fost Vantul la ei si nu mai au caldura, nu mai dau randament centralele. V-ati simtit bine, in siguranta ? V-a transpirat creierul un pic asa ?

  28. gicasandu November 30, 2010 at 9:38 am #

    Am vazut cu totul intamplator(ma pregateam de marele BARCA-REAL)ultimele 10 min din emisiunea de la Tvr si a fost destul sa ma enervez!Va felicit ca v-ati putut stapani nervii in fata acelor ,,talibani”portocalii,eu le saream in gat ,mai ales ,,lingaului” ala de Tapalaga care tot timpul va intrerupea! Astia sunt ziaristi? Pai eu stiu ca tu,ziaristule,pui o intrebare si astepti raspunnsul de la cel caruia-i iei interviul,dar daca nu vrei ca cel cu care stai de vorba sa poata transmite un mesaj il intrerupi ca animalu’!Sper ca,totusi, ati reusit sa vorbiti si dumneavoastra putin mai ales ca mai erau si ,,catele”alea doua!Vai de tvr, platita din banii nostrii opriti OBLIGATORIU pe factura de lumina,ca se injoseste in asemenea hal! Dar ptr ei nu conteaza ca nu se uita nimeni la emisiunile lor…ZERO rating, salariul baban il iau in continuare pe principiul:,,timpul trece, leafa merge,noi cu spor muncim”!

  29. traian patrascoiu November 30, 2010 at 10:18 am #

    aseara ne ati luat prin surprindere.trebuie sa ne obisnuim ca televiziunea poporului sa i apartina tot portocaliului.parerea mea este ca trbuie sa mergeti la tvr, dar cu oameni mai instruiti si mai putin galagiosi.tapalaga /boureanu.acelas calapod.mi a placut ca nu v ati lasat

  30. brebu November 30, 2010 at 11:28 am #

    @dn Ponta

    Ar fi interesant de stiut cum razbat stiri in presa despre ceea ce se discuta in intruniri interne de partid. fie inregistrarea ilegala a unor intruniri de partid (cine si de ce o face) fie membri de partid interesati in adancirea unor diviziuni interne. si intr-un caz si in celalalt lucrurile trebuiesc cunoscute si contracarate atunci cand acestea produc daune imaginii partidului. si nu numai… ar trebui odata si odata incetat cu practica inregistrarilor ilegale si dat serios peste mana acelora care o fac

  31. Marcus November 30, 2010 at 12:35 pm #

    Geneza (Biblia de la Basarabi, Basescu, Cartea I)

    La-nceput Dumnezeirea i-a dat tarii pe Traian,
    Mos sa-i fie, gena sacra, lu’ poporu’ suveran.
    Mai apoi dintr-o costita si scuipand vartos in huma
    A creat-o pe Elena sa o tina de jupana.

    De sarpe n-a fost nevoie, caci furand maru’ din pom
    Cei doi il mancara lacom devenind din om, neom.
    Vazand asta fapta grava Domnul vru sa-i pedepseasca
    Si din Edenul serafic cu scandal sa-i izgoneasca.

    Bazat fiind pe gloata proastă, citind stramb din Cartea Sfanta
    Traienel ramase-n tronu-i, la remorca cu-a sa tampa.
    Ba, mai mult, prin Anastase, dadu lege-n Parlament
    Si il exila pe Domnu’ la spanioli cu-angajament.

    Sa culeaga capsunele, sa trimita banii-n tara
    Teschereaua lui sa-i umple pana cand o da pe-afara,
    Sau sa faca o minune, plumbu’ sa transforme-n aur
    Virament sa faca-n banca pentr-al gastii lui tezaur.

    Si de-atunci el si Lenutza conduc tara cum vor ei
    Consilier l-au luat pe dracu, guvernanti niste misei.
    Haosu-i la el acasa, tara toata-un balamuc
    Boborenii-s masa muta ce asculta de nauc.

    Catranit e tare Domnul si-si consuma-al sau amar
    Suduind in barba-i alba ca-l facu pe marinar
    Si ca-n loc de asta fapta ce se vru a fi divina
    Nu şi-a luat bilet la teatru sau o zi pentru hodină.

  32. orizonturi November 30, 2010 at 12:42 pm #

    Prestaţia dumneavostră la tvr le-a pus în dificultate pe cele trei portocale tvr-iste.
    Felicitări, sper să putem avea încredere într-o nouă generaţie care vine din urmă, o generaţie cu care să nu ne fie ruşine (cu excepţiile binecunoscute aflate în politică numai pentru profituri personale cum sunt udrea, anastase, boureanu şi altele/alţii ).

  33. Spartacus November 30, 2010 at 1:54 pm #

    Crin a intrecut orice limita…Are tendinte tot mai clare sa devina noul CV Tudor al politicii romanesti. Nu poti sa stabilesti ceva cu el ca maine uita tot si incepe sa scuipe pe toata lumea.

  34. mumu November 30, 2010 at 5:38 pm #

    @Victor Ponta

    Cead că n-ar fi lipsit de interes să citeşti care este opinia purtătoarei de masaje a domnului Năstase, în legătură cu părerea ta faţă Tismăneanu :
    http://nastase.wordpress.com/2010/11/29/ce-a-mai-facut-comisarul-tom-gallagher/#comment-114796

    • Theodora November 30, 2010 at 8:32 pm #

      @mumu
      Ai dreptate in legatura cu persoana aceea.
      Pentru V.Tismăneanu este in stare sa atace si lideii PSD.
      Persoana aceea se declara social democrata.
      Cum se impaca social democratia cu dragostea pentru Tismăneanu nu inteleg?
      Ii lua apararea lui Tismăneanu si cand a scris impotriva domnului Ion Iliescu.
      Eu nu prea comentez acolo din cauza ei.
      A alungat multi comentatori.

  35. fragmentariumpolitic November 30, 2010 at 9:09 pm #

    Trei dorinte

    Daca de 1 Decembrie, Ziua Nationala a Romaniei, pestisorul de aur mi-ar spune ca-mi va indeplini trei dorinte, le-as dedica pe toate Romaniei.

    Prima dorinta ar fi ca poporul sa traiasca mai bine, in asa fel incat vitregiile din versul eminescian De la Nistru pan’ la Tisa tot Romanul plansu-mi-s-a sa nu-si mai gaseasca niciun corespondent in realitatile viitoare.

    A doua dorinta ar fi indeplinirea indemnului pasoptist barnutian, adresat surtucarilor (intelectualilor): : La cultura nationala cu puteri unite, caci cultura este astazi masura fericirii si bunastarii fiecarui popor ! Tineti cu poporul, ca sa nu rataciti !

    A treia dorinta ar fi indeplinirea unui mesaj personal, adresat tuturor politicienilor, indiferent daca sunt la putere sau in opozitie: Atunci cand va certati sau va luptati intre voi, sa nu o faceti impotriva interesului national !

    La multi ani, Romania !

  36. Theodora November 30, 2010 at 9:53 pm #

    Domnule Victor Ponta,
    Va rog frumos daca aveti cateva minute libere sa va uitati pe articolul meu:
    http://theodora0303.wordpress.com/2010/11/29/despre-amenintarile-cu-moartea-primite-de-tismaneanu-si-despre-amenintarile-cu-moartea-primite-de-mine/
    Pe scurt, am primit pe blog cateva comentarii care contineau amenintari cu moartea.
    Am un IP, un nume care este posibil sa fie cel adevarat, persoana aceea are un blog pe wordpress si cam atat
    Cativa prieteni comnuni de pe Facebook au insistat sa va cer sfatul.
    Cum ma sfatuiti sa procedez?
    Cu deosebit respect
    Theodora Marinescu

  37. justitiaru December 1, 2010 at 3:20 pm #

    D-le Ponta
    in stirea http://www.9am.ro/stiri-revista-presei/Politica/204306/Ponta-Nu-exista-cale-de-impacare-cu-Basescu-si-PDL.html

    se mentioneaza ca ai facut afirmatia :”Am spus cu PDL – nu, cu PNL – da, cu UDMR – nu stiu”.
    In opinia mea este o lipsa de tact politic completarea nedorita “cu UDMR – nu stiu” cand este evident ca alta optiune nu prea exista in formarea unei noi majoritati.Mai potrivit era cred sa sa subliniati ca obiectivul primordial al PSD este o alianta solida cu PNL si abia ulterior cautarea unor eventuali parteneri suplimentari pentru formarea unei majoritati.
    Nu lua in nume de rau observatiile critice venite de la o persoana mai in varsta(63) care vrea sa te ajute
    ( eu insumi fac uneori greseli de tact).

    • Socrate December 2, 2010 at 10:39 am #

      @Justitiaru * Eu sunt de parere ca VP a raspuns foarte bine. Motivele :
      1.UDMR are cerinte autonomiste ( vezi LEN – masura pregatitoare ) care sunt impotriva interesului national. Daca renunta la ele, se poate eventual discuta, spun eventual.
      2.UDMR este complice cu PD-ul la dezastrul economic si sustine in continuare guvernul Bok
      3.UDMR trebuie sa inteleaga ca exista o limita peste care nu se poate trece. A propos, dupa LEN urmeaza alte santaje – Statutul minoritatilor si regionalizarea ( masura pregatitoare pentru autonomie ).
      Pacat ca PNL-ul ( partid “national “ ), care se da drept urmasul Bratienilor, cocheteaza periculos cu UDMR-ul, pe care il considera “ frecventabil “.

      • justitiaru December 2, 2010 at 1:40 pm #

        @Socrate
        Aceast mod naiv de a privi pe care il expui nu este acceptabil pentru un politician de anvergura ca D-l Ponta.Un asemenea mod de gandire limitat a permis ascensiunea lui Basescu.
        Ce cred eu despre inteligenta si vointa politica a unui politician de adevarat(Basescu este unul) vezi mai sus postarea mea
        Pt. @Satmareanul December 2, 2010 at 1:20 pm #

  38. Mag December 1, 2010 at 4:54 pm #

    BUCURAŢI-VĂ ROMÂNI

    Citi aseară, bietul Preş TB, ca un bucher,
    Un text ambiguu scris de Marko (pişicher);
    Apoi fugi de frigul economic, în Afganistan
    Undrea Întâi, serbăm… absenţa lui Traian !!!

  39. Scorpion December 1, 2010 at 5:38 pm #

    Din volumul „Vise şi rugăciuni populare”
    (folclor autentic)

    SUS DAR JOS (nic)
    (fragment)

    Fă-l ţinta unui glonţ de argint rătăcit,
    Pe tâmpit.
    Dă-i gândul funest la un brav taliban,
    Să-l ia pe troian.
    Îmbracă-l pe Prost cu vestă cu glonţ,
    Nicicum antiglonţ.
    Reactivează-i fatal o glandă (tiroidă)
    De sub tigva vidă.
    Blochiază-i în vinclu şira spinării debilă
    Lui Javra umilă.
    Pe cel Чeлobek absent azi la paradă
    Dă-l Iadului pradă.

  40. Silviu cel necajit December 1, 2010 at 8:32 pm #

    La mulţi ani, Victor, ţie, nouă, ţării noastre, România! cu respect,

  41. popalumi December 1, 2010 at 8:48 pm #

    La multi ani celor ce au fost ,ce sunt si ce vor fi!

  42. Păcală December 1, 2010 at 11:02 pm #

    EXPLICAŢIE PROMPTĂ

    Recent doamna Elena Urdea a afirmat că la ministerul ei se lucrează de la 10 la 16.
    Întrebată fiind de ce există un program aşa de scurt, a explicat astfel :
    – La noi de regulă programul se derulează între 8 – 16 cu menţiunea că între 8 – 10 toţi salariaţii se scarpină la ouă, iar cei care nu au vin de la 10:00.
    – !!!

  43. Bibliotecaru December 2, 2010 at 10:06 am #

    @ Victor Ponta
    Domnule Ponta,
    Toţi cei care ne conduc, la preluarea mandatului, depun un jurământ:
    “Jur să-mi dăruiesc toată puterea şi priceperea pentru propăşirea spirituală şi materială a poporului român, să respect Constituţia şi legile ţării, să apăr democraţia, drepturile şi libertăţile fundamentale ale cetăţenilor, suveranitatea, independenţa, unitatea şi integritatea teritorială a României. Aşa să-mi ajute Dumnezeu!”
    Mi-aş dori aplicarea Art 146, lit. e) din Constituţie, cel care permite CCR să soluţioneze conflictele juridice, de fiecare dată când cineva încalcă, în mod evident, acest jurământ.

    Chiar nu văd de ce românii au ajuns să dea în judecată Guvernul pentru legile pe care acesta le impune, cât timp acestea sunt emise cu încălcarea voită a principiilor de drept. Încălcarea acestui jurământ, despre care Constituţia spune că este indispensabil preluării funcţiei şi, în lipsa lui, funcţia nu este validă, ar trebui să ducă la demitere. Domnul Mircea Geoană, în calitatea sa de preşedinte al Senatului, poate sesiza CCR pentru o astfel de problemă.

    Mi-aş dori, de asemenea, ca PSD să susţină un amendament la Codul Penal care să stipuleze o pedeapsă privativă de libertate pentru încălcarea evidentă a acestui jurământ.

  44. Bibliotecaru December 2, 2010 at 10:09 am #

    Aş vrea ca toată lumea să reflecteze la momentul 1 Decembrie 1918 şi la textul Rezoluţiei proclamată atunci.

    1. Deplină libertate naţională pentru toate popoarele conlocuitoare. Fiecare popor se va instrui, administra şi judeca în limba sa proprie prin indivizi din sânul său şi fiecare popor va primi drept de reprezentare în corpurile legiuitoare şi la guvernarea ţării în proporţie cu numărul indivizilor ce-l alcătuiesc.
    2. Egală îndreptăţire şi deplină libertate autonomă confesională pentru toate confesiunile din Stat.
    3. Înfăptuirea desăvârşită a unui regim curat democratic pe toate tărâmurile vieţii publice. Votul obştesc, direct, egal, secret, pe comune, în mod proporţional, pentru ambele sexe, în vârstă de 21 de ani la reprezentarea în comune, judeţe ori parlament.
    4. Desăvârşită libertate de presă, asociere şi întrunire, libera propagandă a tuturor gândurilor omeneşti.
    5. Reforma agrară radicală. Se va face conscrierea tuturor proprietăţilor, în special a proprietăţilor mari. În baza acestei conscrieri, desfiinţând fidei-comisele şi în temeiul dreptului de a micşora după trebuinţă latifundiile, i se va face posibil ţăranului să-şi creeze o proprietate (arător, păşune, pădure) cel puţin atât cât o să poată munci el şi familia lui. Principiul conducător al acestei politici agrare e pe de o parte promovarea nivelării sociale, pe de altă parte, potenţarea producţiunii.
    6. Muncitorimei industriale i se asigură aceleaşi drepturi şi avantagii, care sunt legiferate în cele mai avansate state industriale din Apus.

    Încă aceste idealuri sunt, în mare parte actuale şi neîmplinite. Poate că despre asta ar trebui să ne aducem aminte de Ziua Naţională.

    • Socrate December 2, 2010 at 1:04 pm #

      @Bibliotecaru * Comunitatea saseasca si comunitatea tiganilor au acceptat proclamatia, comunitatea maghiara a respins-o. Dupa unire, s-au razgandit si au cerut punerea in aplicare in intregime al art. 1 ( ceea ce ar fi insemnat autonomie ) . Bratianu a replicat ca baza juridica a unirii este tratatul de la Trianon, nu proclamatia. Romanii, euforici, au fost prea generosi cu cei care i-au oprimat si maghiarizat 1000 de ani. Si acum UDMR face referire la proclamatia pe care au respins-o bunicii si strabunicii lor, facandu-se ca au uitat acest lucru.

    • Bibliotecaru December 2, 2010 at 11:23 pm #

      @ Socrate
      Autonomia dorită de UDMR nu are legătură cu… “Deplină libertate naţională pentru toate popoarele conlocuitoare. Fiecare popor se va instrui, administra şi judeca în limba sa proprie prin indivizi din sânul său şi fiecare popor va primi drept de reprezentare în corpurile legiuitoare şi la guvernarea ţării în proporţie cu numărul indivizilor ce-l alcătuiesc.” Asta deja au. Domniile lor vor o autonomie care să le permită să administreze taxele şi impozitele strânse în acel teritoriu, adică să facă din liderii UDMR un fel de preşedinţi locali în Ţinutul Secuiesc.

      • justitiaru December 3, 2010 at 9:46 am #

        @V.Ponta
        @Bibliotecaru
        Unde au minoritatile libertatea de a se instrui in limba materna daca in anul de gratie 2010(la aproape 100 de ani de la proclamatie) sunt controverse interminabile legate de dreptul de a invata istoria si geografia in limba maghiara? De unde paternalismul asta asupra unei alte etnii ?
        Nu numai ca e curata bataie de joc, dar este un joc politicianist prostesc in contradictie flagranta cu spiritul vremurilor pe care le traim.
        Democratia actuala in Romania este net inferioara din p.d.v national chiar regimului comunist care cel putin creease o entitate cu numele Regiunea Autonoma Maghiara dand partiala satisfactie morala si colectivitatii maghiare.
        Cei din opozitie nu stiu ce vor, pe de o parte ar vrea sa-l zboare pe Basescu si gasca lui,pe de alta parte nu inteleg ca asta este legat de un pret politic:concesii facute potentialillor parteneri.Vreti sa bagati motiune de cenzura pe legea educatiei draga UDMR si dupa aia vreti sa fie prietenii vostri?! Pe de o parte ii injurati pe PNL si UDMR pe de alta parte va asteptati sa faca coalitie cu PSD impotriva PDL?! Nu pot sa concep o comportare mai absurda.
        Spre deosebire de voi Basescu si ai lui inteleg ce e politica adevarata :un ghem de interese si concesii reciproce (ca in familie).
        Cand veti intelege aceste lucruri elementare va fi probabil mult prea tardiv.
        Daca Romania vrea sa integreze cu adevarat Moldova(Basarabia)trebuie sa ofere un cadru administrativ si cultural propice celor de cultura si limba rusa.
        Nu se poate trai intr-o lume democratica si interdependenta cu asemenea politici paternalist-nationaliste.
        D-le Ponta daca aspiri sa devii un adevarat lider de anvergura trebuie sa spargi tiparele uni mod de gandire retrograd si sa deschizi noi orizonturi, nu te lasa tras inapoi de cei care gandesc intr-o lume de simboluri politice inchistate si retardate,dintr-o era demult disparuta,fii un politician cu adevarat al timpului tau ,al erei globalizarii,al unei lumi in care vechile frontiere si-au pierdut vechile semnnificatii. Astazi treci frontierele cu buzunarul plin de banet fara sa mai zici buna ziua vamesului.Nici nu mai ai nevoie de bani cash ,e suficient cardul cu care operezi in fiecare colt al lumii fara restrictii.Toata lumea trebuie sa stie perfect engleza ,devenita singura limba internationala, operarea pe calculator, robotica, nanotehnologie, comunicatii prin satelit si voi va targuiti ca la piata pe o tema falsa absolut idioata:
        Problema limbii maghiare la geografie!!!!!!!!!!!!!!
        Zau ca sunteti penibili.Pur si simplu nu am cuvinte.
        Schimbati urgent “macazul” ca e de rau !

      • Bibliotecaru December 3, 2010 at 3:27 pm #

        @ justitiaru

        LEGE nr.84 din 24 iulie 1995 Legea învăţământului

        Art. 8. – (1) Învăţământul de toate gradele se desfăşoară în limba română. Acesta se desfăşoară, în condiţiile prezentei legi, şi în limbile minorităţilor naţionale, precum şi în limbi de circulaţie internaţională.
        (2) În fiecare localitate se organizează şi funcţionează unităţi, clase sau formaţii de studiu cu limba de predare română şi, după caz, cu predarea în limbile minorităţilor naţionale ori se asigură şcolarizarea în limba maternă în cea mai apropiată localitate în care este posibil.
        (3) Învăţarea în şcoală a limbii române, ca limbă oficială de stat, este obligatorie pentru toţi cetăţenii români, indiferent de naţionalitate. Planurile de învăţământ trebuie să cuprindă numărul necesar de ore şi, totodată, se vor asigura condiţiile care să permită însuşirea limbii oficiale de stat.
        (4) Atât în învăţământul de stat, cât şi în cel particular documentele şcolare şi universitare oficiale, nominalizate prin ordin al ministrului educaţiei naţionale, se întocmesc în limba română. Celelalte înscrisuri şcolare şi universitare pot fi redactate în limba de predare.
        (5) Unităţile şi instituţiile de învăţământ pot efectua şi emite, la cerere, traduceri oficiale ale documentelor şi ale altor înscrisuri şcolare şi universitare proprii.

        Art. 10. – (3) Ministerul Educaţiei Naţionale poate aproba organizarea de unităţi şi instituţii de învăţământ în care predarea să se facă în limbi de circulaţie internaţională, în condiţiile prezentei legi. În aceste şcoli Limba şi literatura română, Istoria românilor şi Geografia României se predau şi se examinează în limba română.

        Art. 118. – Persoanele aparţinând minorităţilor naţionale au dreptul să studieze şi să se instruiască în limba maternă la toate nivelurile şi formele de învăţământ, precum şi la tipurile de învăţământ pentru care există o cerere suficientă, în condiţiile legii.

        Art. 119. – (1) În funcţie de necesităţile locale se pot organiza, la cerere şi în condiţiile legii, grupe, clase, secţii sau şcoli cu predarea în limbile minorităţilor naţionale.

        (2) Prevederile alin. (1) se vor aplica fără a se aduce atingere învăţării limbii oficiale şi predării în această limbă.

        Art. 120. – (1) Disciplina Limba română se predă în învăţământul primar după programe şcolare şi manuale elaborate în mod special pentru minoritatea respectivă. În învăţământul gimnazial disciplina Limba şi literatura română se predă după programe şcolare identice cu cele pentru clasele cu predare în limba română şi manuale specifice. În învăţământul liceal disciplina Limba şi literatura română se predă după programe şcolare şi manuale identice cu cele pentru clasele cu predare în limba română.

        (2) În învăţământul primar cu predare în limbile minorităţilor naţionale Istoria românilor şi Geografia României se predau în aceste limbi după programe şcolare şi manuale identice cu cele pentru clasele cu predare în limba română, cu obligaţia transcrierii şi însuşirii toponomiei şi a numelor proprii româneşti în limba română. În învăţământul gimnazial şi liceal Istoria românilor şi Geografia României se predau în limba română, după programe şcolare şi manuale identice cu cele pentru clasele cu predare în limba română. Examinarea la Istoria românilor şi Geografia României se face în limba de predare a acestora.

        (3) În programele şi manualele de istorie universală şi de istorie a românilor se vor reflecta istoria şi tradiţiile minorităţilor naţionale din România.

        (4) În învăţământul gimnazial se introduce, la cerere, ca disciplină de studiu, Istoria şi tradiţiile minorităţilor naţionale, cu predare în limba maternă. Programele analitice şi manualele la această disciplină sunt aprobate de Ministerul Educaţiei Naţionale.

        Art. 121. – Elevilor aparţinând minorităţilor naţionale, care frecventează unităţi de învăţământ cu predare în limba română, li se asigură, la cerere şi în condiţiile legii, ca disciplină de studiu, limba şi literatura maternă, precum şi istoria şi tradiţiile minorităţii naţionale respective.

        Art. 122. – În învăţământul de stat profesional, liceal şi postliceal de specialitate, în care, la cerere şi în condiţiile legii, predarea se face în limba maternă la disciplinele de specialitate, este obligatorie însuşirea terminologiei de specialitate şi în limba română.

        Art. 123. – (1) În cadrul instituţiilor de învăţământ universitar de stat se pot organiza, în condiţiile legii, la cerere, grupe, secţii, colegii şi facultăţi cu predare în limbile minorităţilor naţionale. În acest caz se va asigura însuşirea terminologiei de specialitate în limba română. La cerere şi prin lege se pot înfiinţa instituţii de învăţământ superior multiculturale. Limbile de predare în aceste instituţii de învăţământ superior se stabilesc în cadrul legii de înfiinţare.

        (2) Se recunoaşte dreptul persoanelor aparţinând minorităţilor naţionale de a înfiinţa şi de a administra propriile instituţii de învăţământ superior particulare, conform legii.

        (3) Se încurajează instituţiile de învăţământ superior cu structuri şi activităţi multiculturale pentru promovarea convieţuirii interetnice armonioase şi a integrării la nivel naţional şi european.

        (4) La toate formele de învăţământ în limba română sau în limbile minorităţilor naţionale se poate înscrie şi pregăti orice cetăţean român, indiferent de limba sa maternă şi de limba în care a urmat studiile anterioare.

        Art. 124. – În învăţământul de toate gradele şi nivelurile probele de admitere şi probele examenelor de absolvire pot fi susţinute în limba în care au fost studiate disciplinele respective, în condiţiile legii.

        Art. 125. – Ministerul Educaţiei Naţionale asigură, în limba de predare, pregătirea şi perfecţionarea personalului didactic, precum şi manuale şcolare şi alte materiale didactice.

        Art. 126. – În conducerea unităţilor şi a instituţiilor de învăţământ în care există grupe, clase sau secţii cu predare în limbile minorităţilor naţionale se asigură o reprezentare proporţională a cadrelor didactice din rândul minorităţilor, cu respectarea competenţei profesionale.

        Şi acum interesaţi-vă ce anume doreşte UDMR.

      • Bogdan December 3, 2010 at 5:12 pm #

        @justitiaru

        problema nu este atat predarea geografiei, istoriei in limba maghiara. in occident unde faceti referire problem este aceea a integrarii intr-o societate. in germania de exemplu se discuta foartze mult despre neintegrarea minoritatii turce. cauza principala este necunoasterea limbii germane.
        statul roman nu-si poate permite sa faca un rau acelor cetateni de origine maghiara militand pentru izolarea totala a acestei etnii. necunoasterea limbii romane va marca negativ acesti cetateni. izolarea nu face decat sa alimenteze extremismul si nu face decat pasi pentru ca romanii si maghiarii sa traiasca separat cu consecinte grave pentru viitor.

      • satmareanul December 3, 2010 at 8:15 pm #

        deocamdata cateva simple intrebari: cum se vor intelege acesti oameni cu romanii daca invata totul in limba maghiara??? cum vor conversa cu noi? cum isi vor exrcita atributiile de serviciu? ceea ce dorim este spre binele lor, nu spre raul lor!

      • justitiaru December 3, 2010 at 10:52 pm #

        @ALL
        1)Lucrul cel mai important (in opinia) mea pentru Romania in momentul de fata este formarea unei coalitii parlamentare credibile si cu adevarat democratice care sa scoata tara din criza .
        Acest lucru nu va fi posibil fara PNL si UDMR.
        2)Pentru a ajunge la un acord cu PNL trebuie ca cele doua partide sa faca concesii reciproce in chestiunile divergente precum problema impozitarii si fiscalitatii si al proportiilor de reprezentare intyr-un viitor guvern. Nu vreau sa le dau idei cum sa o faca caci sunt “baieti mari”.Daca vor fii destul de constienti de importanta momentului si destul de inteligenti si flexibili (asa cum nu au fost dupa alegerile din 2008) vor reusi, daca nu coalitia portocaliilor are “unda verde si nimeni nu mai trebuie sa-si mai bata capul .
        3) Extragerea UDMR din actuala coalitie este evident o problema mult mai dificila si nu va fi posibila fara concesii politice majore.Pentru maghiari chestiunea cu istoria si geografia este deja “fumate” iar a incerca sa depui o motiune de cenzura(sortita esecului) pe legea educatiei inseamna ca nu numai ca te faci de ras dar te si pui in “bete” cu ei. Cine se cramponeaza de aceste fleacuri inseamna ca nu vrea sa faca nimic si totul este de asemenea in regula si coalitia portocaliilor are de asemenea “unda verde”.
        Ceeace ce voi refuzati sa pricepeti este ca ungurii sunt “baieti mari” si nu au nevoie de patronalismul roman desuet. Ei stiu cel mai bine ce vor si ce este bine pentru ei.In orice caz pentru cine vrea sa-i momeasca intr-o alta alianta trebuie sa le ofere “acadele politice” mulot mai substantiale decat ridicolele istorie si geografie.Daca PSD si PNL ar fi avut inteligenta PDL-ista ei,ar fii iesit ieftin,asa insa vor trebui sa plateasca scump UDMR-ul.
        E clar acum?

      • Bibliotecaru December 4, 2010 at 10:28 am #

        @ justitiaru

        Dumneavoastră vă gândiţi în termeni de câştig personal al politicienilor, dar nu faceţi o analiză privind din punctul de vedere al cetăţenilor români (indiferent de naţionalitatea lor).

        Ceea ce doresc de fapt maghiarii din Guvernul României (folosesc această formulă pentru a nu nominaliza) este ca manualele de istoria României să prezinte punctul de vedere al maghiarilor (adică, de exemplu, “doliu de întâi Decembrie”). “Şmecheria”, dacă pot spune aşa, este că domniile lor vor nu numai predarea în limba maghiară a programei Româneşti relative la istoria României, dar şi tipărirea cărţilor în afara graniţelor româneşti.

        Apoi dumneavoastră priviţi UDMR ca pe un partid politic, or el este un partid constituit pe criterii etnice. În timp ce PSD, PDL, PNL, PC şi restul partidelor apără interesele românilor, de orice naţionalitate ar fi ei, UDMR apără strict interesele minorităţii maghiare. Dacă ar apăra interesele tuturor minorităţilor, încă nu ar fi încă o problemă, însă UDMR îşi concentrează interesele de partid spre maghiari. Încă nu ar fi o problemă dacă UDMR ar milita pentru egalitatea de drepturi dintre minoritatea etnică maghiară din România şi populaţia majoritară a românilor din România. Iată însă că cei de la UDMR vor o discriminare pozitivă care se naşte din faptul că etnicii maghiari sunt masaţi în zona “Ţinutul Secuiesc” şi, în acest caz, drepturile cerute devin şi teritoriale şi etnice, adică contrar Constituţiei.

        Ceea ce mă deranjează pe mine, în primul rând, este că politica UDMR nu este îndreptată spre binele etnicilor maghiari din România. Domniile lor vor puţin mai multe putere, instigă o parte a populaţiei împotriva unei alte părţi a populaţiei… În nici un caz ceea ce doreşte UDMR nu este în favoarea unei eliminări de tensiune în zona Ardealului şi nici spre un trai mai bun pentru minoritatea etnică maghiară.

        Din aceste motive, deşi apreciez foarte mult minorităţile naţionale ale României, în frunte cu cea maghiară, pentru că suntem de fapt fraţi milenari în această zonă a Carpaţilor, deşi apreciez foarte mulţi membrii UDMR pentru capacitatea lor intelectuală… cred că acţiunea din acest moment a UDMR este forţată şi menită să construiască contradicţii şi tensiuni între cetăţenii României. În aceste condiţii, şantajul politic pe care îl face UDMR (faceţi ca noi sau cade Guvernul) este cu adevărat periculos pentru ţară şi unitatea cetăţenilor români, în consecinţă anti-naţională.

        După părerea mea, scopul politic de a menţine Guvernul Boc în funcţie nu se poate subordona interesului naţional.
        După părerea mea, UDMR nu ar trebui să militeze pentru realipirea Ardealului la Ungaria, ci pentru alipirea Ungariei la România, ca ţări ale Uniunii Europene. O dată ce România va fi, alături de Ungaria, în Spaţiul Schengen, graniţa va dispărea şi cele două ţări vor fi una.

      • justitiaru December 4, 2010 at 5:08 pm #

        @Bibliotecaru
        Putin imi pasa de politicieni, imi pasa exclusiv ca Romania sa fie guvernata de oameni mai normali si de aceea trebui facut totul pentru indepartarea guvernului Boc.Acest lucru nu pare insa posibil fara PNL si UDMR. A nu actiona in acest sens (cu concesiile de rigoare) mi se pare curata sinucidere,dar fiecare este liber sa se sinucda daca tine mortis. Temerile dv. le inteleg dar actuala paralizie in gandire si actiune a opozitiei este catastrofala pentru cetateni(nu opentru politicieni).

      • satmareanul December 5, 2010 at 12:46 am #

        daca psd si pnl nu sunt in stare sa obtina 50%+1 pe cont propriu si fara ajutorul udmr, atunci ar insemna ca jumatatea fictiva care l-a votat pe basescu mai exista. costituind o alianta asa cum sustine justitiaru’, psd si pnl ar pierde capital si nicidecum nu ar castiga! nimic din ce are psd acum nu va creste daca se uneste cu pnl si nimic din ce are pnl acum nu va creste daca se va uni cu psd, ba din contra, adevaratul electorat de dreapta ar taxa scump infratirea in acte cu stanga! pnl si psd trebuie sa ajunga la o intelegere comuna, care sa aiba efecte abia dupa eventuale alegeri sau daca ar exista efecte anterioare alegerilor, acestea sa fie doar pentru a putea provoca fie alegeri anticipate, fie schimbarea guvernului. in conditiile in care electoratul de dreapta este si va ramane nemultumit de ceea ce fac portocaliii, acesta se va indrepta catre pnl, psd ar putea eventual recastiga cele 5 procente care s-au dus inspre oprescu+ altele in cazul in care va reusi sa demonstreze o reformare a partidului+ alternative viabile de guvernare/iesire din criza.

      • Bibliotecaru December 5, 2010 at 1:12 am #

        @ justitiaru
        Stimate domn,
        Nu veţi găsi oameni normali într-o guvernare anume. Dacă veţi căuta asta, probabil că veţi fi dezamăgit de fiecare dată. Oamenii normali, cu bun-simţ, care au o conştiinţă ce nu-i lasă să-şi vândă principiile şi îi ajută să-şi pună frâu furiei… aceştia trebuie căutaţi peste tot. Căutând o majoritate politică implicaţi, invizibil, jocurile de interese politice şi practic invocaţi activităţile de culise care fac astăzi atât de rău României.

      • justitiaru December 5, 2010 at 8:01 pm #

        Nu intelegeti ca daca lucrurile continua asa parlamentul se va UNPR-iza masiv si vor ramane doar doua partide mari(ca in America):
        -Partidul de “stanga” UNPR(cumparatii)
        -Partidul de “dreapta”PDL (cumparatorii)
        Puteti sa uitati de PNL,PSD,UDMR !
        Alegerile vor fi o simpla farsa ca pe vremea comunistilor.Asta vreti asta o sa aveti !

      • Bibliotecaru December 7, 2010 at 12:05 am #

        @ justitiaru
        Stimate domn,
        UNPR nu va mai fi în parlament în următoarea legislatură. Este evident acest lucru. Dacă alegerile vor fi corecte, probabil că nici PDL nu va mai fi în Parlament, pentru că se vor sinucide prin incompetenţă. Din păcate, asta nu reprezintă nici o garanţie…

  45. roman December 2, 2010 at 11:02 am #

    Nu se poate face ceva ca Laszlo Tokes sa nu mai reprezinte Romania la PE? Vedeti aici http://videonews.antena3.ro/action/viewvideo/64231/Laszlo-Tokes-in-doliu-de-1-decembrie/

    Nu s-ar putea cumva retrage cetatenia si apoi sa trebuiasca reales locul lui de parlamentar? Trebuie facut ceva. Ce suntem noi ca sa isi bata joc de tara noastra cineva in halul asta si sa se numeasca Europarlamentar ROMAN la PE?

    • Vlad December 2, 2010 at 4:15 pm #

      De era in SUA sau Germania era zburat demult timp.
      Trebuie facut ceva cu acest personaj care numai in interesul romaniei nu lucreaza, iar cei care l-au sustinut sa-si dea demisia din institutiile statului.

  46. Socrate December 2, 2010 at 11:13 am #

    Victor, felicitari pentru ideea prezentarii unui buget alternativ. Indiferent ce va spune PNL-ul, bugetul alternativ trebuie prezentat.

  47. Popescu Ionel - Costel December 2, 2010 at 11:45 am #

    http://www.stiriro.com/2010/12/cer-ca-europarlamentarul-roman-laszlo.html Cer ca europarlamentarul român, Laszlo Tokes, să demisioneze

  48. Marcus December 2, 2010 at 10:01 pm #

    De La Biru’ Lu’ Boc, La Taxa Pe Boc

    In formol la conservare, Boc va fi etichetat
    Pus pe raft in borcănelu-i, imbecilul unicat.
    Daca-n viata fost-a sluga, pres de usa la palat,
    Sursa la buget el fi-va, vizitat ca exponat.

    Borcanelu’ cu Milica va avea drept companie
    Falus mandru de Terente, de urat pe veci sa-i tie.
    Comparati ca inaltime, falusul e etalon
    Bocul fiind doar jumatate din asa un campion.

    Lume multa, imbulzeala, coada mare la intrare
    Va salva tara din criza, noua sursa de taxare.
    Chinuit de remuscare, c-a luat hrana la copii,
    Mantuit va fi Milica, parodie de mumii.

  49. Şam Săn Jur December 3, 2010 at 8:52 am #

    „Emanaţiile unui călător din
    acceleratul de pomină căruia i-au
    trebuit 30 de ore să parcurgă
    distanţa Baia Mare-Bucureşti”

    1 DECEMBRIE ÎN ACCELERAT

    Bă ! şinele astea reci de cale ferată
    au pus-o-n fund pe doamna Boagiu,
    care la trenuri (vai !) face pe agiu ;
    cu-ntârzieri ce n-au fost vreodată…

  50. Fragmentarium Politic December 3, 2010 at 10:14 am #

    (…) Intr-o cheie tendentioasa, s-ar putea crede (…)http://fragmentariumpolitic.wordpress.com/2010/12/02/comemorarea-miimii/

  51. gicacontra.eu December 3, 2010 at 12:34 pm #

    Off Topic

    Tanar pdl-ist din Cluj o ameninta cu moartea si o hartuieste pe bloggerita Theodora Marinescu, acuzand-o ca este PSD-ista.
    El a fost identificat.
    Amanunte aici:

    http://www.gicacontra.eu/criminal-periculos-cer-public-politiei-si-psihiatriei-sa-se-autosesizeze/

    Ce parere aveti?
    Ce se poate face?

  52. EC211 December 3, 2010 at 4:30 pm #

    Numai mistouri in 80% dintre comentarii pe toate portalurile …. Ia uitati ce ne pregateste guvernul …Vi se pare de gluma?! Oare de ce toti politicienii tac ???????? Stiau demult chestiile astea ,ca si noi , de altfel, sperand ca sunt doar ”basme”… Nu are nimeni tupeu si sa vina sa explice DE CE s-au pus cu atata ura pe noi romanii???????? Nu mai e tara noastra sau ce???
    Dac vom ramane pasivi , vor face ei tot ce au planuit … Si tu Victore ai copii…Accepti asa ceva???????????? Si nu avem nevoie de aberatii de explicatii cum ca e mai safe asa, ca scade infractionalitatea ,etc.Prostii de inchis gura fraierilor … FACETI CEVA IMPOTRIVA CARDURILOR BIOMETRICE, IMPOTRIVA CODEXULUI ….VI SE PARE PUTIN SA MURIM CA PROSTII??????????????????????

  53. EC211 December 3, 2010 at 4:32 pm #

    “…Buletinul cu cip şi amprentă digitală îi sperie pe români. Aceştia se tem că datele lor personale ar putea fi folosite în afara legii. Autorităţile sunt însă de părere că varianta cărţii de identitate electronice asigură protecţia cetăţenilor şi reduce rata infracţionalităţii.

    Amprenta este cea care asigură o protecţie 100% împotriva tentativelor de fraudă, uz de fals. Este un document extrem de sigur în perspectiva aderării la spaţiul Schengen”, a declarat directorul adjunct al Direcţiei pentru Edivenţa Persoanelor si Administrarea Bazelor de Date, Daniel Gheorghe.

    Indiferent dacă veţi opta pentru un buletin cu cip, unul cu cip şi amprentă digitală sau rămâneţi la cel standard, acesta va avea, ca si până acum, o valabilitate de 10 ani. În cazul pierderii sau furtului cărţii de identitate, hoţii nu vor putea să identifice elementele secrete. Acestea se văd doar cu ajutorul unor aparate speciale şi pot fi verificate exclusiv de autorităţi.

    Ministerul de Intrne vrea ca măsurile cuprinse în proiectul de lege să fie aplicate începând cu 1 iulie 2011.

    “De la momentul în care şi ultimul judeţ din ţară va trece la emiterea cardului electronic de identitate etapizat, pe intervale de variante, într-un termen de patru ani dorim să schimbăm documentele aflate în circulaţie cu noul document de identitate”, a completat Daniel Gheorghe.

    În ultimii doi ani, poliţiştii au descoperit numai la frontieră peste 1.000 de buletine false. Sistemul cărţilor de identitate biometrice a fost aplicat şi în ţări din Uniunea Europeană precum Spania, Portugalia, Lituania, Germania, Belgia sau Olanda.

    MONEY.ro – stirea de business a momentului

  54. Alexa December 4, 2010 at 3:05 am #

    Sa va intoarceti cu bine de la Warshaw!

  55. justitiaru December 4, 2010 at 8:40 pm #

    D-le Ponta
    http://stiri.rol.ro/obiectivul-principal-al-pdl-pentru-2012-o-alianta-cu-pnl-669942.html
    O declaratie extrem de abila care demonstreaza ca cei din PDL inteleg politica . “Tragerea” de timp la infinit fara un acord creste “pretul” PNL si UDMR.
    Sunt extrem de frustat pentru paralizia iresponsabila a opozitiei care invita parca sa fie decapitata.

  56. justitiaru December 4, 2010 at 9:21 pm #

    Iata ca este vorba de o campanie inteligenta menita compromita o intelegere intre PSD si PNL.
    http://stiri.rol.ro/videanu-sunt-adeptul-colaborarii-cu-pnl-669933.html
    Asa se lucreaza “finescu”, jos palaria in fata lor,sunt isteti foc !

  57. Fragmentarium Politic December 4, 2010 at 11:21 pm #

    Manual de campanie

    de Fragmentarium Politic, Ideas.ro/Analiza

    Am urmarit scrutinul parlamentar 2010 al neamurilor transprutene nu numai cu un firesc interes coetnic si geopolitic, ci, avand in vedere esecurile stangii romanesti si perspectiva alegerilor din 2012, si cu unul electoralist. Cateva lucruri care mi-au atras atentia ar putea rescrie multe pagini.

    Cei care au avut o incredere netarmurita in suprematia masinariei electorale pro-occidentale si-au vazut asteptarile inselate, cea pro-estica performand intr-un mod neasteptat, ceea ce ar putea indica persistenta unor stereotipuri in primul caz si o evolutie semnificativa in cel de-al doilea.

    Ideea ca cine organizeaza alegerile poate transa si victoria a fost inca o data infirmata prin relevarea unor factori transcendenti care pot juca un rol decisiv in ecuatia electorala, ca in orice batalie care nu poate fi dinainte castigata.

    In pofida tuturor preparativelor adversarilor sai, comunistii au devenit prima forta politica a tarii, obtinand cele mai multe voturi din partea alegatorilor si cele mai multe mandate in parlament: PCRM (Vladimir Voronin) – 39,3% din voturi, 42 mandate; PLDM (Vlad Filat, dreapta) – 29,4% voturi, 32 mandate; PDM (Marian Lupu, centru) – 12,7% voturi, 15 mandate si PL (Mihai Ghimpu, dreapta) – 10% voturi, 12 mandate.

    Cum a fost posibil ca PCRM sa castige alegerile fara o campanie mediatica, sa-l sustraga pe alegator influentei ochiului ciclopic al televiziunii si sa-l castige de partea sa ?! Ei bine, acest lucru s-a intamplat prin ceea ce comunistii stiu cel mai bine, prin comunicarea electorala directa, de la om la om, prin grupuri mici sau adunari publice, ceea ce a insemnat o suntare sau ocolire a Ciclopului, practic o orbire a acestuia.

    Cel mai probabil, in modularea perceptiilor electorale a intervenit nu numai schimbarea felului comunicarii, ci si modificarile survenite in atractivitatea modelelor vehiculate de catre competitori, criza economico-sociala si austeritatea sociala facand ca cel occidental sa nu mai aiba stralucirea de alta data. In fata alternativei taierii de salarii si pensii, oferita de dreapta europeana, inclusiv de cea portocalie din Romania, cei mai multi moldoveni au votat stanga comunista, pentru ca le-a dat pensii, dupa cum au declarat majoritatea dintre acestia.

    Chiar daca in unele privinte s-a dovedit nesigura prin penele politice suferite, anveloparea PLDM, PDM si PL in alianta AIE a oferit, spre deosebire de situatiile individuale, suportul unei contraponderi colective, dar nu si posibilitatea controlului jocului politic in cazul alegerii presedintelui (lipsindu-i 2 mandate pana la 61 necesare, din 101), ceea ce a lasat deschisa oricarui compromis problema constituirii majoritatii parlamentare. A existat insa si un efect toxic al anvelopei AIE, sub raportul optiunilor democratice, prin polarizarea politica si electorala pe care a indus-o excluzand practic posibilitatea existentei unei a treia forte sau unei a treia cai.

    Revelatorie pentru situatia din campul electoral este si eroarea uriasa, una dintre cele mai mari intalnite vreodata, a sondajului realizat dupa iesirea de la urne (exit-poll), care dadea drept castigator detasat PLDM si indica o victorie zdrobitoare a aliantei pro-occidentale, AIE. Incapacitatea acestei adevarate Casandre moderne, tehnic bine pusa la punct, de a prevedea rezultatul alegerilor nu poate veni decat din dedublarea electorilor, care una au votat si alta au declarat, ceea ce ar putea reprezenta un al doilea indicator de rezistenta la manipulare.

    Campaniile electorale moderne sunt de neconceput fara media si sondaje, dar acestea din urma sunt recunoscute pentru capacitatea lor de a manipula intentiile de vot. Cum experimentul moldovean a evidentiat unele modalitati de crestere a rezistentei la manipularea electorala, nu poti sa nu te intrebi, daca acestea vor castiga teren, cum vor arata campaniile viitorului ?

    • Socrate December 6, 2010 at 11:40 am #

      Excelenta analiza a alegerilor din Moldova. Felicitari. In plus fata de manipularea prin media si in special TV, AIE a importat si modelul de fraudare a algerilor din Romania ( legiuni intregi care se napustesc la vot in fapt de seara, voturile din strainatate, altele pe cere nu le stim, dar le intuim ). Ai dreptate cand spui “Ei bine, acest lucru s-a intamplat prin ceea ce comunistii stiu cel mai bine, prin comunicarea electorala directa, de la om la om, prin grupuri mici sau adunari publice, ceea ce a insemnat o suntare sau ocolire a Ciclopului, practic o orbire a acestuia. “. PSD-ul ar trebui sa invete din aceasta lectie si sa faca acelasi lucru. Au avut un organizator bun, Cozmanca, care mergea exact pe aceasta linie si l-au pierdut. Ca sa recupereze terenul pierdut, le trebuie acum nu unul ci zeci de Cozmanci. Nu te poti bizui numai pe doua televiziuni, care sunt anti-portocalii, dar sunt simultan si mai mult pro PNL decat pro-PSD.

      • Fragmentarium Politic December 6, 2010 at 5:56 pm #

        Multumesc. Foarte bine tintite remarcile. In plus, spre deosebire de PDL, se pare ca PSD are si o problema in a-si proiecta vectorii externi de influenta (inclusiv in randul studentilor moldoveni din Romania, excelenti purtatori de imagine).

  58. Iluminatu December 5, 2010 at 6:11 am #

    MĂCAR ŞTIM CAUZA

    (R) Blestemul taurinelor procopsi atelajul politic al Romăniei cu un bou şi o vacă – Traian şi Emi(l), ambele animale de „cea”, astfel explicându-se şi mişcarea în cerc (al neputinţei).

  59. sandman December 5, 2010 at 12:02 pm #

    Eu zic ca Mihai tatulici e o persoana nefrecventabila, exact ca Vintu. Mai ales dupa ce i-a dat lui Bok diploma de excelenta pentru toata activitatea. Activitatea de a ingropa definitiv Romania?

  60. EC211 December 5, 2010 at 12:57 pm #

    “Autorităţile române, somate de Consiliul Maghiarilor să schimbe data Zilei naţionale
    04 Dec 2010, 23:59
    REALITATEA.NET Adunarea delegaţilor Consiliului Naţional al Maghiarilor din Transilvania (CNMT) a votat, cu 213 voturi pentru, zece împotrivă şi şapte abţineri, o hotărâre prin care SOMEAZA AUTORITATILE ROMANE SA SCHIMBE DATA ZILEI NATIONALE A ROMANIEI…
    Adunarea delegaţilor Consiliului Naţional al Maghiarilor din Transilvania (CNMT), a votat, sâmbătă, la Odorheiu Secuiesc, o hotărâre prin care somează autorităţile române să schimbe data Zilei naţionale a României.

    Propunerea a fost făcută de preşedintele CNMT Mureş, Jakab Istvan, care a declarat, de la tribuna adunării, că “somează” autorităţile româneşti să mute Ziua naţională a României la o dată în care şi maghiarii să se regăsească. “Având în vedere că maghiarii din România, adică 1,5 milioane de persoane, nu vor avea niciodată motive de sărbătoare pe 1 Decembrie, somăm autorităţile româneşti să mute Ziua naţională a României la o dată în care atât românii, cât şi maghiarii să se regăsească reciproc”, a afirmat Jakab Istvan, potrivit Agerpres.

    Hotărârea a fost votată cu 213 voturi pentru, zece împotrivă şi şapte abţineri.

    MONEY.ro – stirea de business a momentului
    TRAIESC S-O VAD SI P-ASTA … Ne conduc ungurii acum???
    Si toti tac malc…Este posibil asa ceva ???
    Daca tot atat le ”miroase ” in Romania ,sa plece unde tot vor ,dar in tara mea, Romania nu fac regulile ungurii…
    Nu am nici impotriva nimanui,dar sa-si vada lungul nasului …. Nici o formatiune politica nu am auzit /vazut sa ia pozitie impotriva acestor lucruri care se aud din ce in ce mai des in ultimele zile …Le e frica sa nu deranjeze UDMR ul si sa-i lase balta cu …. guvernarea ?????? Chiar nimeni nu-si mai iubeste tara si nu-i mai vrea binele???????????????
    INCREDIBIL !!!!!!!!!!!!!!!!!
    Deja circula harti cu Ardealul lipsa … intamplator?!
    Urat ce se intampla in tara asta ….. Interesele cui sunt servite ???? Imi raspunde cineva????????????????????????????????????????????????

  61. Jack R. December 5, 2010 at 7:18 pm #

    Victore, de ce astazi, 5 dec, nimeni nu a scos un cuvant despre mersul alegerilor in Colegiul 3 Hunedoara?

  62. rusu December 6, 2010 at 2:11 am #

    Se pare ca marian lupu va face alianta cu comunistii. astfel , chiar daca opozitia nu va vota presedintele, guvernul va fi in mainile lui voronin si astfel va frauda la nesfarsit alegerile. nu va mai iesi nimeni in strada. tradator de neam si tara si marian lupu si cred ca si marinarul, prin imbecilitatea politicii sale externe. blestemati fie rusii astia

  63. Marcus December 6, 2010 at 11:05 am #

    Cainii Latra, Chiombu’ Si Clanu’ Fura-n Draci!

    Maniera de guvernare, masurile aberante luate prin macelarirea veniturilor romanilor fara nicio perspectiva de relansare economica, nesimtirea totala a basescului si a slugilor sale manifestata fata de protestele justificate ale romanilor, batjocorirea si umilirea tuturor categoriilor sociale din tara, prabusirea pana aproape de cota zero in sondaje, ridiculizarea publica a sefului statului roman de catre importanti lideri europeni, amestecul tot mai desantat al FMI-ului in guvernarea Romaniei, umilirea tarii de Ziua ei Nationala de care Laszlo Tokes, care nu uitase sa-i multumeasca basescului pentru sprijinul dat pentru a fi ales euoparlamentar etc., nimic din tooate astea nu deranjeaza sau alarmeaza in vreun fel cabinetul Boc, condus nemijlocit de la Cotroceni.
    Ba mai mult, in loc sa aiba dureri de cap date de situatia catastrofala in care ne-au adus, portocalii, in frunte cu chiombu’, manifesta acute dureri in cur, singura lor preocupare constand in cum sa devalizezeze cat mai cu spor banul public.
    Situatia este cu atat mai dramatica cu cat, in timp ce ungurii din tara declara doliu de Ziua Nationala a Romaniei, romanul portocaliu, mandatat ca parlamentar la Bruxelles, se si ne face de ras in Europa pe motiv de libertatea presei considerata de chiomb si de gasca sa de derbedei drept o amenintare la siguranta nationala.
    Terminand cu ciomizarea veniturilor la aproape toate categoriile de romani bugetari, guvernul Basescu a luat in colimator si pruncii acestei tari pe care, dupa implinirea varstei de un anisor ii trimite sa “zboare” singuri in lume, considerandu-i destul de maturi pentru a da piept cu vicisitudinile traiului basist, in timp ce pe mame le forteaza sa revina la locul de munca.
    Si in tot acest timp portocaliii isi scot papagalii la inaintare pe toate posturile tv si in toate publicatiile media din tara care, recitand din carticica portocalie basista, incearca sa ne convinga cum se sacrifica ei saracutii pentru ca noi sa traim bine. Tragic esta faptul ca, daca ar fi sa ne luam dupa sondaje, inca se mai gasesc destui tampiti cu drept de vot care sa se lase convnsi de faptul ca negrul este alb si noaptea este zi, mergand inca pe cartea masluita a golanului din capul statului.
    Imbucarator (halal satisfactie!) este totusi faptul ca numarul de manelisti dispusi sa puna botu’ la galeti si pufoaice portocaliii este in cadere libera si că daca se va merge in ritmul acesta pedelistii nu vor mai pupa nici macar usa de intrare in Parlament la viitoarele alegeri.
    Asta in situatia in care chiombu’ nu-i va numi ca reponsabili cu numaratul si centralizarea voturilor pe Anastase si Baconschi, situatie in care vor castiga din nou detasat alegerile.
    Si vazand ceea ce se intampla in tara in sensul in care singura preocupare a actualei Puteri este cum si ce sa fure mai cu spor, nedand practic nici doi bani pe imaginea sa electorala, inclin sa cred ca de fapt asta este planul portocaliilor bazati pe voturile din Franta si din Republica Moldova pentru a ne-o trage iarasi la turloaie de sa nu ne vedem. Asta sau votul electronic supervizat de Servicii.

  64. gicacontraeu December 6, 2010 at 1:36 pm #

    Am primit un material de la un cititor si l-am pus aici:

    http://www.gicacontra.eu/micutul-securist-l-a-prins-pe-baselu-cu-arma-vopsita/

    Ce parere aveti?

  65. luc December 6, 2010 at 2:07 pm #

    buna ziua!
    d-le Ponta cum crede-ti un castig in viitoarele alegeri , in teritoriu daca cei care va conduc ideile de partid sunt aceiasi de 15 ani incoace adica ,smecheri, inculti,avari lipsiti de scrupule eu ii cunosc pe uni personal si ca multi din cei din tg mures nu le voi acorda votul desi urasc pdl-ul

    • mumu December 6, 2010 at 4:44 pm #

      @luc

      Nu cred că urăşti pdl-ul. Te joci cu vorbele. Cred chiar că-ţi sunt dragi sau cel mult indiferenţi.
      Cănd urăşti cu adevărat pe cineva, duşmanii aceluia îţi devin automat prieteni, sau cel puţin aliaţi. Ori aliaţilor le acorzi sprijin în lupta care se presupune că trebuie să fie comună. Ori tu afirmi că eşti în conflict cu liderii PSD din zona ta, nicicum cu pedeliştii pe care implicit declari că îi vei vota.

  66. Fragmentarium Politic December 6, 2010 at 3:11 pm #

    Quo vadis, Moldova ?

    Asa cum se prezinta situatia postelectorala, miza geopolitica a alegerilor din Moldova nu s-a jucat, ci doar s-a amanat pana la alegerea presedintelui tarii de catre parlament, care se anunta a fi nodul gordian de care va depinde inclinarea balantei de putere sau readucerea electoratului la urne. Pauza de foc este folosita pentru reconsolidari si scenarizari. De o parte, Rusia incearca sa-si construiasca o masina de ancorare pentru Moldova dupa modelul care a dus la sfarsitul revolutiei portocalii ucrainene. Ancora politica se va numi guvernul PCRM-PDM, cea economica, CSI si integrarea in spatiul vamal al trioului ruso-kazaho-belarusian, iar cea militara, Transnistria. De cealalta parte, cel mai probabil se va urmari consolidarea sau reproiectarea unei masini de absorbtie, capabila sa rupa ancorele ruse si sa aspire Moldova in spatiul integrat european. Unei astfel de masini nu-i vor putea lipsi cele trei motoare, OSCE, UE si NATO, care sa aiba AIE drept pivot geopolitic. Trimotorul in cauza va trebui sa lase deoparte argumentul etnico-istoric, care nu este decat unul sentimental-emotional, si sa se pozitioneze astfel incat sa le aduca in prim plan pe cele de statalitate, Moldova fiind subiect de drept international, granitele acesteia fiind recunoscute implicit de Actul Final de la Helsinki (1975), in urma prabusirii celor ale fostului imperiu sovietic, care a dus la incheierea Razboiului Rece. Nici argumentul social, in sensul escaladarii protestelor si demonstratiilor, asa cum cer unele voci din PDLM, nu este unul viabil, in democratie vointa populara putandu-se exprima si exercita in procesul electoral, ceea ce s-a si intamplat in urma alegerilor parlamentare din 28 noiembrie. Sansele pro-europene nu pot veni decat din partea argumentului politic, dar pentru aceasta AIE ar trebui revitalizata (poate ar trebui privit mai atent si in ce ape se scalda PDM, care baleiaza in mod echivoc intre pozitii centriste si social-democrate). Cum economic UE reprezinta o solutie imbatabila in raport cu CSI, alternativei de securitate la Transnistria i-ar trebui valorizate si alte fatete, profitand de oportunitatea noilor deschideri ale NATO catre Rusia. O garantie de securitate comuna ar putea veni, de pilda, din instalarea scutului NATO-Rusia, al carui pilon de sprijin ar putea fi chiar Transnistria. In orientarea pro-europeana a Moldovei, Romania va juca inevitabil rolul unui insemnat vector geopolitic al intereselor NATO si UE.

  67. mumu December 6, 2010 at 4:35 pm #

    @Victor Ponta

    Domnule Ponta, vă sugerez să-l acţionaţi în instanţă pe Lăzăroiu, care în emisiunea Alessandrei Stoicescu Q&A v-a calomniat în mod repetat şi v-a afectat imaginea publică, afirmând ca sunteţi un duşman al ţării mult mai periculos decât László TŐKÉS. Puteţi cere ca probă înregistrarea emisiunii de la Antena 3.
    Puteţi sugera să facă acelaşi lucru şi d-lui Boştinaru, despre care Lăzăroiu a facut aceleaşi afirmaţii repetate.

  68. m_unique December 6, 2010 at 9:37 pm #

    Va dati seama ca noi ne temem ca oricine va veni la putere ar putea sa procedeze ca cei de acum ? Cum ne convingeti ca aceste orori nu se vor repeta si de altii?

Trackbacks/Pingbacks

  1. Despre amenintarile cu moartea primite de Tismaneanu si despre amenintarile cu moartea primite de mine « Hai ca se poate! - November 29, 2010

    […] Dima,  Madi si Onu, Teo Negura, Starea Natiunii, Mirela Pete, Chat Noir, Pro Atitudine,  Victor Ponta, Corina Cretu, Simion, Andi Bob, Yogoshima, Horatiu Buzatu,  Mario Ovidiu Oprea, Augustin, Renata, […]

  2. Cum sa fiu eu unita cu cei din PD-L si cu Traian Basescu? « Dum spiro, spero - November 29, 2010

    […] Dima,  Madi si Onu, Teo Negura, Starea Natiunii, Mirela Pete, Chat Noir, Pro Atitudine,  Victor Ponta, Corina Cretu, Simion, Andi Bob, Yogoshima, Zina-Lecturi recenzate, Alianta Dreptei, Oana […]

  3. Elena Udrea a gasit de unde vine raul din societatea romaneasca, din justitie « Hai ca se poate! - November 30, 2010

    […] Dima,  Madi si Onu, Teo Negura, Starea Natiunii, Mirela Pete, Chat Noir, Pro Atitudine,  Victor Ponta,  Andi Bob,  Zina-Lecturi […]

  4. La multi ani, Romania! « Hai ca se poate! - December 1, 2010

    […] Madi si Onu, Matilda, George Serban, Augustin, Renata,  Teo Negura, Mirela Pete, Chat Noir,  Victor Ponta,  Andi Bob,  Zina-Lecturi […]

  5. Revolutia bloggerilor: Mai gaozarule! | Gica Contra Blog – Jurnal de Balamuc (Anti basescu) - December 2, 2010

    […] Mihai Stoeniciu, Mircea Badea, Mogulu’, Sorin Novac, Soro, Tanya, Theodora, Victor Ciutacu, Victor Ponta, Virgil […]

  6. PDL-istul care m-a amenintat cu moartea « Hai ca se poate! - December 2, 2010

    […] Dima,  Madi si Onu, Matilda, Starea Natiunii, Augustin, Renata,  Teo Negura, Mirela Pete,  Victor Ponta,  Andi Bob,  Zina-Lecturi recenzate, Gebelezis, Dan Voiculescu, Corina Cretu, Alianta Dreptei, […]

  7. Sunt doua moduri de a cuceri si subjuga o natiune: prin sabie sau prin indatorare « Hai ca se poate! - December 3, 2010

    […] si Onu, Starea Natiunii, Teo Negura, Mirela Pete, Matilda,  Alianta Dreptei, Augustin, Renata,  Victor Ponta,  Andi Bob,  Zina-Lecturi recenzate, Gebelezis, Dan Voiculescu, Corina Cretu,    Maria […]

  8. Ce parere aveti despre supravegherea de catre STS a alegerilor din Colegiul 3? « Dum spiro, spero - December 5, 2010

    […] Varujan Vosganian, Alexandru Marin, Mihai Voicu, Marcus, Gebelezis, Dan Voiculescu, Corina Cretu, Victor Ponta,  ,  Oana Niculescu Mizil, Simion, Pro Atitudine,  Motanul Filozof,  Mario Ovidiu Oprea, Alina […]

  9. Tokes Laszlo vrea sa infiinteze un nou partid maghiar – Partidul Popular Maghiar din Ardeal « Hai ca se poate! - December 5, 2010

    […] Varujan Vosganian, Alexandru Marin, Mihai Voicu, Marcus, Gebelezis, Dan Voiculescu, Corina Cretu, Victor Ponta,  ,  Oana Niculescu Mizil, Simion, Pro Atitudine,  Motanul Filozof,  Mario Ovidiu Oprea, Alina […]

  10. Incepand cu 2011 indemnizatia pentru mame se va acorda doar timp de un an. « Dum spiro, spero - December 6, 2010

    […] Cristian Dima,  Madi si Onu, Teo Negura, Mirela Pete, Aliosa, Basarica, Chat Noir, Victor Ponta,  Oana Niculescu Mizil, Simion, Cosmin Stefanescu, Popa […]

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: