Primarul Cristi Preda a inceput bine – cu o minciuna gogonata!

25 Nov

Am fost invitat sa prezint situatia Romaniei in fata Grupului Socialist la Strasbourg! Si am raspuns la o multime de intrebari legate de situatia extrem de grava a democratiei, a presei, a romilor si inclusiv despre stadiul aderarii la Spatiul Schengen. Europarlamentarii din toate tarile membre erau cu adevarat preocupati de derapajele tarii noastre de la regulile europene, de coruptia si ineficienta actualului Guvern. Despre Schengen am precizat ca am adoptat tot cadrul legislativ necesar si ca sprijinim si noi, Opozitia, toate actiunile (cat depinde de noi!) dar intarzierile sunt cauzate de incompetenta si scandalurile din Ministerul de Interne, scandaluri generate de lupta interna din partidul Dlui. Preda!

De fata au fost nu doar peste 100 de europarlamentari ci si toata presa romaneasca (televiziuni si agentii de presa). Nimeni nu a auzit ca PSD sau eu personal ne-am opune intrarii Romaniei in Spatiul Schengen, mai putin Cristi Preda care nu a fost prezent!!!

Acum sigur ca nu il banuiesc pe Dl. Preda ca este chiar atat de iresponsabil sa creada ca minciuna lui va ramane nesanctionata! Daca stia in mod corect ca liderul Grupului – Martin Schulz a vorbit foarte frumos despre mine si despre PSD stia si ca nu am cerut sa nu fim primiti in Schengen! Dar, dovedind inca o data ca este doar un discipol mai smecher si mai insidios al lui Basescu, Dl. Preda arunca bomba ca ceva, ceva poate ramane. Si, oricum, daca suntem intarziati cu admiterea in Schengen este de vina Opozitia si nu prostia si coruptia dragilor colegi ai vajnicului Preda! Nu va este cunoscuta lozinca?

Da, e bun Preda de primar la Capitala; minte ca Basescu, mai trebuie sa dea un cap in gura unui cetatean si sa omoare doi maidanezi si chiar il alegem! Sa mintiti bine, Domnule Preda!

Advertisements

78 Responses to “Primarul Cristi Preda a inceput bine – cu o minciuna gogonata!”

  1. justitiaru November 25, 2010 at 6:33 pm #

    D-le Ponta
    De ce nu o plangere in justitie pentru o asemenea calomnie marsava ?

    • andu November 26, 2010 at 11:57 pm #

      http://www.cristiandiaconescu.com/2010/11/of-iar-scuze/
      pai dasta

      • cmoro November 27, 2010 at 10:21 pm #

        ANDU….Din linkul pe care l-ai postat ,mergand pe la Cristi Diaconescu am ajuns la HotNews ..pentru care “surse au declarat” ca ..etc etc…
        Daca tu analizezi pe sursa HotNews ,oficina PDL-Basescu via servicii speciale a lui Tapalaga esti sigur o persoana de mare incredere ..la a N mana …care s-a informat din HotNews careia “surse” i-au relatat…
        Cred ca trebuie sa mergem pe mana lui Ponta si a declaratiilor sale in aceasta poveste ..pentru ca nu e omul care sa retracteze si sa nu-si asume ceea ce declara ..
        Si daca ar fi spus ceea ce sustin unii …sunt neadevaruri ? Sau sunt realitati romanesti care trebuie cosmetizate ,mistificate pentru lumea politica,financiara si media internationala,in stilul ala heirupist si mincinos practicat de fosta propaganda comunista ?
        Demnitatea si respectul ti le castigi asumandu-ti curajul de a spune adevarul …Ce spune Cristi Diaconescu deci ..?Ca adevarul care face rau Romaniei nu trebuie spus?In ce dimensiuni judeca Diaconescu …politice ca aliat la guvernare,diplomatice in calitate de fost ministru de externe sau morale .? Si daca e vorba de cele din urma Diaconescu ,purul Diaconescu are si el mari probleme ..de moralitate …

    • Eugen K December 30, 2010 at 1:48 am #

      Nici macar un pixell albastru?

    • mirena July 8, 2012 at 4:05 pm #

      De acord!

  2. perseverent. November 25, 2010 at 7:32 pm #

    Am vazut declaratia lui Preda pe Mediafax. Fara sa vreau, gandul m-a dus cu ceva timp in urma. Prin anii 2001-2002, Cristian Preda era un jenant lingator in c… al lui Adrian Nastase si a PSD-ului si atunci socialist. Pentru ca individul era prea jos, Nastase nu l-a incurajat, pastrand o distanta prudenta, de bun simt. Acum, fiindca a trecut in barca portocalie a lui Basescu, Preda s-a trezit mare anti-socialist si, mai ales, anti-Ponta. Ce mizerie acest Cristian Preda! Pacat ca nu-i singurul! Menajeria portocalie e plina de asemenea sicofanti!

  3. Bibliotecaru November 25, 2010 at 7:53 pm #

    @ justitiaru
    Calomnia nu a fost reintrodusă în codul penal, nici insulta.

    • justitiaru November 25, 2010 at 9:59 pm #

      Aici nu este vorba de o simpla calomnie ci de o acuzatie de inalta tradare a intereselor statului.Asemenea acuzatii nu pot fi trecute sub tacere fara a fi sanctionate.

    • Victor Ponta November 25, 2010 at 11:07 pm #

      Am vazut ca ai comentat si pe blogul lui! Dar stii ce as vrea sa te intreb – ce inseamna intelectual azi in Romania? De ce este el mai intelectual decat altii?

      • Socrate November 26, 2010 at 1:27 pm #

        Domnul Preda face parte din “ineptualitatea” noastra ( numesc ineptualitate acea fractiune toxica din intelectualitatea noastra care a confiscat denumirea de “ intelectualitate “ si denumirea de “societate civila” ), care a fost dresata cu burse, premii si sinecuri, de neprietenii nostri si de portocalii, ca este “ cool “ sa fi anti-PSD-ist si sa te dai de dreapta. Ineptualii formeaza o confrerie inchisa ( branza e pe bani si in cantitate limitata ), se numesc intre ei intelectuali, si sustin ca numai ei sunt intelectuali autentici, restul ( imensa majoritate ) nefiind intelectuali, mai ales acei intelectuali care sunt de stanga (asa cum sunt intelectualii din Vest ).

      • Bibliotecaru November 26, 2010 at 1:39 pm #

        @ Victor Ponta

        După părerea mea intelectualul nu este definit nici de educaţie şi nici de inteligenţă. Intelectualul, după părerea mea, este cel care trăieşte cu un scop definit, special, acela de a raţiona, a face legături, a extrage concluzii din informaţii…
        Un om cultivat poate foarte bine să nu fie intelectual dacă “cultivarea” sa se reduce la memorarea diferitelor informaţii. Un om inteligent poate să nu fie nici el intelectual dacă inteligenţa se mărgineşte la a găsi soluţii fără a avea preocuparea, ca obiectiv, a raţiunii.

        Intelectualul nu este, de regulă, reocupat de marca televizorului, de calitatea mâncării care o are pe masă… el îşi ia bucuria de zi cu zi din sistemul său raţional. Intelectualitatea, după părerea mea, este mai mult o stare de existenţă, de cele mai multe ori, neproductivă, care mai are şi un efect de drog, dă dependenţă, este o cale de raţionalofilitate, dacă pot spune aşa.

        Întrebarea domniei voastre este însă “De ce este el mai intelectual decat altii?”

        Nu este vizibil? Haideţi să-i punem câte doi. Este domnul Preda mai intelectual ca doamna Udrea? Este domnul Preda mai intelectual decât domnul Boc? Este domnul Preda mai intelectual decât domnul Băsescu?… Acest lucru este evident. De ce? Pentru că doamna Udrea, domnul Boc, domnul Băsescu… nu sunt intelectuali… sau cel puţin eu nu-i văd aşa. Eu nu-i văd pe domniile lor (Udrea, Boc, Băsescu) citind o carte pentru plăcerea de a vedea cum anume gândeşte alt om, mai repede îi văd citind nu ştiu ce carte pentru că programa şcolară îi sileşte să citească acea carte. Fiecare cu felul său ar fi (nu vorbesc aici în termeni de bine şi rău, de mai bun sau mai puţin bun), unii sunt intelectualii, alţii sunt altfel. Nu este nici o dramă dacă cineva nu este intelectual. În cazul domnului Preda este evidentă plăcerea de a gândi. Nişte lideri de partid înţelepţi l-ar folosi pe domnul Preda în a defini doctrina partidului democrat-liberal care, în afara scrierilor domnilor Stoica şi Baconschi (mai nou), nu are nici un fel de definire doctrinară. Mai mult, chiar şi aceste scrieri doctrinare se cam bat cap în cap, la tot pasul. Domnul Preda, în calitatea să de “profesor de politică”, ar putea defini o doctrină coerentă care să conducă la o politică predictibilă a PDL, în favoarea noastră a tuturor.

  4. Bibliotecaru November 25, 2010 at 7:56 pm #

    @ Victor Ponta
    Aţi fost prea agresiv cu domnul Cristian Preda. Domnia sa este un intelectual, nu este nevoie să folosiţi “calibrul mare, de tun” al replicii.

    • justitiaru November 25, 2010 at 10:09 pm #

      Complet gresit,cetateanul Preda trebuie desfiintat.
      Si Goebels responsabilul doctrinar al nazismului, era un intelectual, doctor in filozofie la Heidelberg.
      Intelectul este o “instrument” ,problema este in ce scopuri il utilizezi.La fel un cutit poate fi un simplu tacam sau o unealta a crimei.

    • Bibliotecaru November 26, 2010 at 12:45 pm #

      @ justitiaru
      Desfiinţarea unei alte persoane mă duce mai mult cu gândul la un criminal în serie decât la un politician cu retenţii de om de stat. Viaţa politică nu ar trebui să fie atât de încrâncenată, instrumentul de lucru al politicii este legat de principii, încredere, predictibilitate, bun-simţ, umanitate… Mă aştept la “golănaşii” politicii Româneşti (şi politica este plină de asemenea “specimene” de politicieni) să arunce cu invective, “pamflete”, ironii gratuite. Un dialog între domnul Victor Ponta şi domnul Cristian Preda ar trebuie să fie o dezbatere intelectuală, chiar şi atunci când accentele sunt uşor răuvoitoare.

      • justitiaru November 26, 2010 at 2:23 pm #

        @Bibliotecaru
        Nu pot fi de acord.Demult ar fi trebuit sa intelegeti cu totii ca regula jocului o dicteaza puterea(TB) iar “jocul” lui este total, fara scrupule mergand pana la incalcarea legalitatii si a regulilor democratice.A nu raspunde cu aceeasi moneda este mai rau decat o naivitate,este un semn de slabiciune sau\si prostie.
        Daca acum dupa atatia ani de regim Basescu oamenii nu inteleg aceste lucruri elementare viitorul Romaniei este compromis.

      • Bibliotecaru November 26, 2010 at 3:54 pm #

        Este părerea domniei voastre şi o respect.

    • Bibliotecaru November 26, 2010 at 1:42 pm #

      *pretenţii

  5. popateapa November 25, 2010 at 8:03 pm #

    Nu ştiu ce va mai mira la aceasta haita de hiene PDL-iste! Trebuie sa deveniţi imun la aberaţiile ce le debitează,dar cu urechile şi mintea deschise pentru a le contracara acţiunile!

  6. didi November 25, 2010 at 8:10 pm #

    Domnule Ponta, aveti atunci si o problemacu Mediafax care a scris negru pe alb ca ati fi spus acolo ca: citez aprox. “Romania nu e pregatita pentru accederea la spatiul Schengen deoarece Secretarul de stat din MIRA si seful politiei au fost demisi pentru coruptie” (desi nu au fost acuzeti de nimic…mintiti cumva?).
    Ati spus asta sau nu?

    • Victor Ponta November 25, 2010 at 11:06 pm #

      Nu! Ai mai sus citatul corect. Dar oricum Dl. Preda tb sa se informeze pt ca el are acces la discutiile de acol. Daca ar fi vrut …..!

  7. Bibliotecaru November 25, 2010 at 9:56 pm #

    @ didi
    😀
    Citatul era din AGERPRES şi spunea aşa:
    România, din păcate, nu a îndeplinit încă toate condiţiile pentru aderarea la spaţiul Schengen şi ridicarea monitorizării pe Mecanismul de Cooperarea şi Verificare în Justiţie. Ieri (marţi – n.r.), în Bucureşti, ministrul adjunct de Interne şi şeful Poliţiei române au fost demişi pentru fapte de corupţie. E foarte greu să îndeplineşti standardele europene atâta timp cât un guvern corupt şi ineficient nu poate să le îndeplinească. Din partea dumneavoastră aşteptăm obiectivitate şi ridicarea clară a semnalelor privind lipsa de performanţă a Guvernului român

    După cum vedeţi, acolo nu scrie că au fost învinuiţi de corupţie, ci spune că au fost demişi pentru fapte de corupţie… nu spune nicăieri că ei au fost cei corupţi.
    😀

  8. exasperat November 25, 2010 at 10:14 pm #

    Victor Ponta,

    Cu riscul de a va plictisi, nu pot sa ma abtin. Am acumulat atata informatie negativa astazi si trebuie sa ma “descarc”.

    Ce se petrece astazi pe scena nationala a intrecut nu previziuni sumbre (era bine sa fi fost doar atat), ci orice limita a unui stat democratic. E o salbaticie anume creata, incurajata, finantata, in care doar cei puternici (= cei de la putere) pot supravietui.

    – Azi, 25 noiembrie 2010. Romania, stat al Uniunii Europene. Un tanar vrea sa participe la o sedinta a Consiliului Local Municipal Targoviste. Care sedinta e publica, asa zice Legea. Nu i se permite accesul, motiv pentru care un consilier PSD intervine in sprijinul sau. Reactia e aceea ca atat tanarul, cat si consilierul sunt bruscati, tavaliti pe jos de catre politistii comunitari. In holul Primariei. In Romania anului 2010.
    – In Alba-Iulia, un primar portocaliu isi permite sa traga o dunga portocalie pe drapelul national, iar reactiile liderilor PDL se rezuma la zambete si expedieri de genul: “..eee..are prea multa imaginatie”. Si daca primarul de la Alba abuzeaza de culoarea partidului, candidatul PDL din Hateg se rusineaza de ea. Motiv pentru care isi face un afis electoral cu mult verde si fara sigla partidului. Plus explicatia: „Culoarea portocalie a fost murdărită de către actuala guvernare”. Sunt cuvintele candidatului PDL despre Guvernul PDL
    – Candidatul la presedintie, Traian Basescu, pluseaza electoral cu un mesaj ferm de intarire a increderii in institutiile statului, dupa care, presedintele statului – Traian Basescu declara ca institutia CCR este “penibila”. Dupa care, devine iarasi respectabila in lumina deciziei pe Legea Educatiei.
    – Si tot aici, un Guvern refuza dezbaterea consensuala pe o lege esentiala, fortand un procedeu inutil, aberant, fara nici un argument de bun simt, doar pentru a da satisfactie unui grup parlamentar vital in ecuatia mentinerii la putere.
    – Profesorul de drept, Emil Boc, le explica studentilor din Cluj ca procedeul asumarii raspunderii inseamna punerea Parlamentului “in paranteza”, dupa care premierul Emil Boc uzeaza in cel mai iresponsabil si dispretuitor mod de procedeul asumarii raspunderii.
    – Guvernul anuleaza calitatea Parlamentului de principal for legislativ, legiferand in locul acestuia prin ordonante de urgenta si asumari de raspunderi. (cat de iresponsabila a devenit asumarea raspunderii!!!).
    – O frauda vizibila de pe cer este trecuta in mod revoltator cu vederea. Autorul fraudei isi mentine pozitia, nimeni nu-l intreaba nimic. In schimb, liderul grupului parlamentar al PSD e chemat de doua ori de catre procurori si intrebat acelasi lucru: “Va mentineti acuzatiile la adresa doamnei Roberta Alma Anastase si Sever Voinescu Cotoi?”
    – Avem primul Parlament din Europa unde nu e nevoie de cvorum in Biroul Permanent al Camere Deputatilor. Se intalnesc doamna Roberta si domnul Sever, cad de acord, iar deciziile dumnealor sunt considerate valide.
    – Avem operatiuni de flagrant cu televiziuni invitate si reglari de conturi in partid pe seama Ministerului de Interne.
    – Avem un presedinte care infiereaza mogulii ce nu i se supun, in vreme ce, in teritoriu, liderii PDL controleaza sau detin trusturi de presa.
    – Avem un Guvern care taie salariile cu 25%, dupa care vine si se mandreste ca mareste salariile cu 15%. Eu ceva mai jenant n-am putut sa vad. De multe ori am impresia ca luarile de cuvant ale liderilor PDL ne jignesc pus si simplu. Ei se adreseaza ca unor imbecili.

    Nici nu stiu cu ce mai continui. Mai sunt o groaza…Cert e ca, dincolo de dificultatile de ordin economic, ce ma enerveaza, ce ma revolta, ce ma ingretoseaza cel mai tare e alterarea fara precedent a intregului fundament democratic. Ori eu intr-o astfel de tara nu pot sa traiesc.

    P.S.: la ora cand ma pregatesc sa dau send acestui mesaj, ruleaza imagini cu presedintele Traian Basescu infierandu-i pe inconstientii care au marit salarii si pensii in paralel cu imagini ale candidatului Traian Basescu laudandu-se cum ca in mandatul sau au crescut salarii si pensii. Greţos.

    Petruţ Dumitru – Târgovişe
    http://exasperat.wordpress.com/

    • gicasandu November 26, 2010 at 8:13 am #

      Sunt de acord cu tot ce spui,sta in puterea noastra sa schimbam lucrurile astea,si noi ce facem? Stam cu mainile-n san si ne vaitam!Unde sunt adevaratii intelectuali,nu ,,facaturi”gen Cr.Preda,care sa iasa si sa protesteze fata de toate marsaviile facute de acest regim dictatorial? Nu se va schimba nimic in tara asta pana nu ne vom trezi,deocamdata dormim!

  9. Bibliotecaru November 25, 2010 at 11:01 pm #

    @ exasperat
    Ce legi sunt încălcate? Este important să vă cunoaşteţi drepturile.
    Să luăm prima problemă, participarea cuiva la o şedinţă publică.
    LEGE nr. 52 din 21 ianuarie 2003 privind transparenta decizionala în administraţia publică

    Art. 7.
    (1) Participarea persoanelor interesate la lucrarile sedintelor publice se va face in urmatoarele conditii:
    (3) Participarea persoanelor interesate la sedintele publice se va face in limita locurilor disponibile in sala de sedinte, in ordinea de precadere data de interesul asociatiilor legal constituite in raport cu subiectul sedintei publice, stabilita de persoana care prezideaza sedinta publica.
    (4) Ordinea de precadere nu poate limita accesul massmedia la sedintele publice.

    Dunga portocalie pe drapelul României este chiar tare de tot…
    Codul Penal:
    Art. 236. – Ofensa adusa unor însemne
    Orice manifestare prin care se exprima dispret pentru însemnele României se pedepseste cu închisoare de la 6 luni la 3 ani.
    Manifestarea prin care se exprima dispret pentru emblemele sau semnele de care se folosesc autoritatile se pedepseste cu închisoare de la 3 luni la 1 an sau cu amenda.

    • exasperat November 26, 2010 at 6:24 am #

      @ Bibliotecaru

      Da, cunosc reglementările Legii nr. 52. Şi da, au fost încălcate abuziv. Adăugaţi la asta brutalizarea unui consilier local pe holurile instituţiei Primăriei.

    • Bibliotecaru November 26, 2010 at 12:15 pm #

      @ exasperat
      Vedeţi?
      Toată lumea se agită să facă legi, să schimbe legi, să “reformeze” statul… Nimeni nu are însă o problemă cu faptul că aplicarea legii este ceva aleatoriu. Culmea absurdului este că, deşi lucrurile merg prost, mai ales din lipsa de aplicare a legii aşa cum este ea intenţionată, nimeni din lumea politică nu se chinuie să impună aplicarea legii, toţi se chinuie să o schimbe. Orice om cu mintea la el acasă s-ar gândi că, dacă astăzi legea nu se aplică şi problema este lipsa de aplicare a legii, oricât de bună ar fi noua lege, sunt mari şanse ca în continuare cei care nu ţin seama de lege să ignore şi noua lege.

      Mi-aş dori ca respectarea legii să fie noul obiectiv al politicii, schimbarea legii să fie un deziderat mai puţin căutat de clasa politică. Înainte de revoluţie numărul legilor dintr-un an era foarte, foarte mic…

      În 1988 sub 20 de legi.
      În 1987 sub 10 legi.
      În 1986 sub 10 legi.
      În 1985 sub 10 legi… şi aşa mai departe.
      În 2010 se votează zeci de legi într-o singură zi. În 2009 sunt cam 400 de legi votate (391, mai exact). În asemenea condiţii mai putem vorbi despre stabilitate instituţională? Ce sens au toate aceste schimbări legislative?

  10. daria November 25, 2010 at 11:27 pm #

    Nu inteleg de ce sunt atatia care fac atata caz ca nu vom fi primiti in spatiul Schengen. Noi nu am fost suficient pregatiti nici pentru NATO si nici pentru aderarea la UE. E ca si cum un elev ia note mari ca sa treaca clasa, dar la primul examen serios iese pe ultimul loc.Ce a castigat?! Poate cand vom fi mai obiectivi cu noi, o sa fim in stare sa realizam unde ne este locul cu adevarat. Fara obiectivitate si autoevaluare nu se poate vorbi de progres. Domnule Ponta, sunt convinsa ca aveti dreptate dar chiar daca ati fi cerut, “vorbind prin absurd”, sa nu fim primiti in spatiul Schengen ar fi fost un gest de normalitate, ceea ce e mai rar in tara noastra…. Va felicit pentru verticalitatea dumneavoastra!

  11. rusu November 26, 2010 at 1:01 am #

    La cat de plicitisitor e , nu-l alege pe preda nici dracu’ ca primar!

    • didi November 26, 2010 at 7:16 am #

      Primarul trebuie sa fie jucaus si sa te distreze ca sa fie un primar bun?

      • rusu November 27, 2010 at 11:26 pm #

        Portocaliule, nu te-ai prins de sens. Baga in tine in continuare bani de la buget. Sunteti mai rai ca rosii lui iliescu. macar ponta a schimbat ceva.

  12. Şam Săn Jur November 26, 2010 at 7:52 am #

    FAZA TERMINALĂ

    Preş. Băsescu catadicsit nărodul,
    La fetele de la tv le ţine periodul
    Buzelor rujate (amprente sicative).
    Cu ochii mari cât cepele, ce dive !

    L-au părăsit puterile, chiar şi la fete,
    Şi latr-a secătură, fără să se-nbete.
    Are şi el acasă v-o două sterpături
    Cu boturi şi ochii–cepe, plini de uri.

    Că-i faza terminală a unui terminat
    (A se citi în fişa medicală însemnat
    De vraciul de la nouă, cu sticleţi)
    Citiţi-i faţa de diliu.Aşa-i ?Vedeţi ?

  13. Spartacus November 26, 2010 at 9:28 am #

    Cristi Preda e un lingau al infractorului si mai nou al amantei… Lasati-ma cu “preda intelectualul” sau “preda primarul”… E un mincinos si lingau! Atat!
    P.S.Inca astept sondajul ala:P

  14. poweraxxel November 26, 2010 at 10:03 am #

    Domnule Ponta,

    1. Aveti cumva o inregistrare video pe undeva cu declaratia dumneavoastra? Cred ca asa se va clarifica orice disputa.
    2. Personal nu dau 2 bani pe organizarea Schengen! Sincer, libertatea pe care o avem acum cred ca este exact cat avem nevoie.
    3. Principial, personal voi invinovati pe oricine “isi spala lucrurile in public”, afectand mai mult decat este nevoie imaginea Romaniei, asa cum face dumneavoastra acum! Daca nu stiti unde sa va opriti, va sfatuiesc sa va pastrati macar demnitatea de a nu afecta interesul romanilor care merg in Europa doar din disperarea de a ajunge prim-ministru!
    4. Stiti ce partid a creat imaginea unei Romanii corupte pentru prima data in Europa? Odata ce preluati acest partid, fie ca va convine fie ca nu, il preluati cu toate definitiile lui! Pe parcurs, puteti sa ii spalati imaginea. Daca sustineti ca e gata spalat, de ce credeti ca nimeni nu va crede??? Va dau cateva nume, si ganditi-va dumneavoastra un pic mai mult la ele … Nastase, Iliescu, Vanghelie, Dragnea, Nica, Negoita (“Casanova”, ca sa nu faceti confuzie), Andronescu, Oprisan, … Daca imi spuneti ca sunt “oameni de nadejde, oameni de bine” eu va spun ce gandesc toti cei cu care vorbiti dar nu va spun adevarul in fata: daca chiar credeti asta sunteti de pe alta planeta, daca stiti adevarul dar continuati sa ne spuneti asta inseamna ca ne luati de prosti. Va spun sincer, daca eu as fi presedintele PSD si as face curatenie, mi-e teama ca as ramane singur …
    PS: daca chiar vreti sa ajungeti prim-ministru, trebuie sa incepeti prin a nu ne mai lua de prosti! Romanii stiu ce inseamna PSD indiferent cat de mult va straduiti sa il faceti sa para altfel! Atata timp cat nu sunteti capabil sa il reformati cu adevarat … ma indoiesc ca vet iajunge prim-ministru chiar daca PSD ajunge la guvernare!

    Cu stima, doar cu intentii bune …

    • dorin December 9, 2010 at 10:34 am #

      poweraxxel

      macar psd a trecut de faza in care se manifesta coruptia si acum incearca intradevar sa se curete, dar cei care acum corup tot ce le sta in cale?
      ultima instanta intr-o democratie este CC, care este pe deplin politizata acum.
      intr-o relatie alegator – ales unitatea de masura ar trbui sa fie adevarul, care implica automat increderea, dar unde este adevarul cand mi se spunein fata ca nu stiu sa numar, cand se da o ordonanta de taiere pe o perioada de timp, dar devine definitiva, can afirmi ca sustii neconditionat ordonanta creditelor timp de 3 luni, iar apoi trimiti scrisoare ca nu vrea fmi, desi discutiile cu acesta s-au purtat acum 1 luna jumate…, unde e adevarul?

  15. poweraxxel November 26, 2010 at 10:08 am #

    PS2: candva ati declarat ca nu stiti daca PSD ajuns la guvernare s-ar comporta altfel decat PDL … Va sfatuiesc sa mergeti mai departe pe acea cale! Daca reusiti sincer sa aduceti PSD intr-o forma care sa va asigure ca raspuns sincer la acea declaratie un NU hotarat, atunci poate aveti o sansa …
    Deocamdata sunteti pe calea: ei au furat mai mult decat noi … si nu e una castigatoare.

  16. vsrtdfa November 26, 2010 at 10:46 am #

    intre udrea si blaga nu este nimic. blaga a fost la investitura ei in functia de presedinta pdl. iar in campanii sa-mi fie mie rusine daca udrea mai trebuie sa mearga cu pachete de acasa si masina personala.

  17. Marcus November 26, 2010 at 10:56 am #

    Chiombule, Buzata Ta Cat Cheltuie Pentru Ruj?

    Ultimul recital in materie, tinut de tzopul badaran care a uzurpat printr-o frauda masiva si grosolana fotoliul cotrocenist, le-a facut pe malagioacele mioritice si pe etnicele satrare, care la o adica isi lovesc adversarii cu pruncii de la tzatza, sa paleasca pur si simplu de invidie si oftica. Mahalagiul numaru’ unu al tarii si-a deversat de aceasta data tucalul cu ocari si batjocura, pe de-o parte in capul bugetarilor care indraznesc sa ceara oarece urme de bani pentru munca prestata, iar pe de alta parte le-a facut albie de porci pe mamele copiilor nostri, pe care dobitocu’ a incercat si sa le caricaturizeze intr-un mod de-a dreptul scabros din aceleasi motive. Cretinoidu’ uita sau se face ca uita faptul ca majoritatea incriminatelor respective sunt doamne respectabile, absolvente de institutii superioare de invatamant care, pentru un salariu mizerabil si ala ciuntit, se chinuie in acest sistem bugetar manarit de talharii lui , in frunte cu el, sa ne invete copiii carte sau sa ne puna pe picioare cand ne imbolnavim.
    Vazand cu cata ura si dispret vorbeste despre consoartele noastre pe care le ridiculizeaza deoarece isi revendica “banisorii” munciti, am realizat in sfarsit, dupa mai bine de patruzeci de ani, ce insemna sintagma folosita ca termen generic de comunisti de “dusman al poporului”. Ei bine, daca ea era folosita de comunisti doar in scop propagandistic, in cazul basescului, ea trebuie luata ad-litteram deoarece chiombu’ uraste efectiv acest popor si, culmea, nu face din asta niciun mister, facandu-ne ori de cate ori i se scoala lui pe chelie, cum ii vine la gura si aplicandu-ne calificative si epitete care mai de care mai umilitoare si mai injositoare.
    Cabotinu’ din el nu a putut sa se rezume la haznaua de cuvinte care s-a vrut “discurs prezidential”, a mai apelat si la mimica pentru a intari efectul imaginii “femeilor rujate si cu ochii cat cepele”. Numai ca, de fiecare data cand se da in stamba cu astfel de acuze la adresa poporului pe care-l conduce spre dezastru total, magarul dracului uita sa se uite in propria ograda in care, buzata de fi’xa, are buzele nu cat cepele, ci cat dovlecii, buze pentru care consuma tone de ruj pentru a le boi o singura data. Diferenta dintre tuta propulsata in ditai fotoliu europarlamentar de manevrele si fraudele electorale comise de el, si doamnele titrate si stimabile care prin truda lor de zi cu zi mentin in viata un sistem medical, de invatamant etc. bagat in coma de incompetenta de notorietate internationala a guvernantilor basiti, consta in faptul ca tuta nu plange dupa “banisorii” de ruj, ea incasand Euroi cu basculanta doar pentru a-si etala tampenia in cel mai inalt for european.
    Nu este prima data cand fac aceasta afirmatie, singurul lucru care i-a mai ramas chiombului de facut in materie de mahalagism este, ca in timpul unei astfel de isterii televizate, sa-si dea nadragii jos, sa ne arate dosu’ si sa ne ordone sa-l pupam in fund.
    Dar, nu este tarziu, mai are la dispozitie inca patru ani de mandat.

  18. miha/ela November 26, 2010 at 11:00 am #

    Ce ştiu să facă mai bine intelectualii portocalii cu apucături sau rădăcini securisto-comuniste ?
    Răspuns : să mintă cu tupeu, să dea vina pe alţii.

    Începând de la vârf, comunistul care condamnă comunismul, coruptul care condamnă corupţii, securistul roşu ceauşist care condamnă colaborarea cu securitatea ceauşistă, s.a.m.d.
    Românii nu sunt atât de naivii, iar aceşti “intelectuali” se vor face vinovaţi de instaurarea unei noi dictaturi securiste de culoare portocalie.
    Mai grav este că în condiţii libertăţii au ales interesul personal şi trebuie să meargă până la capăt cu minciunile, ceea ce nu le garantează că nu vor fi eliminaţi în stil băsescian.

  19. DanM November 26, 2010 at 11:41 am #

    Vorbele sunt ca praful in vant, nu mai credem nimic, veniti cu inregistrari video sau stenograme. Abia atunci va puteti deculpabiliza. Se prea poate ca in iuresul discutiilor avute sa scapati vreo perla, asa cum se intampla cand participati la interviurile televizate.

    • Victor Ponta November 26, 2010 at 12:14 pm #

      Dincolo de aceasta situatie penibila, in care da exista toate inregistrarile la Parlamentul European, te rog sa inveti ca intr-un sistem democratic cel care acuza tb sa dovedeasca! Cel acuzat tb sa se apere doar la nazisti si la comunisti!

      • poweraxxel November 26, 2010 at 12:27 pm #

        La cele 2 categorii specificate mai este una! Cea a politicienilor romani! Nu evitati lamuririle aruncand pisica in curtea lui Preda! Puteti lamuri situatia foarte simplu, fara sa continuati carcotelile care ispira atata neincredere in opozitie si prezenta inregistrarile daca sunt. Daca nu … oricum nu o sa fiti crezuti nici dumneavoastra si nici Criti Preda!

      • DanM November 26, 2010 at 1:39 pm #

        Bun, sa spunem ca Dl Preda a minte. Dar pe acelasi principiu ca “intr-un sistem democratic cel care acuza tb sa dovedeasca” dumneavoastra opozitia de ce bombardati toate televiziunile cu stiri si acuzatii false. Sa stiti ca romanii au inteles unde este marea buba, e greu reformarea din temelii a acestui sistem corupt. O acuzati pe Anastase de furt, daca ar vrea sa “dezgroape morti” nu credeti ca PDL-ului iar fi foarte usor? Ar face o echipa care sa studieze toate inregistrarile de la Camera Deputatilor si Senat din mandatul 2001-2004 si v-ar demonstra ca si PSD-ul a furat. Si cui ar folosi? Va mai reamintiti momentul penibil in care Dna Norica Nicolai isi lasase nepoata sa voteze in locul dansei, si nu numai! Si acum se erijeaza in “lupul moralist”.Si dvs opozitia aveti majoritate in multe dintre comisiile parlamentare si faceti ce doriti si “cum va taie capul”. Ce e asa greu sa treceti cateva legi,de cateva luni de zile, care vor fi fundamentale pentru reforma statului. Veniti cu argumente adevarate nu cu ironii si bataie de joc la adresa celor care vor sa schimbe ceva. Apropo de perlele scapate de dvs pe la talk show-uri, va reamintesc o afirmatie prin care spuneati ca dvs PSD-ul veti pastra in functiune scoli, chiar si acolo unde invata un elev.

      • Traian November 27, 2010 at 1:13 am #

        Ah, domnule Ponta, se poate? Citez din afirmatiile dvs.: “guvern corupt si ineficient”. In privinta lui “ineficient”, inteleg unde bateti, mail ales in contextul in care planul dvs de redresare a tarii e intr-un stil sublim datorat cifrelor inserate in text. In schimb pana acum nu ati adus nici macar o singura dovada pt acuza de “corupt”. De acuzat acuzati intr-una, dar dovezile unde sunt? Cine este corupt in actualul guvern? Daca stiti cine e corupt de ce nu l-ati pârât acolo unde se pârasc coruptii? Iar daca nu stiti cine e corupt de ce acuzati? Asteptati ca acuzatii sa-si dovedeasca nevinovatia?

  20. Socrate November 26, 2010 at 2:14 pm #

    @poweraxxel * Ii spui lui Victot Ponta “…asta inseamna ca ne luati de prosti. “. Regret sa-ti spun, dar portocaliii ( votantii si postacii ) se impart in doua categorii : fani portocalii si nomenclatura, plus clientela politica portocalie. Fanii portocalii se incadreaza la clasificarea “ prosti “ ( cu indulgenta naivi ), intrucat nu realizeaza dezastrul economic si social in care a fost adusa Romania de guvernarea portocalie, desi au toate datele in fata sau in media. Trebuie sa amintim ca inghit zilnic pe nemestecate gogosile portocalii ( cazul de fata ) . Numarul lor este in continua scadere ( vezi sondajele ), conform principiului “ Da-i, Doamne, romanului mintea cea de pe urma ”. PS Mi se pare mie sau esti inca fan portocaliu ?

    • poweraxxel November 26, 2010 at 5:01 pm #

      @ Socrate: tu din ce partid faci parte? Am trait dezastrul PSD-ist (si nu amintesc aici ce a insemnat el desi multi au uitat …), am trait gogoasa PNL-ista (de pe urma careia si acum mai trag ponoase si care probabil ma va lasa pe drumuri …) si traiesc si astazi aberatia PDL-ista. De data asta nu mai schimb nimic prin vot pana ce aspirantii la functii nu demonstreaza prin idei, comportament si mediul cu care se inconjoara, ca merita sa fie acolo unde se viseaza!
      Asadar, despre ce vorbim?
      PSD? Personaje care stau la baza piramidei dezastrului de astazi sunt la fel de “in floare” ca in anii de dezmat! Aceleasi personaje imi propun un program despre care toata lumea stie ca este imposibil! Aceleasi personaje spera doar sa ii inlocuiasca pe PDL-isti cu ai lor, dupa cum singuri au recunoscut! Aceleasi personaje promit reformarea partidului ala de a ajuns sa nu ii mai creada nici dracu’!
      PNL? Care atunci cand trebuiau si puteau sa faca exact ceea ce toti cer acum de la PDL s-a comportat identic cu PSD-istii? Care atunci cand noi ne bucuram ca prostii ca am castigat nu stiu ce rezerve de petrol si gaze desi le vandusera deja? Care pe o parte se laudau cu cresteri uitmitoare si pe alta pronuntau “nesustenabil”? Care este diferenta intre ei si PDL-ul actual? Banii de pe piata nu erau ai lor. Nu erau ai nostri. Erau ai altora, care acum ii vor inapoi!
      De PDL pot spune ca au fost doar o dezamagire! Ar fi foarte frumos sa am cu cine sa ii inlocuiesc. Dar ceilalti nu sunt in stare nici macar sa recunoasca propriile greseli…
      Vedeti procentul tot mai mare de nehotarati! Politicienilor le dau un sfat gratis: fiti sinceri, lasati gargara si povestile si face-ti ce trebuie facut nu mai umblati cu cioara vopsita ca romanii sunt unsi cu toate alifiile si va miros de la o posta! Mergeti in parlament si faceti-va datoria, ca de aia ati ajuns unde ati ajuns in increderea romanilor! Si nu mai aruncati toata vina pe PDL ca sunteti cu totii de vina! Asta spun si sondajele daca va uitati atenti! Va laudati cu zeci si ceva la suta din nici jumatate din romani…
      PS: si temperati-i pe idiotii aia de la moguli ca au devenit mai demagogi ca politicienii!

  21. EC211 November 26, 2010 at 4:00 pm #

    Chiar daca ati fi cerut ca accesul Romaniei la spatiul Schengen sa fie blocat,nu ar fi fost decat un lucru de bun simt .
    Aderarea Romaniei la UE ne-a adus in faza in care suntem acum, cu economia , agricultura si industria distruse si vandute , doar pentru a fi piata de desfacere pentru otravurile cu care suntem obligati sa traim . Toate ”alimentele”sunt contrafacute , din organisme modificate genetic.
    Cu “spatiul Schengen” … Se obliga Romania la inregimetari ,supravegheri maxime prin acele cipuri care urmeaza a fi “aruncate” pe piata, atentand la sanatatea si intimitatea omului? DESPRE DECLARATIA DRPETURILOR OMULUI NU A AUZIT NIMENI???????
    “Articolul 12.
    Nimeni nu va fi supus la imixtiuni arbitrare în viata sa personala, în familia sa, în domiciliul sau în corespondenta sa, nici la atingeri aduse onoarei si reputatiei sale. Orice persoana are dreptul la protectia legii împotriva unor asemenea imixtiuni sau atingeri.”

    Este posibil sa iei banii copiilor , batranilor care abia mai sufla si sa arunci 32 de milioane de euro pe aberantul “eRomania”?????? Astea-s conditiile FMI????????

    De ani oamenii platesc asigurari la Sanatate si acum vin cu aberatia de card si coplata ??Si pana acum se platea ,pe langa asigurarea respectiva ,consultatia la cabinetul privat al medicului respectiv ,iar in spitale daca nu dai SPAGA te lasa sa mori …
    Ce-i asta co-plata?
    Cred ei ca daca ne-au indopat cu TV comerciale pline de manele si telenovele , ne-am pierdut si creierul? Sau tocmai cu aceste carduri vor sa anihileze si urmele de vointa si gandire logica si normala ale celor care au mai ramas cu capul intreg???De ce nu faceti ceva? Vi se pare normal ca tara asta sa fie ignorata? Nu va doare sufletul de ea? Nu va doare sufletul de oameni ? Uitati-va in jur ,in strada sa vedeti cata disperare exista …Pe batrani vor sa-i extermine,ca oricum nu mai sunt de nici un folos???? Copiii nu mai au absolut nici o sansa sa se mai nasca .Vor tara fara romani??? Avem valori ….INCA…
    Sa se faca REFERENDUM si populatia sa fie consultata in privinta cardurilor cu cipuri,fie ele de identitatea, de sanatate sau alte aberatii…Puterea este a celor cu drept de vot …Aveti atat de multi oameni valorosi in prim plan si foarte multi pe care nu-i stiti,avocati, profesori,medici ,diplomati …Aceleasi categorii exista si in societatea civila ,oameni de valoare ..Ce faceti cu ei?Trebuie toti sa plecam ca sa putem trai normal?
    Se zice ca speranta moare ultima…

  22. traian patrascoiu November 26, 2010 at 5:09 pm #

    in viziunea unora ,tot ce se intampla rau in tara asta, este numai vina altora. pacat ca nici generatiile mai tinere,nu toti,nu si dau seama unde ne aflam.poate la intalnirile alea intelectuale s ar glumi mai putin si s ar discuta mai mult despre viitorul natiei. cam multi ani au trebuit sa treca,pentru ca unii intelectuali,sa si dea seama de capacitatea creeatoare a lui basescu si ce fel de BARBAT de stat este. o sa si termine mandatul si nu va sti cu adevarat ce a facut pentru tara.ROMANIA are nevoie de BARBATI ADEVARATI. IESITI IN FATA CARE SUNTETI

    • dorin December 9, 2010 at 11:08 am #

      una dintre cele mai cunoscute povesti romanesti cred ca este Harap-Alb, a lui Creanga. Cand fiul de imparat pleaca la drum, primeste un sfat: “sa te feresti de omul span!”.
      Inainte de alegerile prezidentiale, intr-o discutie avuta cu mama mea, care este o femeie simpla, de la tara, in varsta de 60 de ani, imi spunea sa ne ferim sa alegem un om “insemnat”(chior), dar din pacate Romania a avut parte de DOI: UN CHIOR si UN PITIC!
      Credeti oare ca proverbele romanesti nu au un sambure de adevar?

  23. Motanul Incaltat November 27, 2010 at 1:33 am #

    Din declaratia pe care ati facut-o (am sursa aici: http://www.hotnews.ro/stiri-politic-8073998-cum-ridicat-cap-victor-ponta-pdl-pnl-unpr-dupa-declarat-romania-nu-indeplineste-conditiile-aderare-schengen.htm ), intr-adevar nu reiese ca v-ati fi opus explicit intrarii Romaniei in Spatiul Schengen:

    “”Romania, din pacate, nu a indeplinit inca toate conditiile pentru aderarea la spatiul Schengen si ridicarea monitorizarii pe Mecanismul de Cooperare si Verificare in Justitie. Ieri (marti – n.r.), in Bucuresti, ministrul adjunct de Interne si seful Politiei romane au fost demisi pentru fapte de coruptie.

    E foarte greu sa indeplinesti standardele europene atata timp cat un guvern corupt si ineficient nu poate sa le indeplineasca. Din partea dumneavoastra asteptam obiectivitate si ridicarea clara a semnalelor privind lipsa de performanta a Guvernului roman”, a declarat Ponta, citat de agentia Agerpres. ”

    Totusi, cand este vorba de chestiuni de interes national, parerea mea este ca ar trebui ca toti oamenii politici, atat cei de la Putere cat si cei din Opozitie, sa fie mai prudenti in declaratii in urmatorul sens: balacareala de acasa sa nu strice socoteala din targ. Cu alte cuvinte, ceea ce vreau sa spun este ca lupta politica dintre Putere si Opozitie care se duce aici, pe meleaguri dambovitene, nu trebuie sa influenteze negativ, sa aduca atingere, sa fie un factor care actioneaza impotriva intereselor Romaniei, in exteriorul tarii, spre exemplu la Bruxelles sau Strasbourg, sau la Washington. Cred ca trebuie avut mare grija pentru ca sa nu se intample asa ceva. Deci, o sa ma repet putin pentru a scoate in evidenta o alta nuanta a chestiunii: balacareala de acasa e una, socoteala din targ – care ne priveste pe noi toti – este, ar trebui sa fie cu totul altceva si tratata in mod corespunzator.
    Altminteri mi se pare ca imaginea Romaniei ajunge sa fie cea de tara dezbinata, care nu este in stare sa-si spele rufele in familie, ci o mai face, cumva, si la Strasbourg. Intr-un cuvant, o imagine detestabila a Romaniei, nu, in mod neaparat, a Guvernului sau a Presedintelui.
    Pe de alta parte ceea ce nu inteleg eu este urmatorul lucru: de ce nu v-ati consultat in aceasta privinta si cu PNL, pe care il doriti aliat, astfel incat sa va armonizati parerile. Foare dizarmonice in ultima vreme. Cititi, va rog, in articolul de pe Hotnews declaratiile europarlamentarilor PNL Norica Nicolai si Adina Valean si va veti convinge. Eu as merge pana acolo incat as spune ca trebuie trecut sub tacere toata chestiunea cu evenimentele de la interne sau cu nu stiu ce aeroport nepregatit, daca nu sunt (subliniez nu sunt) probleme tehnice in privinta aderarii la Spatiul Schengen. Pentru ca cei care nu ne vor in Spatiul Schengen, fie ei si socialisti, nu ne vor in Uniunea Europeana, pentru ca Romania sa nu primeasca bani pentru dezvoltare. Cel putin asta e parerea mea.

    • cmoro November 28, 2010 at 1:19 am #

      MOTANUL…Daca Ponta ar fi spus ceea ce consemneaza HotNews-PDL ..ce era minciuna in acele declaratii ale lui Ponta ..Romania nu indeplineste real nici acum conditiile de aderare la UE dar pentru Schengen ?
      La UE ne-au aderat cei de la Bruxelles ,liderii care conduc UE ,iar guvernele noastre s-au straduit si au reusit doar sa fie pe aproape de indeplinirea conditiilor de aderare ,au mai masluit cartile prezentate la Bruxelles …asa cum o fac si acum in ceea ce priveste Schengenul …Ii mintim pe ei dar cel mai rau e ca ne mintim pe noi ,ne gratulam si ne mangaiem intre noi …ca intotdeauna mandri ca suntem romani ,conditie de care nu ne dezicem indiferent ca de cativa ani suntem liberi sa invatam direct de la surse educatia,civilizatia si democratia europeana …

  24. Marcus November 27, 2010 at 12:52 pm #

    Nutzica, ne iesti far si calauza!

    Urmasa lu’ Ceauseasca, poreclita si codoi,
    Nascuta in iesle sfanta, in poiata la Plescoi,
    Fosta-n plen sanctificata de o gasca de golani
    Si pusa sa manareasca din buget ai nostri bani.

    Euroi intr-un diluviu se revarsa in suvoi
    Pentru rate datorate de Elena ot Plescoi
    Kilometri-ntregi de drumuri, potecute si sosele
    Prin minune-s transformate in ciubuc pentru lichele.

    Clientela-nfometata sta la rand sa-si ia rasplata
    La avansul ce platit-a cand Nutzica fu votata.
    Ale tarii drmuri sparte ca dupa bombardament
    Vor ramane desfundate asteptand alt decident.

    Caci Puterea de acuma, pusa doar pe jaf si furt,
    Gauri proprii isi astupa cu bani luati ca imprumut.
    Saracanu’ cu spinarea de chiomb e zorit la munca
    Cheag talharilor din clanu-i cat mai mult sa le aduca.

    Avem insa-o consoloare, sfanta opera divina,
    De Pasti, din Plescoi, Nutzica ne va da la toti lumina.
    De-am fost orbi, vom vedea iara gropile sa evitam
    Cand pe drumurile tarii in trafic greu ne angajam.

  25. Fragmentarium Politic November 27, 2010 at 2:48 pm #

    Se va rupe cheia Boc in broasca Schengen ?

    Dupa aderarea la NATO si UE, intrarea in spatiul Schengen, prevazuta in martie 2011, reprezinta cel mai important obiectiv de politica externa pe termen scurt al Romaniei. Desi Guvernul Boc a dat asigurari ca a luat toate masurile ca acest lucru sa se intample la data si in conditiile convenite, declaratia presedintelui PSD, Victor Ponta, facuta in cadrul reuniunii socialistilor de la Strasbourg, potrivit careia Romania nu ar fi pregatita sa adere la spatiul Schengen, a produs un val de reactii de dezaprobare din partea PDL, UNPR si PNL. Cateva observatii:

    – fara a incerca sa fie o Casandra, liderul social-democrat si-a sustinut punctul de vedere cu argumente politice (incompetenta si coruptia Guvernului) si tehnice (nesecurizarea frontierelor cu Moldova si Serbia si nepregatirea aeroportului Otopeni pentru preluarea fluxului de calatori din spatiul Schengen);

    – opinia lui Victor Ponta nu a fost una singulara, atat in spatiul intern, cat si in cel extern exprimandu-se, cu ceva timp in urma, aceleasi indoieli de catre presedintele Consiliului National al PSD, Adrian Nastase si de catre secretarul de stat pentru Afaceri Europene al Franţei, Pierre Lellouche, ultimul propunand o amanare a deciziei pana la raportul de verificare din vara lui 2011, datorita unor ingrijorari legate de “supravegherea reală şi eficientă a frontierelor exterioare ale UE” şi de “lupta împotriva corupţiei”;

    – reactiile celor trei partide au fost pur emotional-politicianiste, fara contraargumente, fiind brodate pe subiectivari gen “greseala”, “ignoranta juvenila” sau presupuse daune de imagine; daca solidaritatea celor din arcul guvernamental este lesne de inteles, cea a opozitiei liberale este mai greu de motivat (poate doar din ratiuni ideologice);

    – UDMR, in schimb, nu a marsat in siajul partenerilor de coalitie, iar daca luam in calcul ca si tacerea este un raspuns, atitudinea sa ar putea insemna ca refuza sa se imbete cu apa rece (si atunci tot zgomotul din jurul acestei povesti capata un alt sens) sau ar putea fi inceputul unei apropieri timide de PSD.

    Si, acum, concluzia: daca se va rupe cheia lui Boc si usa Schengen va ramane inchisa, atunci va trebui ca acesta sa se dea la o parte si sa lase pe altcineva priceput sa o deschida. Cu speraclul nu mai tine, Emile… Anunta-l de pe acum si pe Traian.

  26. r November 27, 2010 at 5:12 pm #

    off topic

    Inteleg rivalitatile din partid dnule Ponta, dar sa-l tot atacati pe Geoana la ce va foloseste.
    Deocamdata, a reusit sa le puna bete in roate portacaliilor si legilor lor aberanta mai mult decat d-voastra si PSD si PNL….

  27. Domitian November 28, 2010 at 12:21 am #

    pai e foarte corect ce a spus Victor Ponta, pe forma aproape ca ne incadram in criteriile Shengen, pe fond… suntem varza. care-i galceava?

  28. Lungu Mircea November 28, 2010 at 9:23 am #

    Răspundeți ferm într-o conferință de presă cu o vehemență pe măsura tupeului acestor nenorociți care maculează totul!
    Acest Preda este o copie a nesimțitului șef care are un CV deosebit:
    Informator “fără” dosar,
    Pirat mai mult ca marinar,
    Nu-i primată, dar fost primar,
    Ca “om de stat” e… boschetar!
    Alte 500 de “omagii” aduse blestemului lui Ceaușescu, acest băsescu, pe http://www.efemeride.org
    Cu stimă.

  29. rusu November 28, 2010 at 12:18 pm #

    Da cine e preda asta. ce stie? e politolog, adica da in gura , numai vorbe. o nulitate. un mincinos. un utecist ca boc. asa ca sa-l pupe in continuare pe securistul marinar daca ii place. na zis basescu in 2004 ca el si nastase sunt comunisti? preda esti un om insignifiant.

  30. Păcală November 28, 2010 at 6:21 pm #

    DECRIPTARE POPULĂROASĂ

    Decriptarea mincinosului este : CRISTI PREDA = PERICARDIST ( un fel de săcuitor de inimi otrăvite sau pentru cei ce încă n-aţi priceput, pe şleau, „o aya calului” plătită de noi cu 7ooo € / lună ; mai clar nu se poate).

  31. Lungu Mircea November 30, 2010 at 6:18 pm #

    Domnule Ponta,
    Sunt convins că aberații penale cum sunt modificarea fundalului stemei în violet de către Băsescu și acel “tricolor” în 4 culori cu portocaliul obligatoriu al primarului de la Alba-Iulia,ar fi fost tocate permanent și foarte vocal de Băsescu și ai lui dacă erau comise de alt partid. Constat, sau poate sunt neinformat,o tăcere nefirească, aproape jenată din partea PSD. Aș fi vrut să aud de plângeri penale pe aceste două subiecte și ca în Caragiale, cazul castravetelui celebru, orice discuție să înceapă cu punerea pe tapet a acestor grave atingeri aduse simbolurilor naționale! Sau nici pentru dvs. nu contează!? Eu, dacă aș fi sprijinit logistic, l-aș da în judecată pe președintele Băsescu, cel care pus să respecte Constituția este primul care o calcă permanent în picioare.
    În locul unui răspuns aș prefera o acțiune în justiție împotriva acestui personaj nefast care distruge PROGRAMATIC ființa națională (vezi și alocațiile de creștere a copiilor, mai nou).
    Cu stimă.

  32. Baronul Munchhausen December 5, 2010 at 4:10 pm #

    Chestia cu incalcarea libertatii presei din Romania chiar ca nu am inteles-o. Am citit doar in presa despre cazul intamplat la Bruxelles, la comisia de petitii. Poate ne dati niscaiva exemple, ca eu nu am auzit sa fi fost inchis sau ucis vreun ziarist fiindca l-a criticat pe presedinte sau a atacat guvernul. N-am auzit nici ca asociatia “reporteri fara frontiere” sa fi produs un nou raport similar celui publicat in 2003, din care citez:

    “Situatia din Romania ne ingrijoreaza in mod deosebit. Vreau sa spun ca e singura tara a Europei, ma refer la grupul statelor Europei comunitare si al celor care se pregatesc de aderare, deci e singura tara in care exista probleme atit de grave privind libertatea de expresie. Vedeti, o situatie in care, in citeva luni, trei jurnalisti sint victimele unor agresiuni violente e o situatie rarisima, exceptionala, care nu exista in alte tari europene…..”
    Recenta petitie cu care ati incercat sa “obtineti” un vot de blam in PE la adresa Romaniei, doar fiindca Basecu este la Cotroceni iar PD-L la guvernare, arata cat de departe sunteti de democratie, asa cum este ea perceputa la modul general. In plus, din cate am citit stiati ca nu aveti argumente sa sustineti respectiva petitie asa ca in stilul mioritic, membrii S&D din Comisia de petitii au parasit sala. Eu sunt sigur ca nu ati fi avut sanse sa vi se voteze favorabil si tocmai de aceea au parasit sala, pentru a face valuri. Situatia asta imi aduce aminte de scandalul creat tot de PSE, asmutit de catre psd, vizavi de Monica Macovei cu ocazia alegerilor de anul trecut.
    Cu astfel de practici, grupul S&D nu are nici o sansa de a-si imbunatati scorul electoral la viitoarele alegeri europarlamentare. Ce dovedeste asta? Ca electoratul european nu mai are incredere in partidele socialiste, iar scorul electoral din 2009, comparativ cu cele anterioare, confirma din plin aceasta asertiune.

    P.S. Nu sunt nici pdl-ist, nici fan Basescu, ci doar fan Romania si mi se pare o stupizenie sa-ti ataci tara, in maniera asta cu petitiile, doar pe motiv ca altii sunt la carma, in urma alegerilor. La cate se spun pe posturile radio-tv si prin presa la adresa guvernului si presedintiei, cum puteti afirma ca este incalcata libertatea presei? Eu stiu ca obligatia fundamentala a presei este sa informeze, nu sa dezinformeze si sa interpreteze, cum le vine in minte respectivelor persoane, o stire sau un eveniment oarecare.

  33. Liviu September 24, 2011 at 12:48 pm #

    Va salut domnule Victor Ponta! Cu toate ca nu agreez Partidul Democrat Liberal si marturisesc ca nu am votat la alegerile trecute niciun candidat din acest partid, doresc sa-mi exprim sincera dezamagire fata de sustinea dumneavoastra a lui Sorin Oprescu. Daca candida la primaria capitalei si domnul Cristian Popescu cu siguranta obtinea mai multe procente decat domnul Oprescu. La ultimele alegeri prezidentiale am votat cu Mircea Geoana, dar anul viitor nul voi vota pe Oprescu, chiar daca la primul mandat al sau, am facut-o. Cu respect!

  34. Aplicati PEDEPSELE!!!! May 7, 2012 at 5:25 pm #

    Domnule Ponta,cei care au furat statul trebuie sa plateasca Multi romani au muncit pentru zecile de vile,masini si vacante in tari straine ale tuturor guvernelor de pana acum.Nu se mai poate.Ungurii vor prea mult de la noi.Sa se duca la ei acasa.Cine fura o gaina sta 5 ani la inchisoare dar cine fraudeaza statul pleaca in vacanta pe banii statului.DNA e platit degeaba.Politia nu-si face datoria.De ce platim taxe?Pentru ce?Ca toti cei condamnai sa candideze in continuare in diverse functii?Cum este posibil asa ceva?

  35. amy June 30, 2012 at 10:48 am #

    demisia

  36. gelu July 11, 2012 at 10:37 am #

    Antena3 a venit aseara cu dovezi palpabile ale implicarii clanului Udrea-Cocos-Videanu in mafia imobiliara din Bucuresti si astazi apare scandalul respectiv. Totul este o gogoasa Traian Basescu. Am spus de atatea ori ca USL doarme in ghete. In loc ca USL sa iasa cu dovezile penale ca doar sunt destule cazuri in care sunt implicati liderii pedele si Traian Basescu, iata ca TB, Kovesi si Morar ataca din toate pozitiile si directiile tocmai pentru a distruge mediatic USL. Daca USL facea plangere penala pentru toate cazurile dovedite cu acte de ziaristii de la Antena3 si tot era ceva. Dar asa ea doarme, doarme, doarme. Auditul lui TB din toata perioada cand a detinut functii in minister si la Primaria Capitalei trebuia de mult facut. La fel si cele ale lui Videanu, Blaga, Macovei, Udrea, Berceanu, Barbu, Boagiu trebuia sa fie si ele intocmite iar pe baza dovezilor crimelor economice infractorii respectivi dati in judecata. USL a preluat guvernul si Parlamentul de o luna si Ministerul Justitiei nu au facut un control de rutina la DNA si la biroul lui Kovesi pentru a vedea cate dosare penale in care sunt implicati excrocii portocalii au fost puse la pastrare in sertare. Deci d-ul Radu Tudor, USL doarme, doarme, doarme, doarme si-l lasa pe TB sa-si faca de cap cu brio chiar si suspendat.

  37. Marius Vladu August 4, 2012 at 3:39 pm #

    Buna ziua tuturor ,

    Am cateva nedumeriri legate de toata aceasta evolutie politica din ultmele saptamani . poate ma lamureste si pe mine cineva , poate chiar domnul prim ministru Victor Ponta .
    1. Traian Basescu a fost suspendat din cauza incalcarii constitutiei ?
    2. Daca a fost suspendat din acest motiv , de ce campania USL a fost centrata pe masurile de austeritate adoptate de guvernul Boc ? De ce campania contra lui Traian Basescu nu a fost dusa in jurul articolelor din constitutie incalcate de acesta? De ce nu au fost organizate dezbateri pe teme juridice?
    3. In aceste circumstante cat de legitim este votul unui electorat care de fapt a votat contra masurilor de austeritate impuse de criza economica si nu pentru incalcarea unor articole din constitutie ?
    4. Aceasta nu inseamna deturnarea sensului referendumului ?
    Un raspuns logic la aceste intrebari m-ar ajuta si pe mine sa inteleg chemarea noastra obsesiva la vot , fara a-mi simti insultat gradul de inteligenta (mediu) si cel de discernamant (tot mediu).
    In ceea ce priveste actualizarea listelor electorale permanente , am si aici ceva nedumeriri.
    Dupa cum stie ficare din noi , orice emitere , prelungire s-au preschimbare a unui act de identitate , vorbim aici in mod special de cartea de identitate( in baza careia este emis si pasaportul si permisul auto ) si cu care chiar putem calatori in Uniunea Europeana , atentie , se face in baza unui dosar individual. In momentul in care soliciti emiterea prelungirea sau preschimbarea unei carti de identitate trebuie sa depui la acest dosar o serie de documente printre care si dovada domiciliului (act de proprietate sau contract de inchiriere inregistrat la fisc) . De asemenea dosarul trebuie depus personal pentru ca te si fotografiaza , asa ca nu te poti duce cu dosarul la evidenta populatiei fiind decedat .
    In aceasta ipostaza pot trage (utiliznd poate putin abuziv inteligenta mea medie) concluzia ca Ministerul Administratiei si Internelor prin seviciul de Evidenta Informatizata a persoanelor are o baza de date foarte precisa (care este folosita pentru prinderea celor ce comit infractiuni si pentru emiterea cazierului judiciar, nu ?) , desi este posibil sa existe in tara noastra si persoane(foarte putine) care nu au avut niciodata acte de identitate . In caz contrar am avea de aface cu cea mai puternica si vasta retea infractionala care se ocupa cu emiterea documentelor de identitate false , de ordinul milioanelor , fapt atat de senzational incat pare imposibil , nu???
    In speranta ca acest onorabil blog i-mi va oferi raspunsuri la aceste cateva nedumeriri ,va multumesc.

    Marius Vladu

  38. EUGEN October 17, 2012 at 9:01 pm #

    DOMNULE PONTA , ESTE INADMISIBIL CA TOV. GENERAL “GABI”(OPREA) SA VA FIE ALATURI!!!!!!
    AM AVUT ATAT DE MULTA INCREDERE IN USL…SI DIN PACATE , ACTIUNILE DVS. NU POT JUSTIFICA VOTUL MEU PT. UN TRADATOR SI PUPINCURIST PRECUM OPREA, NITA(BRASOV) SI ALTII DE GENU’.
    REGRET CA AM AJUNS SA VAD ASEMENEA CANALII ALATURI DE DVS., ATI PIERDUT CATEVA VOTURI (SI NU PUTINE SPER) DIN ACEST MOTIV.
    OPREA SI CEI CA EL , VA VOR SANTAJA CAND VA FI CEL MAI PUTIN NEVOIE DE ASA CEVA.
    CUM EL “N-O LAUDA NICI PE MA-SA FARA MOTIV “, CUM NICI UN AN , O PUPA IN FUND CU SPOR PE NUTI DE LA PDL SI CA UN mare GENERAL CE ESTE , A MINTIT O TARA INTREAGA.
    SPER SA-L VOTEZE DRAQ PE EL SI PE CEI CA EL….AVETI GRIJA SA NU-I FITI PE APROAPE IN ACEL MOMENT!
    PACAT!!!

  39. mars November 5, 2012 at 6:54 pm #

    Domnule Ponta , ce inseamna democratia? De ce esti tu prim-ministru deoarece crede-ma nu ai personalitatea si caracterul de a fi. Prin democratie pare ca tu intelegi : mintirea , infometarea si manipularea populatiei. Ce faci tu altceva decat sa tot iesi in presa si sa te certi cu alti politicieni. Domnule Ponta , veniturile sunt prea mici si taxele prea mari , benzina se scumpeste din luna in luna . Practic economia e la pamant! Sunt o gramada de oameni ce au venit sub 300 lei , te descurci tu cu acel venit timp de o luna?? Nu!!! Un sfat si te rog gandeste-te bine la el! Daca tot esti la conducere gandeste-te ca nu toti isi permit tot ce iti permiti tu, asa ca fa un bine si redreseaza economia , ofera-ne un venit mai mare si mai scade din taxele acelea . Gandeste-te la ROMANIA ca la propria ta afacere ; incearca sa fi tot timpul pe plus (profit) , fa-ti provizioane ca sa nu ai probleme anul viitor si cel mai important: MULTUMESTE-TI ANGAJATII. (salarii decente)

  40. GREUCEANU din Harlau December 12, 2012 at 9:38 am #

    Apucativa de treaba … ca deaja ati inceput cu minciunile …. RUSINE … Tara moare de frig si foame si voi va certati ca chiorii …

  41. Soitu Daniel February 27, 2014 at 12:28 am #

    Vă salut! Aş vrea să vă aduc la cunoştinţă situaţia şcolii din Comuna Şuletea, jud. Vaslui. Cursurile gimnaziale se desfăşoară în două corpuri dintre care unul este construit din anul 1875 aflându-se în prezent într-o stare deplorabilă de degradare, în clase plouă iar o parte a tavanului de pe hol s-a prăbuşit.
    Apelez la omenia dumneavoastră pentru a impulsiona lucrările începute, pentru un corp nou, de pe timpul guvernării Boc, dar oprite în prezent.
    Menţionez că deşi 50% din locuitori votăm cu PSD, la oricare alegeri, comuna suferă nespus datorită lipsurilor.

    Cu respect,
    Drd. profesor Şoitu Daniel – preşedinte tineret organizaţia PSD Şuletea

  42. Butta Maria Clara May 10, 2014 at 7:12 pm #

    Votez PSD Votez Victor Ponta Președintele României

Trackbacks/Pingbacks

  1. Gata, nu mai tac! O iau de la capăt! « Popateapa's Blog - November 25, 2010

    […] Popor de vinovaţi! Băi nea Mugure, mai taie-i coada, zău asa!  Laconia băncilor şi nevoia tari… […]

  2. Bravo! | Blogul Monicai Marinescu - November 26, 2010

    […] Un singur lucru e adevarat: ca sustin, intr-adevar, ideile bune. […]

  3. Minciuna lui Cristian Preda | Aici, Sonia Lorena - November 26, 2010

    […] S-a adaptat foarte repede: aroganta i se potriveste de minune, iar acum aflam ca minte cu seninatate de ingheata apele!!! […]

  4. Basescu reformatorul si dusmanii poporului « Hai ca se poate! - November 26, 2010

    […] Cristian Dima,  Onu, Teo Negura, Starea Natiunii, Mirela Pete, ROXANA,  Pro Atitudine,  Victor Ponta, Corina Cretu,  Dan Voiculescu, Varujan Vosganian, Simion Cristian, Andi Bob, Carmen Negoiţă […]

  5. Consilierul guvernatorului BNR, Adrian Vasilescu a gasit vinovatii care tin tara in loc « Dum spiro, spero - November 26, 2010

    […] Cristian Dima,  Onu, Teo Negura, Starea Natiunii, Mirela Pete, ROXANA,  Pro Atitudine,  Victor Ponta, Corina Cretu,  Simion Cristian, Andi Bob, Carmen Negoiţă, Ragnar,  […]

  6. Fat Frumosul Cristian Preda se lupta cu Zmeii « Dum spiro, spero - November 27, 2010

    […] Da, e bun Preda de primar la Capitala; minte ca Basescu, mai trebuie sa dea un cap in gura unui ceta… […]

  7. Daca cei cinci milioane de romani care NU au votat cu Basescu ar fi cerut cetatenie moldoveana « Hai ca se poate! - November 28, 2010

    […] Dima,  Madi si Onu, Teo Negura, Starea Natiunii, Mirela Pete, Chat Noir, Pro Atitudine,  Victor Ponta, Alexandru Maziu, Corina Cretu, Varujan Vosganian, Simion Cristian, Simion, Andi Bob, Carmen […]

  8. Incredibil, Berceanu si Videanu il comapara pe Boc cu Churchill « Dum spiro, spero - November 28, 2010

    […] Dima,  Madi si Onu, Teo Negura, Starea Natiunii, Mirela Pete, Chat Noir, Pro Atitudine,  Victor Ponta, Alexandru Maziu, Corina Cretu, Simion, Andi Bob,  Umograf, Yogoshima,  Zina-Lecturi recenzate, […]

  9. Comportamentul de mahala ca politică oficială. « Blogul Domnului Nimeni. - November 29, 2010

    […] vedem declaratia incriminată a dlui Ponta: “Romania, din pacate, nu a indeplinit inca toate conditiile pentru aderarea la spatiul […]

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: