Brandul potrivit? Super haios, asa incep sa ma uit din nou la Divertis

19 Oct

Mi-au trimis prietenii acest link. Si am ras cu mare pofta. Ma bucur enorm ca cei de la Divertis dau semne ca pot sa mai fie ce au fost odata! Anii 90 pt mine Divertis au fost etalonul de umor de buna calitate! Cand au trecut sub televiziunile comerciale am inceput sa nu-i mai urmaresc; prea multe concesii pt glumele de autobaza, sex, etc. Ma rog, inteleg ca asa cere publicul dar de la ei imi doream mai mult! Doar “Animat Planet” a fost la inaltimea asteptarilor.
Cu acest cantecel mi-au renascut sperantele! Uitati-va si voi si comentam!

78 Responses to “Brandul potrivit? Super haios, asa incep sa ma uit din nou la Divertis”

  1. Cezar October 19, 2010 at 4:53 pm #

    Haios numai ca eu nu am putut sa rad pentru ca mi-am adus aminte de piesa orginala care e chiar tragica mai ales pentru cineva care a plecat din tara cu gandul intoarcerii si care descopera si prin melodia aceasta ca intoarcerea e imposibila.

  2. Vasile Roaita October 19, 2010 at 4:58 pm #

    Dom’le, parca e un cantec din tabara de vara a pedeleului Adica, cum sa va zicem noi, baieti talentati…Fura astia de fac tara bucati; da’ las’ ca vine Ponta si rade tot! Asa ca, popor romaan, popor de dreapta si dispretuitor de moguli, ai grija ce votezi daca vrei sa te conduca niste hoti pe…placul nostru!

    Cand erau la antena lui felix dadeau, echidistant, in toti; de la stanga la dreapta si inapoi la stanga…De doua ori…la stanga…

    Dle Ponta; nu e corect sa le faceti reclama…Sunt destui baieti cu umor in lumea asta care fac umor de calitate si castiga mai putin…Baietii cu stand-up-ul, care vin la Capatos, grupul Voua…Baieti “subtiri”…Nu ca astia, din activul de stat al pedele…

    Vorba unui celebru si tragic personaj: “ori ne radem, ori nu; ce mama dracu'”

    • Victor Ponta October 19, 2010 at 6:59 pm #

      nu cred ca cei de la divertis sunt pdl-isti, macar pt faptul ca nu sunt nici hoti nici prosti! poate ca orientarea politica a postului la care au acum emisiunile lasa ceva influente, dar cred ca esti prea dur cu ei!

  3. Bibicu October 19, 2010 at 5:02 pm #

    Motto : Cu cât eşti mai jos, cazi mai uşor.

    KARTING CU FUNDO-FRÂNĂ

    Traian Băsescu şi Emil Boc participă la un concurs de karting cu fundo-frână, la care frânările se realizează exclusv prin frecarea curului pilotului, sub greutatea proprie, cu pista abrazivă.
    Arbitrii şi publicul au fost surprinşi de desele ieşiri în decor a celor doi, incapabili să realizeze cel mai mic efect de frânare !!!
    – De ce oare ? Întrebare legitimă.
    – Pentru că sunt oameni…de nimic ! (răspund, în cor, participanţii la Mitingul moţiunii de cenzură).

  4. gingle October 19, 2010 at 5:16 pm #

    Asa este. Super misto caterica.
    Ma bucur ca asta nu te supara si mai ales o publici chiar pe blogul tau.
    Felicitari si tine-o tot asa.

  5. mumu12345 October 19, 2010 at 6:07 pm #

    Domnule Victor, aştia de-ţi plac aşa de tare, n-ar fi existat dacă n-ar fi existat dacă domnul Ion Iliescu şi toleranţa sa maximă, mult peste limitele umane ale acestuia pentru grosolăniile tipilor.
    Grupul ăsta de pupinbăsişti şi libertarieni ordinari şi după ce d-l Iliescu va fi de mult oale şi ulcele tot din dumnealui îşi vor alimenta lipsa lor crasă de talent. Tot pe seama atacarării dumnealui îşi vor încasa arginţii murdari.

    • Victor Ponta October 19, 2010 at 7:02 pm #

      sincer nu cred ca ironiile de la Divertis sau cele din Academia Catavencu fac cu adevarat rau unui politician! eu m-am distrat mereu cand glumele chiar erau bune, nu de acolo apar problemele; si da, cred cu tarie ca toleranta dlui. Iliescu este ceva absolut necesar in politica democratica!

      • sofianos October 19, 2010 at 7:50 pm #

        Domnul presedinte Ponta, eu cred ca daca va veti uita cu atentie la glumele si substratul glumelor celor de la divertis veti fi foarte surprins sa observati ca sunt exact temele cu care va ataca adversarii.
        Eu zic ca nu e de ras. Si cred ca o sa ramaneti uimiti cati romani labili vor vota pro pdl la prima ocazie. deocamdata la alegerile partiale sunt cam primii.

  6. Domitian October 19, 2010 at 7:04 pm #

    Dl. Iliescu mi-ar fi chiar simpatic daca ar veni la un moment dat, si ar zice, de exemplu… “da mai baietzi, eu ia-m sprijinit pe mineri sa vina la Bucuresti. A trebuit sa fac asta, pentru ca daca plecam eu de la putere riscam sa avem cu totzii soarta Iugoslaviei”…. sau: “mai baietzi, la fel cum serviciile l-au invins pe Constantinescu, nici eu nu am putut sa le fac mare lucru…” sau ceva de genul asta – o RECONCILIERE BARBATEASCA CU ADEVARUL – care o fi el, habar n-am. Sa le spuna pe bune, barbateste, asa cum le zice Nepotu’ Ponta !! :)))

  7. mmm October 19, 2010 at 8:07 pm #

    eu scriu prima oara pe blogul asta dar l-am citit. parintii mei de 70 de ani pe cand dl geoana conducea partidul imi spuneau cat si-ar dori ei ca victor ponta sa preia conducerea partidului. Mi se parea ciudat, eu generatia dlui ponta nu credeam asa mult in dansul si parintii mei la 70 si de la tara il voiau pe v.p. presedinte de tara, de partid. pe atunci erati un simplu memnbru de partid dle ponta. vazandu-le dorinta implinita (eu nevotand multi ani pe nimeni pana la referendumul de suspendare cand am votat sa scapam de dl t.b.) am inceput sa va urmaresc cu scepticism dar si un strop de speranta. si aici pe blog sunt mai atenta decat la discursurile publice. mi-a placut postul cu accidentul si mai ales update-ul , am gasit acolo mai multa relevanta decat in talk-show-rile cu dvs.
    Azi m-am bucurat ca nu figurati in isteria asta cu stenogramele. Oare sunteti constient ca oamenii ca mine, scarbiti de politica de atatia ani incep sa-si puna speranta in dvs ca se poate schimba ceva in tara asta? Si oare sunteti sigur ca nu au astia sa va scoata vreun “schelet”? Sper sa fiti constient si responsabil, pana la momentul asta la mine sunteti cu plus dar va monitorizez cu mare atentie. Si ca mine multi dintre prietenii mei, generatia dvs, satui de politicieni si de ce se strica in tara asta. Sa nu uitati niciodata indiferent cat de sus veti ajunge si daca veti ajunge, ca distrugerea unor sperante e cel mai rau lucru pe care-l puteti face in cariera dvs politica. Puteti gresi dar atentie sa nu dezamagiti. Generatia noastra nu mai are timp sa mai fie dezamagita. Ajungem si noi la 70 de ani asteptand un “copil” de 40 de ani sa mai faca ceva pt copii nostri. Sa nu uiti Darie …

    • mariana October 20, 2010 at 8:52 am #

      perfect de acord, n-as fi putut s-o spun mai bine
      parca , in ultimele zile , am inceput sa inteleg cu adevarat marea suparare a dl. Ponta in legatura cu Geoana…

  8. Byblis October 19, 2010 at 8:15 pm #

    Finalul … de milioane!Vrem la ciolan….
    Trebuie să recunoașteți că actorul Victorașului e genial:)))

  9. Silviu cel necajit October 19, 2010 at 8:29 pm #

    Da, dar postul ăsta -PRO TV, patronat de regizorul minune, cel ce a filmat execuţia Ceauşeştilor, ulterior vânzând caseta în exterior – a început, mascat, prigoana împotriva celor ce sunt în Opoziţie. Au intrat în ” program”, deja, şi prin ironia grupului ăsta -Divertis. da, m-am uitat şi eu, cu totul întâmplător, şi nu-mi venea să cred. Vă ironizau( cu tâlcul dat de putere, zic eu), încercând să trimită în derizoriu, să compromită la maximum tot ceea ce reprezintă conducerea PSD, şi a altora, evident, ca să nu bată la ochi. Da, vine de la politica postului care, brusc, s-a activat, a devenit politic prin unele emisiuni prezentate, nemaifiind neutru. Of, Victor, văd că sunt siguri, încă, pe ei. Nu cred că o să treacă moţiunea, ştiind ei de ce, probabil. Să ştii că dacă nu trece moţiunea, dacă nu reuşiţi să înlăturaţi javrele astea, va fi rău, rău de tot. sincer, eu îţi spun, din păcate, că numai în urma unor violenţe( nu ştiu acum de care) VOR FI ÎNSPĂIMÂNTAŢI, vor ceda etc. Altfel, sunt siguri pe ei, pompează bani în aliaţi, îi face- vezi declaraţia securistului ăla, Cezar Preda – să creadă că, dacă votează moţiunea, vor ieşi din Parlament, vor pierde mandatele ş.a. Of, n-aş vrea să fiu în locul tău, al vostru, fiindcă-i grea lupta, dar trebuie să o câştigaţi, cumva. Vedeţi că jigodiile nu respectă( din nou) votul vostru – vezi cea cu presa vulnerabilă în sistemul de securitate – so, if you can see, nu se luptă după regulile democratice, ci după cele securistice, de forţă, de tupeu etc. Of, ce le-aş face trădătorilor ăia din UNPR! că tare jigodii mai sunt… Oare ce cred ei? Da, aşa cred, din păcate, că nu se lasă uşor de ” ciolan”, doar dacă vor fi izgoniţi. Va fi dramatic! ce destin trist avem… Mă lasă şi pe mine optimismul, speranţele că veţi reuşi… Sper că da, într-un final! Cu respect,

  10. Silviu cel necajit October 19, 2010 at 8:41 pm #

    P.S. : Victor, faceţi sedinţă, gândiţi bine măsurile, fiţi alături de sindicate, fiindcă ăştia nu cred, au creerele spălate pe bune, nici dacă vin 100.000 de mii de oameni că pot fi daţi jos. Nu au mamă, nu au tată… Crede-mă! e dezastru cu ei d.p.d.v. psihologic. Aproape de neînţeles, inimaginabil cum gândesc paşii decizionali, cu impact naţional sinistru. Şi totişi, dacă văd ceva hotărâre, dârzenie, implicare etc. la manifestanţii de la miting, de oriunde, cred că se vor gândi a doua oară înainte de a mai râde sarcastic în barbă de OPOZIŢIE, că iar nu le-a ieşit. Asta fac, nemernicii, râd, râd de noi toţi. Ce sinistru! dar când ‘om râde noi…?

  11. justitiaru October 19, 2010 at 8:49 pm #

    D-le Ponta
    Iata ce face Basescu pentru a-si asigura fidekitatea UDMR !
    http://www.9am.ro/stiri-revista-presei/Politica/201872/Basescu-le-face-pe-plac-ungurilor-Autonomie-si-dubla-cetatenie.html
    Ce face “opozitia”? Deocamdata “Nevazut ,necunoscut”!
    Problema mi se pare simpla:
    sau mariti “potul” cu UDMR si Minoritatile si “trantiti” acum guvernul ,sau tara ramane pe mana banditilor PDL-isti cine stie pana cind. Ce preferati ?
    In orice caz ar trebui sa va fie clar ca daca actuala coalitie ramane la putere nu mai este nici o sansa(democratica) – alegerile vor fi o simpla farsa.
    Singura sansa- Reinviati cu orice pret spiritul proiectului Johanis !

  12. maia_home October 19, 2010 at 9:22 pm #

    Sincer ,nu mai sant nici pe departe ceia ce au fost!Au devenit si ei tot un fel de manea ,canta cum primesc comanda.Acuma,o baga pe aia cu Iliescu,mare fas !Dar acesta nu este cel mai rau lucru,daca nu se intanpla ceva,noi pana la primavara MURIM.Sper sa treaca motiunea iar Dv-stra va doresc succes !

  13. ilLuce October 19, 2010 at 10:18 pm #

    sincer, mi-e nu mi se pare nimik amuzant, in subsidiar se afla exact teoria chiorului, aia cu vin comunisti, vine iliescu, ne fura posta si sarea; toti sunt hoti si vinovati asa ca de ce sa-i schimbam pe pedelache… ai grija victore, la manipulari si shmenozeli astia sunt f destepti, nu-i subestima

  14. Alexa October 20, 2010 at 12:19 am #

    Salutare!

    Si mie imi placea mult Divertis candva. Si nici eu nu m-am mai uitat la ei dupa aceea. In ce priveste aceasta glumita a lor, cred sincer ca tu ca nou presedinte al partidului tau trebuie sa demonstrezi prin orice mijloace ca noul PSD nu este acelasi cu vechiul PSD,ca aveti alti oameni, oameni noi si buni,tineri dar nu numai, lumea se agata de ce cunoaste, sunteti un brand important in Romania si daca reusesti sa demonstrezi acum ca se pot increde in voi o sa existe multi care va vor vota. Nu vreau sa aud lucruri gen “vrem si noi la ciolan”, nici macar in gluma, tu iti dai seama ca reputatia este totul pt. un partid de opozitie.

    Tu lupti pentru oameni, asta este impresia pe care mi-ai dat-o pana acum.Pt.amaratii aceia de profesori, pt. invatatoarea aflata in greva foamei, pt. tinerii si copiii care traiesc aici si merita sa aibe un viitor.Tineti-o tot asa si lumea o sa va admire. Am inteles,domnule Ponta, ca ti se spunea micul Titulescu, in sensul ca ii calci pe urme, ei bine, chiar mi-as dori sa fii un om mare, un politician adevarat, nu unul de carton cum au fost cei din anii din urma,fii tu cel care se gandeste la binele Romaniei, fa din tara asta o tara respectata in Europa. Nu exista scuze. Tu poti.

  15. Alexa October 20, 2010 at 2:19 am #

    Salutare din nou. Hai sa-mi dau si eu cu parerea despre politica,acu’ ca m-am incins, total din afara, adica sa vand castraveti la gradinar.

    Deci ca o persoana care habar n-are de lumea politica, in ceea ce priveste miezul lucrurilor si viata voastra de zi cu zi ca politicieni, cred ca e greu,ca se fac compromisuri, negocieri, ca trebuie sa faci si ce spun altii, dar apropo de asta,eu nu cred ca tu nu esti decat un copilas pionier in partidul tau,hai sa fim seriosi, pe domnul Iliescu il vota bunica-mea Dumnezeu s-o ierte, dar pe tine te votam noi acum, deci o alta generatie.Tu ai castigat respectul tuturor, cum ar putea sa creada cineva ca te poate duce vreunul de nas,fie si domnul Iliescu?

    A, daca iti place sa-l admiri, si crezi ca tipul merita,ma incred in parerea ta, e ca si cu Adrian Nastase, eu nu aveam o parere prea buna despre el inainte, dar acum de cand il vad in opozitie parca s-a umanizat,ii citesc si blogul,are idei bune parca ar mai merita o sansa, cred ca isi da si el seama ca daca ajungeti la putere din nou, nu trebuie sa mai fie ca inainte.Cred ca sincer, tu iti vei alege cea mai grozava echipa cand vei ajunge prim-ministru, am incredere in judecata ta.

    Sper ca ai observat ca spun cand vei ajunge prim-ministru si nu daca vei ajunge. Cand am auzit ca vreti guvern de criza PSD-PNL am salutat ideea, acuma sa nu zici ca sunt ca d-ul Geoana si lupt pt. o idee gresita si anume PSD-PNL impreuna.Nici pomeneala, eu lupt pt. oameni, si tin cu voi pt. ca tineti cu oamenii, si vad asta si la voi la PSD si la PNL, si mi-e greu sa aleg, de-asta speram ca faceti guvern impreuna, si cred ca nu sunt singura care vedea in voi PSD si PNL o solutie, o forta impreuna. Mai tii minte cum a castigat PDL-ul si Traianul nostru de romania prima data? aveau alianta DA. Oamenii n-au mai putut suporta pe cei de atunci si au votat alianta DA, Dreptate si Adevar, niste cuvinte magice, toti cetatenii de rand s-au scuturat de rau si au votat pe cei “puri si buni”; a doua oara, lumea s-a mai desteptat nitel, si si-au dat seama, stai domnule ca nici astia nu sunt asa buni cum ziceau si n-au facut nimic din ce-au promis, Traianul nostru n-a mai avut alianta DA si aproape ca a pierdut alegerile anul trecut, in locul aliantei se pusese pe sine ca garantie a dreptatii, ca el va lupta impotriva railor. Dupa ce-a iesit lumea astepta sa vada ca mana forte a lui Base invinge coruptia, aiurea, oamenii au vazut cu stupoare ca el o pune pe Udrea ca ministru din nou, desi toata lumea o stia ca amanta lui. Adicalea omul de rand. Pe mine asta m-a socat, iti spun, cred ca Basescu a pierdut mult capital politic cand a pus-o pe Udrea imediat dupa alegeri, putea sa mai astepte macar cateva luni. Si cu Boc a pierdut. Sincer, Basescu parea un om destept, nu inteleg cum a putut sa tina cu dintii de Boc, vazand ca lumea nu are incredere in el ca prim-ministru. Eu am fost impotriva ideii domniei sale, idee creatza(adecalea ca in poezia aia catelus cu parul cret/,fura rata din cotet/ si se jura ca nu fura/ dar l-am prins cu rata-n gura)ca Parlamentul Romaniei sa devina Unicameral.
    Este o idee aberanta, venita sa pacaleasca cetatenii obisnuiti cum c-ar fi mai bine pt. ei pentru ca asa este in alte tari si s-ar reduce din cheltuieli. Pe asta a mizat domnul Base. Parlamentul Romaniei este o institutie istorica in care exista Senat si Camera Deputatilor, lucruri pentru care s-au luptat generatiile trecute ca acestea sa existe. Generatiile care au creat Romania si care meritau respect. Cum vine acum domnul Basescu Traian sa distruga ceea ce au facut altii bun pt. tara asta? Daca e sa schimbam o tara si am intrat in UE, deci sa fim o tara europeana, atunci sa schimbam in bine, sa aducem si noi contributia noastra, nu sa distrugem ce au facut altii bun inaintea noastra. Se petrece exact acelasi lucru ca la nivel cultural, altii in alte tari isi pastreaza patrimoniul cultural-istoric ca pe o comoara nationala, multi traiesc din turism istoric, iar noi in Romania nu suntem in stare sa reparam niste cladiri vechi,monumente istorice, ca de’, nu sunt bani, dar pt. un site de jumate de miliard de euro sunt bani, un site care sa promoveze ce? Cand ar trebui mai intai sa se ocupe de reparatii.

    Citeam acum cateva luni ca un grup de tineri de liceu, frate, tineri de liceu, deci nu platiti de cineva, s-au apucat sa fotografieze si sa adune date despre toate casele si locurile istorice din Bucuresti, si au facut o harta a Bucurestiului cu toate locurile istorice, la care au adaugat date despre fiecare, istoria locului. Evident Primaria le-a dat acces la arhive, dar nu imediat, s-au luptat si. pt. asta. Aici trebuie sa te lupti ca sa faci ceva bun, sa lupti impotriva birocratiei autoritatilor, in loc ei sa faca baza asta de date arhitectonica a Bucurestiului. Si bineinteles ca aceasta harta si baza de date este foarte utila oricarui turist si strain si de la noi, chiar si Bucurestenii pot afla lucruri noi. Deci uite cum Ministerul Turismului nu s-a implicat in nimic, altii trebuie sa lucreze pe gratis in locul lor, in timp ce ei sunt platiti sa gandeasca dar nu o fac. Si nu ma refer la subordonati care trebuie sa faca ce le dicteza sefu’, ma gandesc la stilul acestea de a respinge orice idee noua, daca nu vine de la ministru, daca nu au ceva de castigat din asta pt. ei, nu pt. Romania. O tara normala este o tara in care oamenii se gandesc ce sa mai faca bun si pt. ceilalti, stii cum era chestia aia, intreba-te nu doar la ce ar putea sa faca tara pt. tine, dar la ce ai putea sa faci tu pt. tara ta. Si exista oameni care vor si pot, lasati acesti tineri sa ajunga sa ia decizii care sa ne transforme intr-o tara din Europa, cum meritam.

    Sper ca nu scriu prea mult. Sa nu crezi cumva ca l-am votat pe Base anul trecut. Nici prin gand nu mi-a trecut. Dar nu l-am votat nici pe Geoana, am zis hai sa vedem ce alege poporul roman. Si poporul nu se stie ce-a ales, ca toti se acuza unii pe altii de fraude.

    Apropo de d-ul Geoana. Acum cateva luni tot vedeam pe la tv si in media: Ponta a zis ca Geoana abia acum s-a trezit ca a pierdut alegerile,Geoana primeste interdictie sa mai faca declaratii in numele partidului, etc. Si eu ma intrebam, ce-aveti domne’ cu Geoana? Apropo de branduri. Geoana era un brand, era imaginea PSD-ului promovata la alegerile de anul trecut,era cineva. Si mai ales vroia sa aduca o alianta cu PNL-ul care mie ca om obisnuit nu intelegeam deloc de ce nu poate sa existe. Parea ca voi sunteti aia rai si Geoana era ala bun si il atacati pe nedrept. M-am gandit ca e pacat ca pierdeti ceva in care ati investit, pierdeti proprietatea voastra, capitalul vostru, lumea il asculta pe Geoana, vroia sa stie ce spune; acum incetul cu incetul dupa propriile voastre atacuri, omul e terminat, lumea nu mai este interesata de Geoana, pt. ca nu va mai reprezinta. Totusi, era bun de folosit,gandeam eu. Numai de certuri intre voi, PNL-si PSD, adica partidele de opozitie nu vroiam sa aud. Ma gandeam uita ca aproape a reusit Base iar sa va dezbine,dezbina si stapaneste e o tactica care nu credeam ca prinde la romani, dar cateodata functioneaza, insa acum cred ca nu mai functioneaza pt. ca nu-i mai pasa nimanui ce zic ei, s-a vazut ca a lovit in toti, nimeni nu-i mai crede.

    Si sa ma intorc la Geoana, vineri cred am vazut o emisiune pe la Antena 3, cred, nu mai stiu exact, cu domnul Geoana invitat, marica si tipul ala de la sindicatul profesorilor, cu Gabi Firea moderatoare.
    Si la un moment dat moderatoarea il intreba pe Geoana ce vor face ei, opozitia daca trece motiunea. Si d-nul Geoana zice: “Pot sa va spun doar ce as face eu,…”si gesticula larg, pai da-o dracului de treaba, stiu ca are interdictie sa vorbeasca in numele PSD, dar chiar asa,nu putea sa zica “noi”,opozitia?,abia fusese congresul PSD, aveati masurile stabilite, existau solutii, asta are nevoie populatia sa auda, ca exista “un noi” si “ca noi avem solutii mai bune”, ca opozitia e puternica si unita. Si pt. prima data, Geoana mi s-a parut un tip slab. Apoi a reusit sa-mi dea impresia asta din nou, cand a vorbit vreo 10 minute despre cum a fost anul trecut la alegeri, l-am ascultat cand a zis ca dupa alegeri au venit oameni la el si i-au zis ca sa iasa in strada si el a zis nu. ca n-aveam nevoie de asa ceva atunci. Bun. Deci ei puteau face ceva atunci si n-au facut, sa inteleg. E, atunci isi merita soarta. Si mi-am adus aminte si ca domnul geoana este excesiv de amabil cu doamna Anastase si fata de presedinte pare conciliant, nu doar fata de pnl. Vrea sa dea tonul sa fim civilizati, diplomati, dar tot ce reuseste este sa para ca se pleaca sub cine este la putere. Nu mai imi place de el, dar totusi il apreciez ca este civilizat, si a mai zis cate ceva, cum ca acum e timpul sa iesim in strada(spre deosebire de anul trecut dupa alegeri)si sa iesim toti in strada. Marica si celalalt il ascultau tacuti, si Marica a si ras cand Geoana a zis ca are si el o parte din vina anilor trecuti, politica bat-o vina,si sincer aproape ca nu imi mai pasa cine e de vina in guvernarile trecute, tot ce vroiam era sa aud ca exista o solutie acum, la fel si domnul de la sindicatul profesorilor care peste tot unde este invitat nu uita sa amintesca de doamna invatatoare din greva foamei, colega lor.

    Ma opresc putin, si revin, daca nu te superi ca sriu prea mult si cateodata off-topic. Imi vars si eu oful, acuma daca te-am prins pe tine.

  16. Alexa October 20, 2010 at 5:16 am #

    Am revenit,deci sunt o pasare nocturna. Recunosc, imi place sa scriu si sa-mi dau cu parerea despre toate si despre toti si chiar sa vin cu solutii, fara sa fiu un specialist, dar imi dau si eu acolo cu parerea, trebuie sa zic si eu ceva, stii cum, romanul s-a nascut poet si romanul se pricepe la toate, iar eu sunt romanca si daca observ ceva incerc sa inteleg. Cateodata poate le mai si nimeresc,ce spui? Totusi respect parerile altora si daca cineva imi demonstreaza cu argumente ca n-aveam dreptate nu ma incrancenez si recunosc ca am gresit si incerc sa ma schimb. Cel putin asa cred. Imi pare bine sa vad ca multi oameni politici asa ca tine si-au facut bloguri si tin sa auda si parerea alegatorilor de rand, care altfel nu prea intra in contact cu voi, decat ocazional.Este o tendinta spre bine. Eu n-am blog si nici nu-mi fac pt. ca n-am ce sa transmit deocamdata si doar asa sa vorbesc de nebuna n-am chef. POt sa fac asta la tine pe blog. (glumesc!)

    In alta ordine de idei,si chiar pe primul loc, inseamna foarte mult pt. mine aprecierea ta pt. ceea ce ti-am scris.Sa stii ca am pus putin din suflet in tot ce-am comentat. Nu sunt jurnalista de profesie, desi imi amintesc ca am dat la jurnalistica imediat dupa liceu, dar am picat cu brio. Pe vremea aia nu stiam deloc engleza. Acum am si scris un roman in engleza. Dar asta-i alta poveste. Adica vreau sa spun ca scriu pt. ca te plac,nu pt. ca as avea un interes din asta, ca n-am ce interes sa am, decat interesul comun al intregii populatii sa treaca motiunea.

    Esti un tip sexy, si mai ales destept, adica imi place ce spui,dom’le. Te-am placut inainte sa stiu ca esti pilot de raliu si campion, se vedea ca ai forta si nu m-a surprins deloc sa aflu ca esti si campion la un sport atat de riscant dar si incitant. Si tu mi-ai dat nas cand mi-ai zis ca ti-a placut ce am comentat, sa nu te miri daca voi avea nerusinarea sa mai vin si sa mai scriu comentarii lungi pe blogul tau. In ciuda faptului ca este posibil ca toti cei care scriu aici sa fie vizati si ne ia cineva adresele de IP, sa vada, oare cine iti scrie? Eu nu ti-am dat adresa mea de email corecta tocmai pt. ca m-am gandit la asta dar acum gandindu-ma adresa de email se poate afla foarte usor. Asa ca ce mai conteaza adresa mea este cea pe care am scris-o in acest comentariu. Daca vreodata vei vrea sa-mi ceri ajutorul cu ceva, nu stiu cu ce, nu sunt din lumea voastra si nu ma pricep si nici nu prea imi place, dar daca ai nevoie de vreun ajutor, sa-ti scriu ceva,sa traduc ceva din engleza, sau sa ma documenteza cu ceva, sau sa lipesc niste afise, chiar nu stiu, vreau sa te ajut,si voi incerca sa te ajut, nu e nevoie sa-mi dai absolut nimic.

    Si acum sa inchei spunand ca daca trece motiunea si faceti guvern de criza si tu ajungi prim-ministru, lumea va pierde un blogger bun pt. ca nu cred ca vei mai avea timp de blog si in plus chiar ca nu vei mai putea sa scrii nimic pt. ca totul se va putea interpreta,si totusi voi fi fericita,pt. ca vei putea sa faci multe alte lucruri si mai bune pt. multi alti oameni.

  17. off topic October 20, 2010 at 8:26 am #

    :))))))) supertare, de la parodia la waka-waka nu am mai ras asa de bine :))
    Apropo de ras, am citit pe mai demult un articol excelent despre umor ca arma in campaniile electorale ale presedintilor americani si cat de mult le foloseste mai apoi pe parcursul mandatului/mandatelor. Se spune ca si unele din celebrele gafe ale lui George W. Bush au fost de fapt gandite de specialisti in psihologia maselor cu scopul de a-l face simpatic maselor, e o teorie interesanta. Poate ca daca in Romania ar aparea un candidat la presedentie care ar mai descreti fruntile oamenilor…? In Brazilia a castigat un loc in parlament,anul acesta, un clovn pare-se analfabet – Titirica, cu sloganul “Cu ce se ocupă un deputat? Sincer, nu ştiu. Votează-mă şi voi afla pentru tine”. In campania ta electorala, in loc de cantareti, mai bine i-ai lua pe Divertis. Si chiar nu glumesc🙂

  18. off topic October 20, 2010 at 8:36 am #

    scuze, Tiririca nu Titirica🙂

  19. exasperat October 20, 2010 at 11:23 am #

    Aduci mult cu copilul. Inspirat ales ţâncul.

  20. 19v23 October 20, 2010 at 1:21 pm #

    Daaa… ca daca era cum o dau ei in pamflet asa, mai stateam noi cu Traian atatia ani in agonie.. Dar reusit totusi ‘coverul’.

  21. r October 20, 2010 at 1:39 pm #

    motiunea, domnule Ponta! Restul e irelevant, demonstrati-va puterea de convingere si Romania va va fi recunoscatoare!
    Imi vreau Tara inapoi!

    • justitiaru October 20, 2010 at 6:25 pm #

      @r
      Se zvoneste ca Base nu ar fi prea necajit daca motiunea ar trece si ar fi de acord sa-l schimbe pe Boc.
      Problema este cu totul alta-constituirea unei aliante durabile capabile sa “tranteasca” orice prim-ministru din “casa de creeatie” de la Cotroceni.Doar nu-ti imaginezi ca acum Base este mai flexibil decit anul trecut cand se constituise coalitia pentru proiectul Johanis.Constituirea unui guveren fara PDL(sau cu PDL mminoritar) este mult mai dificila decit iti imaginezi.

      • Victor Ponta October 21, 2010 at 1:40 am #

        Nu mai cred de mult ca Base se poate schimb. Din acest motiv tb sa-l schimbam noi!

  22. Cristinel Virgilius Degeratu October 20, 2010 at 6:24 pm #

    Nu mai urmaresc demult Divertis! Sunt cam nesarati si parca prea portocalii. Pe noi ne bestelesc, pe aia doar ii ciugulesc (vezi si emisiunile din campanie cu Javra).

  23. exasperat October 20, 2010 at 8:25 pm #

    Unde a disparut lista de blogroll?

    • Victor Ponta October 25, 2010 at 10:26 pm #

      Blogroll-ul nu a disparut niciunde, din contra, s-a extins! Si da, l-am inclus si pe domnul Tutuianu! Daca te uiti atent in partea superioara a blogului, in dreapta sectiunii „Despre mine” vei vedea „Blogroll”.

      • exasperat October 26, 2010 at 3:25 pm #

        Pfiuuu. Gata. Dar să ştii că era mai practic în dreapta. Mai accesibil, ca să zic aşa.

  24. Gabriela October 20, 2010 at 8:56 pm #

    Victor, iti doresc sa urci nu numai in topul Zelist ci si in cel al politicienilor valorosi (din pacate,in Romania, putini la numar)!

  25. Alexa October 21, 2010 at 1:22 am #

    Fax. Adica in loc de f–k.
    Asta-i tot ce pot sa spun despre ce am auzit ca s-a intamplat la camera cu votarea.

    Astazi am citit proiectul tau Romania corecta,de 9 pagini si mi-a placut fraza: “Nu avem doar săraci şi bogaţi. Avem oameni izolaţi, oameni fără şanse, oameni
    fără respect şi fără perspectivă. Avem un apartheid social de tip nou, bazat pe un capitalism de tip nou, în care nu există reguli, în care oamenii nu sunt egali în sine şi în care şansele, statutul, respectul şi recunoaşterea vin pe criterii incorecte.”

    Cum am deschis internetul cum am venit sa vad ce-a mai scris Ponta astazi, dar nu scrisesesi nimic si abia asteptam sa vad. Ti-am zis ca esti ca un drog pt. mine si muza mea si astazi mi-ai luat doza.
    Scrie mai des,macar un link cu un cantec care iti place ceva(cum face Dan Voiculescu pe blogul lui-da, citesc si blogul ala!-dar numai pe tine te plac,frate.)

  26. Les ingénieur October 21, 2010 at 2:15 am #

    pai nu e nimic exagerat in cantec , atat doar ca si Adrian Nastase are o cuvant la fel de greu in PSD.
    Textu motiunii nu e grozav sa stii dar sper sa treaca.
    Toti oamenii vor la ciolan , toate gurile vor sa manance , mi se pare normal, Victor nu crezi ca e asa. Important e sa ii lasi si pe altii sa manance.

  27. Bibicu October 21, 2010 at 7:38 am #

    Off topic

    EROARE SAU OROARE

    – Micuţu, pricepi că e la două capete : dacă pică Moţi…e eroare (n-o promulg, retur), dacă trece Moţi… e oroare (şi-o “mulg” la sondaje, s-o aplice PAV). Hâ ! Hâ ! Hâ !
    – Dar dacă nu vor la guvernare, Şefu ?
    – I-o fac cadou fratelui scorpion Mihai Întâi, de aniversare (89 de ani la 25.10.2010), cu predare-primire de ziua Republicii pe 30.12.2010, că tot sa-ntors cu torsu-n sus, lumea !
    – Şi-a plecat Emil la coasă iulai, iulai, la…

  28. Vlad October 21, 2010 at 8:47 am #

    Simpatica piesa,

    dar eu cred ca cel mai bine se potriveste celeilalte parti. Oricum cred ca nu prea pot sa-si permita sa faca glume despre cealalta parte ca imediat intra SPP-ul pe ei si ii declara ca fiind tradatori de tara si ca au atentat la siguranta romaniei prin lovirea in guvern si presedinte.

  29. ZOLTES October 21, 2010 at 9:05 am #

    Citind posturile, mi-a venit un gand: Daca tot exista o motiune…nu ar trebui sa existe si o alianta inregistrata juridic pentru a fi majoritara si a se putea alege prim ministrul de acolo ? Sa nu se mai repete aiurelile de dupa cealalta motiune. Sau asteptam Boc 5..

  30. Marcus October 21, 2010 at 12:04 pm #

    Domnule Ponta,
    By the way de Divertis, din arhiva bloguistica personala:

    Divertis, de la Savoarea Umorului de Calitate la Disolutia in Penibilul Angajarii Electorale

    Jale mare, compasiune, solidaritate in suferinta “vizionara”, toate aceste sentimente trebuie ca au fost traite pe rand sau simultan de alde Avramestii si Porele Romaniei basesciene, care au urmarit emisiunea de aseara a grupului Divertis.

    Si acest lucru deoarece acest grup de divertisment, altadata generator al unui subtil si savuros umor satiric, gustat din plin de o anumita categorie mai rafinata a publicului mioritic, s-a transformat la ceas electoral intr-o lamentabila brigada artistica de agitatie de amatori pe modelul trupelor de camin cultural sau club muncitoresc care “satirizau” in anii comunismului asa-zisele apucaturi burgheze sau comportamente neconforme cu Codul Eticii si Echitatii Socialiste.

    Involutia calitativa a umorului practicat de Toni Grecu & Cie, umor al carui leit-motiv a ajuns sa fie “Bunicuta” Iliescu, personaj iesit de multisor din prim-planul politicii dambovitene de iarmaroc, s-a accentuat de la spectacol la spectacol, glumitele lor nereusind sa starneasca decat propriul lor ras si al spectatorilor figuranti platiti de studioul de televiziune pentru aceasta.

    In conditiile in care chiombu’ si sleahta sa, timp de cinci ani de zile, au oferit si ofera gratis si la greu subiecte care pot fi exploatate din plin de niste talente autentice in ale divertismentului satiric, Divertis-ul, nu numai ca atunci cand il parodiaza pe acesta si apucaturile sale de ghiolban sadea, o fac cu duiosie si intentia de a induce spectatorului ideea invincibilitatii sale in raport cu adversarii, dar mizeaza in continuare pe cartea masluita a unui Iliescu cvasi-retras de pe scena politica romaneasca.

    Momentul de penibilitate maxima a servilismului de care da dovada Grecu si ai sai, bomboana de pe coliva acestui grup, a fost inregistrat insa aseara, cand chiombu’ in disperarea acumularii de procentaj electoral a fost invitat sa planga cu lacrimi amare moartea mamei sale (care traieste bine mersi, Dumnezeu Sa-i Dea sanatate si viata lunga!) la o emisiune ce-si doreste sa smulga de la spectatori hohote de ras.

    Pe langa faptul ca spectatorul a fost siluit din punct de vedere lirico-estetic, obligat fiind sa asculte niste “creatii” de gen purtand amprenta oligofrenismului autorului, aflat intr-o transa vizionar macabra a decesului propriei mame, deces petrecut la moment de peregrinare maritima a fiului ratacitor pe marile si oceanele lumii, finalul emisiunii a marcat atingerea profunda emotionala a iubitorilor de telenovele din tara mai ceva decat momentul lui “Draga Stolo!”.

    Cu un Basescu sufocat de lacrimi, gatuit de emotia si suferinta pe care le va trai probabil la decesul deja imaginat de mintea sa bolnava cu zeci de ani in urma, cand subiectul era bine mersi(ca si acum de altfel), in puterea varstei a doua, Divertisul a reusit sa se faca de tot rahatul si sa mai sacrifice un mit pe altarul osanalizarii interesate a chiombului.

    Pentru a-i mai alina putin suferinta provocata de decesul ipotetic al mamei dragi, poetul anonim, vizibil marcat emotional de durerea cabotin-histrionica manifestata de seful statului la o emisiune de umor, a scris aceste versuri incurajatoare si datatoare de speranta, pe care imi permit sa le reproduc:

    Taci Traiane nu plangea
    Caci traieste mama ta!
    Si’are gand inaripat
    Pentru inca un mandat.

    Mergi acasa linistit
    Viata nu i s-a sfarsit!
    Te asteapta fericita
    La asa o reusita.

    Cu asa o campanie nu ar fi de mirare daca, maine-poimaine il vom vedea pe chiomb pe scaunel la “Copii spun lucruri trasnite”, dialogand cu Virgil Iantu si povestindu-ne nazdraveniile cu care ne-a delectat timp de cinci ani de zile, in speranta atragerii simpatiei electorale a actualilor soimi ai patriei, viitori votanti ai unui mandat de presedinte pe viata.

  31. justitiaru October 21, 2010 at 12:27 pm #

    F.F.IMPORTANT !
    D-le Ponta
    Practicile aberante,profund antidemocratice, dictatoriale ale guvernantilor PDL-isti in legatura cu cele doua propuneri legislative(reducerea TVA la produsele alimentare si neimpozitaea pensiilor sub 2000 roni) nu trebuie lasate nesanctionate.
    “Politica degetului” lui “nea Nicu”(Toader) trebuie infierata, reclamata in justitie si ceruta demisia imediata a acestui mafiot de sorginte ceausista.
    Asa cum este bine stiut din Constitutie art.69:
    ” Orice mandat imperativ este nul”.
    Asadar intentia actualului regim de a transforma parlamentul tarii intr-o noua “Mare Adunare Nationala” subordonata dictatului prezidential sau guvernamental trebuie atacata la Curtea Constitutionala si reclamata la Parlamentul Europei ca o incercare de deturnare a Romaniei de la parcursul ei democratic la vechile practici comunisto-ceausiste.
    De altfel o parte din parlamentari au si recunoscut ca au votat in deplina cunostiinta de cauza si nu din gresala(asa cum afirma “politrucii” PD-isti). Este interzis sa li se permita acestor trogloditi sa continue sa faca ce vor netinind cont de nici o lege.
    Legea suprema a tarii trebuie OBLIGATORIU respecta:
    “ORICE MANDAT IMPERATIV ESTE NUL”!
    Nici macar o Curte Constitutionala aservita puterii nu va indrazni sa conteste acest articol de lege.
    Conform aceluiasi articol 69 din Constitutie:
    “În exercitarea mandatului, deputaţii şi senatorii sunt în serviciul poporului”(deci nu in serviciul presedintelui sau al guvernului).
    Nu va rezumati la critici, denuntati si actionati in justitia romana si internationala practicile ceausiste ale actualului regim.

  32. Doru Dinu October 21, 2010 at 2:11 pm #

    Imi pace blogul, chiar este recorfortant. Ha! Ha! Ha! Bula frumos, tanar absolvent a doua facultatzi (ceva cu politica, jurnalism sau asa ceva) se gandeste sa se angajeze. Unde sa mearga decat in mass-media, la un partid. Parca este mai bine la un partid. Ca sa arate de ce este in stare, isi alege un partid mare (sa fie cel de guvernare?), unde va fi coleg cu primii politicieni ai tarii..Este chemat la un interviu. In ziua respectiva se prezinta plin de optimism la partid. Dupa prezentare de rigoare, a CV-ului, a oportunitatzilor, este intrebat de examinator. -Uite ce este tinere, la noi trebuie asimilezi discursul sefului, sa fii inventiv, receptiv la indemnurile colegilor, sa fii destept, sa te orientezi, pe scurt tot ce tzine de spirit si bila. Bula este dezamagit. -Ce este Bula? – Stiti, eu am o problema. Cu spiritul stau bine, dar acum ceva timp am avut o operatie, mi s-a extirpat bila. -Ne pare rau Bula. Esti respins. P.S. Cum poate RO institui un mecanism functional de retrocedare si compensare? Sa instituie un mecanism de privatizare a economiei subterane. Pana atunci, sa se impoziteze aceasta economie suterana. N.A. Chiar, de ce n-ar fi mecanisme de recunostere a unui fenomen care, nimeni nu-l neaga. Sunt oare interese pentru, a nu se scoate la suprafata?

  33. Marcus October 21, 2010 at 2:24 pm #

    Romania, Incotro ?

    Motto: Dumnezeu l-a creat pe Om, i-a dat suflare de viata si l-a binecuvantat. (Biblia)
    Dracul, invidios pe Lucrarea Domnului, l-a creat pe Basescu, i-a tras o sticla de whisky in goarna si l-a reales sa-i conduca pe romani spre el. (Geneza de Basarabi, Basescu, Cartea I).

    Delicventii, bisnitarii, hotii, suti si prostituate,
    Toti isi apara tatucu’ si-l vor Nas pana la moarte.
    Caci de cand este in tronu-i si conduce ca tiranu’,
    Legea-i doara pentru fraieri, lor le-o prescrie golanu’.

    Incultura, manelismul, arivismul si prostia
    Sunt in tara idealul, decazuta-i Romania.
    Etalon a ajuns banul, nemuncit, la greu furat,
    De ciracii lu’ chiombila, erijat in imparat.

    Societatea-i divizata, romanasu-i invrajbit
    De un claun care cu spiluri boborenii i-a vrajit.
    Cu minciuni si vorbe goale pe scenarii securiste
    El mentine-n tara asta practicile comuniste.

    N-are mama, n-are tata, e cu gand doar la ciordit
    Aparat de-o lege stramba, hotu-i negustor cinstit!
    Strans unite sub pulpana-i clanurile de borfasi
    Isi fac veacu’ la Putere, protejate fiind de Nas.

    Boboreanu-i cu amaru’, responsabil doar cu biru’,
    Sa-i plateasca lui marirea, insetat este vampiru’!
    Caci de Tepes e-o legenda, renumit fiind ca Dracula,
    Chiombu’ insa e aievea si-n curand va beli… petrolieru’.

  34. Marcus October 21, 2010 at 3:00 pm #

    Domnule Ponta,
    Sunt cumva banat, nu de alta, dar prefer sa nu mai pierd timpul aiurea?
    sa fiti iubit
    marcus

  35. Marcus October 21, 2010 at 5:48 pm #

    erata; ultima strofa se va citi:

    Boboreanu-i cu amaru’, responsabil doar cu biru’,
    Sa-i plateasca lui marirea, insetat este vampiru’!
    Caci de Tepes e-o legenda, renumit fiind ca Dracula,
    Chiombu’ insa e pe duca si ca sprit de sprit va suge… des’tu’.

  36. Roxana October 22, 2010 at 12:34 am #

    “Atentie mare la picioare!”
    Sa nu faceti ca el..

    http://www.citynews.ro/mures/politica-13/video-antonescu-a-ignorat-o-femeie-accidentata-langa-el-47717/

    • Alina October 22, 2010 at 2:41 pm #

      Romania “bunului simt”… sau cum era?! Avaii..

  37. Şam Săn Jur October 22, 2010 at 7:50 am #

    Off topic

    RECLAMĂ

    Circul Politic Chinezesc de Stat prezintă, „nonstop”, în premieră mondială, dresură cu capitalism sălbatic îmblânzit, zilnic (matineu, prânz, seara şi noaptea), cu 1,3 miliarde de artişti, toţi costumaţi – splendid – în curul gol.

    P.S. În pauze puteţi admira menajeria mioritică pedelistă, unică în lume, cu sensul curentului politic stabilit prin originala regulă a degetului mâinii drepte, brevetată de MT (Matusalem Toader).
    Bilete la casieria din Cotroceni în Ziua Porţilor Deschise, închise anul acesta.

    Director
    Şam Săn Jur

  38. kn October 22, 2010 at 8:11 am #

    cum e cu motziunea? o sa votezi ptr?
    vei tzine cont de popor sau doar de ale tale?

    • Victor Ponta October 25, 2010 at 10:17 pm #

      NOI am initiat si depus motiunea! Cum sa votez impotriva a ceva ce exprima tocmai pozitia noastra ferma?

  39. Spartacus October 22, 2010 at 9:17 am #

    Domnule Ponta,
    De ce au scazut sansele sa treaca motiunea?
    Chiar credeam k de data asta vom scapa de maimutica Boc si apoi de infractorul numarul 1 al tarii…

    • Victor Ponta October 25, 2010 at 10:18 pm #

      Nu a scazut nicio sansa! Astea sunt soparle pe care le tot baga pedeleii in ultima vreme, semn ca au cam intrat in panica. Va rog eu, nu va lasati intimidati de orice zvon!

  40. Victor October 22, 2010 at 11:00 am #

    D-le Victor Ponta,
    Daca PSD-ul are sute de mii de membrii si milioane de simpatizanti,iar dvs.doriti(cu adevarat)sa treaca motiunea de cenzura,atunci in 27.10.2010,va trebui sa scoateti (numai dvs-PSD-ul),cel putin 100.000 de oameni sa “asedieze”parlamentul, in timpul dezbaterii si votarii motiunii de cenzura.Acelasi lucru si cam tot atatia oameni, trebuie sa aduca si PNL-ul,iar sindicatele sa nu se lase mai prejos.In aceste conditii, nu cred ca nu trece motiunea.
    Daca nu veti reusi acest lucru,atunci inseamna ca fie totul este un joc de glezne din partea opozitiei si sindcatelor(gen prostirea prostilor),ori oamenii nu va urmeaza (prietenii stiu de ce?).Actionati eficient,daca vreti sa scapati tara de dezastru,sau retrageti-va si va ocupati de raliuri si de activitatea de procuror(in sensul de a procura una-alta pentru familie).

    • Victor Ponta October 25, 2010 at 10:21 pm #

      Eu inteleg ca unii au inceput sa se obisnuiasca cu dictatura, dar va atrag atentia ca noi nu scoatem cu forta oameni in strada si nici nu-i impingem de la spate pe sindicalisti! Ar fi o grava eroare sa judecam lucrurile asa! Noi facem un apel catre oameni sa nu se lase intimidati, sa iasa la proteste si sa sustina motiunea din strada!

  41. Alexa October 22, 2010 at 11:24 am #

    Salutare! Vad ca nu prea ai timp de blog, cred ca aveti mult de lucru cu motiunea.

    Apropo de Animat Planet, ti-am trimis ceva amuzant pe victorponta2.0@gmail.com, sper sa-ti placa.

    Sper sa-ti mai descreteasca fruntea acum in weekend. Daca poti,uita-te la ce ti-am trimis zilele astea,pt. ca are o poanta si cu motiunea.

    Sa auzim numai de si mai bine

  42. winner October 22, 2010 at 11:54 am #

    D-le Ponta
    In cazul cand veti ajunge la guvernare ce faceti cu Oprisan de la Vrancea,Nichita de la Iasi,Nicusor de la Constranta care e bine stiut ca taxeaza mediul de afaceri cu minim 10% pentru a avea dreptul sa faci afaceri si detin monopolul in afacerile cheie din aceste judete?

    Va multumesc!

    • Victor Ponta October 25, 2010 at 10:23 pm #

      Daca exista astfel de practici, eu sunt primul care va spune sa le denuntati in Justitie. Sunt procuror, am invatat sa judec faptele doar dupa dovezi, nu ma pot lua dupa vorbe.

  43. Catalin October 22, 2010 at 2:30 pm #

    Aud pe la tv si vad prin gazete ca toata lumea se teme de votul PSD-ului la motiune! Noi, poporul, am dori un vot la vedere si din partea social-democratilor! Se poate?

    • ioan October 23, 2010 at 11:33 am #

      Nu cred ca va fi la vedere. Nu cred ca PSD si PNL vor sa cada guvernul. Ar fi la guvernare inaintea iernii drastice care vine. Mai bine sa-si rupa gatul pdl decat PSD si PNL. Asa ca eu cred ca domnul Ponta nu are cum sa-ti raspunda la intrebare

      • Catalin October 25, 2010 at 9:18 pm #

        Avand in vedere ca PNL a anuntat ca voteaza la vedere…mai ramane PSD sa faca acelasi lucru!

  44. Şam Săn Jur October 22, 2010 at 4:56 pm #

    MEDICINA ALOPATĂ (Emil vs.Traian)

    – Şefu, au chinezii o cheste – ginseng – bună de cap.
    – Micuţule, cred că-i zice Gin. Iau toată ziua, şi sunt capiu…
    – Pe stomacul gol ?
    – Nu! peste whisky.
    – Încearcă şi invers…

  45. Şam Săn Jur October 22, 2010 at 5:22 pm #

    Radio Beijing

    NOI PRECIZĂRI

    – Visul PSD nu este suspendarea lui TB.
    – Atunci care ?
    – Scopirea !!!

  46. Catalin October 22, 2010 at 8:07 pm #

    eu astept un raspuns de la d-stra d-le Ponta! Se poate cu votul la vedere?

  47. Viorica Buda October 22, 2010 at 9:08 pm #

    D-le Ponta , nu fac referire la postarea d-voastra ,ci fac referire la ceia ce vad la televizor , si constat ca , trebuie sa incepeti lupta cu toate televizunile, si cu mai toate ziarele .Incurind se incheaga nefericita dreapta din Romania . PNC , PD-L , PNL C, cu toate aripioarele lor ,iar PDS ramine singur pe stinga. Nu imi pot explica de ce se intimpla asa. Eu vad o mare diferenta intre liderii de stinga si cei de dreapta de la revolutie incoace.

  48. Maia October 22, 2010 at 11:18 pm #

    Am inteles ca prin diverse zone cetatenii insista in diverse moduri pe langa parlamentarii puterii pentru a vota motiunea opozitiei pe 27 octombrie, aceasta fiind un ultim avertisment inainte de sanctiunea votului ce va sa vie la alegeri.
    Iata si un astfel de caz de la Bacau
    http://www.minodoracliveti.ro/index.php/Noutati/scrisoare-deschisa-catre-dl-adrian-popescudeputat-colegiul-2-bacau.html

  49. Fragmentarium Politic October 23, 2010 at 10:23 am #

    O poezie celebra inainte de 1989 spunea ca partidul e-n toate, mesajul fiind unul de glorificare a omniprezentei si omnipotentei partidului unic, care trebuia sa dirijeze si sa supervizeze orice, iar la nevoie sa corecteze si chiar sa sanctioneze. Asa s-a intamplat si in zilele din urma ale acestui an de gratie, cand bucuria romanilor ca vor avea alimente cu TVA redus la 5% si pensii neimpozitate sub 2000 de lei a fost de scurta durata, pentru ca ordinul venit de la seful PDL si al Guvernului, Emil Boc, a cazut ca un trasnet: votul Camerei Deputatilor pe cele doua legi a fost unul accidental. Drept urmare, sa se astepte ca presedintele Traian Basescu, seful noului partid-stat, sa dea la loc comanda, prin nepromulgare.

    Prin noua gaselnita, de vot accidental, constitutionalistul Emil Boc pare a fi dublat de un electoralist pe masura, fiind pe cale sa revolutioneze dreptul electoral. Daca opozitia de stanga tot ii bazaie pe toti la cap cu modelul electoral german, de ce n-ar veni si cel dintai jurist al puterii cu o contributie care sa fie mai dihai, fata de care exemplul nemtesc sa para, nu-i asa, un fel de vax albina, si sa-i bage astfel in cofa pe social-democrati. Din cate ne-am dumirit, in conceptia juridica bocianista votul accidental este votul prin care se incalca linia partidului, asa cum s-a intamplat in cazul deputatilor PDL care au votat, in unanimitate, in favoarea legilor in cauza, implicit impotriva politicii oficiale de austeritate. In conditii normale, un astfel de act savarsit de catre subalternii politici sau guvernamentali ar duce imediat la demisia sefului lor din functiile detinute in partid si in guvern, dar intr-o tara portocalie de nebuni, dupa cum observa Adrian Nastase, lucrurile stau cu totul altfel.

    Judecand episodul votului accidental din parlament si reactiile puterii, se pare ca regula nescrisa instapanita in PDL este ca liderii de la varful partidului sunt infailibili, iar subordonatii sunt cei care gresesc. Echipa partidului din parlament este cea care nu si-a facut treaba, motiv pentru care cineva ar trebui sa-si asume greseala si sa suporte sanctiuni, se eschiveaza Elena Udrea, care a votat si ea eronat, urmand exemplul colegilor sai, aratand in acelasi timp cu degetul spre seful grupului parlamentar al PDL, Mircea Toader. Pentru a nu se mai confrunta cu astfel de abateri de la linia si disciplina de partid, Emil Boc si-a trimis supervizorii in parlament, care sa impuna si sa urmareasca respectarea disciplinei de vot a parlamentarilor si ministrilor PDL ( he-he-he, motiunea se apropie !). Oare cum se va descurca Basescu cu aceasta noua sula in coasta, pusa de Bok (nume care, ciudat sau nu, in limba rusa inseamna “coasta”) ?!…

  50. justitiaru October 23, 2010 at 11:17 am #

    D-le Ponta
    Sint putine ocaziile in viata unui politician,fie el de varf,sa influenteze cu adevarat mersul istoriei tarii sale.Va urez dv. si celorlati politicieni importanti din partidul dv si din alte partide sa va ridicati la inaltimea responsabilitatii acestui moment.

  51. Marcus October 23, 2010 at 1:27 pm #

    Misterul Votului Portocaliu

    Aliodor, Magul de Curte, suparat fiind pe jupan,
    Ca i-a dijmuit venitul, si-a gasit un alt stapan.
    Si manat de razbunare in ideea de vendetta
    El vraji parlamentarii, defectand marioneta.

    Dup-un chef si pus pe sotii, elixir nou a creat,
    De vota portocaliu’ ca si cum ar fi fost beat.
    La un semn al lu’ nea Toader, lucrat crunt cu violet
    Gasca de papusi stricate a votat proiect decent.

    Jale male si teroare a cuprins portocaliii
    Caci asemuiti la minte ei sunt astazi cu zbanghiii.
    Nestiind ce li se-ntampla au votat ca dobitocu’
    Legi ce aplicate-n viata schimba la romani norocu’.

    Cu jobenul pe-o sprinceana si bagheta intr-o mana
    Rade de se prapadeste, Magul, cel cu sange-n vana.
    De nu-i cioparteau tainul, reducandu-l cu un sfert
    Alte legi ar avea chiombu’ la semnat, in cabinet.

  52. Reviyorul tehnic de trenuri October 23, 2010 at 9:44 pm #

    „DAC-AR FI CE BINE-AR FI” (vers)

    – Ce fain ar fi fost ca printre hârtiile “votate din eroare” să se fi aflat şi demisia din funcţia de Preşedinte a lui Traian Băsescu, semnată la cârciumă într-un moment de „luciditate”…
    – Făcea obrajii ca bucile şi o retrăgea după…5 minute !!!

  53. Marcus October 24, 2010 at 1:16 pm #

    Gand Bun, Nea Toadere!

    Dup-atata vanzoleala, rasete si tevatura,
    Romanimea azi asteapta si Motinuea de Cenzura.
    De o fi in mana buna, nenea Toader s-al sau des’t
    Va comite-o nefacuta sa ramana de povesti.

    La un semn de-al sau cu des’tu’ vor vota din nou ciracii
    De in chiombu’ si-n a sa gasca vor intra buluc toti dracii.
    Cand in plen portocaliii vor da jos guvernul Boc
    Poporu-si va face cruce, iar cordu’ lu’ chiombu’ poc!

    Precum stim portocaliii sunt papusi trase de ate
    Chiombului, cand ei voteaza, ii dau mari dureri de mate.
    Si-l obliga, saracutu’, ca semnand el sa repare
    Vot talamb, dat in prostie, in distinsa Adunare.

    Asa ca, frate romane, nu mai protesta in drum,
    Ruga-nalta tu la Domnul, lu’ Dorel sa-i dea gand bun
    Si cu des’tu-i de poveste sa-si indrume dobitocii
    Sa voteze iar ca unul, sa ne scape de toti bocii.

  54. justitiaru October 24, 2010 at 7:10 pm #

    D-le Ponta
    Singura optiune rationala este a unei opozitii unite pe termen lung (in ciuda deosebirilor ideologice) pina la inlaturarea regimului Basescu si redresarea tarii. In actuala situatie predati tara clanului Basescu.

  55. Sibilla October 24, 2010 at 10:13 pm #

    JOS BĂSESCU, NAŞUL MAFIEI PDL ! JOS GUVERNUL DEZASTRU BĂSESCU-UDREA-BOC-ANASTASE ! CAPUL ÎN PĂMÂNT, TUPEISTULE, AFACERISTO-IMPERTINENT, OPREA !
    HOARDA DE ŞARLATANI NEDEMNĂ DE SALUTUL ARMATEI ROMÂNE SE IMPUNE TRIMISĂ LA GUNOIUL ISTORIEI !
    ROMÂNIA ÎN STRADĂ!! JOS FAMIGLIA PDL!
    http://sfinx777.wordpress.com/2010/10/24/onoarea-armatei-romane-batjocorita-de-pacalicii-impertinenti-oprea-si-boc-basescu-hahaie/
    LAŞII de la PDL au decis să NU participe la votul Moţiunii Majoritare ! Acesta E ORDINUL COTROCENIULUI, să se abţină de la vot! DE FRICĂ ! Nişte lache, pămpălăi care răspund la comanda stăpânului Băsescu! RUŞINE, PĂCĂLICILOR !!
    SUSPENDAREA MÂRLANULUI DE LA COTROCENI, DON BĂSESCU, SE IMPUNE !!!

  56. Rangă October 25, 2010 at 8:27 am #

    SERGENTUL

    În ’89 ieşirăm din noroi
    Doar că Armata s-a aflat cu noi.
    Atunci la fel ca toţi avarii
    Traian Băsecu-şi număra dolarii.

    Azi oastea e batjocorită, prima oară
    De Preş.- o javră ordinară !
    Îndurerat stau cu livretu-n mână,
    Sergent, apărător de naţie română;

    Cu arma-n braţe şi sub jurământ,
    Am s-o servesc pân’ la mormânt.
    Dar inima din piept mă roagă
    Să-ţi spun Mulţi Ani, Armată dragă !

  57. liviu perisan October 25, 2010 at 3:20 pm #

    Hazliu. Dar atentie sa nu se transforme intr-o problema de imagine pentru tine si mai ales in una de perceptie publica.

Trackbacks/Pingbacks

  1. Europarlamentarii PSD au protestat in Parlamentul European « Hai ca se poate! - October 19, 2010

    […] […]

  2. Liderul cu program redus | Gica Contra Blog – Singur impotriva tuturor! - October 20, 2010

    […] este ca nu a mai scris pe blogul sau din 6 Iulie 2010. Si Ion Iliescu, la 80 de ani, scrie mai des. Ponta si Nastase scriu in fiecare zi. Pentru a nu se putea spune despre dumneavoastra “Branza buna […]

  3. Cum sunt tratati alegatorii de alesi PDL « Popateapa's Blog - October 20, 2010

    […] Stiu ca vi se pare ciudat ca un necunoscut sa va scrie,rugandu-va ceva ce nu  va place! […]

  4. Si eu sustin motiunea- Sa scufundam impreuna Incrucisatorul « Dum spiro, spero - October 22, 2010

    […] ca si ei sustin motiunea de cenzura: Corina Cretu, Victor Ponta, Dan Voiculescu, Alex Mazilu, Mihai  Voicu, Aliosa, Ana Usca, Sibilla, Caius, Basarica, Consiliul […]

  5. Sustin motiunea de cenzura « Hai ca se poate! - October 22, 2010

    […] ca si ei sustin motiunea de cenzura: Corina Cretu, Victor Ponta, Dan Voiculescu, Alex Mazilu, Mihai  Voicu, Aliosa, Ana Usca, Sibilla, Caius, Basarica, Consiliul […]

Leave a Reply

