Diseara, la 23:05, ne vedem la Antena 3

1 Oct

In aceasta seara , de la 23:05, sunt invitatul lui Victor Ciutacu la emisiunea Vorbe Grele de pe Antena 3. Orice sugestii din partea voastra sunt binevenite!

Update: Inregistrarea emisiunii poate fi urmarita AICI. Ii multumesc lui “Bibliotecaru” ca mi-a amintit sa pun linkul – oi fi eu nou in blogosfera, dar zau ca-mi place din ce in ce mai mult!

Update 2: Transcriptul emisiunii, AICI.

33 Responses to “Diseara, la 23:05, ne vedem la Antena 3”

  1. dorinapavaloae October 1, 2010 at 3:58 pm #

    Stabiliti cu exactitate data “loviturii de stat” ca am inteles azi din blogul lui ca s-a amanat! :))

  2. padre beeqeer October 1, 2010 at 4:08 pm #

    Sugestie: roaga partidul sa-si steze alarmele la ceasuri si telefoanele mobile la 11. Pana la ciutacu , ii adoarme stan pe toti si ratingul de 0,5% al vostru e. Noapte buna 😀

  3. Cristinel Virgilius Degeratu October 1, 2010 at 4:24 pm #

    Te asteptam cu nerabdare sa confirmi ca pana acum!

  4. Cezar October 1, 2010 at 4:37 pm #

    Va rog sa vorbiti in masura in care puteti despre deduceri fiscale aplicabile la impozitul progresiv pe care il propuneti. Chiar imi doresc sa vad un PSD care gandeste european si care are lectiile bine facute in materie de economie si dezvoltare.

  5. Bibliotecaru October 1, 2010 at 4:41 pm #

    Sugestia mea este ca la domnul Ciutacu să mizaţi pe glumă, pe cât posibil. Seriozitatea nu prea iese bine la emisiunea domniei sale. Dacă plasaţi 10 glume în legătură cu contextul… e OK.

    Ca să intraţi în stare, vă spun eu un banc cu Emil Boc şi puternic iz social.

    Pe un drum de munte premierul goneşte atât de tare încât se pierde de SPP. Emil Boc opreşte maşina sa de premier lângă un cioban ardelean ce cosea nişte iarbă. Îi cere coasa şi începe şi el să cosească iarba. După un timp maşinile SPP ajung şi ele din urmă pe premier, dar nu-l observă şi gonesc mai departe. Una din maşini calcă o oaie.

    – Ai văzut, mă?
    – Am văzut.
    – Şi nu cumva era asta mioara ta preferată?
    – Ba da.
    – Şi ce părere ai tu despre asta?
    – Îmi repugna.

    Mesajul pe care aş dori eu să-l transmiteţi este că românii au nevoie de respect şi politica trebuie să le acorde respect, indiferent care ar fi situaţia.

  6. alice October 1, 2010 at 4:41 pm #

    Asteptam emisiunea din aceasta seara sa va vedem.Mult succes in tot ceea ce v-ati propus pentru aceasta tara.

  7. Bibliotecaru October 1, 2010 at 4:50 pm #

    Cineva mi-a spus că nu a gustat bancul cu oaia…
    I-am răspuns că trebuia să râdă şi nu să-l mănânce. 😀

  8. Bibliotecaru October 1, 2010 at 5:05 pm #

    Este că aici a fost haios?

    • Cristinel Virgilius Degeratu October 1, 2010 at 8:41 pm #

      O curca! Raluca Curcan. Orice cacofonie este intentionata.

    • Spartacus October 1, 2010 at 9:04 pm #

      E bine la Ciutacu…Poate ar trebui sa va prezentati programul de guvernare si la Antena3:D

    • Bibliotecaru October 2, 2010 at 9:22 am #

      Eu intenţionam să-l arăt pe domnul Ponta răzând, nu neapărat pe doamna Turcan.

  9. Benedict al 3,14-lea October 1, 2010 at 5:18 pm #

    Sper sa nu intrati in jocul pungasului de basescu – ca e lovitura de stat,ca e gluma, etc. Sa stiti ca PSD mai sta in siajul unui oarecare prostanac,mai face ceea ce doresc cel ce se crede Marele-Manipulator precum si mani-pulatoarea sa preferata. De aceea,ar fi cazul sa vorbiti si ca procuror nu numai ca liderul celui mai important partid – este singura limba pe care o pricepe.
    Ati vazut ce sensibil a fost la un anumit slogan politienesc?

  10. Theodora October 1, 2010 at 6:50 pm #

    Va multumesc ca ati anuntat.
    O sa urmarim cu atentie emisiunea.
    Cu respect
    Theodora Marinescu

  11. Ice October 1, 2010 at 7:50 pm #

    Va asteptam cu interes 🙂

  12. romania inedit October 1, 2010 at 9:20 pm #

    O sa ma uit 5-10 minute sa vad ce se mai vorbeste !
    Saluta-l din partea mea pe Victor Ciutacu !

  13. Vasile Roaita October 1, 2010 at 11:49 pm #

    Buna seara

    Felicitari! inceputul de la Ciutacu s-a dovedit mai greu decat cel de la Nasu’…Bascalia Ciutacu-Badea-Antena3 este mai greu de contracarat decat idiotenia agresiva a lui Moraru…

    Dupa parerea mea, este greu sa sustii o dezbatere reala; atat in media cat si “in piata publica”; bascalia fara rost este mai periculoasa decat lenea sau prostia…

    Ma opresc aici; la Vorbe Grele este unul Ponta care vorbeste despre tara!

    Noapte buna tuturor!

  14. Vasile Roaita October 1, 2010 at 11:57 pm #

    Salariul minim ar trebui crescut la 1000 lei…

    In societatile cu capital de stat ( sau in regii autonome) ar trebui impus un indicator salariu maxim/ salariu minim. Recompensa managerilor putand fi acordata intrun contract de managementcare sa impuna indicatori de performanta…

    Am profitat de pauza de publicitate!

  15. Alexa October 2, 2010 at 12:21 am #

    Buna seara!

    Am urmarit emisiunea de la Antena 3 pt. ca am citit pe blogul tau ca vei merge la emisiune, si mi s-a parut ca te duci cu placere si vroiam sa aud ce ai de spus. Dar dupa ce am vazut emisiunea am avut senzatia ca parca urai sa fii acolo si sincer nu-mi place ca te-ai certat cu prezentatorul. Cam jumate de emisiune tu ziceai: L-ai intrerupt,l-ai enervat pana te-a atacat cu diverse, tu vroiai respect te inteleg, dar acolo erai ca in casa lui,invitat, tu trebuia sa-i acorzi lui respect, trebuia sa lasi de la tine.Pari un tip intelegator si cand colo de fapt esti dificil si intransigent.Asa pari, scuze daca iti zic asta! As vrea sa cred ca esti un posibil candidat la presedinte pt alegerile viitoare, dar sincer stilul acesta nu prinde pe-aici, aici trebuie sa arati ca tii la oameni, ca ii intelegi, nu doar ca dai ordine; cand vorbesti tu, toti ceilalti trebuie sa taca, nu esti la scoala frate la catedra, esti egal printre egali. Nu vorbesti cu acuzatii ca procuror,vorbesti unor egali chiar daca nu inteleg tot dar au drepturi, trebuie sa arati ca si ceilalti conteaza si parerea lor,ca pt. ei lupti.

    Sincer,m-ai dezamagit asta seara la emisiune. As vrea sa fii altfel, pt. ca ne-am saturat de unii care doar dau ordine.

  16. Ex-Student October 2, 2010 at 12:47 am #

    Dle. Presedinte, in discursurile dvs. nu am auzit de nicio masura care sa stopeze dorinta tinerilor absolventi de a emigra. Planul de masuri economico-sociale adoptat recent de partid, nu urmareste dezvoltarea unui cadru juridic corect pentru tinerii abdolventi?Daca marinarul ne trimite afara, de la dvs. ma astept sa nu fiti de acord cu asa ceva. In numele celor care sunt in dubiu daca sa plece sau nu, ridic o intrebare: “si noi ce facem?!”.

  17. Bibliotecaru October 2, 2010 at 2:48 am #

    @ Victor Ponta

    🙂
    Nu aţi ţinut seama de recomandările mele…

    În primă fază a apărut o stare conflictuală între domnia voastră şi domnul Ciutacu. Motivul este că în timp ce dumneavoastră eraţi uşor distant, rezervat şi hotărât să ajungeţi cât mai repede la cele ce vroiaţi să le spuneţi (aveaţi şi o poziţie dominantă prin atitudine), domnul Ciutacu a intrat în emisiune cu stilul său ludic, sarcastic, de şuetă…

    După care dumneavoastră aţi intrat într-o stare de uşoară nesiguranţă/iritare pentru ca imediat să intraţi în starea de apărare agresivă, în timp ce domnul Ciutacu a fost uşor defensiv.

    Toate acestea puteau fi destul de uşor evitate dacă în începutul emisiunii aruncaţi câteva glume, făcând jocul implicit al domnului Ciutacu.

    Rezultatul emisiunii a fost că v-aţi îndeplinit parţial obiectivul de comunicare, pe de altă parte, cea mai mare parte a emisiunii nu a fost despre PSD, ci despre Traian Băsescu şi Emil Boc. Cel mai nefast lucru a fost că aţi provocat iritare unui comentator foarte ironic pe care ar fi trebuit să-l câştigaţi de partea dumneavoastră.

    Iată că revin cu sfatul meu permanent. Renunţaţi la agresivitate faţă de Traian Băsescu şi Emil Boc pentru a nu vă face ei agenda discursului. Aveţi mult mai mult de câştigat dacă exprimaţi ce doreşte PSD-ul în mod direct ca act politic şi nu ca un contra-răspuns la acţiunea altui partid. Priviţi astăzi la discursul domnului Boc. Domnia sa încă este nevoit să-şi construiască discursul pe “moştenirea grea” a Guvernului Tăriceanu pentru că altfel nu are nici un fel de argument. Politica-răspuns nu poate fi decât o politică rezistivă, consumatoare de resursă, nicidecum o politică motrice care să conducă la dezvoltare. Este înţelesul realităţii, de aceea domnul Boc merge pe scăderea salariilor, pensiilor, “nesimţirii”… este motivul pentru care reacţiile domnului Boc nu sunt legate de măsuri provocatoare de creştere economică.

    Deşi nu pare importantă, atitudinea negociază informaţia şi acţiunea. PNL, în ciuda sloganului Prin Noi Înşine, face exact aceiaşi greşeală, îşi activează politica funcţie de agenda dezvoltată de preşedinte şi premier. Partidele Parlamentare care nu au reprezentanţi în Guvern (sistemul instituţional românesc nu implică un sistem opozabil de tipul Putere vs Opoziţie) nu au astfel un rol activ în societatea românească, ci unul pasiv-reactiv, devenind practic parte din politica PDL şi oferind justificarea acestei politici. PSD şi PNL ar trebui să-şi ducă la îndeplinire agenda electorală prin depunerea iniţiativelor legislative prevăzute în programul electoral. Lupta politică este una a principiilor şi a normativelor, nu una a intereselor.

  18. romania inedit October 2, 2010 at 3:20 am #

    Eu cred ca Victor Ciutacu iti dete niste sfaturi bune !
    Mi se paru mie sau erai un pic cam incordat ?

  19. justitiaru October 2, 2010 at 8:20 am #

    Asa cum au semnalat si Alexa si Bibliotecaru emisiunea cu D-l Ciutacu a fost destul de dezamgitoare (ca show)dar important este ca n-ati facut greseli majore de comunicare care sa poata fi speculate.Este bine ca ati pastrat discretia asupra discutiilor cu Crin.
    In era Basescu confidentialitatea trebuie sa fie pe primul loc.
    In ceeace priveste problema “mogulilor” ,asa cum am mai scris,Basescu a reusit printr-o campania inteligenta si obstinenta sa va agate “tinicheua” mogulilor asa ca vreti nu vreti nu puteti face abstractie de ei.Pierderea alegerilor prezidentiale datorita celebrei intilniri cu SOV a dovedit cred suficient impactul mediatic al strategiei prezidentiale de “mogulizare”.
    De aceea este f. grav cind acesti “moguli” fac declaratii politice nesabuite care evident sint exploatate de “masinaria mediatica” portocalie.
    Politicienii opozitiei si “mogulii” trebuie sa invete sa se autocenzureze la “singe” caci altfel nu aveti nici o sansa.
    Reiau idei pe care le-am mai postat:
    1)Numai reluarea proiectului Johanis, sauun alt candidat agreat de minoritati, este singura sansa de a recreea o noua majoritate guvernamentala stabila
    2)Trebuie pus la punct un acord politic pe termen lung ratificat juridic(asa cum a pretins Basescu)intre componentele unei coalitii care sa voteze motiunea de cenzura
    Este absurd sa sperati ca un numar de parlamwentari din sfera puterii sa voteze motiunea de cenzura ca dupa aceea sa riste sa-si piarda posturile din Parlament prin alegeri anticipate. E pura naivitate sa va bazati numai pe constiinta civica a parlamentarilor.
    Un asemenea proiect nu poate functiona !
    In rest discretie,discretie,discretie.

  20. gicasandu October 2, 2010 at 9:27 am #

    Am vazut emisiunea si nu pot spune ca atitudinea domnului Ciutacu a fost foarte fair-play! Culmea,la cat am vazut din emisiunea de la nasul,ai reusit sa explici mai pe indelete ce vrea PSD-ul sa faca daca ajunge sa guverneze.Nu l-am inteles pe Ciutacu de ce tot te intrerupea ,am vazut putina iritare si din partea ta,in sfarsit,per total,a fost bine,dar se putea si mai bine!Sper sa mai existe si alte ocazii,e foarte important ca lumea sa inteleaga ce vreti.

  21. Bibliotecaru October 2, 2010 at 11:12 am #

    Emisiunea înregistrată pe:
    http://inregistrari.antena3.ro/view-Vorbe_grele_cu_Victor_Ciutacu-30.html

  22. parvan October 2, 2010 at 12:23 pm #

    Oricat de masochisti ii considerati pe cei din TV, niciodata intr-un live nu mai denigrati emisiunea la care va aflati (caci emisiune include si public) si niciodata nu mai laudati concurenta (caci singurul lucru cert pe care-l stiti despre public e ca a ales sa se uite acolo si nu la concurenta).

    La episodul asta ati fost o dezamagire si dumneavoastra (fiind la fel sau mai rau decat cei de care vreti sa va diferentiati) si cei care n-au taiat emisia (raportandu-se mai mult la invitat decat la public).

  23. brebu October 2, 2010 at 12:35 pm #

    @Victor Ponta

    Chiar daca pe fond ati avut dreptate in ceea ce spunea dn. Ciutacu: Un anume stil care duce discutia pe mai multe planuri si nu va lasa sa va concentrati pe ceea ce era esential sau sa raspundeti la intrebari. Ar trebui sa fiti mai ponderat cu interlocutorii si sa gasiti o alta formula pentru a va impune ideile. este bine ca sunteti direct si dati gata interlcutorul printr-o replica dar vazut din afara arata agresiv si nu da bine. eu nu v-as sfatui sa fiti asa cum spune bibliotecarul – mai putin agresiv cu basescu si boc – dimpotriva cu adversarii actuali politici nu merge altfel. dar cu noi ceilalti, cu prieteni, cum sunt ciutacu si altii incercati sa va cumpaniti cuvintele….

  24. Reviyorul tehnic de trenuri October 2, 2010 at 12:59 pm #

    Motto : Clasa muncitoare se amuză.

    DE CE TE-A MAZILIT BULDOGULE ?

    Fratele meu alb nu ştiu penru ca să-ţi spun. După vinerea din răpciune a Javrei Ordinare i s-a pus pata pe mine, şi mă chiamă la palat. Cum ajung îmi şi dă comanda :
    – Aridică un picior ! Mă conformez cu dreptul, lăsând toate grijile pe stângul, când dă a doua comandă :
    – Aridic-l şi p-ăl’lat !
    – Ei ! asta-i bună. Că doar nu era să stai în « pelican » ! îl contră pretenarul.
    – Păi aşa i-am replicat şi eu, după care fulgerându-mă cu ochiul unghiular mi-a zâs că are el un tiz arădan ce se pricepe să stea-ntr-un deşt…
    – Poate numa-n ăla papal, cum cujetarăm şi noi…

  25. Doru Dinu October 2, 2010 at 4:00 pm #

    In cotextul crizei mondiale (globale) mi se pare normal (de bun simt), statul trebuie sa se decupleze de STATUTUL social. Acesta sa devina un “administartor” al societatii. Guvernarea trebuie sa ia masuri vis-a-vis de societate, cetatenii trebuie incurajati sa-si ia viata in piept, sa-si realizeze dezideratele. Statul trebuie doar sa ia masuri si sa gestioneze POSIBILITATILE ce trebuie sa le ofere societatea cetatenilor, sa le ofere stabilitate si incredere. Trebuie incurajata initiativa prin care, cetateanul sa-si ofere posibilitatile de materializare a muncii, efortului, si pregatirii. Acesta ar trebui sa fie cetateanul modern. Cei carora li se ofera ajutoare, sa fie intr-adevar in situatiile prevazute si nu TUTUROR. Am in vedere 3 categorii: copiii, bolnavi, batrani. Singurele obligatii ale cetateanului trebuie, sa fie ca bun platnic al taxelor datorate statului, ca parte a conditiilor de care, acesta beneficiaza. Statul nu poate fi exploatator ci, mediul in care cetateanul se exprima si isi traieste viata. Insistati pe mesaje clare si coerente. Politica este pentru politicieni, cetateanul nu traieste din aceasta. PS. Astept un raspuns la tema anterioara…”Usor cu Nasul pe scari”.

  26. Sky News October 2, 2010 at 4:44 pm #

    Mi-a placut emisiunea, bravo. V-atzi descurcat excelent. Dl. Ciutacu, fiind si putin Evreu :), are complexe de superioritate fata de toata lumea. In rest, cred ca tonul artzagos al presei fatza de TOTI politicienii este binevenit – citeam un sondaj in care Partidele politice se afla pe ULTIMUL LOC in increderea mult incercatului popor DAC.. pardon, Roman. Deci, este timpul pentru o judecata aspra, si o primenire. Succes in continuare la demolarea baselului!

  27. gigi October 2, 2010 at 9:56 pm #

    parca e o boala contagioasa printre toti realizatorii astia tv, nu le poate tacea gura mai mult de 5 secunde… ciutacu s-a molipsit de la gabi firea in mod sigur… daca as fi fost eu l-as fi lasat sa vb singur vreun sfert de ora, poate obosea/plictisea si dupa aia tacea macar 3 min

  28. Draghi Puterity October 3, 2010 at 12:41 am #

    Abia acum am apucat sa vad inregistrarea. Da-mi voie sa te critic. Ai fost in mod vadit iritat de ceva, si l-ai pus la punct in mod mult prea brutal si cam inutil pe Ciutacu.

    Imi dau seama cat de enervant e sa fi mereu intrerupt, sau deturnat intr-o directie sau alta, dar nu poti fi suparat pentru ca presa si mass-media nu functioneaza dupa regulile care iti convin tie (si care sunt corecte ca principiu).

    De ce nu incerci mai bine sa intelegi care sunt aceste reguli si sa te folosesti de ele. Ce mod de exprimare face automat cap de afis? Ce tema? Stiu, nu vrei sa faci circ, vrei sa te ocupi de teme serioase. Dar daca vrei sa schimbi ceva in tzara asta, trebuie sa ajungi la putere. Ori pentru asta trebui sa dai “ce se cere”. Abia dupa ce ai ajuns la putere poti incerca sa faci ca lumea sa fie mai interesata si de temele cu adevarat importante.

    Eu chiar cred ca ai talent de comunicator, si poti sa il bati pe Basescu la capitolul asta. Cu conditia insa de a nu-ti atrage inutil antipatia unor formatori de opinie si potentiali aliati. Incearca sa nu pierzi scopul final din ochi, si cred ca atunci vei putea trece mai usor peste antipatii si neintelegeri.

    Pe bune, nu pune la suflet toate mizeriile. Sunt rani de razboi peste care trebuie sa treci. Si tu poti sa treci, sa lupti mai departe si sa invingi. Eu sunt convins de asta. Succes!

  29. Vlad October 4, 2010 at 11:21 am #

    Desi la inceput am fost un pic cam sceptic cu privire la impozitul progresiv, asta si din cauza ca primele informatii aparute in presa erau, voit sau din nestiinta, prost interpretate si prezentate, incep sa vad totusi un proiect de guvernare coerent si bun.
    I-mi pare foarte rau ca sunteti intrerupt in momentul in care prezentati informatii importante.
    Din fericire am ajuns la concluzia ca citind transcriptul emisiunii se poate intelege mult mai mult decat urmarind emisiunea direct la TV.
    Aveti foarte mare dreptate cand spuneti o parte din presa este masochista.

  30. aitistul October 4, 2010 at 12:24 pm #

    Nu am vazut emisiunea, dar am citit transcriptul. Felicitari! Mi-a placut ca l-ai pus la punct si l-ai dus unde ai vrut tu si nu unde a vrut el, adica Basescu si alte scandaluri.
    Pana la urma il inteleg si pe el, probabil inca mai sufera dupa cartile de vizita pe care si le facuse in decembrie inainte de rezultatul alegerilor. 🙂

Leave a Reply

